חם מהתנור – אלג'ין ביילור נפטר

חם מהתנור – אלג'ין ביילור נפטר

אלג'ין ביילור, חבר בהיכל התהילה ואגדת הלייקרס, נפטר הערב בגיל 86.

ביילור נבחר 11 פעמים נבחר לאול-nba, עשר מהן לחמישיה הראשונה.
הוא הגיע 8 פעמים לגמר אך מעולם לא זכה באליפות. העמיד ממוצע קריירה גבוהים של 27.4 נק', 13.5 רב'.

לאמלו בול, כוכבה הצעיר של שארלוט והמועמד המוביל לתואר רוקי העונה עד כה, סובל משבר בפרק כף היד הימנית וצפוי לעבור בקרוב ניתוח, מה שמוביל לכך שהוא צפוי שלא לחזור לשחק העונה. בול רשם העונה ממוצעים של 15.9 נקודות, 5.9 ריבאונדים ו-6.1 אסיסטים עבור ההורנטס, יחד עם 37.5% לשלוש ו-52.8% אפקטיבי, ואין ספק שחסרונו ישפיע משמעותית על הניסיון של שארלוט להתברג בפלייאוף.

לפוסט הזה יש 24 תגובות

  1. בשנייה שמנחם קרא לו בן האלוהים זה היה עניין של זמן. בד"כ למנחם לא לוקח כ"כ הרבה זמן, איתו באמת לקח הרבה זמן אבל מנחם תמיד מספק את הסחורה.

    מסכן, חבל עליו ועל העונה של שארלוט שלדעתי היו עושים פלייאוף העונה. זה פותח קליר פאת לאינדיאנה להשתחל וגם הבולס עוד לא אבדה תקוותם.

    שמועות בעינייני טריידים

    מיאמי ודטרויט חמות על דינווידי ורוצות לבצע טרייד. הנטס יכולים ללכת על מהלך של האריס ודינווידי על גרמי גראנט ופלאמלי, זה יהיה מעולה לכל הצדדים אבל צריך לשכנע את גרמי לעמוד בפינה שוב ושימיו ככוכב תמו אז לא נראה לי שזה יקרה.

    מה יש להיט להציע בגזרת ההגנה והשלמת השכר? אולי דראגיץ ואציווה? לפי החברות עם דוראנט יש מצב הגופה של איגי תגיע לשם 🙂

    קייל לאורי עם סיכוי גבוה שיוטרד עד הדדליין ליעד שהוא ירצה. יוגירי אמרו שישלח אותו לאיפה שמקובל עליו ולא סתם לאיזה חור. פילי וההיט הן המועמדות המובילית והוא לא מתנגד.

    1. לא יודע פה למה איש לא רצה את דינווידי אז נפצע מה קרה יש קבוצות כמו פליקנס דטרויט מגיק, באקס שמתות לגארד נורמלי. איפה ימצאו מישהו ברמה שלו? יתנו לו את ה25 מיליון שלו לעונה וסאלאמת

        1. אני מקשיב אבל הבאקס ומגיק לא יכולות להחתים חופשי לא?
          ולגבי הפליקנס אם רדיק ולונזו יעזבו בחינם לא כדאי עכשיו לארגן טרייד ולהשאיר עוד מקום בתקרה עם הזכויות בירד?
          אני חושב שההוקס צריכים להחתים אותו ולהעיף את בוגדן. בוגדן חלש…זיו צדק

            1. או שאתה מאמין שבשבילו שוטה להם לשלם מס מותרות?

            2. להרגיל אותו לקבוצה? לשיטת משחק? לאווירה? להפסיד יותר ולקבל בחירת דראפט גבוהה?
              יש סיבה שהנטס לא מחדשים לו חוזה עכשיו ומחכים לקיץ אגב? חבל לוותר עליו בחינם

            3. כן יש סיבה שכבר הסברתי לך…

            4. הם יכולים להוסיף רק 20% לשכר הנוכחי

  2. באסה לשארלוט, היו הפתעה נחמדה עד כה.
    מקווה לפחות שלא יהיו ללמאלו בעיות נוספות בכף יד לאחר הניתוח, ויחזור בעונה הבאה כמו שצריך.

  3. שבוע קשוח עם כל הפציעות.
    בהתחלה קרי (אבל אלא אם הפסדתי משהו הוא אמור לחזור בקרוב) ואז גם לברון וגם לאמלו.
    מעצבן.

  4. ממש חבל על לאמלו! זו גם היד הקולעת מה שמצריך שיקום איטי יותר. ההורנטס עדיין יכולים לעשות פלייאוף אך הם היו כבר בתנופה שלילית של 3 הפסדים ברצף. מה שכן העניין של טורניר הפלייאין גם לא 100% כשקבוצה כמו טורונטו יכולה להפוך את רצף ההפסדים לניצחונות מהר מאוד כפי שהיה לאחר הפתיחה המזעזעת שלהם.

  5. שבוע עצוב למשפחת הלייקרס. תודה לאלג׳ין על התרומה ללייקרס. יש סיפור שקובי בראיינט פנה לג׳רי ווסט ושאל אותו איך הוא שיחק עם ביילור ביחד ושניהם הצליחו להיות עם ממוצא נקודות כזה גבוה השאיפה שלו כאחד שמשחק עם שאק. ובהזדמנות זאת נאחל החלמה מהירה ללברון.

  6. אני כנראה אחד הישראלים היחידים שראו אותו משחק בטופ של יכולתו. הוא היה המעופף האותנטי המקורי הראשון. אחד מהטובים מכולם. הקדים את זמנו באיזה 30 שנה.

  7. יותר מבארקלי. יותר מסטוקטון. יותר ממאלון. יותר מנאש ויותר מכל מי שניתן לחשוב עליו בקטגוריה- השחקן הגדול ביותר שלעולם לא זכה באליפות. מחזיק בשיא שספק אם ישבר של 61 נק' במשחק גמר. ראשון המעופפים (ביחד עם קוני הוקינס). ובאופן אישי- אחד השחקנים האהובים עלי בכל הזמנים (תופס את עמדת ה-sf של החמישייה האהובה). יהי זכרו ברוך, שחקן פשוט ענק, אחד הגדולים בכל הזמנים, ואחד מאבני היסוד של הלייקרס. יהיה זכרו ברוך.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט