ברוקלין מחפשים נקמה בדטרויט, דונצ'יץ' חוזר לפעולה והת'אנדר פוגשים את הניקס במשחק מוקדם של יום שבת מענג / עידו רבינוביץ

ברוקלין מחפשים נקמה בדטרויט, דונצ'יץ' חוזר לפעולה והת'אנדר פוגשים את הניקס במשחק מוקדם של יום שבת מענג / עידו רבינוביץ

אוקלוהומה סיטי ת'אנדר (21-16) – ניו יורק ניקס (19-19), 21:00

הניו יורק ניקס ישמחו לעלות חזרה למאזן חיובי עם ניצחון הלילה, אך האוקלוהומה סיטי ת'אנדר לא יעשו להם חיים קלים, במיוחד לא בביתם.

הרעמים נמצאים במצב קצת טריקי. רבים ציפו בתחילת העונה שבעקבות העזיבה של שני השחקנים הוותיקים, כריס פול ודנילו גאלינרי, הת'אנדר ישקעו וישימו פעמיהם לדראפט הקרוב, ולא כך המצב.
נכון, הם לא מאריות הקונפרנס המערבי, הם רחוקים 3.5 משחקים מהדאלאס מאבריקס שנמצאים במקום האחרון שמוביל לפלייאוף, מה שמציב אותם כעת במקום ה-11 במערב ומקום 22 כללי בליגה. הם גם מובילים על היוסטון רוקטס, קבוצה שהפסידה את 15 המשחקים האחרונים שלה, בפער של 4.5 משחקים בלבד.

כידוע, ב-NBA המודרני, קבוצות שמגיעות לבינוניות נוטות להישאר שם. סם פרסטי יודע זאת טוב מאוד, לכן כאשר הוא ביצע את ניקוי האורוות בקיץ, הוא דאג לבצע אותו בצורה יסודית. הוא לא ציפה שהקבוצה שלו תישאר תחרותית ולוחמנית כמו בשנים הקודמות. בנוסף ל-16 הניצחונות של הקבוצה, שחלקם הגיעו נגד קבוצות חזקות מאוד (ברוקלין, פורטלנד ופיניקס בחוץ. מילווקי, סן אנטוניו ודאלאס בבית), הם נלחמו עד זוב דם גם בהפסדים וכמעט לא נתנו לאף יריבה לטייל מעליהם – 10 מתוך 21 מההפסדים הללו הונחלו ב-10 הפרש או פחות, 4 מהם בהפרש שני פוזשנים מקסימום ושניים הגיעו לאחר הארכה.

על כן, מוצבת דילמה לא פשוטה – האם עדיף לקבוצה הזו להמשיך להילחם, על אף שחלום הפלייאוף נראה רחוק, או שמא ניתן להוריד הילוך ולשפר את הסיכויים לבחור את הסופרסטאר הבא? (אזכיר ששלושה שחקני MVP לשעבר שעדיין בליגה נבחרו על ידי הת'אנדר בין השנים 2008-2011).

יש להדגיש שבניגוד לליגות הפוטבול והבייסבול, סדר הדראפט אינו מבוסס על סדר המאזנים בעונה הרגילה בלבד. שיטת הלוטורי של ה-NBA היא די ייחודית, מבין חמשת הענפים הגדולים בארצות הברית (פוטבול, כדורסל, בייסבול, הוקי וכדורגל), רק 2 ליגות, ה-NBA וה-NHL משתמשות בשיטת הלוטורי בעת הדראפט, בה הבחירות אינן מובטחות כאמור. בין הליגות הללו, ה-NBA היא המחמירה ביניהם: הקבוצה המסיימת במקום האחרון מקבלת 14% לבחירה הראשונה, ואילו ב-NHL היא מקבלת 18.5%, בנוסף לאחוזים טובים יותר לבחור בטופ 3.

זו שאלה מעניינת, שטומנת בחובה פקטורים נוספים מלבד סטטיסטיקה: האם עדיף להיכשל במשך שנים בשביל הסיכוי לפתח שחקנים ולצאת בהצהרה גדולה, בדומה לפילדלפיה 76', שכעת קוצרים את הפירות מהתהליך של סאם הינקי? או שמא עדיף להיות תחרותיים כל הזמן, כמו המיאמי היט של פט ריילי, גם במחיר לא פשוט?

סאם פרסטי הוכיח שיש לו עין לכישרון צעיר. הוא בחר שחקנים כמו קווין דוראנט, ג'יימס הארדן, ראסל ווסטברוק, דומאנטס סאבוניס וסרג' איבאקה. בנוסף לגניבות בשלבים מאוחרים כמו לו דורט (12.4 נקודות והגנה אישית אדירה בשנת הסופמור שלו), תיאו מלדון, אלכסיי פוקושבסקי ואייזיאה רובי. הוא גם חטף את שיי גיליג'יוס-אלכסנדר בטרייד ששלח את פול ג'ורג' לקליפרס, והוא הפך להיות פיסה חשובה מאוד לעתיד באוקלוהומה סיטי. ייתכן כי גם אם התא'נדר לא יפלו בעשירייה הראשונה של הדראפט, הם יצליחו למצוא עוד כישרון צעיר שייקח אותם צעד קדימה, יחד עם המשך בנייה של תרבות מנצחת בעיר.

הם מגיעים למשחק הלילה מול הניקס ברצף של שני ניצחונות רצופים, שניהם על יריבות טקסניות: הסן אנטוניו ספרס במשחק שקדם לאולסטאר, והדאלאס מאבריקס לפני יומיים. במשחק מול הפרשים מדאלאס, כל שחקני החמישייה קלעו בספרות כפולות. גיליג'יוס-אלכסנדר הנהיג עם 32 נקודות ו-6 אסיסטים, אך חשוב לציין לטובה את אלכסיי פוקושבסקי. הרוקי הצעיר ששיחק בליגה השנייה ביוון אשתקד סומן כאחד שיצטרך זמן רב כדי להתרגל לליגה. בחמישי האחרון הוא חזר לשחק לאחר שנעדר משישה עשר משחקים רצופים, קלע 14 נקודות וקטף 8 כדורים חוזרים. יהיה מאוד מסקרן לראות את ההתפתחות של הסרבי הצנום והכישרוני בשנים הקרובות.

הניקס, שיפגשו אותם במשחק המוקדם של ערב זה, חזרו מהפסקת האולסטאר שלהם בצורה הכי גרועה שאפשר. הם הושפלו מול המילווקי באקס, הפסידו את כל ארבעת הרבעים ונחלו תבוסה של 134:101, ההפרש הגדול ביותר שחטפו עד כה העונה. הכוכב שלהם, ג'וליוס ראנדל, קלע 3/11 מהשדה, בנוסף לשישה איבודים ומדד פלוס/מינוס של 19-. יחד עם ההפסד המביך, הם איבדו שלושה שחקנים חשובים למשחק הערב: אלפריד פייטון מתח רצועה ברגל, עימנואל קוויקלי נפצע במפשעה ודרק רוז גם ייאלץ להתלבש על אזרחי. אלו שלושה גארדים משמעותיים ברוטציה, ויחד עם אוסטין ריברס שיישאר בבית בעקבות לידת בנו, הניקס בבעיה קשה בקו האחורי.

פרנק ניליקנה, ששיחק רק 14.2 דקות למשחק בפחות מחצי ממשחקי הקבוצה, כנראה יפתח בעמדת הרכז אצל תום ת'יבידו. אחריו, קשה לראות מי נותן דקות משמעותיות בעמדה מספר אחת – אלק בורקס נותן תפוקה טובה מהספסל, אולם הוא יותר סקנד-גארד סקורר מאשר מוביל כדור. תיאו פינסון שיחק 26 דקות כוללות העונה, וגם הוא שוטינג גארד בהגדרתו, אחריו זה רק מתדרדר. לא תמצאו תומך גדול ממני בהתפתחות המגמה של כדורסל ללא עמדות, אבל מישהו בכל זאת צריך לדעת לנהל את הכדור על המגרש.

עוד לפני שעלו על הפרקט, ידענו ממה לצפות מהקבוצה הניקס הזו שמנוהלת על ידי תום ת'יבידו: הגנה חזקה (מקום אחרון בליגה בנקודות יריב למשחק עם 105.2) אך סגנון משחק איטי ומייגע (מקום אחרון בליגה בקצב משחק עם מדד 96.1) בתוספת של הסתמכות יתר על כוכבים (ג'וליוס ראנדל שיחק הכי הרבה דקות מבין כל שחקנים הליגה, 1386. אר.ג'יי בארט במקום העשירי בליגה עם 1256 דקות סך הכל).

הניקרבוקרס נעצו את דגלם חזק בתמונת הפלייאוף, הם כעת במקום השישי בקונפרנס המזרחי, כאשר המיאמי היט שבמקום הרביעי מקדימים אותם במשחק 1 בלבד, ואילו הניקס מקדימות את ההוקס שבמקום השביעי ב-1.5 משחקים. אמנם, זה יותר אינדיקטור לחולשת המזרח מאשר לחוזקת הניקס. במדד ה-Net Rating המוערך, הם נמצאים במקום ה-19 בליגה עם 0.4-. לפי מדד חוזקת הלו"ז, הם נמצאים בשליש התחתון של הליגה (דהיינו, משחקים קלים יותר מהרוב המוחלט של הקבוצות). ישנם כמה תכשיטים ברוסטר הזה, אך הם חייבים להוסיף כוח אש אם הם באמת רוצים להתמודד חזק לתוך הקיץ, לשנה הזו ולעתיד הרחוק יותר.

בנוסף לפציעות שפורטו אצל הניקס, גם מיטשל רובינסון ימשיך את היעדרותו, שנמשכת כבר מעל חודש לאחר ששבר את ידו.

אצל הת'אנדר, שיי גיליג'יוס-אלכסנדר, דאריוס באזלי, ג'ורג' היל וג'וש הול לא יהיו זמינים.

הימור: קשה להמר על משחק עם חיסורים כה רבים, אך אני מאמין שבלי שג"א, הת'אנדר יתקשו מאוד מול הגנה קשוחה. הניקס ב-4 במשחק שלא עובד את ה-200 נקודות משותפות.

ברוקלין נטס (13-25) – דטרויט פיסטונס (27-10), 02:00

קרב קצוות קלאסי: הברוקלין נטס מפוצצת הסופרסטארים שיכולה להוריד את פער לחצי משחק בלבד מהמקום הראשון במזרח עם ניצחון, נפגשות עם המקום האחרון בקונפרנס והמאזן השני הכי גרוע בליגה, הדטרויט פיסטונס.

למרות העונה המאכזבת שהחבורה מעיר המכוניות חווים, הם הצליחו לקטול כמה דרקונים ענקיים. ניצחונות על הבוסטון סלטיקס (פעמיים), המיאמי היט בחוץ, הלוס אנג'לס לייקרס והפילדלפיה 76' בבית, בנוסף לניצחון קודם על אותם ברוקלין נטס שהם יפגשו הלילה, מהווים יותר ממחצית מהניצחונות הכוללים של מתלמדיו של דוויין קייסי.

הניצחון, 122:111 מול הנטס הגיע רק לפני חודש וחצי. ג'רמי גראנט הוביל את רשימת הקלעים הכללית עם 32 נקודות, במשחק בו שותפו ג'יימס הארדן (24 נקודות) וקיירי אירווינג (27 נקודות). ההגנה של הנטס לא יכלה להדוף משב רוח אז, וכך גם היום. הם מראים שיפור קל לאחרונה, לאחר ששכנו במקום הראשון בנקודות יריב בממוצע למשחק, הם ירדו "רק" למקום הרביעי כאשר היריבות ממטירות עליהם 115.9 נקודות בממוצע למפגש.

על אף הקשיים ההגנתיים, הנטס עדיין התברגו חזק מאוד בצמרת, במיוחד לאחר הניצחון החשוב שלהם נגד הבוסטון סלטיקס בחמישי האחרון. קיירי אירווינג התפוצץ על האקסית השנואה כשצלף 40 נקודות, 8 מהן בריצת 13-3 שהכריעה את המשחק ברבע הרביעי, וגם נתן ריאיון פוסט-משחק שהראה כמה חשוב היה לו לנצח בקרב הזה: "רצינו לבוא למשחק הזה במאמץ מקסימלי, במיוחד נגד הסלטיקס, קבוצה שנפגוש פעמים נוספות בהמשך הדרך, כנראה גם בפלייאוף, מי יודע. רצינו להציג מאמץ עילאי הלילה וליהנות על הפרקט, כולנו נהנים להתחרות ברמות הגבוהות ביותר" אמר אירווינג המיוזע לקהל העיתונאים.

ההופעה הזו נגד הסלטיקס הקנתה לו 77 נקודות בשני המפגשים הראשונים שלו מול בוסטון מאז שעזב, הנתון החמישי הכי גבוה בהיסטוריה לשחקנים בשני המשחקים מול האקסית הטרייה, לפי סוכנות אליאס. הוא כבר מיצב את עצמו במקום השלישי בהיסטוריה של הנטס במשחק 40+ נקודות (5 פעמים), רק ג'ון ווילאמסון ו-וינס קרטר מובילים עליו כעת. קיירי תמיד קלע בצרורות, אך העונה הזאת היא כנראה עונת הקליעה היעילה ביותר שלו. הוא מציב שיאי קריירה באחוזים מהשדה (51.6%), אחוזי מעבר לקשת (42%), ומדד האחוזים האפקטיביים (59%).

מעניין לראות את הפיסטונס של השנה בהשוואה לנטס של שנות הבצורת בעקבות הטרייד המטופש על פירס/גארנט. שתי קבוצות מלאות בשחקנים צעירים שנלחמו בכל משחק, אך לא היה להם את "ההורה האחראי", הוטרן הזה שלוקח אחריות ומנצח משחקים. למעשה, הם במצב טוב יותר מהנטס האלו כיוון שיש להם עדיין את בחירות הדראפט שלהם. שחקנים כמו ג'רמי גראנט, קיליאן הייז וסאדיק ביי יכולים להיות חתיכות חשובות לעתיד הקרוב.

אצל סטיב נאש והנטס, קווין דוראנט לא ישחק (בדומה למפגש הראשון בין שתי הקבוצות) בשל מתיחה בשריר, אליו יצטרפו ספנסר דינווידי, טימותי לואו-קברו ובלייק גריפין על הספסל.

מנגד אצל דטרויט, ג'אליל אוקפור, קיליאן הייז וחמידו דיאלו שנרכש השבוע בטרייד עם הת'אנדר לא יעלו על הפרקט.

הימור: המפגש הראשון ביניהם היה גניבה יפה של דטרויט, זה לא יקרה שוב. 21 הפרש ברוקלין בסיום.

שארלוט הורנטס (18-18) – טורונטו ראפטורס (20-17), 02:00

שתי קבוצות מבטן המזרח נפגשות לקרב שיכול להיות קריטי בחישוב הפלייאוף עוד מספר חודשים: הטורונטו "טמפה ביי זמנית" ראפטורס עושים את דרכם ל-"ספקטרום סנטר" שבצפון קרוליינה למשחק נגד הצרעות משארלוט.

בהסתכלות יבשה, המשחק לא מושך את העין של הצופה הממוצע. אמנם, בחקירה של המפגשים הקודמים בין שתי הקבוצות, ניתן לראות כי היריבות המפתיעה הזו מספקת משחקים צמודים ומסקרנים: בארבעת המשחקים האחרונים, המנצחת תמיד ניצחה בשיניים, ולעולם לא בהפרש שגדול מ-3. הראפטורס יצאו עם ידם על העליונה בצמד המפגשים העונה שהתקיימו אחד אחרי השני באמצע ינואר, שני ניצחונות שעזרו להרים את הקבוצה של ניק נרס אחרי התחלה מזוויעה של 8-2 בעשרת המשחקים הראשונים שלהם.

הלילה, הראפטורס יפגשו קבוצה שונה ממה שראו בתחילת העונה. אחד מהמועמדים החזקים ביותר לרוקי העונה, לאמלו בול, התחיל לפתוח בחמישייה של המאמן, ג'יימס בורגו, והוא מוכיח את עצמו כל משחק מחדש. לפני המשחק האחרון, הוא קלע לפחות 19 נקודות בשישה משחקים רצופים, כולל תצוגה של 30 נקודות ו-8 אסיסטים נגד הטרייל בלייזרס. המשחק הראשון של ההורנטס בחזרה מהפגרה אולי לא כלל הופעה התקפית של אח הבול הצעיר, אלא דווקא הופעה מחברו לעמדת הגארד – טרי רוז'ייר, שקלע 12 מ-15 הנקודות האחרונות של קבוצתו בדרך לניצחון 105:102 על הדטרויט פיסטונס.

זה הניצחון השלישי מארבעת המשחקים האחרונים של ההורנטס, והם מגיעים מלאי ביטחון לאתגר הלילה מול הקנדים: "זה מה שמפריד את הטובים מהמצוינים, אם אתה רוצה להיות מצוין, חייב שיהיה לך את הביטחון הזה ברגעים המכריעים" העיד על עצמו רוז'ייר בסיום הניצחון הקודם.

ואם אנחנו כבר חונים בנושא של גארדים צעירים ומוכשרים, דוונטה גראהם ישוב הלילה לסגל לאחר שפספס כמעט חודש בשל פציעה בברכו. הוא יכול לתת כוח אש חשוב מהספסל בדקות בהן אחד מחברי הצמד בול@רוז'ייר יישב על הספסל.

בדומה לפעם הקדומת בה פגשו את שארלוט, הראפטורס במומנטום שלילי במיוחד. הם ניצחו רק משחק אחד בששת הניסיונות האחרונים שלהם, כולל ההפסד האחרון שהגיע מידיהם של האטלנטה הוקס בתוצאה 121:120, לאחר שהובילו ב-15 הפרש בשש הדקות האחרונות. נורמן פאוול וכריס בושה קלעו 62 נקודות משותפות, אך זה לא הספיק מול ההוקס הממוצעים.

ניק נרס המאוכזב ניסה למצוא תשובות להפסד המרגיז: "היינו צריכים עוד מהלך אחד, עוד סל אחד, סל שהיה גומר את העניין, או סטופ הגנתי אחד שהיה מוציא להם את הרוח מהמפרשים. לדאבוני, לא הצלחנו למצוא את המהלך הזה" חתם המאמן המיואש.

דבר קטן שניתן לאוהדים הקנדים להתנחם בו הוא שקייל לאורי הגיע למקום השני ברשימת קלעי כל הזמנים של הדינוזאורים, הוא עבר את הדינוזאור המקורי, כריס בוש, וכעת מפגר מאחורי המקום הראשון וחברו הישן לקבוצה, דמאר דרוזן, ב-3,004 נקודות בדיוק.

עם חזרתו של גראהם לקבוצה, אין לחבורה של ג'יימס בורגו פציעות משמעותיות לדווח עליהן.

בצד של ניק נרס, חמישה שחקנים יפספסו את המאורע של מגבלות הקורונה: או.ג'יי אנונובי, פרד ואן פליט, פאסקל סיאקם, פטריק מקאו ומלאכי פלין.

הימור: הסגל והמומנטום החסר של טורונטו יהיה המפלה שלהם הפעם. 7 הפרש לשארלוט בבאזר האחרון.

וושינגטון וויזארדס (22-14) – מילווקי באקס (14-23), 02:00

ה-"קפיטל 1 ארנה" יהווה הבית למפגש בין מוליכת המזרח אשתקד מוויסקונסין לבין המכשפים מהבירה האמריקאית שמדשדשים בתחתית הטבלה.

האיילים גברו על המכשפים בכל אחד מחמשת המפגשים האחרונים שלהם, כאשר הם קלעו כמויות אבסורדיות של נקודות: 131, 148, 151, 137, 126. אלו כמויות הנקודות הסופיות שהבאקס קלעו על הוויזארדס בחמשת המשחקים האחרונים שלהם. חמישה ניצחונות, ארבעה מהם בהפרש 13 וצפונה.

החבורה של סקוט ברוקס מקבלת את צמד המשחקים הקשוח מול מובילת הקונפרנס של השנה שעברה בעיתוי רע. לאחר שצברו קצת מומנטום חיובי זמן מה לפני פגרת האולסטאר, הוויזארדס שוב חזרו לסורם והפסידו 4 מתוך 5 האחרונים שלהם, כולל שניים רצופים שהאחרון ביניהם הגיע מול מוליכת המזרח הנוכחית, הפילדלפיה 76', בתוצאה 127:101 במשחק הבית הראשון בעקבות הפגרה.

הבאקס כמובן מגיעים לקרב במצב טוב יותר באופן משמעותי, בפרט אחרי שפירקו את הניו יורק ניקס לפני יומיים ב-33 הפרש. הבאקס ניצחו 7 מ-8 המשחקים האחרונים שלהם, 5 מהם בהפרש דו ספרתי. החצי השני של חודש מארס יהיו מאוד חשוב עבור הבאקס האלו, הם משחקים נגד הרבה יריבת מזרחיות: הוויזארדס פעמיים, נגד הסיקסרס, הפייסרס, הסלטיקס פעמיים וגם הניקס פעם נוספת, בנוסף לשני מפגשי חוץ מול קבוצות הלוס אנג'לס בסטייפלס סנטר.

אצל מילווקי אינן פציעות משמעותיות לדווח.

אצל וושינגטון, דאביס ברטנס הצטרף לתומאס ברייאנט ואישמעל סמית' בדו"ח הפציעות וכנראה יצפה במשחק הלילה מהצד אחרי שמתח שריר בירף במשחק הקודם מול פילדלפיה ולא חזר.

הימור: ייתכן וזו תהיה התבוסה הכי גדולה השנה, 41 הפרש מילווקי במשחק משוגע.

דנבר נאגטס (15-22) – דאלאס מאבריקס (17-19), 05:00

המשחק המאוחר של הלילה מציג קרב שמזכיר רגע מכונן בהיסטוריה של הליגה: בשנה שעברה, בעת שהנאגטס והמאבריקס חרקו את נעליהם על הפרקט, הליגה הודיעה שהיא דוחה את שאר המשחקים בעקבות בדיקת הקורונה החיובית של מזלזל הנגיף, רודי גובר.

המאבריקס ניצחו את המפגש הזה בתוצאה 113:97. הקבוצות הספיקו להיפגש כבר פעמיים העונה, כל אחת ניצחה מפגש אחד, המאבריקס פתחו ראשונים עם ניצחון 124:117 לאחר הארכה, ואילו הנאגטס לקחו את המשחק המאוחר יותר בתוצאה 117:113.

לאחר התחלה מקרטעת של העונה בה עלו ממערותיהם מצקצקים רבים שזלזלו בנאגטס אחרי גמר המערב המרשים אליו הגיעו בשנה שעברה, החבורה של מייק מאלון השתיקה את המבקרים פעם נוספות וחזרה לדרך המלך.

הנאגטס ניצחו את חמשת המשחקים האחרונים שלהם, כולם מחוץ לקולראדו. מבין הקבוצות שנחלו הפסדים לנאגטס ברצף הזה – אינדינה, מילווקי (ההפסד היחיד של הבאקס במשונת המשחקים האחרונים) וממפיס.

המשחק האחרון היה מול הגריזליס, בו חמקו עם הניצחון בשיניים בתוצאה 103:102. 42 נקודות משותפות (21 כל אחד) לוויל בארטון ומייקל פורטר ג'וניור חיפו על היעדר התפוקה מהגארד הנפיץ, ג'מאל מארי (6 נקודות, 1/14 מהשדה, 1/5 מחוץ לקשת ושום זריקת עונשין במשחק מחריד).

המאבריקס יקבלו את לוקה דונצ'יץ' חזרה לאחר שלא שותף בהפסד במשחק האחרון של המאבריקס מול אוקייסי.

חמישייה פותחת של ג'יילן ברונסון, ג'וש ריצ'רדסון, דורין פיני-סמית', מקסי קליבה ו-וילי קאולי-שטיין היא לא משהו שאוהדי הפרשים, וריק קרלייל, רוצים לראות פעם נוספות בקרוב.

הימור: לוקה יחזור, ואיתו יחזור המומנטום של דאלאס. אלך על ההפתעה של הלילה כאן, 8 הפרש מאבס.

עוד ישוחקו:

אטלנטה הוקס (20-17) – סקרמנטו קינגס (22-15) – 02:30

מיניסוטה טימברוולבס (29-8) – פורטלנד טרייל בלייזרס (15-21), 03:00

פיניקס סאנס (11-25) – אינדיאנה פייסרס (20-16), 05:00

לפוסט הזה יש 58 תגובות

  1. דטרויט יכו בנטס-אתם מופתעים? מנחם העלה פוסט הילולים לנטס ולכן הם ינוגבו. דטרויט יכו בהם שוב.

    ניקס ינצחו 15 ומעלה

    הצרעות יעקצו את הראפטור

    יאניס עם 50 על ווש וניגוב קליל

    דונציק ינגב את הגוקר

    ההוקס פוגשים זבל ושהם מול זבל הם מועדים עם הפרצוף לאשפה, הקינגס ב5 ומטה

    ליליארד עם סיכוי טוב ל50 מול גורי הזאבים וניגוב קליל

    הסאנס היו צריכים לקרצף ויש מזל לאינדי הפחונים שהמשחק נדחה

    לילה שעמום חבלז

    היום בשכונה ג'יימקל גרין חוזר אחרי היעדרות של 3 חודשים, האמת חזר כבר ביום ד אבל הייתי חולה ולא נכחתי לטקס החתימות.
    דה שוט היום נראה באיזה כושר האיש שלך 🙂

    1. האיש שלי ג׳מייקל גרין חוזר למגרשים!!! תן דיווח. בינתיים האיש שלי בפסקז׳ מרקיניוס מנגב כל הדרך לגמר היו סי אל. יעצור רק אצל סיטי או באיירן.

      1. מרקיניוס אש ראיתי אותו מול בארסה. בארסה אבל טחנו אותם 1 1 סתמי.
        מסי צריך להצטרף לפסז הוא וקיליאן יקרצפו. אמרתי לך כל עוד ניימר לא משחק הכל טוב צריכים לדחוף אותו לאיזה סיטי או משהו

  2. רבינוביץ' אני חושב שאתב מתבלבל. המשחק של הסאנס עם הפייסרס כבר נדחה פעם אחת לפני חודשיים. איפה ראית עדכון שהוא נדחה שוב?

      1. דווקא לגמרי תלוי בו

        דני שומע אני לא מעוניין לשחק אצלך לא מעוניין להיות רול פלייר לא מעוניין לעמוד בפינה אני רוצה כדור לזריקות אחרונות….

        בדיעבד הטעות הכי גדולה של איינג וסטיבו לשחרר את מוריס שהיה שווה את ה20 מיליון ולפני את קראודר.
        אם היה להם היום קראודר ומוריס הם בלבל אחר..
        בעולם שאאינג וסטיבוס היו עושים את קיירי מאושר את מוריס עם הברינקס וקראודר על לחימה אולי זאת הייתה אלופה

        קיירי בראון טייטום קראודר תייס שסמארט ומוריס עולים מהספסל ובקלאץ הם סמול בול…

            1. היה תחת חוזה עד המעבר שלו להיט – אחרי קליבלנד הגיע ליוטה ומשם לממפיס בטרייד על קונלי (אבל פגעת בול בסכום – 35 ל5 מבוסטון ב2015).

  3. Boston’s multiple picks are not the multiple pick offers of years past. Boston no long has other team’s high draft picks to offer and can only trade their own first-rounder, which are low and would only get lower if they were able to trade for a difference-making player.

    אאוץ מישהו לא מכר בזמן

  4. פשש עידו איזה פריוויו מושקע!!! תודה רבה.
    .
    ערב של שני משחקים מעניינים, במידה ואכן אינדי מגיעה לפיניקס (אמנם בק טו בק אבל מעניין לראות את לאברט חוזר), יחד עם קרב האירופאים הגדול.

  5. תודה!
    דנבר דאלאס משחק אדיר!
    ווסטברוק אמור לשחק היום?
    הוא השחקן המצטיין של ווש בחודש האחרון, לא שזה מספיק..אבל בלעדיו גם רבע ראשון לא מומלץ.

  6. פריוויו מדהים, תודה רבה.
    .
    מי זה המוזס בראון הזה? נראה שיש פוטנציאל.
    בכלל הת'אנדר זו חבורה של נו-ניימס אבל כל אחד נותן ביצה.

  7. המציאות שבה הניקס מעל אינדיאנה (ניקס בפלייאוף הפייסרס כרגע לא!), היא לא פחות מחלומית…
    ההתחזקות של מיאמי, הרחיקה אותם מבטן הפלייאוף והיא כרגע בפליי-אין, אבל עדיין…

  8. עשיתי קצת.חקירה על 24 החולה צרעת מוושינגטון.
    לפני שבועיים הוא ניסה לעשות אותו דבר לשחקן ממפיס שהיה באוויר בניסיון לקלוע שלשה.
    זבל כזה צריך לגרוס , שילך לשחק בלבנון שיהיה הפוינט גארד של החיזבאללה

  9. משחק צמוד וטוב בווש מול מילווקי בלי בראדלי ביל
    ווסטברוק במשחק וינטאז' עם 42 נקודות ו12 ריבאונדים ואסיסטים.

  10. הלוזר הקטן בא ופשוט הפך אותו לניצב בהצגה, אם לאייטון היה אופי של כוכב הוא היה נותן לו פצצה ותולה אותו מהתחתונים בחדר ההלבשה, אבל המסומם האפס הזה מעדיף להפוך לקאפלה איזה בזבוז של כשרון. ממש עגל

    1. מרחק פציעת המסטרינג מהדחת קבוצת ההתקפה (כנראה) הכי טובה בהיסטוריה… לקח את OKC לפלייאוף שכולם נבאו שיהיו בלוטרי… הביא את הסאנס למקום השני (כרגע) במערב (ובליגה בכללי) שרק מתחזק משנה לשנה…
      כן… לוזר זאת הגדרה מדויקת…
      .
      ושום מילה על עשבים ושאר צמחי מרפא…

      1. כאילו הוא היה לבד,שכחת אחד בשם הארדן שהיה הכוכב הראשי, ועדיין נכשלו שנה אחרי איתו לזכרוני… אף פעם לא הגיע לגמר המערב פעם אחר פעם פרט לזאת שהארדן סחב אותו , תוך נפילות היסטוריות למרות קבוצה כישרונית הרבה יותר על הנייר.
        .
        בOKC הוא גם לא היה השחקן הכי טוב זה הייתה שלישיית רכזים בראשותו של ג’וליוס אלכסנדר אבל בוא נשנה את ההיסטוריה למען הלוזר .
        .
        אולי אתה לא זוכר סאנס סיימו את העונה שנה שעברה במאזן 8-0 אם השיפור של הצעירים וזה שלול שיפור על רוביו אין ספק, אבל לא הוא זה שהביא את הסאנס למקום שני הוא רק חלק במכונה שמשחקת מאוד חכם.

          1. תשמע סמיילי הוא שחקן מעולה ואחלה מנהיג באמת אבל קושרים לו כתרים לא לו.
            חוץ מזה בשנתיים האחרונות הבחירה שלו לאולסטאר זה רק כי הוא חבר תאגיד. עונה שעברה שדד את מוראנט והעונה את בוקר

            1. התוצאות של הקבוצות שלו מדברות בעד עצמן – פשוט מאוד ולא צריך לסבך את זה.
              יש שחקנים שמעבר לסטטיסטיקה ולנקודות הם פשוט יוצרים סביבה מנצחת. גורמים לאלו שלידם לשחק טוב יותר וגם לקבוצה לשחק טוב יותר

  11. כן בטח רק הוא עשה את זה לא הארדן גלינארי ובוקר….
    יותר מידי קרדיט נותנים אחלה שחקן בוודאי עדיף על רוביו אבל מפה להפוך אותו לסיבה המרכזית להצלחה מזכיר אחד משם דונקי…
    הוא פשוט חבר תאגיד בכיר לכן מפומפם יתר על המידה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט