הראשונה במזרח מול הראשונה במערב ועוד 9 משחקים ברביעי אחרון לפני האולסטאר!/אינדיאני

Joel Embiid Teases Rudy Gobert With Air Quotes for His 2018 DPOY Award |  Complex

בלי ששמנו לב הלכה לה כבר רוב העונה ומאבקי המיקומים הופכים יותר ויותר קריטיים, בטח לאור ה PLAY-IN הצפוי בכל קונפרנס. הערב נארח את שתי המובילות הבלתי מעוערות (עד עכשיו) של המזרח והמערב ועוד לא מעט מפגשים מעניינים ושעמומונים שלא שווה להרחיב עליו את הדיבור.

היום היה אמור לחול יום הולדתה ה 73 של האגדה אהובה עוזרי, אחת הנשים החשובות ביותר במוסיקה הישראלית. כבר 5 שנים שהיא לא עימנו ולנו נשאר לשתף בכמה שירים מהאוסף העצום שלה.

נתחיל:

02:00     קליבלנד קאבאלירס (21-14) – אינדיאנה פייסרס (18-15)

הביתית: קליבלנד מתחילה לנצח. יש לה כבר ארבעה רצופים כשאחד מהם היה על פילי החזקה ממנה בהרבה. ההתקפה אמנם עדיין מקרטעת אבל ההגנה מתחילה להראות יציבות. ההתקפה שבכל זאת יש עוברת כמעט באופן מוחלט דרך סקסטון שקולע כמעט 30 למשחק ומצליח לסחוב את הקבוצה על גבו.

האורחת: הפייסרס במצב די עגום. אמנם לוורט עדיין לא שיחק ווורן בחוץ אבל זאת לא תירוץ לארבעת ההפסדים האחרונים כאשר גם הניצחון על מינסוטה היה דחוק מאוד. בתור קבוצה שהתפארה בעיקר בהגנה יציבה היא נחלשת מאוד בצד הזה של המגרש ולא מקבלת מספיק עזרה מהצוות המסייע מלבד טי ג'יי מקונל שמכניס קצת אנרגיה לקבוצה העייפה של ביוקגרן.

עוצרים בווגאס: המומנטומים ימשיכו גם הלילה. קאבס ב 8.

02:00     פילדלפיה 76ס (12-23) – יוטה ג'אז (8-27)

המשחק המרכזי של הלילה יפגיש בין הראשונה במזרח לבין הראשונה במערב. שתיהן עד לא מזמן הובילו באופן די ברור אלא שכמה הפסדים בתקופה האחרונה גרמו לצמצום הפער בין פילי לברוקלין לחצי משחק. יוטה אמנם הפסידה פעמיים בחמישה האחרונים אבל היא עדיין במרחק בטוח מפיניקס (!) שבמקום השני.

הביתית: כאמור, פילי צריכים לנצח כדי להבטיח את המקום הראשון במזרח. בראשון היא הביסה את אינדיאנה שלא הייתה כל כך בעניינים וחסרה מאוד את האריס שלא נכח בשני המשחקים האחרונים ובספק להלילה. אמביד ממשיך ביכולת ה MVP והחסיר רק משחק אחד עד כה, סימונס חזר לקלוע קצת יותר והקבוצה משחקת באופן יחסית פשוט ויעיל. הלילה אמביד יפגוש את גובר בקרב מרתק בצבע.

האורחת: רצף הניצחונות המרשים של יוטה נקטע מול מיאמי ובראשון היא איבדה יתרון מול ניו אורלינס. לא הייתי אומר שיש עוד סיבה לדאגה – גם ההגנה וגם ההתקפה מדורגות שלישי בליגה ואנחנו כבר רגילים לימים בהם יוטה לא פוגעת. נקודה ראויה לציון היא החזרה הטובה של קונלי שמתחיל להראות קצת מהיכולת שהייתה לו בממפיס ובשילוב עם העובדה שבוגדנוביץ' הפך לשומר סביר וגובר ילך מכות עם אמביד בצבע יש מצב למשחק מהמשובחים העונה.

עוצרים בווגאס: יוטה הפסידה פעמיים רצוף רק פעם אחת העונה אי שם במחזורים הראשונים. בצד של פילי החיסרון של האריס יורגש והג'אז יצאו עם ידיהם על העליונה ב 5 במשחק מאוד צמוד.

02:00     טורונטו ראפטורס (17-17) – דטרויט פיסטונס (25-9)

הביתית: טורונטו במאזן חצוי עם שישה נצחונות מהעשרה האחרונים. לאור הירידה של אינדיאנה זה מציב אותה במקום החמישי שמראה קצת על הרמה של המזרח (דאלאס העשירית במערב במאזן טוב יותר) אבל עבור החניכים של ניק נרס די ברור שהיא יכולה להתמודד עם כל אחת במזרח. במשחקים האחרונים נורמן פאול הגיע חם מאוד עם 22.6 למשחק בחמישה האחרונים ומחפה על רשימת הפצועים הנערמת של טורונטו. הלילה גם אם יעלו עם 4 שחקנים זה אמור להספיק מול האחרונה במזרח. אננובי וואן-ווליט נמצאים ברשימת החיסורים הבולטת של הדינוזאורים.

האורחת: הפיסטונס, ובכן, עדיין בדרך לשום מקום. מה מחכה לה שם? אולי בחירת לוטרי לה היא מייחלת. עם ניצחון בודד בשבעת המשחקים האחרונים (מול אורלנדו) היא מגיעה בעיקר כדי לתת לטורונטו הזדמנות פז לעלות למאזן חיובי.

עוצרים בווגאס: רק כדי לסמן צ'ק. ראפס ב 17.

02:30     יוסטון רוקטס (22-11) – ברוקלין נטס (13-23)

אוי ואבוי יוסטון. עם 12 הפסדים רצופים כשמתחתיה רק מינסוטה ודטרויט בטבלה של הליגה והחזרה של אולדיפו לא עזרה. לקבוצה אין תלכיד ברור והיא בעיקר מתבוננת בג'ון וול זורק. לפחות כשהארדן היה שם זה הוביל לנצחונות. אה, והארדן יבוא הלילה לראשונה לקבוצה שהביאה לו את ה MVP.

האורחת: ברוקלין ממשיכה לסתום פיות והיא מרחק חצי משחק מפילי בראשות המזרח. כרגע השילוש של הארדן-קיירי-דוראנט עובד כשבכל משחק אחד מהם לא מופיע. הארדן חם מאוד עם 49% מהשדה במדי הנטס ו 41.9% לשלוש, מה שמתורגם ל 25.3 נקודות למשחק ביעילות מרשימה. אגב, כל השלישיה נמצאת מעל ה 40% לשלוש כשעוד לא ממש יצא להם לשחק תקופה ארוכה ביחד. באופן לא מפתיע הקבוצה מדורגת ראשונה בנקודות למשחק (120.8!) אבל היא לא ממש משחקת הגנה (מקום 27 בליגה) וזה נתון שאמור להדאיג את סטיב נאש לקראת החלק השני של העונה.

עוצרים בווגאס: הארדן חוזר ליוסטון, אני מניח שיקלע בכמויות. ברוקלין  20.

03:00     אורלנדו מג'יק (22-13) – אטלנטה הוקס (20-14)

הביתית: איזה מזל שמגיע שבוע האולסטאר כי ניקולה ווצ'ביץ' מתחיל להיראות עייף ובלעדיו אין למג'יק האומללים מה לחפש בליגה. במשחק מול דאלאס בראשון הוא פשוט היה נראה מתוסכל ולא מפוקס והלילה מול אטלנטה נטולת הגנה מרשימה זה אולי יכול להספיק. מלבדו רק פורנייה שם נקודות חשובות על הלוח והאחרים פשוט לא קיימים.

האורחת: אטלנטה ממשיכה עם האסטרטגיה הפשוטה שבונה לא מעט על הרבה זריקות והרבה ריבאונד בשביל לייצר עוד מצבים. טריי ממשיך להיות נושק לדאבל דאבל עם 9.5 סוכריות לחבריו בממוצע כשהאנטר עוזר בכנף וקולינס או קאפלה מחכים לכדורים.

03:00     מינסוטה טימברוולבס (28-7) – שארלוט הורנטס (18-16)

הביתית: כבר כואב לכתוב על הקבוצה הזאת. האחרונה בליגה בטח לא תשים לב שיש שבוע הבא חופש כי זה מה שחשבו שם כנראה כל השחקנים בחודשים האחרונים.

האורחת: יש קבוצה לג'ורדן. היא אמנם במאזן שלילי אבל מראה כדורסל לא רע בכלל שממשיך להיות מבוסס הנעת כדור ושימוש ביכולות של הייווארד, רוזייר ולאמלו ליצירת מצבים. כיף לראות אותם משחקים. גראהם וקודי זלר בחוץ, הייווארד בספק.

עוצרים בווגאס: אפילו בלי הייווארד זה אמור להיות שלהם. שארלוט ב 15.

03:00     ניו אורלינס פליקנס (19-15) – שיקגו בולס (18-15)

הביתית: אחרי הניצחון הסופר-מרשים על מוליכת הליגה במשחק שהיה צמוד בחלקים גדולים שלו אפשר לומר די בוודאות שיש בוס חדש בניו אורלינס ושמו זאיון וויליאמסון. בעונה שעברה הוא כמעט ולא שיחק והיתה שאלה אמיתית האם הוא מתאים למשחק של היום ואפשר כבר לומר בוודאות שהוא השחקן הכי חשוב בקבוצה. היכולת שלו והשאלה אם יהיה בריא היא זאת שתכריע את גורל הקבוצה שמאז העזיבה של דייויס מחפשת לה גיבור חדש.

האורחת: הבולס החביבים מציגים כדורסל התקפי וחביב אבל להגן הם לא כל כך יודעים. לאבין בהופעת אולסטאר ראשונה ומוצדקת בהחלט מוביל את הקבוצה להיות תחרותית ואולי אפילו להגיע לפלייאוף.

עוצרים בווגאס: הפליקנס יבואו עם ביטחון עצמי מופרז. שיקגו ב 7.

03:30     דאלאס מאבריקס (16-17) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (20-14)

הביתית: כשצפיתי במשחק של דאלאס מול אורלנדו בתחילת השבוע שאלתי את עצמי לתומי: רגע? מי אמור להיות בצבע? זה היה באחד הפוזשנים שלוקה חדר בקלות ובמקום לסיים באזור הטבעת מסר אחורה אל: הסנטר שלו פורזינגיס. זה היה די משעשע אבל מייצג מאוד את מצב הליגה ואת הייחודיות של הילד הזה.המאבס עולים למאזן חיובי לראשונה ולוקה ממשיך להתעקש שישימו אליו לב לקראת הדיונים על ה MVP.

האורחת: הת'אנדר האומללים לא כל כך מוצאים את עצמם והם עם 4 מה 10 האחרונים. הם מגיעים אחרי הרבה מאוד מנוחה וזה הדבר החיובי היחיד שאפשר להגיד על הקבוצה המבולגנת הזאת.

עוצרים בווגאס: יש מצב שלוקה לא משחק. אוקלהומה ב 4.

05:00     פורטלנד טרייל בלייזרס (14-19) – גולדן סטייט ווריירס (16-19)

הביתית: פורטלנד מאבדים קצת גובה אבל עדיין מחזיקים במאזן מרשים. כשמקולום על אזרחי החיים באמת יותר קשים ובתוספת ללו"ז הרצחני שהיה להם במשחקים האחרונים (חוץ מהקודם שהיה מול שארלוט ואותו ניצחו) אפשר לקבל בסלחנות את ההפסדים. המנוחה הקרובה באה בדיוק בזמן לטרי סטוטס וחבורתו שיהיו חייבים לשמור על אנרגיה גבוהה לקראת הישורת האחרונה של העונה. כרמלו מעלה הילוך ונראה די טוב אבל בלי מקולום לקבוצה יהיה קשה.

האורחת: הווריירס נשארים בריאים והכדורסל שהם מציגים יעיל מאוד גם אם לא יפה במיוחד. וויגינס ואוברה ממשיכים להיות שחקני משנה חשובים בהצגה ששמה סטף קרי. החזרה של וויסמן (כלומר לתת 15 דקות לא רעות ולצאת ב 6 עבירות) הורידה קצת את העבודה מדריימונד שמנצח על ההגנה החסרה מאוד (מקום 21 בליגה) אבל עוזר בניהול המשחק ויידוי לבנים מכל טווח שהוא.

05:00     סקרמנטו קינגס (21-13) – לוס אנג'לס לייקרס (11-24)

הביתית: לא כל כך שמעתי דיבורים על סקרמנטו. ובצדק. הקבוצה מחזיקה בהגנה הגרועה בליגה וניצחה רק משחק אחד מתוך ה 11 האחרונים, מול דטרויט…

האורחת: לא כל כך שמעתי דיבורים על הלייקרס, פשוט כי העסקים כרגיל. היא אמנם משחקת ללא דייויס והפסידה שלושה מתוך החמישה האחרונים אבל המכונה עובדת היטב בעיקר בהגנה (שנייה בליגה). לברון ממשיך לספק את השורות הסטטיסטיות הרגילות שלו (כולל בטור האיבודים, כמעט 4 למשחק) כאשר שאר השחקנים נותנים תרומה קטנה אבל יציבה. קוזמה האמת די מאכזב בעיקר במשחקים האחרונים ואני לא בטוח ששווה להשאיר אותו בקבוצה. בכל מקרה הלילה יהיה לכולם טיול קליל ונחמד.

עוצרים בווגאס: אם קמתם והגעתם למשחק הזה תעבירו למשחק של הווריירס. LA ב 18.

לפוסט הזה יש 170 תגובות

  1. הראפטורס יהיו גם בלי סיאקם ובלי נרס (סקרויולו שוב ינהל את העניינים).
    הלייקרס יהיו בלי לברון כך שמי שצריך לטייל הם דווקא הקינגס.

  2. פילי מנגבים את יוטה היום. מצפה מהקמרוני לנגב את הצרפתי ולא להיפך. פילי 7 ומעלה.
    חבל שהמשחק לא ביוטה היה אולי בשעה 4…במקום ב2….
    לא נורא שוב ש.ח בהזדמנות.
    טראסט אתה לבד היום בבלוג החי תביא לנו את הנצחון

    לייקרס בלי שיקצה ודיוויס אז 18 יהיה אולי אבל 18 לטובת הקינגס. הקינגס 18 ומעלה.

    המשחק שכן אראה קרב האקדוחנים דיימו הקופץ לרוחק מול סטפן המרקיד באחלה שעה.
    היום דריימונד הולך לחגוג מול קנטר האיש מס 1 לניפוח סטט…ויתפוצץ חבלז עם שימו לב 14 נק ו8 אס!!!
    דיימו ינגב אותם בקלאץ ולדעתי פורטלנד מנצחת ב4 ומטה.

    לוקה עם עוד קליר פאת של 40+ ונצחון קליל

    ציון ינגב את הבולס והצבע הרך שלהם פליקנס 6 ומעלה

    שארלוט יכו בגורי הזאבים 8 ומעלה

    ההוקס יראו שהם אוהבים למעוד לתוך אשפה ויסריחו את הפרקט עם הפסד לאשפה.

    הארדן ינגב את יוסטון למרות שיוסטון יבואו היום להוכיח בכוונה והמשחק יהיה צמוד מאד הנטס 2 ומטה.

    ראפס ינצחו 4 ומטה את דטרויט במשחק צמוד

    אינדי ינצחו ב2 ומטה את הקאבס

  3. אינדיאני עזוב את הפריוויו המשובח, יש לך טעם נהדר בשירים. איזה כיף. (ואיפה אפשר לשמוע את שי צברי ואהובה עוזרי במקום אחד?).

  4. עזוב כדורסל, איזה בחירות של מוזיקה. רציתי לציין שרות דלורס אכן אחת המיוחדות וה"מכורה" שלה הכי טוב בעולם

  5. שירה לילה
    D.O.A. Tackin' Care Of Business Lyrics
    You get up every morning
    From your alarm clock's warning
    Take the 8:15 into the city
    There's a whistle up above
    And people pushin', people shovin'
    And the girls who try to look pretty
    And if your train's on time
    You can get to work by nine
    And start your slaving job to get your pay
    If you ever get annoyed
    Look at me I'm self-employed
    I love to work at nothing all day
    And I'll be…
    Taking care of business every day
    Taking care of business every way
    I've been taking care of business, it's all mine
    Taking care of business and working overtime
    Work out
    If it were easy as fishin'
    You could be a musician
    If you could make sounds loud or mellow
    Get a second-hand guitar
    Chances are you'll go far
    If you get in with the right bunch of fellows
    People see you having fun
    Just a-lying in the sun
    Tell them that you like it this way
    It's the work that we avoid
    And we're all self-employed
    We love to work at nothing all day
    And we be…
    Taking care of business every day
    Taking care of business every way
    I've been taking care of business, it's all mine
    Taking care of business and working overtime
    Take good care of my business
    When I'm away, every day whoo!
    You get up every morning
    From your alarm clock's warning
    Take the 8:15 into the city
    There's a whistle up above
    And people pushin', people shovin'
    And the girls who try to look pretty
    And if your train's on time
    You can get to work by nine
    And start your slaving job to get your pay
    If you ever get annoyed
    Look at me I'm self-employed
    I love to work at nothing all day
    And I'll be…
    Taking care of business every day
    Taking care of business every way
    I've been taking care of business, it's all mine
    Taking care of business and working overtime
    Takin' care of business
    Takin' care of business
    Takin' care of business
    Takin' care of business
    Takin' care of business…..

  6. פילי הולכים להפוך את המשחק, מסכן גובר בשבוע האחרון מורידים לו את המכנסיים ומצליפים בישבן חזק עם החגורה קודם זאיון עכשיו אמביד, הצרפתי הפך לצרפתייה

  7. סוף סוף קרי קולע 3 , בן סימונס זה בין המגנים האישיים הטובים בליגה, חכם הגנתית רץ כמו חמור ארוך תענוג למפות בו בהגנה חבל שהתקפית הוא נגר

        1. כאילו. אלוהים יודע איך זה כדור של פילי.
          בחיי, עשו ריוויו 10 פעמים וראו בבירור שלא הייתה דריכה בחוץ.
          שיפוט זוועה.

  8. שלשה ענקית של אמביד כשמגיע מגיע.
    אבל בושה של שיפוט. פשוט בושה.
    לקחו ליוטה את הניצחון עם הריוויו על ה'חוץ' של אוניל.

      1. בעיטה בכדור זה לא חצי נו שמעון..
        תראה שידור חוזר, הייתה נגיעה ברורה של סימונס.
        מספיק דיפלקשין בשביל שזה לא יהיה חצי.

  9. ישששששש

    טראסט שלא תגיד שאין לי קלאץ באתי ב114 109 ליוטה וניגבנו

    אמביד mvp mvp

    ראיתם במהלך האחרון איך הפחיד את מיצל שמלייאפ ברח לשלשה איך שראה אותו 😂😂

    גם חטף תסכול מהניגורים בקלאץ איך שסימונס בא במקום טוביאס הפח הזה

  10. אני אסביר לכם מה השופטים אמרו על הוצאת החוץ של אוניל כשהוא היה באוויר הוא נגע פיזית בשופט שהיה מחוץ לקווים.
    על פי חוקי ה NBA זה אוטומטית חוץ וכדור לקבוצה השנייה .
    אל תבואו אליי בטענות , זה ספר חוקי הליגה
    לכו לבכות לאדם סילבר

  11. כמו שאמרתי יוטה זה לא קוטנטדרית וקבוצה בינונית מאוד שמשיגה הרבה ממה שהיא שווה, עם גובר כאופציה שנייה לא מגיעים רחוק

    1. שיקגו לא יאבדו את זה מי אמר שהאפס לונזו מגן טוב? זאיון וויליאמסון זה בין המגנים הגרועים בליגה, שמעון עזוב את היחד מאי ומים נגד קונספט עם לדעתי הוא מסוגל לקלוע מול שחקני ניו אורלינס

  12. ציון אומר מה שלא הולך בכוח הולך בעוד יותר כוח נכנס 1 על 5 בצבע 😂😂😂 אבל הוא מתקשה מאבד כדורים גם קבוצה יותר רצינית תחסל אותו במאני טטיים הוא צפוי מאד ולא זורק בכלל מחצי מרחק ושלשות לא מבין למה

    1. הכי מצחיק היה לראות את פילי נגד יוטה, בוגדוביץ מאבד כדור עבירה, טייבול קופץ על הווארד ונופל עבירה נשרקת לחובה של גובר, בוגדוביץ מפוצץ את אמביד ולא נשרקת עבירה…

    1. יאנג הזה פח מהלך השופטים הצילו אותו, אשך אתה חייב לצפות בלילארד הבן אדם גם שהולך לסופר מחפש עבירה, תוריד לו את השריקות אוויר והוא הופך לשחקן של 20 נקודות

    1. ברור אני עדיין לא מבין את הצרפתי שלא מזייף פציעה כשהוא פוגש את אמביד, הקמרוני רואה אותו ושובר עליו שיאים פעם אחר פעם, גובר הוא סנטר בדומה למוטמבו שמצויים רק בפרמטר אחת הגנתית.

    1. הרעים בליגה זה סטטוטס וולטון וברוקס, אבל הם לא יפוטרו ״הכוכבים״ אוהבים אותם הם נותנים להם לשחק איך שרוצים ולנפח סטטיסטיקה, סטיבנס עף בסוף שנה , המאמן של אורלנדו מפוטר ראשון

      1. מה פתאום המגיק כולם פצועים הם לא יפטרו אותו. ראית את החמישייה שם? 3 מהחמישייה זה בירץ קרטר וויליאמס ופארוקי נראה לך הם יכולים לנצח משהו?

        סטיבוט יקבל הזדמנות אחרונה בפלייאוף. אם עף סיב 1 הוא ואיינג ילכו הביתה. נראה שאיינג שרף כל קשר בליגה אחרת לא מבין איך אין תזוזה אצלם בטריידים כלשהם.
        סטיבוט צריך להתפלל לטורנטו אחרת היט באקס פילי נטס שולחים אותו הביתה. גם ההוקס ישלחו אותו הביתה אם יהיו מולו.

  13. הקלינגון אדוארדס עם עוד משחק לפנתיאון של 8 מ23 מהשדה. מה עם לוני טאונס טופ 14 בהופס והכשרון האדיר במיניסוטה?
    מה עם עוזר המאמן הגאון מטורנטו? 😂😂
    הבעיה במיני היא לא מאמנים. הם כמו נבחרת ישראל בכדורגל אלו השחקנים שגרועים.
    לוני טאונס יכול להיות סבבה בקבוצת כוכבים כמס!3 כריס בוש בלי הגנה.
    לבוסטון יתאים. לגולדן יתאים.
    אבל להוביל קבוצה? נייט לא קרוב אפילו

    1. קר הטיפש לא עושה דאבל טים על לילארד במהלך האחרון… אלוהים אשמור איזה מאמנים יש בליגה זה שלישה קלה שלו טיפש בין טיפשים

    1. כזה טיפש לא ייאמן כולם יודעים שזה קליעת אימון לילארד מהלך אחרון אפילו השדרן אומר, דפוק לגמרי הקר הזה

        1. זה זריקת אימון בשבילו הוא יותר הפרדה מהשומר ואז זה זריקה חופשית הוא קולע את זה אלפי פעמים באימונים בעינייים עצומות זה זריקה קלה בשביל כוכב בסדר גודל שלו, קר האדיוט הפסיד את המשחק

    1. מסכן דווקא קלע 3 חבלז השומר נתן לו 2 מטר ואמר טוב קרי לא הצליל להשתחרר נזרוק משהו והוריד לו על הראש 😂😂😂

      גם בחדירה נכנס יפה אבל דיים זה נוכל מס 1 עשה לאורי ובחוקי הליגה זה תוקף אין מה לעשות. אצלנו בשכונה היה נחשב סל לדריי😎.

  14. ראיתם במהלך האחרון איך מנעו קבלת כדור מדיים? 2 סגרו אותו ונתנו לקובינגטון לקבל כדור שניגר 2 מהקו. מעניין למה לא עושים את זה קבוע על כוכבים 😂😂😂

    איזה מאמנים מפגרים יש בליגה קר שהיום היה פחות רפה מהרגיל עשה דאבל טים ובסוף הוריד אותו מדיים שטיגן אותו 😂😂😂😂
    מהלך אחרון נותנים לדיים על בייזמור אחד על אחד פתוח ל3 נו באמת😂😂😂

    אם תשאלו את טנש דאבל טים לא עובד 😂😂😂 2 הקבוצות ניגרו ולא יודעים מה לעשות עם הכדור מזל שסטוטס שכח בחצי הראשון להביא דאבל טים ולתת לקרי 23 נק 😂😂

    1. סתומים רציניים לא יאמן, כל המשחק דאבל פרט למהלכים האחרונים טיפש הקר הזה… סטטוטס אפילו יותר דביל שחיכה עד שקר יעשה דאבל טים ברבע ה3 והעתיק אותו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט