מעורב הופס של לס ליום ששי

 כוכב נולד ביוסטון

 


השחקן שלפתע עושה את ההבדל הגדול ביוסטון זה לא דווייט האוארד שפתאום מצא את משחקו, ולא ג'יימס הארדן. השחקן שפתאום הפך את יוסטון לקבוצה החזקה – אולי – במערב עם ויכוח או שניים מהת'אנדר הוא טרנס ג'ונס בן ה-21, ה-2.06 מ', 114 ק"ג פאור פורוורד ששלשום הרס לחלוטין את הספארס תחת הסל עם 21 חיצים, 14 קרשים, ו-3 חסימות, והערב היה שוב היוסטוניט הטוב מכולם עם 20 נק' ב-10 מ-14, 6 קרשים, ושתי חסימות.

בתיכון הוא דורג שחקן 8 ע"י SCOUT.COM. הוא הוביעל את ג'פרסון היי מפורטלנד, אורגון, לשלוש אליפויות תיכון רצופות, וכשנת הג'וניור שלו ניבחר לנבחרת ארה"ב תחת גיל 17. כמובן שהוא היה חבר במקדונלד אול-אמריקה של 2010.

הוא הודיע שהוא הולך לאוניברסיטת וושינגטון, אך ברגע האחרון חתם עם קנטקי. יום אחרי שג'ון קליפרי הוציא אותו מהחמישייה על שהחמיץ אימון הוא חזר בערב למחרת וקבע שיא של פרשמן בקנטקי של 35 נק' נגד אאובורן, בערב של 12 מ-17. הוא הגיע עם קנטקי לפיינל פור  ה-NCAA שם הפסידו ליוקון בנקודה.

הוא, יחד עם דורון למב, החליטו להישאר שנה נוספת באוניברסיטה ולא להצטרף לפרשמנים האחרים ברנדון נייט, אנסקנטר, הג'וניור דאנדרה ליגינס, והסניור ג'וש הרלסון ללכת לדראפט.

הוא עכשיו סופומור בקבוצה שכונתה –

 

 "tThe most highly anticipated" Kentucky basketball teams of all time based on pre-season hype, recruit expectations, and existing talent.[13T]

ב-26 לאוקטובר, 2011, ג'ונס שיחק בקבוצה "הכחולה" נגד "הלבנה" של קנטקי. היו שם על הפארקט עשרה שחקני NBA שרובם כבר ב-NBA והשאר יגיעו השנה. ג'ונס קלע במשחק 52 נקודות, ואחרי המשחק קליפרי המאמן אמר שהיה זה "משחק הכדורסל הטוב ביותר שראה מימיו משחקן קולג'". הוא היה הכוח הראשי שהוביל את הקבוצה לרקורד 2-38 ואליפות NCAA, כשהוא מסיים את העונה עם 15.7 נק', 8.8 ריב', ו-2.4 חסימות למשחק. הוא היה אחד מששה חברי קבוצתו שניבחרו בסיבוב הראשון של הדראפט, שיא שאיני מאמין שיישבר.

 

 Anthony Davis,Michael Kidd-GilchristMarquis TeagueDoron Lamb, and Darius Miller. .

הסטטיסטיקה שלו בקנטקי:

Year Team GP GS MPG FG% 3P% FT% RPG APG SPG BPG PPG
2010–11 Wildcats 38 35 31.5 .442 .329 .646 8.8 1.6 1.1 1.9 15.7
2011–12 Wildcats 38 34 29.3 .500 .327 .627 7.2 1.3 1.3 1.8 12.3

אחת ההפתעות הגדולות של הדראפט היתה שאיש לא בחר בו עד הבחירה ה-18 של יוסטון. כנראה שנוכחותו של אנטוני דייויס העפילה, והשכיחה אותו. אולי גם העובדה שהוא החליט ללכת לדראפט ולשחק NBA ללא סוכן היתה בעוכריו בתחילה. היום הוא לא צריך AGENT. היום הוא מדבר, ויוסטון מקשיבה.

אפילו יוסטון לא הכירה מה שיש לה ביד בתחילה כששלחה אותו  לקבוצתה בריו גרנדה, הוואלי וייפרס מליגת "D".

למעשה, אולי קווין מקהייל בעצמו לא ידע מה יש בידו עד השבועיים האחרונים בהם הוא פתאום פרץ שחקים.

עקבו אחרי הצעיר בן ה-21 הזה. אילו חזיתם בשני המשחקים האחרונים ראיתם פאור פורוורד קלאסי, חזק כשור, אתלטי, אבל גם שחקן אלגנטי ופיקח.  ובנוסף לכל 'הצרות' (ליריביו!) הוא גם שמאלי!יוסטון דגה דג שמן שהיא בעצמה לא תיארה לעצמה כמה גדול הוא עד ממש לאחרונה.

שימו לב לבחור!

 

 

מכים את בלייק

 

 

 

נצחון הווריורס על הקליפרס בחג המולד 103-105 היה נצחון מתוכנן במשרד הג'נרל מנג'ר – ולא אתפלא אם שם איזה פסיכולוג עם התמחות באגרסיביות . הווריורס תיכננה לדעתי מ-א' עד ת' את הסצינה שתקרה במשחק. התכנון היה לעצבן, לגרות,  ואז להעליב את הקליפרס תוך שהווריורס מראים שוב לעולם שהקליפרס הם קבוצה רכה, ייראה, ונרתעת מאגרסיביות. השחקן שעד עתה חטף יותר חבטות ומכות מכל שחקן אחר ב-NBA הוא בלייק גריפין, שמשום מה ניבנה עליו מוניטון של שחקן שאתה יכול לעשות לו כמעט כל מה שבא לך והוא לא יגיב.

אם היו עושים לצ'ארלס בארקלי, מוזס מלון, קרל מלון, או שקיל או'ניל מה שעושים לבלייק, היה מזמן נישפך דם על הפארקט.

עד אתמול בלייק סבל הכל בשקט תוך כדי שהדיעה תופשת תאוצה ש-"עם בלייק הכל מותר".

הדבר הגיע עד לגועל נפש ממשי כשאחרי המשחק שחקני הווריורס הודו והתגאו כיצד הם משכו את הקליפרס להגיב, וכשבסופו של דבר בלייק לא יכול היה לסבול את ההשפלה יותר הוא הגיב – והוא אכל אותה: הוא ניזרק מהמשחק.

היום הליגה "הודתה" בשגיאה, והודיעה שבלייק לא היה צריך להיות מוצא מהמשחק, אבל זה היה כבר מאוחר.

אז הווריורס היו הקרבן של הפיזיות המוגזמת, וכשהגיבו – הם אכלו אותה.

אנדרו בוגוט ודריימונד גרין היו כנראה האנשים המסומנים להתחיל לשחק בפורענות. החישוב של מרק ג'קסון (או אולי של המנכ"ל מעליו)  היה שאם זורקים את השניים מהמגרש, והם לוקחים איתם את כריס פול ובלייק גריפין לחלדר ההלבשה, הווריורס זוכים בחליפין. זוכרים את מקרה רוברט הוריי – סטיב נאש שתוכנן ואורגן כנראה ע"י הפלח, ושעלה לסאנס באליפות המערב? אם שכחתם לכו אחורה כמה שנים והיזכרו.

בליגה טוענים שבלייק אולי "OVERREACTED". אבל כשמכים אותך משחק שלם, כל אדם נורמלי מתפרץ בסוף. מה שהזיברות לא עשו זה לעצור את גרויי הווריורס לפני שזה היה מאוחר.

הקליפרס היו הבדיחה של הליגה מאז שנבראה. בהיותה כזאת חלשה כולם BULLIED HER. אבל היום היא קבוצה מובילה בליגה, ואתה לא יכול יותר TO BULLY את הקליפרס בלי שתבוא תגובה.

ואני שמח שבלייק הגיב כמו שהגיב.

*******

 

 

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
6 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
זיו
זיו
27 בדצמבר 2013 7:02

צחוקים אני גם מאד אוהב אותו.
רציתי אותו בדראפט שנה שעברה
הוא שחקן שאין הרבה מה לטעות לגביו.

נתן גולד
נתן גולד
27 בדצמבר 2013 8:22

זה לא פעם ראשונה שבוגוט עושה את זה. גם עם הת'אנדר הוא עשה את זה עם איבאקה. שחקן מלוכלך ומעצבן.

k_700
k_700
27 בדצמבר 2013 8:31

הפוסט הזה הגזמה פרועה.

טורנס ג'ונס לא כוכב מקסימום יכול להיות האקס פקטור בסגל שלהם. הוא בהחלט מרשים (למעשה מתחילת העונה פחות או יותר ובכל צ'אנס שקיבל כמעט).

אבל יוסטון תלך לאן שהאוורד והארדן יקחו אותה, שלא תתבלבלו.

מנחם לס
מנחם לס
27 בדצמבר 2013 16:20
Reply to  k_700

כמו כל פלח, הבנאדם הזה לא מסוגל לקרוא, ואם הוא כן יודע לקרוא, הוא לא מבין מה שהוא קורא. מישהו טען שהוא האוארד? שהוא חשוב כהארדן?

למה שלא תלך לחלוב כמה עיזות?

p
p
27 בדצמבר 2013 10:30

כל מי שראה את המשחק, היה לו ברור שסתם זרקו את גריפין.
זה יפה שהליגה הודיעה שלא היה צריך להעיף אותו, אבל מה עם השופטים??
עומדים שם 3 שופטים, שרואים את המתרחש ועוד צופיים כל פעם בוידאו (בשתי הטכניות המשחק נעצר לכ10 דקות) ועדיין מצליחים לטעות בצורה כ"כ גסה.
הגיע הזמן שיעשו סדר בשיפוט בליגה הזאת כי השופטים הורסים יותר מדיי משחקים וגונבים את ההצגה.
שיתחילו בלזרוק את ג'ואי קרופורד..

אפלטון
אפלטון
27 בדצמבר 2013 14:18

טרנס ג'ונס הוא אחלה שחקן וסופסוף מתחיל למממש את הפוטנציאל שלו. יש לו קליעה רכה מכל הטווחים, שליטה טובה בכדור וטיימינג אדיר לחסימות. לדעתי הוא מוביל את הליגה בקטגוריה הסטטיסטית המונפצת של חסימה ודאנק בצד השני.
יוסטון ידעו בדיוק מה יש להם ביד ולכן שלחו אותו לריו גרנד וואלי כדי שישחק ויתפתח במקום להתייבש על הספסל. נראה לי שקבוצת הדי ליג של יוסטון בכלל צריכה פוסט משלה. מאז שיוסטון לקחו אותה היא הקבוצה הכי מושקעת והכי טובה בליגה והם שולחים לשם פרוספקטים מבטיחים באופן קבוע במטרה להפוך אותם לשחקנים טובים יותר. עכשיו אייזאה כנען הצעיר מככב שם עם 22 נק' למשחק יחד עם 9 אסיסטים ועובד על דברים ספציפים שהמאמנים ביקשו ממנו.
הבעייה לדעתי עם ג'ונס היא שהוא לא מספיק גבוה וחזק כדי להתמודד פיסית עם פאוור פורוורדים כמו רנדולף ואולדריג', הוא כולה בן 21 ועוד יתחזק וישתפר אבל מורי לא צריך להפסיק את החיפוש אחרי פאוור פורוורד איכותי.
לגבי גריפין, מישהו בקליפרס חייב לקחת החלטה- מכים את גריפין או פול וכל הנגרים וחוטבי העצים יוצאים להגנתם במכות ואגרופים, רק ככה יפסיקו להתעלל בהם. הבעייה שבארנס ניסה לעשות את זה פעם אחת, הורחק, נקנס ואיבד הרבה כסף ואז אמר שהוא לא יעזור ל"ניגרים" האלה יותר. גם על זה הוא נקנס ד"א.