החמישית במזרח פוגשת את החמישית במערב. מי אלה? בפריוויו רביעי/ אינדיאני

Game 4 photos: Luka Doncic, Mavs shock Clippers in overtime – Orange County  Register

01:00     דטרויט פיסטונס (29-10) – טורונטו ראפטורס (22-17)

הבוכנות מתפרקות: שני נצחונות מ 12 המשחקים האחרונים לדטרויט שממשיכה בטנקינג מוצהר. ניקוי האורוות הגיע גם בדמות המעבר של גריפין (או מה שנשאר ממנו) לברוקלין שמכוונת לאליפות. אין שום דבר מעניין לומר על הקבוצה הזאת שפשוט מחכה לראות מה יהיה בשנה הבאה. הניצחון האחרון שלה היה על יריבתה הלילה טורנטו אותה היא תפגוש בפעם השלישית הערב. כדורסל טוב לא יהיה.

הדינוזאורים נכחדים: משהו לא טוב עובר על טורונטו. היא כבר עם חמישה הפסדים רצופים ואמנם בזכות הפליי-אין עדיין קרובה לאפשרות של פלייאוף אבל החבורה לא מצליחה להתחבר בעיקר בעקבות עבודה רעה וחוסר בפיזיות בצבע (מקום אחרון בליגה בריבאונדים). ביינס מתברר כלא מספיק בכלל וסיאקם לא מצליח להשתמש באורך שלו בהגנה על הצבע.

עוצרים בווגאס: דטרויט פשוט נוראית. ראפס ב 13.

01:00     פילדלפיה 76'ס (12-28) – מילווקי באקס (14-25)

סילי-בילי-פילי: הראשונה במזרח והשנייה בליגה כבר צוברת שישה נצחונות רצופים ועדיין מובילה את המזרח על פני ברוקלין שנמצאת מאחוריה משחק שלם. העבודה של האריס ושל סת' קרי מחוץ לקשת טובה מאוד והדקות של האווארד כשאמביד על הספסל (או בחוץ כמו המשחקים האחרונים) עוזרות מאוד לסיקסרס שאין להם ספסל מרשים במיוחד. כאן באמת נקודת התורפה של הכחולים ובחלק השני של העונה יהיה מעניין איך זה ישפיע על המשחק של החניכים של דוק ריברס. הלילה הם יצטרכו לעמוד מול יאניס ללא אמביד הפצוע, יהיה מעניין.

צבאים בלי הגנה: הבאקס כבר לא קבוצת ההגנה הטובה שהייתה בשנים האחרונות והיא במקום ה 20 בנק' ליריבה. ההתקפה ממשיכה לזרום עם 119.7 נק' למשחק (מקום שני בליגה) וזה מספיק כרגע בשביל להישאר בעניינים. אחרי רצף הפסדים לא קטן היא כבר עם תשעה נצחונות מתוך עשרת המשחקים האחרונים והלילה זה יהיה יותר קשה גם בלי אמביד.

עוצרים בווגאס: עם כל הכבוד להאווארד על יאניס הוא לא יצליח לשמור משחק שלם. באקס ב 8.

01:00     וושינגטון וויזארדס (24-14) – סקרמנטו קינגס (24-15)

בירה דולקת: וושינגטון חזרה לגודלה הטבעי עם ארבעה הפסדים רצופים מאז הפגרה ואין הגנה כרגיל (אחרונה בליגה). השחקנים ממשיכים לזרוק, הכדורים נכנסים או לא והקבוצה מתנהגת בלי תכנית משחק הגיונית. מה שכן יכול להיות שבראדלי ביל יהיה מלך הסלים של הליגה בסוף העונה, כרגע הוא מוביל בבטחה. מזל טוב.

המלך הערום: אין הרבה סיבה לאופטימיות בסקרמנטו שנמצאת מקום אחד מעל וושינגטון בחצי משחק וגם היא לא הולכת לשום מקום למרות סגל שיכול להיות בחלק התחתון של מרכז הטבלה. הקבוצה מרשימה לפרקים תוך כדי המשחק אבל במבחן התוצאה יש לה רק שלושה נצחונות ב 16 האחרונים. לא משהו ללכת איתו למכולת.

עוצרים בווגאס: שתי הקבוצות בלוף, וושינגטון אמורה לנצח. סקרמנטו ב 6.

01:00     אינדיאנה פייסרס (21-17) – ברוקלין נטס (13-27)

שקיעתה של הודו: לו"ז לא פשוט לאינדי האומללים שפגשו מאז הפגרה את דנבר, הלייקרס ופיניקס (אותה ניצחו) והלילה הם יעמדו מול הקבוצה החמה ביותר בליגה. ההגנה שלה מתחילה להיחלש (משהו שקורה כנראה בכל הליגה) והחוסר שלה בקלעי יציב מראה את החסרונות הרבים של הקבוצה שהייתה מאוד טובה בעונה הרגילה בשנים האחרונות. ההתעוררות המוקדמת אולי תאפשר שינוי קצת באופי המשחק של הצהובים (למרות שאין הרבה מרחב תמרון) והקבוצה אחרי לא מעט שנים רצופות באוף-סיזן תצטרך להיאבק על מקום בפלייאוף.

קבוצת הכוכבים האחרונה: אני מאוד מתרגש מהעלייה של קבוצות כמו יוטה, פיניקס, בוסטון ואפילו פילי בשנים האחרונות. מאז האליפות הראשונה של הלוחמים לא הייתה אלופה שנבנתה באופן אורגני מבחירות דראפט וטריידים של שחקני משנה והשנה יש תקווה שנראה אלופה כזאת. אלא אם כן ברוקלין תזכה, תרחיש שנראה מאוד סביר לאור היכולת של הקבוצה גם ללא השחקן הראשי שלה והתוספת של גריפין. מבחינה התקפית אין מה לדבר על קבוצה שיש בה ארבעה שחקנים שמסוגלים לייצר לעצמם נקודות וג'ורדן שעושה עבודה טובה באזור הטבעת. השאלה המעניינת תעלה לקראת סוף העונה ובפלייאוף שם הקבוצה תצטרך גם להגן, משהו שהיא לא יודעת כרגע. ימים יגידו.

עוצרים בווגאס: ברוקלין פשוט טובים מדי. נטס ב 20.

02:00     קליבלנד קבאלירס (25-14) – בוסטון סלטיקס (19-20)

אין כח סוס: ההתקפה החלשה בליגה לא ממש אמורה להוות איום על בוסטון המתחזקת. לא בדיוק הבנתי אם קווין לאב ישחק הערב או לא אבל אם הוא חוזר זה יהיה איחור אופייני של כמה שנים. נראה אם נשאר לו משהו.

חוזרים למוטב: אחרי שנכנסה למאזן שלילי לא אופייני בוסטון חזרה לעצמה והיא די בשליטה עם 5 מתוך ה 7 האחרונים כשההפסדים היו מול יוטה וברוקלין העדיפות עליה. ווקר מתחיל לחזור לעצמו וטייטום פוגע קצת יותר אלא שבאזור הצבע הם חסרים את TT הפצוע. ההשפעה של סמארט על משחקים לא נראית בסטטיסטיקה אבל על המגרש זה ברור שבלעדיו מאוד קשה לתת לתלכיד ההגנתי לעבוד.

עוצרים בווגאס: לא שאלה בכלל. ירוקים ב 16.

02:00     שיקגו בולס (20-18) – סן אנטוניו ספרס (16-20)

שור זועם: שיקגו חזק בעניינים. היא תשיעית במזרח, מציגה התקפה מלהיבה ומרובת משתתפים ולמרות רוסטר ששייך לג'י ליג מצליחה לייצר נקודות דרך לאבין הבלתי נגמר. הלילה תהיה לה משימה מעניינת מול הקבוצה המאוזנת בליגה.

החומה מסן אנטוניו: הספרס ממשיכים שמור על איזון עם שני נצחונות ושני הפסדים מאז הפגרה. אל הסקוררים הרגילים התווסף קלדון ג'ונסון שקולע כמעט 14 נק' בממוצע למשחק ומוסיף כח אש לקבוצה שזקוקה לכל נקודה. במשחק הקרוב יהיה לה די קל בהתקפה ובהגנה היא פשוט צריכה להכריח את שיקגו לשחק דרך שחקנים שהם לא זאק לאבין.

עוצרים בווגאס: שיקגו תצא עם ידה על העליונה. בולס ב 9.

02:00     יוסטון רוקטס (27-11) – גולדן סטייט ווריירס (20-20)

טילים נופלים בשטח פתוח: אין הרבה מה לומר על יוסטון שבשנים הקודמות המשחק שלה מול הווריירס היה הדבר הכי קרוב לגמר שאפשר לצפות לו. כרגע מדובר בקבוצה שבורה ופצועה שמחכה בקוצר רוח לסיומה.

לוחמים בוכים בלילה: הווריירס עדיין חידה. עוד לא ברור לי אם יש להם מספיק בשביל סדרה בפלייאוף או שאולי נראה שוב סיפור סינדרלה כמיטב המסורת. בכל מקרה כיף לראות את הקבוצה שמובילה את הליגה באסיסטים ויש לה את סטף קרי. קליי תומפסון ישב על הספסל המשחק, למי שלא עודכן.

03:00     ממפיס גריזליס (19-17) – מיאמי היט (18-22)

דובי דובי דוברמן: ממפיס נופלת קצת במשחקים האחרונים והיא עם 4 הפסדים מתוך ה 5 האחרונים, כולם מול קבוצות עדיפות עליה בהרבה. הלילה היא תצטרך להתמודד מול מיאמי המתקמבקת, שחוזרת להיראות כמו סגנית האלופה.

חם במיאמי: חמישה נצחונות רצופים, הפסד בודד מתוך 12 משחקים מספרים את כל הסיפור של מיאמי. אחרי פתיחת עונה מקרטעת מאוד ולא מעט פציעות הקבוצה חוזרת להראות מה היא מסוגלת לעשות. ההתקפה עדיין קצת תקועה אבל הגנתית מדובר בקבוצה מעולה שיש לה אפשרות לשמור על כל העמדות עם תוספת של ג'ימי באטלר שעושה הכל מהכל.

עוצרים בווגאס: עם מומנטום לא מתווכחים. היט ב 12.

03:00     דנבר נאגטס (16-23) – שארלוט הורנטס (18-20)

החמישית במערב: דנבר בהובלת יוקיץ' ממשיכה לשייט לעבר עוד פלייאוף עם לא מעט פוטנציאל. מארי קצת חוזר לעצמו אחרי שפתח די חלש את העונה. עם ההגנה השמינית בטיבה בליגה והתקפה שישית בטיבה בליגה אין הרבה מה להוסיף על דנבר שמתעוררת בדיוק בזמן.

החמישית במזרח: גם שארלוט על הגל עם ארבעה נצחונות רצופים והיד עוד נטויה. הקבוצה המוזרה הזאת ממשיכה להרשים והיא נמצאת מעל קבוצות טובות ממנה בהרבה. יהיה ממש מרתק לראות את למלו ושות' נכנסים לפלייאוף.

עוצרים בווגאס: דנבר פשוט טובה יותר. שארלוט ב 4.

03:30     דאלאס מאבריקס (18-20) – לוס אנג'לס קליפרס (15-26)

פרום ווסט: למרות שמבחינה סטטיסטית היא לא מדורגת גבוה בכלל דאלאס במגמה טובה. הלילה יהיה שחזור של המשחק הקודם בו קלעו באחוזים טובים מכל הטווחים אבל זה פשוט לא הספיק מול הקליפרס שטובים מהם בהרבה, בעיקר בהגנה.

הקליפרים: הקבוצה נראית מעולה בשני צידי המגרש ומגיעה הערב להדרן מהמשחק הקודם בו גברה על דאלאס די בקלות למרות שלא ממש הצליחה לעצור את דונצ'יץ'. הלילה היא כנראה תעלה בלי בברלי וגם בלי שירותיו של סרג' איבקה החשוב.

עוצרים בווגאס: הלילה זה של דאלאס. מאבס ב 6.

לפוסט הזה יש 75 תגובות

  1. מעולה אינדיאני, תודה רבה.
    .
    "שתי הקבוצות בלוף, וושינגטון אמורה לנצח. סקרמנטו ב 6." זו הברקה מושלמת.
    .
    שיקגו בבק-טו-בק, אנחנו בלי דרוזן – יהיה שקול, ובסוף ננצח.
    .
    אשמח מאד מאד אם אחת הקבוצות האורגניות (יוטה, דנבר, מילווקי, פילי) תיקח, אבל קשה לי להאמין שהן יצליחו לעבור את ברוקלין והלוס אנג'לסיות.

  2. עוצרים בווגאס: שתי הקבוצות בלוף, וושינגטון אמורה לנצח. סקרמנטו ב 6.
    מבלבלים את האויב חחחחח
    דנבר בבית הולכת לנגב

  3. פשוט מעולה. סיכום כ"כ נכון של הקבוצות
    תודה רבה
    מסכים עם ההימורים שלך – למעט שיקגו – ספארס, נראה לי שהספארס ינצחו.

  4. מסתמא זו מתיחה גרועה, אבל שמועה על טרייד ששולח את אייטון לקליפרס תמורת לו וויליאמס ובברלי?! יש סיכוי שזה נכון?! לטעמי טרייד גרוע של השמשות.

  5. ברוקלין נראית רע.
    מה עם דוראנט?
    בסוף משהו תמיד משתבש לו. בהעדרו הארדן השתלט על הקבוצה. הקבוצה היום של הארדן במשחק גם אם לא בהיררכיה, דוראנט יחזור ויצטרך להתאים את עצמו. ושוב דוראנט מוצא את עצמו לא מקבל את המפתחות של הקבוצה.
    אחרי טראומת okc וgsw…

  6. ג'ף טיג הוא פשלה נוראית של הצמד איינג-סטיבוט…
    אין לו מקום באף קבוצה ובטח שלא בחמישייה שנייה של קבוצה.
    גרוטאה למכירה.

    1. According to ESPN's Adrian Wojnarowski, Houston traded Tucker, Rodions Kurucs and the 2022 first-round pick it already had from the Bucks to Milwaukee in exchange for DJ Augustin, DJ Wilson and a 2023 unprotected first-round pick.
      .
      כל הכבוד מילווקי

      1. Adrian Wojnarowski
        @wojespn
        Milwaukee is trading forward Torrey Craig to Phoenix, sources tell ESPN.
        .
        Adrian Wojnarowski
        @wojespn
        Sources: Houston is trading PJ Tucker, Rodions Kurucs and Bucks’ 2022 first-round pick back to Milwaukee for DJ Augustin, DJ Wilson and 2023 unprotected first-round pick. Houston also gets right to swap its 2021 second-round pick for Milwaukee's FRP pick unless it falls 1-9.

  7. פני הסלטיקס כפני הסטיבוט.
    הבוט פשוט איבד את השליטה על הקבוצה, איבוד אשתונות שיוביל לסלאמפ.
    הבוט חייב ללכת ובהקדם כדי שהקבוצה תוכל להשתקם.

  8. ג'יימס הארדן שחקן הליגה הסדירה הכי טוב היום ב-NBA, לא משנה כמה פיסחים מקיפים אותו, וכמה שחקנים חסרים, הוא מביא ניצחונות לקבוצה

  9. איזה הפסד בזיוני לוושינגטון. וואו.
    קבוצה של שום דבר.
    אם אני ווסטברוק אני מוותר על שליש מהשכר ובורח מהחור המצחין הזה לדנבר או למילווקי אם הן בעניין.
    וביל בכלל סיפור עצוב.

  10. Tim Reynolds
    @ByTimReynolds
    Norman Powell with the NBA's second game of 43 or more points — and exactly zero assists, steals or blocks — in the last 26 years.

    Carmelo Anthony's 62-point game for the Knicks vs. Charlotte in 2014 was the other.

  11. אי אפשר להבין את בחירות הטיימאאוטים של הבוט.
    גם את העובדה שרוב וויליאמס על הספסל כשהמטוש בפנים. מי יקח ריבאונד? באנון?

  12. פילי בלי אנרגיה וכח ברבע הרביעי אחרי בק טו בק ומשחק פיזי מאד אתמול נגד הניקס והיום , עדיין לדעתי הם יותר טובים מהבאקס , סימונס שמר מצוין את יאניס עד שנגמר לו הכח ובהארכה היה לו 5 עבירות אז הוא לא יכל לשמור.
    פילי עם אמביד נגד מילווקי זה סוויפ לדעתי אולי 4-1

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      כל התכנית שלו היתה JT? וכל התכנית התחרבשה אז עכשיו הרובוטבוטבוט צריך שוב טיימאאוט לעצור את המפולת…..
      הרוהבוט איבד שליטה לגמרי והוא צריך ללכת.

      1. מי ניסה שם להכניס לטייטום כדור, רוב וויליאמס? זה האסיסטר של הבוט? מי שהיה צריך למסור זה סמארט ולא וויל שנחסם על ידי המטוש.
        הסלטיקס עם עוד הפסד לא מחוייב המציאות, כמו ההפסד לניקס וההפסדים לאטלנטה וווש. סטיבנס צריך ללכת או שאין פליאוף העונה או שיעופו בסיבוב הראשון. מהתחלת עונה מצויינת בה הסלטיקס היו במקום הראשון בליגה ועד לסלאמפ הגדול וההידרדרות. הבוט לא שולט יותר בקבוצה שלו….

  13. טראסעטי יקירי בן סימונס נראה כמו מכונית בלי מנוע, איפה המשחקי 25 נקודות שהבטחת לי אמרתי לך ששמים עליו שומר נורמלי אין לו מה לחפש, עזוב שיאניס הכניס לו את היווני בהתקפה.

        1. אוקי בן סימונס 5 נקודות בהארכה שהמשחק גמור ואף אחד לא שומר, היה לו לדעתי עד הארכה איזה 6 איבודים ועוד איבוד מיותר בהארכה, אין מה לעשות אין לו מה למכור התקפית ברמות הגבוהות שהוא אחת מאופציות הראשונות, אותו שחקן בדיוק כמו שהגיע לליגה

        2. כמה נקודות יאניס סיים את החצי הראשון, בו הבאקס נעצרו על 31 נקודות?
          סימונס שיחק 45 דקות אחרי משחק אתמול בלי אמביד. הוא נפל מהרגליים בהארכה. הוא רץ כמו משוגע כל המשחק.

  14. בראדלי ביל זה השחקן הכי אוברייטד בליגה סטטיסטיקות ריקות לחלוטין, הוא קולע 30 נקודות והקבוצה מפסידה, איפה הוא ואיפה סופרסטארים נורמלים כמו המזוקן לברון… בראדלי בעל במזפח לא מצליח לסחוב קבוצה לפלייאוף

  15. לוקה דונציץ בלתי עציר עם קליעה מ3, פשוט לא יאמן ילד בן 21 שמציג יכולת שלהארדן לקח עשור להגיע עליה. השמיים בשבילו הם הגבול הוא בהחלט יכול להגיע לראשמור

  16. אני רואה פילי נתנו משחק טוב אוהב את מה שיש בקבוצה בלי טמביד בבק טו בק כמעט ניצחנו את הבאקס יש לנו קבוצה.

    גיימס הארדן בייבי איזה דבר ויש פה רפי הבנה שמלכלכים עליו.
    בלי הטרייד על הארדן הנטס לא היו עושים פלייאוף בכלל דוראנט בקושי משחק קיירי עולה למגרש רק בזכות הארדן בלי הארדן הוא לא היה עולה לשחק בלי דוראנט כמו שעשה עונה שעברה והעונה לפני הטרייד שההפסדים לא ירשמו עליו.
    אומרים פה שדוראנט טוב מהארדן פחחחחחח
    אולי למשחק אחד ובזה אני גם בספק אבל דוראנט בחיים לא יכול להוביל קבוצה כמו הארדן לשחק כל משחק לנהל ולהנהיג מאז המעבר ללוחמים הוא רק נח. יפה לו שבפלייאוף הוא נותן כמה משחקים טובים כי הוא קולע בקלות שהוא בסופר טים. בokc גם נכשל
    בחיים לא לוקח את דוראנט לפני הארדן בטח במצבו הבריאותי.
    האאדן זה הנס של הנטס בלעדיו אין פלייאוף
    סטיבוט חטף מהזבל גם נרס

  17. איזה איירבול של לוקה חח
    הקליפרס!קבוצה גמורה מתה אין להם שום סיכוי לעשות כלום בפלייאוף רואים את זה במשחקים שלהם צפויים בלי חשק בלי אנרגיה כבויים לחלוטין מה חשבו שם שמינו את לו האהבל הזה 😂😂😂😂😂
    לא מבינים שבקאבס זה לברון עשה הכל וגם בלייקרס שהוא גורם לשחקנים לשחק עבורו?

        1. אחח שמעון ראית מה כתבתי לך אתמול בנוגע לפיתולים? זו לא המאמן או חדוות המשחק פשוט שהכל מכור לשיקצה. איך אתה מכל האנשים לא מבין את זה??

          1. טנש עכשיו ראיתי שניסית לסלול כביש מפותל ולא יצא לך. בטנש אני יודע שיש בוט אחד עם אלגוריתם אחד במציאות מותאמת אחת.
            בעולם האמיתי דברים משתנים, מתפתחים וכו' אתה יודע. איך פעם מנחם אמר רק חמור לא משנה את דעתו ובטנש הם אף פעם לא משנים את הדעה שלהם חחח זה די מצחיק
            גם לי יש הרגל מגונה אני אוהב לנגב בטנש ואוהב לראות פיתולים. תגיד אתה מפחד מרצף הנצחונות האחרון של ההוקס? בטח איזה דיסוננס זה מה עדיף שההוקס ינצחו וטזמ יצדק או שההוקס יפסידו וטזמ יטעה 🙂

  18. לוקה הלילה היה אדיר. אחרי המחצית הראשונה לא הסתכלתי יותר על פילדלפיה נגד מילווקי, ובסיום לא האמנתי כשראיתי את התוצאה.
    פריוויו מצויין כרגיל, אינדיאני

  19. לגבי הקליפרס זובאץ זה שחקן חלש חבלז לא מועיל בכלום תוקע התקפות כי לא יכול לעשות הרבה. טיי לו חייב לעוף הביתה לפני חודשיים. אם קאווי היה מרשה הייתי מטריד גם את גורגי בוי הוא נראה חרד במשחקים הוא לא יעמוד בלחץ בפלייאוף.
    איך המדדה עצבני במשחקים חחח הוא רותח מבפנים אפילו פני הפוקר שלו לא מסתירים שהוא רוצה לחנוק את השחקנים אחד אחד 😂😂

כתיבת תגובה

סגירת תפריט