הנטס יפגשו את הסלטיקס והקליפרס יארחו את הווריורס בליל חמישי עמוס/ רותם אלרן

מנת השף

2:30 – ברוקלין נטס (13-24) VS בוסטון סלטיקס (17-19)

שתיים מהקבוצות החזקות במזרח ייפגשו למשחק הראשון שלהן לאחר פגרת האולסטאר, כשבוסטון יצאה אליה עם 4 נצחונות רצופים וברוקלין להטה כאחת מהקבוצות החזקות בליגה כשניצחה 10 מ-11 משחקים טרום היציאה לפגרה כשדוראנט שיחק במשחק בודד במהלך התקופה הזו.

בוסטון פתחה את העונה חלש מאוד, אבל לפני שהקבוצות יצאו לפגרת האולסטאר דברים התחילו להתחבר כשקמבה ווקר חוזר לכושר שלא ראינו ממנו כבר הרבה זמן, והמשכיות של הכושר הזה תהיה חיובית מאוד עבור הסלטיקס, במיוחד לאור ההיעדרות של סמארט שישחק היום. בוסטון קבוצה טובה מאוד עם פוטנציאל גבוה ואחד מהדברים שיכריעו אם היא תממש אותו הוא היציבות, כשג'ייסון טייטום עולה ויורד לאורך תקופות זמן קצרות וקמבה צריך להראות שהוא חזר מהפציעה ויכול להיות נקודת משען עבור הסלטיקס.

אצל ברוקלין דוראנט ייעדר מהמשחק וימשיך היעדרות ארוכה, כולל ממשחק האולסטאר שהוא היה אחד משני הקפטנים בו, אך גם בלעדיו הנטס היא קבוצה מצוינת ואחת מהחזקות בליגה, כשכעת גם צירפו את בלייק גריפין, שלא ישחק היום. הרצף של הנטס כלל נצחונות על קבוצות טובות כמו הקליפרס, הסאנס, הווריורס והלייקרס, והיום היא תנסה להמשיך את המומנטום הנהדר שהייתה בו לפני הפגרה, כשהדינמיקה בקבוצה עובדת עם קיירי שמתפקד כשוטינג גארד ונהנה מניהול המשחק של הארדן, כשהוא קולע העונה 27.2 נקודות למשחק ב-58.3% אחוז אפקטיבי. היעילות שלו נהדרת וחזרה של דוראנט והקבוצה מפחידה מאוד, ומדהים לחשוב לאן היא מסוגלת להגיע כשדוראנט יחזור מהפציעה.

אני מהמר היום על ניצחון של ברוקלין והמשך הרצף שהיו בו לפני האולסטאר.

שאר המשחקים

2:00 – שארלוט הורנטס (18-17) VS דטרויט פיסטונס (26-10)

המשחק המוקדם ביותר של הערב יגיע אלינו משארלוט, שם ההורנטס שממשיכים להיראות מצוין גם לאחר חצי עונה יפגשו את דטרויט, הקבוצה ה-29 בטיבה בליגה העונה.

שארלוט ממוקמת במקום ה-7 במזרח הצפוף כרגע בזכות עונת רוקי נהדרת של לאמלו בול וחזרה של גורדון היוורד למעמד כוכב עם 21.5 נקודות, 5.4 ו-3.9 אסיסטים למשחק, כשאת כל זה הוא עושה ביעילות טובה מאוד. ההורנטס קבוצה מהנה עם עתיד מבטיח כשלאמלו משפר את השחקנים מסביבו כשמיילס ברידג'ס נהנה ממוסר ברמה גבוה לצידו שיכול למצוא אותו למצבים נוחים ומאליק מונק גם הוא במצב דומה כשהוא פורח בתקופה האחרונה – ב-15 המשחקים האחרונים הסקורר המוכשר קולע 16.9 נקודות למשחק ב-27.4 דקות מהספסל ומראה מה הוא מסוגל לעשות כאשר נותנים לו את ההזדמנות.

מהצד השני, הפיסטונס בעיקר מנסים להשיג סיכויים טובים ככל האפשר לבחירה גבוהה כשהם ממוקמים במקום האחרון במזרח. העונה יש בקבוצה מספר נקודות שיכולות להיות חיוביות לעתיד שבו ינסו לנצח מעט יותר, כשג'רמי גראנט עשה את הקפיצה משחקן משלים תורם לשחקן שקולע 23.4 נקודות למשחק, דניס סמית' ג'וניור הגיע להשתקם לאחר שאיכזב בניקס וכמות הדקות שלו הלכה ופחתה שם, והפוטנציאל האתלטי שלו עצום כשעוד ניתן לפתח אותו למשהו, וסאדיק ביי הוא הפתעה גדולה כשמהמקום ה-19 בדראפט הוא קולע מצוין ומתפתח מאוד בסיטואציה בפיסטונס, כשב-10 המשחקים האחרונים הוא קולע 12.4 נקודות למשחק כשהוא קולע ב-36% משלוש על 7.5 זריקות. ההזדמנות שהוא מקבל תורמת להתפתחות שלו וגם קיליאן הייז הפצוע הוא הבטחה גדולה לעתיד. כרגע הפיסטונס לא טובים בשני צידי המגרש וכנראה יפסידו היום.

אני מהמר על ניצחון לשארלוט במשחק היום.

2:30 – טורונטו ראפטורס (19-17) VS אטלנטה הוקס (20-16)

משחק בין שתי קבוצות שהיו אמורות להיות במיקום גבוה יותר לפי התחזיות כשמשחק בודד מפריד ביניהן כשהראפטורס במקום השמיני וההוקס ב-11 כשמשחק בודד מפריד ביניהן.

הראפטורס לא מרשימים במיוחד עד כה העונה כשההגנה שלהם מדורגת במקום ה-18 בליגה וההתקפה אמנם טובה במקום ה-10, אך לא מספיק בשביל לפצות על ירידה הגנתית של קבוצה שהייתה טובה באופן קבוע בשנים האחרונות בצד זה של המגרש. הראפטורס הפסידו 4 מ-5 משחקים לפני היציאה לפגרת האולסטאר ובינתיים הקבוצה מתנדנדת ונראית בינונית מאוד, כשסיאקם, ואן וליט ולאורי עדיין טובים מאוד, אבל הקבוצה ירדה ביכולת ביחס לשנים קודמות. הבעיה שלהם היום היא שרוב השחקנים המובילים ייעדרו – אנונובי, סיאקם וואן וליט לא ישחקו בשל פרוטוקול הקורונה וגם טרנס דיוויס נמצא בספק למשחק

מנגד, ההוקס גם הם היו אמורים להיראות הרבה יותר טוב מהמצב הקיים, אך פציעות של שחקני מפתח עצרו אותם – דיאנדרה האנטר, בוגדן בוגדנוביץ' שחזר לא מזמן וקריס דאן נפצעו והחמיצו תקופות זמן ארוכות העונה, דבר שעוד יותר מפריע לרצף של הקבוצה לאור העונה המקוצרת. אטלנטה קבוצה טובה כשהשחקנים המובילים משחקים, ומספר מההרכבים המוצלחים ביותר שלהם היו כששמו שחקן הגנה טוב בכנף לצד קאפלה בסנטר, קולינס בפאוור פורוורד, האנטר בסמול פורוורד ויאנג מרכז, כשקאם רדיש נכנס לספוט הרייטינג ההגנתי של החמישייה היה 100 נקודות בלבד וכשהרטר היה שם הוא אפילו ירד ל-91 נקודות ל-100 פוזשנים, נתון נהדר. בוגדנוביץ' חזר ומשמש כיוצר נוסף לצד יאנג, אחד שיכול להוריד ממנו לחץ, וההגנה מתייצבת בגלל קאפלה אך עדיין לא מרשימה, והיום הם מאוזנים יחסית במצ'אפ בגלל החולשה היחסית של הראפטורס שתשחק ללא שלושה מהשחקנים הטובים בקבוצה.

אני מהמר על ניצחון של הראפטורס במשחק צמוד.

3:00 – מילווקי באקס (14-22) VS ניו יורק ניקס (18-19)

הבאקס מגיעים למשחק לאחר 5 נצחונות מ-6 משחקים ביציאה לפגרה כשהקבוצה מראה שהיא שייכת לצמרת הליגה, והעונה הזאת היא עונה מעניינת עבור הקבוצה, כשבניגוד לשנים האחרונות היא משמשת לנסיונות של הרכבים שונים ושיטות שונות, והיא ממשיכה להיות קבוצת התקפה מהטופ כשהיא ממוקמת במקום השני לאחר ברוקלין ברייטינג ההתקפי, ובנוסף להמשך היכולת של יאניס ומידלטון משנים קודמות גם ג'רו הולידיי הצטרף לקבוצה ויכול לשמש כיוצר נוסף ושחקן שיכול לנהל משחק, דבר שלא היה להם עם בלדסו, לקלוע מבחוץ ולהגן על כוכבים בעמדות הגארד, והשדרוג שהוא מביא למילווקי יכול להיות חשוב מאוד.

מצידו השני של המשחק, מגיעים הניקס שממשיכים להרשים תחת תום ת'יבודו, כשההגנה שלהם ממוקמת במקום השני בליגה, רק לאחר הלייקרס, אך ההגנה שלהם מאפשרת הרבה מאוד שלשות, דבר שיכול להיות לרעתם במצ'אפ הלילה, כשהבאקס נמצאת בטופ 10 הן בזריקות לשלוש בממוצע למשחק והן באחוזים מהטווח. בנוסף להיעדרות של דריק רוז המבודד ומיצ'ל רובינסון שמחלים מניתוח הניקס בעמדת נחיתות עצומה היום מול אחת מהקבוצות החזקות בליגה כולה.

אני מהמר על ניצחון של הבאקס.

3:00 – ניו אורלינס פליקנס (21-15) VS מינסוטה טימברוולבס (29-7)

מפגש בין שתי קבוצות מערביות במצבים מאוד שונים, כשהפליקנס במרחק 4.5 משחקים מהפלייאוף במערב ומנסה להתמודד על הפלייאין, בעוד מינסוטה הקבוצה החלשה בליגה ונמצאת במרחק 12 משחקים מהפלייאוף.

הפליקנס מגיעים למשחק עם 4 הפסדים ב-5 משחקים ואולי הפגרה הקצרצרה תעזור להם מעט להתעשת. הקבוצה מצוינת כשהיא שמה את הכדור בידיים של זאיון, כששחקן השנה השנייה מנהל את המשחק מצוין כמוביל כדור בפיק נ' רול שמסוגל לסיים נהדר בטבעת, ולמרות זאת יש פעמים שהפליקנס וסטן ואן גנדי לא נותנים לו את הכדור ביד מספיק, וזה בעייתי כשהאחוז האפקטיבי שלו גבוה מממוצע הליגה ב-8.1% (!), אמנם לצידו אינגרם גם הוא טוב עם הכדור ביד ולונזו יכול לפרוח כמנהל משחק ולאחרונה גם כקלעי, אבל האופציה הכי טובה שלהם היא זאיון, והם לא משתמשים בו מספיק ולא בדרך הנכונה.

בצד השני, מינסוטה לא טובה העונה כשהיא הקבוצה היחידה שעוד לא הגיעה למספר דו ספרתי של נצחונות, קארל אנתוני טאונס נפצע לא מעט וקולע באחוזים הנמוכים בקריירה מהשדה והקבוצה כולה לא נראית טוב. טאונס עדיין כוכב, אבל הקבוצה לא בנויה טוב סביבו כשאנתוני אדוארדס רק רוקי ובינתיים לא עושה הרבה יותר מלקלוע הרבה נקודות בהרבה זריקות (14.9 נקודות למשחק באותו מספר בדיוק של זריקות). דיאנג'לו ראסל פצוע וגם כשהיה בריא איכזב והקבוצה כולה לא טובה כשהיא נמצאת ב-6 התחתונות גם ברייטינג ההתקפי וגם בהגנתי, וההגנה החלשה לא תוכל לעצור את ההתקפה של הפליקנס שמוצבת במקום ה-6 בליגה.

במשחק הזה הוא הימור על ניצחון בלי יותר מדי מאמץ של הפליקנס.

3:00 – שיקגו בולס (18-16) VS פילדלפיה סיקסרס (12-24)

מצ'אפ בין קבוצה צעירה שמתמודדת על הפלייאוף במזרח לעומת אחת שיושבת במקום הראשון באותו האיזור.

הבולס נראים טוב בהרבה מהעונה שעברה, בעיקר התקפית, כשהעזיבה של ג'ים בוילן מאפשרת משחק יותר מגוון תחת בילי דונובן, מאמן התקפי עדיף בהרבה, כשבעונה שעברה הקבוצה הייתה במקום ה-29 בליגה ברייטינג ההתקפי, והעונה היא נמצאת במקום ה-15, שיפור עצום. זאק לאבין מוביל את הבולס כשהוא נותן עונת קריירה, ולצידו היו לא מעט פציעות כשסאטורנסקי, מרקנן (שמוגדר כ-probable למשחק היום) וקרטר החמיצו לא מעט משחקים, מה שגורם לחוסר יציבות והמשכיות העונה, והיום היא בבירור הקבוצה הפחות טובה במשחק.

מהצד השני הסיקסרס נותנים עונה מרשימה כשג'ואל אמביד מצליח להישאר על המגרש לאחר לא מעט פציעות בשנים האחרונות, בן סימונס ממשיך להיות אחד משחקני ההגנה המובילים בליגה, במיוחד אישית כשהוא מוריד את אחוזי היריבים מכל הטווחים והוא סיבה עיקרית לכך שהסיקסרס מדורגים בטופ 5 קבוצות ההגנה הטובות בליגה העונה. טוביאס האריס נראה הרבה יותר טוב העונה, סת' קרי מספק איום משמעותי שהיה חסר משלוש והקבוצה כולה פורחת. הבעיה שלהם היום היא שאמביד וסימונס לא ישחקו בשל פרוטוקול הקורונה, אך גם בלעדיהם הם קבוצה טובה.

ההימור שלי הוא על הסיקסרס בהפרש קטן בשל היעדרותם של שני השחקנים המובילים.

3:00 – מיאמי היט (18-18) VS אורלנדו מג'יק (23-13)

המשחק היום יפגיש בין מיאמי שיושבת במקום ה-6 במזרח לאורלנדו שיושבת במקום ה-14, והמיקומים מספרים העונה את רוב הסיפור של השתיים, כשאורלנדו חלשה ללא השחקנים המובילים שנפצעו ומיאמי מתאוששת מהיעדרויות וחוזרת לכושר.

ההיט יצאו לפגרת האולסטאר אחרי שניצחו 7 מ-8 משחקים, והנצחונות בהם לא הגיעו בגלל תצוגות יוצאות מגדר הרגיל אלא בזכות קבוצה מחוברת שכשכל החתיכות (או לפחות רובן) נמצאות בה היא מתחברת ונראית כמו הקבוצה שהייתה בעונה שעברה. במהלך 8 המשחקים באטלר החמיץ 2, אך בששת האחרים הוא קלע 23.5 נקודות עם 9 אסיסטים ו-7.2 ריבאונדים ולקח את המושכות, והיום יצטרך להוביל פעם נוספת כשבאם אדביו לא ישחק, ובנוסף אליו אייברי בראדלי ייעדר מהמשחק.

בצד השני, אורלנדו קבוצה חלשה למרות עונת שיא של ניקולה ווצ'ביץ', וחוסר התפקוד מופיע בשני צידי המגרש, כשבהתקפה היא אחת מחמשת קבוצות ההתקפה החלשות בליגה, ובהגנה היא נמצאת רק במקום ה-20 ברייטינג ההגנתי, ואמנם שיפור התקפי יכול לקרות לאור הימצאות ווצ'ביץ' בקבוצה, אך מצד שני אחריו יש את אוון פורנייה וטרנס רוס שהם שחקני התקפה טובים, ומשם יש נפילה עצומה כשהם צריכים להסתמך על שחקנים כמו ארון גורדון, מייקל קרטר וויליאמס או הרוקי קול אנתוני. הקבוצה לא טובה, והיום היא תפגוש קבוצת פלייאוף חזקה.

אני מהמר היום על ניצחון של ההיט בפער גדול.

4:00 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (21-15) VS דאלאס מאבריקס (16-19)

משחק בין שתי קבוצות מערביות מעניינות, כשהמאבס הקבוצה טובה יותר במשחק הלילה בבירור, אך היא מגיעה לאחר משחק בלילה הקודם כשהת'אנדר קיבלה מנוחה ארוכה בשל הפגרה.

המאבס מגיעים לאחר ניצחון מרשים על הספרס בלילה הקודם, והיום יגיעו עייפים בהרבה מהת'אנדר לאור חוסר המנוחה, אך למרות זאת הם הקבוצה העדיפה במשחק היום, במיוחד לאור הכושר שהציגו בתקופה האחרונה עם עשרה נצחונות מ-12 משחקים, וב-11 המשחקים לפני הפגרה הקצרה הוא קלע 31.7 נקודות למשחק ביעילות נהדרת של 51.9% מהשדה ו-46.5% משלוש, ולצידו גם פורזינגיס חוזר לכושר, ולמרות שלא שיחק ב-3 משחקים במהלך 11 המשחקים שלפני הפגרה, ב-8 הנותרים הוא קלע 21 נקודות למשחק ביעילות טובה ביחס לשאר העונה, והקבוצה כולה נראית יותר טוב כששני המובילים נראים מצוין.

מצידו השני של המתרס, הת'אנדר מגיעים כשלפני האולסטאר הפסידו 6 מ-10 משחקים ונראה שהם מאטים מעט ביחס לפתיחת העונה החזקה וחוזרים לגודל הטבעי שלהם, אבל עדיין יש לא מעט דברים מעניינים באוקלהומה העונה, כשלו דורט מספק עונת פריצה, שיי גילג'ס אלכסנדר מוביל את הקבוצה עם 23.2 נקודות למשחק ביעילות נהדרת ואל הורפורד הוא וטרן אמין שמשמש כמנטור לצעירים, וגם דריוס בייזלי ואייזיאה רובי מראים את הפוטנציאל שלהם. הקבוצה טובה וקיבלה הרבה מנוחה, כך שהמשחק יהיה צמוד ביחס למה שהיה אם דאלאס הייתה מקבלת מנוחה גם היא, אבל המאבס מוכשרים יותר מכל בחינה.

ההימור שלי הוא על ניצחון של המאבס.

5:00 – לוס אנג'לס קליפרס (14-24) VS גולדן סטייט ווריורס (18-19)

קרב בין שניים מהשחקנים הטובים בליגה ששיחקו אחד מול השני גם באולסטאר בתחילת השבוע, והם כמובן קוואי לנארד וסטף קרי. הקבוצות נמצאות במצב מאוד שונה כשהקליפרס מנסים להתמודד על ראשות המערב בעוד גולדן סטייט נאבקת על מיקום בפלייאוף.

הקליפרס מגיעים למשחק כשהם במקום הרביעי במערב, אך נמצאים רק במרחק חצי משחק מהלייקרס במקום השלישי ובמרחק משחק וחצי מהסאנס בשני, והיום ינסו לעלות עוד בדירוג מול הווריורס שנמצאים במרחק משחק אחד בלבד מהמקום השמיני (והשביעי). הקליפרס נראים מצוין העונה כשקוואי ופול ג'ורג' משחקים הרבה יותר מבעונה הקודמת וזה מראה תוצאות בינתיים, אבל למרות העונה הטובה שלהם הקליפרס הפסידו שלושה משחקים רצופים לפני האולסטאר, וכל ההפסדים היו צמודים ושניים למילווקי ובוסטון החזקות, כך שאולי יש מה לחשוש מעט להמשך אבל ככל הנראה זו לא מגמה שנמצאת כאן כדי להישאר, והיום היא תהיה בסגל מלא מול הווריורס החלשים יותר.

הווריורס משחקים טוב העונה, אבל בינתיים ירדו מהפלייאוף בשל התקופה הטובה של המאבס והגריזליס שעקפו אותם במירוץ אליו, ולפני האולסטאר גם הם הפסידו שלושה משחקים ברציפות כששלושת ההפסדים הגיעו מול קבוצות הממוקמות מעליהם במערב. סטף ממשיך להוביל ודריימונד עושה הכל מהכל, אבל הקבוצה מפסידה בקרב הכישרון היום ובהיעדר מגני כנף ברמות הגבוהות (מלבד גרין) על שני הכוכבים של הקליפרס הם יתקשו לעצור את שני הכוכבים של לוס אנג'לס.

אני מהמר על ניצחון של הקליפרס.

5:00 – פורטלנד טרייל בלייזרס (14-21) VS פיניקס סאנס (11-24)

שתיים מהקבוצות החזקות במערב ייפגשו למצ'אפ מעניין מאוד שיפגיש בין שניים מהרכזים הטובים בליגה, כריס פול ודמיאן לילארד.

הסאנס מגיעים עם ארבעה נצחונות רצופים ותקופה נהדרת לאחרונה, כשבזכות הגנה מצוינת (סופגים רק 108.2 נקודות בכל 100 פוזשנים) והתקפה טובה מאוד בהובלת פול ובוקר, שככל הנראה ישחק היום. פיניקס קבוצה מאוד שלמה העונה ויש לה מגוון גדול של שחקנים שמסוגלים לעשות הכל מהכל – מגני כנף מוכשרים עם קראודר ומיקאל ברידג'ס, קלעים טובים מהספסל עם שאריץ' וקאם ג'ונסון, סנטר טוב מאוד בדמות דיאנדרה אייטון וכמובן שני הכוכבים המובילים שציינתי קודם, פול ובוקר, שני האולסטארים מטעמם השנה.
המגוון העצום שהם מביאים קונה להם מקום שני במערב, והיום הם יפגשו ביריבה חזקה כשפורטלנד נמצאת במקום החמישי במערב, אך לא רחוקה מפיניקס בטופ.

הבלייזרס ניצבים במקום החמישי במערב למרות פציעות שהשביתו את מקולום ונורקיץ' למשך רובה של העונה, כשהגארד המוכשר שיחק 13 משחקים בלבד העונה והענק הבוסני שיחק 12, והעובדה שההתקפה של הקבוצה שווה מקום שביעי בליגה מראה כמה דמיאן לילארד משפר אותה. יתרון עצום לבלייזרס במשחק היום הוא יכולת הקלאץ' של לילארד, כשהמשחק יכול להגיע להכרעה מאוחרת, ושם הבלייזרס פורחים – העונה פורטלנד נמצאת במקום השני בליגה אחרי פילי במספר נצחונות הקלאץ', ובאותו מקום באחוזי הנצחונות, צפוי להיות משחק מעניין ומותח והבלייזרס יודעים לסגור משחקים כאלו.

אני מהמר היום דווקא על ניצחון של פורטלנד במשחק צמוד.

5:00 – סקרמנטו קינגס (22-14) VS יוסטון רוקטס (11-23)

הקינגס מגיעים למצ'אפ בין שתיים מקבוצות התחתית במערב, כשלאחר פתיחת עונה חזקה תקופה חלשה הורידה אותם למקום ה-13, אך הם עדיין במרחק 4.5 משחקים בלבד מהפלייאין, כך שעוד לא וויתרו, וזהו אחד היתרונות הבולטים של הפלייאין שהכניסו העונה – קבוצות יכולות להישאר רלוונטיות לאורך העונה כולה גם אם הייתה להן תקופה חלשה. הקינגס קבוצה טובה בהובלת דיארון פוקס, אך כבר עונה שנייה ברציפות לוק וולטון גורם בקבוצה לא מעט נזק. טייריס האליברטון נהדר ועוזר להוביל את הקבוצה ומרווין באגלי מראה את הפוטנציאל שלו כשהוא מסוגל להישאר על הפרקט. הקבוצה טובה והיום יש לה יתרון גדול על יוסטון נטולת ווד שלא ניצחה כבר 13 משחקים ברציפות, כך שהמצ'אפ לא אמור להיות קשה מאוד לסקרמנטו.

הרוקטס גם היא פתחה את העונה טוב ואפילו המשיכה להיות רלוונטית לאחר הטרייד על הארדן, אבל מאז הפציעה של כריסטיאן ווד היא לא מצליחה לנצח וירדה לתחתית האיזור. ויקטור אולדיפו שחקן טוב אבל הוא לא רוצה להיות ביוסטון וכבר סירב להארכת חוזה גדולה, וכרגע הוא קולע ב-38.7% מהשדה מאז ההגעה לקבוצה. יוסטון כולה לא טובה כבר לא מעט זמן, ואין סיבה שהיום המומנטום השלילי ישתנה.

אני מהמר על ניצחון קליל לקינגס שינסו לחזור לעניינים.

לפוסט הזה יש 152 תגובות

  1. לטעמי, לפחות, מנת השף תוגש במהלך ארוחת בוקר מוקדמת כאשר הסאנס יתארחו בפורטלנד.
    .
    מהיכן שאני מתבונן (ממקומו של אוהד אחוז חרדות אשר ממתין בחשש לאסון הדו שנתי שמשום מה השנה התעכב),
    מדובר על משחק משמעותי שבסיומו הסאנס יוכלו להגדיל את הפער מפורטלנד שבמקום ה-4 במערב ל-4 משחקים ולהבטיח את היתרון במיקום במקרה של שוויון במאזן (זה המשחק השני בין הקבוצות העונה. בראשון הסאנס ניצחו, ואחרי המשחק הלילה יש רק עוד מפגש אחד בין הקבוצות).
    .
    אם במפגשים עם פורטלנד העונה עסקינן,
    במפגש הקודם (לפני שבועיים וקצת) הסאנס ניצחו 132- 100 במשחק בו בוקר היה טוב יותר מלילארד,
    אייטון היה גדול בכמה מידות על כל מה שפורטלנד ניסו להציב מולו,
    כאשר הסאנס מציגים יום בו נק' החוזקה שלהם השנה בולטות במיוחד –
    הגנה, קבוצתיות, איזון, קליעה מבחוץ.
    .
    (מצטער, אוהדי סאנס. העובדה שהלילה פול סובל מפקיעת שריר הגלוטאוס מקסימוס, אייטון נתפס אוכל בראוניז מתובלים בקנביס, ובוקר מודיע שהוא בדרך לניקס – זה בגללי…)
    .
    תודה, רותם.
    לא יוצא לי לכתוב את זה מספיק –
    א. אחלה פריוויו.
    ב. הפכת לחלק משמעותי כאן בהופס. כל הכבוד!

  2. דוראנטולה משחק היום? בכל מקרה לדעתי הנטס בצמודה. אם דוראנטולה משחק נטס מנגבים

    שארלוט ינגבו

    הראפס ינגבו

    הבאקס ינגחו

    השקנאים יאכלו זאבים

    הבולס ינגחו (בלי אמביד וסימונס לא כוחות, לא יהיה הגנה ובלי אמביד לא יהיה גם התקפה)-ציקו קיבלת בונוס לקראת הפלייאוף נצחון עליי ועל טראסט שלא תגיד שלא דואגים לך

    המגיק יפתיעו

    דונציק יביא עוד טריפל וניגוב

    המדדה ינגב

    טנש יקרצפו

    קינגס יוסטון זה משחק ספיד פאת קטלני, אני עם הקינגס

  3. שיר הלילה היום אחר הצהריים.
    מוקדש לאדם יקר, פופאי שמו
    .
    I'm Popeye the sailor man. I'm Popeye the sailor man.
    I'm strong to the finich, cause I eats me spinach.
    I'm Popeye the sailor man.
    .
    I'm one tough gazookus, which hates all palookas.
    Wot ain't on the up and square.
    I biffs ’em and buffs ’em and always out roughs ’em
    But none of ’em gets nowhere.
    .
    If anyone dares to risk my "fisk", it's "boff" an' it's "wham" un'erstan'?
    So keep "good be-hav-or", that's your one life saver
    With popeye the sailor man.
    .
    I'm Popeye the sailor man, I'm Popeye the sailor man.
    I'm strong to the finich, cause I eats me spinach.
    I'm Popeye the sailor man.

    1. בינתיים נהנה. הסלטיקס בלי איבודים למרות שמסירה אחת של קמבבוקר כמעט ברחה לבראון….
      העיקר שפתחו פערון וזה בגלל שדוראנט לא משחק.

  4. קרי פשוט מגן טיפש, תראו את קמבה מתחמם הקטע שבפלייאוף הוא ינבול, ברוקלין לא משחקים איבודים מטומטמים אין הגנה…

  5. הנה החיך של קמבון אחרי שזרק כדור לספסל של ברוקלין, איבוד ראשון שלו?
    האם סימן לאיבודים רבים?

    1. למה מגעיל אחד השחקנים הכי מהנים שיש לצפייה בליגה, דפוק בראש מחוץ למגרש אבל על המגרש פשוט כיף לצפות בו

  6. הבחורה שמפרשנת את משחקי הנטס לא מבינה כלום בכדורסל אבל בטוחה שהיא יודעת ולכן מקשקשת עצמה לדעת בכל מיני קלישאות, וחושבת שהיא מפיקה דברי חוכמה.
    היא בדיוק הטייפקאסט לבנאדם האחרון שאתה רוצה לראות איתו משחק.

  7. קטע ענק היה בטורנטו טריי עבר בחסימה ונעמד עם הגב אחורה וזז אחורה להוציא עבירה ולאורי עשה פלופ מאחורה נפל מהגב של טריי ונתנו תוקף לטריי 😂😂😂😂😂
    ישר לאשכאטין ופסלו לו את הסל
    פלופ מול פלופ לאורי מראה שהוא אגדה בתחום

  8. כשיש בקבוצה שניים כמו אנקל ברוק והארדן, מה אפשר לעשות?
    וכשבנוסף יש דוראנט? מההההה?
    ועוד מעט גם גריפין? זה פו פו פווווווווווווווווווווווווווווווווווווו ובברררררווווווועעםםםםםםםםםםםםםםםםםםם בפליאוף, שום שיקסה שום אמדדה שום מוצארט לא יעזרו פה…
    אפשר לסגור תבסטה

    1. היו לו עוד משחקים כאלה. ברור שהוא הכין טוב את הסלטיקס לברוקלין אבל עם כל המעורבות יש לו גם החלטות לא מי יודע מה טובות וגם בעייה אובייקטיבית שבראון פשוט לא הגיע למשחק הזה….

  9. אויי דני דני דני, מה הביא לנו את הנגר בן נגרייה תומפסון שהכניס 0 מ 4 מהקו? איפה מאמני הקליעה של ש הסלטיקס?
    האיש גופה מחוצקנת אשפתית…. יש ריבאונד וסלים בתוך הסל, זה הכל וחסל!

  10. מצחיק שלטייטום אין אף קליעה אחת מהקו. הוא מתלונן אבל הוא עדיין זרד בשביל השופטים. לא בדרג של הארדן-קיירי

      1. הבוט הבלבוט…. אין אפילו שחקן אחד בבוסטון שעושה את השיטטט הזה….
        זה בראד סטיבוט שלא נותן להם. זה בא מהמאמן וזה פחות נקודות לבוסטון בשיפוט של היום.
        אם לאורי איכשהוא יגיע לבוסטון תחת הבוט, ההצגות האלה ייעלמו מהארסנל שלו.

  11. תחייך קמבה, עוד איבוד מטומטם לערימה. אולי כדאי לכוון לכיוון בת ים? חסרים שם כמה כדורי סל במתנ"ס

  12. רונדו זה גופה מטורפת לא יכול לעבור קונוס באחד על אחד אין לו מה לחפש בקבוצות שמצפים ממנו לשחק. הוא רגיל לעמוד לבד בלי שומר ולזרוק או להרים לוב, זה יש רק בקבוצות עם כוכבים ששם הוא גאון אבל שיש עליו מגן והוא צריך להקפיץ או ליצור לעצמו או למסור הוא גופה

  13. גיילן בראון 3 מ 16, 2 מ 8 לא הולך? תתמקד בהגנה….
    היה שחקן הגנה טוב בשנה שעברה, השנה הוא כלום בתחום.

  14. צאלאנגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגג בוטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט צאלאנג..
    האיש אדיוט! פשוט אדיוט.

  15. אנקל דרווו מדהים היום.
    הנאה צרופה לראות אותו משחק.
    עוד אחת מהטעויות של הבוט זה שהוא לא יודע להתמודד עם סטאר קווליטי. קיירי הוא סטאר קווליטי אמיתי והבוט לא ידע איך לסדר את חדר ההלבשה שלו, אז קיירי ברח….

      1. עזוב, אפשר בלי זה.
        נראה לי שהוא לא מבין שצריך להשתנות קצת, הוא מאמן צעיר ולא איזה תרח זקן ששום דבר כבר לא ישנה אותו.

  16. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, טייטום עם הקאם און מאן לשופטים.
    זה בכי של זרד…. דפקט, לך תדפוק שם על השולחן, תקבל קצת יחס!
    והוא עם הקאם און מאן….

  17. זה עצוב כשיש כזה מאמן שהוא בוט ואין לו מילה. היתה עבירה ברורה של קיירי על בראון בשלשה שלו כולם ראו, גם השופטים ולא נתנו אנד וואן. למה לא לבקש צאלאנג למה לא לדפוק שם על השולחן. אז תקבל עוד טכנית, לפחות השחקנים יעריכו אותך.
    האיש איבד את הדרך.

  18. תשמע רזיאל הנטס קבוצה יותר טובה עם דוראנט זה לא כוחות בכלל, זה לגבי כל המזרח. רק לפילי יש סיכוי קטן מולם כי יש לנו אמביד ויש לנו מגינים טובים. כל השאר ינוגבו קשה. יאניס יקלע 50 אבל אין לבאקס מגינים להתמודד עם הביג 3 הם יחטפו 150 נק ומיאמי נגרים מידי יקבלו מהם אולי אפילו סוויפ. רק פציעה יכולה למנוע מהם מלקרצף את המזרח

  19. אני בשוק ממה שפילי עשו היום, לא ראיתי את זה בא
    זה דברים שרק מאמן יכול לעשות

    Sixers win
    Celtics lose
    Good day to be alive

    1. אתה כמו אוהדי הסלטיקס 😂😂 זה הרמה שלכם. חוץ מקרי שהוא כוכב וויגינס ואוברה שהם שחקנים בסדר כולם אצלכם אשפה כמו הספסל של בוסטון מה אתה מנסה למכור לנו כאילו אתם קבוצה מסויימת אם בכלל תגיעו לפלייאוף השיקצה יתן בכם סוויפ

  20. מה עם יוסטון הסגנון שלהם מהנה בלי הארדן? 😂😂😂 המאומטמים האלה במקום לעשות okc ולהעיף את כל השחקנים שלהם על בחירות דראפט עוד מחזיקים אותם 😂😂😂😂😂 כאילו עונה הבאה יהיו יותר טובים 😂😂

כתיבת תגובה

סגירת תפריט