מעורב הופס ליום ד': מה הדבר שההאוקס צריכים עכשיו? את לונזו בול! / מנחם לס

1.אחרי שנתנו להפרש 22 לברוח להם בין האצבעות הגעתי למסקנה שכדי להגיע לרמה הבאה עליהם להוציא את הכדור מהידיים של טריי יאנג! (ולי יש פתרון!)

כשאתה מוביל 88-66 ומפסיד, משהו חשוב מאד חסר לקבוצתך.

מה שחסר לאטלנטה האוקס, שמאז הגעתי לגור בעיר הזאת לפני כמעט שנה וחצי הפכתי אותה לקבוצה שלי, זה פוינט גארד. לי אין טענות רבות נגד טריי יאנג, אבל פוינט גארד הוא לא. אני לא יודע כמה חכם או טיפש הוא, אבל בכדורסל אין לו את הלך המחשבה – כמו שאומרים – לנהל קבוצה לאליפות. אפילו לא לגמר המזרח. אולי אפילו לא לעבור שלב אחד במזרח.

זה לא היה המשחק הראשון של ההאוקס בו דברים ARE FALLING APART ברבע הרביעי. שתי סיבות לדבר:

1)טריי יאנג הוא לא האדם לנהל ולהנהיג קבוצה בשכל ובאינטיליגנציה כדורסלנית הדרושה ברמה הזאת של ה-NBA כי הוא לא אשכרה פוינט גארד. הוא שוטינג גארד.

2) סיבה נוספת היא שהוא נראה לי עייף ותשוש ברבע האחרון גם כמוליך את ההתקפה, ובעיקר למלא את תפקידו כמגן.

אני הייתי מעדיף לראותו פחות עייף מ-3/4 משחק בו ניסה לנהל את משחק קבוצתו, ובאותו זמן לקלוע 20-22 נק' כבר בסוף הרבע השלישי.

אני הייתי מעדיף פוינט גארד אחר שיחזיק בכדור, ואז יאנג ירוץ לפינה החלשה (WEAK_SIDE), ומהפינה הוא חופשי ורענן לשמש כ-SPOT-UP SHOOTER.

כמובן שישנם האנטר, או בוגדנוביץ', אבל אני מדבר על הרמה הבאה. לפני 6-7 שנים לא הייתי אומר זאת, אבל היום ראז'ון רונדו לא יכול להיות יותר האדם שיגרום מהומות כשהכדור בידיו, וימצא את הדרך לגרום לטריי להיות חופשי למסירה, וסל.

מה אני מנסה לומר?

אני לא מנסה לומר מאומה. אני פשוט אומר: ההאוקס חייבים להביא פוינט גארד שבהאוקס יהפוך ל-GAME CHANGER, והפוינט גארד שבראש שלי הוא בול. לא למלו, חס וחלילה. אני מדבר על לונזו.

מה שההאוקס צריכה כדי להגיע לרמה הגבוהה ביותר של ה-NBA הוא לונזו בול.

כמעט הכנסתי זאת כ'דיון' להיום ב-PM: "את מי אתה מעדיף כפוינט גארד של ההאוקס, את הבול המבוגר יותר או את הבול הצעיר יותר. לונזו או למלו?

ראיתי בדיוק כמו שימון כמה מההתעופפויות וכמה מההטעיות של למלו. אני לא לוקח דבר מכל הדברים שהוא הפתיע אותנו עד ששבר את עצף כף ידו. אבל גם ללא השבר, אילו היתה לי ברירה הייתי מעדיף את לונזו, לפני שאתה מספיק לומר 'ידעתי שתבחר בלונזו'.

הפליקנס כמובן לא יתנו ללונזו לצעוד אל השחור מבלי להתערב. הוא יהיה שחקן חופשי מוגבל מה שנותן לפליקנס יתרון על קבוצות אחרות כי הם יכולים תמיד להשוות כל הצעה שהוא יקבל. אז יש לי רעיון בנידון, ותיכף אציע אותו.

אני חייב לחזור ללונזו.

אני אוהב את השחקן הזה. אנא אל תשימו לב לטאטו על זרועותיו. לונזו שיפר מאד את קליעתו מרחוק והפך לשחקן-שחקן. הוא הפך משחקן שלא מסוגל למצוא את הטבעת מרחוק לקלעי שחובה לשמור עליו: הוא קולע העונה 38.5% מהטריי עם 8 נסיונות למשחק. אז הוא מסוגל לקבור את העור מרחוק, או לחדור לסל די בקלות כי הוא גבוה יותר מרוב הפוינט גארדים וזרועותיו שלא נגמרות הן יתרון עצום. הוא אחד מ-'רואי הפארקט' המעולים ב-NBA. לעתים נראה שיש לו עיניים בגב. ישנה לו מסירה מצויינת.

השאלה היא מה ההאוקס יצטרכו לתת לפליקנס כדי שיסכימו לוותר עליו?

ראשית, לונזו – לדעתי – ירצה סוף-סוף להגיע לביג-טיים מבחינת $$$ וידרוש 30. 30 הוא לא יקבל מאף אחד. אפילו לג'ון קולינס ההאוקס לא היו מוכנים לשלוף 30. אבל קולינס יקבל מאטלנטה 25 (גם הוא הופך ל'מוגבל' בסוף העונה), אז מה עושים?

אני הייתי מציע לפליקנס את קאם רדיש. המחיר של לונזו ורדיש יהיה שווה בערך – בסביבות 25. אני הייתי מציע לפליקנס גם את ראז'ון רונדו או את HUERTER, אם הם מעוניינים. זאיון ויליאמסון וקם רדיש הפכו לחברים הטובים ביותר בדוק, ואני בטוח שזאיון יתחנן – ידרוש – שיסכימו לדיל: רדיש עבור לונזו. רדיש הוא 2.03 מ', אתלט מדהים, והעובדה הפשוטה היא שהפליקנס העונה לא הולכים לשום מקום עם מה שיש להם. אז אולי עם רדיש והוארטר (הוארטר, ולא – חלילה וחס – את דיאנדרה האנטר) – ואני זורק לדיל גם את ראז'ון רונדו שבניו אורלינס הפך לאהוב הקהל – אם יש צורך.

אני מבטיח לכל אוהדי ההאוקס באתר – אולי אני היחיד כי נדמה לי ששימון עבר לפילדלפיה – אליפות המזרח לפחות אם לונזו בול מגיע. ואני מבטיח ללונזו שיחד עם טריי יאנג, שניהם יהיו מועמדים ל'אוסקאר'!

2. מה? מה? מה? הלייקרס מדסקסים טרייד של מונטרזל הראל, השחקן הטוב היחיד שנשאר להם?

תראו. התפקיד הראשי שלי באתר – כך לפחות אני רואה את עצמי! – הוא לשמש כ-MESSANGER, יעני. שליח. מוסר הודעות. דלגט. מבשר. מין 'קשר-רץ'. כשאתם נהולכים לישון לי יש עוד 6 שעות של חיים מול הטיווי, הסלולרי, והמחשב. אז דברים מגיעים אלי בשעה שאתם ישנים, אז אני מדווח עליהם.

אז ב-https://bleacherreport.com/articles/2937485-what-inside-sources-are-saying-about-biggest-nba-trade-deadline-targets מודיעים שעתה, ללא אנטוני דייויס ולברון ג'יימס, הלייקרס מחפשים טרייד אפשרי על מונטרזל הראל, והקבוצה המעוניינת ביותר בדיל היא השרלוט הורנטס.

שרלוט הורנטס???

ומה פתאום הראל?

הלייקרס מחשיבים אותו ל-Sixth Man Extraordinaire אבל לא שחקן חמישייה מרכזי, דבר שהם מחפשים עתה, כשהם נשארו ללא הגבה וללא המלך.

לא רק זה, אלא שהראל הוא על אופציה לעונה הבאה והוא ידרוש הרבה, הרבה כסף, לזמן ארוך, ארוך מאד. הלייקרס, מסתבר, לא מאמינים בהראל כשחקן מהסוג של 'הרבה שנים עבור הרבה כסף'. הלייקרס היא קבוצה בבעלות כמה חרמנים (כספית; לא סקסית. אני לא יודע מספיק על ג'יני מבחינת ביצועים במיטה אז כל מה שאני יכול לדבר הוא חשבון הבנק שלה, לפי 'פורבס'). היא לא מוכנה – ולא עשירה מספיק – להתחייב לאחד כמו הראל אחרי שהיא תקועה עם AD ולברון לכמה שנים טובות.

אני מאמין שהלייקרס חוששת שהיא תיפול מהמקום ה-3 במערב עד עומק אסור לקבוצה גאה כמוה, וכנראה היא החליטה על שניים או שלושה שחקני "6.5" במקום אחד כמו הראל, שהוא מגרד את ה-"8".

3. דריימונד גרין: "אני המגן הטוב בהסטוריה"

לא היה איכפת לי אם האידיוט הזה היה אומר זאת בצחוק. אבל כשהוא מתכוון לזה ברצינות אז אין לי ברירה אלא להכניס את הקטע להופס.

זה לא עיצבן רק אותי. טוני אלן היה פיסט-אוף יותר ממני. הוא לא סובל את גרין בכל מקרה (אני, אגב, בטוח שהוא היה זוכה בתואר 'השחקן המנגן ביותר על העצבים מכל שחקני ה-NBA' בהפרש של מאה מייל בשאלון לכל שחקני הליגה!), אבל ההצהרה של גרין הוציאה אותו מהכלים.

גרין אמר מה שאמר בתכנית 'DUDS TALK'. מילה במילה?

“I think I’m the best defender to ever play this game,” said Green, per NBC Sports Bay Area. “One hundred percent. That’s my opinion.”

טוני אלן, שחקן הגריזליז לשעבר הגיב שגרין הוא 'BIG CAP'. זה הסלאנג לשקרן, לא פחות טלא יותר:

דריימונד גרין הגיב על דברי אלן:

we used you against your team on the way to my first championship.”

מה שגרין אמר הוא שבסיבוב השני הווריורס החליטו שאנדרו בוגוט ישמור עליו (על אלן) ולא גרין, ובכך להכריח את אלן לזרוק בזוויות 'לא מוכרות לו', או בניתורים אחורנית:

רק להזכירם, גרין היה 'מגן העונה' , ו-5 פעמים ב'חמישיית ההגנה' , אבל טוני אלן נחשב לאחד מהמגינים הטובים ביותר שהיה מסוגל לשמור על '3', '4', ואפילו על '5', היה 6 פעמים בחמישיית ההגנה.

האמת? אני מעדיף את ביל ראסל וחאכים אולג'ואן על שניהם. כמובן שגם את דניס רודמן וסקוטי פיפין, וכמובן את מייקל ג'ורדן, שבתפקידו היה המגן הטוב מכולם (והשני לו גארי פייטון). אבל אילו הייתי חייב לבחור על אחד משניהם, הייתי…זורק מטבע. שניהם היו מגינים מצויינים.

4. על זה ייפול דבר: מיאמי מוכנה לתת את דנקן רובינסון עבור קייל לאורי, אבל לא את טיילר הירו! (עתה ההחלטה היא של טורונטו).

5. היום לפני…

*73 שנה: אוניברסיטת קנטקי מנצחת את אליפות ה-NCAA הראשונה שלה בכדורסל כשהיא מנצחת את ביילור 42-58

*69 שנה: זה יכול לקרות כרק לניו יורק ריינג'רס: הם מובילים בהוקי 6-2 נגד השיקגו בלקהאוקס. ברבע השלישי שיקגו מצמקת ל-6-4, ואז בדקת המשחק האחרונה ביל מוסיינקו עושה HAT-TRICK' (3 שערים רצופים) ב-21 שניות לנצחון שיקגו 6-7, שיא NHL עד היום, וכנראה לעד.

*54 שנה: צפון קרולינה מנצחת את קנזס בגמר אליפות ה-NCAA בתוצאה 53-64 אחרי 3 הארכות. ה-MVP של הטורניר הוא וילט צ'מברליין מקנזס, ה-MVP הראשון שאינו מהקבוצה המנצחת.

*41 שנה: אלן בורדר האוסטרלי הופך ל-BATSMAN הראשון (והיחיד עד היום) להגיע ל-150 בכל אינינג של TEST בטסט ה-3 נגד פקיסטן.

*30 שנה: סרג'יי בוקה קובע שיא עולמי חדש בקפיצה במוט – 6.12 מ'.

6. פינת הטבע: האקליפטוס הצבעוני

אקליפטוס דגלופטה – שנקרא גם 'אקליפטוס 'מינדאו' (במקורו באי מינדאו שבהוואי) מניאניורה', או 'אקליפטוס בוארדויאה' – תלוי כנראה בקבוצת האיים בו הוא נמצא בגיניאה החדשה, אינדונזיה, הפיליפינים, והוואי, קיבל בין חובבי הטבע בישראל את השם 'אקליפטוס הקשת בענן' או 'אקליפטוס האיים'.

אקליפטוס זה הוא עץ מיוחד במינו בשל גזעו יוצא הדופן, בעל הגוונים המרובים. הצבעים השונים הם תוצאה של קליפת הגזע, המשתנה כל הזמן כאמצעי הגנה. . האקליפטוס נראה כאילו עטה על עצמו חליפת הסוואה, כשקליפת הגזע החלקה נמצאת תמיד בתנועה, ומשילה שכבות בתהליך התחדשות הגזע. התוצאה מכך היא חשיפת גוונים שונים באזורים שונים של העץ, מה שמשווה את המראה הקסום של קשת בענן על העץ עצמו. הגזע הרענן מתחיל בצבע ירוק בהיר ואז מתחלף לירוק כהה, אחר כך לכחול, סגול, ואז לכתום-ורוד ולבסוף לבורדו-חום, ממש לפני שהקליפה נופלת.

התהליך הזה מתרחש בזמנים שונים במקומות שונים של הגזע כך שלעץ לעולם לא יהיה דפוס חוזר של צבע. לעין זה נראה ממש מכמו אומנות חיה. העץ הוא אדיר מימדים. הוא יכול לצמוח בקצב של כ-2.5 מטר לשנה ולהגיע לגובה מקסימלי של בין 60 ל-75 מטר. היקפו יכול להגיע עד ל-3 מטרים.  העץ גדל גם במקומות כמו ברזיל, קונגו, קוסטה ריקה, חוף השנהב, קובה, פיג'י, הונדורס, פורטו ריקו, סמואה, איי שלמה, סרי לנקה, טאיוון וסין. הוא הובא למקומות הללו במטרה לייעור מחדש, וכשהאקלים מתאים – מגז אוויר טרופי עם גשם רב – העץ ניקלט די בקלות.  

הגזע היפהפה שפעם היה רק למטרות ראייה אקזוטית לתיירים הוכיח את עצמו כגזע יעיל מאד לתעשיית נייר, רהיטים, ולבניית סירות בגלל הגזע הקשה במיוחד.

אגב, אקליפטוס הקשת הוא אחד המזונות העיקריים של הקוואלה ואף מהווה את בית הגידול שלה. הקואלות ירדו לקרקע בדרך כלל רק כדי לעבור לעץ אחר, כדי למצוא זיווג.

האקליפטוס הצבעוני הוא הבית המועדף על הקואלה

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 31 תגובות

  1. בס"ד
    תודה מנחם.
    לונזו יכול לעזור, אבל לא יהפוך אותם לקונדטורית.
    דריימוד מדבר, בדרך כלל, מעל לגובה שלו.
    פינת הטבע מעניינת וצבעונית כרגיל.

  2. חחח לונזו? לתת לו 25 מיליון לעונה? 😂😂😂

    ההוקס צריכים להעיף את הזבלים רונדו בוגדן רדיש הוארטר.
    עם טריי אין שום בעיה מנחם הוא מספיק טוב לעשות הכל והתעלל פשוט בקליפרס עד שירד לספסל ונכנס הגאון רונדו….
    תכלס אם לונזו היה מוכן לחתום על חוזה של 10 מיליון אני מוכן לתת עליו את רדיש ורונדו בכיף.
    אבל 25 מיליון 😂😂😂😂 שיחפש פראייר אחר.
    בוגדן זה זבל טהור זיו שצפה בו הרבה צדק לגביו. הוא מידי פעם נותן משחק טוב אבל הורג את הקבוצה לרוב. הוא איטי מאד מתקשה מאד באחד על אחד וההגנה אוי ההגנה בא לך לשלוח לו את הסרגל של קווינט לפרצוף לא לידיים. אמיר קופי עשה ממנו צחוק מאן שאג עליו.
    חשבתי הוא יוכל לתת קליעה וניהול משחק אבל זה משהו שיוצא לו 1 מ10 משחקים. לזרוק ומהר.
    אם אפשר להחליף אותו על אוברה לעשות עכשיו גם אם אוברה ילך בסיום העונה.
    טוני סנל יכול להחליף את בוגדן בלי בעיה.
    ההוקס צריכים שחקן יוצר מישהו שידע מה לעשות עם כדור שטריי מקבל דאבל טים על החצי ויכול לעלות אותם לרמה הבאה וקוראים לו ברדלי ביל.

  3. חחח דריימונד הפחון לא היה אפילו המגן הכי טוב בקבוצתו קליי היה המגן הכי טוב שלהם באותם שנים. דריי בעיקר התחבא על טריסטן.
    מעניין שעלה לשחק מול פילי היום בלי קרי חחח לא חבל על ההשפלה?

    1. דריי מגן קבוצתי מצויין ומגן אישי בינוני מאוד איפה הוא ואיפה הגדולים באמת פיון לא נורמלי אם פה שטנ״ש והליגה הביאו לו תואר פוליטי בדמות אולסטאר וטופ 15 בליגה (הזייה אבל 80% לא מבינים כדורסל).
      .
      מנחם שתהיה בריא איפה לונזו איפה למלו, לך אלו יש מה של לונזו בחיים לא יהיה וזה כישרון ויכולת יצירת נקודות, עזוב שהוא גם צלף הרבה יותר טוב מלונזו ששיפר את הקליעה שלו מאוד אבל לא מסוגל ליצור לעצמו כלום, אטלנטה יקח להם עוד זמן להתחבר הם בדיוק לפי התחזית יאנג טיפה מאכזב העונה אבל זו קבוצה חדשה וצעירה, אני לא מאמין שהפליאקנס יקחו את רדיש על לונזו, גם לפני הפציעה הוא הציג חרא של יכולת (למרות שהשתפר מהשחקן הבוסרי שהגיע לליגה.

  4. מנחם תודה. גם אני אוהב את לונזו אין כמעט פוינט גארד אמיתי בליגה והתפקיד חסר לי. זה נראה שהוא תמיד נהנה למסור.
    2. שמעתי על הראל והזדעזעתי! ב 5 המשחקים האחרונים הוא מוליך את הקבוצה בנקודות. דווקא קוזמה אכזבה מבחינתי ולא התפתח להיות השחקן שציפו ממנו. ממש מקווה שהראל ישאר הוא פנומן!
    3. באיזה שלב הוויזרדס יבינו שסקוט ברוקס נכשל ? לא אהבתי אותו גם ב אוקלוהומה לא מבין מה מצאו בו

  5. יכול להיות שהלייקרס מוותרים על העונה הזאת כדי לזכות לבחירת דראפט גבוהה? אם הם מוכנים להעביר את הארל (כנראה תמורת בחירת דראפט ראשונה ועוד שחקן שיכול להועיל) ובלי לברון ודיוויס אז אולי הם יגיעו לפליאין ושם יעשו את ההבדל.

      1. אמן!!!! מאוד מתסכל לראות אותם בשני המשחקים האחרונים עשה לי פלאשבק מתקופת וולטון. מתי קיי סי פי חוזר מהפציעה? הוא נפצע קשה העונה בקושי זורק וגם שזורק…

  6. חצי מקבוצות הליגה מפנטזות אחרי למאלו ולונזו בול. לא ניראה לי שהקבוצות שלהם יעשו עליהם טרייד כרגע.

    בהעדרו של לברון, מונטרזל הראל הוא השחקן היחידי ששומר את הלייקרס מעל למים. אז למה שיוותרו עליו?

  7. עדיף לונזו על לאמלו כי הם צריכים מוסר לפני קולע…. יש לי הרגשה שלאמלו יותר בקטע של לקלוע… יותר סוואגר….
    לונזו בא לעבוד, לאמלו בא לככב.
    🙂

  8. ראיתי אתמול את הידיעה על הראל, וההסבר ההגיוני היחיד, כפי שכתבת, זה הדרישות האפשריות שלו לחוזה הבא. אחרת, אני לא מבין למה לוותר על שחקן כמוהו (יכול להיות שהוא לא חתום בקלאץ'? חבל, זה צעד שגוי לקריירה, בטח בלייקרס).
    דריימונד גרין רחוק מלהיות השומר הטוב ביותר בהיסטוריה, לדעתי לפחות, אבל מצד שני אולי זה הלך הרוח שצריך לצפות ממנו. כמו שנהוג לומר שכל שוטר חייב לעלות למגרש בתחושה שהוא הטוב ביותר אי פעם, אולי זה תקף גם לשומרים. מה שכן, אולי עדיף שישמור את המחשבות שלו לעצמו…
    האקליפטוס הזה מקסים, חבל שאותו לא הביאו לארץ.
    תודה רבה על המעורב

  9. תודה מנחם. פינת הטבע מצוינת, לא ידעתי שיש עץ כזה.
    לאמלו לאטלנטה היה יכול להיות מעניין, לא לונזו.
    גם אני בין התוהים מה האינטרס של הלייקרס להחליף את הראל.
    וגם אני חושב שגרין לא קרוב אפילו לטופ 10 ההיסטורי בהגנה . . .

  10. אם מקמילן משכנע את יאנג לשחק בלי הכדור אז לונזו לידו יהיה מעולה, אבל גם רונדו יכול לעשות אותו דבר פחות או יותר. בעולם מושלם הם משיגים את ג'רמי גרנט או כריסטיאן ווד על קולינס ועוד חוזה. אחלה מעורב, מנחם. כמו תמיד.

    1. לא תודה. את יאנג צריך לשכנע לשחק בלי כדור כמו שצריך לשכנע את לברון לוקה דמיאן וכו….
      רונדו זה גופה לא יכול לזוז ולעשות כלום, זה שחקן שיכול לרכוב על סטארים שאיש לא שומר עליו ואז אולי להרים לוב. לונזו ב10 דרגות על רונדו.
      ההוקס לא צריכים שום שחקנים בינוניים כל הווד והגראנטים הם צריכים סטאר ולהשאיר את קולינס ואם נותנים אותו כבר אז על בראדלי ביל.
      קולינס זה סטאר צעיר לא איזה נגר שנותנים על פחונים. הוא שחקן יותר טוב מווד וגראנט.
      ביל זה ההשלמה להוקס להיות קונטנדרית. ככה על טריי לא יוכלו להביא דאבל טים, אחד על אחד קטלני שיוכל לקלוע מתי שטריי בורח מהכדור, מיד ריינג חדירות לובים לקאפלה וקולינס. אמנם יפגע בהתפתחות של האנטר אבל NBA זה לא סולל בונה אף אחד לא מבטיח שהאנטר יתפתח לכוכב שיביא אליפויות, מה שהסאנס עשו עם פול בקיצר.
      ביל אבל בן 27 ובשיא. איתו הם צריכים לקחת את המזרח אם לא טריי לא טוב כמו שחשבתי.
      והם צריכים קצת ספסל סביר

      1. ביל זה קלוריות ריקות שמעון מה לא קלטת הוא לא מסוגל לסחוב קבוצה ל40% נצחונות במזפח, ליד יאנג אפילו הנגרים שלך מירושלים יקלעו עליהם הגנתית. לא רואה איך טרייד קולינס על בראדלי ביל הופך אותם לקוטנטדרית אפילו לא קרוב.

        1. הקונטנדרית זה עם קולינס וביל יחד לא אחד במקום השני. יעני טריי, ביל, האנטר, קולינס, קאפלה. זו חמישייה קונטנדרית.

          החברה שלי מירושלים גם אמורים לקלוע על הארדן קיירי גו האריס אבל עובדה שהם מנצחים….

          אז גם טריי וביל ינצחו אותו דבר….

          1. הארדן שחקן שמביא תוצאות בנוסף לסטטיסטיקה ביל קלוריות ריקות לא מצליח לסחוב קבוצה לפלייאוף במזפח, יחי ההבדל הגדול

  11. 1. טריי יאנג הוא אחלה, אבל בפלייאוף הולכים לאכול אותו… ההגנות נהיות יותר טובות (לא שזה קשה עם ההגנות של העונה הסדירה) והשופטים יפסיקו לשרוק לו את הזריקות המציקות שהוא מוציא כל הזמן… חוץ מזה שיצודו אותו בפיק אנד רול עד שהוא לא יוכל להיות על המגרש, אני לא מתלהב מהקבוצה שהשחקן הכי טוב שלה (די בפער) לא בטוח יוכל לשחק דקות הכרעה.
    2. אני מפחד שהלייקרס רוצים להחליף את הארל בגלל תקדים ניקולה יוקיץ' בפלייאוף, ואם הם מצליחים להחליף את הארל באחד מתוך פי ג'יי וושינגטון, דבונטה גראהם או מאליק מונק ובנוסף לכך מנחיתים את דראמונד בביי אאוט (מה שנראה שהולך ומתקרב) יש פה קבוצה טובה יותר מהקבוצה שזכתה באליפות שנה שעברה, וכשכולם יחזרו במידה ויהיו בריאים סביר שיעשו בק טו בק.
    3. דריימונד גרין מגן מעולה ויותר טוב מטוני אלן לדעתי בגלל הגיוון, אני עדיין שם את גארנט ודאנקן לפניו בתור אוגנים של הגנה (מאלה שיצא לי לחזות מיד ראשונה) וקוואי מגן אחד על אחד יותר טוב מגרין גם הוא.

      1. גם בחירות מכובדות, לצערי לא ראיתי אותם כמו שראיתי את מי שציינתי, אני מדרג אצלי את השלושה האלה לפני גרין – אני משתדל לא לתת את הדעת במקרים שאני לא בקיא עד כדי כך. בנוסף לכך שרוב המשחקים שכן ראיתי מפיפן והאקים היו משחקים גדולים שלהם מסדרות או משחקי עונה רגילה גדולים, וזה לא תמיד מייצג את הממוצע שלהם.

  12. גרין לא יודע לשמור על הסנאפצ'ט שלו, עאלק השומר הגדול בהיסטוריה חחח
    בסוף הכי חשוב בהגנה זו הגנה אחד על אחד, בזה גרין לו בטופ.

    1. לברון הצעיר מגן טוב משמעותי ממנו יאניס, סימונס הווארד… אני לא מדבר בכלל על פיפן האקים… לא המגן הכי טוב בדור שלו אז בהיסטוריה ?

  13. אליפות המזרח??? קראתי נכון? השפעה של החיסון אולי. איתו או בלעדיו אפילו לא טופ-3. רדיש לניו-אורלינס לא הפסד גדול, גם בדיוק הוא היה בצל של ZION. לא יתאוששו פה מהויתור על לוקה עוד הרבה זמן וטריי שחקן מועדון אין מה לעשות אז שיביאו קלע טהור כמו ג'ו הריס מברוקלין וגם אז לא יותר טובים מברוקלין/ בוסטון/ מילווקי

      1. אני באמת חושב שיש לו קליעה לא רעה בכלל ואפשר לשפר אותה, ראה לונזו הנגר בעונה אחת עם מאמן הזריקות של הפליקנס.
        אנחנו חייבים שוטינג שיודע לשמור ורצוי גבוה שיכסה על אינגרם.

  14. 1. האם הדד ליין של טריידים הוא מחר (יום חמישי ) בשעה 22:00 שעון ישראל?
    2. עד איזה תאריך קבוצות הNBA יכולים להחתים שחקנים שמשוחררים מקבוצותיהן?

  15. לונזו שחקן נפלא שמתחיל לממש את הפוטנציאל שלו אז עוד אנשים מבינים את זה.
    אבל אם אתה רוצה להוציא את הכדור מהידיים של רכז, אתה לא שם לידו את לונזו בול.
    חלק גדול ביחודיות שלו זה שהוא כמעט לא מחזיק בכדור.
    במתפרצות הוא נפטר ממנו במהירות ובחצי מגרש הוא בכלל משחק כמו שוטינג גארד…
    .
    .
    ואם ללייקרס יש איזו שהיא בעיה עם דרישות כספיות עתידיות של הארל, הבעיה היא לא להסכים להן, הבעיה היא שהם לא יכולים להסכים להם.
    הם רשאים לשלם לו 11.2 מיליון לכל היותר בעונה הבאה בגלל חוקי השכר וגם אם ירצו לשלם לו 30 מיליון הם פשוט לא רשאים לעשות את זה.
    .
    ושום דבר מזה לא אומר שהשמועות נכונות או לא – כי כל קבוצה שתטריד עבורו תהיה באותה סיטואציה בדיוק, אלא אם כן יהיה לה מקום תחת התקרה כדי לשלם לו יותר מ 11.2 מיליון.
    תיאורטית שארלוט היא אכן קבוצה כזאת.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט