יוטה נגד בוסטון וניו אורלינס נגד פורטלנד בשלישי / רועי ויינברג

ערב משחקים לא רע בכלל הלילה כשהפוקוס יהיה על המשחק בין הג'אז לסלטיקס ב-2:30, אחד שמפגיש בין 2 קבוצות במומנטום הפוך. פורטלנד והפליקנס יפגשו למשחק עם הרבה מאוד התקפה ויש משחק מעניין נוסף בין הניקס והסיקסרס.

01:30-בוסטון סלטיקס (18-20)-יוטה ג'אז (10-28)

הג'אז בתקופה לא טובה. הם הפסידו 3 מ-4 המשחקים האחרונים כשלהוציא ניצחון על יוסטון, הקבוצה החלשה באן.בי.איי, הם סופגים פעמיים 131 נקודות ופעם אחת 129. אם זה לא מספיק, אז דונובן מיטשל קלע בפחות מ-40% בכל אחד מהמשחקים האלה. יכול להיות שזאת עייפות אמצע עונה או סתם תקופה רעה, אבל הרצף הזה לא טוב. יוטה לא רוצה להיות קבוצה שהגיעה לשיא שלה בינואר.

היום הם פוגשים קבוצה שידעה עליות וירידות לכל אורך העונה, בוסטון סלטיקס. הסלטיקס בתקופה נהדרת עם 5 ניצחונות ב-6 המשחקים האחרונים, כשבשני המשחקים האחרונים הם גם עם מרקוס סמארט שחזר מפציעה. המקום הרביעי במזרח עדיין פתוח והסלטיקס מספיק טובים בשביל להגיע אליו, במיוחד בהתחשב בזה שקמבה ווקר משחק כדורסל טוב מאוד, מה שמחפה על דעיכה מסוימת של ג'יילן בראון.

מה יקרה היום? בוסטון יכולה לסגור את מיטשל עם סמארט או בראון וקשה לי לראות את גובר מנצח יריבה לבד, לכן זה תלוי בקלעי השלשות של הג'אז. יריבות קולעות באחוז נמוך מהשלוש נגד בוסטון השנה, באופן יחסי, אבל הבעיה של הג'אז במשחקים האחרונים היא לא ההתקפה אלא ההגנה. הדומיננטיות של גובר בצבע, בלי גבוה דומיננטי בצד השני, והיכולת שלהם לעצור את הגארדים נותנת להם יתרון יחסי. יוטה תחזור לנצח.

04:00-פורטלנד טרייל בלייזרס (16-22)-ניו אורלינס פליקנס (22-17)

ההתקפה של ניו אורלינס עובדת, ואפילו עובדת טוב. ב-15 המשחקים האחרונים יש להם את הדירוג ההתקפי השני בטיבו בליגה, שבנוסף לכוכב שמקבל מלא הייפ ומוביל את הקבוצה (זאיון וויליאמסון) יש תרומה טובה משחקני המשנה, בפרט לונזו בול שמפתיע הרבה אנשים שאמרו שהוא כבר לא יתרום בליגה. הבעיה שלהם היא ההגנה – הם עם הדירוג ההגנתי השני הכי גרוע מהסוף באותה תקופה, אבל זה מספיק בשביל מאבק על יעדים שנחשבו ריאליים בתחילת העונה.

ההתקפה של פורטלנד עובדת, ואפילו עובדת טוב. ב-15 המשחקים האחרונים יש להם את הדירוג ההתקפי הרביעי בטיבו בליגה, שבנוסף לכוכב שמקבל מלא הייפ ומוביל את הקבוצה (דמיאן לילארד) יש תרומה טובה משחקני משנה, בפרט כרמלו אנטוני שמפתיע אנשים שאמרו שכבר לא יתרום בליגה. הבעיה שלהם היא ההגנה – הם עם הדירוג ההגנתי השלישי מהסוף באותה תקופה, אבל זה מספיק בשביל מאבק על היעדים שנחשבו ריאליים בתחילת העונה.

יש דמיון בין הקבוצות. היתרון של פורטלנד הוא שהיא מקבלת חזרה את מקולום היום אחרי תקופה בחוץ ולכן התקרה שלה גבוהה יותר. אני מאמין שבמשחקים בין קבוצות עם כוח אש גבוה קבוצת ההתקפה הטובה יותר תנצח, במשחק שבקלות יכול להגיע ל-250 נקודות משותפות ולמעלה מכך. לכן פורטלנד במשחק עם קצב גבוה, כשיהיה לפליקנס קשה לעצור את לילארד.

02:00-פילדלפיה 76' (12-27)-ניו יורק ניקס (20-20)

הניקס הפסידו 2 מ-3 המשחקים האחרונים כשהניצחון מגיע על הת'אנדר חסרי שיי אלכסנדר. הבאקס והנטס קלעו מולן באחוזים טובים מהשלוש ויש כאן קבוצה טובה, אבל לא אחת שתאיים על הקונטנדריות. לא בטוח שפילדלפיה בלי ג'ואל אמביד קונטנדרית, ולכן המשחק יכול להיות צמוד משחושבים.

הסיקסרס ניצחו ב-35 הפרש בלי אמביד וניצחו את חמשת המשחקים האחרונים שלהם, כשדוויט הווארד משחק טוב בתקופה הזאת. סביר שבשבועות בלי אמביד נראה יותר מבן סימונס שיהיה השחקן המוביל בהתקפה ואולי גם נראה חמישייה שתשחק בקצב מהיר יותר ובלי סנטר מסורתי, מה שלא קרה נגד הספרס כשטוני בראדלי פתח. יש לסיקסרס כלים לסגור את ג'וליוס רנדל ולהשיג נקודות, אבל אני יכול לראות אותם מסתבכים אם השלשות לא יכנסו. לכן אני חושב שתהיה כאן הפתעה ודווקא הניקס ינצחו.

02:00-מיאמי היט (18-21)-קליבלנד קאבלירס (24-14)

יש שיפור עצום במיאמי. ההיט ניצחו 10 מ-11 המשחקים האחרונים, כשהם משחקים מאז החזרה מהאול-סטאר בלי באם אדביו שלא ישחק גם הערב. ג'ימי באטלר נראה כמו MVP במשחקים האלה עם 25 נקודות, 9 אסיסטים ו-2.6 חטיפות למשחק והקבוצה ממשיכה להתמודד עם פציעות כשבאטלר, דראגיץ', אדביו והירו לא שיחקו בכל 11 המשחקים. השיפור הגדול אצלם נמצא בהגנה שעצרה יריבות על כמות דו ספרתית של נקודות ב-7 מאותם 11 משחקים, נתון לא מובן מאליו באן.בי.איי של היום.

לכן הם לא אמורים להתקשות מול קליבלנד, שמנסה לשלב מחדש את הפצועים בחמישייה שלה. זה לא עובד עד עכשיו עם 82 נקודות נגד ניו אורלינס ו-82 נגד אטלנטה, כשנגד ההוקס קווין לאב נפצע אחרי 2 דקות וגם הוא עלול להיות בחוץ הערב. אין להם יוצרים ברמה גבוהה או קלעים מספיק טובים בשביל לגרום להתקפה לעבוד בחמישייה. השילוב הזה בין קבוצת התקפה לא טובה (מקום 30 בכמות הנקודות ל-100 פוזשנים למשחק מאז פתיחת העונה החיובית, 32 משחקים) לבין אחת מקבוצות ההגנה הטובות בליגה גורם לי לחרוג ממנהגי וללכת עם ניצחון של מיאמי.

02:00-שיקגו בולס (20-17)-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (22-17)

הצעירים של הת'אנדר הרשימו במיוחד בניצחון על ממפיס ויש שם פוטנציאלים לא רעים לעתיד, כמו אלכסיי פוקושבסקי, ת'יאו מלדון או איזייאה רובי, לצד שיי גילגיוס אלכסנדר האדיר. הם ניצחו את דאלאס ואת הגריזליס אחרי פגרת האול-סטאר כשאלכסנדר, שלא נבחר למשחק הכוכבים, בכושר אדיר עם 95 נקודות בשלושת משחקיו האחרונים, כולם היו ניצחונות על קבוצות עם שאיפות פלייאוף במערב.

שג"א צפוי לשחק היום ואלה לא חדשות טובות לשיקגו ולמאמנה, בילי דונובן, אשתקד בת'אנדר. הבולס יכולים לחלום על הפליי-אין במזרח, לא מעט בעקבות חולשת הקונפרנס. הם מפסידים לקבוצות טובות מהם ומנצחים חלשות מהם (טורונטו מוכת קורונה) כשגם שם חוסר היציבות בולט או הפרש הכישרון בין זאק לאבין לכל אחד אחר. בקרב בין אלכסנדר ללאבין אני הולך עם הראשון, ולכן יש לי תחושה שיהיה ניצחון נוסף של אוקלהומה.

02:00-אטלנטה הוקס (20-19)-יוסטון רוקטס (26-11)

החלפת המאמן עשתה רק טוב לאטלנטה. ההוקס ניצחו את חמשת משחקיהם האחרונים, כשבתקופה הזאת טריי יאנג משחק כדורסל אדיר: הוא זורק קצת פחות, אבל ביעילות גבוהה יותר. ההגנה מראה התקדמות ואפילו טוני סנל, אולי השחקן האפור ביותר ב-NBA, משפיע לטובה בחמישייה.

היום הם פוגשים קבוצה שהפסידה 16 משחקים ויכולה להתקרב לשיא ההפסדים השלילי של האן.בי.איי כל עוד כריסטיאן ווד לא חוזר. הוא עשוי לשחק הערב אחרי תקופה ממושכת בחוץ וכך גם דנואל האוס, אבל החלודה של שניהם והמומנטום המרשים של היריבה נותן את הניצחון לאטלנטה.

04:30-מינסוטה טימברוולבס (30-9)-לוס אנג'לס לייקרס (13-26)

מאז חזרתו של דניס שרודר הלייקרס עם 4 ניצחונות מ-6 שמקחים כשאנטוני דיוויס לא משחק. אתמול בלילה הם הביסו את גולדן סטייט בלי לתת יותר מדי דקות לכוכבים, כך שהבק-טו-בק לא אמור להשפיע יותר מדי. בצד השני מינסוטה ניצחה 2 מ-3 המשחקים האחרונים שלה ורואה שיפור משמעותי מאנטוני אדוארדס, אבל בלי מאליק ביזלי ודיאנג'לו ראסל מדובר באחת הקבוצות החלשות באן.בי.איי, וכנראה שגם אם שניהם ישחקו. כל דבר שהוא לא ניצחון של הלייקרס יהיה הפתעה ענקית.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 51 תגובות

  1. אחלה פריוויו רועי.
    לגבי בוסטון-יוטה עולה שאלה מעניינת השנה ביחס לצמרות הקונפרנסים. נראה שבצמרת הגבוהה המזרח טוב מהמערב. פילי, ברוקלין ומילווקי – לדעתי – חזקות משמעותית מיוטה ופיניקס. לגבי פיניקס, בלי להעליב (אני המעריץ מספר אחת של הגנרל הקטן), לא ממש ברור מה היא עושה שם. החזקות של המערב הן הלוס אנג׳לסיות והן בסלאמפ של פציעות ו/או משבר זהות.
    בשורה התחתונה, יש מצב שבוסטון – שאין לה סיכוי נגד שלוש הגדולות של המזרח – תכה הערב ביוטה.

  2. אני לא אוהב את גנדי ומה שעשה לזאיון במקום לפתח קליעה הוא נותן לו להשאר באזור נוחות שלו שזה נחמד אבל בפלייאוף לא יעבוד (תשאלו את יאניס ולברון), ההתפתחות של זאיון חייבת להיות עם קליעה, מספיק קליעה סבירה והוא בלתי עציר. אם הוא היא 2.16 כמו שאק הוא היה בלתי עציר כבר היום והייתי עוזב אותו לנפו אבל לא כ1.98

  3. תודה. אבל…
    הפוך גוטה הפוך.
    סלטיקס ינגבו וסמארט יככב.
    NOLA ינצחו את הבליזרס ופילי את הניקס.
    גם שיקגו לדעתי יקחו.
    עם השאר – מסכים.
    https://tse2.mm.bing.net/th?id=OGC.3b4fe54beb039a49fe0bb1c2855e4967&pid=Api&rurl=https%3a%2f%2fmedia.giphy.com%2fmedia%2fzCFHdZDlo0KxG%2fgiphy.gif&ehk=D6zyvmuKbZtGRVtywV2nBtCoQ0ejYZb6dnG0ONd1Fs4%3d

  4. נראה לי שאתה צודק, ושדווקא הערב יוטה יחזרו לנצח. בכל מקרה מקווה לניצחון ירוק.
    תודה על הפריוויו

  5. תודה על הפריוויו
    הקטע על הפליקנס-בלייזרס מבריק!.
    על כל פנים זאיון לא נמצא בקבוצה הנכונה (או המאמן הנכון)

  6. מצוין רועי, מסכים עם רוב התחזיות שלך.
    בוסטון-יוטה יהיה מעניין.
    .
    פליקנס, פליקנס?! מה קרה לפלקינס?
    🙂
    כנראה שאתה כבר לא בן 14

  7. Per J. Michael of the Indianapolis Star, the Los Angeles Lakers, Los Angeles Clippers, New York Knicks, Charlotte Hornets and New Orleans Pelicans are among teams that "have explored whether the Pacers are willing to part with" Turner prior to the March 25 trade deadline.

  8. לברון קנה חלק מהבוסטון רד סוקס(הוא שותף גם בליברפול עם הבעלים של הרד סוקס)
    העיר בוסטון כמרקחה , מה עושים כשהשחקן השנוא עלינו קנה חלק בקבוצה האהובה עלינו?

  9. אויייי הסטיבנס הזה הורס לי את הבוקר.
    ולילי את צריכה להודות לו על שהוא מחזיר את יוטה לפסים. מאמן קולגים שלא מצליח לעשות את המעבר לבריכה של הגדולים.

  10. הבוט מתעקש על גראנט וויליאמס כמו בוק. עד שתייס צריך להעיר לשמן שיסגור….
    זה מאמן צריך לעשות ולא הסנטר.

  11. טאטום במקום לקחת את המשחק על עצמו מוסר לסמארט להשליך לבנים…
    הסלטיקס צריכים עוד שחקן שמסוגל ליצור מהלכים כי אחרי טאטום ובראון אין שם כלום. קמבה העונה לא יציב וסמארט וקבלת החלטות אף פעם לא הלכו ביחד

    1. תאשים את טייטום…
      מי שאשם זה הרובוט שפשוט איבד את כל מה שבנה בקדנציה הראשונה שלו.
      מאמן קולג' מקובע עם פסקי זמן הזויים. אחד שלא יודע לעצור מפולת בזמן.
      מנחם צודק לגמרי לגביו. שילך לק'בוצה בבנייה עם עשר רוקים ובלי אך כוכב, שם הוא יצליח.

  12. יוטה פשוט קבוצה טובה. יש שם רוטציה טובה של 8 שחקנים (9 אם אילסובה יהיה בכושר). הייתי מחפש עבורם עוד גארד מהספסל שיכול לתת גיבוי יחד עם קלרקסון

  13. היה רשום איפשהו שיש הרגשה שהמג'יק הולכים לפרק את החבילה לקראת הטרייד דד-ליין. אני חושב שאיינג' צריך דווקא לנסות ללכת על גורדון שיסגור להם את הפינה ב-PF במקום על ווצ'ביץ' שהוא סנטר התקפי אבל לא יתן את ההגנה של ת'ייס ו-וויליאמס שעושים את הנקודות שלהם כחלק מהמשחק ועובדים בשביל הקבוצה.

  14. The Miami Heat are reportedly interested in adding a veteran wing player prior to the March 25 trade deadline.
    .
    On Tuesday, Kevin O'Connor of The Ringer reported the Heat have held trade discussions with the Oklahoma City Thunder regarding Trevor Ariza. Miami is one of "numerous playoff teams with interest," and the Thunder hope to land a second-round pick for him.
    .
    Ariza is yet to play this season because of personal reasons.

  15. הניקס אותם ניקס
    התיבס אותו תיבס
    מאמן טיפש , גומר את השחקנים שלו שאין להם כח לנשום בסוף משחק צמוד
    ונותן לשחקן עם 5 עבירות לשמור על הסקורר הכי טוב של הקבוצה השנייה והשחקן הזה קולע 10 נקודות ברבע הרביעי וגומר את המשחק

  16. Lol

    מגיע לסטן ואן גנדי פה גדול
    עדיף שיסתום את הפה וילמד את השחקנים לתפוס מסירה, אפילו את זה הוא לא מסוגל לעשות הכשלון הזה

    בלדסו ואן גנדי זה כמו תאומים
    Dumb and dumber

כתיבת תגובה

סגירת תפריט