פיניקס מנצחת במיאמי וברוקלין את פורטלנד בסיקור משחקי יום שלישי /צ'יקו

פיניקס מנצחת במיאמי וברוקלין את פורטלנד בסיקור משחקי יום שלישי /צ'יקו

אורלנדו (29-14) – דנבר (17-26): 110-99

במפגש בין ווצ'ביץ ליוקיץ ידו של הסרבי על העליונה. רבע ראשון מצויין של דנבר פותח פער גדול שמגיע ל-20 במהלך הרבע השני, שלשה של יוקיץ על הבאזר חותם את המחצית ביתרון 22. הקסם קם לתחייה ברבע השלישי והם נוגסים ביתרון ובמהלך הרבע הרביעי שלשה של פורנייה מורידה ל-4 בלבד. מורי ויוקיץ משתלטים על העסק וסוגרים את הסיפור בניצחון של מטילי הזהב.

את המפסידים הוביל פורנייה עם 31 נק' 6 אס'. ווצ' 18 אמינו 17 לצד 10 רב' ו-6 אס'. גורדון 13 נק'.
בצד המנצח יוקיץ' עם עוד ט"ד 28-15-12, מארי סייע עם 21, פורטר 18 בארון 17 דוזיר עם 14.

ניו יורק ניקס (22-22) – וושינגטון (27-15): 113-131

בריחה של הניקס לקראת סיום הרבע הראשון נמנעת והרבע נגמר ב-8 הפרש סה"כ. ברבע השני הלבנים-כתומים מצליחים ליצור ריצה נוספת ולעלות לפער דו-ספרתי שרק גדל עם הזמן ומגיע ל-30. הרבע הרביעי לפרוטוקול בלבד.

אצל קבוצת הבית – רנדל 37 (7-10 מחוץ לקשת), בארט 21 ברקס 20 רובינסון 16 נק' 12 רב' ו-3 חסימות. קוויקלי עם 14, בולוק 10.
אצל המכשפות – ביל קלע 22, ווסטברוק ואבדיה קלעו 14 כ"א וקטפו 8 כ"ח משותפים. הראשון חילק 12 אס'. ונגר והצימורה עם 11 לראש.

ניו-אורלינס (24-19) – לייקרס (16-28): 111-128

רבע ראשון צמוד מוביל לרבע שני של התפוצצות שקנאית. ברבע השלישי זה כבר עולה ל-30 הפרש ואפשר להגיד שהלייקרס לא עברו את אחוז החסימה.

את החבורה המעופפת הוביל אינגרם עם 36 נקודות, ציון 27 לצד 9 רב' 5 אס'. אלכסנדר-ווקר 18, קירה לואיס 16, הייז 15 אדמס 12, ג'וש הארט עם 15 רב', 5 אס' וחמש חטיפות, כל זה עם 2 נקודות.
הארל עם 18, גוזמה ומוריס עם 16 כ"א הראשון חילק 7 אס' וקטף 10 כדור-ניתר. שרודר 15מתיוז 14 קרוזו 10.

מיאמי (22-22) – פיניקס (13-29): 110-100

רבע ראשון טוב של פיניקס מוריד אותה ביתרון חמש, מיאמי מצמקת במהלך הרבע השני עד שהקבוצה מאריזונה יוצאת לריצת ופותחת פער 15 בסיום המחצית.
במחצית השנייה זה כבר עולה ל-22. מיאמי עוד מצמצת קצת לרפואה אך לא באמת צמודה.

אצל ההיט החלשים שסופרים הפסד רביעי – נאן עם 25, אדביו 16 באטלר 14 עם 11 רב', אציווה עם 9 אריזה והירו 7 לראש.
אצל השמשות – בוקר עם 23, אייטון 17 עם 16 רב', קראודר אקס מיאמי עם 13 ברידגס עם 12, קרייג עם 10, פיין 9 פול וגונסון 8 כ"א האחרון חילק תשעה אסיסטים.

פורטלנד (18-25) – ברוקלין (14-30): 116-112

משחק צמוד לכל אורכו אך דווקא הנטס סוגרים את המשחק בניצחון. הרבע הראשון נפתח צמוד כאשר סל רודף סל עד סיום הרבע. בפתיחת הרבע השני כרמלו מעלה את פורטלנד ליתרון 6 אך ריצת 7-0 נגדית הופכת את התוצאה. כרמלו שהתחיל הכל תופר שלשה ומחזיר את היתרון לפורטלנד. נע-נד וסל של בראון סוגר את הרבע ביתרון נקודה לבלייזרס.
ברבע השלישי הרשתות פותחים פער 7 שנסגר במהירות ונקודה רודפת נקודה. את הרבע השלישי סוגרים מקולום עם שלשה מחד וקלקסון עם אלי-הופ מנגד והיתרון של ברוקלין.
רבע רביעי צמוד מוביל את הנטס ליתרון 3, 3 דק' לסיום. שתי הקבוצות לא מצליחות ליצור נקודות, רוקו מהקו מדייק בזריקה בודדת ומוריד ל-2. עבירה על גרין שולחת אותו לקו והוא מדייק. השלכת בלוק של לילארד לא מתקרבת להיכנס והניצחון בידי הרשתות.

אצל הבלייזרס שיחקו שמונה שחקנים ושבעה מהם קלעו דו-ספרתי – בראשם לילארד עם 22 ו-9 אס'. קנטר עם דאבל-דאבל 19 (10 כ"ח בהתקפה) מקולום 16 כרמלו 15 ג'ונס וקובינטון עם 13 לראש טרנט ג'וניור 11.
אצל הנטס – הארדן עם 25-7-17 גרין 20, האריס 17 קלקסון 16 ו-9 רב', TLC עם 11.

גולדן סטייט (22-22) – פילי (13-31) : 108-98

פילי פתחו את המשחק כמו מלוע של תותח ועלו עד מחצית הרבע ליתרון 13, לקראת סוף הרבע זה כבר 20 הפרש. ברבע השני ההפרש נשמר אך הלוחמים מורידים ל-14 במחצית. רבע שלישי אדיר של גולדן בו היא קולעת 6-7 משלוש בדרך לתוצאת רבע 40-21. שהופכת את התמונה וגולדן סטייט ביתרון ראשון. את הרבע הרביעי פתחו הקבוצות עם חילופי נקודות, עד אמצע הרבע שם פילי מתעשתת ויוצאת לריצת 17-4 ב-4:14. מכאן גולדן סטייט כבר לא מצליחה לחזור והניצחון בידי דוק וחבורתו.

אוברה הוביל את נערי גשר הזהב עם 24 נק' 10 רב', פול 19 לי 16 וויגנס 14 וייזמן 11 גרין 6 נק' 9 רב' 6 אס' 2 חטיפות ושתי חסימות.
האריס הוביל שישה שחקנים בספרות-כפולות עם 25 נק' 13 רב', סימונס עם 22 בראדלי 18 לצד 11 רב', מילטון 13 קורקמז 12 גריין 11 האוורד עם 2 נק' אך עם 13 רב'.

לפוסט הזה יש 55 תגובות

  1. תודה.
    הייתי מוסיף שווסטברטק וביל, בנוהל, עם 9 איבודים משותפים. אבדיה עם 0 איבודים ב22 דק', ועם 6 עבירות.
    היחיד (עם נטו) ששומר..

  2. דריל מורי קלע בול בכל החתמה או טרייד שביצע בקיץ
    דני גרין , סת קרי,דווייט הווארד וטוני בראדלי
    נראה מה יעשה ביומיים הקרובים

    1. צריך עוד סקורר מהספסל. טרנס רוס אחלה אופציה. ברוגדון גם תפור על פילי, אם אפשר יהיה לשדוד את הפייסרס עם קרי, מקסי/טייבול וכמה בחירות זו קפיצת מדרגה

        1. שמעון, אני מבקש
          את הזבל שלה שפילי תפנה קרוב לבית, למגרש של הפייראטס בפיטסבורג, ושחרר את שדות התירס. אתה בעצם רוצה להעביר כאן רוקי שתקרתו לו ברורה, טוני אלן עם הגנה פחות טובה וקליעה קצת יותר טובה מהמקורי (וזה לא קשה), גופה עם מזל רע ובחירות נמוכות??למה שאקח את זה?
          עברה לי בראש מחשבה לעשות איזו עסקה על סימונס אם כבר, אבל יש פחות מדי קליעה מסביבו באינדיאנה, החוזה שלו רע ביחס ליכולותיו, והאופי שלו בסימן שאלה (וזה אנדרסטייטמנט רציני). לא רואה עסקה שקורית עם פילי (טוביאס+מקסי+בחירות על ברוגדון וגופות להשלמת משכורת, עסקה שאני מסויג ממנה)

          1. חחח זה סתם אמרתי לא חשבתי שזה טרייד שתעביר. אבל נגיד אם אני מפנק בבחירות גם לא תסכים?
            תקשיב הפוטנציאל של מקסי הרבה יותר גבוה משל ברוגדון. בפילי הוא פשוט לא יכול לבטא את עצמו כי אין זמן לזה עכשיו הם מעוניינים בטבעת.
            בקבוצה שתתן לו להוביל הוא יהיה מפלץ. טייבול גם צעיר אל תשכח וכבר עכשיו מהשומרים הטובים בליגה יש לו פוטנציאל השתפרות בקבוצה שלא לחוצה להשיג טבעת כאן ועכשיו…

            זה לא שעם ברוגדון אתם תגיעו רחוק כן? בוא נודה במציאות. הוא שחקן טוב והכל אבל זה לא איזה סטאר פרנצייז.
            סימונס אתה רוצה? אין בעיה אחד על אחד אני מוכן.
            את טוביאס ומקסי אני לא נותן על ברוגדון. לא רואה מה ברוגדון ישדרג אותי לטבעת בלי טוביאס בקבוצה.

            את ברוגדון אני צריך עם טוביאס ואמביד בשביל טבעת אני צריך אותו מסיב 2 ואילך בפלייאוף שההגנות יהיו צפופות והמיד ריינגים יהיו פנויים שברוגדון יקבור אותם במקום סימונס שיהפוך למשחק של 4 על 5 בהתקפה…

            גם אני לא חושב שיהיה טרייד ביניהם סתם זרמתי עם דרור, יותר הגיוני שלאורי ינחת אצלנו ויביא את הפלופים שלו החל מסיב 2 צריכים אותו מרוח על הריצפה

            1. תשמע שמעון הבעיה באינדיאנה זה שהיא בלימבו- מצד אחד אסור טנקינג וצריך קבוצה תחרותית כי טנקינג הקהל יצביע ברגליים, ומצד שני הרב סיימון לא מת על לשלם מס או בכלל לשלם. ככה שברוגדון וסאבוניס הם הלב של הקבוצה שאמור להשיג מקום בפלייאוף לכן הערכתם היא הערכת יתר מסוימת (גם בעקבות הטיה פסיכולוגית שאתה מעריך יותר דברים שיש לך). ובוא, אל תעשה ממקסי וטייבול יותר ממה שהם- מקסי את משחקיו הטובים נתן כשהוא בערך נשאר הכשיר היחיד בסגל, וטייבול לוקח בהתקפה מה שהוא נותן בהגנה- טוני אלן צעיר, כשאלן הגן טוב יותר (וכשהיה צעיר גם קלע קצת). רפד לי בבחירות וייתכן שאשוכנע לתת את ברוגדון על אף התאמתו המושלמת למועדון.

            2. נו ברור שאני מפנק אותך בבחירות גם כתבתי לך. 2 בחירות סיב 1 טייבול ומקסי.

          2. תוסיף את וורן או לאברט לברוגדון ותקבל את סימונס.
            בעצם עזוב, שניהם עשויים מזכוכית
            האריס בכלל ליגה מעל
            הקיצר לא יקרה

            1. חשבתי שאני עושה הערכת יתר לשחקנים בקבוצה שאני אוהד…

  3. אייטון הלילה היה יוצא מן הכלל. דומיננטיות בצבע, בדגש על הצד ההגנתי, שם פעם אחר פעם הרס את ניסיונות ההתקפה של ההיט. בצד ההתקפי, זה היה רב' ההתקפה + יכולות הנעת כדור מרשימות שהיו ההבדל במשחקו.
    .
    בטווח הארוך, היכולת הזו של אייטון בצבע הופכת את ההתמודדות מול הסאנס לכל כך קשה. עם כל כך הרבה איום מטווח ה-3, עם מנהלי משחק מוכשרים, האיום הנוסף בצבע מכריח את הירובות לבחור בין הפח, לפחת.
    .
    תודה על הסיקור הזריז, שחר.

            1. לך תדע באיזו בריאות לברון וAD ייחזרו אז זה גם חלק מהדיון.
              אבל אחרי עונה קורעת בלעדיהם? יוטה, פניקס ודנבר יכולות לעשות להם המון בעיות. דווקא מהמר עליהם מול הקליפרס.

            2. חחחחח דנבר ינוגבו בסוויפ/גנטלמני כנל יוטה. את יוטה דונציק הולך להעיף בסיב ה1 אם ישרדו לסיים את העונה במקום ה-1 (אני חושב שהסאנס יסיימו 1)

              פיניקס ביום מאד שמשי יקחו 2 מולם גג.

            3. מעריך את הנחרצות. נראה.

  4. תודה שחר,
    ווש על הפנים. חטפתי עצבים באמצע הלילה. ברוקס כאילו עושה הכל במטרה להפסיד. באמת שאני לא מבין איך לא מפטרים אותו שם. אתמול – למשל – לן מצויין ולופז טוב – והוא מכניס את ואגנר דקות ארוכות ברבע השני וגומר את המשחק. בשביל מה? נשגב מבינתי.
    פילי שוב סופגת מתחת למאה. עם אמביד סופגת 110 בלעדיו 101 (אתמול 98)
    ההגנה של פילי זה סימונס, סקוטי פיפן בלי קליעה. לא אמביד שלא יוצא לפיק אנד רול. לוקח אותו בין 5 הרכזים הראשונים בליגה.
    הארדן זה קבוצה של איש אחד. לא נעים מה שהנטס עשו לו. גם אם קיידי וקיירי מגיעים בריאים לפלייאוף וזוכים בטבעת – זה לא נחשב. זה יהיה עם כוכבית.

      1. לתת להארדן לסחוב אותך כל השנה ולבוא פנתר לפלייאוף – בעיני אם זה יקרה והם ייקחו – לדוראנט וקיירי זה עם כוכבית (גדולה ונוצצת)

        1. נכון שלא נשמע פה קולות שיגידו אחכ שדוראנט מס 1 ושזה הקבוצה שלו, זה יהיה מביך. השאלה אם דוראנט יהיה מסוגל לכבות את הארדן בגמר כמו שהשיקצצה כיבה את דיוויס אחרי 2 משחקים שלא יגנוב לו את הMVP וגם לנצח ככה את השיקצה….

          1. דוראנט בחיים לא יעשה את זה. לך למשחק 4 בגמר 2018 הוא מפסיק לזרוק בשלב מסויים – עושה רק הגנה – במטרה ברורה לתת לסטף את התואר. דוראנט זה לא לברון. הוא לא חזיר

    1. הגנה זה לא רק פיק אנד רול. עזוב נו אתה לוקח את גולדן בלי קרי כמדד למשהו?
      משחק הבא לייקרס בלי גבה ושיקצה בטח גם ההגנה תוריד אותם ל90 נק 🙂
      זה ממש לא רק סימונס. גרין וטייבול שומרים נהדר, טייבול שומר לא פחות טוב. גם טוני בראדלי משחק טוב מאד. יש שם עבודה של מאמן

      1. הכל נכון – אבל גם עם אמביד שיחקו נגד חלשות. בשורה התחתונה הם סופגים כמעט 10 פחות בלעדיו. כבר 7 משחקים.

  5. The Toronto Raptors are hurtling toward a roster transformation at Thursday’s NBA trade deadline, engaging in talks on multiple fronts centered on separate deals for six-time All-Star guard Kyle Lowry and Norman Powell

    .

    Kyle Lowry wants indication from whoever trades for him that they'll give him max extension
    .

    The Raptors would like Sixers rookie guard Tyrese Maxey or second-year shooting guard Matisse Thybulle included in a package for Lowry. However, a league source said the Sixers aren’t willing to part ways with Thybulle, one of the league’s best young defenders

    A league executive thinks a package of Danny Green, Tony Bradley, Mike Scott, Maxey and a draft pick could get the deal done if Toronto can create available roster spots to match up salaries. Green, Bradley, and Scott are all in the final year of their deals. So the Sixers would basically be giving up Maxey and a draft pick. There’s a report that the Sixers are willing to include a first-round pick
    .

    Philadelphia and Miami have engaged Toronto on Lowry, and league sources say there are several more teams in both the Eastern and Western Conferences giving Toronto president Masai Ujiri and general manager Bobby Webster reason to weigh the possibility of accepting a return of future assets instead of leaning on Lowry for one final playoffs run

    .

    Marcus Smart – The Celtics, of course, aren’t just going to give away the veteran combo guard who just might be the heart and soul of the team. But the Celtics GM Danny Ainge has made it abundantly clear, a source said, that he doesn’t want just any first-round pick for Smart. “Danny wants a lottery pick. I doubt that’s going to happen, but that’s what he wants,’’ a GM said

    .

    Meanwhile, a source told The News that Atlanta seems increasingly more likely to keep restricted-free-agent-to-be John Collins as the hot Hawks push for homecourt advantage in the first round of the playoffs

    .

    Nets interested in Avery Bradley as part of Spencer Dinwiddie trade

  6. לחטוף מהניקס 130 נקודות זה הישג ייחודי ביותר (סקרמנטו חטפו 140, אז מסתבר שיש אפילו גרועים יותר מברוקס בתחום הזה)
    השילוב בין יותר ביטחון שאבדיה יקבל ובין הויתור הרשמי של וושינגטון על העונה (שיקרה מתישהו) יוביל לכך שהם ייזכרו בזה שהוא אמור להיות שחקן מרכזי.

    1. במקום שביל וראס דורכים, דשא לא יצמח
      ובטח שלא רוקיז
      רק תראו מה קורה לטרוי בראון
      האצ'ימורה בא על תקן של סקורר חסר מצפון וככזה הוא מתנהג
      כולי תקווה שדני פשוט יעוף משם, כי את ברוקס ראס וביל יהיה הרבה יותר קשה להעביר

      1. אין שום בעיה עם ביל, הוא עושה מה שהוא יכול כדי לנצח.

        הבעיה שם זה ברוקס. זה קבוצה שחייבת הייתה לעשות פלייאוף גם בסגל הנוכחי. המאמן לא הצליח לבנות הגנה מינימלית סביב הכוכבים שלו. לכוכבים קודם כל בונים הגנה כי הם לא אמורים לשמור

  7. כל המחשבות שמחזיקות בנדל"ן בראש שלי התחברו להן פתאום והן מתחילות לדבר על ג'נטריפיקציה שלמה של השכונה.
    הייתם חושבים שהמשפט "אם העובדות היו טורחות לפגוש אותי, ממש להכיר אותי, אני בטוח שהיה להם אכפת מהרגשות שלי" יהיה המנהיג שיוביל את הקנייה של עוד בתים ויאכלס אותם בציטוטים מסרטים ופרטי היסטוריה לא רלוונטיים. אבל דווקא הכי קולני בפגישה האחרונה היה המשפט "ומה עם יוקיץ' אשכרה יזכה ב-MVP, מה אני אמור לעשות עכשיו?".

    1. לקוות שג'מאל מארי יזכה ב-FMVP
      עד כה, למעט ג'רי ווסט בעונה הראשונה שהפרס חולק, כולם היו מהקבוצה המנצחת

כתיבת תגובה

סגירת תפריט