מעורב הופס ליום חמישי: HAPPY BIRTHDAY MY DEAR WIFE, GAIL! / מנחם לס

1.דבר ראשון, יום הולדת שמח לגייל אשתי. היום היא בת 85!

היא בת 85 אבל נראית נהדר(כמובן שלי היא נראית נהדר. לכם היא בוודאי נראית כמו סבתא יוכבד) ומרגישה טוב. הנה היא אמש בשעה שהיא חוזה במילווקי בסיקסרס, רק תחילת המשחק ובינתיים 9-14 לסיקסרס, וכל פעם שבן סימונס נוגע בכדור היא מרימה זרועותיה, מחלת פרקינסון או לא מחלת פרקינסון (בינתיים אנחנו מתאמנים פעמיים ביום ומצבה מצויין; שום TREMOR – שום 'רעדה' – והכל בסדר מלבד דבר אחד כמובן – אהדתה ללייקרס).

יש עוד דבר שקצת מעצבן אותי: יש לי רושם שהיא דלוקה על בן סימונס, לדעתה "השחקן הטוב ביותר ב-NBA יחד עם לברון".

מה שמעצבן אותי היא העובדה שהיא דלוקה לא רק על הכדורסל שלו אלא יש לזקנה הזאת פשוט CRASH עליו, אחרת ההתלהבות שלה מכל תנועה שלו כלל לא מובנת.

לפני איזה חודש לא יכולתי להתאפק יותר ושאלתי אותה אם בא לה לחבק ולנשק אותו. (נשיקה צרפתית כמובן עם הלשון והכל).

היא הסתכלה עלי כאילו איבדתי את דעתי, וזרקה לעברי – –

"ARE YOU NUTS?"

בקשתי סליחה. "זה רק מראה כמה אני עדיין אוהב אותך, את עוד מעט בת 85 ואני זקן בן 83, ואני עדיין מקנא".

-"THIS IS CUTE" היא מגיבה.

אבל מה? כמה שעות אחרי זה כשאני לבד בסאונה פתאום קופץ לי לראש שאמנם היא ענתה לי "כמה זה חביב לקנא" (בגילנו, כמובן), אבל – אינעל רבאק – הזקנה לא הכחישה!

כל מה שהיא רוצה בספורט היא עונה טובה למטס ולללייקרס. הקבוצה השנייה שלה היא מיאמי, עוד מהימים שלנו שםספרתי לה שההיט מקבלת את טרבור אריזה עבור מאיירס ליאונרד ובחירת דראפט, והיא מחייכת ואומרת "הצעירים של ההיט צריכים דמות מבוגרת כמו אריזה במיוחד עכשיו כשאדוניס האסלם לא משחק יותר". אז אני עונה לה שג'ימי באטלר הוא מבוגר. אנדרה איגודלה בוגר, והיא עונה ש"ג'ימי הוא עדיין בשלב מעבר בין 'צעיר' ל'מבוגר'".

ואיגודלה, , אני שואל?

"טוב, הוא מתחיל להיכנס לקטגוריה של 'מבוגר' אבל תמיד טובים השניים מאחד, ותעשה לי טובה, תן לי ליהנות מהמשחק". היא חוזה במשחק וכל כך מרוכזת באוסטרלי המכוער שהיא אפילו לא שמה לב שאני מצלם אותה.

מחר (כמובן היום) כשאראה לה את התמונה שהופיעה בשער היא תתנפל עלי:

"HOW DARE YOU???

"אפילו לא נתת לי צ'אנס להתאפר וללבוש חולצה נורמלית. בלי האיפור כולם עכשיו רואים שמתחילים לי קמטים!!!".

אני אומר לה להירגע.

הבוקר כשציחצחתי שיניים גיליתי ש…-ל–י …יש שלושה קמטים חדשים!!!

-איפה, תשאלו?

"אני נשבע!… ע-ל…ה-ש-פ-תי-י-ם!"

זהו. עוד יום במשפחת לס, ועתה משפט שמחר בבוקר (יום חמישי) אראה לה:

HAPPY BIRTHDAY, GAIL! I LOVE YOU!"

(את זה היא מסוגלת לקרוא אבל את הסיפור שלה עם בן סימונס אני שומר בינתיים לעצמי)

פילדלפיה מובילה עכשיו כבר 29-45!

2. פיג'יי טאקר למילווקי!!!

היום – יום רביעי – יוסטון רוקטס ומילווקי באקס סיכמו על טרייד שיישלח את פיג'יי טאקר למילווקי, ואת רודיוס קורקוס ובחירת דראפט סיבוב ראשון של יוסטון בדראפט של 2022 (שלמילווקי כבר יש מהרוקטס) עבור דיג'יי אוגוסטין, דיג'יי וילסון, ובחירת דראפט סיבוב ראשון שהיא UNPROTECTIVE בדראפט של 2023.

זה הופיע היום (יום רביעי) אחר הצהריים והערב בכמה מקורות, שהראשי ביניהם הוא ווג'נורוסק שמסביר:

If Milwaukee's first-round pick does not fall in the top nine, Houston can also swap its 2021 second-round pick in exchange for it.

ווג' מוסיף שמילווקי לא עוצרת כאן. היא מבינה שזאת העונה שהיא חייבת לעשות זאת, והיא ממלאת את מחסני הנשק שלה בכל מה שהיא יכולהמ וקיביני מאט העתיד:

טאקר בן ה-35 היה ביוסטון מאז עונת 2017. יוסטון עושה אוברול כללי שהתחיל עם ג'יימס הארדן וראסל ווסטברוק, המאמן מייק ד'אנטוני, וה-CEO דריל מוריי, וטאקר שייך לגווארדיה הזאת.

טאקר שיחק כועס ממילא בגין סרובה של הרוקטס לתת לו חוזה ארוך:

The impetus for Tucker's departure may be his displeasure with a lack of long-term contract extension. He has far outperformed his four-year, $31.9 million deal and expressed a desire for a new deal.

"I want to be where whoever wants me. That’s the kind of player I am. I leave my heart on the floor every single night. I want to be where I’m wanted," Tucker told reporters before the season.Videos you might like

כולם – כולל אנחנו כאן באתר – ידענו שטאקר לא נישאר, והנה זה קורה.

מאמנו סטפן סילס אמר על הטרייד:.

"He's been professional," Rockets head coach Stephen Silas told reporters. "He's been in the lineup and trying and doing what he can, but at this point, we're going to do what's best for the group and do what's best for P.J., and that's probably not having him here."

3. מדוע שמרו בסוד את מקרה התאונה של שון בראדלי

שון בראדלי, אחד מכוכבי העבר האהובים ביותר (כמובן שבגלל גובהו – 6'7 – 2.29 מ', אבל גם בגלל חביבותו וחוש ההומור שלו, והוא היה גם שחקן לא רע בכלל), נפצע בראשית שנת 2021 בתאונה מחרידה שהשאירה אותו משותק. הוא רכב על אופניו כשמאחוריו מכונית שדהרה ופגעה בו. הוא היה 50 מטר מביתו אחרי רכיבת אימון של 7 מייל (בערך 10 ק"מ).

הוא נפצע קשה בעמוד השידרה, פציעה שהותירה אותו משותק בחצי גופו התחתון.

You can read the full press release below, which includes statement from Mavericks owner Mark Cuban and general manager Donnie Nelson:

ההצהרה של משפחתו

בראדלי בן ה-48 הוא "IN GOOD SPIRITS" והחליט להקדיש את חייו להגברת אמצעי בטחון ברכיבה על אופניים.

Bradley, 48, was drafted by the Philadelphia 76ers with the second overall pick in the 1993 NBA Draft. He spent brief periods with the Sixers and New Jersey Nets before playing for the Mavs from 1997-2005. Bradley led the NBA in blocks in 1997 and averaged 8.1 points, 6.3 rebounds and 2.5 blocks per game during his career.

לשאלה מדוע שמרו זאת בסוד כבר כחודשיים?

אני לא יודע!

4. מייק ששבסקי: "כשראיתי את קובי בריאנט בתיכון אפילו לא הטרחתי את עצמי 'TO RECRUIT HIM'. הוא היה טוב מדי למכללות. ידעתי שהוא הולך ל-NBA!"

-מדוע לא? מדוע לא ניסית להביא אותו ל'דוק'?

-מייק ששבסקי מאמן את דוק מאז 1980. הוא ראה את טובי שחקני התיכון (מלבד לברון. אותו הוא לא ראה). הוא אימן את טובה שחקני התיכון בנמצא.

כשהוא ראה את קובי בריאנט, הוא אפילו לא הטריח את עצמו 'TO RECRUIT HIM BECAUSE I KNEW HE IS GOING TO THE NBA', כדבריו.

הנה עוד דברי ששבסקי:

 “I never saw LeBron play in high school, but when I saw Kobe play and he’s the best high school player I’ve ever seen. When he walked into a gym, he walked in like (Michael) Jordan at a high school level. … He could not only play the role during a game, he played the role before and after the game. He looked that good, he believed he was that good and he was that good. But I knew he was never gonna come.”

5. היום לפני…

76 שנה: מוריס ('הרקטה') ריצ'רד – ה-RIGHT WING של מונטריאול, הוא השחקן הראשון ב-NHL להבקיע 50 שערים בנצחון 2-4 על בוסטון ברוינס, עם השניים שכבש.

העונה אז היתה רק בת 50 משחקים. העונה היום היא 82 וויין גרצקי מחזיק בשיא השערים – 92.

31 שנה: שביתת השחקנים של ה-MLB מסתיימת אחרי 32 יום.

26 שנה: ג'נט אבנס שוחה את משחה ה-1,500 האחרון שלה, וכמובן זוכה באליפות ארה"ב בשחייה לאולמות סגורים. אני ראיתי אותה באולימפיאדת סיאול מנצחת 3 מדליות זהב, ובברצלונה עם מדליית זהב אחת.

6. פינת הטבע: החיות הנדירות בעולם (בהמשכים)

Pangolin

למרות הופעתו כזוחל בגלל שריון  הקסקסים המכסה אותו, הפנגולין הוא יונק. השריון שלו עשוי מקרטין, והוא בערך 20% ממשקלו. אין לו אוזניים חיצוניות אבל השמיעה שלו מצויינת. גם אין לו שיניים אבל קיבתו עשוייה מבפנים כמין משורים הטוחנים את האוכל. כדי לשמר את השריון העוטף אותו הוא מכרסם גם באבנים ואוכל חול. הוא נמצא בעיקר באזורים שונים בהודו, סין, ובעוד כמה מדינות אסייתיות.

הפנגולין חי בבדידות, ופוגש את בת זוגו רק להזדווגות.

אחיד מאמצעי ההגנה של החיה הוא SKUNK – סירחון ברמות שמונע מרוב הטורפים להתקרב אליו.

אבל לא את ה-POACHES הצדים אותו למרות האיסור המחלט בכל אזורי מחייתו, בגלל שבהודו, סין, וויאטנאם, קמבודיה, ועוד, בשרו נחשב לסופר-דליקטסן היקר ביותר, וישנם המאמינים במזרח הרחוק ששריונו – כשהוא מרוסק לאבקה – הוא המזור מס' 1 לכל המחלות הקיימות.

הפנגולין הוא בסכנת הכחדה. הוא נחשב ל- The most trafficked mammals in the world!

לאחרונה החלו קושרים אותו אל  מגפת הקורונה כיוון שאותר בהם וירוס בעל רצף שדומה מאוד לזה שנמצא בבני אדם!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 56 תגובות

    1. תודה מיקי. מעריך זאת מאד ואני בטוח גם גייל (היא תשתגע מחר בבוקר כשאבשר לה שהבאקס הפסידה, ושבן סימונס די חירבן את הפארקט עם 13 נק' עלובות!

      1. בן סימונס מעולם לא היה סקורר גדול כך ש-13 נקה לא מבייש אותו כמו אם היה משחק כזה לאמביד או לוקה, ניקח שחקן מקביל בתפקיד.

  1. תודה מנחם
    אכן הפנגולין בסכנת הכחדה ונמכר בשווקי החיות בסין למטרות שונות, מזון "רפואה" וכו.
    רק אוסיף שלשונו ארוכה וכמו דב הנמלים הוא ניזון בעיקר בנמלים וטרמיטים.
    מזל טוב לגייל ועד 120.

  2. מזל טוב לגייל עד 120 הצחקת אותי עם סימונס. תגיד תודה שהיא לא דלוקה על כרמלו.
    הבאקס!עשו דיל טוב למרות ששילמו קצת ביוקר לטעמי עם הבחירת דראפט אבל הם לחוצים מאד. אני לא חושב שטאקר יהיה זה שיגרום להם לצאת מהמזרח. הבחערת דראפט גם ככה לא תהיה גבוהה.
    אף מנגר בהופס לא היה נותן על חוזה נגמר בחירת סיב 1 אבל יאניס לא נושף באוזני המנגרים בהופס😎

    מיאמי ביצעו חילופי גופות. שאלת אור: מה אין שחקנים בגי ליג בשביל מה משחקים שם? שיחזירו את לאנס סטיבנסון!! אני בטוח שהוא טוב מאריזה.

      1. לא בטוח ב2023 הבחירה של הבאקס תהיה 28 יכולה להיות גם 24 וגם יותר למטה. בוא נגיד שבלי הלחץ שהבאקס נמצאים בו זה לא היה קורה עובדה שהם היו היחידים שמוכנים לשלם את זה. יוסטון לגמרי מיקסמו את זה. שחקן חצי שנה לפני תום חוזהו בליגה שווה בחירת סיב 2 אלא אם כן זה איזה כוכב שמשדרג אלופה מיידית או משהו כזה ויוסטון הוציאו יותר, כל הכבוד להם.

        1. הבחירה שאתה מדבר עליה קשורה לעסקה שהם עשו עם קליבלנד והקאבס גלגלו הלאה לרוקטס. הם פשוט דחו את הבחירה הזו בשנה.
          מבחינת הבאקס בחירת הסיבוב השני של הרוקטס עדיפה בהרבה משיקולי תקרת שכר.

  3. מזל טוב מנחם!
    טרייד מצויין למילווקי שמכוונת גבוה ויעיל העונה
    לגביי הפונגולין, אני מכיר לא מעט גברים שהיו מאמצים את אורח החיים שלו מיום החתונה.

  4. לדעתי זה המעורב הטוב ביותר שלך שקראתי ללא צל של ספק, כיף לקבל את טור השנה עוד במרץ זה קטע שאני גוזר ושומר.

  5. מנחם תודה רבה, מעורב מדהים, כמה אהבה וכבוד לאישה זה כל כך מרגש. המון מזל טוב לגייל, בוקר בלי מעורב הוא פשוט בוקר חלול. אין עלייך !

  6. מזל טוב לגייל מכל החברים בבאר יעקב, כמו שאומרים אצלכם באטלנטה. מי ייתן ותזכו לאריכות ימים, בריאות טובה והרבה אהבה

  7. מזל טוב, לך מנחם, וכמובן לגייל.
    .
    בפלייאוף של לפני שנתיים, לא חסר הרבה למילווקי. המרחק ביניהם לטורונטו היה כלום.
    בהחלט יכול להיות שהשינויים העונה הם הדרוש לליגה.

  8. מזל טוב לשניכם, זה מלמד איך אהבה יכולה לנצח הכל, אחרת אין לי הסבר איך היא, אוהדת מטס ולייקרס, ואתה, אוהד יאנקיז ושונא לייקרס שורדים ככה.

  9. דוקטור לס , מה אכפת לך שאשתך אוהבת צעירון כמו האוסטרלי ??
    אם היתה דלוקה על קשיש כמו טאג' גיבסון למשל , אז היית צריך להיות מודאג.
    תפרגן לה.
    מזל טוב.

    ההנהלה במילווקי מתחילה להיות בלחץ כי שעון החול אוזל להם , אין שם סגל טוב מסביב ליאיניס והם לא יתקרבו ככה לטבעת….והוא יעבור בסוף לליקרס או לניקס …
    לא שחקן כמו פי ג'י טאקר יכול לשנות שם משהו.

  10. מזל טוב מנחם.
    רק בריאות ונחת.
    המעורב הכי גדוש ומתובל שלך, שיצא לי לקרוא. מלא עומק וחינניות. לגזור ולשמור.

  11. לפני הכול מזל טוב לגייל. הרבה אושר ביחד. אני מקווה שחגגתם בהתאם למגבלות.

    פ.ג. טאקר הוא שחקן גמור. התרומה שלו השנה לרוקטס שואפת לאפס. צריך לבדוק כמה משחקים העונה הוא סיים עם 0 נקודות.
    שון ברדלי – היה ידוע בכינויו Big Country. אני ממש בהלם לקרוא על התאונה. רק לפני מספר שבועות צפיתי בסרט עליו במסגרת הסדרה של ESPN 30 על 30. לפי הסרט הוא ממש שמח לסיים את הקריירה שלו ב NBA ולחזור לחווה שלו ביוטה. בראדלי שהיה מורמוני אדוק נולד בגרמניה. אני ממליץ לכולם לקרוא מאמר של מנחם עליו שנכתב באתר ב 2014.

  12. איזה מעורב יפה ומרגש דוק…. המון מזל טוב לרעייתך לעוד המון שנות אהבה וזוגיות… כתבת כל כך מרגש ומצחיק בו זמנית.
    בריאות טובה לכם.

  13. מזל טוב לגייל.
    חבל על שון בראדלי.
    הארדן סוס.
    מזל טוב למילווקי על טאקר, שחקן נשמה והכל, אבל יש סיכוי שהגרסה שהם קיבלו היא לא אותה גרסה שהיתה ליוסטון.

  14. מזל טוב לגייל מנחם. מאחל לכם עוד שנים ארוכות של בריאות יחד.
    לגבי הקמטים שלך – אולי זה מקנאה (בסימונס??).
    שאלה מקצועית לטזמ – איך מסתדר פיג'יי אחד תמורת שני דיג'יי בנניימולוגיה?
    סופשבוע טוב

  15. בס"ד
    תודה. רבה מנחם.
    מזל טוב לגייל ולך.
    מאחל לכם, חיים משותפים מלאים בבריאות ושמחה, עד 120 עם קמטים 😂
    סימונס נתן טריפל דאבל, לא?
    והצלחה ליקיר חולון, טאקר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט