מעורב הופס ליום רביעי: ראו מי למעלה ומי למטה! / מנחם לס

כן, זה דונובן מיצ'ל מעל ג'יילן בראון. יוטה מעל בוסטון

1."תודה, אבל לא, תודה!" (ביני לבין ד"ר רזי? אילו הייתי אוהד ה'הוזיירס' הייתי מודה לאלוהים)

אולי קראתם את הקטע שהכנסתי היום ל'דיומא'. אם לא – אז זה הפסד שלכם. לא שהפסדתם את הקטע שלי, אלא שהפסדתם את אחת המשבצות החשובות של האתר.

בכל מקרה, כתבתי שאוניברסיטת אינדיאנה פיטרה את מאמן הכדורסל שלה ארצ'י מילר, אפילו שהפיטורין עולים לה 10.3 מיליון, סכום מדהים למכללה לשלם למאמן. מה שקרה הוא שלמילר היה רקורד שלילי ב-'ביג-10' בכל עונה מארבעת עונותיו, דבר שלא קרה ל'הוזיירס' מאז 1911.

האוהדים החלו מיד במרוץ אחרי בראד סטיסנס, שבעצמו לא עושה עבודה שיש מה לכתוב עליה לדורה בבת-ים, ואם אתם לא בוטחים בדברי, אתם יכולים לפנות לדוקטור רזי.

או, אפילו טוב יותר, היכנסו ל-NBA.COM ותראו הפסד ביתי נוסף אמש (עם הרכב מלא!) של הסלטיקס, הפעם ליוטה 117-109, והסלטיקס – לא יאומן כי יסופר – הם ברקורד שלילי נכון להיום (20-19).

בראד הוא כידוע יליד המקום בעצמו. תחנת הרדיו 98.5 'זולאק & ברטרנד' ראיינה אותו והוא הגיב,

"תודה אבל לא, תודה", בקשר לשאלה אם הוא מעוניין בג'וב.

"אינדיאנה היא הבית, אני מבין זאת," הוא ענה, "אבל בניתי לי בית חדש בבוסטון ואני בסדר גמור עם המקום החדש שלי".

אולי הוא 'בסדר גמור' עם מקומו החדש, אבל אוהדי הסלטיקס היו מעדיפים לראות אותו במקום אחר.

2. תנו מבט בהאוקס. 0-6 ב-6 האחרונים!

קשה לשמוח כשהערב היתה התקפת רצח על שלושה מועדוני SPA'S באטלנטה, ו-8 נורו למוות. רובן זונות אסייתיות. לא משנה זונות או לא. הבעייה החדשה בארה"ב היא גזענות על אסיינים.

להאוקס עוד משחק. עוד נצחון 119-107. WHAT ELSE IS NEW?

הערב נגד יוסטון.

רוצים מספר? אוקיי, אתן לכם מספר: 26-15 ברבע הרביעי (שימו לב: משחק חוץ. התוצאה היא 26 נגד 15 לקבוצה האורחת). מי היא האורחת? צדקתם: ההאוקס.

הנה מספר: 118-185.

זוהי התוצאה של ההאוקס נגד כל אחת מ-6 הקורבות שהיא פגשה ב-6 המשחקים האחרונים, ברבע הרביעי. הכל תחת 'המאמן הזמני' נייט מקמילן. פתאום הם 20-20, טוב יותר מהסלטיקס. הפעם האחרונה שהיה להם 'סטריק' כזה? דצמבר 2016. זה 5 שנים.

אתם רוצים שאגלה לכם את הסיבה לשיפור הגדול של ההאוקס?

לסיבה קוראים דנילו גלינרי.

מהרגע שמקמילן העלה אותו לחמישייה לפני 6 משחקים הכל הולך חלק כמו משטח הקרח של הניו-יורק איילנדרס, המובילים שת ה-NHL מזרח עם 6-19! הערב הוא קבר 29.

עוד סיבה? ההאוקס למדו לנצח גם כשטריי יאנג לא קולע.

3. האם מיאמי היא הקבוצה הטובה היום בליגה? אני רק שואל.

היא משתפרת ממשחק למשחק. נצחון 11 מ-12 האחרונים. ג'ימי באטלר מתקרב לשיאו וסוחב איתו את כל הקבוצה. נצחון 19 רצוף בבית. הערב נגד הקאבס 98-113.

מה אני אוהב בהיט לאחרונה, למרות שלא כתבתי עליהם כמעט דבר? מה שאני אוהב זה שהם טובים כמה שהם צריכים להיות. הערב הם לא היו צריכים להיות טובים מאד. טובים/בינוני הספיק להם. ההיט לא רוצים לעורר מהומות ורק שלא יתחילו לחשוב עליהם כאלופה. ככה סתם בלי שאיש ישים לב הם יבואו ויקרעו לכולם את הדבר שיושבים עליו.

אחד הדברים הנעימים ביותר למאמן לראות זה את קבוצתו מובילה לאורך כל המשחק. זה מה שחשוב. מה שעוד חשוב היא העובדה שג'ימי בטלר חזר.

כשהוא נשאל אחרי ה -28 נק' ו-12 ריבאונדים שלו מה הרגשתו, הוא חייך ואמר:

“I’m back,” he succinctly summed up.

לי זה נשמע ערב כמו 'החמישית של בטהובן'. נעים לעיניים כמו צבע הרקע של ה-"I"M BACK!

4. האם סטוטס עשה את שלו, והגיע הזמן ללכת?

את התשובה לשאלה נמצא, אולי, במה שיש לראובן בראל ואורן מנור – שני כתבינו בפורטלנד – לומר בנידון. טרי סטוטס הוא אחד מהמאמנים הוותיקים בליגה – רביעי בוותק אחרי פופ, ספואלסטרה, וריק קרלייל, אבל הקבוצה ממשיכה להיות אחת המגינות הגרועות בליגה. למעשה השנייה מהזנב. כן, 29 בהגנה.

לסטוטס יש על מה להיות גאה מ-9 שנותיו בליגה שהוא סיים עם 304-382 (557.), שתי אליפויות דיביזיה ו-7 עונות פלייאוף, אבל לפי ג'ייסון קוויק מ'האתלטיק' https://theathletic.com/2450471/2021/03/15/blazers-are-failing-to-meet-terry-stotts-defensive-challenge-so-far/"בעלי הקבוצה בדיעה שאולי צריכים ללכת בדרך חדשה".

מה זה 'אולי'? תנו לו להמשיך לאמן כפי שהוא, או תפטרו אותו. הדיבורים האלה טובים רק עבור הכנסה כאייטם ב'מעורב' שלי. אגב, רק להזכירגם שסיג'יי מקולום ויוסוף נורקיץ' עדיין פצועים.

5. פול פירס: "ההפסד של פילי לספארס ללא ג'ואל אמביד רק מראה את גדולתו וחשיבותו לקבוצה ביתר שאת!"

ישנה בעייה קטנה עם ההצהרה של פירס:

מה הבעייה?

פילי קרעה לספארס את הצורה באותו משחק ללא אמביד!

6. לא היה חסר הרבה שג'וליוס רנדל ייזרק מהליגה לכל שאר העונה (אם לא יותר!)

אני ראיתי הכל במו עיני (בטיווי כמובן): אם חברי קבוצתו לא היו חוסמים אותו בסיום המשחק- בשארים כוחם -ג'וליוס רנדל היה מחסל את השופט ששרק לו צעדים (שברור שהיו: כיצד אתם מכנים שחקן שמנתר עם הכדור בידיו, ונוחת עם הכדור?). הניקס לא היו רחוקים מקמבק נפלא נגד הנטס, ורק שריקה צורמת לצעדים חיסלה להם את הסכוי האחרון לנצחון.

בסיום המשחק, רנדל איבד את זה. למזלו חברי קבוצתו היו חזקים מספיק – בקושי – למנוע ממנו DISASTER. ההסרטה למעשה החמיצה את הגרוע ביותר. היה רגע שרנדל ממש, אבל ממש היה קרוב לחסל את השופט)!

7. "הקריעות האלה ב-30 נק' מחליאות אותי" (סטפן קרי)

אחרי ההפסד ב-31 נק' ללייקרס שלשום, סטפן קרי הודה שכבר למעלה משנה הוא מרגיש 'מבוכה' מדי פעם כשהוא משחק עם הקבוצה. "הפסדים קורים לכל קבוצה אבל להפסיד ב-31 גורם לך להרגיש מובך, ואפילו מושפל. עלינו לשחק טוב יותר לא רק מדי-פעם, אלא כל פעם".

מי יכול להאשימו כשיום לפני הווריורס ניצחו את המובילה בליגה, יוטה, 119-131?

בסדר, סטף קרי, אבל מה סטיב קר בוכה ש-"לא ייתכן שערב אחד ננצח את הקבוצה המובילה בליגה על 12, וביום הבא נפסיד ללייקרס ב-31!"

-מה, באמת? אז למה שלא תעשה משהו בנידון, סטיב קר?

8. היום לפני…

*83 שנה: טורניר ה-NIT בכדורסל נולד. משך לפחות 20 שנה הוא היה הטורניר, ב-ה' הידיעה, במכללות.

*82 שנה: טורניר ה-NCAA (לימים, הכינוי כמובן נודע כ 'הריקוד הגדול או המרץ' מדנס) נולד. רק משנות ה-60 ה-NCAA החל להעפיל על ה-NIT.

*51 שנה: ליגה ה-NBA מוסיפה 3 קבוצות ל-14 בליגה: קליבלנד קאבס, בופלו ברייבס (היום הקליפרס) ופורטלנד בלייזרס.

*21 שנה: דן מורינו בן ה-38, אחד הקוורטרבקים הגדולים בתולדות ה-NFL פורש אחרי 17 שנים בליגה עם כמה שיאים אישיים שעדיין באמתחתו, כפי שאומרים החברים שלי מת"א: 61,361 יארדס במסירות, 4,967 מסירות (COMPLETIONS), 420 TD'S, ו-6 ניתוחי ברך. 0 טבעות סופרבול.

.9. פינת הטבע: עקרב. SCORPION

נבו יריחו – העקרב הלאומי של ישראל:

מאת אבי בן זקן – https://www.flickr.com/photos/evilmacro, CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=17936921

העקרביחם הם סידרה של בעלי חיים חסרי חוליות המשתייכים למשפחת העכבישים (SPIDERS). ההבדל בין עקרב ועכביש הוא שיש להם 4 זוגות רגליים בעוד שלעכבישים ושאר חרקים מאותו סוג רק 3 זוגות רגליים. הם גם מוגדרים כ'טורפים', ובישראל ישנם 3 סוגים – מתוך 21 סוגי העקרבים – המסוכנים אפילו לחיי אדם. הארס נמצא בזנב בקצה הבטן (החלק העליון בתמונה) והצורה שהוא טורף את טרפו היא שהארס משדתק את הקורבן ואז ממית אותו.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 54 תגובות

  1. הnba עם חוקים מוזרים אין דבר כזה שם קפיצה מלא פעמים ראיתי ששחקן חוסם חודר והכדור נשאר בידי השחקן בלי ליפול לריצפה וזה ביניים אוטומטית אז למה פה שרקו לקפיצה ולא לביניים? מוזר מאד אולי טנש יציצו בספר החוקים ויעשו סדר.
    אצלנו בשכונה זה היה קפיצה ואיב כדור אבל שינינו לפי חוקי הnba וזה ביניים שהולכים להתחייב על הכדור.

    כמו שפול פירס ראה ספרס פילי ככה בוחרים mvp בתקשורת ושחקני הגנה לכן לברון מס 5 במירוץ לשחקן ההגנה של העונה בטח יש לו איזה מדד 😂😂😂😂

    מנחם אתה נאיבי אם אתה חושב שבתקשורת צופים במשחקים. כל אחד בהופס רואה יותר משחקים מהם. הם אפילו נראה לי לא רואים היילייטס.

    בהוקס האיש שלי נייתן נייט פורח אחרי שיובש כל העונה עי העגל שהיה על הקווים. זה שחקן טים אשך קלאסי. נראה נגר אבל אחלה האסלר.
    ההוקס בינתיים לא נפלו בזבל שבסיבוב ה1 הם הפסידו ל7 זבל שאם היו מנצחים אותם היו מקום 3 במזרח אבל זה חלב שנשפך כרגע הם ניצחו כמה זבל ברצף.
    כמו שכבר אמרתי אם הם יקפידו לנצח רק את הזבל וקצת טובות הם מקומות 4 5 6 קל.

    סטיבוט>קר=שניהם הביתה

    1. אני לא מחזיק מסטוטס יותר מדי אבל תכלס עם הסגל מסביב לדיים הם הגיעו למקס שלהם עם גמר המערב ומראים יציבות במשך הרבה זמן ואף מאמן לא היה מקפיץ אותם לקונטנדרים עם הסגל הקיים

      1. הם תקועים איתו בבינוניות. הוא לא תורם כמעט דבר חוץ מאווירה טובה.
        היו להם עונות של סגלים חזקים מאוד.
        יכלו עם מאמן טוב בהחלט להיות קונטנדרים.
        העונה של הגמר זה פיקציה ולא שיקף יכולת אלא מצב בלתי רגיל של שורת קבוצות חלשות בדרך לשם.
        בגמר הנ"ל הם היו מביכים וזו הייתה ההוכחה הכי טובה לכך.
        הם משחקים הירו בול בלי שום הכוונה וחיים ומתים על היכולת האישית של ליליארד ומקולום.
        בנוסף אני מאשים אותו שגם דפק לליליארד את הקריירה וגרם לו להיתקע בהירו בול בלי להתפתח כשחקן.
        אם היה נופל למאמן כמו קר או פופ הוא היה הופך לשחקן שלם ואדיר אבל ככה פשוט נשאר מפציצן הירו-בולר שזה מספיק לקבוצות רעות עד בינוניות בל שאיפות.

    2. אני מאד מתפלא על דוק, הוא לא יודע שהצעדים ב- NBA בוטלו ב – 2008.
      היום נותנים טכנית אם אתה בלי מימייה וכובע

  2. מנחם, הסלטיקס עדיין עם מאזן חיובי אבל חוץ מזה כל מילה.
    זה המאני טיים והזמן לגדל אתה יודע מה…. לסטיבנס אין את זה הקבוצה שלקח גדלה ויש בה כוכבים והוא פשוט לא מתאים לקבוצה כזו. עדיף שיחזור לאינדיאנה או לקבוצה חדשה בלי כוכבים.
    עוד דבר, כשהוא פתח עם אוגיל'ה במקום הטיימלורד ליד תייס היה ברור שלא יהיה טוב.
    למה לא לפתוח עם הטיימלורד כסנטר? לתת לו 28 דקות למשחק או 32. הבחור עם אחוזים טובים, עבודה טובה בהגנה וזריז מספיק לשמור על גובר ולחסום זריקות שלו. תייס לא מתאים ובטח שלא סמי.
    באתרים של הסלתיקס טוענים שסטיבנס מיצה את עצמו וצריך למצוא מישהו חדש, אם לא העונה אז לעונה הבאה. אולי באקי האמון תהיה פנוייה?

          1. לא תודה
            חוץ מזה שאני חושב שיש לה את זה גם בתור שחקנית כדורסל לשעבר.
            אני אוהב לראות איך היא מייעצת לפופ.

            1. בתור שחקנית אמריקאית שלא אהבה שלא זומנה לסגל ארה"ב, אז היא עברה לטובת הרוסקי, מעיד שיש לה ביציות. ז"א שאין לה אלוהים.
              איך פופ קרה לזה פעם: "אני רוצה לראות קצת נאסטינס".
              לבקי, יש את זה, לסטיבנס לעולם לא יהיה.

  3. בוסטון עם 20 נצחונות מול 19 הפסדים – לא יודע באיזו מתמטיקה זה מאזן שלילי…
    .
    רנדל התעצבן על השפוטים, קורה בכל משחק. מפה ועד לזרוק אותו מהליגה… פחחחחחחחח. הוא אפילו לא ממש היה קרוב לשופטים כי שחקני הניקס הרחיקו אותו משם.
    .
    מיאמי על הגל מאז שבאטלר החליט שנמאס לו והוא מתחיל לשחק כדורסל ולקח את ההיט על הכתפיים שלו.
    .
    איינג' חייב לעשות משהו עם הסגל בבוסטון. מאחורי טאטום ובראון אין אף אחד שאפשר לסמוך עליו שיצור מהלכים. קמבה עם עונה של חוסר יציבות וכנראה שעדיין הפציעה מפריעה לו וסמארט אף פעם לא חזק בקבלת החלטות.
    סטיבנס עדיין מאמן טוב ובוסטון קבוצה טובה (אבל קצרה). התוצאות של הסלטיקס היו טובות בשנים האחרונות.

  4. יש דיבורים על אהרון גורדון בפורטלנד הוא החתיכה החסרה לקונטנדרית אמיתית הוא ולהעיף את סטוטס ואז אולי לדיים יהיה טבעת.

    גורדון וקובינגטון הם 2 וויגינים עם הגנה מעולה דיים וסי גיי הם מנגבים ויש את נורק הפורצלן הזה אבל הם עדיין קבוצה מאד חזקה אבל עם ברט בראון בעמדת המאמן

      1. כל משחק/קטעי משחקים שראיתי של המגיק בשנים האחרונות (לא ראיתי הרבה כאלה חחח) הוא היה מדהים בהגנה. הוא יכול לשמור את כל העמדות כמעט. שומר קטלני באחד על אחד.
        ייתכן שאני לא צופה בו הוא לא עושה הגנה אבל היא לא מעניין מה שהייתי צריך לראות ראיתי זה אומר שבפורטלנד הוא יעשה את זה, שם הוא יחד עם קובינגטון יוכל להתעסק רק בזה יש את דיים וסי גיי שיביאו נק.

      1. חחח נגד הבולס אני לא סוגר גם שהם 20 הפרש דקה לסיום, אני יודע שיהיה מתח.

        פה פשוט המשחק עצמו גם היה משעמם למוות והרגשתי שאני סתם בוהה במסך, היה גם גארבג אז לא ראיתי טעם לצפייה 🙂

        מיני לייקרס למשל לא ראיתי אפילו שנייה כי ידעתי שיהיה גארבג מהשנייה הראשונה ועד האחרונה

      2. האמת שאין קשר בין הניצחון לדיים (יש, אבל זה לא הנקודה). זה נטו הפסד של השקנאים שחירבנו טוטאלית בסוף המשחק עם החטאות מהקו וכדור החוצה.

  5. מנחמנו, אני לא יודע ולא רוצה לדעת מהיכן לקחת את המידע על העקרבים אבל הפסקה הזו למטה שגויה לגמרי.
    "ההבדל בין עקרב ועכביש הוא שיש להם 4 זוגות רגליים בעוד שלעכבישים ושאר חרקים מאותו סוג רק 3 זוגות רגליים. הם גם מוגדרים כ'טורפים', ובישראל ישנם 3 סוגים – מתוך 21 סוגי העקרבים – המסוכנים אפילו לחיי אדם. הארס נמצא בזנב בקצה הבטן (החלק העליון בתמונה) והצורה שהוא טורף את טרפו היא שהארס משדתק את הקורבן ואז ממית אותו."
    מספיק להסתכל בתמונה ולראות שלעכביש יש יותר מ 3 זוגות רגליים. הארס נמצא בקצה הבטן האחורית (למי שמכיר עקרבים), אין ולא היה להם אף פעם זנב.
    תודה על המעורבב היפה.

  6. אני ממש נהנה מיוטה העונה. שמח על הרקורד החזק שלהם ומקווה שיגיעו רחוק.
    אבל שרודר חזר מפציעה וגם בלי דייויס – הלייקרס של עידן לברון הם עדיין הקבוצה לעבור. ואם הם באים במצב רוח פלייאוף מול הקבוצה שבגדול יכולה להיחשב לנמסיס של לברון אז זה לא משנה את מי ניצחת לילה לפני.

  7. בוסטון ממש מאכזבים. ידעתי שאחרי העזיבה של היוורד תהיה איזושהי נפילה דווקא אבל ציפיתי לעדיין קצת יותר מזה. קבוצה שנראית מוכנה ללעבור סיבוב בפליאוף ואולי להפתיע. לא כזו שמבחינתה להישאר מחוץ לפלייאוף הפך לתרחיש לא דמיוני.

    1. לא נראה לי כרגע שיעברו סיבוב.
      זה כבר נדוש שיש בקבוצה שני סופרסטארים, 3 אולסטארים והמאמן פשוט איבד את הדרך שהיתה לו רק לפני 3 שנים.

      1. דוק אין לך שני סופרסטארים בקבוצה ו3 אולסטארים, יש לך שני אולסטארים נחמדים בדמות בראון וטייטום שיכול להיות שיהפכו לסופרסטארים בעתיד.
        .
        בהחלט בוסטון הפחים האלה מוציאים מעט מאוד מהסגל שלהם והרבה באשמת הרובוט אבל מפה לשני סופרסטארים המרחק גדול. האפס על הקווים אצלכם לא מפתח שחקנים ויותר גרוע לוקח אותם אחורה והופך צעירים כישרוניים לנגרים, אין לו מושג בניהול משחק או בסכמות התקפיות (מיאמי שיתקו את ההתקפה שלו די בקלות, וגם נרס עונה שעברה נתן לו נוקאאוט מהדהד שרק בגלל כשרון עודף הרובוט לקח את הסדרה, בדומה לקר שנים).

        1. נכון. טייטום אולי חצי סופרסטאר ובראון אולסטאר, קמבה סף אולסטאר. אבל לרוב הקבוצות בליגה אין את זה בכלל אז מה בוסטון מתבייכים, הבוט שם מוציא פחות מסך חלקיהם לדעתי. הם לא קבוצת עילית אבל בטח לא קבוצת 20-19 במזרח…
          קמבה נכשל איפה שקיירי נכשל, שיטת התקפת הבוט לא מותאמת וטובה מספיק

          1. לפני שלוש שנים המשחק של הסלטיקס היה הרבה יותר טוב, קבוצתית. הבוט ניהל את העניינים לא רע בכלל. היום הוא על הפנים.

  8. מעולה דוק.
    יום יבוא והNCAA ימצאו דרך לפתור את הגימיק הזה שמחתימים מאמנים על חוזה של מליונים, ואחרי שהם מפשלים כל הalumni שמים כסף לקנות את החוזה כדי להביא מאמן חדש בחוזה של מליונים וחוזר חלילה. זה מעגל שלא ישבר כל עוד לקולג׳ים יש בוגרים שיכולים להזרים מאות אלפי דולרים, ולדעתי דורש התערבות מלמעלה.
    מה שכן, אני שמח לראות שהווריורס ממשיכים להיות ההצגה הכי טובה בעיר, רק חבל שהרפרטואר שלהם מתחלק בין דרמות לקומדיות. סטיב קר לפי התגובה שלו אני רואה שעבר קורס מאמנים אצל אלי גוטמן, ממאמן כדורסל אני מצפה לפחות יציאות כאלה, אם כי לך תדע עם בשלב הנוכחי הוא יכול לעשות משהו מעבר להצהרות האלה.

  9. "לא ידעתי אם יבוא היום שאקצור את הפירות", המשיך לילארד. "אני יודע איך זה להיות אנונימי, איך זה לרצות שמישהו ישים לב אליך, שמישהו ייתן לך מלגה. אני אף פעם לא שוכח את הצעדים שעברתי עד שהגעתי למקום שאני נמצא בו היום. יש לי כסף, יש לי משפחה נהדרת וחוזי פרסום שמנים, אבל אני לא שוכח אף פעם את כל מה שהפך את זה לאפשרי – העבודה הקשה, המשמעת העצמית, הצניעות, החמלה. כל החבילה שאני מביא בתור בן אדם עזרה לי להגיע לכאן. אין לי שום כוונה להפוך לשבע ולברוח מהזהות שלי. להפך, ככל שאני מתבגר אני עובד קשה יותר, אני חכם יותר ואוהב עוד יותר את האנשים שנמצאים סביבי, וזה עוזר לי להשתפר בתור כדורסלן ובתור בן אדם".

  10. טוב שהמעורב חזר.
    כבר רשמתי את זה בעבר דמיאן לילארד הוא הגארד הטוב בליגה והרבה יותר ראוי ל-MVP
    מקורי או מיצ'ל.

    בהשוואה ל קורי שמקבל יחסי ציבור מהליגה והקומשינר.
    הוא סוחב את הקבוצה שלו בלי לצאת נגד החברים שלו לקבוצה וגם מנצח משחקים.

  11. ואם צריך לבחור גארד שני אז מיצ'ל מצדיק את הבחירה אבל רפי ההבנה צריכים להבין
    שהמאזן של יוטה ושאר הקבוצות לא שווה כלום ואפילו לא ביתיות
    בעונת קורונה.

    הלייקרס בריאים הם הפייבוריטים לריפיט בין אם זה מהמקום הראשון או השלישי בטבלה.

  12. כרגיל מעורב נפלא מנחם. קרעת אותי עם פול פירס!!!
    סטוטס צריך ללכת אולי שיחליפו עם בוסטון.
    אנצל את ההזדמנות להתבכיין על הסבל שחוויתי הבוקר ב לצפות בלייקרס מקבלים 70 נק במחצית מ הטימברוולבס. אני מוותר על שעות שינה והם לא מסוגלים להשקיע טיפה בהגנה?

  13. קארי מצחיק אותי …
    אחת התופעות שהפריעו לי במנהיגות של קארי שהוא היה מתפוצץ מצחוק על הספסל גם במשחקים של 40 הפרש
    עכשיו הוא נזכר להגעל מהפסדים ….

  14. בס"ד
    תודה רבה מנחם.
    סלטיקס תקועים. חייבים עוד 2 או 3 שחקני רוטציה טובים.
    אולי טרייד עם יוסטון. להביא את ווד, האוס אולי טאקר.
    אם החריגה הם יכולים להביא גם את גורדון.
    יהיה נחמד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט