אירועי דיומא – 23.03.2021 – כדורגל כדורסל סנוקר אופניים שחמט

כדורגל אירופאי/ צפריר אוזדובה

איטליה-

התקשורת האיטלקית מדווחת שפאולו פונסקה קיבל אולטימטום. העפלה לליגת האלופות או חפש לעצמך קבוצה (ברוך השם) רומא רחוקה 5 נק מאטאלנטה הרביעית לא ניצחה אף קבוצה מ 7 הראשונות והסיכוי שתסיים באלופות הוא אותו סיכוי שאני פותח אצלהם בהרכב במשחק הבא. פונסקה הגיע לרומא אחרי שזכה עם שחטאר דונייצק 3 פעמים רצוף בדאבל באוקראינה אבל לזכות באליפות עם שחטאר באוקראינה זה כמו להגיע לפיינלס כשאתה מאמן את לברון. כל אחד יכול לעשות את זה.

כרגע המועמדים להחליפו הם מקסימילאנו אלגרי (אבל השכר שלו יהווה בעיה) מאוריציו סארי וג׳וילאן נאגלסמאן מאמן לייפציג.

צרפת-

דיווח בצרפת שפסז׳ תחתים את ניימאר בימים הקרובים לחוזה עד 2026. עוד דווח שיקבל בונוס שמן במקרה של זכייה באלופות (בחלום שלו) זה מסתדר טוב לניימאר שיוכל להמשיך במועדון שלא מתעסק איתו משמעתית והוא יוכל להמשיך לטוס למסיבות בברזיל.

כדורסל מכללות / עידו גילרי

טורניר ה-NCAA – סיבוב שני:

נקבעו העולות ל-16 הגדולות בשבוע הבא כשהפאק12 מפתיע את כולם עם 4 נציגות ב-16 הגדולות.

משחקי אתמול:

איזור מזרח

(11) יו סי אל איי 67 – (14) אבילן כריסטיאן 47 הסינדרלה מטקסס גילתה שלנצח בלי לקלוע זה טריק חד פעמי ופחות מ-30% מהשדה פשוט לא מספיק. מנגד הברואינס שמחו לפגוש יריבה חלשה מהצפוי כדי להגיע לסוויט 16. ג'וני ג'וזאנג היה המוציא לפועל העיקרי בשורות UCLA עם 17 נקודות.

(1) מישיגן 86 – (8) לואיזיאנה סטייט 78 LSU שלטה מוקדם ועשתה הרבה צרות למדורגת ראשונה לפני שהוולברינס תפסו פיקוד לקראת סוף המשחק כדי להימנע מהדחה צורבת. אליי ברוקס הוביל את מישיגן עם 21 נקודות יחד עם צ'ונדי בראון שקלע אותו מספר בדיוק מהספל. קאם תומאס היה מעולה בשורות הטייגרס המאוכזבים עם 30 נקודות בזמן שג'בונטה סמארט מסיים את 27 נקודות, 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים.

(4) פלורידה סטייט 71 – (5) קולורדו 53 בצורת של 2 נקודות ב-9 דקות במחצית הראשונה העיברה את המומנטום לצד של הסמינולס וריצה נוספת באמצע המחצית השניה סגרה את הסיפור. אנת'וני פולייט קלע 22 לסמינולס עם 4 אסיסטים ו-4 חטיפות.

(2) אלבמה 96 – (10) מרילנד 77 הפעם הקודמת שהקרימסון טייד היו מדורגים 2 בטור הם הפסידו בסיבוב השני. הם לא התכוונו לתת לזה לקרות שוב. על הדרך הם הדיחו עוד קבוצה מהביג טן שנשאר רק עם מישיגן מכל 9 נציגותיו. 21 נקודות של ג'יידן שקלפורד ו-20 של ג'והן פטי ג'וניור עשו את העבודה. אצל הטרפינס ארון וויגינס קלע 27 נקודות.

איזור מערב

(2) איווה 80 – (7) אורגון 95 הטורניר השחור של הביג טן נשמך עם הדחה של עוד מדורגת 2. אולי זה היה בזכות המנוחה המפתיעה שקיבלו כתוצאה מפרישת VCU הדאקס מאורגון יצאו כמו מלוע של תותי ושמו להוקאייז 56 נקודות על הראש במחצית הראשונה. לוקה גארזה עשה כל מה שהוא היה יכול אבל זה לא עזר והפער רק גדל כשהחמישה של אורגון מסיימת עם 89 נקודות. כריס דוארטה הוביל את הקלעים של הדאקס עם 23 נקודות יחד עם 7 אסיסטים. אל ג'יי פיגוורואה תרם 21 נקודות, כשוויל ריצ'ארדסוף מוסיף 189 עם 7 אסיסטים. לוקה גארזה נלחם כמעט לבדו כשהוא נותן הוןפעה אדירה של 36 נקודות ב14 מ-20 מהשדה יחד עם 8 ריבאונדים.

(1) גונזגה 87 – (8) אוקלהומה 71 הבולדוגס לא מתכוונים לתת לקטל המדורגות סביבם להפריע להם. הם טיפלו בעניינים שלהם, לקחו את ההובלה באמצע המחצית הראשונה ולא נתנו לסונרס להתקרב יותר.אחרי שבמשחק הקודם היה זה קורי קיספרט שניהל את ההצגה הפעם דרו טימי תפס את הבמה כשהו צולף 30 נקודות עם 13 ריבאונדים. קיספרט וג'יילן סאגס תרמו 16 נקודות כל אחד. בשורות אוקלהומה היה זה שוב אוסטין ריבס שהצטיין כשהוא קולע 27 נקודות

(5) קרייטון 72 – (13) אוהיו 58 שמונה פעמים עד העונה הגיעו הבלוג'ייס מקרייטון לסיבוב השני בטורניר. בכולן הם הפסידו. הפעם הם לא התכוונו לתת להזדמנות לעלות לסוויט 16 לחמוק מידיהם במיוחד לא כשממול יריבה חלשה מהם. הם ברחו בסוף המחצית הראשונה ולא נתנו לבובקאטס להתקרב עד לסיום. מרכוס זגרובסקי קלע 20 נקודות למנצחים.

(3) קנזס 51 – (6) סאות'רן קליפורניה 85 הריצה המטורפת והבלתי צפויה של הפאק 10 נמשכה גם במשחק האחרון של הלילה כשהטרוג'אנס רומסים את הג'ייהוקס מהפתיחה כשריצת 0-11 בארבע הדקות האחרונות של המחצית הראשונה סגרה את הסיפור. שחקני USC דייקו ב11מ-18 מעבר לקשת כשאייזאה מובלי מוביל את כולם עם 17 נקודות, 8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

טורניר גמר הסבב – סיבוב ראשון (רבע הגמר)

15:00, 21:00: ניל רוברטסון-ג'ק ליסובסקי (שידור בלינק הזה)

משחק הפתיחה של הטורניר סיפק את קרב הענקים בין רוני אוסליבן לג'ון היגינס. הקרב היה כצפוי דרמטי למדי, גם אם השניים ניפקו בעבר תצוגות איכותיות יותר. רוקט רוני הוביל לאורך כל המשחק, אם כי המכשף הנחוש השכיל לשמור על פער פריימים קטן, ולא לתת ליריבו לברוח. זה כמעט נגמר בכפיית ריספוט של המכשף בפריים ה-18, אך רוני הצליח לממש את יתרונו בפריים, ולזכות במשחק ביתרון של שני פריימים.

משחק היום יפגיש את ניל רוברטסון עם ג'ק ליסובסקי, שני שחקנים התקפיים למדי. לרוברטסון הייתה עונה די לא יציבה בסטנדרטים שלו, כשמלבד הזכייה באליפות בריטניה היוקרתית, הוא לא רשם הישגים יוצאי דופן. לליסובסקי הייתה דווקא עונה צפוייה בסטנדרטים שלו, בה הגיע לשלבים גבוהים של טורנירים, אך בלי לזכות בשום תואר. נראה כמו משחק פתוח לחלוטין.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הטור של קטלוניה – קטע 2

הקטע הראשון של הטור הביא לנו מהלך עניינים לא שגרתי במיוחד. קבוצת הבריחה הקטנה נתפסה ע"י הדבוקה בשלב מוקדם, אותה הובילה קבוצת מוביסטאר עם קצב רצחני, שהוציא את המאיצים מהתמונה על הטיפוסים. אלא שכפי שקורה לא מעט, המהלך של הקבוצה הספרדית לא ממש שיחק לטובתה. זאת כאשר מתוך הדבוקה יצאה קבוצת בריחה חדשה כ-25 ק"מ לסיום, שכללה ארבעה רוכבים – לני קאמנה, אנדראס קרון, רמי רוחאס ולואיס ליאון סאנצ'ז הוותיק. הארבעה שיתפו פעולה עד הסוף, בעוד שהדבוקה מאחור לא נראתה מחוייבת מדי למרדף, וזה נגמר במיאוץ סיום אל הקו, בו זכה קרון לפני סאנצ'ז, כשרוחאס משלים את הפודיום. לדני הצעיר מלוטו סודאל זהו הניצחון הראשון ברמת הוורלד טור.

קטע 2 הוא קטע הנג"ש של המירוץ. זהו קטע שטוח של 19 ק"מ, עם שתי בליטות קצרצרות. בגזרת הפייבוריטים לקטע, יש לנו כאן את רוהאן דניס, אלוף העולם לשעבר בנג"ש. גם רמי קבאנייה, בוב יונגלס וצ'אד האגה הם שענים מצויינים הצפויים לתת תוצאות טובות. בגזרת ה-GC יש לנו את גראן תומאס וז'ואאו אלמיידה, שהם שענים טובים, וגם לני קאמנה הגרמני, ששם את עצמו בעמדה טובה ב-GC לאחר שסיים עם הבריחה, הוא שען טוב למדי, ועשוי למצוא עצמו במיקום גבוה בסוף היום. שידור ביורוספורט ב-16:15.

שחמט – אליפויות ישראל לילדים ונוער בעיצומן/שחר אלוני

בכפר הירוק מתקיימות כרגע 9 אליפויות ישראל לילדים ונוער:
אליפות כללית לגילאי 10, 12, 14, 16, 18
ואליפות בנות לגילאי 10, 12, 14, 18

חלק מהשחקנים והשחקניות שיחקו בשבוע שעבר גם באליפות ישראל לבוגרים וזכו למנוחה קצרה לקראת אליפויות הגילאים השונים שהחלו ביום חמישי האחרון (אליפות ישראל לבוגרים הסתיימה ביום שני כזכור).
התחרויות הן בנות 9 סיבובים ויסתיימו ביום שישי הקרוב, כאשר בחלק מהימים מתקיימים שני סיבובים באותו יום! (אחד בבוקר ואחד אחה"צ).

צמרת טבלת האליפות הכללית עד גיל 18:

1 Ben Ari, Yannay3.52403
2 Tzidkiya, Yeshaayahu32380
3 Gorodetzky, Matan32253
4 Globus, Or32401
5 Zemach, Roee32292
6 Ehrlich, Roy32004

אפשר לראות כאן כמה שחקנים חזקים מאד, עם מד כושר שמגיע עד ל 2400. מספר שחקנים בצמרת התחרות, השתתפו גם באליפות ישראל לבוגרים.

צמרת התחרות הכללית עד גיל 16:

1 Levin, Guy3.52355
2 Aizenberg, Benny3.52307
3 Guz, Ari32302
4 Sokolovsky, Yahli32472
5 Yaniv, Yuval32272
6 Rozen, Eytan2.52399
7 Hoffmann, Yair2.52352

גם כאן בתחרות עד גיל 16, אפשר לראות שחקנים מאד חזקים, כולל סוקולובסקי (יליד 2006) שמד הכושר שלו הוא הגבוה ביותר בכל התחרויות המשוחקות. גם כאן אנו רואים מספר שחקנים שהשתתפו גם באליפות הבוגרים לפני שבוע. יש גם מספר בנות שבחרו להשתתף באליפויות הכלליות לגילאים השונים.

אי אפשר כמובן לסקור 9 תחרויות באופן מפורט, אך אציין מספר שחקנים בולטים:
כללית עד גיל 14: בתחרות משתתפים שלושה שחקנים בעלי מד כושר מעל 2100, מיליקוב, ווגמן ואוריצקי.
כללית עד גיל 12: אוראל ריבשטיין מעל 1900, דזנט ורבינוביץ מעל 1800
כללית עד גיל 10: שילון-רהב ופסטר מעל 1700

בנות עד גיל 18 (איחוד של 16,18): הודא קאסם וליאת שאול זיידנר, מעל 1800
בנות עד גיל 14: נועם גדסי מעל 1900, דנה כוכבי מעל 1800, שתיהן השתתפו באליפות הבוגרות
בנות עד גיל 12: ליליאן אשכול, מעל 1700
בנות עד גיל 10: אוולינה חיירוב, מעל 1600

מדובר בכישרונות גדולים לגילם, חלק מהם גם ביחס לאירופה ולעולם, ונדע בעוד מספר ימים מי הוכתרו כאלופי ישראל לגילם.

לפוסט הזה יש 13 תגובות

  1. צפריר עידו פאקו ושחר תודה רבה.
    כל הכבוד גם ביום שאין ספורט

    היום בחירות ואנו ננסה לציין מה מטרת כל מפלגה

    ליכוד ברשות נתניהו :
    קיבלה 36 מנדטים בפעם הקודמת ולא הרכיבה ממשלה של ממש
    הפעם המטרה להרכיב ממשלת 61 גם אם תקבל פחות

    ימינה ברשות בנט : (רצה במשותף בפעם הקודמת וקיבלה 6)
    מטרה ראשונה לא להישאב לנתניהו ולנסות להגיע לדו ספרתי
    מטרה שנייה להיות בסוף היום לשון המאזניים שתאפשר לבנט את תיק הביטחון

    המשותפת : (15 בפעם הקודמת אך כולל רע"מ שתרוץ בנפרד )
    המטרה לנסות לשחזר את אחוז ההצבעה והמנדטים אפילו ירידה מתונה תתקבל בברכה

    ישראל ביתנו /ליברמן:
    קיבלו 7 בפעם הקודמת המטרה לעלות אך המטרה העיקרית להדיח את נתניהו

    יש עתיד : ברשות יאיר לפיד (רצה כחלק מכחול לבן)
    בפעם הקודמת רצה כחלק מכח"ל והכניסה 13 נציגים
    שיאה כמפלגה עצמאית 19 מנדטים
    מטרתה הראשונית לשבור את שיא כל הזמנים
    מטרה שנייה לנסות לייצר גוש מנצח

    ש"ס ברשות דרעי ( 9בפעם הקודמת)
    המטרה כמובן לשמור על כוחה ואולי להגדילו …אך המטרה הגדולה יותר ממשלת 61 גם אם המשמעות הקרבת מנדט לטובת סמוטריץ

    יהדות התורה ( 7 בפעם הקודמת)
    ג' רוצה קודם כל לשמור על מנדט 7 לפני שמדברים על 8
    מצד אחד ישנה אכזבה בעולם החרדי ולזיגה לסמוטריץ מאידך הגידול הטבעי וזה שהם היו קרובים מאד למנדט השמיני גורם להניח שבמקרה הגרוע יישארו עם 7
    כמובן שהמטרה הראשית 61 למחנה

    בקרבות התחתית

    תקווה חדשה ברשות סער (לא התמודדה בפעם הקודמת)
    בתחילה הייתה לטוענת בכתר אבל הסקרים ריסקו אותה ערב הבחירות
    לענ"ד תגיע למצב של מאבק הישרדות

    מרץ ברשת הורוביץ (רצה במשותף בפעם הקודמת עם עובדה וגשר)
    בריצה משולשת השיגה 7 מנדטים
    עכשיו רצה בנפרד ובסכנה ברורה ומיידית
    לדעתי תלויה במימוש האחוז הכללי ככל שיהיה גבוה יותר סיכוייה נמוכים יותר

    עבודה ברשת מיכאלי (רצה במשותף עם מרץ וגשר )

    בתחילה עלתה בסקרים אך לאט לאט הידרדרה וכך בסקרים אחרונים עומדת על 5-6 שזה גם אזור מסוכן וגם בלי גוועאלד

    כחול לבן ברשות גנץ (עם לפיד הייתה 33 חלקה ששל כחול לבן /חוסן לישראל 15 )

    המצחיק הוא שירדה פי 5 ולהערכתי …תסיים כהפתעת הבחירות עם 7
    הבוחרים שלהם שייכים למחנה סמוי
    שכן ישנו מחנה רל"ב לעומת מחנה ר"ב
    אך ישנו גם מחנה שלישי כאלו שנקראים עב"ב או לר"ב שאלו ר"ת של לא רק ביבי (אבל גם ביבי ואפילו מוביל) או עדיף בלי ביבי (עדיך אך לא הכרחי )
    אותם אלו שמים את הקולות שלהם בחלקם אצל כח"ל וגנץ וככה הוא שורד

    הציונת הדתית ברשות סמוטריץ (לא התמודדה בנפרד בפעם הקודמת )

    המטרה שלה קודם כל לשרוד שכן כשרצו 3 מפלגות כולל בית יהודי קיבלו 5 בקושי

    הכלכלית ברשות זליכה (התמודדות ראשונה )

    רע"מ (רצה במשותף)

    ראשית רוצה לעבור את אחוז החסימה
    שנית רוצה להיות לשון מאזניים

    מנסה איכשהו לשבור את הסקרים שנותנים לו 1-2.5 אחוזים
    ולעבור את אחוז החסימה.

    תחזית אהרון שדה לתוצאות הבחירות

    ליכוד 35
    ימינה 7
    תקווה חדשה 4
    יש עתיד 19
    עבודה 4
    כח"ל 7
    ש"ס 9
    יהדות התורה 7
    ציונות דתית 5
    ישראל ביתנו 7
    משותפת 7
    רע"מ 5

    תוצאה שנותנת למחנה הימין ללא בנט 56 מנדטים

    בצד השני למחנה השני יהיו 41 מנדטים

    ככה שבנט לא יהיה באמת לשון של מאזניים (נתניהו לא צריך תמיכת רע"מ רק הימנעות שלהם ביום השבעת הכנסת )
    בנט מצטרף בתיק ביטחון ועוד תיק בינוני (לא משפטים )לשקד והסיפור נגמר .

    63 ממשלת ימין ועוד הסכמים נקודתיים

    הערכה הזו יכולה עוד להקצין אם להפתעתי הליכוד יצליח להגדיל אחוזי הצבעה במחניהם או אז מרץ תהיה הראשונה לשלם את המחיר והתוצאה תהיה 55-65 לפחות.

  2. קצת על קמפיינים

    לפיד בחר להרדים את השטח הרציונל שלא ידברו עליו כמועמד לראשות ממשלה שם מצבו בסקרים היה גרוע.

    נתניהו מצידו הבין שלא ניתן להבין את הקולות מצד לצד אלא להפיק את המקסימום מהצד שלך ולכן עשה כנסים ועוד כנסים ועוד כנסים.

    ש"ס : דרעי הבין שהקהל שלו את יותר ממה שהוא שלו הוא של נתניהו ולכן חיבק אותו בהתאם …השמועות אומרות שהוא עושה עם הליכוד קמפיין משותף במעוזי הליכוד

    גנץ : הרבה ציפו שלא יעבור את אחוז החסימה אך יכול להיות זה שירד ב 80 אחוז ועדיין לסיים הפתעת הבחירות …לדעתי טעה בקמפיין בכך שאיבד מהממלכתיות שלו בכדי לתקוף את נתניהו תקיפה אגרסיבית אך לא כזו שעושה על מישהו רושם ממחנה רל"ב
    יחד עם זאת מחזיק בקלף בכך שבקונסטלציה מסוימת עוד יוכל להיות ראש הממשלה החליפי
    יש לו גם תקציב בחירות גדול ולכן יפתיע יחסית

    בנט : הלך בעיקר על ענייני הקורונה והכלכלה בחרה לטשטש את השייכות שלה למחנה מסוים על מנת לקצור הדבידנד ליום שאחרי .

    סער : ניהל לדעתי קמפיין מבולבל מאד והפך מהפתרון לבעיה .
    שכן בתחילה הוא אמר משהו כמו נתניהו בעל זכויות רבות אבל לא יכול להרכיב ממשלה רק אני אאפשר זאת.
    בהמשך הוא הפך לבעיה שכן הוא ממש מונע הקמת ממשלת ימין כאשר בשמאל זה נראה כמעט בלתי אפשרי ולכן איבד כמעט את כל מחנה הימין וככל שיורד בסקרים מאבד באופן קבוע את מחנה רל"ב הוא בהתרסקות טוטאלית אבל הדבר הכי גרוע שהוא יכול לעשות זה לצעוק גוועאלד מהסיבה הפשוטה שאין לו באמת בייס.

    מיכאלי : התחילה מצוין בכך שהובילה לפריימריז במפלגת העובדה והעבירה אותה מעל אחוז החסימה ובגדול אך סיפור המעומדת אבתיסאם מראענה ותמיכתה במחבלים גרם לה לנזק אדיר.

    רע"מ : ראשית הלכו על מאבק לא פשוט על אחוז החסימה ..לאורך החלק הראשון היו תמיד מתחת אך הצליחו לייצר את השינוי כאשר האסטרטגיה והחידוש היא שהם הולכים להיות שחקן פוליטי פרגמטי ומשמעותי בפוליטיקה הישראלית
    לדעתי יהיו מהפתעות הבחירות

    זליכה : הביא משהו לשיח אבל נדמה לי שמצב אחוז החסימה הוא גורם מאיים מאד מה עוד שהציג עצמו כסוג של רל"ב מה שגרם לו לאיבוד קולות משמעותי מהמחנה הליברלי .

    אמנם בית המשפט הכשיר אותה אך לא השמאל הציוני במפלגה שאט אט עזב את המפלגה לטובת כחול לבן
    לאחרונה התקרבה לאזור המסוכן ויום לא קל יעבור עליה

    יהדות התורה : שם אמנם גפני בראש אך זה לא ראש מפלגה רגיל אלא ראשון בין שווים
    כך או כך המטרה העיקרית היא גם 61 וגם לא לאבד יותר מדי לליכוד או לסמוטריץ ..אך ייתכן שהמטרות סותרות זו את זו שכן ייתכן דווקא איבוד מסוים לסמוטריץ גם יביא את ה 61 למחנה וגם את המנדט השביעי למפלגה

    ציונות דתית : האסטרטגיה לעבור ולכן הקמפיין בנוי מכך שרק מעבר שלהם יביא ממשלת ימין מלא
    כמו כן הם נעזרים בליכוד שבאופן חסר תקדים קרא לבחור בהם באזורים מסוימים (לתחושתי קצת יותר מדי )
    הם גם יצאו בקמפיין נגד מערכת המשפט שכן יש על כך קונצנזוס רחב בימין אבל הם כדתיים כנראה לא יכולים לייצר קמפיין חוצה מפלגתי אפקטיבי

    ישראל ביתנו :
    מהרגע שאיבד את הימין עבר צד תחילה כנגד חרדים אחרי כן כנגד נתניהו ולבסוף בעד מערכת המשפט בכולם הפך את עורו ב 180 מעלות הדבר היחידי שנותר הוא שיח השנאה …כנראה שזה מביא מנדטים לאחרונה עבר תאונה בכך שבכירים לשעבר במפלגה וכן מכרים אחרים יצאו כנגדו ספק כמה זה יפגע בו

    משותפת : נמצאים בבעיה לא פשוטה ראשית התפרקו לאחר מועד א שנית המוטיבציה בעולם הערבי ירדה והם יכולים להתכווץ בחצי

  3. ISN לוקחים את הנג"ש הקבוצתי בקופה בארטלי (תחרות חשובה לקבוצה לאור הנסיבות ההיסטוריות). הישג מרשים מול קבוצות וורלד טור משופשפות (למרות ההרכב המשני).

  4. חולון מנצחת בקרישאקה 77-76 מטורף
    חולון הוליכה 3 הטורקים הלכו לקו החטיאו בכוונה לקחת ר' קלעו שלשה והשוו 0.6 לסיום
    חולון מוציאה חוץ ארדן מקבל עבירה טכנית מגי הולך לזריקה קולע חולון לוקחת כדור מעיפה אותו ומנצחת .

  5. קרב צמוד בפוליטיקה הישראלית
    בשורה התחתונה תיקו בכיס לנתניהו הוא משפר עמדה מפעם קודמת
    או שיכריע ב 61
    או שימשיך לבחירות 5
    או שיביא עריק
    כרגע 59-61 על 60-60
    אבל קולות החיילים שמסורתית ימנים ושווים 3 מנדטים לערך אמורים להביא לו שם 2-1
    גם אם 60-60 הפעם יהיה קל לו יותר לעריקים למשל אלקין שמבין שעוד בחירות והוא גמר קריירה פוליטית

כתיבת תגובה

סגירת תפריט