דנבר מנצחת בקושי, פילי בקלות אבל מאבדת את אמביד, נצחונות גם למיאמי, יוטה ולספרס ביום שישי הגדול / דור בלוך

דנבר מנצחת בקושי, פילי בקלות אבל מאבדת את אמביד, נצחונות גם למיאמי, יוטה ולספרס ביום שישי הגדול / דור בלוך

וושינגטון וויזארדס 101 (22-14) – פילדלפיה 76'ס 127 (12-26):

נצחון נאה לפילדלפיה אבל מה שיזכר ממנו הוא הפציעה של אמביד עליה תוכלו לקרוא יותר בפוסט ייעודי של הדוק.

המשחק הוכרע למעשה ברבע הראשון בו פילי עצרה את וושינגטון על 15 כאשר הוויזארדס נראים פשוט מזעזע, מנגד ההגנה של הווריזארדס לא הצליחה להוריד את פילי מתחת ל-30 נקודות באף רבע כך שההפרש רק הלך וצמח במין גרבג' טיים מתמשך.

בטור הסטטיסטי בלטה השליטה של פילי בריבאונד (32-49) והקליעה משלוש כאשר הסיקסרס עומדים על 52.4% נהדרים, בעוד וושינגטון עומדת על 33% בלבד.

ווסטברוק סיים עם 25 למפסידים וביל המשיך את היכולת הפושרת שלו מאז החזרה מפגרת האולסטאר עם 19. אבדיה סיים עם 4 ו-5 ריבאונדים כולל 0 מ-3 מחוץ לקשת, פרמטר שאם לא יצליח לשפר בשנה שנתיים הקרובות הוא יתקשה לחצוב לעצמו קריירת NBA משמעותית.

בצד השני אמביד סיים עם 23 ב-20 דקות כשהוא כאמור יורד באמצע הרבע השלישי בגלל ציעה. מילטון וקורקמז עלו מהספסל ל-18כל אחד, קארי והאריס הוסיף 14 כ"א.

ממפיס גריזליס 102 (17-17) – דנבר נאגטס 103 (15-22):

ניקולה יוקיץ' היה הכוכב הבלתי מעורער של המשחק הזה כשהוא קולע את 5 הנקודות האחרונות של קבוצתו, ובכך מצליח לבלום קמבאק מוצלח של הגריזליס, אבל לג'ה מוראנט הייתה עוד הזדמנות לנצח את המשחק אבל הוא החטיא את הליי-אפ ודנבר לוקחת את ה-W כאן.

מוראנט סיים עם 16 ו-9 אסיסטים אבל גם 5 איבודים ו-5 מ-16 בלבד מהשדה. ולנצ'יונס הפעם היה פושר יותר עם 14 ו-11 ריבאונדים, בעוד ברוקס וקלארק תורמים 20 כל אחד וקייל אנדרסון שהפך לכוכב הטור הזה מסיים עם 2 בלבד כולל 1 מ-5 מהשדה.

יוקיץ' כאמור כיכב הערב עם 28, 15 ריבאונדים ו-7 אסיסטים כשהוא תורם גם 2 חטיפות והכל באחוזים מצוינים כהרגלו. פורטר ובארטון הוסיפו 21 כל אחד באחוזים טובים אבל מארי עליו דיברנו לפני המחשק היה בערב מזעזע שכמעט הוריד משחק טוב של חבריו לטמיון עם 1 מ-14 (!) מהשדה. קמפאצו עוד אחד מחביבי הטור תרם 8 מהספסל.

ניו אורלינס פליקאנס 116 (22-16) – קליבלנד קאבלירס 82 (23-14):

רגע נדיר של נחת לפליקנס שלאחר רבע ראשון דיי מאוזן פשוט פירקו את הקאבס הפריכים ברבע השני והשלישי. ברבע השני זה היה 19-35 שעוד נראה סביר אבל ברבע השלישי הם עצרו את הקאבס על 9 נקודות ברבע כולו וההפרש רק הלך וגדל עד לסיום.

במשחק שבטח שבר כמה שיאים הנה כמה מספרים – 33-70 (!) לפליקנס בריבאונד, 34% מהשדה ו-22% מהשלוש לקאבס, הפליקנס מנצחים ב-34 הפרש במשחק שבו קולעים ב-25% מהשלוש, דבר שלא קרה בטח משנות ה-80.

סקסטון סיים עם 19 כאשר באמת כל יתר הקאבס היו בערב שהם ירצו לשכוח. בפליקנס ציון סיים עם 23 נקודות ב-18 דקות, ואינגרם הוסיף 28 ב-25 דקות. אדאמס הוציא עצבים עם 10 נקודות ו-17 ריבאונדים ב-21 דקות. מהספסל אלכסנדר ווקר סיים עם 15 והייז הוסיף 13.

שיקאגו בולס 90 (20-16) – מיאמי היט 101 (18-20):

מיאמי פתחה טוב כשבאטלר שולט במשחק, אבל לווין החזיר אתשיקאגו מיתרון דו ספרתי לפיגור נקודוה בסוף הרבע השני. המחצית השניה הייתה צמודה עד פתיחת הרבע הרביעי אז מיאמי שיחזרה את הרבע הראשון שלה וברחה כשהיא קולעת 31 נקודות ברבע, הכי הרבה שלה במשחק, ומנצחת את המשחק כשהיא נהנת ממשחק מפוזר של שיקאגו שאיבדה 16, ומ-46% מהשדה שלה עצמה.

לווין סיים עם 30 באחוזים מעולים וחבל על המשחק הטוב שלו, מארקנן נתן את אחד ממשחקיו הטובים העונה עם 20. בצד השני באטלר עם 28 ו-8 אסיסטים פשוט לא היה מוכן לצאת מכאן בלי ניצחון, דרגיץ' היה נהדר מהספסל עם 25 ורובינסון הוסיף 15 משלו.

סן אנטוניו ספרס 104 (15-19) – אורלנדו מג'יק 77 (25-13):

יריבה בהזמנה כבר אמרנו?

דווקא אורלנדו פתחה את המשחק בסערה כשהיא מסיימת את הרבע הראשון ביתרון 16-29 עם ווץ' במשחק דומיננטי, אבל הרבע השני היה סיפור אחר לחלוטין והספרס לוקחים אותו 10-31 כאשר אורלנדו החסרה פשוט לא הייתה עם דיי עומק כדי להישאר בקצב. המשחק נשאר פחות או יותר מאוזן עד לקראת סיום הרבע השלישי אז אורלנדו פשוט התפרקה, הספרס עשו רבע רביעי של 13-30 כדי להשיג ניצחון נינוח במשחק שנפתח אחרת לגמרי.

ווץ' כאמור היה טוב והוא באמת צריך לעזוב את פלורידה לטובת עתיד טוב יותר. 26 נקודות כולל 2 מ-2 משלוש היו לו, בייקון הוסיף 15 באחוזים מחרידי, וכשהוא נאלץ לשחק עם אל פרוק אמינו, אוקקה, קרטר-וויליאמס ורנדל דקות ארוכות, אפשר להבין את התסכול של הווץ'.

בצד השני 19 לרודי גיי ב-20 דקות מהספסל, כאשר וייט ומארי מוסיפים 17 כל אחד.

יוטה ג'אז 114 (9-28) – יוסטון רוקטס 99 (25-11):

הג'אז נראו בדרכם לנצחון קליל כשהם מובילים ב-17 במחצית בה הרוקטס פשוט לא הצליחו לעצור אף אחד במדים של יוטה, אבל ברבע הרביעי קווין פורטר ג'וניור הוביל קמבאק שהוריד את ההפרש עד 5 וסימני דאגה ניכרו אצל המורמונים, אבל שלשות של קלארקסון ואונילוהידוק הגנתי החזירו את הג'אז ליתרון דו ספרתי ומזה יוסטון כבר לא מצאה דרך חזרה.

הרוקטס קלעו רק 21% מהשלוש בעוד הם אפשרו 48% מהשדה ליוטה, ועם מספרים כאלה קשה מאוד לנצח גם כשאתה כופה 20 איבודים על יוטה שנראה שעדיין לא התאוששה עד הסוף מהמשברון ובעיקר מהסחות הדעת שהיא עצמה גרמה בהתבטאויות של אנשיה בתקשורת.

פורטר ג'וניור כנראה במשחקו הטובביותר בליגה קלע 27, סטרלינג בראון הוסיף 15, כמו גםמרטין ג'וניור. מיטשל הוביל את יוטה עם 28, קונלי הוסיף 20, וקלארקסון ובוגדנוביץ' עם 15 כל אחד.

לוס אנג'לס לייקרס 105 (13-25) – אינדיאנה פייסרס 100 (20-16):

משחק רב תהפוכות אך לא באיכות גבוהה מידי מסתיים בניצחון של הלייקרס שממשיכים לסחוב בקושי את התקופה ללא דיוויס שאמורה להימשך עוד שבועיים נוספים לפחות לפי הדיווחים האחרונים.

אינדיאנה פתחה טוב יותר כשברוגדון קולע לא פחות מ-18 נקודות ברבע הראשון מול 20 של הלייקרס כולם. מכאן התפתח דפוס של חזרה של הלייקרס עד שוויון וחזרה של אינדיאנה ליתרון של סביב 8, דפוס שנמשך עד הרבע הרביעי. הלייקרס נשארו במשחק בדקות שלברון נח ברבע הרביעי עם הרבה האסל בעיקר של קייל קוזמה והארל, וכשלברון חזר הכל היה מוכן לקמבאק של הלייקרס שנטלו את היתרון לקראת הסיום.

8 שניות לסיום בפיגור 3 אינדיאנה איבדה את הכדור בהוצאת החוץ ובזה נגמר העניין.

ברוגדון סיים עם 29 במשחק מצוין שלא עזר בסופו של דבר לפייסרס, סאבוניס הוסיף 20. בצד השני קוזמה הוביל את הלייקרס עם 24 מהספסל והארל הוסיף 17. לברון בערב חלש סיים עם 18 ו-10 אסיסטים ב-5 מ-13 מהשדה.

לפוסט הזה יש 36 תגובות

  1. תודה על סיקור מהיר כרוח ופנטסטי , בלי אמביד לפילי הלך הפלייאוף וחבל למרות שכם איתו אני לא רואה איך עוברים את ברוקלין בלעדיו אנחנו בין הקבוצות החלשות בפלייאוף המזפחי.
    .
    אני מת על הלייקרס אבל דבר אחד שאני אוהב יותר זה כדורסל, אם רוצים לתת ללברון אליפות תפאדל אבל תמכרי את זה בתור ספורט תחרותי הוגן ומקצועי. לברון פשוט מחסל שחקנים בדרך לסל (בדומה ליאניס) ועוד מקבל עבירות הרבה דברים זה כן כדורסל זה לא. תורידו את עזרת השופטים והכוכבים מגרדים 20 נקודות בלחץ

    1. שיקצה מביא גויש מאני לכן חשוב שהוא יהיה למעלה ובטח בפלייאוף בלידיו הליגה מאבדת טונות כסף. כולנו יודעים מה זה גם לwwe יש אוהדים אנחנו פשוט מכורים אבל ברור לך שהליגה זה לא השכונה עם ספורט ותחרותיות 100%.
      בnba ספורט ותחרותיות זה 30%.
      מה שחשוב זה לנפח סטט לכוכבים על מנת להעצים את המותג ולהכניס גואיש מאני לכיס. לכן יש טוויטר שמיטר מכירות גופיות ווי אר אול וויטנס גאסט דו איט וכל הבולשיט הזה והשופטים גם צריכים פרנסה מה אתה רוצה הם יודעים איפה מרוחה החמאה ואת מי צריך לשרת להיות משובץ למשחקים כיפים וכו.
      שיקצה זה פני הליגה והמתמודד העתידי לנשיאות הוא מעורר תמיד שיח והליגה בכותרות אז מה אתה רוצה שישפטו אותו כמו מיירס לאונרד?

  2. תודה דור, באסה עם אמביד, מקווה מאוד שזה לא חמור. ווש על הפנים, אין שם שחקן נוסף על הזוג שמסוגל לתת מיספרים יציבים. כולם מלבד הזוג זה דרג ב ומטה. בלי קשר, המומנטום שלהם התהפך בהפסד הכל כך כואב ומיותר לבוסטון.
    שמעון – לא בדקתי לעומק את ההגנה של אמביד. קיבלתי כמובן מאליו את דברי הכותבים כאן. עמדותיו של ננוחם הישראלי פוגעות כמעט תמיד. אם יהיה לי זמן אבדוק לעומק. בינתיים אני מאחל לא רפואה שלמה. לגבי מה שאמרת על דייוויס – כל מילה. מגן ברמה אחת מעל כל השאר.

  3. דראגיץ' סיים את המחצית בלי נקודות, קלע 5 ברבע השלישי וסיים את המשחק עם 25 נקודות. פנומן.

    משחק לא מבריק של מיאמי מבחינה התקפית, הרבה זריקות קלות לא נכנסו אבל המומנטום החיובי נמשך. באטלר בכושר הטוב בקריירה.

  4. תודה על הסיקור
    לילה של משחקים כשרים פרווה, עוד יום שישי בליגה
    גדול?? לא כל כל בטוח
    הלייקרס יצאו מבור ברבע האחרון לא בפעם הראשונה
    יש ירידה לא ברורה ביכולת ההתקפית של הקבוצה בלי קשר לפציעה של דייויס

  5. ממה שנראה לי בעין של מישהו שלא מבין, הפציעה לא נראתה כל כך חמורה, מההסבר של מנחם אני אופטימי שהוא יחזור לשחק עוד בועיים-שלושה. יש באמביד משהו קלאמזי קצת, אולי בגלל המשקל הגבוה.
    קה להתרל למחשבה שבמפגש יוסטון יוטה המורמונים הם הפיבוריטים הברורים, אחרי כל כך הרבה שנים שהתרגלנו שיוסטון היא הטופ דוג.
    תודה דור.

  6. שוב סוגיית סל ניצחון מעניינת, הפעם בממפיס.
    ג׳ורה דה מורמונט קיבל כדור בצבע עם 6 שניות. במקום ללכת לסטפ-בק ולהיות תלוי בעצמו, הלך חזק לטבעת ולגוף של הג׳וקר. עכשיו הוא בידיים של השופטים וכדברי השיר של אהוד בנאי ״איך זה נגמר בסוף כולם יודעים״

      1. היא הועלתה כאן כמה פעמים בזמן האחרון בעיקר בהקשר של דרגות הקושי (למשל הסטפ-בקים של לוקה ושל לילארד בסופי משחקים) ואחת התשובות הייתה שכך הם תלויים בעצמם בעוד שבחדירה הם נתונים בין השאר לחסדי השופטים. תראה כמה מוראנט כעס אתמול על שלא קיבל את השריקה. מסכים עם שמעון – אין לו ביטחון בקליעה שלו כמו שיש ללילארד ולאחרים.

  7. לייקרס מנצלים את ההעדרות של דייויס ומריצים חזק את קוזמה, וגם את הראל.
    עדיף שינוח כמה שצריך כי מה שקובע זה הפלייאוף.
    גם אמביד יכול עד אז נקווה לחזור

      1. סילבר? פחחחח
        אתה לא מודע לכמה עמוק הדיפ סטייט. סילבר נותן פקודות. בשביל לברון. מגוחך.
        אם תדע כמה עמוקה מחילת הארנב אתה תתחנן לחזור לעולם הפשוט שבו בסך הכל סילבר מנסה לדפוק את פילדלפיה (מקום מושבו של פעמון *החירות*. מקרי? שום דבר לא).

        1. במייל שקיבלנו רשום על פתק שהשמיד את עצמו דרך "וירוס" ממשפחת ה-"קורנה" היה כתוב שבתחתיתו של פעמון "החירות" (אבל האמתי, לא החיקוי החיוור של הרפליקה מגרסת הפעמון המקורי. דומה לצלחת. מקרי? אתם יודעים את התשובה)
          מוטמן הרמז למקום בו שליחיו של המריונטה בת דמותו של סגן הנשיא לשעבר ביידן (דומה הכלאה בין אלביס וסינטרה. מקרי?)
          מסתירים את התיקייה שמכילה את האמת אודות זהותו של נביא הבשורה פקסטר
          (מתחרז עם שם שמו של מגיב עבר כאן בהופס, ודומה לשמו של אוגר השעשוע ז'ול וורן. מקרי? שום דבר לא!)

            1. say no more,
              הבנתי אותך!
              .
              "השופטים הם רק בני אדם שטועים" = חיסונים קורונה התשפא = מדיניות החוץ הגרמנית= 1337 בגימטריה.
              .
              !!!
              .
              תמסור ל(פ)קסטר דרישת שלום בישיבת המוארים הקרובה.

  8. 76ers MVP candidate Joel Embiid is expected to miss 2-to-3 weeks with a bone bruise in his left knee, sources tell @TheAthletic @Stadium.

    Sixers sources expect Embiid could miss two weeks with bruise, which is described as "deep."

    ESPN Sources with @ramonashelburne: Philadelphia Sixers star Joel Embiid's MRI showed no structural damage to his left knee, just a bone bruise. ACL and meniscus are fine

    דה שוט חברך ננוחם קיבל עכשיו צפייה איך הגנת פילי בלי אמביד במשחקים הקרובים…

    1. פילי יראו פחות טוב בהגנה זה לא חדש עדיין ההגנה תהיה טובה (לדעתי טופ 10) , חכה להתפוצצות של הנגר זה בדיוק מה שהוא צריך כדי להרים את המנייה.
      .
      סימונס מגן על ברור שאמביד חשוב מאוד בהגנה אפילו יותר מסימונס אבל מה שסימונס עושה העונה מדהים הגנתית.

        1. פילי כבר שיחקו עונה קודמת בלי אמביד עם סימונס והרכב הקלעים והגנה ירדה מהגנת העילית שהייתה להגנת טופ 10 (עם הורפורד). והשנה יש לך שחקני הגנה יותר טובים, גרין סימונס טייבול. ברור שאמביד משפר מאוד את ההגנה אבל גם בלעדיו יש לפילי שחקני הגנה מצויינים.

    2. תהיה בוודאי ירידה כי הוא מגן רחבה וטבעת מעולה. אבל אולי יהיה שיפור בהגנה על הפיק-נ-רול. בכל מקרה אני מניח שתספגו יותר (מתפרצות ומעבר) ותפסידו יותר. חבל שהוא נפצע (בדיוק כשחשבתי לעקוב אחרי ההגנה שלו) לא כיף לברוקלין לעלות למקום 1 ככה. מבחינתי הייתי שמח שגם הגבה היה מפסיק את השביתה האיטלקית שלו (כדי למנוע מלברון אם וי פי) וחוזר לשחק. פציעות זה על הפנים, אף אחד לא שמח מהן.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט