אירועי דיומא – 06.03.2021

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא 1C3E537A-112B-4EB8-9EED-309DE3CFA33C.jpeg

כדורגל ישראלי / ניר מועלם

ליגת העל – מחזור 24 :

15:00 מכבי נתניה – בני יהודה, ספורט 1 : נתניה חולמת על הפליאוף העליון והיא כרגע במקום שמוליך אליו אבל מתחתיה נמצאות ק"ש וביתר עם משחק חסר והן יכולות לעבור אותה ולכן נתניה חייבת לנצח את המשחק הזה בשביל להתרחק מהן עוד קצת, ובצד הכתום של המגרש אנו רואים את בני יהודה האחרונה בטבלה שנמצאת במרחק 2 נקודות מהקו האדום אך עם משחק חסר מה שנותן לה עדיין אפשרות להיות מעל הקו האדום לאחר משחק ההשלמה. נתניה מגיעה אחרי 1-1 מול מכבי פתח תקווה, ואצל הכתומים המצב די דומה אחרי שאת משחקם האחרון הם סיימו ב0-0 מול חדרה. הימור – נתניה תנצח בבית ותסבך עוד יותר את בני יהודה.

19:50 מכבי חיפה – מכבי פתח תקווה, ספורט 1 : מכבי חיפה ניצחה במחזור האחרון בקושי רב 2-1 את הפועל תל אביב ובשביל לשמור על המקום הראשון היא תהיה חייבת לנצח היום את המשחק, אבל לא יהיה לה קל כי היא פוגשת את החבורה הצעירה של גיא לוזון שנמצאת במקום הרביעי בטבלה אשר מגיעה אחרי 1-1 מול נתניה. הימור – הירוקים יאספו עוד ניצחון בשיניים, בתקווה שהם יצליחו לעמוד בלחץ הצהוב עד לסיום העונה הסדירה.

כדורגל אירופאי/ צפריר אוזדובה ואריק נוביק

ליגה ספרדית

אוסאסונה- ברצלונה (22:00)

ההזדמנות האחרונה של בארסה להאבק על התואר. הקטלונים כרגע במקום השני עם אותו מספר נק׳ כמו ריאל 53 ובמרחק 5 נק׳ מהמוליכה אתלטיקו מדריד שלה 58 נק׳ ומשחק חסר. אבל בראשון יערך הדרבי של מדריד וברצלונה תקווה (ואולי לראשונה בתולדותיה) לניצחון של ריאל. המומנטום בבארסה חיובי אחרי ניצחון כפול השבוע על סיביליה 2-0 בליגה ו 3-0 בגביע. בשני המשחקים בארסה שיחקה במערך 3 בלמים ומעניין לראות איך תשחק נגד אוסאסונה. אוסאסונה שבמקום ה 12 דווקא בתקופה לא ראה ניצחה 1-0 את אלאבס בחוץ במחזור הקודם ו 3 מחמשת משחקיה האחרונים. בסיבוב הקודם בארסה ניצחה 4-0 בקאמפ נואו. בארסה תחסר את פאטי, קוטיניו, רוברטו, ארואחו ואת גיבור הניצחון על סיביליה ג׳רארד פיקה. אוסאסונה תחסר את פרס, רונקאליה, ברסנאץ׳ והשוער רובן.

ליגה איטלקית

יובנטוס- לאציו (21:45)

מפגש בין שני נציגות איטלקיות של ליגת האלופות, וששניהן הפסידו במשחק הראשון בשמינית הגמר. ליובנטוס זה משחק אחרון לפני המפגש מול פורטו והיא באה למשחק רגועה אחרי ניצחון 3-0 על ספציה והחזרה של מוראטה היא במקום הרביעי בטבלה ועם משחק חסר. לאציו שבמקום ה 7 עם 43 נק׳ ומשחק חסר לא שיחקה במחזור הקודם כי המשחק שלה נגד טורינו נדחה עקב איסור על טורינו לעזוב את העיר בגלל הקורונה . בסיבוב הקודם זה נגמר 1-1. יובנטוס תחסר את פאולו דיבלה שלא מצליח להתאושש מהפציעה בברך ואת קוודרדו, בטנקור, בונוצ׳י, דה ליכט, ארתור, וקייליני. לאציו תחסר את לצארי, ראדו, ופליפה.

ליגה גרמנית

באיירן מינכן – דורטמונד (19:30 – ספורט4)

באיירן במקום הראשון 2 נק׳ מעל לייפציג, כל נקודה שתפספס יכולה להיות נקודה קריטית שתכריע את מעקב האליפות. באיירן עם 3 ניצחונות, תיקו והפסד בחמשת המשחקים האחרונים עם כושר הבקעה מטורף 14 שערים בחמשת המשחקים האחרונים, תרצה להמשיך במומנטום משני המשחקים האחרונים בהם ניצחו את לאציו וקלן. באיירן כרגיל תסתמך על לבנדובסקי הנפלא שמחורר רשתות בקצב מסחרר (28 שערים ב22 משחקים בליגה).
מצד שני דורטמונד מגיעה בכושר פנטסטי לאחר התעוררות מרשימה מעונה שהתחילה צולעת, רושמת תיקו ו-4 ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים (יחס שערים 13-4). הצהובים במקום ה-5 שלוש נקודות מהמקום ה-3. דורטמונד תמשיך להסתמך על הלאנד שכבש 17שערים. מכה קשה היא החיסורים של סנצ׳ו (9 בישולים) וגריירו (8 בישולים).

לבאיירן יחסרו טוליסו, קוסטה, נובל ופבארד (קורונה).
לדורטמונד יחסרו סאנצ׳ו, גריירו, ריינה, אקג׳י, ויטסל ושלמצר.

במפגשים ישירים 4 ניצחונות לבאיירן לעומת ניצחון בודד של דורטמונד.

ליגה צרפתית

ברסט – פסז׳ (22:10 ספורט4)

ברסט במקום ה-13, 9 נק׳ מהקו האדום ו-10 נק׳ מהמקום לאירופה, אם צריך להמר ברסט לא תרד ולא תגיע לאירופה ומה שנשאר לה זה לשחק על מיקום ולנסות להשפיע על גורל האלופה. ברסט בחמשת המשחקים האחרונים עם 2 ניצחונות, 2 הפסדים ותיקו, תחסר את הרלה וביין.
מצד שני פריז מפגרת ב-2 נק׳ מליל הראשונה כשפחות מאליפות לקבוצה מעיר האורות זה לא פחות מכישלון. פריז עם 4 ניצחונות והפסד בחמשת המשחקים האחרונים תשמח להגיע למשחק מול ברצלונה לאחר ניצחון ומהמקום הראשון. הפריזאים יחסרו את שני הכובשים המצטיינים שלהם בליגה קין (11 שערים) וניימאר (8 שערים), בנוסף יחסרו פלורנצי וברנאט.

בחמשת המפגשים הישירים האחרונים התוצאות חד צדדיות עם 5 ניצחונות לפריז .

NBA / צפריר אוזדובה

מייק קונלי באולסטאר! לראשונה בקריירה שלו ובעקבות הפציעה של דווין בוקר (נקע בברך) קונלי יחליף אותו באולסטאר גם במשחק וגם בתחרות השלשות.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הסטראדה ביאנקה:

עונת קלאסיקות האביב, שנפתחה בסוף השבוע הקודם, ממשיכה היום עם אחד מהמירוצים הייחודיים ביותר בלוח השנה של הענף – הסטראדה ביאנקה. המירוץ, שתרגום שמו לעברית הוא "הדרך הלבנה", מתחיל ומסתיים בעיר סיינה, עם העלייה הידועה לפיאצה דל קאמפו. אלא שהייחודיות שלו קשורה לעובדה שחלקים גדולים ממנו נערכים על דרכי העפר של טוסקנה (מסומנות באפור בתמונה). בכל הקשור לפייבוריטים במירוץ, הרי שקודם כל יהיו אלה החברים שהגיעו מענף הסייקלוקרוס, ובראשם כמובן הצמד מתיו ואן דר פול ו-וואוט ואן ארט – שניים שהביאו את היריבות העזה מענף הבית אל מירוצי הכביש. עוד שניים שהגיעו מענף זה הם זדנק שטיבאר וטום פידקוק. פייבוריטים אחרים בעלי סיומת חזקה, גם אם לא מענף הסייקלוקרוס, הם אלוף העולם, ז'וליאן אלאפיליפ, מיכל קביאטקובסקי, גרג ואן אוורמאט וטים וולנס. השדה ירוצף גם בכוכבי ענק של הענף, גם אם מדובר במסלול התפור פחות למידותיהם, כטאדיי פוגאצ'אר, איגן ברנאל, סיימון ייטס, אלחנדרו ואלוורדה, יאקוב פוגלסאנג, רומאן בארדה ובאוקה מולמה (שאתם רובם נוכל לראות במירוץ הטירנו-אדריאטיקו שיתחיל באמצע השבוע). שידור ביורוספורט ב-14:50.

לפוסט הזה יש 22 תגובות

  1. טירוף באליאנץ ארנה: ארלינג הולאנד הפנטסטי, העלה את דורטמונד ליתרון כפול בצמד נהדר (2' 9'), לבנדובסקי הספיק להשוות עוד לפני המחצית.
    בדקה ה88' לבנדובסקי הוריד בראש אחורה ללאון גורצקה ששלח בעיטה, 3-2, ובדקה ה90' לבנדובסקי (מי אם לא הוא) כבש מבישול של דייויס את שערו ה31 העונה (ב23 משחקים כמדומני).

  2. סיכום היום המעניין הזה
    בארץ מכבי פ"ת מנצחת 2-0 בחיפה את מכבי ככה שמכבי תל אביב תהפוך למובילה אם לא תמעד מול בית"ר ירושלים בשני אך הירושלמים יאבקו על חייהם בפליאוף העליון .
    הירושלמים קיבלו היום כמה בשורות רעות
    הראשונה הניצחון של פ"ת .
    השנייה הניצחון של מכבי נתניה שמקרב גם אותה לעליון .
    השלישית שנתניה ניצחה 0-1 את בני יהודה שפשוט תתאבד על המפגש מול בית"ר בחמישי ולי זה מזכיר את ההפסד שלה לסכנין .

    אך בכל הכבוד לארץ הכותרת של היום זה הניצחון הגדול של מינכן על דורטמנד .
    מינכן הגיעה למשחק מהמקום השני בטבלה לאחר זמן רב מאד .
    זה קרה עקב ניצחונה של לייפציג בפרייבורג 3-0.
    כעבור 9 דק היה נראה שמינכן תישאר שם עקב פתיחה מהממת של האורחת וצמד של הענק הנוורווגי האולנד .
    אך מינכן המנוסה לא נבהלה וסגרה את האובר עד המחצית עם צמד של שחקן השנה בעולם לבנדובסקי שהגיע במחצית ל 30 שערים השני דק 44 מהנקודה .
    עד הדקה ה 89 התוצאה נשמרה אך אז גרוצקה כבש את השלישי ולבנדובסקי השלים שלושער ועלה ל 31 שערים 11 שערים יותר מרונאלדו סגנו לנעל הזהב .

    בספרד מסי הפעם על תקן מבשל מבשל פעמיים הראשון באופן גאוני לאלבה וברסה המשתפרת מנצחת 2-0 באוססונה והיא רק 2 מאתלטיקו אך לאחרונה 2 משחקים חסרים
    בראשון מול ריאל וברביעי מול בילבאו
    אך שלא יהיה ברצלונה תרוויח מהדרבי של מדריד או יתרון בנקודות על ריאל במקום השני או צמצום הפער מאתלטיקו וייתכן גם וגם .

    סביליה ממשיכה את המשבר מפסידה 2-1 באלצ'ה והיא יוצאת ניתן לומר סופית ממאבק האליפות .
    שון וויסמן כובש את שערו הרביעי העונה וויאדוליד מנצחת 1-2 את חטאפה במשחק חשוב מאד בשבילה בתחתית .

    באיטליה יובה מוחקת פיגור לניצחון 1-3 על לאציו ומצמצמת ל 7 הפרש את הפער מאינטר בפסגה.

    באנגליה.
    לסטר מוחקת פיגור 1-0 בחצי לניצחון 2-1 בברייטון שחשוב מאד במאבק הטופ 4.

    בצרפת ליון ופ.ס.ז מטיילות ב1/16 בגביע

    בכדורסל בארץ
    ירושלים מנצחת את ראשון ומעמיקה שם את המשבר
    חולון המצויינת מנצחת בגליל .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט