OKC – הטובים השניים משלושה? / מנחם לס

עם יד על הלב, אילו התבקשתי היום לדרג את שלושת הקבוצות הטובות ב-NBA כשאני שוכח מחיבה, נאמנות, ו-WISHFUL THINKING, זה היה דרוגי:

1. אוקלהומה סיטי

2. מיאמי

3. אינדיאנה

אני יודע בדיוק כמוכם שלרעמים של אוקלהומה-סיטי לא היה קיץ ערב במיוחד. בעוד הם מאבדים חלק די חשוב מקבוצת 2012-13 שלהם – קווין מרטין – והתוספות הגדולות שלהם היו זקן בן 39 ששמו דרק פישר,  JURNEYMAN  בשם ריאן גומז שלפני שנה שוחרר מהקליפרס לשחק שנה בגרמניה, וסטיבן אדאמס שהם זכו מהדראפט כחלק מעיסקת הארדן (אבל על זה יותר מאוחר), לא קרה שם הרבה.

כאילו לא קרה שם הרבה, אבל כפי שתראו מהתיזה שלי, הרבה מאד קרה שם!

מילה על אדאמס, לפני שנחזור אליו: הוא סנטר אתלטי מאד בגובה 2.14 מ' מניו זילנד שאולי הדבר המעניין ביותר בקשר לחייו הוא שהוא הבן מס' 18 של אביו סיד שהיה ייצור פורה ביותר שמומי והאשך יכולים ללמוד ממנו הרבה ועוד יישאר עודף, שסיים את תפקידו כ-"מכונה לייצור ילדים" עם אשתו החמישית טונגה.

אבל העסק לא נעצר שם כי בזמן שנראה כאילו הת'אנדר לא עשתה מאומה כמעט, כל המערביות מסביבה –מלבד הלייקרס כמובן, אבל זה דבר שממש נימאס אפילו לי לציין – התחזקו. יוסטון הביאה את דווייט האוארד, והקליפרס התחזקה מלמעלה עד למטה. על פורטלנד כבר כתבתי: קבוצה רביעית במערב פלוס/מינוס אחד. אז נדמה היה כאילו הת'אנדר נמצאים בבעייה רצינית ביותר.

הפלייאוף של העונה שעברה היה DISASTER רציני אבל אתן לאוהדיהם להסביר שהכל היה בגלל הפציעה של ראסל ווסטברוק.

 

אני יודע לא פחות ממומי שבעונת 2013-13 לת'אנדר היה את הרקורד הטוב במערב עם 22-60. אבל כדי לעשות את הרקורד הזה הקבוצה מתחה את ווסטברוק עד קצה גבול היכולת – ומי יודע אם לא היה לכך חלק בפציעתו –  ואת קווין דוראנט כמעט עד שם. אני יודע שעם ווסטברוק ודוראנט לת'אנדר יש את 2 מ-8 שחקני ה-NBA הטובים ביותר. אף קבוצה אחרת לא יכולה להתגאות בדבר כזה כולל מיאמי היט. אבל חשבו שכאן ניגמר הסיפור. חשבו שמכאן ועד העיירה שובצ'יאטה-קלואן בטיבט ישנן רק שאלות.

כנראה שלסם פרסטי, הג'נרל מנג'ר של הקבוצה, היו את התשובות.

*****

הוא נחשב פעם ל-WONDERKIND. מין עושה נפלאות גאוני העושה דברים שאף אחד אחר לא מסוגל. היום ברור לי שהוא לא "עושה נפלאות". אבל פשוט "עושה". בשקט בשקט, ללא רעש, הוא מכין לנו קבוצה שעד לפני שלושה חודשים חשבתי שהיא "דוראנט ווסטברוק פצוע ולא הרבה יותר", לקבוצה הטובה ביותר במערב – BAR NONE – ואולי הקבוצה הטובה ביותר בליגה.

מקבוצה שנקרעה בגדול ע"י מיאמי היט בפלייאוף, ושהושפלה עד עפר ע"י המדיה וכל מי שמוכן לדסקס כדורסל על שנתנה לג'יימס הארדן ללכת, היא פתאום יצאה מבירא עמיקתא להיות הקבוצה הטובה ביקום יחד עם מיאמי ואינדיאנה. היא נראית לי היום כקבוצה שתצחק אחרונה.

כולם – כולל אני – חשבתי שהיא תעשה צעד אחורנית השנה. במקום זה היא נתנה לנו הצגה שלא נישכח נגד הניקס אתמול בנצחון 123-94 – נצחון עשירי מ-11, והרקורד שלהם 5-23 שם אותם בדרך לעונה של 67 נצחונות. הם הקבוצה השמינית בהגנה (מרשה 100.9 נק' ב-100 פוזשיונס ליריבה), ומובילה ב-108.2 נק' ל-100 פוזשיונס בהתקפה. אז כנראה פרסטי הממזר עושה זאת שוב. יכול מאד להיות – כי תמיד זה ככה – שגם אלילת המזל עוזרת לו, אבל אני מדבר על תכליס, השורה התחתונה, ולא מעניין אותי כרגע (או עוד שעה, או אפילו עוד חודש) מה היתה תרומתו של פרסטי, או שזה קורה בגלל שזה קורה.

זה היה רק באוקטובר כשחשבנו שהרעמים יהפכו לקול קורא במדבר כשהתברר שראסל ווסטברוק זקוק לניתוח  ארטיסקופי נוסף במיניסקוס הקרוע שלו, שכאילו הבריא. אבל אם 21.3 חיצים, 7.0 בונבונים, 6.0 אשכוליות, ו-1.8 כיוסים הם אינדיקציה למשהו, הרי הקול הקורא במדבר הפך למקהלת הטברנקל המורמונית של סולט לייק סיטי. ראסל חזר והזמר שלו פשוט:

"אני היום הפוינט גארד הטוב ביותר בעולם!".

וואללה שזה היה יכול להיות שיר נפלא לווילי נלסון. הוא וראסל ווסטברוק נראים לי זוג מהשמיים.

סם פרסטי לא המציא את הת'אנדר מחדש. הוא פשוט קוצר את פרות ההכנה, התכנון, והמחשבה על מה הולך לקרות. ועם המזל איתו – SO BE IT!

וזה קורה בגדול.

*****

סם פרסטי ידע שהוא לא יכול להילחם בהסכם הקיבוצי, ויהיה עליו להיפרד מהשחקן שהוא אהב יותר מכולם – ג'יימס הארדן.

אבל הוא היה חכם.

איך היה חכם?

הוא החליט להיפרד ממנו SOONER RATHER THAN LATER! איך אומר מומי? "להקדים רפואה למכה!"

הוא החליט TO SUCCUMB למצב (קוס אמעק! אני שוכח עברית. בארץ באפריל אני קונה מילון. במילון של גוגל נשבעתי לא להשתמש, ואני לא יודע למה נשבעתי. עוד טמטום של לס!) ולהחליט שמאחר ואין ברירה אלא לוותר על הארדן, מוטב לעשות זאת מוקדם ולהביא עבורו 'חבילה' שתוכל לעזור. בסתר ליבו אולי הוא אפילו הבין מה שאני הבנתי כבר לפני שנתיים, וכתבתי על כך כבר באתר 'הישן': אולי  ע-ד-י-ף  בלי הארדן, אך על זה עוד מעט.

הוא היה אולי הראשון להבין שההסכם הקיבוצי לא יאפשר יותר לאף קבוצה לשמר שלושה סופר-סופר סטארים מהסוג של "דוראנט-ווסטברוק-הארדן" לתקופה ארוכה. שנה-שנתיים מקסימום. האחרונה שהצליחה עם זאת כי היא הקדימה את כולם היתה מיאמי עם "לברון-ווייד-בוש". שני (2) סופר-סופרים זה כל מה שהחוזה יאפשר, אלא אם כן – כמובן – איזה מין ג'ו-שמו הופך לסופר-סופר בפיתוח עצמי בקבוצתו, וגם אז הוא ייברח תוך עונה או שתיים כי הקבוצה לא תצליח לשמר אותו כספית.

אולי פרסטי קיווה שהארדן ייקח קצת פחות כסף ויישאר כפי שעשו הכוכבים המזדקנים של הספארס, אבל הארדן עזב לא רק בגלל הכסף, אלא גם בגלל שידע שעם דוראנט וווסטברוק הוא יהיה הכינור השלישי, אפילו אם יהפוך לשוטינג גארד הטוב בעולם – דבר שלדעתי הוא כבר עשה.

כן, הארדן היום הוא מס' 2 הטוב בעולם, אבל בת'אנדר הוא היה שלישי למספרי 1 ו-3!

אז הוא עזב.

פרסטי היה הראשון שכנראה החליט שלא צריכים "BIG TWO". "BIG THREE" מספיקים אם הם ברמה של דוראנט ווסטברוק. כל מה שהם צריכים זה צוות מסייע טוב, ומתאים.

ארבעת הקלעים המובילים של הת'אנדר הם ארבעה שהם הביאו בדראפט: דוראנט (בחירה שנייה ב-2007) ווסטברוק (4 ב-2008), איבקה (24 ב-2008), ורג'י ג'קסון (24 ב-2011). אין שאלה שמתוך הארבעה ה-X-FACTOR הגדול הוא ראסל ווסטברוק, ההפתעה הגדולה והנעימה ביותר מכל 500 שחקני ה-NBA. ה-X FACTOR השני הוא ג'קסון ללא ספק.

ועכשיו מגיעים לעתיד: סטבן אדאמס הענק הניו זילנדי הוא חלק מההחזר על הארדן. הוא הבחירה מס' 12 בדראפט של יוסטון שהת'אנדר קיבלה כחלק מעיסקת הארדן. אני חוזה בו בקביעות ולדעתי הוא יהפוך עוד העונה לסנטר לגיטימי, ובעונה הבאה כבר לסנטר מוביל ב-NBA. הוא-הוא המספר שאוקלהומה שיוועה לו כל כך: "5". הוא ה-"5" העתידי של הקבוצה לשנים הבאות, ומי יודע אם זה לבד אינו החזר מספיק על הארדן. בינתיים הוא משחק 16 דקות למשחק, קולע 3.8 נק', אבל קוטף – הקשיבו לזה – 4.7 רימונים ב-16 דקות!!! מזכיר את דחואן בלייר, אבל גבוה ממנו בעשרה 'סנטים' כפי שמומי אומר.

עוד מילה על פרסטי והארדן: אני לא בטוח שזה מה שפרסטי חשב כי הוא לא מגלה לי את סודותיו, אבל אני מאמין שהוא החליט – מה שאני חששתי וכתבתי כמה פעמים – שהארדן הוא אצבע ששית מיותרת. בשלישייה הגדולה של מיאמי כל אחד הוא יחידה נפרדת, שונה מהשנייה. בת'אנדר 'השלישייה הגדולה' ניכנסה אחת בנשמה של השנייה. אם אתם זוכרים כבר מזמן – עוד באתר הישן – כתבתי שהארדן הוא מיותר כי הוא "יותר מדי כמו דוראנט" ו-"יותר מדי כמו ווסטברוק". כדי לעשות שתייה טובה אתה מערבב וודקה, טוניק, ומיץ מנגו. אתה לא יכול לשפרה עם וודקה, טוניק, ועוד הטוניק. אתה רק מחליש אותה. או וודקה, טוניק, ועוד וודקה. אז השתייה גורמת לשיכרה. קשה לי להסביר; בקשו הסבר ממומי.

אבל הנקודה היא שהארדן היה כאילו להוסיף עוד יין לכד של יין. אז מה תקבל? עוד יין. אבל לא תקבל יין משופר, וזאת היתה הנקודה של פרסטי, כך אני מאמין.

ג'רמי למב, מנגד, הוא אחר לחלוטין. הוא ישפר את השתייה; ישפר את היין. אותו דבר רג'י ג'קסון. למב בינתיים תורם 9.5 נק' נק' ב-20  דקות משחק, וג'קסון 12.5 עם 3.8 אס' ו-3.8 ריב' ב-24 דקות משחק.

*****

 

שאלה אחת שאין צורך לשאול היא כמה טוב הוא קווין דוראנט כי אני כבר מספק עליה תשובה: הוא שחקן ההתקפה הטוב ביותר ב-NBA ואחד הטובים בהסטוריה. כמה טוב הוא בהגנה תלוי במה מבקשים ממנו. סקוט ברוקס מעולם לא ביקש ממנו להוציא אנרגיה מיותרת בהגנה כי הוא היה צריך את תוצרת ההתקפה שלו: הוא הגיע בעונה שעברה לקלוב ה-50-40-90   (לאלה שלא בטוחים מה זה – 50% מהפארקט, 40% מה-3, ו-90% מהקו) עם ממוצע של 28.1 נק' ו-7.9 קרשים, וקרייר-היי 4.6 בונבונים למשחק, והעונה ממוצעיו הם העתק תאומי מדוייק ממש לשנה שעברה:  28.0, 8.0, ואותו 4.6.

סופרסטארים כאלה כמו דוראנט וווסטברוק מנצחים ב-NBA, וכשיש לך צמד כזה, אתה צריך לפרוח. אבל אליפות???

כוכבים כאלה צריכים אינדיאנדים לעשות את העבודה המלוכלכת. וכאן מגיע 'האבל' הגדול עם שאלת השאלות לכל עכברוש המנסה לדסקס קבוצה מסובכת כמו הת'אנדר:  שאלו מה בדיוק הוא הסיפור של סרג'י איבקה, הספרדי בן קונגו שהיה אמור להטות את פי המאזניים לעבר 'גדולה', ובינתיים – כך זימרו – הוא מהווה סופר אכזבה לכל אוהדיו באשר הם שם, למרות שהם העתירו את שמו בכינויים כמו Air Congo, Serge Protector, and Iblocka

שאלו: האם הכינויים מופרכים מאד?

כשהוא הגיע לליגה לפני 4 שנים ההייפ עליו היה כזה שרבים כאלה לא זכורים לי על שחקן אירופאי (אפילו שהוא 'אירופאי' כמו שאלכס טיוס הוא "אסייתי"). הוא הגיע אמנם לא הרבה יותר מ- physical specimen אבל תוך שנתיים הפך את עצמו ל-TWO-WAY פאור-פורוורד בעל פוטנציאל בשמיים.

פתאום בא הפלאטו – קו ישר שלא עולה ולא יורד, ובעונה שעברה באה הנפילה. מהפאור-פורוורד של העתיד הוא הפך די לחור בהתקפת הת'אנדר כשבהרבה משחקים הוא לא הרבה יותר מ-"נישכח". היו לו משחקים לא רעים פה ושם? כמובן! אבל לא זכור לי משחק אחד – אחד, לא שניים! – בו הוא היה ממש כוכב. 12.2 נק' עם 6.7 ריב'? אתם יודעים כמה פאור פורוורדים ישנם בליגה המשחקים פחות דקות ממנו עם סטטיסטיקה הרבה יותר טובה? הוא אמנם הוביל את הליגה בחסימות עם 3.6 למשחק, אבל לעסק הזה היה יותר חשיבות פסיכולוגית ממעשית.

הוא הפך לשחקן נישכח. העונה הוא התעורר. הוא לא עשה מטמורפוזה טוטאלית, וקווין לאב הוא לא יהיה אף פעם, אבל העונה ה-14.4 נק' שלו עם 9.0 ריב' הם שיפור ניכר לעונה שעברה, וה-18.5 PER שלו מספיק לעשות אליפות עם דוראנט ווסטברוק והשאר. 

עד העונה משחק ההתקפה שלו התבסס בעיקר על  סלי  ריבאונד, או "CATCH AND SHOOT", ו-PICK-AND-POP. מ-190 הסלים שלו בעונה שעברה 138 מהם היו בג'אמפרס. תסתכלו על סטטיסטיקות של פאור-פורוורדים כמו מוזס מלון, צ'ארלס בארקלי, הוראס גראנט, צ'ארלס אוקלי, אנטוני מייסון, ואחרים – הרוב באו מדאנקים, פוסט-אפס, או לייאפס. זה מה שאיבקה היה חייב ללמוד: להיות מפלצת תחת הסל ולגרום מהומות משם, ולא להיות מין ריי אלן בגובה 2.09 מ' ומשקל 110 ק"ג. אם הסתכלתם על הפיק-אנד-רולס שלו בעבר עם ווסטברוק, הרי ברובם הוא העדיף TO POP OFF את הסקרין במקום TO ROLL אותם, כפי שהיה עושה קרל מלון. העונה ישנם הרבה יותר 'רולים', והוא הפך לשחקן הרבה יותר טוב.

ת'אבו ספולושה הוא DEFENSIVE ASSET  עצום אבל תרומתו בהתקפה היתה קטנה מאד בעונה שעברה. העונה הוא השתפר עם 6.1 נק' ו-4.1 ריב' ב-25 דקות משחק. לת'אנדר משחק ההגנה שלו מספיק. יש להם די והותר מפציצים. אותו דבר נכון לגבי קנדריק פרקינס שמספר דקותיו ירד ל-18, בהן הוא קולע  2.9 עם 3.6 ריב'. אבל תמיד יש את ניק קוליסון – הפקק היעיל לכל צרה – שהיום משחק כבר אותו מספר דקות של פרקינס בגלל שיש גם אדאמס – 17.5 דק', בהן הוא קולע 4.5 נק' עם 3.5 ריב'.

אני רואה כאן גמר מערב בטוח. אולי אפילו אליפות NBA.

ועל האשים ת'אביט אפילו לא התחלתי לדבר!

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
22 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
א.ב
א.ב
26/12/2013 20:13:15

אין ספק שהת'אנדר נראים מפחידים יותר ממה שציפיתי במערב המתחזק.
כמה דברים – לגבי הארדן, לא נראה לי שהוא היה more of the same, הוא גארד שיודע להוביל כדור ולאזן. הויתור עליו היה כספי נטו.
דווקא במיאמי זה הרבה יותר בולט לדעתי כאשר לברון ווויד, שניים מהשחקנים הכי טובים של אחד על חמש, שאוהבים כדור ביד ושקליעה מרחוק היא לא הצד החזק שלהם (לברון השתפר).
אליפות – אולי, אם לא יפגשו בגמר את מיאמי (ולדעתי הם כן, אבל זה יותר פתוח מאשר לפני שנה) אין לת'אנדר מי שיכה את מיאמי בנקודה הכי כואבת שלה – מתחת לסל, לא שחקן שקולע מתחת לסל ולא משאבות ריבאונד.

ולדי קוגן
ולדי קוגן
26/12/2013 20:22:28

מנחם פשוט כתבת את כל מה שאני חושב על הקבוצה הזאת ולא הספקתי לעלות על הכתוב ביומן האליפות!!!
עם דוראנט ווסטברוק שממשיכים להשתפר ועם שתי חברה שבאים מהספסל(לאמב וגקסון)במקום אחד כמו בעונות הקודמות(הארדן ומרטין) אוקלהומה יכולים ללכת עד הסוף

ניב
ניב
26/12/2013 20:23:29

מאמר משובח מנחם , אחלה ניתוח של אחלה קבוצה , אני חשבתי שזהו אבל כנראה שהמניה בדרך למעלה , אינשאללה ינקמו במיאמי השנה ויקחו אליפות על חשבונם.

ולדי קוגן
ולדי קוגן
26/12/2013 20:29:33

א.ב הנה רעיון לטרייד שיענה על מה שכתבת:
פרקינס ושתי בחירות סיבוב ראשון ב-2014 (אחת מאוקלהומה ואחת מדאלאס)תמורת ספנסר האוס
אוקלהומה מצרפים ביג מן 2.15 ריבאונדר די טוב(מנחם שכח לציין שאוקלהומה הם קבוצת הריבאונד הטובה בליגה) וקולע שלשות ב-42% .נראה לי עדיף על פרקינס בכל יום.הוא גם חוזה נגמר כך שאם זה לא ילך לאוקלהומה סוף סוף יהיה כסף לבזבז.
פילדלפיה מקבלים שתי בחירות (יהיו להם אז 4 בדראפט המעולה ביוני)
ועם פרקינס הם יהיו עוד יותר גרועים ויזכו בגבארי או וויגינס.

k_700
k_700
26/12/2013 20:42:09

כל הכתבה חיכיתי לפאנץ' ליין על האשים תאביט הסנטר הטוב ביותר שידע היקום ובסוף הגיע איזה משפט עלוב בסוף??? אני רוצה לשמוע עליו קצת מנחם.

לאמב וג'קסון הם האקס פקטור האמיתיים בקבוצה הזאת ותקראו טוב מה שאני כותב אני מאמין שלאמב יהיה זה שיפרוץ אצל OKC בפלייאוף.
בדיוק כפי שעשה בעונת האליפות של קונטיקט לפני כמה עונות.

יש לו את הפוטצניאל לשחק על כמה עמדות, הוא חודר פשוט מדהים משמאל, הוא עולה גבוה מאוד לג'אמפ שוט וקשה מאוד להגן על זה והוא חוטף מצוין עם הידיים שלו(גם הגנת פרימטר הוא יודע טוב מאוד למרות שכרגע לא מבקשים את זה ממנו יותר מדי כשיש את ספלושה האוברייטד).

-ס]לושה זאת החוליה החלשה אצלהם העונה. אוברייטד רציני, כבר מזמן לא סטופר מי שרואה משחקים שלהם מבין על מה אני מדבר. סתם תוקע את המשחק. בהתקפה הוא מן מלח ללא טעם, לא מריח ולא מסריח. בהגנה הרבה פעמים מזייף ומקבל יותר מדי דק'.

אם פרסטי נפתר ממנו מהחוזה של פרקינס הוא רק יכול לשפר את הקבוצה.
לדעתי הוא גם ינסה לעשות משהו בכיוון הזה עד הפלייאוף.

מנחם לס
מנחם לס
26/12/2013 21:27:55
Reply to  k_700

על האשים אכתוב כשארגיש שהוא עומד לפרוץ ולבלוע את כל הגמדים בליגה.

k_700
k_700
26/12/2013 21:32:58
Reply to  מנחם לס

בקיצור אתה פשוט מחכה למשיח כדי להגיד אמרתי לכם.

הבנתי אותך.

שעייה
שעייה
27/12/2013 2:20:27
Reply to  k_700

מדוייק.

שי
שי
26/12/2013 20:53:34

הקלידו את התגובה כאן…

דבי הגלשנית
דבי הגלשנית
26/12/2013 21:29:15

מאמר מעודד על הקבוצה האהובה עלי.

צביקה
צביקה
26/12/2013 22:45:33

אני לגמרי לא מחזיק מספלושה. הוא לא שווה שליש מהחוזה שלו. כל מי שבעמדה שלו ומקבל משכורת קרובה אליו הוא יותר טוב ממנו

צביקה
צביקה
26/12/2013 22:46:13

אבל אני בכל מקרה מקווה לאליפות

שי
שי
26/12/2013 23:06:47

ספלושה פח אשפה הוא יכול לבוא לשחק במכבי…

דקסטר
דקסטר
27/12/2013 0:17:04

OKC והספרס הראו לנו שיש הבדל בין קבוצת עונה רגילה לבין קבוצת פלייאוף משני צצדיו .

OKC קבוצה חזקה אבל היא בנקודה בה העונה הרגילה לא שווה כלום.

רק מה שהיא תעשה בפלייאוף ידבר .

ובכל מקרה אני לא נותן להם יותר מדי צ'אנס נגד אינדיאנה ומיאמי- קבוצות שבנויות לשחק פלייאוף .

מנחם לס
מנחם לס
27/12/2013 2:35:44

דקסטר, בוא לא ניזרוק מילים גבוהות: אולי תסביר לנו (ולפחות לי) מדוע לדעתך מיאמי ואינדיאנה "בנויות" לפלייאוף, ו-OKC לא?

רבין
רבין
27/12/2013 5:25:29
Reply to  מנחם לס

התקפה עומדת בפלייאוף / משחק ללא הגנות בעונה רגילה.
הבנת? מה הבנת? לא הבנת!

המשגיח
המשגיח
27/12/2013 7:07:22

מסכים עם רוב מה שנכתב, אם כי לא יכולתי להתעלם ממשהו.
מצוין כי OKC היא הקבוצה היחידה עם 2 מ 8 השחקנים הטובים בליגה, כשהדגשת שאפילו מיאמי היא לא כזו.
אני לא מסכים. וויד עדיין בטופ.

בושי
27/12/2013 9:50:42

וויד ולברון הצמד הטוב בליגה
עד שיוכח אחרת

etayle
etayle
27/12/2013 10:29:52

כתבה מצוינת. הכל אמת גקסון פשוט שחקן אדיר. אדאמס פשוט לא פרייאר וזה מה שאוקלהומה צריכה,אני טוען מי תחילת העונה שהם נראים מצוין.

AD23
AD23
27/12/2013 15:32:50

עדיין לא משנה מה עד שסקוט ברוקס לא יפוטר לא הייתי שם תכסף שלי אליהם , תמיד בפליאוף רואים באמת כמה הוא מאמן גרוע וזה שהקבוצה לא מאומנת בכלל ,לעומת שנים קודמות זה לא רק ווסט ודוראנט אבל עדיין צריך מאמן שיכניס שיטה וידע לפעול תוך כדי משחק

יניב
יניב
27/12/2013 17:42:32

אני לא מאמין שאני קורא פוסט של מנחם ומסכים מילה במילה עם מה שמנחם כותב לדעתי וכבר אמרתי את זה בתגובה קודמת הפציעה של ווסטברוק הייתה הדבר הכי טוב שקרה להם

sizodin
sizodin
27/12/2013 23:33:13

ווסטברוק נפצע עד פברואר..