מעבר לשעון קיץ שמסמל את תחילת החלק השני של העונה – פריוויו למשחקי יום ראשון / עמיחי קטן

תשעה משחקים ייערכו בערב הראשון של שעון הקיץ בארה"ב, ובראשם שני משחקים מוקדמים, כאשר עבור הצופה הישראלי הם עוד יותר נוחים בשעות, ובין השאר הקרב בין הקבוצה הטובה ביותר בליגה, יוטה, ובין זו שאחזה בתואר במשך מרבית השנים האחרונות, גולדן סטייט. חוץ מזה, נקבל הזדמנות לראות איך פילי מסתדרים בלי אמביד, את כרמלו ממשיך לנסות להגיע לטופ 10 של קלעי כל הזמנים ועוד כמה דברים, מעניינים יותר ופחות.

20:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (16- 22) – ממפיס גריזליס (17-17):

לרוב, קבוצות מעדיפות למצוא את עצמן בצד שבו יש להן יותר סיכוי להגיע להצלחות, אולם במקרה של אוקלהומה הנוכחית ייתכן שמה שמציל את תכניות העתיד בדמות בחירות דראפט גבוהות הוא המיקום שלהם במערב. הת'אנדר עדיין נראים טוב יותר מהצפוי בהתחשב בסגל השחקנים על הנייר, אולם המירוץ הקשוח לפלייאוף במערב מאפשר להם להיות בחוץ והפעם הם יגיעו אחרי הפסד לניקס פחות מיממה לפני המשחק הזה.

ממפיס דווקא נמצאת ברשימה של הקבוצות שנמצאות בכיוון הנכון מבחינת המירוץ לפלייאוף, או לפחות לפליי-אין. אם בעונה שעברה דיברו על אחוזי השלשות של מוראנט כתחום קיים, אך זקוק לשיפור, הרי שהעונה הוא צנח מ-33.5% ל-24.5% מה שמוריד אותו ל-47.8% אפקטיבי בלבד, הנמוך ביותר מבין אלו שקולעים 16 ומעלה, למעט ראסל ווסטברוק, ואם מורידים את זה ל-15 ומעלה אז גם דילון ברוקס, חברו של מוראנט לקבוצה, עם אחוז אפקטיבי נמוך יותר. הצדדים החיוביים הם העומק של הקבוצה והתרומה משחקני המשנה והספסל.

המפתח של המשחק הוא ההגנה של אוקלהומה על ולנצ'יונאס, מכיוון שיש לת'אנדר כלים הגנתיים טובים נגד הקו האחורי ופחות נגד הקו הקדמי מה גם שהליטאי הוא השחקן הכי יציב מבחינת השילוב של כמות נקודות ואחוזים אצל ממפיס.

רמת עניין של משחק – B – שתי קבוצות צעירות ומהנות לצפייה, כאשר אחת מהן גם עמוק במאבק על הפלייאוף.

הימור: הגריזליס רוצים את זה יותר, והם גם קיבלו יום מנוחה. ממפיס ב-11.

22:00 גולדן סטייט ווריורס (19-19) – יוטה ג'אז (28- 9):

אחרי ששככה ההתלהבות של גולדן סטייט מהחזרה של סטף ומהכושר הטוב שלו, כדאי להם לשים לב לכך שזה רחוק מלהספיק, בוודאי כשכל משחק נגד קונטנדרית נגמר כבר במחצית ולוח התוצאות מציג תבוסה צורבת. יהיה קשה להמר על גולדן סטייט מחוץ לפלייאוף, בגלל ניסיון העבר וסטף קרי, אבל כרגע גם קשה לראות אותם עושים משהו בפלייאוף מעבר להדחה מהירה בסיבוב הראשון, לפחות כל עוד אין שם הפתעות מיוחדות.

רצף הניצחונות של יוטה כבר נגמר, וזה די מתבקש שהוא אכן ייגמר בשלב מסוים, ועכשיו השאלה היא איך הג'אז משכנעים את עצמם ואותנו שהם באמת קונטנדרים, וכמובן איך לממש את זה בפועל. האיש שאמור לעשות את זה הוא דונובן מיטשל, ככל הנראה היחיד ביוטה שיש לו פוטנציאל להפוך לסופרסטאר בעשירון העליון של הליגה בטווח הקרוב, ואף אחד לא ירצה להתמודד נגדו אם הוא ישחזר את הפלייאוף הקודם.

המפתח של המשחק הוא היכולת של מיטשל וקונלי, וגם קצת קלארקסון, לייצר. ההגנה של גולדן סטייט די טובה העונה, אבל מתקשה נגד קבוצות שמצליחות לייצר דרך מיס-מאצ'ים, ואלו מיטשל וקונלי שמופקדים על זה בעיקר, יחד עם קלארקסון כשהוא עולה מהספסל.

רמת עניין של משחק: A- – יוטה רוצים להוכיח שהם קונטנדרים ולדרוס, ואילו גולדן סטייט מחפשים לא להגיע ל-5 הפסדים רצופים ומאזן שלילי.

הימור: בעונה הסדירה הג'אז לא פחות טובים מאף אחד אחר. יוטה ב-28.

0:30 פילדלפיה סבנטי סיקסרס (26- 12) – סאן-אנטוניו ספרס (19- 15):

את הסיקסרס לא מעניין יותר מדי כרגע חוץ מהפציעה של אמביד, ואולי גם ההשלכות של זה על המקום הראשון במזרח בו הם עדיין מחזיקים. סימונס והאריס יצטרכו בינתיים לקחת קצת יותר על עצמם, והסיקסרס יקוו למשהו דומה לפציעה של אמביד ב-2018, אז הם סגרו את העונה ברצף של 16 ניצחונות, וכמובן לחזרה מהירה ומוצלחת של המועמד שלהם ל-MVP.

הספרס לכאורה נמצאים במקום שמרגיש בטוח ורחוק ממאבקי הפלייאוף, אבל בפועל מדובר על יתרון של 2-3 משחקים בלבד וכל רצףק שלילי עשוי להותיר אותם בסיכון מהבחינה הזאת. אחרי החמצת הפלייאוף בעונה שעברה הספרס כמובן מאוד רוצים לחזור לשם, אבל גם העונה הטובה הזאת לא אמורה להשכיח מאיתנו את חוסר הבהירות לגבי הכיוון לעתיד.

המפתח של המשחק הוא המאצ'-אפ של סימונס ומארי. שניהם שחקני הגנה עילאיים וכאלה שלמדו איך לייצר נקודות למרות החסרונות ההתקפיים המובהקים שלהם, ובמשחק הזה שניהם אמורים לקבל תפקיד התקפי משמעותי.

רמת עניין של משחק: B+ – מעניין יהיה לגלות מה שווים פילי בלי אמביד ומה שווים הספרס באופן כללי נגד קבוצות חזקות.

הימור: משחק שקצת קשה להכריע בו, אז נלך על הקבוצה הביתית. פילדלפיה ב-5.

1:00 אורלנדו מג'יק (13- 25) – מיאמי היט (20- 18):

בשנתיים האחרונות המג'יק הגיעו לפלייאוף וזה דחה את תהליך ההצערה, והשאלה עכשיו, כשהפלייאוף נראה רחוק מאורלנדו כמו המרחק בין תחילת ההגדה של פסח לשולחן עורך, האם הגיע הזמן לעבור לדור הבא. השאלה הזאת כמובן לא רלוונטית כרגע, כל עוד פולץ, אייזק, במבה ואנתוני פצועים, אבל אולי כדאי כבר לחשוב יותר בכיוון הזה באורלנדו ולא לחכות לרגע שווצ'ביץ' יהיה זה שיגיד להם את זה בפנים.

מיאמי יכולים בהחלט להרגיש טוב עם מצבם, כאשר בעקבות ההצלחות האחרונות הם תפסו את המקום הרביעי במזרח, טוב יותר מאשר בעונה שעברה שהובילה להופעה בגמר. אדבאיו ממשיך בעונה המצוינת שלו, בעקיר בשיפור בקליעה, כולל אחוזי עונשין שעמדו על 71% בקריירה בתום העונה שעברה והעונה עומדים על 84.7%, ועם 5 שחקנים שקולעים 14 או יותר נקודות למשחק נדמה שההיט במצב שבו הם היו רוצים להיות.

המפתח של המשחק הוא המאצ'-אפ בין ווצ'ביץ' לאדבאיו, בעיקר בגלל שאין לאורלנדו הרבה התקפה מעבר לזה.

רמת עניין של משחק: C+ – אורלנדו עוד לא התייאשו רשמית מהפלייאוף ומיאמי בכושר טוב.

הימור: אחת מה-2 בדרבי של פלורידה היא אלופת המזרח להזכירכם. מיאמי ב-9.

1:30 אטלנטה הוקס (18- 20) – קליבלנד קאבלירס (14- 23):

באטלנטה שמחים לבשר שאפקט פיטורי המאמן עבד היטב בינתיים, כאשר מאז הם רשמו 4 ניצחונות, כולל אחד לפני כמה שעות, ועוד לא הפסידו. במדגם כזה קטן קשה לעמוד על שינויים משמעותיים אצל אטלנטה, אבל זה עובד וזה מה שחשוב, בעיקר כשהעונה יש להם ציפיות להתברג בפלייאוף אחרי 3 שנים עקרות. מי שמצא את עצמו בינתיים במפתיע הוא טוני סנל שקולע העוהנ ב-56.9% לשלוש, מקום ראשון מבין מי שלוקח שלשה למשחק לפחות.

קליבלנד פתחו את העונה טוב ועם אופטימיות שהעונה הם יהפכו לקבוצה רלוונטית, אבל אחרי 20 משחקים זה החל לעבור ועכשיו נדמה שכבר ברור להם איפה הם נמצאים. יש בהחלט סיבות לאופטימיות באוהיו עם הבנייה סביב הטריו של סקסטון, גארלנד וג'ארט אלן, אבל היו תקוות להצליח יותר כקבוצה או להרוויח משהו על החוזה הנגמר של דראמונד, אבל קשה לראות את זה קורה כרגע.

המפתח של המשחק הוא בין הקווים האחורים, מכיוון ששניהם מצטיינים בהתקפה וקצת הרבה מאוד פחות בהגנה.

רמת עניין של משחק: C – אטלנטה אולי מתקרבים קצת לפלייאוף, אבל די זהו.

הימור: ההוקס עדיפים באופן די ברור. אטלנטה ב-13.

2:00 יוסטון רוקטס (11- 25) – בוסטון סלטיקס (19- 18):

יוסטון כבר עם 15 הפסדים רצופים ואין הרבה מה לומר עליהם מעבר לזה, אולי פרט לכך שיש להם בסגל הרבה שחקנים שיכולים להתאים לקונטנדריות, והשבוע זו ההזדמנות האחרונה שלהם להרוויח על זה משהו לפני הטרייד דדליין ביום חמישי. כמו כן, למשחק הזה הם יגיעו בלי ווד, וול, גורדון, האוס, קורוקס, אקסום וכמובן טאקר שקיבל אישור לנוח בזמן שמחפשים לו טרייד.

והנה, מקבוצה שיש לה שחקנים מתאימים ואינטרס להעביר אותם לקונטנדרית, אנחנו מגיעים לקבוצה שרואה בעצמה קונטנדרית וזקוקה בדחיפות לשיפור. הקבוצה שהגיעה לגמר המזרח ב-3 מתוך 4 השנים האחרונות לא מצליחה לעשות את קפיצת המדרגה ולהפוך לקבוצה שגם יכולה להגיע לגמר, ואין ספק שלא יזיקו לה אי אלו שינויים.

המפתח של המשחק הוא המעבר בארה"ב לשעון קיץ, ולו בגלל שאני מתקשה למצוא סיבה אחרת להפסד של בוסטון.

רמת עניין של משחק: D+ – אם אתם אוהדי בוסטון אז אין לכם מה להרוויח מהמשחק, ואם אתם לא, אז יש משחקים אחרים.

הימור: בוסטון ב-12.

2:00 מינסוטה טימברוולבס (8- 30) – פורטלנד טרייל בלייזרס (22- 15):

מינסוטה היא קרוב לוודאי הקבוצה הכי מתוסכלת ומיואשת בליגה. עם הופעת פלייאוף אחת בלבד מאז 2004, וגם זו בקבוצה שהתפרקה די מיד אחר כך, וכעת עם המאזן הגרוע ביותר בליגה, ועוד כשבחירת הדראפט שלהם אמורה לעבור לגולדן סטייט. מאליק ביזלי נתן משחקים טובים העונה, אז גם הוא מושעה, טאונס עוד מתקשה לחזור ליכולת הרגילה שלו ואדוארדס קולע באחוזים שהיו מביישים את ראסל ווסטברוק.

פורטלנד נמצאים במצב שונה לחלוטין, בתור קבוצה שנמצאת בדרך הבטוחה להופעה שמינית ברציפות בפלייאוף, אך גם לבלייזרס יש צרות משלהם, ובראשן כמובן הפציעות. לילארד מצליח לסחוב את הבלייזרס שוב לפלייאוף, ויש לפורטלנד מקום לקוות שבתרחישים מסוימים אפשר גם לעבור סיבוב, אבל כשיש לך שחקן כמו לילארד אתה רוצה להוציא מזה קונטנדרית ולא קבוצה שביום טוב יכולה לראות מרחוק סיבוב שני.

המפתח של המשחק הוא המאצ'-אפ של טאונס וקאנטר. במפגש הקודם בין הקבוצות, טאונס ניצל את ההגנה הידועה של הטורקי כדי להגיע לשיא עונתי של 34 נקודות, שזה גם הכי הרבה שלו מאז ה-25/1/2020, וזה הפך את המשחק לצמוד מהצפוי.

רמת עניין של משחק: B- – נפגשו אמש במשחק צמוד שהסתיים בניצחון של פורטלנד ב-4 בלבד. יהיה מעניין לראות אם גם הפעם יהיה צמוד.

הימור: מתחשק לי לגוון ולהפתיע קצת. מינסוטה ב-3.

3:00 שיקגו בולס (16- 20) – טורונטו ראפטורס (17- 21):

זאק לאבין, ממצטייני תחרות ההטבעות של כל הזמנים, בילה הפעם בתחרות השלשות ובמשחק האולסטאר עצמו, שניהם לראשונה בקריירה. אין ספק שהכבוד הזה הולם את הביצועים שלו העונה, כאשר הוא מדורג 6 בנקודות למשחק ו-14 באחוזים לשלוש, תוך כדי שהוא זורק 8 שלשות במשחק. חוץ ממנו, מרקאנן וקובי וויט עשו שיפור משמעותי מתקופת בוילן האיום, אבל זה עדיין לא מספיק כדי לספק כוכב שני קבוע ויציב לצד לאבין.

אצל טורונטו הבעיה היא די הפוכה. יש להם את ואן-וליט, סיאקם ולאורי, אשר כל אחד מהם יכול לשמש ככינור שני טוב, אולם אף אחד מהם לא מצליח לקחת על עצמו את הכינור המוביל. סיאקם הוא האיש העיקרי שאמור לעשות זאת, אבל הוא פתח את העונה רע ועדיין לא עומד ביעדים של אולסטאר, ואן-וליט גם הוא מוגבל קצת ביחס לזה, ולאורי היום כבר לא מסוגל לעשות את מה שעשה לפני 5 שנים.

המפתח של המשחק הוא ההגנה של טורונטו על לאבין. על פי רוב, הראפטורס יודעים לסגור טוב את הכוכב הראשי של היריבות, וקבוצות שאין להן מספיק עומק מתקשות.

רמת עניין של משחק – B – שתי הקבוצות נמצאות באותו מקום בדיוק במרכז המאבק על הפלייאוף, וקשה מאוד לומר מי משתיהן עם סיכוי גבוה יותר לעשות זאת.

הימור: כשלא יודעים על מי להמר הכי מוח זה ביתיות. שיקגו ב-4.

3:00 ניו-אורלינס פליקנס (16- 22) – לוס אנג'לס קליפרס (25- 14):

נדמה שהפליקנס מצאו את שני השחקנים הראשיים בהצגה שלהם בדמות זאיון וויליאמסון וברנדון אינגרם, כאשר שניהם חוברים יחד לכמעט 50 נקודות למשחק. חוץ מהם, לונזו בול נותן עונה טובה, כולל שיפור משמעותי באחוזים מחוץ לקשת, ומעבר לזה אין הרבה. בלדסו הוא שחקן טוב מאוד שלא מתאים ליד לונזו בול, אדאמס מגלה שלונזו בול הוא עדיין לא כריס פול או ווסטברוק, ורדיק איבד את היציבות שאפיינה אותו ב-3 העונות האחרונות.

השינוי המשמעותי ביותר שעשו הקליפרס ביחס לעונה שעברה, הוא הקטנת התלות בלו וויליאמס, כך שהוא מקבל פחות דקות, וכמובן גם קולע פחות, ואילו הפורוורדים מוריס ובאטום זוכים ליותר דקות. גם פול ג'ורג' נראה טוב יותר, אולי בגלל שהפעם לא היה ניתוח להתאושש ממנו, וגם אם לא ברור כמה מזה יחזיק בפלייאוף, זו לפחות סיבה לאופטימיות זמנית בינתיים.

המפתח של המשחק הוא ההגנה על זאיון, כנראה של קוואי. את גמר המזרח של 2019, וההגנה של טורונטו וקוואי על יאניס, אנחנו עוד זוכרים. במידה רבה, סדרת הפלייאוף ההיא לימדה את כל הליגה איך שומרים על יאניס, מה שמיאמי ניצלו היטב בשנה אחרי. זאיון וויליאמסון הוא שחקן התקפה ייחודי, וכזה שקשה לעצור, ואולי גם כאן קוואי יעניק שיעור לכל הליגה.

רמת עניין של משחק: C+ – הקליפרס מעבירים עונות סדירות בהילוך שני והפליקנס זקוקים לזה, אבל הם נגד קבוצה שלכאורה בנויה בדיוק נגד החסרונות שלהם.

הימור: יהיה קצת צמוד, אבל לא יותר מזה. הקליפרס ב-8.

ולסיום – החידה השבועית. יוסטון כבר ברצף של 15 הפסדים, וכאן המקום לשאול – מהו רצף ההפסדים הגדול ביותר בהיסטוריה, איזו קבוצה מחזיקה בו ומתי הוא התרחש?

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 64 תגובות

  1. Miami expressed interest in acquiring Raptors six-time All-Star point guard Kyle Lowry and Goran Dragic, Kelly Olynyk and Kendrick Nunn were discussed

    Miami has also dangled veterans Avery Bradley, Maurice Harkless and Meyers Leonard to match salaries as part of a trade package for San Antonio’s LaMarcus Aldridge, league sources told HoopsHype. The Heat would also have to add another minimum contract such as either Chris Silva or KZ Okpala and draft pick compensation to make a trade worthwhile for San Antonio

    As the Timberwolves have begun to play more of their young players, Minnesota has received calls from teams on several of their veterans, including Ed Davis, Ricky Rubio, Juancho Hernangomez and Jake Layman,

  2. תודה חיים, נהינתי מאוד לקרוא.

    לפי מה שהיה זכור לי לפילי בעונות הטנקינג היה רצף של 24 לפחות, אז בדקתי ובאמת הם הפסידו 26 משחקים ברצף בעונה אחת (13-14).
    מסתבר שגם קליבלנד הפסידו 26 ברצף (10-11).
    אבל המקום הראשון הוא של פילי בלבד שהצליחה להפסיד 28 משחקים רצופים על פני שתי עונות (14-15 ו15-16), בהחלט הישג מרשים ביותר.

  3. תודה חיים אחלה פריוויו לערב שאשכרה אין בו כלום. יוצא ככה לפעמים, אין מה לעשות, צריך להתביית על משהו ולזרום איתו.
    לילי – אני זוכר כמה קיללתי את פילי בעונות עם רצפי ההפסדים. אסור לתגמל גישה כזאת. אני לא זוכר אם הטלתי עליהם קללה אז אבל אם כן אז אליפות הם לא יראו בקרוב. כנ"ל הסלטיקס. לקחו את הציניות לקצה, בלי לב (על הסלטיקס בטוח לא הטלתי קללה כי אני זוכר להם חסד נעורים).
    .
    שמעון הגעתי באיחור למקבץ שלך מהחזרה המרגשת של ג'מייקל גרין ונראה שהסרטונים הורדו. לא הצלחתי לראות אותם. בכל מקרה אני נשאר עם האיש שלי, הוא יחזור לכושר, תגיד לו שיירד ממרלבורו אדום ל-גולד והכל יסתדר. היה לי פעם ערב בליגה למקומות עבודה עם 1 מאיזה 20 מהשדה. מה שיפה זה שבשלב מסויים החבר'ה כבר מפסיקים לצעוק עליך 🙂 הם מיואשים 🙂
    .
    מקום לדאגה! השלמתי את ברוקלין מאתמול (יש גבול, לא קמים באמצע הלילה בשביל "טייק הים טו דטרוייט"). הארדן גמר את המשחק עם 10 נקודות רצופות בקלאץ' – אבל! – וזה אבל גדול – הוא נראה כבד ושמן. בקושי זז. אני מאוד מקווה שהוא לא מתחיל להישחק, לוקח על עצמו יותר מדי. הגיע הזמן שדוראנט יחזור, שלא יהיה לנו עוד אדן האזר. אה כן, ולמרות שאני מאוד אוהב אותו, ג'רמי גראנט כוכב כמו שאני כוכב. חבל שלא ניסה להתקדם עוד קצת עם דנבר.

    1. מסכימה איתך לגמרי לגבי פילי, זאת דרך זוועתית להתנהל אבל לפחות בזכותם (בין היתר) שינו את החוקים לכאלה שפחות מתגמלים פול און לוזריות.
      .
      האמת גם שאני מסכימה איתך לגבי בוסטון – לנאמנות יש ערך מאוד חשוב וכמו שאוהבים להגיד קארמה איז א ב*ץ.
      לא במובן שכוחות קוסמיים משנים דברים, אלא במובן שלמעשים יש משמעות ולשחקנים יש זיכרון ארוך.

  4. שמעון, למה אסור לעשות דאבל על קרי?
    בדיוק מה שקרה עכשיו – 4על3 קליל עם גרין.
    תזלזל כמה שתרצה אבל זה עובד.
    (ואו הוא שוחט אותנו הקרי הזה).

  5. רבע ראשון מעולה של קארי, ברבע השני הוא כמעט לא זרק. דריימונד במשחק ווינטג', אולי זו המתנה שלו לסטפ. ומה עם אינגלס? לא אזכה לראות אותו קובר כמה צ'אקות?

  6. אני לא רואה הרבה משחקים של גולדן סטייט כי הם די משעממים ואין להם סיכוי לכלום אבל תכלס זה קרי וחבורת הזבל
    דריימונד גרין זה זבל מלוכלך מהכור האטומי
    קלי אוברה זה זבל יפה שעבר ריסייקלינג
    וויגינס זה המסטיק שנדבק לך לנעל

    אבל בשורה התחתונה זבל זה זבל
    חשוב לאמר זה את זה במשחק שהם משחקים טוב כי יום טוב כל אחד יכול לתפוס

    1. האמת, התרשמתי שוויגינס ממש טוב משני צידי המגרש, יופי של שחקן. גרין שחקן טוב מאד גם, וגם הוא משני צידי המגרש.
      אוברה בסדר, ויש לו עוד אפסייד.
      תכל'ס עם קליי עם קונטנדרים לגמרי, וזה גם עוד שנה של וייסמן שממשיך להישתפר.

  7. שדיברתי כמה יוטה זה בלוף אנשים לא הקשיבו בסוף יש גבול כמה רחוק אפשר להגיע עם גובר כפרנצייז וזה סיבוב ראשון מקסימום שני.
    .
    טראסט איזה דברים סימונס פיתח תגיד לי אתה עיוור איזה סיומת איזה נעליים ואיזה ראית משחק, סוחב אותנו לנצחון על הספרס עם אפס נקודות

  8. טראסטי אני יכול לקרוא לך ככה? בן סימונס האיום שלך עם 2 נקודות ו5 אסיסטים על 3 איבודים ואנחנו תכו במחצית, הוא לא יכול לקלוע 25 ששמים עליו שומר נורמלי גם אם חייו תלויים בזה, אותו נגר שהגיע לליגה

  9. גולדן אם הכל בסדר, יהיו בשנה הבאה ואחריה קונטנדרים עם קליי, ועם השיפור של וייסמן ופסקל ועם הבחירה הגבוהה בדראפט הקרוב

  10. ראיתי ג״ס יוטה. אני נוטה להסכים עם ברוך ברמה העקרונית וכבר כתבתי את זה כאן לא מזמן – יוטה הגיעו לקצה שלהם. הם מוגבלים בכישרון ובכוכבים. יהיה להם קשה להתקדם בפלייאוף מעבר לסיבוב השני. סטף תותח על, חייב לעבור לקונטנדרית שלא יעשו לו מסי.
    רואה עכשיו פילי ס״א. קרב גופות: גרין (צולף היום) והאווארד בצד אחד, מילס וגיי בצד שני. לא הרבה כישרון על המגרש באופן כללי. לא כיף

    1. ספרס קבוצה מאד כשרונית, יש להם שחקני ווינג שיהיו ברמה מאד גבוהה בשנים הקרובות
      הם פשוט עדיין צעירים

  11. ברוך , אני יכול לקרוא לך ברוך?
    בן סימונס עזב את המשחק באמצע הרבע השלישי עם 14 נקודות 10 אסיסטים 6 ריבאונדים אחרי שהוא השתלט על המשחק והוביל ליתרון 30

    וזה אחרי שהוא היה חלוד ברבע הראשון אחרי שבוע וחצי בלי משחקים או אימונים

  12. אני זוכר לפני כמה שנים באמצע הפרוסס פילי שיחקו בסין אנטוניו ופופ לא ריחם ושלח אותם הביתה עם 50 הפרש

    Payback is a bitch

    1. השחקן האהוב עליי בליגה. אפשר לספור על שתי ידיים את כמות השחקנים שהייתי לוקח לפניו לקבוצה שלי. ויישאר עודף

  13. אנתוני אדוארס מתחיל להראות ניצוצות. למרות שהוא בטימברוולבס האיומים, הוא התחיל להבין את המשחק ברמת ה-NBA. בנוסף, הוא משתמש נכון בגוף שלו. הוא בנוי וחזק כאילו הוא כבר כמה שנים בליגה.

  14. קארל אנטוני טאונס פשוט קונוס בהגנה. לא מסוגל לכסות פיק נ רול ו/או חילוף פשוט. הטימברוולבס חייבים גבוה הגנתי לצידו שיהיה מסוגל להשלים אותו בחמישייה.

  15. טייטום עם עוד שלשת באזזר
    לסטיבנס לא יוריד את רוב הטיימלורד ויתן לו לעשות שיא אישי של נקודות וריבאונד הוא כבר שם אז אל תחסום שור בדישו.

    1. רק דיברתי והוא הוריד אותו בשביל טאקו, למה? למה לא לתת לילד להגיע ל 20 נקודות ו 16 ריבאונד?
      תכניס את טאקו 5 דקות לסיום…
      סטי-בוט

  16. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    הבוט לוקח טיימאאוט כשהוא מוביל ב 33 נקודות. בראבו סטיבוט….
    קבע שיא של טימטום.

  17. טראסט בן סימונס יכול לקלוע 25 נק אם נותנים לו הרבה קוסט טו קוסט ומשאירים אותו לבד מתחת לסל שהוא חותך בבייס ליין או לוקח ריב התקפה. כלומר שיש הרבה מרווח.
    האס שלו זה כמעט הכל הוצאות לשלשות….

    הוא שחקן טוב בהחלט אף אחד לא אמר שלא אבל שנינו יודעים מה יקרה בפלייאוף שהמשחק יהיה משחק עומד מול קבוצות נורמליות זה יהיה 4 על 5 בהתקפה.

    הוא לא מסוגל ליצור לעצמו כלום. אם שמים עליו קצת הגנה הוא קולע 8 נק אם ישמרו אותו כמו ששומרים כוכבים אמיתיים בליגה הזאת הוא יקלע 2.5 ולא 25.

    המזל שלו שאיש לא שומר עליו מאז הגיע לליגה אף אחד לא מתרכז בו הוא נשמר כמו שנשמרים שחקנים משלימים בקבוצות קרי הם כל הזמן לבד כמו אבדיה בווש מישהו שומר עליו?

    ורוב במשחקים בליגה קליר פאת אז בקוסט טו קוסט הוא תותח מחר מול הקינגס הוא יביא את ה40 בשבילך 😎.

    לכן הסטט שלו נראה סביר אבל כולנו יודעים איפה הבעיות שלו יתחילו להשפיע חזק.

  18. פילי נראים מרשים נציץ עוד מעט במשחק שהיה. 3 0 בלי אמביד שאנחנו רומסים. מגיע מילה טובה לדוק.

    מישהו בהוקס שמח שלויד פירס ירד מהעגלה והם עם 5 0 מאז שהורידו אותו.

    הקלינגון אדוארדס נתן סרייה של 3 משחקים טובים נראה לא רע אבל טיפש כמו נעל
    דיים פישל במשחק שהיה חייב לקחת

    גה לא מצליח להתרומם גם ממפיס נפלו לאשפה

    יוטה מתחילים לחזור לגודל טבעי כל שנה לדעתי יש להם ריצות כאלה ואז זה נעצר הם לא יעשו כלום וסיכוי טוב בכלל ללכת הביתה סיב 1.

    אפילו היום לדעתי דונציק מעיף אותם בסידרה ממקום 8.
    עם גובר לא מגיעים רחוק זה לא מס 2 באמת.

    דרייי נביא טריפל לכבוש טנש וסטפן חגג ביומהולדת

    1. חחח אדוארדס התחיל איתי לא טוב. אני לא אטיל קללה חו״ח על רוקי אבל אני מעניש אותו עכשיו ב-״האטה״ של שבועיים. מציע לעקוב

כתיבת תגובה

סגירת תפריט