חם מהתנור: טרבור אריזה בדרך למיאמי, פי ג'י טאקר עובר למילווקי

עפ"י אדריאן ווז'נרובסקי, מילווקי בצעו טרייד עם יוסטון עבור את פי ג'י טאקר, רודיונס קורוקס ובחירת סיבוב ראשון ב-2020 (ששייכת במקור למילווקי והיא קיבלה אותה בחזרה).
בתמורה, הבאקס העבירו את די ג'י אוגוסטין, די ג'י ווילסון ובחירת סיבוב ראשון 2023 בלתי מוגנת.

*

מילווקי העבירה את הפורוורד, טורי קרייג, לפיניקס

*

מיאמי היט (18-22) צפויה לקבל את טרבור אריזה מאוקלהומה (23-17) תמורת מיירס לנארד ובחירת סיבוב שני ב-2027. לנארד סיים את העונה ולא צפוי להיות חלק מאוקלהומה בטווח הארוך. הטרייד יהפוך לרשמי רק כשיוותר על סעיף מניעת הטריידים בחוזה.

אריזה לא שיחק העונה מאז הועבר לאוקלהומה בקיץ. בעונה המלאה האחרונה בה שיחק, 2019/20, קלע 8 נקודות למשחק ב-37.2% במדי סקרמנטו ופורטלנד. מיאמי תהיה קבוצתו העשירית בקריירה, כשסופרים רק קבוצות בהן שיחק. אריזה זכה באליפות עם הלייקרס ב-2009. השיא לשחקן אחד, למקרה שתהיתם, הוא 12.

*

הת'אנדר הפכו את החוזה של לו דורט למובטח ב-2021/22 ו-2022/23. דורט, שלא נבחר בדראפט, קולע 12.4 נקודות למשחק העונה. הוא פתח בכל 37 המשחקים בהם שיחק.

*

שון בראדלי, סנטר העבר של דאלאס ואחד השחקנים הגבוהים בהיסטורית ה-NBA בגובה 2.29 מ', משותק לאחר שעבר תאונת דרכים בעת רכב על אופניו. בראדלי היה מלך החסימות של הליגה ב-1997 והתפרסם לאחר הופעתו בסרט ספייס ג'אם.

*

השחקנים הבאים הוזכרו כמועמדים לטרייד: ויקטור אולדיפו ופי ג'יי טאקר (יוסטון), ארון גורדון ואוון פורנייה (אורלנדו), למרקוס אולדריג' (סן אנטוניו), אנדרה דראמונד וג'בל מגי (קליבלנד), ת'ד יאנג (שיקגו).

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 40 תגובות

    1. רודי גיי חשוב לנו ביותר. כדי לוותר עליו צריך משהו מיוחד מאוד.
      זה לא רק ה-11 נק' שהוא נותן לנו, הוא מביא גם ניסיון, קור-רוח, קליעה לשלוש, ווינריות, ואחד הבודדים שיכולים ליצור לעצמם.

  1. אחלה טרייד למיאמי. צריכים רק לקוות שם שאריזה יקבל את אותו אפקט איגאדלה שהגיע אחרי שלא שיחק ונראה טוב מאוד.
    OKC שלחו שחקן שלא משחק עבור שחקן שסיים את העונה וקיבלו עוד בחירה – אין חדש תחת השמש.
    .
    אף קבוצה לא ממש הפסידה מהטרייד הזה. שתיהן עשו בסדר גמור שהפוטנציאל של ההיט יכול להיות גבוה אם אריזה יכנס לכושר ויתרום.

  2. אחרי הכל מאיירס לאונרד נענש על הקללה שפלט ועף מהקבוצה.
    וזה אחרי שהוא קנה בית במיאמי לא מזמן.
    סוג של אירוניה…

  3. אז שמה טרבור אריזה העביר את החודשים האחרונים.
    פעם כמה זו כבר שהוא עושה את התרגיל הזה? לעבור לקבוצה גרועה לפני תחילת העונה, לשים רגל על רגל ולסרב לשחק, לעבור בטרייד באמצע העונה לקבוצה טובה, ובקיץ מעבירים אותו שוב לקבוצה גרועה כדי לפנות מקום בשכר.

  4. בכלל מוסיף ברוטציה של מיאמי?
    לא כ"כ מכיר את הספסל שלהם לעומק אבל לא נראה טרייד דרמטי, כמו שרשמו גופה תמורת גופה כמעט אלא אם יש לאריזה מה לתת לפתע.

  5. Sources: Houston is trading PJ Tucker, Rodions Kurucs and Bucks’ 2022 first-round pick back to Milwaukee for DJ Augustin, DJ Wilson and 2023 unprotected first-round pick. Houston also gets right to swap its 2021 second-round pick for Milwaukee's FRP pick unless it falls 1-9.

  6. לא מבין בטריידים אבל נראה לי שאריזה מסיים חוזה העונה, אז מיאמי נפטרים מאיש המגבות הגזען ומפנים מקום בסוף השנה. נראה לי אחלה עיסקה. לגביי אוקיסי, אם הם לא יכולים להטריד שנתיים ברצף בחירת סיבוב ראשון אז אני מניח שהם מתישהו ישברו את קופת החיסכון וינסו להנחית כמה תותחים כבדים בתמורה לבחירות. מה שבטוח פרסטי זה המנגר שכולם רוצים בתור חבר

  7. הייתי בטוח שטרבור אריזה כבר פרש….בכל מקרה הוא לא יכול לתרום הרבה יותר מאשר איגודלה שזה בערך כלום ושום דבר. טרייד חסר משמעות.
    אני חושש שגם הטרייד של פי ג'יי טאקר לא ככ משנה כי הבחור בשלבי סיום של הקריירה הנפלאה שלו.

  8. חשוב לחדד – יוסטון לא רק החליפו את הבחירה של 2022 בזו של 2023, אלא גם, ככללללל הנראה (תקראו בקול של זרחוביץ כשהוא מחקה את ברהנו טגניה) מקבלים בחירה סיבוב ראשון השנה. הם בעצם יכולים להחליף את בחירת הסיבוב שני שיש להם בבחירת סיבוב ראשון של מילווקי, כל עוד מילווקי לא ייפלו פתאום לבחירה 9-1

    1. אז בסך הכל יוסטון שינו את הבחירה העתידית ממילווקי ב-22 ל-23, והחליפו בחירת דראפט סיבוב שני בראשון השנה. כלומר תמורה נטו על טאקר – בחירת סיבוב ראשון נוספת. Seems legit עבור 2 הקבוצות סך הכל. מילווקי בכל זאת צריכים לדעתי לבצע מהלך אחד נוסף כדיי לחזק את הטענה שלהם לכתר השנה.

  9. טריידים מעניינים, כנראה יהיו עוד כמה השבוע.
    חבל על שון בראדלי, טוב שהוא מוצא מטרה חשובה גם עכשיו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט