סיקור משחקי מוצ"ש / דובי עופר

LeBron James leaves court with right ankle injury vs Hawks

חמישה משחקים הלילה מעבר לים, ובהם הלייקרס מפסידים את לברון ואת המשחק, הסיקסרס הפצועים מביסים את הקינגס, גולדן סטייט החסרה מפסידה בממפיס, סן אנטוניו במילווקי, וההורנטס מוכים לילה שני ברציפות בל.א. אבל לפני הכדורסל, צבע בחיים.

21 במרץ, היום בו מתחיל האביב, יום היווסדם של רבים וטובים. אובידיוס היה מועמד, איירטון מאמי סנה היה על הסף, גארי אולדמן שווה איזכור, ובטח ובטח שלומי ברכה ונורית גלרון, וכמובן הנייטיב אמריקנית פוקהונטס שביום זה מכל הימים השיבה נפשה לבוראה, יהא אשר יהא באשר הוא נמצא (השמש, בכל מקום. ככל הנראה).

אבל היום, 21 במרץ, הוא יום הצבע הבינלאומי, וגם יום הולדתו של ג'ון רידלי סטרופ, הפסיכולוג מתחילת המאה הקודמת, שהסביר כי אם ניתקל במילה "צהוב" כתובה בצבע אדום, נתבלבל. וכך עם "כחול" בירוק, "תכלת" בשחור, ו"קורדרוי" בחאקי (באחרון אכן נדרש מקור מהימן). בעיניי, מי שמצליח להגדיר במילים פשוטות הטרדה כל כך טריוויאלית של העולם המילולי, ראוי למחיאות כפיים, ציון גדול לשבח, ושיר. ג'ון רידלי סטרופ, לכבודך בלבד אנחנו משמיעים הבוקר את מיסטר ג'ונס של הקאונטינג קרוז. שיר של 24 קראט מגניבות, ובשבילי זיכרון של ידידי הימאי על סיפון החרטום של אח"י תרשיש הקשישה, בביצוע שמאז לא נשמע כמוהו. מי היה מאמין שכבר 27 שנים. הרגשתי כל כך סימבוליק.


לוס אנג'לס לייקרס (14-28) 94 – אטלנטה הוקס (20-22) 99

דקה בתוך הרבע השני, הכדור אצל לברון על קשת השלוש, חומק לו, ידיים נשלחות, סולומון היל נופל, כתף, קרסול, אאוץ'. תמונה הבאה לברון מתפתל על הפרקט ומחזיק בקרסול, מתאושש מספיק כדי לחזור למשחק ולצלוף שלשה שבהמשך נבין את משמעותה, ואז מבקש טיים אאוט, מדדה החוצה ולא חוזר. הרנטגן יצא שלילי, אבל האם זה נקע דרגה 1, שבועיים בחוץ, או 3, עד חודש וחצי, נדע רק בהמשך.

במשחק עצמו ההוקס מוכיחים בפעם השמינית ברצף את צדקת מינויו של נייט מקמילן למאמן, אך לא לפני שהלייקרס הנותרים אוספים את עצמם ושומרים על הראש מספיק כדי להוביל במחצית בנקודה, 52-53. אבל מיד עם חזרת הקבוצות מההפסקה מתברר שהאורחים איפסו כוונות ופתחו ניצרות, וריצת 0-12 פותחת פער 53-64, שמחזיק למעשה עד הסיום, למרות ניסיונות הלברונלס לייקרס לצמצם. זה נגמר עם ניצחון שמיני ברצף להוקס תחת מקמילן, 94-99, והלייקרס ממהרים למקלטי הרדיו להאזין לעדכונים על מצב הפצועים, לברון, אנטוני דייויס ומארק גאסול.

ג'ון קולינס מוביל את המנצחים עם 27 נק', 16 ריב' גדולים ו-3 בחס' וחט', ומעלה את ערכו לקראת הטרייד דדליין ביום חמישי. גלינארי עולה מהספסל לקלוע 14 מה-18 שלו במחצית השנייה, וטריי יאנג אמנם מחטיא בלבד מחוץ לקשת, 7 פעמים, אבל מפנק את החברים במסירות 11 פעם. קאפלה תומך בקולינס מתחת לסלים עם 16 קרשים עבים משלו.

בלייקרס לברון כאמור מספיק שלשה לפני חדר ההלבשה, מגיע ל-10 נק' ומגדיל את רצף משחקי הקליעה בספרות כפולות ל-1036. מספר לא יאמן. הראל עם 23 נק' ו-11 ריב' ושרודר עם 16 נק' מול האקסית המיתולוגית לא מצליחים למלא את החללים בסגל.

פילדלפיה 76' (13-29) 129 – סקרמנטו קינגס (25-17) 105

תראו גלגוליו של שיר, שמתחיל בבלדה על לורד רנדל וכלביו המורעלים (והוא עצמו, ספוילר), הופך תחת ידיו של זוכה פרס נובל לספרות, בוב דילן, לשיר מחאה בהשראת משבר הטילים בקובה, שמתריע בפני העולם שאסון מתקרב, יהונתן גפן מחכה שני עשורים ואז מעצב לו גוף עברי לעילא. כשנולד אני קראתי לו אביב נותן לו גרסת במה ישראלית, טובה אגב, וכאן באישון לילה מסיים השיר את דרכו כשאנחנו תופסים את לוק וולטון ואומרים לו אחי, אמביד וקארי בחוץ, גם סימונס לא משחק בגלל כאבים בברך, ועדיין, גשם כבד עומד מזה ליפול עליך…. אז יעלה ויבוא נציג רוק המחאה סוקולד בתחילת הניינטיז בישראל של טרום נוער הנרות, ואז נחזור לפילדלפיה לבדוק אם מאמן סקרמנטו הקשיב לתחזית ולקח מטריה בצאתו מהבית.

איך לא מאמינים לחזאים תאמינו לי. וכשנוהגים בנו שלא כשורה, שואל שיילוק, האם לא נתנקם? דני, טוביאס, סיבו!

דני גרין קשישא צולף מבחוץ, טוביאס האריס מסרב לפגר מאחור, דני בוי משלוש, האריס מכל הכיוונים, ת'ייבול מצטרף במקל ובתוף, מאקסי… קורקמאז… המטאטא והמגב מארון השירות… וכשמתפזר האבק עם הבאזר לסיום הרבע הראשון זה 21-42 פילי, גיים אובר. ברבע השני עושים הקינגס קולות של אנחנו עוד פה ולא הולכים לשום מקום, לשיוויון 31 ברבע ו-18 נק' במחצית של באדי הילד, אבל הסיקסרס לא עוצרים, ובאמצע הרבע השלישי זה כבר 61-97, 36 הפרש חד משמעיים שמאפשרים קרוז קונטרול עד הסיום, ושם 105-129. הסיקסרס מרשימים בסגל מקוצץ, הקינגס ממשיכים לגמגם תחת וולטון.

האריס ירה 23 במחצית הראשונה וסיים עם 29 נק', 11 ריב' ו-8 אס' ב-30 דק' היה הסיקסר מס' 1, ומילטון עם 28 סגנו. גרין נרגע אחרי הפתיחה המוחצת, ועדיין הגיע ל-18. טוני ברדלי עם 14 ו-8 ריב' ודווייט האוורד עם 10 ו-13 היו חלק מ-51 ריב' שלקחו הסיקסרס, לעומת 34 של הקינגס. 23-11 מחוץ לקשת היו 48% אדירים שכולם איחולי חזרה בקרוב לסת' קארי.

הילד דייק ב-13-7 משלוש ל-25 נק', ופוקס הגיע ל-16 נק' באחוזים נמוכים. חוץ מהם, שממה ושיממון, והקינגס מתרחקים אפילו מהמקום ה-10 במערב, בואכה הפליי אין. האם יחליטו בסקרמנטו שהקבוצה הנוכחית פג תוקפיה וכבר השבוע נראה את ניצני הפירוק? נדע לקראת יום חמישי.

ממפיס גריזליס (20-19) 111 – גולדן סטייט ווריורס (21-22) 103

ספירת הגופות, מטאפורה תרגיעו, נמשכת גם אצל הווריירס, והפעם מצטרף קוון לוני למבודדי הקוביד ווייזמן ופסקל, ולסטף קארי שעדיין דואב את מפגש עצם הזנב עם אותה מסילת ברזל שבשולי הפרקט ביוסטון, וסטיב קר, בצר לו, מעלה בחמישייה את אלן סמיליאגיץ'. וכשמדברים על ספירת גופות, וניינטיז, ומתכת, וגיבורי על, באמת שמתבקש להניח על הפטיפון את התקליט ספירת גופות של הלהקה בשם זה, ולנגן את באדי קאונט אין דה האוס, על רקע ביצועיו המדליקים של ז'.ק. לבית ואן דאם בסרטו "חייל אוניברסאלי". אייס טי, המיקרופון שלך.

ללא קארי, ווייזמן, פסקל ולוני נלחמו הווריירס (האט, משחק מילים לפניך) והצליחו להישאר בתמונה משך רוב המשחק, ולפרקים קצרים לקראת המחצית גם לעלות ליתרון, כשג'ורדן פול אחראי על הקליעה, ואנדרו וויגינס, יותם מדווח, ממשיך את מה שהתחיל לאחרונה ולוקח אחריות על הקבוצה. האורחים מסן פרנסיסקו נשארים צמודים על אף ניסיונות הדובים להימלט, ו-2:43 לסיום פול משלים ריצת חמש נק' אישיות עם שלשה, והווריירס, Hekinah Degul, מובילים בנקודה! מתקרבים לאפס שתיים תוך יומיים? לא ממש.

מוראנט מוכיח למה ג'א! הוא שמו ולא סתם ג'מאל, מחזיר את המארחים ליתרון, בצד השני פול קצרה ידו מלהמשיך, וויגינס מאבד לגרייסון אלן שמטביע, ג'ונאס וי חוסם את דריימונד ג'י, קלארק מגדיל את היתרון…. ו-50 שניות לבאזר ג'א! מתקן את עצמו ליתרון 100-107, וסוגר את הפלומבה. 103-111 בסיום, והגריזלים ביום בהיר רואים את הפלייאוף מציץ מעבר לכתפי הלוחמים.

ואלאנצ'ונאס עם 19 נק' ו-15 ריב' היה האלפא גריזלי בהיעדר ס"מ בצד השני, ולצידו ברוקס מתגבר על בעיית עבירות מוקדמת ומגיע לאותו מס' נק'. ג'א! עם 14 נק' ו-8 ריב', סלו מו אנדרסון 13 ו-8 ריב' וקלארק והרוקי ביין מהספסל עם 16 ו-15 בהתאמה השלימו סיקס פק של דובים בספרות כפולות, שגם קטפו 60 קרשים, מול 46 של הלוחמים.

ובצד הלוחמים פול מגיע ל-26 ו-וויגינס עוזר עם 20. אבל בסגל כל כך חסר וקצר 7 נק', 8 ריב' ו-3 אס' של גרין היו הרבה הרבה פחות מהמינימום הנדרש. הזכרנו כבר את יום הטריידים הגדול, וכאן אנחנו פוגשים את קלי אוברה והחוזה הנגמר שלו, שתרם היום 12 נק' ב-13-4 דלים מהשדה.

מילווקי באקס (14-27) 120 – סן אנטוניו ספרס (17-22) 113

הבאקס ממשיכים להיצמד לנטס ולסיקסרס המובילות את המזרח, אורבים לשעת כושר להסתערות על הפסגה, ובינתיים ממשיכים לצבור ניצחונות. הלילה הם עשו זאת בפעם השישית ברציפות, וה-12 מתוך 13, בבית מול סן אנטוניו. הלילה גם זכו במילווקי לכפית וחצי נוספות ממשקה האופטימיות, עם הצטרפותו של הרכש החדש-ענתיקא, פי ג'יי טאקר שהגיע מיוסטון תמורת הדי ג'ייז, אוגוסטין ו-ווילסון. הספרס לא הצליחו להאריך את רצף שלושת הניצחונות, אבל כשמולם מפלצת יוונית שסביבה צוות מתואם, ועל הקווים מאמן עונה רגילה כמו קוץ' באד, אף אחד לא באמת בא בטענות לפופ בייביז המחוזקים בדרוזן ורודי גיי.

פטי מילס ודג'ונטה מוריי קיבלו הלילה מנוחה ואישור לחתוך הביתה מוקדם בסיומו של מסע חוץ בן שבוע, אבל גם בלעדיהם פתחו הספרס היטב, ואפילו הובילו ב-14, 28-42, שתי דקות מפתיחת הרבע השני. הבאקס בתגובה שינסו קרניים והניפו זנבם אל על, קראו אל הדגל את יאניס וברין פורבס, הפורמר ספר, ויצאו לדהרת 0-15. 42-43, עם 4:45 למחצית. האורחים עוד משמיעים קולות של חזרה, אבל מילווקי לא מאפשרים, ועם האפסים למחצית הולידיי צולף שלשה, חותם רבע שני של 17-31, ומעלה את המקומיים לפלוס 7, 50-57. רבע שלישי צמוד, ובסיומו הולידיי מזנק על וסל וסוחט מהרוקי שלוש זריקות מתסכלות, ליתרון 84-88, ירוק. הספרס עדיין לא מוותרים, ו-9:27 לסיום המשחק קלדון ג'ונסון חותם ריצה של 7 נק' אישיות, ו-94-92 בלבד לבאקס. אנדטוקמבו מחזיר בארבע משלו, מידלטון וקונאטון מראים שלא טוב היות הפריק לבדו, או או, ו-6:51 לבאזר האחרון הבאקס בפלוס 9 נוח, 94-103. עד הסיום זה מו"מ של תן וקח קצת יותר, עם הבאקס נותנים כמה שמקבלים ויאניס עושה ככל העולה על רוחו מול שיא קריירה של לוני ווקר, הרביעי. בסיום 113-120 באקס.

אנדטוקומבו היה גדול במידה וחצי על סביבותיו עם 26 נק', 8 ריב' ולא פחות מ-15 אס'. וכשרודי גיי העליב את הMVP ונתן לו חצי דונם חופשי על הקשת, היווני העניש עם שלשה, ללמדו דבר או שניים. מידלטון עם 23 והולידיי 21 השלימו את הטריו לו קיוו במילווקי כששלחו את בלדסו לניו אורלינס תמורת אח של ארון וג'סטין. דיווינצ'נזו קלע 12 וקטף לא פחות מ-13 ריב' מול גבוהי הספרס. פי ג'יי חולוניה נשמה טאקר עשה 13 צעדי אייל ראשונים, וסיים עם 3 ריב' ואפס נק'.

אצל הספרס ווקר כאמור בערב קריירה של 9-5 משלוש ל-31 נק'. דרוזן עם 22 ו-13, וקלדון ג'ונסון 17 ו-8 ריב' כבר מחכים לראות מה יילד יום, לאן יילך למארקוס אולדריג', ומה, אם בכלל, יגיע תמורתו.

לוס אנג'לס קליפרס (16-27) 125 – שארלוט הורנטס (21-20) 98

ההורנטס הפסידו אתמול בסטייפלס סנטר ללייקרס , והלילה חזרו לזירת האירוע, וקיבלו בראש כפליים. בשורה התחתונה של העסק נכתב 98-125, וקצת מעליה מסר – "יצאתם בזול". הקליפרס הסתערו על הצרעות האומללות כבר מהטיפ אוף, נטלו את עוקצן, שדדו את דבשן (אני יודע, תזרמו), קצצו את כנפיהן ועשו את כל מה שילדים רעים ל.א. עושים, לכאורה, לחרקים חסרי ישע. 21-37 בסיום הרבע הראשון, 57-86 באמצע הרבע השלישי, ואם באתם לחפש ערך ספורטיבי, אז זה לא פה, זה אצל פופטיץ. בסיום 98-125 וההורנטס לוקחים את עצמם, את טפיהם, נשיהם ומיטלטליהם הדלים ועפים קיבינימט לסן אנטוניו, לפגוש ספרס שחוזרים עצבניים מההפסד למילווקי.

פול ג'ורג' עם 21, 10 אס' ו-5 ריב' הוביל את הקליפרס, ולצידו קוואי הילוך שני חצי קלאץ' מגיע ל-17, עם 4 באס' וחטיפות. מאן מהספסל צבר 16, וסוויט לו וויליאמס 15.

אצל ההורנטס ברידג'ס צבר 21 מהספסל והייווארד 17 מהחמישייה, ותו לא.

לפני סיום, במהלך שיחתנו הגיע אליי פתק מקופל ועליו נכנתב "מה זה סיבו". לגיטימי, יש כאן צעירים, שלא בטוח שמכירים את המקור. אז לטובת הדור שלא ידע את צ'ופר, קבלו:

ואם כבר אנחנו כאן, בעיירה שליד המסילה, איך אפשר שלא לחתום הטריילר המושלם לסרט הקסום. והמוזיקה. המוזיקה…

דובי

אנטומולוג, עובד סוציאלי ומטפל.. גר בערד וגם במייל dubiduofer@gmail.com

לפוסט הזה יש 103 תגובות

  1. אחלה סיקור. כהרגלך בקודש.
    צריך לציין שיש חשש שגם דריימונד ייצטרף לרשימת ההמקורקעים של הווריירס ובקצב הזה אני לא בטוח מה יישאר לנו מהעונה.

        1. הוא רק צריך להוסיף לארסנל גיבובי השטויות שלו לגבי גרין, שהוא פאקא פאקא שאשאש שאשא נה נה נה נה ומצאנו את המנהיג הבא של ישראל, לא מבין למה אומרים שלביבי אין מחליף, הנה מצאנו אותו כאן בהופס

            1. יאללה, אם אתה רץ אני מבטיח לשכנע את כל החברים הביביסטים שלי להצביע לך ואם הם ישתכנעו אצביע לך גם.
              .
              כמו שאמר מורינו ורבינו חד ביצה. יש טרייד. הוא גם עובר בטרייד מאשין בקלות כי על אף שביבי מנגר כבר 12 שנה רצוף ומביא איתו את החוזה הכי גרוע בהיסטוריה של הליגה -160 מיליארד, צירפתי אליו הרבה חוזים נגמרים שיקזזו, מירי מיקי דודי וכל החבורה

            2. בתור רהמ עתידי אני אזום שיחה עם סילבר להקדמת שעות של המשחקים מ-7 ואילך כל יום ולא של OKC, דטרויט והניקס…(הם דווקא ישובצו בין השעות 1-3 בלילה)
              והמשחקים המאוחרים יחלו מ-4 בבוקר שעון ישראל.

              כמו כן מבטיח לפעול למען הציבור אם ישמנו אותי מספיק. אם לא ישמנו סתם אחמם את הכסא, אוכל קרואסונים.

              הבעיה שבתור רהמ יהיה לי קשה לשחק כדורסל בשכונה, יותר מידי סידורי אבטחה אז אני צריך חבר עשיר עם מגרש פרקט שיארח אותי (ברוך?) ואני מדגיש אירוח זה לא מתנות וטובות הנאה אני רק בא לארח חברה

            1. לא חושב שהוא יכול לקבל מימון המונים והכל.
              מה שכן – אולי במטוס שהם מכינים עכשיו לביבי כבר התקינו מגרש כדורסל. די סביר עם כל הכסף ששפכו על זה.

            2. ביבי לא יכול לזוז וגם ככה שרה בטח לא מרשה לו. הוא כמו המגבניק אצלנו (יש 2 זה שראיתם בסרטון לא עליו אני מדבר יש עוד אחד בן 47 בא תמיד בשעה 9 במוצש נותן 2 משחקונים והולך) שאלתי אותו למה אתה לא ב7 אמר האישה לא מרשה צריך להרדים ולקלח את הילדים ורק אחכ

        1. אי אפשר נו זה הכיף שלי, בלי דריי אני פחות שמח. תכננתי גם על גרמי גראנט להסתלבט כל העונה והוא לקח לי את ההנאה תראה איך הוא מנגב מה זה הדבר הזה?
          תחליף את דריי בגרמי גראנט ותקבל עוד 10 נצחונות במקום הפסדים

          1. אני מסכים אתך מידי פעם ואתה בהחלט מבין כדורסל אבל לגבי גרין אתה טועה לדעתי וכנראה שגם לדעת הרוב פה. לא הכל זה סלים וכשיש שנים כל כך טובים כמו סטף ותומפסון צריך מישהו שיעשה את העבודה השחורה וזה גרין. הוא שווה כל גרוש שמשלמים לו כי הוא נותן את הדם על המגרש, דווקא ממך הייתי מצפה לקצת יותר הערכה (ותאמין לי שיש לי הרבה הערכה אליך) לעבודה בהגנה, להבנת המשחק שמתבטאת באסיסטים, חלקם ברמה של לברון השיקסה גיימס. לא הכל זה נקודות.

            1. רזיאל כל השחקנים עושים עבודה שחורה. גם אוקונגו עושדה עבודה שחורה. זה התפקיד שלי כי הוא לא יודע לעשות משהו אחר. יש הרבה בליגה שעושים עבודה שחורה טוב ממנו.
              אני חושב שהוא היה שחקן טוב מאד בהגנה קבוצתית, בינוני באישית ונתן הרבה בהאסל בימיו הטובים לצד שלושת הסטארים, הרבה מזה כי לא היה לו משהו אחר לעשות אז מה רצית שיתן לו מקום בחמישייה? האסל ועבודה שחורה.
              אני לא אמרתי שהוא לא היה שחקן מועיל אלא יצאתי נגד הטנשים והתקשורת שאמרו שהוא אולסטאר, אול NBA הלב והמנוע, לא פחות חשוב מקרי!!! וכל השטויות האלה, על זה צחקתי. זה כמו לומר שדניאל תייס זה הלב והמנוע של הסלטיקס וכו….
              גם תייס מועיל ושחקן חביב שקולע שלשות, עושה הגנה.
              דריי היה בשיאו אחלה רול פלייר אבל מפה וההגזמות של טנש על זה יצאתי.

              היום הוא גם רול פלייר חלש. יופי לו שהוא יודע למסור בחיתוכים, גם זובאץ לפעמים מסר בחיתוכים ואם מישהו יתן לו לרכז הוא גם יצבור כמה אס.
              דריי רכז לאיפה הוביל בלי הכוכבים? זה לא חכמה "לרכז" שיש סביבך קרי קליי ודוראנט ואף אחד לא שומר עליך וכל הצבע ריק מחשש מהשלשות שלהם ויש לך שעתיים לכוון מסירה (תשאל את רונדו אגב שהוא בדיוק כמו דריי איך זה להיות עם דיוויס ולברון ששם לא שמרו עליו ובהוקס הוא גופה שיש עליו רבע שומר לפעמים).

              שחקן שמקבל 20 מיליון נותן 5 נק, 6 רב, 8 אס עם אחוזי קוטג? וההגנה שלו גם די בינונית בוא נגיד את האמת….
              זה תרומה של שחקן של שכר מינימום.
              היום הוא שחקן חלש. הברקות פה ושם יש לכל נגר, הוא הסיבה המרכזית לדעתי לחולשה של גולדן.
              תחליף אותו בשחקן אחר כמו גרמי גראנט למשל ויש לך עוד 10 נצחונות קל.
              הוא גם מקשה על קרי כי השחקן שלו בא לדאבל טים ויכול לעמוד בריסטריקטד.

            2. רזיאל כל השחקנים עושים עבודה שחורה. גם אוקונגו עושדה עבודה שחורה. זה התפקיד שלי כי הוא לא יודע לעשות משהו אחר. יש הרבה בליגה שעושים עבודה שחורה טוב ממנו.
              אני חושב שהוא היה שחקן טוב מאד בהגנה קבוצתית, בינוני באישית ונתן הרבה בהאסל בימיו הטובים לצד שלושת הסטארים, הרבה מזה כי לא היה לו משהו אחר לעשות אז מה רצית שיתן לו מקום בחמישייה? האסל ועבודה שחורה.
              אני לא אמרתי שהוא לא היה שחקן מועיל אלא יצאתי נגד הטנשים והתקשורת שאמרו שהוא אולסטאר, אול NBA הלב והמנוע, לא פחות חשוב מקרי!!! וכל השטויות האלה, על זה צחקתי. זה כמו לומר שדניאל תייס זה הלב והמנוע של הסלטיקס וכו….
              גם תייס מועיל ושחקן חביב שקולע שלשות, עושה הגנה.
              דריי היה בשיאו אחלה רול פלייר אבל מפה וההגזמות של טנש על זה יצאתי.

              היום הוא גם רול פלייר חלש. יופי לו שהוא יודע למסור בחיתוכים, גם זובאץ לפעמים מסר בחיתוכים ואם מישהו יתן לו לרכז הוא גם יצבור כמה אס.
              דריי רכז לאיפה הוביל בלי הכוכבים? זה לא חכמה "לרכז" שיש סביבך קרי קליי ודוראנט ואף אחד לא שומר עליך וכל הצבע ריק מחשש מהשלשות שלהם ויש לך שעתיים לכוון מסירה (תשאל את רונדו אגב שהוא בדיוק כמו דריי איך זה להיות עם דיוויס ולברון ששם לא שמרו עליו ובהוקס הוא גופה שיש עליו רבע שומר לפעמים).

              שחקן שמקבל 20 מיליון נותן 5 נק, 6 רב, 8 אס עם אחוזי קוטג? וההגנה שלו גם די בינונית בוא נגיד את האמת….
              זה תרומה של שחקן של שכר מינימום.
              היום הוא שחקן חלש. הברקות פה ושם יש לכל נגר, הוא הסיבה המרכזית לדעתי לחולשה של גולדן.
              תחליף אותו בשחקן אחר כמו גרמי גראנט למשל ויש לך עוד 10 נצחונות קל.
              הוא גם מקשה על קרי כי השחקן שלו בא לדאבל טים ויכול לעמוד בריסטריקטד.

              למה פי גיי טאקר לא עשה עבודה חשובה? ברידגס לא נותן עבודה שחורה בסאנס? סימונס לא עובד שחור? גף גרין לא מתאבד בנטס? כולם עובדים מה הקשר, דריי לא איזה חריג פה. יש כמוהו המון בליגה.

            3. בוא נסכים שלא להסכים.
              אני לא עם טנ"ש, תודה לאל, אבל אני בהחלט חושב שהתרומה שלו לקבוצה לא נמצאת רק בסטטיסטיקה כמו שהתרומה שאין לסטיבנס גם לא בסטטיסטיקה שהרי הוביל את הסלטיקס לגמרי מזרח "רבים".

            4. אני לא אמרתי שתרומתו נמצאית רק בסטט אבל הוא מנופח יתר על המידה

            5. מסכים עם שמעון כמובן, לא כל שחקן יכול למסור כמו גרין אבל הוא רול פלייר לכל דבר שנופח על ידי טנ״ש תקשורת… ״לחלק הכי חשוב במכונה ״ושחקן טופ 15 בליגה, וכל הבולשיט הזה. רול פלייר טוב הוא לא כוכב אפילו לא קרוב

            6. 'לחלק הכי חשוב במכונה ״ושחקן טופ 15 בליגה'

              כן בטח
              כולם עדיין מחכים לזה שתראה שמישהו אי פעם בעצם אמר את זה (או אפילו משהו קרוב לזה)

  2. גולדן סטייט. מי שצפה במשחק ראה עד כמה גרין נגר משמעותי להתקפת הקבוצה. היכולת שלו להניע כדור ולמצוא את מי שמבצעים תנועה נכונה היא יוצאת מן הכלל. כנראה לא ביצעו תנועה הלילה.
    אותה תנועה היא שאפשרה לוויגינס הרבה מבטים חופשיים, ומסלולים פתוחים לסלים קלים. היום זה לא קרה וחבל.
    מה שמביא אותי לקר –
    אי אפשר להתעלם מטביעת אצבעו במשחקה של גולדן סטייט, מאז עזיבת דוראנט מאזן שלילי עם סופרסטאר ואולסטאר נהדר כמו דריימונד.

    1. צריך לחשוב על מסנן תגובות לאתר. כאילו אם אני לא רוצה לראות תגובה של מישהו זה פשוט לא מופיע. די אתה מעייף.
      סבבה אתה צודק. אתה כל כך חכם ותמיד רואה מה שאף אחד לא רואה. אתה הכי מיוחד בעולם. הבנו אתה קולט 10 צעדים לפני ששאר העולם רואה, וקולט תעתועים שהעדר אפילו לא קרוב לראות. אפילו אחרי שהוא נופל למלכודת.
      די שמעון עייפת. שחרר בבקשה. זה פשוט מבאס את חווית הגלישה.

      1. מה ככה מהר? ממך הכי לא ציפיתי. תשמע בסה"כ יש לי עונה סבירה.

        פילי מנגבים אבל הפציעה של אמביד ביאסה כי אליפות לא נראה לפחות בניתי על MVP לקבוצה שלי. (אגב שמת לב מתי אמביד נפצע? שהרשע אמר שפילי יצאו מהמזרח)
        ההוקס חשבתי יהיו יותר טובים למרות המיקום אבל בהתחשב במצב שהיה עם העגל אפשר לשמוח, הבעיה שטריי נראה פח ציפיתי להרבה יותר איפה השואו של ה40 נק עם הנאטמאגים והלוגוים נעלם לגמרי כמעט, ציפיתי ממנו לעונה סטייל דיים לולה במקום זה אני מקבל עונה סטייל גה מוראנט.

        ראס וביל מנוגבים כל משחק לצערי אבל לפחות ראס צובר TD שזה חשוב לו ולי מאד שיעבור את ביג או. אם יפטרו את ברוקס יהיה קצת יותר טוב אפילו הייתי שוקל לנסות טרייד ברוקס וולטון בשביל לנסות…

        הנטס והארדן מנגבים

        4 העגלות שלי במצב סביר בטוטאל אבל לא ממש לוהטים

        השיקצה ניגב כל העונה זה לא טוב לי הדבר הזה, עכשיו הוא הולך לעשות גמר ממקום 8 או דרך הפליי אין זה בכלל יהיה טוב למורשת למורשת שלו.

        תן קצת להנות מדריי בחייאת הוא מהנגרים הבודדים שאני מבזבז זמן על לצפות בו, זה גם משהו לא?

    2. חחח שמעון.
      אני חושב שיש משהו בדבריך, הנגרות של גרין לא תאמן, והאמת היא שגם אותי הוא מצחיק לאללה.
      כמובן שאתה כרגיל מגזים וזה כי אתה שפוט של קוריוזים כאלה, ג'ה מוראנט וכ"ו, שהם אחלה שחקנים אבל זה לא השחקן היחיד שקבוצה צריכה.

      1. מי אמר שזה היחיד שהיא צריכה? אפילו בשכונה אני אוהב להיות האלפא דוג ובוחר בדראפט רק ריבאונדרים ומגינים שלא יודעים לקלוע וליצור לעצמם ככה אני מקפיץ כמו הארדן חופשי וזורק כמה שבא לי והם גם רוצים שאני אזרוק כמה שבא לי.

        אני שונא להיות עם הרקדן קיירי או פול גורג כי אז זה מתחלק בתורות ואין לי את החופש להשתולל כי גם הם רוצים והם יותר אגויסטים ממני.
        אתמול משום מה כבר פעם שנייה קיירי בחר אותי 1 בדראפט, אני יודע למה זה הוא יודע שאם באים עליו 2 הוא מוציא לפינה ואני שם עם הקרש חחח ובאחד על אחד הוא מקרצף, ככה אני גם עומד לו על ה3 ומרחיק לו מגן אחד מהצבע. הוא רצה לקחת את התמנון בחירה 2 אתמול לא אישרו לו חחח אמרו זה לא כוחות, אותו הוא רצה בשביל הריב שיקפוץ במקומו כי אני לא קופץ 🙂
        אני דווקא אוהב להיות נגדם לסמן טריטוריה למרות שקיירי בד"כ מקרצף.
        פעם ניצחתי אותו אחרי 2 משחקונים שהוא ניצח קבוצות אחרות ואמרתי לו השלטון שלך נגמר להערב משחקון הבא הוריד לי 4 גאמפים לתוך הפרצוף ושם שלשה בסטפבק….

  3. בוקר טוב חלודה לסוגי על סיקור מצוין .
    יש כנראה קללה על תואר ה-mvp העונה . ESPN פרסמו שהפציעה של לברון היא לא נקע רגיל אלא high ankle sprain . לפי מה שהספקתי במהירות למצוא בגוגל , זו פציעה הרבה יותר קשה עם זמן החלמה מינימלי של 6 שבועות .
    גיא , אנא התייחסותך.מאחל ללברון וכל שאר הפצועים החלמה מהירה .

    1. נקע שכזה, של רקמת החיבור המחברת בין השוקית לשוקה, אכן מחלים לאט יותר מנקע "רגיל" בקרסול.
      זה גם נכון שההערכה הרגילה למשך ההחלמה של מי שפורסם אחרי MRI שהוא סובל מ-high ankle sprain הוא לפחות 6 שבועות.
      .
      אבל –
      .
      בדרך כלל, מי שסובלים מנקע כזה סובלים מקרסול "לא יציב".
      לברון במשחק נראה מוגבל פחות מהצפוי למי שסבל מפציעה שכזו.
      הניחוש שלי?
      הוא יהיה בחוץ פחות זמן בהשוואה למקרה "רגיל" של high ankle sprain
      (אם הייתי בן אדם מהמר, ההימור שלי היה שבועות בודדים)

      1. שבועות בודדים יכול להתנדנד בין שלושה לחמישה, עם הקלות שלברון כן או לא יעשה לעצמו בחלק של חזרה לכושר מלא והחלמה מלאה.
        כשהפלייאוף קרוב כל כך העיתוי של הפציעה מחורבן לגמרי.

  4. נהדר דובי. תודה.
    לדעתי יש לשיר ההוא עוד גלגול אחרון, מוצלח יותר, של מושבניקית מתוקה בשם מאיה רוטמן שביצעה אותו באחד הכוכבים הנולדים הראשונים, עם צביקה הדר כמנחה חביב.
    https://mobile.mako.co.il/music-clips?subChannelId=db56c4318997c110VgnVCM2000002a0c10acRCRD&vcmid=51f4a6056cd76110VgnVCM100000290c10acRCRD

  5. אחלה סיקור דובי. אגב עם שם כמו שלך אתה צריך להיות אוהד ממפיס בכלל.

    השמועות מההוקס שקולינס לא הולך להיות מוטרד בדד ליין הנוכחי וכי הם מתכוונים להשוות כל הצעה שתוגש לו. מהלך חובה ונכון לדעתי.
    גם אם המועדון לא מעוניין בקולינס אי אפשר לוותר על שחקן ברמה הזאת בחינם. אחרי שיחתימו אותו על המקס ערכו גם יהיה גבוה יותר כי יהיה בחוזה ארוך ויוכלו להשיג דברים טובים.
    כרגע במצב החוזה הנוכחי בלי התחייבות מצידו לחתום שום קבוצה לא תציע עליו נכס נורמלי.
    ההוקס עצבניים עליו בעיקר בגלל מה שקרה עונה שעברה עם הסמים אבל יש להם גם שיקולים לטווח ארוך, תכף מגיע המקס לטריי וגם דיאנדרה האנטר יבקש מקס זה יוביל את ההוקס לקפיצה מטורפת בתקרת השכר והם חושבים שטריי קולינס האנטר לא יספיקו לטבעת, הרי חריגה גדולה לבצע זה רק בשביל טבעת והם כנראה מעדיפים את המקס לתת להאנטר ולא לקולינס.

    לגבי ההוקס בכללי

    איפה מצאו את הנגר הזה אוקונגו הביאו אותו נראה לי משבט המסאיי הבן אדם לא יכול לקלוע 10 נק או ליצור לעצמו בהפועל יהוד ב.
    שייך לגי ליג לגמרי איזה נגר אלוהים ישמור לא מבין מה מקמילן חשב לתת לו 3 דק אפילו היום.
    הוא ופרננדו לא ברמת nba. פרננדו יותר לא רואה פרקט מקווה שגם אוקונגו לא יראה.
    ולחשוב שבחרנו את זה במקום הליברטון ואבדיה….
    העגל היה צריך ללהיות מפוטר כבר בקיץ לצערי זה לא נעשה אבל לפחות לא לקח להם 3 שנים כמו ברט בראון… זה גם מנחם.
    הם הפסידו בסיב ה1 עם פעמיים לניקס פעמיים לקאבס פעמיים לשארלוט ולokc אלו 7 הפסדים שלא היו צריכים לקרות. אם לא היו מפסידים את זה היו מקום 1.
    בסיב ה2 יש להם 15 משחקי זבל לדעתי אם לא יחרבנו בהם או יפסידו גג 2 המקום ה4 מובטח לדעתי כי את ה8 10 נצחונות מול היתר הם כן ישיגו. חשוב לא ליפול בזבל כרגע הם עומדים בזה.
    כל ה8 נצחונות רצוף היו מול זבל כי לייקרס בלי לברון ודיוויס זה זבל גם.
    רק מראה את החשיבות של לנצח את הקטנות.
    מקמילן עשה שינוי שעולה הם הרכבים יותר נכונים והנעת כדור יותר ויצא טוב גם שרדיש הטמבל נפצע ולא מזיק לקבוצה.
    רדיש פרננדו אוקונגו אין להם מה לחפש בהוקס הם כולם נגרי על עם 0 אייקיו כדורסל ובלי יכולות. פרננדו אין לו גם הגנה בכלל.
    משחק הבא המדדה וגורגי בוי מגיעים ואחכ הקליר פאת של וולטון.

    מדהים שוולטון עדיין אוחז במשרה בקינגס, התבאסתי שלא ראיתי איזה 35 מסימונס, דווקא היה לו קליר פאת לפנתיאון, לא נורא לפחות אחרים נהנו ממנו

  6. מעולה דובי, תודה רבה.
    .
    אכן, הפסדנו למילווקי כצפוי וכמתוכנן. אבל למעט נטייתנו המרגיזה להסתפק ב-17 נק' ברבע, סך הכל שיחקנו יפה והיינו צמודים, ועוד בלי דז'ונטה ופאטי.
    .
    אפרופו לשבת בחוץ – קשה לי להאמין שיש לכך סיבה חוץ ממנוחה, אבל חשיבה קונספירטיבית במיוחד יכולה לתהות האם הם לא יועברו בטרייד, ואם כן, לאן ועבור מי? בוסטון? קליפרס? אולי הלייקרס?
    .
    חדשות מפתיעות ומעציבות בנוגע ללברון. בהחלט יכול לטרוף את הקלפים להמשך העונה ולבראקט של הפלייאוף. אומר זאת כך יונית – אם הלייקרס, כבר בריאים, יגיעו לפלייאין, הם גם יגיעו לפלייאוף. אבל האם יוכלו ללכת עד הסוף מהמקום השמיני? איך נגדיר את העונה של יוטה אם יפסידו ללייקרס בסיבוב הראשון של הפלייאוף? והכל בגלל קרסול קטן, הכל בגלל קרסול.

  7. תודה דובי אחלה סיקור
    שמעון אטלנטה שלך מנגבים מה זה 8 רצוף? מאז דומיניק ווילקינס ודוק ריברס בפויינט לא היו ככה 😂😂😂 אבל אתה נכנס כאן לאיזור מסוכן ! מקום 4 זה אומר הדחה כואבת של פילי בסיבוב שני. יש לך כאן ניגוד אינטרסים יותר גרוע ממה שיש למנדלבליט 😂😂😂 אני כבר צופה מאבקי אגו בינך לבין טראסט יהיה אש
    .
    המערב מסתבך יותר מדי פציעות שם אני חושב שהדרך ל-MTV נפתחה דווקא להארדן, אולי ליאניס. יוקיץ׳ לא מספיק דומיננטי. הייתי שמח גם אם היו נותנים לדיים כי הוא באמת נותן עונת-ווינר מדהימה וסוחב קבוצה פצועה על הגב בלי להתבכיין.
    חלק מהעניין של ה-אם וי פי זה להיות עמיד וזמין לקבוצה שלך כל השנה. לא כל אחד יכול לסחוב על הגב קבוצה ולהישאר בריא. יאניס ראס והארדן עשו את זה. האחרונים לפניהם היו צריכים עזרה מחברים. למי שמתכנן לצעוק ״כריס פול עזר להארדן״ אני אומר מראש – נכון! אבל הארדן נשדד שנה קודם 🙂
    יאללה שננוחם יחזור כבר. נמאס כל לילה לשבת שעות מול המסך ולראות נגרים. תביאו קצת כישרון… בחייאת (ואם הוא לא חוזר אז לפחות שיחזירו את כרמלו לחמישייה. הספסול הזה פוגע בכבודנו).
    בגמר ריאל-פסקז׳ ננוחם

  8. מה יש בכתיבה של דובי עופר שכל כך מרומם את הנפש? פשוט מאוד – איזכורים ורפרנסים וציטוטים שנוגעים לך באותה פינה נסתרת שאלפי שנות מירי רגב ניסו להפוך לדבר מאוס. כן, אני מדבר על אינטלקטואליות. הכרת התרבות על רבדיה השונים ושליפה משם בדיוק לכל דימוי ולכל מצב. דובי אתה מלך. קורא אותך תמיד גם אם לא מגיב כבעבר.

  9. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, שימון הנשמה צדק????????
    "בלייקרס לברון כאמור מספיק שלשה לפני חדר ההלבשה, מגיע ל-10 נק' ומגדיל את רצף משחקי הקליעה בספרות כפולות ל-1036."
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    ח
    ח
    ח
    ח
    חוווווווו
    אולי נכנס באופן מיוחד בשביל שהרצף לא יפגע?
    יש איזה שיא שלא יוותר עליו?

      1. זה המלך בכבודו ובעצמו.
        יש רשימה של שיאים שצריך לשבור בכל מחיר.
        אתה יודע מה? הוא גדול ומופלא ושם נא בעין לכל ה LLL.
        וזה משטותניק כמוני, ספק ילד בן 4 שאומר, הפעם שימון צודק.
        לגבי דרי, שהשב"ר יקפצו.

  10. אבל ברצינות, היום סוף סוף ראיתי קליפרס משחקים מצוין ולא כמו ששיחקו מול הנמושות מבוסטון
    🙂

  11. תענוג של סיקור דובי. אתה במייטבך בערב שהניקס לא מפסידים.
    וגם כשכן.
    תודה על המעקב אחרי נציגנו בגולה, הילד של כולנו, פי ג'יי נשמה של ברבור טאקר….

    קיוויתי לדעת מה זה סיבו. כשהייתי ישל חשבתי שזה קיצור של "שים בו" על משקל נעץ את ניבייך בגרונו. לא בטוח שזה היה נכון.
    אולי איזה יום אבין
    🙂

  12. פילי מפתיעים אותי. בלי אמביד והיום גם הלי סימונס וקרי ועדיין מנצחים בקלות. גם הבאקס הקיאו דם מולם בהארכה. הסיבה העיקרית לדעתי היא קודם כל ההגנה. טייבול וגרין שומרים אישיים נ ה ד ר י ם. הם מפעילים לחץ קבוע על קווי מסירה וזה תוקע התקפות ומאלץ זריקות בלחץ. האריס נתן קפיצה. קולע באחוזים מצוינים, אולאראונד אמיתי. נכון לכרגע שווה כל סנט. מלטון וקורקמאז הם האקס פקטורים הקבועים, אבל ההפתעה מבחינתי זה דווייט. נותן המון אנרגיה ותפוקה מעולה בפרקי זמן קצרים. סופרמן של עניים (או של החמישיות השניות)

    1. מסכים עם מה שכתבת מה שמוביל לזה שדוק ריברס מאמן העונה.
      טוביאס פורח אצלו כמו שפרח בקליפרס אצלו ולא הגופה שהיה אצל בראון. אני רק חושב מה היה לו בקבוצה הזאת היה גם גימי באטלר….יכלנו לבנות שושלת. והכל כי בראון לא פוטר בזמן….

        1. קצת שונה רזי, בבוסטון הסגל מסביב לטייטום בראון וקמבה הרבה פחות מוכשר (ולא שאני לוקח משהו מהאחריות של סטיבנס)

          1. נכון מה שיש לפילי סביב האריס ואמביד זה פי 20 על מה שיש לבוסטון סביב בראון וטייטום… לא כוחות אפילו

            סטיבנס ניצח את פילי רק בזכות בראון. כבר בעונה הראשונה עם מקונל פילי היו נהדרים מול הסלטיקס ובראון פחד לספסל את סימונס והפסיד את הסידרה הטמבל הזה.

            גם קאווי עלה למעמד רם יחד עם נרס בזכות ברט בראון. סידרה שהוא היה צריך לסגור ב4-1 הפסיד ב7 משחקים….

            הרבה אנשים יצטרכו להודות לברט בראון בנאום הHOF שלהם

            ותחשבו על זה שבלי ברט בראון סטיבנס היה מזמן הולך הביתה הקארמה אולי חזרה לאיינג בגלל זה? 🙂

            1. בגלל שעקץ את פילי עם הטרייד דאון על פולץ ועוד לקח את טייטום

  13. הכי מפגרים זה יוסטון. יכלו לקחת מפילי את מקסי טייבול וסימונס ועוד 2 בחירות והיה להם קבוצה כבר היום יחד עם ווד.

    תחשבו והם היו מטננקים השנה איתם ומקבלים את סאגס למשל יחד עם מקסי איזה קו אחורי מפלצתי וטייבול שזה עמדה 3 שסגורה לי ל10 שנים. סימונס עמדה 4 סגור ל10 שנים. ווד עמדה 5 סגור. איזה מועדון מטומטם

    במקום זה לקחו חוזה גמר של אולדיפו ובחירות שלכו תדעו מה יצא מהם…..

  14. הפציעה של לברון לא הפתיעה אותי.
    הוא משחק לאורך זמן בעומס לא אנושי וגם סחב כמה משחקים עם פציעה עוד לפני האולסטאר.

    עזבו את זה שאין שחקנים בגיל שלו שמתקרבים לזה גם הצעירים שבינהם כמו לאונרד ודורנט
    מקבלים מנוחה יזומה ונמצאים
    בקבוצה עם 3 אולסטארים שיכולים לחפות ולספק מנוחה.

  15. תודה דובי על סיקור מוזיקלי נוסף ושלל אנקדוטות.
    מעניין אותי מה היה קורה אם בזמן הפציעה של לברון היו לו רק 6 נקודות, האם הוא היה נשאר עד שהיה קולע 10, מה הוא הגבול שהוא יקריב בשביל הרצף? לדעתי האישית הרצף הזה חשוב/מרשים בהחלט.
    מירוץ ה MVP נפתח שוב.
    בלי קשר הקליפרס נראים כמי שהתעוררו סוף סוף.

    1. לא היה עולה עם לא היה לו סיכוי ל10 נקודות..רואים בבירור שזה היה תרגיל לשלשה מהפינה ללברון. יקלע -הצליח לו. יחטיא-הרצף נשבר.
      למזלו קלע אותה.
      דרך אגב לפני הפציעה הייתה טכנית ללייקרס ולברון שלא תמיד זורק אותם הפעם זרק וגם קלע…

      1. בספר דברי הימים לשיא רצף המשחקים כתוב יכתב כמה מזל היה ללברון שהוא הצליח לעשות זאת, ואיך ביום ההוא הוא ניצל מצרה גדולה וגו'.
        .
        ויום אחד תנדוד שנתו של המלך הזקן, והוא יקרא בספר ויזכר, וישאל מה הטובות שנעשו לאיש שאיפשר זאת – קארוסו !
        🙂

  16. מחרה-מחזיק אחרי הקפטן הנחבא אל הכלים. הסיקורים שלך, דובי, פשוט עושים לי את הוויקאנד. ומסכים עם מאנו לגבי דני גרין – לא ממש מחזיק משרודר שרוצה 20 מיל׳ ומעלה לעונה. מתגעגע להגנה של דני בוי (אבל לא לקליגונים)

  17. בס"ד
    תודה דובי, מעניין ומצחיק כרגיל.
    אז מי המובילים שלכם לmvp, כרגע, נגיד שלברון ואמביד בחוץ?
    לפי דעתי זה מיטשל, דמיאן, הארדן , ויוקיץ, לאו דווקא לפי הסדר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט