סאנס-ווריורס וסלטיקס-ראפטורס בליל משחקים אחרון לפני האולסטאר/ רותם אלרן

מנת השף

5:00 – פיניקס סאנס (11-23) VS גולדן סטייט ווריורס (17-19)

המשחק הבולט של הלילה יגיע אלינו מאריזונה, שם הסאנס יארחו את הווריורס לאחר שהאחרונים הפסידו בלילה הקודם.

פיניקס מגיעה כקבוצה המדורגת שנייה במערב ועם 6 נצחונות ב-7 המשחקים האחרונים, היכולת שלהם לאחרונה היא נהדרת כשבוקר מציג כושר מעולה ואפילו נבחר לשחקן השבוע האחרון במערב. הקבוצה מוצאת את הדינמיקה הנכונה בין השחקנים המובילים כשלאחרונה פול מתמקד יותר בניהול המשחק ופחות בסקורינג כשבשבעת המשחקים האלו הוא עם 12.3 נקודות ו-12 אסיסטים בממוצע למשחק ובוקר קולע לצידו 27.9 נקודות למשחק. השילוב של אחד ממנהלי המשחק הטובים בליגה עם סקורר נהדר, כשלצידם גם מיקאל ברידג'ס וקאם ג'ונסון נהדרים בכנפיים יוצר קבוצה קשה מאוד לעצירה ואפילו יותר טובה ממה שתיארנו שתהיה לפני העונה.

הווריורס מגיעים לאחר הפסד קשוח לבלייזרס ב-3 נקודות בלבד שמציב אותם מחוץ לפלייאוף כרגע, אך כנראה שלא יישארו מחוצה לו לאורך זמן. כרגע סטף בכושר נהדר כשב-15 המשחקים האחרונים ששיחק הוא מציג יכולת עוד יותר מרשימה מזו שפתח איתה את העונה כשהוא קולע 31.9 נקודות למשחק יחד עם 6.8 אסיסטים, ולצידו דריימונד פורח כשחקן השני בחשיבותו בקבוצה ויוצר לאחרים, בתקופה הנהדרת של סטף הוא נתן תרומה טובה מאוד במקביל כשהוא מוסר 10.3 אסיסטים למשחק (וכמות האסיסטים למשחק שלו העונהץ 8.5, היא שיא קריירה עבורו). ההתאמה שלו עם סטף טובה מאי פעם, אך מסביבם הקבוצה לעיתים לא מספיק טובה, וגם היום זה עלול להיות בעייתי מול אחת מהקבוצות הטובות בליגה כשקלי אוברה לא ישחק, אבל עצם כך שיש להם את סטף יכול להכריע לטובתם היום.

אני מהמר היום על ניצחון של הסאנס במשחק מותח.

שאר המשחקים

2:00 – בוסטון סלטיקס (17-18) VS טורונטו ראפטורס (18-17)

שתיים מהקבוצות החזקות של העונה שעברה שנפגשו בה לסיבוב שני מותח ייפגשו היום כשתיים ממאכזבות העונה, כל אחת מסיבותיה.

הסלטיקס לא נראו טוב בחציה הראשון של העונה, וישנן מספר סיבות מוצדקות והגיוניות לכך – הקבוצה סבלה, ועדיין סובלת, מפציעות, כשקמבה ווקר ומרכוס סמארט פספסו בערך חצי מהמשחקים ששוחקו עד כה, ורק לאחרונה ווקר התחיל לחזור לכושר שאנחנו מכירים ממנו, כך שההסתגלות שלהם למצב הקיים היא בעייתית, וטורונטו נמצאת במצב דומה אך שונה כשהיא סבלה מפחות פציעות, אך כן איבדה את אחד מהשחקנים החשובים ביותר שלה, מארק גאסול, וזה יצר בעיה הגנתית כשהם כעת נמצאים רק במקום ה-17 בליגה ברייטינג ההגנתי (לעומת השני בשנה שעברה), והבעיה של בוסטון דומה כשהפציעה של סמארט מקשה עליה לשמור על הגנה יציבה, והם נמצאים במקום ה-15 במדד זה, לעומת הרביעי בשנה שעברה. שתי הקבוצות פחות טובות מהצפוי אך בוסטון מגיעה לאחר שלושה נצחונות רצופים וטורונטו תשחק לילה שני ברציפות לאחר הפסד לפיסטונס, וזאת עוד כשרוב השחקנים המובילים שלה נמצאים בחוץ בשל פרוטוקול קורונה כשאנונובי, סיאקם וואן וליט כולם יחמיצו את המשחק.

אני לוקח היום את בוסטון כמנצחת של המצ'אפ.

2:00 – וושינגטון וויזארדס (20-13) VS לוס אנג'לס קליפרס (13-24)

המשחק השלישי של הלילה יגיע אלינו מוושינגטון, שם הוויזארדס שנמצאים ברצף משחקים טוב יפגשו את הקליפרס, אחת מהקבוצות החזקות במערב ובליגה.

וושינגטון פתחה את העונה כאחת מהקבוצות החלשות בליגה, אבל למרות הפתיחה החלשה הם מתחילים להשתפר כשניצחו 7 מ-10 המשחקים האחרונים שלהם, כולל נצחונות על הלייקרס, נאגטס (פעמיים), הסלטיקס והבלייזרס, כך שנראה שהם נכנסים לעניינים כפי שהיה מצופה מהם, ולמרות שהם נמצאים רק במקום ה-13 במזרח, הם נמצאים במרחק 3 משחקים מהפלייאוף. התקופה הטובה שלהם הגיע מתרומה טובה של ביל, שקולע בה 33.1 נקודות ב-52.2% מהשדה כשגם ווסטברוק מעמיד מספרים טובים יותר ביעילות גבוהה יותר מזו שפתח בה את העונה. הקבוצה משתפרת, והיום יהיה להם מבחן קשה מול הקליפרס, אחד שהם לא צלחו בתקופה הטובה שלהם לאחרונה.

הקליפרס הם כרגע אחת מהקבוצות הטובות במערב כשהם ממוקמים במקום השלישי באיזור, והיום הם ירוויחו ממשחק מול וושינגטון שהיא אחת מקבוצות ההגנה החלשות בליגה – גם ב-10 המשחקים האחרונים המוצלחים שלה, וושינגטון איפשרה ליריבה לקלוע מעל 110 נקודות ב-9 מהם. הקליפרס מחזיקים ברייטינג הגנתי של 116.9, הרביעי בליגה, והיום אין להגנה החלשה של הוויזארדס הרבה דרכים לעצור אותם, בין אם בהגנה הקבוצתית ובין אם בהגנה האישית.

אני מהמר על ניצחון קל של הקליפרס.

2:30 – ניו יורק ניקס (18-18) VS דטרויט פיסטונס (25-10)

שתי קבוצות שהיו מיועדות להיות ברמה זהה טרום העונה נפגשות כשאחת נמצאת במקום שהיה מיועד לה והולכת לטנקינג (דטרויט כמובן) והשנייה קבוצת פלייאוף, ועוד במקום החמישי במזרח.

הניקס נראים טוב, קשה לומר אחרת. כמו כל שנה דובר עליהם בעיקר כשק חבטות פוטנציאלי עבור שאר קבוצות הליגה, אבל הנרטיב השתנה כשהם מוכיחים שהם קבוצה טובה, והרבה קרדיט מגיע לת'יבודו על השינוי שהם עברו. הקצב לא המאמן האופטימלי עבור כל סיטואציה, אבל לניקס הוא מתאים בצורה נהדרת כשג'וליוס רנדל נהנה מקצב המשחק האיטי (הניקס היא הקבוצה עם כמות הפוזשנים בממוצע למשחק הנמוכה ביותר בליגה) ונותן עונת קריירה עם 23.1 נקודות, 10.9 ריבאונדים ו-5.5 אסיסטים, ובהובלתו הניקס אמנם לא קבוצת התקפה מרשימה במיוחד, אך היא ממוקמת במקום השני בליגה ברייטינג ההגנתי, וגם ללא מיצ'ל רובינסון הפצוע הם נראים טוב מאוד בסגנון שאימצו תחת ת'יבודו. היום דריק רוז ואלפריד פייטון שניהם נמצאים בספק למשחק.

מהצד השני מגיעה דטרויט, ועליה אין מה להאריך יותר מדי, כשרוב מה שהיא עושה השנה הוא בעיקר להפסיד, והלילה היא עלולה להתקשות עוד יותר לאור כך שתשחק לילה שני ברציפות לאחר ניצחון על טורונטו ועם שני נצחונות מ-6 המשחקים האחרונים הם מגיעים עייפים יותר ובנוסף למשחק חוץ, והשנה במשחקי חוץ הם במאזן 15-4, לא סימן מבשר טובות עבורם היום.

ההימור שלי היום על ניצחון קליל של הניקס.

3:00 – ממפיס גריזליס (15-16) VS מילווקי באקס (14-21)

מפגש בין מתמודדת על הפלייאוף במערב לאחת מהקבוצות החזקות במזרח יפגיש שניים מהאתלטים המרשימים בליגה, ג'ה מוראנט ויאניס אנטטקומפו.

ממפיס מגיעים למשחק עם 5 נצחונות מ-8 המשחקים האחרונים, כשג'סטיס ווינסלו חזר מהפציעה הממושכת ומשתפר ממשחק למשחק, כולל 20 נקודות מול יוסטון. הוא מביא להם ערך גבוה כמגן כנף מצוין ואופציה טובה בהתקפה. הקבוצה נראית טוב יותר ומתחילה להתחבר כששחקנים חוזרים מהיעדרויות, וכרגע ממפיס נראית כמו מתחרה לגיטימית וחזקה לפלייאוף, במיוחד לאור חזרה של ג'ארן ג'קסון ג'וניור בעתיד הקרוב, אבל היום היא מתמודדת מול יריבה מאוד קשה שיהיה לה קשה לשמור, למרות שווינסלו יוכל לשמור על מידלטון והיכולת ההגנתית שלו יכולה להראות את החשיבות שלה לקבוצה.

הבאקס רק לא מזמן היו ברצף של חמישה הפסדים רצופים, אבל בששת המשחקים האחרונים הם קטפו חמישה נצחונות, והיום הם יפגשו קבוצה טובה מהצפוי, במיוחד בצד ההגנתי – העונה ממפיס מדורגת במקום השביעי בליגה ברייטינג ההגנתי, והבאקס כקבוצה שהעונה מתבססת בעיקר על הצד ההתקפי כשהעונה ההגנה שלה חלשה מהרגיל זו תהיה מעט בעיה, אבל למרות ההגנה שנחלשה הבאקס עדיין במקום ה-11 בליגה ברייטינג ההגנתי לעומת הגריזליס שנמצאים רק במקום ה-19 בהתקפה. למרות ההגנה הטובה של הבאקס, קשה לראות את הגריזליס עוצרים את יאניס כשולנצ'יונאס הוא מגן צבע טוב, אך לא מספיק בשביל לעצור את אנטטקומפו, והיום הוא עלול לעשות בהגנה של הגריזליס שפטים.

אני מהמר על ניצחון של הבאקס במשחק, אבל הגריזליס הפורצים יכולים לעשות להם חיים קשים.

3:00 – אינדיאנה פייסרס (18-16) VS דנבר נאגטס (15-20)

קרב בין מתמודדת על פלייאוף במזרח לבין אחת מהקבוצות ההתקפיות המרשימות בליגה יפגיש שני גבוהים שנבחרו לאולסטאר זה עתה, ניקולה יוקיץ' ודומנטאס סאבוניס.

דנבר מגיעים במומנטום טוב עם 8 נצחונות מ-12 המשחקים האחרונים של הקבוצה כש"הג'וקר" ממשיך להראות שהוא אחד השחקנים הטובים בליגה ולהוביל את דנבר להתקפה החמישית בטיבה בליגה כולה, כשברצף המשחקים המוצלח שממנו יצאו עם 8 נצחונות הוא עם 27 נקודות למשחק, 8.8 אסיסטים (על 2 איבודים בלבד!) ו-10.1 ריבאונדים. לצידו מארי עם 27.3 נקודות למשחק בתקופה הזו, כשהוא מדייק ב-48.4% משלוש על 7.9 זריקות למשחק, והשילוב בין השניים רק הולך ומשתבח ככל שעובר הזמן, ואחד הדברים שגורמים לנצחונות ולקצב הטוב של המשחק הוא ההגנה המשופרת, כשבתחילת העונה הנאגטס היו מזעזעים בצד זה של המגרש והמצב היה עגום, וכעת הם נמצאים במרכז הטבלה כשהם יושבים במקום ה-14 במדד הרייטינג ההגנתי, והשיפור הזה תורם לנצחונות.

מנגד, אינדיאנה עם 5 הפסדים ב-7 המשחקים האחרונים שלה נראית לא טוב, ולאחר פתיחת עונה של 8 נצחונות ב-12 המשחקים הראשונים היא עם מאזן 14-8 כשדומנאטס סאבוניס ומלקולם ברוגדון נראים הרבה פחות טוב, ולמרות 3.4 חסימות בממוצע למשחק של מיילס טרנר הקבוצה עדיין נמצאת רק במקום ה-13 בליגה בהיבט ההגנתי, כך שיש הרבה לשפר וחלק מהכלים שיכולים לגרום לשיפור הזה חסרים, כשקאריס לוורט וטיג'יי וורן נמצאים בחוץ כבר לא מעט זמן, ולברט צפוי לחזור בקרוב אך היום ישחקו בלעדיו. היום אינדיאנה הקבוצה החלשה יותר במצ'אפ באופן ניכר.

בגלל המומנטומים ההפוכים של הקבוצות אני מהמר על ניצחון של דנבר שימשיך תקופה מצוינת עבורם.

3:30 – ניו אורלינס פליקנס (20-15) VS מיאמי היט (18-17)

המשחק השביעי של הפריוויו יגיע אלינו מלואיזיאנה שם הפליקנס יארחו את ההיט.

במשחקים האחרונים ניו אורלינס טובה, אבל לא מספיק. בחמשת המשחקים האחרונים הם הפסידו ארבע פעמים, ובכל המשחקים ההפרש לא היה גדול מ-5, כך שיש שם בעיה בסיום המשחקים. אחת מהבעיות שדובר עליהן לא מעט היא שימוש לא נכון בזאיון לעיתים. כרגע ואן גנדי עוד מנסה דברים חדשים עבור הסגל הצעיר והמוכשר של הפליקנס, וזאיון פורח ואף נבחר לאולסטאר, אבל השימוש בו לא מספיק נרחב לעיתים – זאיון חשוב מאוד לקבוצה, והשימוש בו בבידודים וכמוביל כדור בפיק נ' רול הוא יעיל מאוד, אבל לפעמים לא נותנים לו את הכדור מספיק או נותנים לו להוביל את ההתקפה, וזה פוגע בפליקנס, במיוחד כשרואים את החשיבות שלו בצד זה של הפארקט, כשהרייטינג ההתקפי של הקבוצה יורד ב-6.9 נקודות בלעדיו. הם צריכים למצוא שימוש יותר נכון ונרחב בו, ובעיית סיום המשחקים עלולה לפגוע בהם גם היום.

מהצד השני מיאמי מגיעה לאחר הפסד לאטלנטה, אך טרום ההפסד הגיעו 6 נצחונות רצופים שמראים את הפוטנציאל של הקבוצה כשרובה בריאה ובכושר טוב. היעדרויות היו חלק גדול מהעונה המאכזבת של ההיט, וכעת הם חזרה בעניינים ויפגשו קבוצה חלשה מהם. מיאמי קבוצה הגנתית חלשה ונהנית ממצ'אפים מצוינים לטובתה כשבאטלר מסוגל לשמור את אינגרם ובאם את זאיון, וניתן גם להפוך בין השניים ועדיין להשאיר הגנה יעילה. יש להם את היתרון במשחק היום כקבוצה הטובה יותר וגם במצ'אפים.

בגלל הסיבות שציינתי והבעיות של הפליקנס אני מהמר על ניצחון של ההיט.

4:00 – סן אנטוניו ספרס (13-18) VS אוקלהומה סיטי ת'אנדר (21-14)

משחק בין שתי קבוצות מפתיעות ומהנות יגיע אלינו היישר מטקסס, שם ייפגשו שניים מהשחקנים הטובים ביותר שלא נבחרו לאולסטאר, דמאר דרוזן ושיי גילג'ס אלכסנדר.

הספרס נראים מצוין וקשה להאמין שאחרי חצי עונה הם עדיין נמצאים במקום השישי במערב, מעל קבוצות כמו דאלאס וגולדן סטייט, והמצב שם השנה יוצר קבוצה מהנה שבנויה משילוב של צעירים מוכשרים בדמות קלדון ג'ונסון ודג'ונטה מארי יחד עם ווטרנים מוכחים כמו דרוזן, פאטי מילס ולמרכוס אולדרידג', ובנוסף לכל זה אחד מהשחקנים החשובים ביותר שלהם, דריק וויט, החמיץ כמעט את כל המשחקים העונה ויחמיץ את המשחק הלילה גם כן, בנוסף לרודי גיי ודווין ואסל שיצטרפו אליו בחוץ. הספרס מאוד מחוברים השנה והכימיה שם מצוינת, מה שמוביל להגנה טובה שנמצאת במקום ה-10 בליגה, הקבוצה מהנה השנה והיום היא תתמודד מול יריבה טובה, אך פחות ממנה ובלילה שני של בק-טו-בק.

אוקלהומה מגיעה למצ'אפ הזה לאחר הפסד לדאלאס ב-9 נקודות, ולמרות פתיחת עונה טובה מהצפוי עבורה לאחר שכולם חשבו שתלך לטנקינג והשגת בחירה גבוהה, נראה שכרגע היא מתחילה לחזור לגודלה הטבעי כשהפסידה 3 מ-9 המשחקים האחרונים. הקבוצה טובה ופיתוח הצעירים שלה מצוין השנה כששיי גילג'ס אלכסנדר צובר ניסיון כמוביל, לו דורט מקבל הזדמנות התקפית גדולה יותר ומראה שיפור משמעותי וגם שחקנים כמו דריוס בייזלי, טיי ג'רום, ת'או מלדון או אייזיאה רובי מקבל נפח דקות מכובד לפיתוח. הקבוצה טובה, אבל כנראה שאחרי הפסד בלילה הקודם בשילוב עם כך שהספרס קיבלו יום מנוחה נוסף, כנראה שהם לא ינצחו היום.

ההימור שלי הוא על הספרס.

5:00 – פורטלנד טרייל בלייזרס (14-20) VS סקרמנטו קינגס (21-14)

שתי הקבוצות ישחקו לילה שני ברציפות כששתיהן יצאו עם נצחונות מול קבוצות חזקות – הבלייזרס מול גולדן סטייט והקינגס מול הלייקרס (ללא לברון, חשוב לזכור).
פורטלנד עדיין חסרה מספר שחקני מפתח כשנורקיץ' ומקולום עוד לא חזרו לשחק, אך בהיעדרם לילארד סוחב את הקבוצה עם תצוגות קלאץ' מדהימות, כולל 10 נקודות בחמש הדקות האחרונות של המשחק מול הווריורס לאחר שקלע 12 ב-43 הדקות שקדמו להן, ובנוסף הכריע את המשחק עם שלשת יתרון וסחיטת עבירת תוקף במהלך לאחר מכן. הוא מוביל את הקבוצה למקום החמישי במערב ללא שניים מהשחקנים הטובים ביותר בקבוצה וזה מרשים מאוד, ולצידו פורח גם גארי טרנט ג'וניור שלקח את ההזדמנות שקיבל בשתי ידיים ומאז הפציעה של מקולום קולע 17.7 נקודות למשחק ומשלים את לילארד טוב מאוד בקו האחורי של הבלייזרס.

התקופה האחרונה לא היטיבה עם סקרמנטו שהפסידה 10 מ-12 המשחקים האחרונים שלה ונראית רע אחרי פתיחת עונה טובה, וכרגע היא עדיין נמצאת בתחרות הפלייאוף במערב אך מתרחקת ממנה בכל הפסד והפסד שהיא חווה, וחלק גדול מהאשמה מונח על לוק וולטון, שכבר בתחילת העונה לא התאים את הקבוצה לפוקס שנהנה ממשחק מהיר, ויכול להיות שפיטורי המאמן השלישי העונה בליגה יגיעו מהקינגס לאור האכזבות האחרונות וחוסר ההתאמה שלו לקבוצה. הם מגיעים בתקופה רעה ומול קבוצה טובה מאוד, הם כנראה לא יהיו תחרות משמעותית לפורטלנד היום.

אני מהמר על ניצחון של הבלייזרס במשחק האחרון של הלילה.

לפוסט הזה יש 87 תגובות

  1. לא ממש קשור לכלום, אבל ההישגים של הסאנס השנה (ושל אוקלהומה בשנה שעברה) מראים לכולם איזה שחקן עצום הוא כריס פול. המספרים לא מפילים אותך מהכסא, המהירות כבר לא מה שהיתה, והוא מעולם לא נראה בנאדם סימפטי במיוחד, אבל שחקן פשוט ענק. מנהל משחק שמראה כמה חשוב ניהול משחק.

    1. איזה השגים בדיוק מקום 2 בעונה סדירה שלא חשובה? כריס פול עושה נזק עצום לסאנס בטווח הארוך במיוחד בכל הקשור להתפתחות של אייטון שהיה המטרה העיקרית למה הביאו אותו, עם כל הכבוד בפלייאוף הכוכבים מדברים ובמקום שאייטון יהפוך למפלצת התקפית הוא הפך לקאפלה.

      1. אם אייטון לא הופך לשחקן של 20+ נקודות אין לסאנס מה לחפש בפלייאוף ובמקום שיקח צעד אחורה הגמד ״מנהל המשחק״ ייבש אותו, אני במקומו מבקש טרייד כי חוזה המקס בורח לאט לאט דרך החלון, הלוזר הפך אותו לשחקן משלים, יש לציין שזה גם אשמתו של אייטון העגל שלא מעיף לו פצצה ואומר לו אני הסטאר פה ותתחיל למסור לי כדורים לצבע או שאני אדאג שיגלו אותך למינסוטה או לדטרויט.

      2. איכשהו ידעתי שזה ידליק אותך ברוך. אני מתפלא ששותפך למוסד שב'ר עוד לא הוסיף משהו שכולל את המילה 'גופה'.
        'הישגים' = הפך אותם לקבוצה הרבה יותר טובה.

      1. איפה הוא איפה השיקצה, שניהם דוחים מחוץ למגרש אבל בעוד השיקצה אחד השחקנים הגדולים ביותר שאי פעם דרך על הפארקט, כריס פול אוברייטד מאוד, יש סיבה למה הוא היה צריך את הארדן שיסחבו אותו לגמר המערב למרות כל ה״השגים ״שלו

          1. אור עוד פעם שינת את מה שכתבתי ואז הגבת על זה? נהית כמו הרובוט נלחם בתחנות רוח. לפני שהוא שיחק עם הארדן לאן בדיוק הגיע? הארדן בהחלט לקח את הלוזר לגמר המערב בגלל שכוכב ראשון (בסגל שכלל אולסטארים ) הוא לא מסוגל לעשות את זה.

            1. וואלה אני לא כמוך ממציא טיעונים שאף אחד לא אמר ומתווכח איתם, עוד מחכה שתראה לי מי רשם ומתי שדריימונד צריך לסחוב את הקבוצה. לענייננו יוסטון זו הקבוצה של הארדן לפני בזמן ואחרי פול שהגיע להיות מספר 2 אז מי רצית שיסחוב אותם בדיוק?

  2. מישהו הבין מה דווין בוקר אמר שם שגרם לו להרחקה מול הלייקרס? ראיתי מקום שכתבתו שהוא כתב where's the foul bitch?
    בכל מקרה נראה שלא עשו מזה עניין גדול. מי אמר שבייבי פייס זה מזיק.

  3. מה הסאנס עושים נכון?
    .
    משחקים כדורסל.
    .
    ב-14 המשחקים האחרונים של הקבוצה לסאנס יש אופנסיב רייטינג של 121.7 (ראשון בליגה בתקופה המדוברת), ונט רייטינג של 12.7+ (ראשון ב-NBA בתקופה המדוברת).
    איך הם עושים את זה?
    הנעת כדור.
    הנעת כדור שגורמת לכך שבפרק זמן של 14 משחקים יש לקבוצה אחוז אפקטיבי של 59.4% (ראשון בליגה בתקופה המדוברת) עם 8 שחקנים עם יותר משלשה למשחק ביותר מ-40%
    .
    זה נתון פסיכי.
    שוב –
    8 שחקנים שבפרק הזמן המדובר זרקו כל אחד בין 25 (פיין) ל-72 (בוקר) פעמים מטווח השלוש, וקלעו כל אחד יותר מ-40% מאותן ניסיונות הקליעה.
    .
    מה אייטון עושה באותם משחקים?
    .
    משחק כדורסל נכון וחכם. המון תנועה ללא כדור, חסימות לשחקנים, מסירות לשחקן הפנוי, ואיום מתמיד על הצבע.
    15 נק' ב-63.2% (מי שראה אותו מול KAT ראה עד כמה הוא שחקן התקפי מוכשר).
    .
    האם הכל דבש והגענו לארץ המובטחת?
    ברור שלא.
    יש המון מקום לשיפור –
    גם אני אשמח לראות יותר זריקות של אייטון.
    עוד יותר אשמח לקצת פחות הירובול בדקות הקלאצ'.
    .
    אבל צריך להזכיר –
    אלו הסאנס.
    בעשור האחרון לא עשינו פלייאוף.
    ב-5 השנים האחרונות הסרחנו ברמות.
    .
    טפו, טפו, טפו,
    אני עד כה בשמיים (מה שמבטיח שההתרסקות תהיה מפוארת…)
    .
    תודה, רותם.

    1. גיא זה עונה סדירה, זוכר מה אמרתי ללילי לפני שבועיים שיוטה היו ברצף היסטורי וידה ידה ידה… אי אפשר להיות קונטדרים בלי סטאר פואר כל הגורדן קלרקסון והקמרון ג’ונסון והרול פליירס למיניהם נעלמים בפלייאוף והכוכבים אלה שלוקחים אליפויות ומה לעשות שבוקר ובצד השני מיטצל לבד זה לא מספיק . גם יוטה עם הנעת כדור…
      .
      בסוף מה המשמעות של כדורסל נכון וחכם? כשהארדן היה עושה הירו בול זה גם כדורסל נכון וחכם ויש כמה דרכים לשחק כדורסל.
      .
      אייטון בא לליגה על תקן כישרון התקפי לא הגנתי, שחקן שהוא חיה אתלטית (פריק של הטבע) שמסוגל לפתח כמעט כל סקילס התקפי לסנטר והפכו אותו לשחקן משלים בדומה לקאפלה שרץ ממקומם למקום… הייתי בטוח שהוא יהפוך לשחק של 20+ נקודות בשינה כי כמעט ואין שחקנים שמסוגלים להתמודד עם האתלטיות שלו.

    2. גיא,כל התגובה שלך למעשה מתארת את התרומה של פול, ולא הזכרת אותו אפילו פעם אחת.

      ברוך, אין שום בעיה עם אייטון. הוא זורק פחות וקולע אותן באחוזים הרבה יותר טובים. זה שכולם סביבו נוגעים בכדור ותורמים רק יעזור לו ולהתפתחות שלו ואל דאגה, הוא יהיה שחקן מקס להרבה שנים בליגה הזאת. אייטון לא בא לליגה על תקן כשרון התקפי – הוא בא לליגה על תקן כשרון גולמי ונתונים פיזיים. אם ייצקו בוא חכמת משחק, הגנה, סבלנות וקבוצתיות, דיינו. מה שאתה רוצה לעשות (תנו לו כדור וזוזו) זו הדרך הבטוחה להפוך במקרה הממש טוב לקאט. ת.

  4. אני זוכר את טורונטו לוקחת אליפות. להם היה רק כוכב שב"ר אחד.
    .
    מעולם לא טענתי שיש רק שיטה אחת לשחק כדורסל-
    ב-16' גולדן סטייט שיחקו כדורסל הפוך מזה שהקאבס הציגו, ועדיין אלו היו 2 קבוצות התקפה אדירות.
    .
    כאמור, אשמח לראות את אייטון זורק יותר. עוד 3 -4 ניסיונות קליעה למשחק יעשו את העבודה (ויחזקו את האיום על הצבע, מה שיהפוך את החיים של בוקר לקלים אפילו יותר). אני מאמין שזו שאלה של זמן.

    1. אתה משווה את קוואי שהיה השחקן הטוב בעולם ב2019 לבוקר?
      ואתה משווה את חוזק התחרות, למה שהולך עכשיו? בסוף לטורנטו הזאת היה מספיק סטאר קוואליטי שלסאנס אין משהו שקרוב לכך.
      .
      אני לא מדבר בכלל על סיאקם שכבר הראה ניצוצות של אולסטאר (עונה אחרי הוא גם נבחר לאולסטאר שב״ר) ועל הצוות המסייע הנפלא לאורי (שהוא שחקן בינוני-+) גרין שהוא מגן על פרד ואנדבליט… טורנטו הזאת יכלה להציב חמישייה הגנתית מפלצתית והיה לה את השחקן הטוב בעולם שהיה בלתי עציר .
      .
      ועדיין בסופו של יום בלי אחד העונה לשם ברט ״הטיפש״ בראון ופציעה של אחד בשם דוראנט לא הייתה זוכר את הקבוצה הזאת.
      .
      המטרה מספר אחת של הסאנס צריכה להיות פיתוח של אייטון לצדו של בוקר והצעירים אני בהחלט רוצה לראות אותו הופך לשחקן של 16-20 זריקות למשחק מהסיבה הפשוטה שמעטים השחקנים בליגה שיכולים להתמודד עם האתלטיות והסקילס שלו, בנתיים הוא הפך לקאפלה במקום תחת ידו של הגנרל

      1. 'המטרה מספר אחת של הסאנס צריכה להיות פיתוח של אייטון לצדו של בוקר והצעירים'

        בוקר בן 24, עד איזה גיל בדיוק אתה רוצה להמשיך לשים אותו בפיתוח?

        למה אתה מניח שיש קורולציה בין פמפום מספר הזריקות של אייטון לפיתוח שלו כשחקן מוביל?

        למה אתה מניח שנסיון בקבוצה מנצחת לא תורם הרבה יותר להתפתחות של אייטון?

        ובכלל, למה אתה מניח שהמטרה של הסאנס זה לא לנצח כאן ועכשיו? בוקר כבר עשה קולות שאין לו סבלנות לעוד עונה בקבוצת תחתית, ובדיוק בגלל זה הביאו את פול.

            1. Yeah, that was painful

        1. שחקן מוביל זה שחקן התקפי של 20+ נקודות תראה לי שחקן שמוביל את הקבוצה שלו בליגה של היום, שמוביל את הקבוצה שלו עם 14 נקודות למשחק.
          .
          מה זה מניח אברי אני צופה באייטון ובסאנס הוא לא התקדם במאומה משנה שעברה ואפילו הלך צעד אחורה, הפכו אותו לפאקינג קפלה.
          .
          לגבי השטויות שכתבת על מה שאייטון הגיע לליגה אייטון הגיע כמפלצת פיזית עם סקילס התקפיים לליגה.
          .
          גארדים מגיעים לשיאם בגיל 26 לרוב בעוד שבוקר כבר הראה כסופרסטאר בלא מעט משחקים יש לו עוד הרבה לאן להגיע.

        2. ברוך צודק בזה שבלי שאייטון הופך לאמביד/דיוויס הסאנס לא יראו טבעת.
          התקרה של הסאנס בנויה לאיזה תקרה יגיע אייטון. כוכב 1 כבר יש בוקר ולאליפויות הנוסחא אומרת לפחות 2 כוכבים בדרך כלל.

          1. איי, שב"ר יקרים ואהובים, תאמינו לי שחצי ממה שאני כותב זה רק בשביל להוציא ממכם את התגובות האלו. מבסוט עליכם, אין מה להגיד.

    2. טורנטו זכו כי דוראנט נפצע וכי…ברט בראון…הרבה מזל. אליפויות לוקחים עם סטאר פאוור. החריגים היו נוביצקי האקים ודטרויט 04.
      הסאנס השתפרו לפני פול זה מצחיק שזוקפים לו את ההצלחה הביאו את קראודר קמרון גונסון נהיה יותר טוב זה לא רק כריס פול וברור לכולם שפול עדיף על רוביו אז אני לא מבין ממה כולם מופתעים כאילו הוא לקח נגרים?

      גם באוק זה לא היה רק כריס פול שכחו את כל היתר ואוק גם עכשיו משחקים קשוח

      1. לא אמרת לפני שנה וחצי שפול הוא סוס מת ואוקלאומה הפסידו בטרייד ההוא?
        איך אתה משווה את מה שאוקלאומה עשו שנה שעברה, מקום חמישי, מאזן זהה לחמישי, 44 נצחונות מול 28 הפסדים לעומת השנה 14 נצחונות מול 21 הפסדים. אבל הם "משחקים קשוח"
        עם כל השיפור המדהים של פיניקס בבועה, הם סיימו את השנה במאזן שלילי של 34 נצחונות מול 39 הפסדים, כלומר כבר עכשיו לפני האוכל סטאר הם רחוקים 6 נצחונות מעל ה נצחונות שלהם שנה שעברה. אולי 5 אם ינצחו את ג"ס היום.

        1. ראית את מי אוקלהומה איבדו? אוקלהומה איבדו 60% מה חמישייה שלהם ואיזה חצי מהסגל שלהם בטריידים, להגיד שפול סחב אותם לבדו זה רחוק מהמציאות.
          .
          דרך אגב כתבתי שאוקלוהמה הרוויחו מהטרייד הזה אבל שום משנים פה עובדות…

          1. התגובה הייתה לשמעון.
            גם הציטוט בתגובה הוא של שמעון, אז לא ברור לי למה הסרת שזה על הדברים שלך.
            בכל אופן, גם אתה התייחסת לפול כ"גווייה" אם אני לא טועה.
            אז לגבי מי הפסיד וכמה אפשר לדון, שנתיים ברצף אול סטאר, זה לא גווייה.

            1. *הסקת

  5. השיפוט במשחק אתמול קיפח את ג"ס לאורך כל המשחק והגיע לשיא בשריקה המגוכחת לעברת תוקף לגרין. לילרד לא עמד יציב אפילו עשירית שניה. הוא אפילו לא עמד ישר . הגול שלו היה מוטה.
    .
    אבל לא בגלל זה ג"ס הפסידה. היא הפסידה בגלל ניהול משחק חלש לקר, בגלל שקרי לא קולע טוב (במושגים שלו) כבר כמה וכמה משחקים ןבעיקר בגלל שלא היה מוג'ו במשחק של ג"ס.
    .
    הלילה נפסיד לפניקס (גב לגב וטיסה של יותר משעתיים) ונסיים רצף של 3 הפסדים לקראת הפגרה.

    1. ההפסד הגיע בגלל קר, בניהול משחק פשוט פושע ברבע האחרון שהחליט להוריד את הדאבל טים על לילארד ונתן לו אחר על אחד בדקות האחרונות.
      .
      קרי היה מצויין אתמול בלילי ה אממה בחצי השני החליטו לעשות עליו דאבל טים ונתנו לנגרים לנצח אותם ועם גרין לא מגיעים רחוק

      1. לא היה שום הורדה של דאבל טים כי לא היה הוראה של דאבל טים מלכתחילה. למעט שלוש פעמים בהן הווריירס באו לטראפ לקראת סוף שעון לא היה שום דאבל טים על לילארד כל המשחק. מה שכן, הווריירס יצאו באגרסיביות גבוהה על חסימות ללילארד והשומר שלו נשאר עליו במקום להתחיל רוטציה והשחקן שיצא גבוה נשאר לעיתים מאוחר עד שהיה בטוח ביכולתו לחזור. ההבדל היחיד בסוף המשחק היה שוויגינס החמיץ יציאה אחת כזאת וליליארד העניש על זה בשלשה.

          1. ראיתי את כל המשחק. הבעיה היחידה כאן היא שאני מדבר עם אדם עם כינוי פיקטיבי עם ראיה עקומה והבנה לא קיימת של משחק הכדורסל שנותן לברברת של מרק ג'קסון להסביר לו מה הוא אמור לחשוב על מה שקורה במשחק.

          1. או שאתה לא יודע מה זה דאבל טים או שאתה הזית מרוב עייפות או מה שלא יהיה. מה שהיה זה מה שתיארתי, אתה מוזמן ללכת לצפות מחדש ולבדוק.

    1. מי צריך את דריי? תעלה איזה נגר מהספסל במקומו יותר טוב. וברור לך שאיך שהוא שמע שסטף בחוץ הוא ישר זייף פציעה.

  6. כמה סקוררים יש בקליפרס, בלתי נתפס.
    קוואי.ג'ורג'. רג'י ג'קסון. באטום. מוריס. וויליאמס. קנארד עם יד זהב.
    מדהים שקבוצה כזו לא תיקח אליפות.

  7. לפי הלילה ווש נראית אמיתית, בעיקר בהגנה.
    ביל קצת נחלש אבל האצ'ימורה פנטסטי.
    ווסטברוק אחראי יחסית ונראה טוב.

    1. אשך התחלת להמציא שמות, פאפא בובה דיופ אפילו אמר שלו לא יודעת מי זה חחחח אתם צריכים עוד יותר כשרוןן מפתיע אותי שקבוצה כל כך חלשה מבחינת הסגל בפלייאוף

כתיבת תגובה

סגירת תפריט