מעורב הופס ליום ו': הנטס הפכה מקבוצת כדורסל לרומן של אהבה. I"M NOT KIDDING!/ מנחם לס

1.הארדן הפך ל-NETS' WHISPERER (ובמיוחד של קיירי אירוינג), ולמעשה "דובר השחקנים" של הנטס

ההבדל בין שתי הקבוצות נראה בברור בשלוש הדקות האחרונות: בראד סטיבנס לוקח טיימאאוט אחרי שמשוויון הנטס ברחו ל-5 עם שלשה של אירוינג.

המאמן סטיבנס מחזיק את 'לוח המגרש', משרטט תרגיל ושחקני הסלטיקס ספק מקשיבים ספק לא שמים. טאטום עומד בצד כזה, שסטיבנס לא רואה, ובקושי מסתכל על הלוח.

כשסטיב נאש קורא 'טיים' דקה אחרי, כל החמישייה, ומצטרפים אליהם טיילר ג'ונסון ועוד שני שחקנים, וכולם מחובקים, מקשיבים לכל מילה שיוצאת מפיו של סטיב נאש.

אגיד לכם משהו שברגע זה הקדשתי דקה שלמה במחשבה אם להכניס את מה שאני מרגיש, או לשמור זאת לעצמי כי אני מניח שהרבה מהקוראים לא יאמינו לי. יחשבו שאני מגזים. אבל ראיתי מספיק כדורסל להרשות לעצמי לכתוב את המילים הבאות:

בנטס נוצרת קבוצה לנגד עינינו מלאה ב…ב…ב…

אהבה!

כן. זה מה שאתם קוראים. אתה לעולם לא יכול לתכנן דבר כזה כי כש-15 שחקנים עם מאמן וארבעה עוזרים מתחברים ליחידה אחת אתה לעולם לא יכול לנבא מה יקרה.

\בנטס זה קרה. אולי זה הרבה בהשפעת סטיב נאש. אולי זו החברות בין קווין דוראנט לקיירי אירוינג. אני לא בטוח ולא יודע. ייתכן מאד שכשג'יימס הארדן הגיע לנטס וכולם חשבו שהנה הגיע הדינמיט שיפוצץ את כל העסק, ושבינו לבין קיירי אירוינג תתפתח מלחמה מכוערת על השלטון והמלכות, ובמקום זה הם הפכו לחברים הטובים בקבוצה כשקיירי אירוינג לא רק 'מקבל' את הארדן, אלא ממליך אותו כמנהיג הקבוצה, כל הירקות במרק התחילו להתערבב בצורה המפתיעה ביותר, עד שיצא דליקטסן. DELICATESSEN!

מי נראה המאושר ביותר ממשחקו של קיירי אירוינג (15 מ-23, 5 מ-8 מה-3 ל-40 נק' ב-39 דקות? מי הגיע אליו וחיבק אותו בשעה שהוא רואיין ע"י TNT (צ'ארלס בארקלי, שאק, ושות')

צדקתם!!!

ג'יימס הארדן!!!

אז רק שתדעו:

אלף ג'יימס המליץ לקיירי להסתפר ולהיראות נורמלי, כפי שנראה בקליבלנד. התספורת הנורמלית לבדה הוסיפה לו עשר נק' למשחק.

בית? הארדן ואירוינג – השניים שכולם חששו שיאכלו אחד את משחק השני, הפכו לחברים הטובים, וקיירי מדבר עכשיו דרך הארדן שמסנן את דבריו לפני שהם יוצאים לציבור. הוא הפך ל-WHISPERER של קיירי אירוינג.

מי שראה את משחק הנטס נגד הסלטיקס, לא יכול היה שלא לראות דבר אחד המשודר מפני שחקני הנטס:

אורה ושמחה, כמו שאמרו פעם בקיבוצים הדתיים כמו טירת-צבי. פירגון כ]פי שמזמן לא ראיתי.

משהו טוב קורה בנטס. בלייק גריפין יושב ב'אזרחי' על הספסל, מת לשחק. קווין דוראנט יושב על הספסל, מת לשחק. שניהם מחייכים. שניהם מעודדים. שניהם מרימים יד עם שלוש אצבעות זקופות על כל שלשה של קיירי או ג'ו האריס.

ועל הפארקט? הפוינט גארד והמנהיג הבלתי מעורער הוא ג'יימס הארדן שהדבר האחרון המעניין אותו בעולם זה לקלוע סל.

בינתיים כולם – אפילו שמט – שהרבה דקות ניגזלו ממנו – נראים מאושרים.

השחקן הנראה לי הקליל, הרענן, וה'מחודש' מכולם הוא הארדן. הוא הפך לשחקן 'הקבוצתי' ביותר (ואל תשכחו שהוא הואשם ברוקטס ב'אנוכיות שאין שנייה לה' לא רק ביוסטון, אלא בכל ה-NBA, ולא רק בהווה אלא בכל הזמנים)!!!

הוא, בדוגמא אישית, מראה לכל שחקני הנטס כיצד לשחק כשאתה 'קבוצתי', ועדיין לקלוע 25-30 נק' מבלי להיות אנוכי באף זריקה. אבל מה הסתבר מהפוסט המצויין של מייק מזו, מ'פורבס מגזין' (https://www.forbes.com/sites/mikemazzeo/2021/03/10/james-harden-has-brought-leadership-and-accountability-to-surging-brooklyn-nets/?sh=426b1a22292f)? שההשפעה של הארדן על שאר שחקני הקבוצה היא "השפעה מרגיעה". הרגוע מכולם עם הארדן זה קיירי אירוינג. החשש היה שהם יהוו יריבים בקבוצה כשכל אחד מהם נילחם על הנקודות והיקרה. מסתבר שבדיוק ההיפך קרה:

"הארדן הוא ה-WHISPERER שלי". כמו 'לוחש הסוסים', הארדן הפך ללוחש של אירוינג. קיירי מתייעץ עם הארדן לא רק על כדורסל אלא על כל מיני בעיות החיים והעולם, והארדן נראה 'שוחה' – לדברי הכותב – בכל הכבוד והידידות שכולם מעניקים לו, בנוסף ל'מנהיגות', אע"פ שזאת מילה שאף פעם לא נאמרה עד עתה בקבוצה.

הארדן מחלק עתה קרייר-היי של 11.6 אסיסטים, וזורק רק 16.6 זריקות למשחק – המספר הקטן ביותר של זריקות למשחק מאז 2013.

מייק מזו מסיים:

As for Irving, he is still finding ways to cause problems on his own. But it sounds like Harden is one of the few teammates who has actually been able to get through to the infamously difficult guard.

והכל ללא קווין דוראנט, ובלייק גריפין – שלא יכולים לחכות!

2. בלייק גריפין: "אני בנטס בגלל קווין דוראנט. הוא זה ששיכנע אותי יותר מכולם" (נטס.נשיון)

כאן הוא אומר בערך אותו דבר, אבל במילים קצת אחרות:

3. לינארד מאיירס נקנס ב-50 גדולים ושבוע השעייה. אני מקווה שזה הוא סוף הפרשה. (אשתו, אגב, מכפרת על כל העוונות)

מאיירס ואשתו

מי זה המאיירס ליאונרד הזה? 'היק' מעיירה בשם רובינסון, אילינוי. הנה אני כיניתי אותו 'היק'. כמו לארי בירד שהיה ה'היק פרום פרנץ' ליק'.

אני כמעט בטוח שלמאיירס הזה לא היה מושג מה זה 'קייק'. קאונטרי בוי מאיזה חור (אבל אשתו? חבל על הזמן). אז זהו, שישלם 50 אלף, יישב שבוע על איזה חוף במיאמי עם אשתו, וחסל סדר פסח. כולם הגזימו ברמות.

4. מה בדיוק הוא הסיפור עם למרכוס אלדרידג'?

א)בואו נתחיל עם נקודה חשובה: שני הצדדים החליטו שזה זמן טוב להיפרד.

האם חוויתם אי-פעם את החווייה של להיפרד מאחת שפעם אהבת וחשקת, עד שהתשוקה הפכה לקול דממה עמוקה? לא ידעתם כיצד לבשר לה את החלטתך שהייתה לסיים את היחסים איתה וללכת לחפש דשאים חדשים בחצרות חדשות. סוף-סוף עזרת עוז, כמו שאומרית החברים שלי בטירת צבי, וברגע שהתחלת לדבר היא מחבקת אותך ואומרת, "מנחם אהובי!…מנחם היקר שלי!…ממש היום החלטתי לומר לך שנישבר לי ממך ושאתה כבר לא עושה לי את זה. אלוהים שבשמיים, איזה צרוף מקרים נדיר!!!"

למי שזה קרה פעם או פעמיים כפי שקרה לי, שלא יבלף כאן בפני עם ועדה ויגיד שהוא לא הרגיש חץ קטן בלב. YOU KNOW, קצת בושה כזאת ופגיעה בגבריות שלך. מין פגיעה שהבת-זונה מעיזה להצהיר שנישבר לה ממך.

אבל מה, הבושה והפגיעה בכבוד העצמי נעלמת אחרי שבוע-שבועיים, ודווקא השרמוטה הזאת יכולה להפוך לידידה הטובה ביותר שלך לכל החיים (עם או בלי זיון מהצד מזדמן איתה פעם בכמה חודשים; זה כבר פרט צדדי ולא חשוב בדיון הזה).

זה בדיוק מה שקרה בין פופוביץ' ואולדריג' (https://theathletic.com/news/spurs-lamarcus-aldridge-agree-to-mutual-split/ENX8dWhn1emF)

ב) למה לשני הצדדים נישבר?

את התשובה לשאלה זו חובה לחלק לשניים: 1) מה קרה לאולדרידג', ו-2) מה קרה לפופוביץ'.

הבה נתחיל עם (1), אולדרידג':

1)אולדרידג' היה רוצה לסיים קריירה נפלאה עם טבעת. הוא הגיע למסקנה שבספארס זה לא יקרה. לדעתי לא רק. סן אנטוניו היא עיר נהדרת לאורך כל הנהר. ה-RIVER-WALK שם יכול להתחרות עם טיול לאורך הברודוויי או הפרנץ' קוורטרס בניו-אורלינס. אבל מלבד הנהר והמסעדות והבארים בדרגה '5' מ-5, שאר העיר די משעממת, וחמה מאד רוב השנה. אווירה והרגשה היספנית יותר מאשר בכל עיר אחרת בארה"ב. שימו לב שלא כתבתי אם זה טוב או מכה לעיר. רק ציינתי עובדה. לי נדמה שאולדרידג' התחיל להתגעגע לעיר עם תרבות כמו בוסטון, או עיר עם 'פילדלפיה צ'יז סטייק', או לחזור לאוקיאנוס הפסיפי (פורטלנד והלייקרס באות בחשבון).

2) פופוביץ' מוכן לתת 'גביע המביע תודה והערכה' לאולדרידג'. בן ה-35 הזהה בילה שם 6 שנים. סיים עם ממוצע של 13.7 ו-4.5 ריב' ב-25.9 דקות משחק. ראוי מאד מכל צד שתסתכל על זה, אבל עם הערה: היו אלה ממוצעיו הנמוכים ביותר מאז הגיע כרוקי לפורטלנד ב-2006 ונתן להם 9 עונות מצויינות. הוא נמצא עתה בעונה האחרונה שלו עם משכורת של 24 מיליון. הספאטרס יכולים TO BUY HIM OUT, או לחתום עם איזה קונטנדרית על VETERAN'S MINIMUM SALARY.

האמת חייבת להיאמר: אולדרידג' הגיע ב-2015 לספארס והיה די טוב, אבל לא הרבה יותר. מהרגע שפופ הורידו לספסל היה ברור שאולדרידג' לא נשאר שם. הוא שחקן גאה מאד, ורק תתארו לעצמכם מה היה מרגיש מג'יק ג'ונסון או פול ג'ורג' אם פתאום היו מורידים אותו לספסל. זה היה הדגל האדום לנגד עיניו של אולדרידג' שפופ מעדיף לבנות את הקבוצה על צעירים כדג'ונטה מוריי, דריק ווייט, קלדון ג'ונסון, ג'ואל פואלטל, או דווין ווסל. רק לציין שזה לא רק אולדרידג'. גם פאטי מילס איבד את זה. בבועה הוא היה בריא לחלוטין ולא שיחק דקה שחוקה אחת. פופ הוא אדם קשוח שאין בו כל 'חסדי אבות'. SHOW ME THE MONEY! או במילים אחרות, בוא נשכח מה עשית בעבר. מה אתה יכול לעשות בשבילי ובשביל הספארס עכשיו?

אז, לפחות, פופ נותן לאולדרידג' את ההזדמנות לנסות עוד טריק אחד. אבל לא אצלו. הוא נותן לו – עם ברכת דרך ללכת: "לך בדרכך בני. אתה יכול להישאר כאן עד סוף העונה אבל כמעט לא תשחק. מצד שני אתה חופשי למצוא לך קן חדש עד סוף הקריירה".

5. מה הן האופציות הטובות ביותר של אלדרידג'? (נא לא לשכוח שמטרתו היא להצטרף לקבוצה שתוספתו תגביר את סיכוייה לאליפות)

לייקרס:

השמועות מעיר המלאכים הן שהלייקרס מחפשת 'ביג' נוסף בגלל שהנסיון עם מרק גאסול התברר – איך אומרים? – כנסיון שנכשל. אם לא 'נכשל' אז בואו נאמר 'לא מילא את הציפיות'. כמובן שהשאלה היחא אם זה יהיה יטרייד או בייאאוט.

בלייזרס:

אני יודע שאני אחד היחידים כאן המאמין באמת ובתמים שלבלייזרס ישנו סיכוי גדול ללכת עד הסוף. תארו לכם שאלדרידג' חוזר לכור מחצבתו, כמו שאומרים החברים שלי בכרם התימנים. איזה סיפור זה יהיה! כמובן שאני זוכר את 'הריב הגדול' בינו לבין דמיאן לילארד. המקור כמובן היה העברת השרביט מאלדרידג', המנהיג ללא צל של שאלה או ספק של הבלייזרס, ולפתע מגיע צעיר שמיד רואים שהוא יהיה סופר-כוכב. תשרלו את אור מנור וראובן בראל והם יגידו לכם שהריב ההוא הוא עניין של העבר. השניים 'השלימו' עם העבר,

והאחד עם השני, ואין דבר שלילארד היה רוצה עכשיו יותר מאלדרידג' (אגב, אולי אטור מנור וראובן בראל לא יוכלו לספר לכם כי זה היה לפני זמנם כנראה).

סלטיקס

דני איינג'מחפש 'פאור' תחת הסל בנרות. דברנו על כך. עם כל הכבוד לדניאל ת'ייס, טריסטן ת'ומפסון, או רוברט ויליאמס – אף אחד מהם לא מגיע לקרסוליו של אלדרידג' בימיו הגדולים. אני מאמין שבאווירה של הסלטיקס, ההשראה של ביל ראסל ורוברט פאריש, והמסירות של גארדים כמו וולקר, ופאור פורוורד כג'ייסון טאטום – אלדרידג' יכול לתת להם סוף עונה מצויין, ופלייאוף שיחזיר את הסלטיקס לגדולתה. הוא מתאים בול, במיוחד עתה שהנטס מציגה בגאווה את בלייק גריפין.

סיקסרס וקליפרס

כל אחת מהשתיים תהווה חיבור מצויין.

למעשה, כל אחת מה-5 תהווה משכן מצויין לאלדרידג' לסיום הקריירה. בכל אחת מה-5 הוא ימלא צורך קצת שונה, אבל בכולן הוא יהווה כוח נוסף חשוב ביותר – בחמישייה או מהספסל – של שחקן שהוא כוכב, שהוא יוצר, ושהוא שחקן אהוב, ומכובד על כולם.

6. היום לפני…

שנה אחת: הנידבק הראשון בנגיף COVID-19 התגלה בארה"ב. היום, שנה אחת אחרי, היו כאן 530,000 קורבנות לנגיף.

אתמול: בנאום לאומה הנשיא ביידן הבטיח לאומה שארה"ב עומדת "לחזור להיות ארה"ב. האומה של העם. והנשיא הוא שוב הנשיא של העם". הוא הבטיח שעד ה-1 למאי כל אזרח אמריקאי שיירצה להתחסן יוכל להתחסן. האומה שעם טראמפ הייתה אחת מהמפגרות בעולם במלחמה נגד הקורונה הופכת בצעדי ענק להיות האומה המובילה בעולם במלחמתה בקורונה, וחיסוני האזרחים. מהפך לא יאומן ממש. מאז הנשיא לשעבר טראמפ שהוביל את האומה אל עברי הפחת, ביידן שינה את כל האווירה, מצב הרוח, והבטחון של האזרחים בנשיא ובממשלה הפדרלית.

כמובן שאתמול הנשיא חתם גם על 'חוק העזרה לאזרח' בסך 1.9 טריליון דולארים. אמרתי ואני אומר שוב: ביידן יסיים כאחד הנשיאים הגדולים של ארה"ב. הצ'קים לכל האמריקאים הנצרכים, ובעלי עסקים קטנים כבר נידפסים ויגיעו לבתים תוך שבועיים. הכלכלה תקבל BOOST רציני, בניגוד לרפובליקנים שמצביעים נגד לכל צעד של ביידן גם מתוך קנאה וגם מתוך פחד שהם מאבדים כל אחיזה במציאות.

ההרגשה ש-"ארה"ב מסוגלת להכל" חזרה, ברוך השם.

7. פינת הטבע: הנחש הארסי בעולם – טאיפן פנים-יבשתי (Oxyuranus microlepidotus)

טאיפן פנים-יבשתי Oxyuranus microlepidotus), (ידוע גם בשם טאיפן קטן הקשקשים או טאיפן אכזר נחשב לנחש הארסי ביותר בעולם. הוא שייך למשפחת הפתניים. הוא חי רק באזורים מדבריים, במיוחד במדברים באוסטרליה (באבוריג'ינל אאוסטרליאנס). למרות ארסיותו הגבוהה, הוא מאוד 'ביישן', ויעדיף תמיד להסתלק מאיום במקום להיות מעורב (השם אכזר ניתן לו בגלל ארסו ולא בגלל מזגו).

הוא התגלה כבר בשנת 1817 אבל הפרטים עליו היו כלליים מדי כי הוא לא נילמד במעבדה. רק בשנת 1972 הוא נילמד לפרטים במעבדה והוגדר כנחש הארסי ביותר בעולם: נשיכה אחת שלו מכילה מספיק lethality – רעל קטלני – להרוג 100 בני אדם. הוא נחשב גם לאחד הנחשים המהירים ביותר בעולם ונשיכתו מדוייקת עד כדי מילימטר מרובע.

מאחר ורק לעתים רחוקות הנחש בא במגע עם אנשים, הוא נחשב ל'ארסי' ביותר אבל לא 'הממית' או 'המסוכן' ביותר. עם כל הקריאה עליו לא הצלחתי למצוא תשובה למה הנחש צורך ארסיות בכמות גדולה כזו שנשיכה אחת מוריקה מספיק רעל להמית 100 אנשים!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 69 תגובות

    1. One of this snakes were in my campsite. Delightful.

      We don't worry too much about them snakes.
      Saltly water crocodile, stinking breath lizards and billion of mozzies will do the job better

  1. 1. קיירי מצויין בתור מספר 2. עצם העובדה שהארדן ודוראנט שם לידו נותנת לו להתרכז בכדורסל נטו ולהראות איזה כשרון כדורסלני הוא (בדיוק כמו שהיה עם לברון בקאבס). ארווינג כנראה הבין שהוא לא מס' 1 והנישה שלו היא מספר 2, שנהנה מכך שיש לידו שחקן שמסוגל לסחוב לבד קבוצה, ובנטס יש שניים עם הארדן ודוראנט.
    2. אולדריג' לטעמי בסופו של דבר הוא די אכזבה בספרס. הוא הגיע להיכנס לנעליים הגדולות והבלתי אפשריות של טימי, הוא שחקן כדורסל מצויין ולא ממש מנהיג, או שחקן רב גוני ועילוי כמו שטימי היה (אבל כמה כבר כאלו באמת יש?).
    הייתי בטוח שפופוביץ' יהפוך אותו לטוב יותר ויקפיץ אותו רמה בספרס, אבל זה לא קרה ואולי הרבה קשור לאופי של אולדריג' שהוא לא אלפא, אבל עדיין דורש התייחסות כזו.
    לא חסרות קבוצות שיקבלו אותו בזרועות פתוחות. השאלה אם אולדריג' מוכן לקבל תפקיד משני כדי לרדוף אחרי הטבעת. בסופו של הוא מבוגר, ומשחק רק בצד אחד של המגרש.

  2. שמע מנחם עשית לי בחילה על הבוקר. הנטס מגעילים וההרמוניה הזאת תיגמר שיתחילו הפסדים. אני עדיין לא בטוח אם דוראנט לא מבלף והוא גמור. וזה מה שיקבע את גורלם. ועדיין יהיה להם קשה עם גבוה דומיננטי. אגב סתם להזכיר בפעם הקודמת שהלייקרס נפגשה עם הנטס בגמר זה נגמר בסוויפ!
    ודבר נוסף אני מת על פינת הטבע!

  3. מנחם אני מבין שמישהו הזמין אצלך חיסול חשבונות של הנטס אתה מעלה פוסט רביעי עליהם העונה מאז גם דוראנט נפצע. תדע לך שרק בזכותך השיקצה יקח טבעת 5 בגללך לקח גם 4 לכלכת עליהם כל העונה.
    תפסיק עם הטורים על הנטס. תן טובים רק על הלייקרס. הם ממש מדהימים.
    הנטס גרועים אשפה אין להם הגנה הם צריכים 3 כדורים יעופו סיב 1 בפלייאוף

  4. השילוב בין הארדן לקיירי, אותי אישית, מפתיע. וזה לא אמור להפתיע לאור ההצלחה של קיירי לצדו של לברון.
    .
    כאשר קיירי והארדן משחקים ברמה שלהם כיום, זה לא פלא שהנטס צוברים ניצחון אחרי ניצחון.
    ישנם 2 שאלות מתבקשות-
    .
    א. האם בהרכב הנוכחי, הם קונטנדרים?
    .
    ב. מה עם דוראנט?
    .
    התשובה לשאלה הראשונה, לטעמי, היא close but no cigar
    אני לא רואה איך ההגנה שלהם מתמודדת בפלייאוף עם קבוצות בעלת שחקני כנף/גבוהים דומיננטיים. וכאלו, בקרב הקונטנדריות האחרות, יש בשפע –
    לברון, דייויס, אמביד, קאוויי, יוקיץ'.
    .
    כמובן שעם דוראנט כשיר, התמונה משתנה. דוראנט לפני ששוב נפצע, הציג כדורסל מדהים. עם דוראנט בכושר גבוה, הנטס בהחלט קונטנדרים.
    .
    תודה, מנחם.

    1. כשיש לך 4 שחקנים כל כך טובים בקבוצה, על מי תעשה דאבל? הרי כל אחד מהם שחקן ענק. הארדן ודוראנט שנים מ 5 השחקנים הכי טובים באן בי איי…. עם קיירי וגריפין? שום דבר לא יעצור אותם מלבד פציעות.

      1. גריפין? אתה ראית אותו משחק השנה?
        .
        אין ספק, דוראנט + קיירי + הארדן זה שילוב של קונטנדרית. חד משמעית.
        .
        השאלה היא שהאם זה שילוב שההתקפה שלו מספיק חזקה בשביל לעצור קאוויי + ג'ורג' + איבאקה בסדרה של 7 משחקים?
        יכול להיות, אני לא בטוח.
        .
        וזה לפני שהתחלנו דיון על פציעות.

      1. שמעון שתהיה בריא לא לימדתי אותך להתערב, אני במקום גיא מוצא איזה gif של בדיחה ושם לך אותו בפרצוף, תהיה גבר מה זה ההתערבויות עם הסעיפים הללו, עד כמה שאני יודע פציעות זה חלק מהמשחק…

        1. מוסד שב״ר ומוסד טנ״ש החליטו לשלב כוחות ולהתנער מהתערבויות המגוחכות של שמעון שבהם הוא מנסה לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.
          .
          ההבאה של הארדן לנטס, שהוא שחקן אדיר לכל הדעות לקחה הרבה מעומק של הקבוצה, ומה לעשות שדוראנט הוא לא השחקן הבריא בעולם, פציעה שלו או של קיירי הפציע גם הוא זה סיכון ממשי.
          .
          שמעון יקירי תפסיק להיות סמרטוט,רוצה להתערב נטס אלופה אני איתך, אבל בלי סייגים ובלי נעליים.

          1. ברוך טנש אמר שגם בלי פציעות הנטס לא לוקחים אבל הוא לא מוכן להתערב.

            למה שאני אתערב על פציעות? לדעתי אם יש פציעות לביג 3 הם לא יקחו אז למה שאתערב על זה?
            גיא גם יכול לבחור 3 שחקנים בכל קבוצה לכל סידרה בכל השדה זה לא שאני בוחר…
            אז מה הבעיה?

            1. אתה מצחיק ידידי, פציעות זה חלק מהמשחק.גיא אומר שעם דוראנט בריא הם בהחלט קונטנדרים, תקרא מה כתב אממה הטרייד על הארדן הביא סופרסטאר לקבוצה על חשבון עומק, עם היסטוריה של שחקנים פצועים.
              .
              אין ספק שמבחינת כישרון הנטס הכישרונות בפער בליגה אפילו לא קרוב אבל מה לעשות שיש המון עומס על שחקנים.
              .
              מה שאתה מנסה לעשות זה לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, להמר על השחקנים הכי כישרוניים בפלייאוף ששם מדברים הכוכבים, בלי הסיכון בפציעה של שחקנים.
              .
              מצחיק ועצוב בו זמנית…

            2. לפי גיא חצי ליגה קונטנדרים אז מה הוא אומר בעצם? הוא אמר במפורש שהנטס בריאים עם הביג 3 לא יוצאים מהמזרח אבל שהוא לא רוצה להתערב איתי על זה

    2. גיא אתה זוכר מה כתבתי לך על הארדן? הארדן יעשה הכל בשביל הקבוצה שלו והוא הוכיח את זה פעם אחר פעם בקריירה ועדיין אנשים מופתעים,
      הוא היה שחקן שישי שביקשו ממנו, הוא לא לוקח מנוחות, ועדיין אנשים מופתעים. אתה צריך להקשיב יותר ידידי ואז לא תהיה מופתע כל פעם מחדש…

      1. הארדן הוא רק חצי מהמשוואה. החצי השני זה החצי הנפיץ והבלתי צפוי.
        .
        דרך אגב,
        הדבר היחיד שטענתי לגבי הארדן זה שהכושר הגופני הנמוך אתו התחיל את העונה יכול להיות בעוכריו (ובעוכרי הנטס).
        .
        הנטס הם כמו המונה ליזה –
        יכולים מכיוונים מסיומים להראות מושלמים.
        .
        אבל כמו המונה ליזה, אם תתעטש לידם הם עלולים להתפורר לאפר…

        1. מסכים איתך שפציעה זה סיכון ממשי בטח בוויתור המשמעותי על עומק ובעבר של השחקנים , אני באופן אישי זוכר שרשמתי לך על הארדן והוויתור על זריקות ואגו שלו, אני אבדוק מחר בבוקר.
          .
          הנטס לדעתי עדיין לא סיימו את עונת הטריידים שלהם אני בהחלט רואה את טאקר והאוס מגיעים תמורת דיווינדי ובחירת דראפט שנייה, ואז את דראמונד/מגי מצטרף בביאוט (הנטס יכולה להציע לו הרבה יותר מהלייקרס,הן כתפקיד והן כלכלית).

    3. בוא נניח ששלושתם כשירים 100% לאורך כל הפלייאוף (וזו חתכת הנחת מוצא בטח ובטח על קיירי ודורנט). זו לא רק שהם קונטנדרים אלא הם הקבוצה הכי טובה ובפער. אתה באמת משווה את דורנט, הארדן, קיירי לקוואי, ג'ורג', איבקה? אני חושב שעם כל הכבוד למה שקוואי הפך להיות דורנט הוא הסקורר הטהור הטוב אי פעם, שעם כל הכבוד לג'ורג' הארדן הוא שחקן שדווקא הפלייאוף מבליט את ההבדלים ביניהם, ואיבקה? הוא בכלל רול פלייר. דווקא להתקפה איכותית ובטח זו כמו שהנטס יכולים לשחק – בידודים אין סופיים עם שלושת השחקנים שכנראה הכי טובים בזה בליגה, לעומת הגנה שתיאום קבוצתי יכול לחפות עליה בצורה די טובה ולנטס בסוף ממה שלי יוצא לראות אותם יש מאמן לא רע שגם היה שחקן לא רע מגובה בד'אנטוני – גם סביר בפני עצמו. לא חושב שהם יתקשו מול אף קבוצה (בטח שלא מול קבוצות במזרח) ב, כאשר הלייקרס הם המאצ'-אפ הכי קשה מבחינתם וגם את זה אני מאמין שהם יקחו (שוב בהינתן בריאות מלאה של שלושתם וזה באמת סימן שאלה ענק)

      1. מה קרה לך זה בגידה בטנש פאקן קייק

        אני אגב חושב שכל עבודת האימון בנטס בהגנה ובהתקפה זה דאנטוני. לא סתם נאש הביא אותו. דאנטוני שהיה אדריכל הבידודים ביוסטון בא להביא את זה לביג 3 בISO בליגה

        פציעות? אם דיוויס נפצע שיקצה הלך הביתה סיב 1. אם דיוויס לא חוזר העונה למשל סיכוי טוב שהוא לא מגיע לפלייאוף בכלל אז מה הדיבור על פציעות זה לא מובן זה נכון לכל קבוצה בליגה

  5. תודה מנחמנו. באוסטרליה 7 מ 10 הנחשים הארסיים בעולם וביניהם כמובן הטייפן. הוא זריז מאד כפי שציינת וה LD50 שלו נמוך ביותר מה שאומר שהוא מסוכן ביותר למרות שרעל הבתוליניום יותר מסוכן ממנו בפי כמה סדרי גודל….
    הזהרו מקופסאות שימורים שעבר זמנן.
    כפי שציינתי כבר השבוע, כשרואים איך קיירי והארדן מסתדרים מבינים שברוקלין בריאה לוקחת השנה אליפות בקלי קלות ביחד עם דוראנט וגריפין זה ביג 4. על מי תשמור? לא לברון ולא אמביד ולא דייוויס ולא המדדה יכולים לעצור אותם כל עוד 3 מהם בריאים. בלתי אפשרי!
    נחזור לטייפן, זה נחש שכמו הממבה השחורה ברגע שנמצא בסיטואציה של סכנה הוא תוקף ולפעמים חזק.

  6. לגבי אולדריג זו שאלה של 12 מיליון דולר. אם הוא מותר על הכסף הוא משוחרר ויכול לחתום בכל קבוצה שיבחר. לדעתי? פילדלפיה או ליקרס. השאלה אם יש לו ביצים כמו לווסט בשעתו שויתר על סכום דומה כדי ללכת לסאן אנטוניו ושנה אח"כ לג"ס ושם לזכות בשתי טבעות. כמובן שהוא יכול לשבת על הספסל של פופ עד סוף העונה לקחת את הכסף ואז ללכת לאחת הקונטנדריות של שנה הבאה.

  7. אני חושב שהלייקרס מחפשת בק אפ למקרה שדיויס לא יחלים בזמן.
    למרקוס לא כל כך מתאים לקבוצה ואין מצב שהספרס ישחררו אותו ללייקרס.
    אני חושב שמי שעושה את נטס לטובה יותר הוא בעיקר ג’ימס הארדן.
    הוא הפסיק להיות הגאנר מטקסס והפך למבוגר האחראי.
    בלייק גריפין שם גדול אבל בעיקר יפריע.

      1. שמעון
        יש לא מעט מיקרים של סופר טימס שקרסו בגלל חוסר איזון של הכוכבים או של שחקנים שלא שינו את המנטליות
        אם הארדן וקייירי לא היו סוגרים בינהם את עמדות 1-2 העסק היה מתחרבן לגמריי

  8. קיירי גמר את המשחק עם שתי שלשות בסיום.
    אם דוראנט יבריא יהיו להם שני שחקנים שכבר הכריעו אליפויות עם שלשות כאלה + הארדן.

  9. האשימו את ג'יימס הארדן באנוכיות אז מה? לא היה לו עם מי לשחק שם ולכן לקח הרבה זריקות. הוא פורח בנטס כי יש לו עם מי להתחלק בעומס. הדבר היחיד שמדאיג אותי בנטס זאת עמדת הסנטר. לדעתי הם עשו שגיאה שהעבירו את ג'ארט אלן בטרייד לקליבלנד.

        1. נו זה ביטוי אמביד מקרצף את אלן כבר כמה שנים גם יאניס. זה לא שחקן שהיה נותן לנטס משהו מעבר, כן הוא טוב מדיאנדרה אבל זה לא שאיתו היו יותר פייבוריטים. הוא מגן בינוני מאד, חוסם טוב אבל נטחן חזק בצבע. מול שחקן גדול נורמלי הוא די אוויר

            1. גארנט היה חיה רעה איפה הוא ואיפה גארט אלן הוא היה קורא לאלן ביץ אס אפרו ניגה

  10. תודה מנחם.
    הארדן הטוב בליגה כרגע. היה אנוכי אולי באוק סיטי בתור ילד מהספסל. מי שחושב שהוא היה אנוכי ביוסטון לא מבין כדורסל.
    קיירי סופג כאן אש כל יום – אבל הוא הסקנד גארד הטוב והמועיל ביותר בליגה. ביחד עם סטף ולילארד ועם חדירה טובה משלהם. מי שמזלזל בו לא מבין איזה נזק הוא עושה לקבוצה השניה.
    ועד לי חדשות בשבילכם – חברי הטוב ועכבר הכדורסל המדופלם בעל המטבע ״ננוחם״ טוען שההגנה של אמביד זה בדיחה עצובה. עלובה. בדקתי ו… הוא צודק! תראו איך הוא לא זז בפיק אנד רול. גגות זה לא הגנה. זה כמו חטיפות. בלי סימונס פילי זה קליר-פאת.

    1. *"הארסי ביותר אך עם ארסיות בהכשה אחת…"
      *שהוא הארסי ביותר.

      יש לתקן: מדובר בכמות ארס בהכשה אחת שיכולה להמית 400 אנשים ואז מדובר בפי ארבעה מהטייפן שהביא מנחם.

  11. מעורב משובח וגדוש, תודה רבה מנחם.
    .
    הארדן בן אדם רציני, ואם לא יהיו פציעות, דה סקיי איז דה לימיט.
    .
    אולדריג', לעניות דעתי, ישוחרר ויחתום בקונטנדרית לפי בחירתו. מסכים עם סמיילי למעלה – שחקן מצוין, לא טים דאנקן, והיה אמור לנגן כינור שני לקוואי אבל דברים השתבשו. אין לי שום טענה כלפיו ומאחל לו בהצלחה וטבעת שמגיעה לו אחרי כל כך הרבה שנים.
    .
    הבעיה באוסטרליה היא שיש שם המון יצורים קטלניים ולרוחב כל הסוגים והמינים – לא רק נחשים ועכבישים "קלאסיים" אלא גם פלטיפוס ואפילו קרפדות. פעם הייתי בדארווין, בטריטוריה הצפונית, לטיול פארקים, והלכתי למוזיאון. הייתה שם תצוגה של כל בעלי החיים הארסיים, ואמרתי נלך נלמד קצת ממה צריך להיזהר, אבל הרשימה שם הייתה כל כך ארוכה ומגוונת שהבנתי שאין שום אפשרות לזהות את כולם ופשוט צריך להיזהר מהכל. המשכנו לפארק הראשון, אתר קמפינג, אני הולך לשירותים ומי מחכה לי שם? קרפד תמים למראה וארסי להפליא… למזלי זכרתי אותו מהמוזיאון, אבל אמרתי לעצמי שזה מקום שאי אפשר לתת לילדים להסתובב בו חופשי, כי פעוטות בוודאי היו מתלהבים מהצפרדעון הזה וחוטפים חזק… וזה לא רק באאוטבאק, גם בסידני תימצא עכבישי ענק, עטלפים בגודל של מטוס קרב ושאר מרעין בישין. יבשת פסיכית.

  12. מעורב מעולה, תודה רבה.
    לדעתי, אם לאונרד באמת רוצה להראות שהוא מצטער על פליטת הפה, הוא צריך להעביר את אשתו ליהודי (יש לא מעט אופציות במיאמי). לא מספיק לדבר, הגיע הזמן לפצות אותנו.
    ?haven't the jewish suffered enough

    1. כמובן שהכל בהסכמה מלאה כן? זה לא שאני הופך את הבחורה למטבע עובר לסוחר. (כאילו שהקייקס האלה באמת צריכים פיצוי כספי, הם גם ככה שולטים בעולם)

  13. מה קרה לך זה בגידה בטנש פאקן קייק

    אני אגב חושב שכל עבודת האימון בנטס בהגנה ובהתקפה זה דאנטוני. לא סתם נאש הביא אותו. דאנטוני שהיה אדריכל הבידודים ביוסטון בא להביא את זה לביג 3 בISO בליגה

    פציעות? אם דיוויס נפצע שיקצה הלך הביתה סיב 1. אם דיוויס לא חוזר העונה למשל סיכוי טוב שהוא לא מגיע לפלייאוף בכלל אז מה הדיבור על פציעות זה לא מובן זה נכון לכל קבוצה בליגה

  14. ראיתימאת המשחק ושמעתי את המאמנים בפסק הזמן המדובר, נאש אמר: הם באים עכשיו ללחוץ עלינו, צריך יותר עזרה בהגנה ולנצל הזדמנויות, סטיבנס אמר אמ אמ אמ צריך עוד אימפקט, הנטס רצו ליתרון עשר נקודות ושם נגמר הסיפור

  15. קיירי כשמשחק נגד בוסטון בא להראות שהם טעו כששיחררו אותו, שיהיה לו לבריאות. קמבה ווקר ממש מאכזב ואתמול הייתה לו הזדמנות להשתיק את המבקרים עליו, הוא לא עשה את זה ונראה כאילו אפילו הוא שומע על טרייד שמתקרב, אחרי שלשה של קיירי אייק בול, אחרי עוד שלשה של קיירי הוא עיקם את הטבעת לא נתן אסיסטים ולא נתן הגנה. זה לא שחקן מקס של מועמדת לאליפות זה שחקן שחושב שהוא עדיין בשארלוט ושהציפיות נמוכות.

  16. לנטס אין הגנה, טייטום לקח אותם לסל בכל רגע שרצה, אמביד ויאניס ישחטו אותם בפלייאוף. בסדרה של הטוב משבע כשהצרות יגיעו בצרורות אז נראה באמת את האהבה שיש בנטס בין הכוכבים והמאמן, אם הנטס רוצים לזכות הם צריכים לכוון לסוויפ וגנטלמן סוויפ כל הדרך עד לגמר, אני בספק. יש לי כובע שחור אפור במרינדה

    1. לקח אותם כי לא היה דוראנט היה שאמט וברוס בראון. לשאמט לא היה מה לחפש במגרש בסוף חוץ ממיסמאץ הוא כלום וזה ב1 מתוך 15 המשחקים שהוא עוד פגע מה3.
      ברור שהם צריכים הגנה. כן אמביד ויאניס יתנו בהם 40 בפלייאוף אבל מי נראה לך בצד השני יעצור את הביג 3? למשל באקס שזו קבוצה שנותנת לזרוק שלשות 😂😂😂😂
      ואם לא יתנו יש לך דה ויצנזו הולידיי ומידלטון עליהם זה סנו פוליש.

      פילי איכשהו עם אמביד סימונס טייבול דני גרין יכולים להפריע להם ואם יש קבוצה במזרח עם סיכוי מולם זאת פילי אבל הם ממש יצטרכו להתעלות ודוק ריברס יצטרך להתעלות. עדיין סיכוי נמוך משהו כמו 80 20 לדעתי.
      את יתר הקבוצות הם ישחטו

    1. לא הספקתי להגיב מקווה שתקרא גם את זה.
      .
      מעורב נפלא, כתיבה נהדרת, גרמת לי לשקול להוציא את הארדן מרשימת השחקנים שאני הייטר שלהם (שמורכבת משחקן אחד 😉 אם יסיים את העונה אלוף מלך אסיסטים והזורק השלישי בקבוצתו אני מוריד את הכובע ומתחיל לחבב אותו

  17. בסד
    תודה מנחם.
    הנחש מזכיר לי את קליי תומפסון.
    שקט, אבל כשהוא מכיש זורק עלייך כל כך הרבה נקודות במהירות מטורפת…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט