בלייזרס-פליקנס וחמישה משחקים נוספים בליל חמישי/ רותם אלרן

מנת השף

4:30 – לוס אנג'לס לייקרס (13-27) VS שארלוט הורנטס (19-20)

מפגש בין הלייקרס נטולי דיוויס מול ההורנטס, אחת ההפתעות המהנות של העונה וכרגע ניצבים במקום החמישי במזרח הצפוף.

הלייקרס מגיעים לאחר שניצחו בשלושת המשחקים האחרונים שלהם ונראה שבאו עם אש בעיניים לחציה השני של העונה, כשלברון עם טריפל דאבל בשני המשחקים האחרונים מוביל את הקבוצה גם ללא דיוויס, וההפתעה הגדולה ביותר היא העובדה שלמרות שהייתה ירידה משמעותית בצידו ההתקפי של הפארקט, הלייקרס נשארו הקבוצה ההגנתית הטובה בליגה (ובפער לא מבוטל של 1.8 נקודות ל-100 פוזשנים) גם ללא אחד משחקני ההגנה הטובים בליגה והמגן הטוב ביותר של הקבוצה, והיום הם יפגשו את שארלוט, קבוצה התקפית מאוד מוכשרת, ויראו אם הם יוכלו לעצור את הצעירים הפורצים של ההורנטס שפורחים לצד גורדון היוורד.

שארלוט מגיעה למשחק לאחר שהובסה על ידי הנאגטס אתמול, והמפגש מול הלייקרס ולברון עשוי להיות קשה מאוד עבורם בשל העייפות, אבל הכישרון ההתקפי של הקבוצה הפורצת הזו הוא עצום, והיום יוכלו להתמודד עם הלייקרס עין בעין, לפחות בהתקפה. לאמלו שחקן עם השפעה חיובית עצומה על הקבוצה כבר בעונת הרוקי שלו, ומלבדו גורדון היוורד חזר להיות כמו גורדון היוורד שהכרנו ביוטה, מאליק מונק נותן תצוגות סקורינג מרשימות לאחרונה ושאר הצעירים מראים פוטנציאל גבוה גם הם. הקבוצה מגיעה מעט יותר עייפה, אבל כיריבה שווה ללייקרס ואני צופה כאן משחק צמוד, ובשעה נוחה לצופים בציון.

אני מהמר על ניצחון של הלייקרס במשחק צמוד.

שאר המשחקים

1:00 – וושינגטון וויזארדס (25-14) VS יוטה ג'אז (10-29)

מפגש בין מובילת המערב לאחת מהקבוצות החלשות במזרח יפתח את ערב המשחקים כשהג'אז יתארחו בבירה.

הג'אז מגיעים לאחר ניצחון על בוסטון במשחקם האחרון, שממשיך פתיחת עונה חזקה מאוד שהציבה אותם במקום הראשון במערב, מקום שבתחילת העונה רוב האנשים לא חשבו שיוכלו לחלום עליו. הג'אז היא קבוצה, וזה מעל הכל, כשהגנה קבוצתית נהדרת נמצאת במקום השלישי בליגה בהובלת רודי גובר, וההתקפה לא נופלת גם היא כשהג'אז מיקמו את עצמם בטופ 5 ההתקפי העונה, כשדונובן מיצ'ל ממשיך להיות השחקן המוביל, אך השיטה מבוססת על קבוצתיות ומשחק משותף של הקבוצה כולה, וזה מוביל להרבה שלשות, שאותן יוטה קולעת ביעילות גבוהה מאוד – היא זורקת את כמות השלשות הגבוהה בליגה, וקולעת אותן ב-39.7%. הקבוצה מרשימה מאוד וקיבלה יום מנוחה נוסף כשהיא הקבוצה הטובה במצ'אפ בבירור.

מהצד השני, הוויזארדס מגיעים לאחר הפסד לקינגס ב-2 נקודות בלבד, וזה ההפסד החמישי ברציפות של הקבוצה, ומה משותף לכל ההפסדים האלו? כולם הגיעו לאחר פגרת האולסטאר.
וושינגטון לא פתחה את חציה השני של העונה טוב, כשההתקפה לא מצליחה לפצות על ההגנה המזעזעת, ובשתי הקטגוריות הוויזארדס ממוקמים ב-10 הקבוצות החלשות ביותר, כך שהקבוצה חלשה ולמרות תקווה שעוד תצליח לרוץ לפלייאוף, או לפחות לפלייאין, כרגע היא לא מראה שיש לה את היכולת להגיע לשם, למרות שהיא במרחק 3 משחקים בלבד מאינדיאנה במקום העשירי במזרח. היא מגיעה עייפה לאחר הפסד קשה, לעומת יוטה שקיבלה יום מנוחה נוסף, וככל הנראה לא תצליח להתמודד עם הג'אז החזקים.

אני לוקח את יוטה כמנצחת במשחק.

1:30 – ניו יורק ניקס (21-20) VS אורלנדו מג'יק (26-13)

המשחק השלישי לפריוויו והשני לליל המשחקים הזה מגיע אלינו מהמדיסון סקוור גארדן, שם הניקס יארחו את המג'יק במפגש בין קבוצת המתמודדת על מקומה בפלייאוף ובין קבוצה המתמודדת על מקומה בלוטרי.

הניקס מגיעים תקופה קשוחה, כשבארבעת המשחקים האחרונים של הקבוצה הפסידה 3 פעמים, וכל ההפסדים האלו הגיעו מול קבוצות חזקות מאוד – הסיקסרס, מילווקי והנטס, והיום יש להם הזדמנות לחזור לעניינים ולשמור על המקום בפלייאוף. הקבוצה נראית טוב העונה ולמרות שהפסידו, שניים מהמשחקים היו צמודים מאוד כשמול הנטס הפסידו בהפרש 5 נקודות בלבד ומול הסיקסרס הוכרעו ב-3 נקודות. הקבוצה מחוברת ובהובלת ג'וליוס ראנדל נראה שיש עתיד, כששחקנים צעירים ומוכשרים כעימנואל קוויקלי, מיצ'ל רובינסון ואר ג'יי בארט, יחד עם ראנדל, יכולים לקחת אותה לכיוון טוב, וזה הרבה יותר ממה שציפינו עבור הניקס. היום הם פוגשים את אחת מהקבוצות החלשות באיזור ובליגה, והם הפייבוריטים במצ'אפ הזה.

מהצד השני, המג'יק לא מרשימים במיוחד העונה למרות תצוגה מרשימה מאוד של ניקולה ווצ'ביץ' עד כה עם 25 נקודות ו-11.6 ריבאונדים למשחק, כולל קליעה מאוד מרשימה מחוץ לקשת כשהוא זורק 6.5 פעמים בממוצע למשחק מהשלשה, וקולע ב-41.6% מהטווח. הניקס קבוצה התקפית חלשה, אבל המג'יק נמצאים בתחתית הליגה גם במדד זה, והיום אין להם הרבה יתרונות על ניו יורק באף אספקט של המשחק, ככה שהמשחק לא צפוי להיות צמוד במיוחד.

אני מהמר על ניצחון של הניקס בפער גדול.

1:30 – אטלנטה הוקס (20-20) VS אוקלהומה סיטי ת'אנדר (23-17)

אטלנטה שנמצאת במקום השישי במזרח תפגוש את הת'אנדר הנמצאים במקום ה-11 במערב בקרב בין קבוצות עם ציפיות ושאיפות שונות מאוד.

אטלנטה מגיעה עם רצף נצחונות העומד על 6, ונראה שהפיטורים של לויד פירס מועילים לקבוצה כרגע, כשבמשחקים האחרונים הקבוצה יותר מאוזנת כשיאנג וקולינס ממשיכים להיות שני השחקנים המובילים, אך מלבדם מגיעה תרומה לא מבוטלת מההחתמה היוקרתית שלה בקיץ, ושחקן שאיכזב עד כה העונה, דנילו גלינארי. הקבוצה נראית טוב יותר הגנתית, כשרק ב-2 מ-6 הנצחונות היא איפשרה ליריבה לקלוע יותר מ-110 נקודות, והשיטה של מקמילן הופכת את אטלנטה לטובה יותר, והיום היא תנסה להאריך את המומנטום מול הת'אנדר שהפסידו 5 מ-7 משחקיהם האחרונים.

מנגד, הת'אנדר מנסים להשיג בחירה כמה שיותר גבוהה בדראפט הקרוב, ולאחרונה הם מפסידים יותר ויותר ונופלים בדירוג. לצד השגת הבחירה, המטרה של אוקלהומה העונה היא בעיקר פיתוח הצעירים הנמצאים בקבוצה, כשאלכסיי פוקושבסקי קיבל לפחות 29 דקות בכל אחד מארבעת המשחקים האחרונים של הקבוצה, לו דורט מקבל הזדמנות לפרוח בהתקפה ושיי גילג'ס אלכסנדר מציב את עצמו כאחד מהשחקנים הצעירים הטובים בליגה, וכרגע המטרה היא לא נצחונות, ולאור התקופה הטובה של ההוקס אני לא צופה עבור הת'אנדר ניצחון היום.

אני מהמר על ניצחון של אטלנטה.

4:00 – פורטלנד טרייל בלייזרס (16-23) VS ניו אורלינס פליקנס (23-17)

המשחק השני ברמת העניין שלו היום לטעמי יאורח על ידי הבלייזרס החמים שקיבלו בחזרה את סיג'יי מקולום במשחק האחרון אך עדיין משחקים ללא יוסוף נורקיץ', ולעומתם ניו אורלינס לא מספיק יציבים, אך כשהם טובים, הם נהדרים.

פורטלנד מגיעה מהמקום החמישי במערב כשהיא במרחק חצי משחק מהנאגטס במקום החמישי, ועם 5 נצחונות בשבעת המשחקים האחרונים היא נראית טוב, למרות שברובם שיחקה ללא מקולום. לילארד לוקח קבוצה עם רמת כישרון מוגבלת להיות קבוצה חזקה במערב, וכעת כשחלק גדול מהעומס יעבור למקולום שהיה מצוין בתחילת העונה הקבוצה יכולה להשתפר אפילו יותר, והיום היא יכולה להנות בהתקפה כשניו אורלינס מדורגת במקום ה-28 בליגה ברייטינג ההגנתי, כך שהיא יכולה להנות מהמצ'אפ, אך במצ'אפ הזה יחסי הכוחות יחסית שקולים, כשפורטלנד נמצאת במקום ה-29 במדד וברייטינג ההתקפי ממוקמת במקום השישי בליגה לעומת המקום השביעי של הפליקנס.
שתי הקבוצות חלשות מאוד הגנתית ומצוינות בהתקפה, כך שמצופה לנו משחק מהנה ומרובה בהתקפה היום, ויכול להיות שנראה התפוצצות של שחקני ההתקפה הנהדרים של שתי הקבוצות.

אני מהמר על ניצחון של הבלייזרס במשחק צמוד.

4:00 – פיניקס סאנס (12-26) VS מינסוטה טימברוולבס (31-9)

שתי קבוצות מערביות מצידיו ההפוכים של האיזור ייפגשו במשחק האחרון של פריוויו זה, כשהסאנס יארחו את מינסוטה.

פיניקס מגיעה כאחת מהקבוצות החמות והחזקות בליגה כולה כשהשילוב בין כריס פול לדווין בוקר מניב פירות ומסמן אותה כקונטנדרית חזקה במערב הצמוד. מלבד שני האולסטארים של הסאנס, הסגל המשלים מגוון מאוד ומחובר, כשמיקאל ברידג'ס מביא הגנה איכותית וקליעה אמינה משלוש, קאם ג'ונסון הפצוע קולע באחוזים גבוהים ומשתפר בעונת הסופמור, דריו שאריץ' שחקן ספסל מצוין ודיאנדרה אייטון אמנם מאכזב, אבל הוא סנטר טוב גם אם הוא לא מממש את הפוטנציאל שלו.
בצידו השני של המצ'אפ, הטימברוולבס מאוד חלשים והקבוצה היחידה בליגה כולה שעוד לא הגיעה למאזן נצחונות דו ספרתי. הפוטנציאל של קארל אנתוני טאונס הוא בין הגבוהים בליגה והוא שחקן מצוין, אבל הוא לא מצליח להוביל אותם להיות רלוונטיים והפציעה של דיאנג'לו ראסל וודאי לא עזרה. הקבוצה צעירה ופשוט לא מספיק טובה, והיום היא לא אמורה לתת פייט משמעותי.

ההימור שלי הוא על הסאנס.

לפוסט הזה יש 140 תגובות

  1. תודה.
    ליליארד חייב למקם את עצמו כמועמד לMVP. שחקן בסדר גודל שלו לא יכול להיות שאפילו לא יהיה מועמד לMVP ב8 עונות,עוד מעט הוא מגיע לצידו השני של ההר, זה שיורד. כל הגדולים זכו בMVP לפני גיל 30, אם הוא לא עושה את זה העונה זה מחליש את הטיעון שלו להשתייכות לגדולים ביותר.

  2. זה מנת השף? זה שקית הקאה זה מוגש בשלשול. קליר פאת למלך

    רק דיים מול השקנאים קצת מעניין כל האחרים תחת. דיים יתן להם בראש

    הסאנס ינגבו את גורי הזאבים והחתלתול 20+קל. טנש יוכלו לישון בסוף הרבע ה3.

    ההוקס פוגשים עוד אשפה לפני המפגש של טריי עם הבוס שלו ביום שבת. עד כה בסיבוב השני הם הצליחו לא ליפול לאשפה, האם המגמה תימשך או שהנפילה תגיע גם תגיע?

    הניקס ינגבו את המגיק

    יוטה יקרצפו את ווש 20+

    1. שמעון, בחייאת שמעון בן אדם משקיע ובערב משחקים כזה קשה למצוא משחק מובחר ןכל שבוע הוא עושה את זה בצורה יוצאת דופן. בין אם בערבים מצויינים בין בערבים חלשים.
      אם יש טענות אתה מוזמן לכתוב גם פריוויואים. במקרה גם התפנה יום.
      מתי בפעם האחרונה אמרת תודה לאחד הכותבים על ההשקעה בפריוויו?
      .
      רותם, תודה! אתה עושה עבודה מעולה כל שבוע מחדש!

          1. אגב, לטעמי, אנתוני דייויס, הוא המגן הטוב בליגה ביי פאר. הגנה אדירה של איש אחד שעושה הכל מהכל והיחיד שיודע להתמודד ולטפל בפיק אנד רול. שחקן מדהים וקצת עצלן. עם הכישרון ההתקפי וההגנתי שלו היה צריך להיות כל שנה מועמד לMVP.

            1. הכל טוב ויפה אבל למה לדחוף פנימה עצלן?

            2. חשבתי עליך כשכתבתי את זה…
              יש בו רכות מרגיזה והוא לא אוהב לנצל את היתרונות ואת העוצמה שלו בפנים.

            3. זה לאו דווקא עצלנות.

            4. וחלאס עם ה"אני מפרק מיתוסים" (כתבת על זה פעם סדרה, לא?) ולא נכנע לסטיגמות…

            5. סבבה… לא עצלות. מפונק, אוקיי?

            6. זה עוד בתהליכים….
              אבל לא הבנתי את הכוונה שלך.

            7. ומפונק זה שכן של עצל. העדפה מסוימת לסגנון משחק לא עושה אותך מפונק .

            8. יש לך קטע שאתה אוהב להציג לאנשים את העובדות בפנים, לא לתת להם לסטות מהדיון ולברוח לדמוגגיה ומילים באוויר, זה נכון, אבל במידה ולא כדאי להתאהב בזה. (כמו הסוליסיטים שמתאהבים בלהיות שונה מכולם ובעצם הפכו לדוגמטים רק מהכיוון ההפוך.
              קח אותי בקטע טוב.

            9. אתה רואה? אנחנו בהחלט חלוקים בעניין…

            10. אני עכשיו מנקה לפסח… כשאני לוקח משהו ומנקה אותו רק מהצד הקרוב אליי, אני לא "מעדיף סגנון ניקיון מסויים" אני עצלן ומפונק. (יצאתי דמגוג)

            11. *דמגוגיה

            12. אז מה סגרנו? שאתה דמגוג מפונק?…

            13. יאפ😉😜
              שאשתי לא תראה…

            14. זה נכון תמיד…

            15. חן חן…
              בקרוב אצלך…

            16. פששש איזה דאנק של ווסטברוק!
              וינטאז'…

    1. דווקא יפה, מראה שבכל זאת היה לו רגש שייכות לחבר׳ה הקודמים שלו. חלק עוד נשאר, קפץ לו באינסטינקט. אהבתי.
      תודה רותם, אחלה פריוויו. נקווה שיהיו הפתעות. צ׳יקו, שמעון העביר ביקורת על המשחקים לא עליו (למרות שמדובר בפרוספקט של טנש).

  3. לוח מודעות האשך:
    רק הלילה מבצע בקצבייה נתחים מובחרים

    Knicks say Elfrid Payton (strained right hamstring); Immanuel Quickley (sore left ankle); Austin Rivers (personal reasons); Mitchell Robinson (right hand surgery) and Derrick Rose (health and safety protocols) are out against Orlando.

  4. בגלל ההתרסקות של ווש נעלמת ההתקדמות של ווסטברוק השנה.האתלטיות חזרה והוא קולע באחוזים הכי גבוהים בקריירה בחודש האחרון

  5. תראו מה יאנג עושה לאוקלוהמה, גמרו צהר מאוד את המשחק זה משחקים שהם היו מפסידים עם אהבל הקודם על הקווים.

    1. נו זה היה ברור היה עגל מפגר מייבש שחקנים עולה עם חילופים מהבית ולא הסתדר עם טריי טריי לא אהב אותו.
      הדבר החיובי היחיד שניתן לזקוף לזכותו שסנל משחק מעולה העונה אם זה בכלל לזכותו וגם אותו היה נוהג לייבש בקלאץ במשחקים שהיה חם.

  6. וואו!!
    הקטע עם וושינגטון, שהם מזכירים את ג"ס הגדולה, אבל הפוך: גם כשהם מובילים 20 הפרש, אתה מרגיש כאילו זה חד ספרתי…

    1. חחחח מעולה – בדיוק! אבל יש להם 6 נצחונות מתוך 7 משחקים נגד קבוצות 50% פלוס במערב. קטע הזוי. יציבות של חמור אסיאתי. כנראה ברוקסי באמת גרוע

  7. הולי שיט!
    נרדמתי עם הבירה ופספסתי את ווש מנצחים את יוטה!
    חחח
    קבוצה מוזרה ווש כמו כל הקבוצות של ווסטברוק. מנצחות את יוטה קליפרס לייקרס בנדבר פורטלנד.כל הגדולות של המערב וברוקלין פעמיים! ומפסידים לסקרמנטו שיקגו אורלנדו וכו…
    מישהו יכול להסביר את זה???

      1. לך תראה את מהלך הסיום מול סקרמנטו ותבין שהוא פשוט אין מילים!
        הוא מזכיר את בני גנץ באימפוטנציה שלו
        )וואלה מאיפה הבאתי את המשל הזה)😃

  8. כמו שמישהו כתב פה
    משחקים אצלך מלך הסלים וכמעט מלך האסיסטים של הליגה. אתה צריך להיות גאון כדי לדפוק את זה.

    1. אכן ראס לאחרונה וינטג נכנס לכושר. איך אני שמח
      ביל זה מפלץ אנשים לא מבינים איזה שחקן זה יכולות של סופרסטאר הוא פשוט סבל ממאמנים רפי הבנה כל חייו ושחקנים דרג ז איתו בקבוצה.
      הרגו אותי יוטה שלא רצו אותו בטרייד בפלייאוף לא מגיעים רחוק עם גובר ובויאן ואינגלס אלא עם מיצל וביל אלו מנצחים משחקים שההגנות חונקות והכל תקוע. יכולת אישית.

      מבסוט על ההוקס הצליחו לנגב את כל האשפה במוצש בשעה 9 וחצי שעה חלומית טריי מול הבוס שלו זה מנת שף

      1. לא זה שחקן טופ 10 וטופ 15 בליגה יחד הם ינגבו כל קבוצה עם מאמן נורמלי. אתה לא מבין שכשרון מנצח בליגה הזאת. זה קו אחורי שירצח קבוצות דאבל טים על טריי יהיה בלתי אפשרי יותר

        טריי ביל האנטר קולינס קאפלה? זה קונטנדרית

      1. אין לי ממש בעיה עם זה אבל זה לא שיטה, אין מאמן, ולא כיף לראות רק בידודים כל היום.. קצת כמו וושינגטון ..

  9. זהו, לייקרס מצאו את הקצב בלי הגבבון. שיקסה עושה מה שצריך בדרך לכל השיאים החדשים, כארים רועד מפחד.

    1. עם הבוט גם המשחק הלילה מועד לפורענות.
      אני פשוט לא מבין מדוע הוא לא פותח עם רוב וויל ה III, הטיימלורד? מדוע הוא מעדיף שחקן כמו סמי שלא שווה שלישייה שניה בבוסטון על סנטר גבוה ואתלטי? נשגב מבינתי.

    1. מיאו, הב הב
      באמת ערב בלתי נשכח לקאט.
      ילה דני שנס מתניים ותעשה את זה, תביא את החתול המקלל…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט