הקבוצה של לברון ניצחה באול-סטאר, יאניס נבחר למצטיין

170-150 לקבוצתו של לברון ג'יימס כשיאניס קולע 35 נקודות ב-16 מ-16 מהשדה. אנפרני סימונס זכה בתחרות ההטבעות, דומנטאס סאבוניס בתחרות הסקילס וסטפן קרי, בפעם השנייה בקריירה, בתחרות השלשות.

קבוצת דוראנט 150-קבוצת לברון 170

בשנה הרביעית ברציפות (ובפעם הרביעית מאז התחילו לבחור קבוצות), קבוצתו של לברון ג'יימס ניצחה. לברון עצמו שיחק 13 דקות.

נקודת המפנה הגיעה ברבע השני בו הקבוצה של לברון, כיאה לאול-סטאר, קלעה 60 נקודות ב-81% מהשדה עם 17 אסיסטים על 4 איבודים. דמיאן לילארד הוביל אותם עם 16 נקודות באותו רבע, בזמן שיאניס עם 6 מ-6 מהשדה והקבוצה של דוראנט, שלא שיחק, קלעה "רק" 41 נקודות. זה הספיק בשביל ריצה מדהימה של 27-8 ו-100-80 במחצית. הקבוצה של לברון קלעה 15 נקודות ב-99 השניות האחרונות של הרבע.

לברון לא שיחק במחצית השנייה, אבל יאניס היה שם בשביל לשמור על היתרון של קבוצתו ולהגיע ליתרון גדול אחר, 146-125, בסיום 3 רבעים. הסיום המיוחד של האול-סטאר נכנס לפעולה כשהקבוצה הראשונה שמגיעה ל-170 נקודות מנצחת, בין אם זאת הקבוצה של לברון או של דוראנט.

קבוצת דוראנט הצליחה להוריד ל-167-150 אבל לא באמת איימה על היתרון בשום שלב. שלשה של לילארד הבטיחה את הניצחון ו-750,000 אלף דולר, אותם הנבחרת של ג'יימס תתרום לקרן מרשל.

יאניס אנטדקומפו הצטיין עם 35 נקודות ב-16 מ-16 מהשדה ו-7 ריבאונדים. הוא זכה בפרס השחקן המצטיין על שם קובי בראיינט, מה שהפך אותו לשחקן הראשון בהיסטוריה שנולד מחוץ לארצות הברית וזכה בפרס. הוא השחקן השלישי בהיסטוריה (יחד עם קווין גארנט ומייקל ג'ורדן) שזוכה באמ.וי.פי, בשחקן ההגנה של העונה ובאמ.וי.פי של האול-סטאר במהלך הקריירה.

מלבד יאניס, לילארד קלע 32 נקודות מהספסל של הקבוצה של לברון. קרי קלע 28 (8 מ-16 מהשלוש), ג'יילן בראון 22 במשחק האול-סטאר הראשון בקריירה, פול ג'ורג' 17 ורודי גובר 10. כריס פול עם 16 אסיסטים, 8 ריבאונדים, 3 חטיפות ו-6 נקודות. בן סימונס המבודד לא שיחק.

בקבוצה של דוראנט, שפתחה עם זאיון וויליאמסון וג'ייסון טייטום במקום ג'ואל אמביד וקווין דוראנט שלא שיחקו, בראדלי ביל קלע 26 נקודות. קיירי 24 עם 12 אסיסטים, הארדן וטייטום 21 כ"א, מיטשל 15, לאבין 13, וויליאמסון 10.

תחרות ההטבעות

אנפרני סימונס מפורטלנד ניצח כשהוא כמעט מנשק את הטבעת בדאנק האחרון שלו. הוא הזוכה הראשון מפורטלנד. אובי טופיין מהניקס וקסיוס סטנלי מאינדיאנה הגיעו למקומות 2 ו-3 בהתאמה.

תחרות השלשות

סטפן קרי ניצח בפעם השנייה כשהוא משחק מול מייק קונלי בסיבוב האחרון. בכך קרי מצטרף לקרייג הודג'ס, לארי בירד, ג'ייסון קפונו, מארק פרייס ופז'ה סטויקאוביץ' שזכו בתחרות פעמיים. שני הראשונים עשו זאת 3 פעמים.

קרי שבר את השיאים לכמות הנקודות הגבוהה ביותר בסיבוב (31 מ-40) ובגמר (28 מ-40). מייק קונלי היה צמוד מאוד עם 27 מ-40 בגמר ו-28 מ-40 בסיבוב הראשון וג'ייסון טייטום עלה גם כן לגמר, בו קלע 17 מ-40.

טייטום קלע 25 מ-40 בסיבוב הראשון, זאק לאבין ודונובן מיטשל 22 מ-40 וג'יילן בראון 17 מ-40.

תחרות הסקילס

דומנטאס סאבוניס מאינדיאנה זכה. הוא פגש את ניקולה ווצ'ביץ' בגמר. לוקה דונצ'יץ' הודח בחצי מול סאבוניס, כריס פול הודח בחצי מול ווצ'ביץ'. זאת הפעם החמישית בה פול משתתף בתחרות, הוא לא ניצח אותה מעולם.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 51 תגובות

    1. אתה מלכלך את האתרים תגובות הדביליות שלך. ״כל אחדיכול לעשות זאת״? היה זה הניתור הגבוה ביותר מה ריצפה אי פעם בהסטוריה של הדאנק. עדיף שמדי פעם פשוט תשתוק

    2. אאתה מלכלך את האתרים תגובות הדביליות שלך. ״כל אחדיכול לעשות זאת״? היה זה הניתור הגבוה ביותר מה ריצפה אי פעם בהסטוריה של הדאנק. עדיף שמדי פעם פשוט תשתוק

        1. מעניין, לדעתי רואים שהוא un-educated בנושא ומנסה לנסח את זה בצורה אחרת. לא מפריע לי האמת מה שהוא אומר אבל אם אני צודק זו כנראה בעיה כללית שאין אצלם מספיק הסברה בנושא אצלם, מצד שני זה גם לא יוביל לכותרות כמו "לברון לא ממליץ להתחסן" כי זה לא מתקבל ככה בצורה שלילית כמו אצלנו

          1. נכון וזה הפספוס – האוכלוסיה השחורה על פי הרבה סקרים נוטה לא להתחסן באופן יחסי. מילה של לברון יכולה לעשות כאן הרבה מאד.

  1. לפחות פגעתי במנצחי הסקילס והשלשות.
    בעצם גם בהטבעות (בחרתי באופציית ה-מי אלו לעזאזל המשתתפים או משהו כזה)

  2. תודה על הסיקור.
    אני מפרסם כעת את תוצאות האמת של הסקרים מהפריוויו של אמש וזה יתלחק לתתי תגובות גם:
    אתגר הכישורים:
    1. כריס פול – 70.
    2. לוקה דונצ'יץ' – 68.
    3. לא מעניין – 43.
    4. דומנטאס סאבוניס – 17.
    5. ג'וליוס רנדל – 14.
    6. רוברט קובינגטון – 12.
    7. ניקולה ווצ'ביץ' – 11.

        1. MVP:
          יאניס – 41.
          לברון – 25.
          סטף ולילארד – 23.
          לוקה – 22.
          קיירי – 9.
          יוקיץ' – 8.
          אמביד – 7.
          הארדן – 6.
          קוואי, טייטום ומיטשל – 4.
          בראון, ג'ורג', ביל, לאבין וקונלי – 3.
          כריס פול וזאיון – 2.
          סימונס, סאבוניס, גובר ורנדל – 1.
          ווצ'ביץ' היחיד ללא קולות.

            1. א פרי סימונס ניתר 51״ מעל מרכז הכובד שלו, הניתור הגבוה אי פעם

            2. אנפרי סימונס ניתר 51״ מעל מרכז הכובד שלו, הניתור הגבוה אי פעם

    1. תודה חיים
      שני דברים מאוד מעניינים
      1. חכמת ההמונים כאן הוכיחה עצמה בגדול – ניצחון, MVP, שלשות. יפה מאוד
      2. הצביעו כ-240 גולשים (אלא אם היו הצבעות כפולות). מעטים מתוכם מגיבים באתר. מעניין למה…

        1. לא יודע למה כולם מגדפים את המשחק הזה. גם ככה הקהל סובל מהקורונה אז למה לקחת גם את זה? מה רע במשחק הזה? בסופו של חשבון זאת מנוחה של שבוע לכולם ואירוע נוצץ ונעים ואפילו לזכרו של קובי – על מה יש לנו להתלונן?

            1. גם אותי לא אבל כל ליגה צריכה פגרת אמצע ויש הרבה שכן מתעניינים – בעיקר צעירים – אז מה רע? והשחקנים שמתלוננים – עבור רבים מהם בחירה למשחק זה הישג נהדר וחוויה מרגשת. כולה משחק אחד בשבוע בעצימות נמוכה. מה היה עדיף? שלא יתקיים בכלל?

            2. אף אחד פה לא יפגין או יתווכח בלהט בתגובות בעד או נגד קיום המשחק.. פשוט אירוע מיותר מבחינת הרוב המוחלט של הקהל אז גם הדעה של השחקנים לא תגרום לאף אחד להתעסק בו.

            3. ״רוב מוחלט של הקהל״ מי בדק? 🙂

            4. נראה לי שהאתר שלנו די מייצג את הלך הרוח

            5. אותי הוא דווקא הפתיע לטובה

  3. אני ממש לא הראשון שחושב או כותב על זה אבל האולסטר צריך להשפיע איכשהו על הביתיות בפלייאוף, בלי זה אין שום סיבה שיהיה משחק שכיף לראות.
    אני ראיתי את הכישורים והשלשות והלכתי לישון.

  4. לברון צדק. בסה"כ לא יותא מאירוע מיותר בין השחקנים כשזה בלי הקהל.

    זאק לוין מתאים לחתרות הדאנקים ולא לקליעת שלשות.
    לא הבנתי גם איך שחקן כמו קורי מתמודד בפעם ה-100 בתחרות השלשות אחרי כל שנה שהוא מפסיד.
    הייתי מעדיף לראות צעירים אחרים מקבלים את ההזדמנות.

  5. מעניין מה היה קורה מינוס הפצועה או חולים. אם נוסיף לקבוצה של דוראנט את בוקר, אמביד, וכמובן שדוראנט (גם דיוויס משויך לקבוצה אבל זה בטח בגלל שבוקר החליף אותו). נגמר 20 הפרש והשלושה שמצוינים שם, בטח השניים האחרונים היו יכולים לעשות את המשחק מעניין יותר, אל מול הצד השני שחסר רק את סימונס. לא שזה כל כך מהותי, אבל היה חסר קצת שחקנים מעניינים בקבוצה של דוראנט, אחרי כל הפצועים כל השחקנים ששווים צפייה היו בצד של לברון. אגב היה נורא מוזר לראות שלברון לא שיחק בכלל…

  6. סתם משהו מצחיק שקראתי

    כנראה כי בחלק הראשון של העונה לא היה להם את ירדן שועה, פרוייקט אחר שהם עבדו עליו. הוא הגיע עם עודף משקל, בכושר ירוד, בלי ביטחון והיה צריך להתחיל ולבנות אותו מחדש. וזה משהו שנמשך עד היום – בחור צעיר ששצריך לתחזק בשיחות ובשיטת המקל והגזר לפחות פעמיים בשבוע. אם הגענו למצב שמאמן הכושר מבטיח לשועה ארוחה על כל פעם שייכנס לחדר כושר או שמחמיאים לו שהוא מגיע קצת לפני האימון או נשאר אחריו, מבינים שגם תהליך ההתבגרות של החלוץ לא יהיה קצר.

    🙂

    1. עזוב זה כתבי חצר. כל מה שקורה בתקשורת הספורט הישראלית (האתרים הממוסדים, לא הופס, הזווית ושאר האתרים בסגנון הזה) זה ביזיון אחד גדול. כל ההדרדרות של התקשורת הישראלית (בלי קשר לפוליטיקה)- הרדידות, השטחיות, האינטרסנטיות, הצעקנות והעדפת ה"צבע" על התוכן- כל זה קרה בתקשורת הספורט כבר לפני 10 שנים+
      במקרה הזה, זה מוואלה- שדווקא יש שם כמה חבר'ה טובים, אבל הכתבים שמכסים את ליגת העל הישראלית ואת הקבוצות באופן יומיומי הם ממש עיתונאים מטעם גורם זה או אחר במועדון. לפעמים הבעלים, לפעמים המאמן, לפעמים שחקנים אחרים שמדליפים להם סקופים. והולכים תמיד לפתרון הקל- להאשים את הזרים, כי הם לא מחוברים לעיתונאים כמו הכדורגלנים הישראלים מדליפים לעיתונאים תמורת סיקור אוהד ומוטה.
      קראתי גם את הידיעה הזו, ועלתה לי בחילה מרוב האינטרסנטיות. וזה עוד וואלה, אני לא מדבר בכלל על ספורט 5 וone, ששם זה גרוע הרבה יותר.

      1. וואלה לא יותר טובים, במקרה הכי טוב הכי פחות גרועים אז אני כן נכנס לשם לפעמים לראות תוצאות של כדורגל וזהו

      2. הכי הזוי, זה הפסטיבל סביב ערן זהבי.
        משחק אחד הוא כובש, התקשורת פה מצטטת גורמים בהולנד כמה זהבי נפלא, משחק הבא לא פוגש את הרשת, ישר הוא פלופ ולא שווה את הכסף ו"סין זה לא הולנד". משחק הבא עם צמד וכבר משווים אותו ללבנדובסקי, מסי ורונאלדו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט