בוסטון מנצחת את הקליפרס ופיניקס את הלייקרס בסיקור משחקי שלישי / שחר צ'קוטאי

וושינגטון (20-13) – ממפיס (15-16): 125-111

רבע ראשון צמוד מוביל לרבע שני חד צדדי. מוראנט נדלק ועם הפתיל שיש לו על הראש הוא גם מתפוצץ. ממפיס יוצאת לריצת 30-8 באמצע הרבע ועד סופו. משם הדרך לניצחון קצרה והמכשפים לא מצליחים לחזור.

אצל המארחת בעיר הבירה – ביל ווסטברוק חלקו שווה בשווה 46 נקודות 12 רב' והאחרון גם חילק 15 אס' לצד 8 איבודים. רובין לופז 14 נק' בארטנס 11 ודני אבדיה עם 10 נק' 7 רב'.
אצל הדובים – שבעה שחקנים קלעו דו-ספרתי. ג'ה איז וואן וקולע 35 לצד 10 אס' ו-5 רב'. מלטון וברוקס עם 20 כ"א. קלארק עם 14 (9 מהם ברבע השני). האיש הגדול יונאס עם 11 נק' 16 רב', ווינסלו ובין עם 10 כ"א.

בוסטון (17-18) – קליפרס (13-24): 112-117

רבע ראשון בשליטה ירוקה נגמר צמוד עם פלורסנט של לו ווילאמס שמוריד את ההפרש ל-3 בלבד. מוריס ממשיך את המומנטום מסיום הרבע ונצמד לבוסטון. באמצע הרבע ג'ורג' הופך את התוצאה ונותן יתרון לקליפרס אך ווקר משלוש מגדיל ואיבקה משווה. סל רודף סל ובראון מעניק יתרון זעיר בסיום הרבע. הרבע השלישי ממשיך באותה דרך, סל רודף סל ואף קבוצה לא פותחת פער משמעותי. את הרבע הרביעי בוסטון פותחת עם ריצת 2-8 בדרך ליתרון 6. אך זובק מצמצם ומשאיר את האדומים בתמונה. ריצה ירוקה נוספת פותחת פער 11, 4.23 לסיום. בברלי עם שלשה ואז ג'ורג' עם 2, תייס מפריע בשטף אך ג'קסון עם שלשה מוריד את ההפרש ל-5 בלבד. שתי דקות ללא נקודות באות לקיצן כאשר ווילאמס הירוק מדייק אחת מהקו שנענית בשלשה של ג'ורג' וזה רק 2, 11 שניות לסיום. עבירה מהירה שולחת את תייס לקו והוא מדייק בשניהם ושולח את הקליפרס עם הפסד נוסף במזרח.

אצל החבורה של סטיבנס – ווקר עם 25 נק' 6 אס', בראון 18 טייטום ופריצ'ארד עם 14 כ"א ווילאמס ותומפסון עם 13 לראש הראשון עם 8 רב' השני 9 רב'.
אצל החבורה של לו – בהיעדר קוואי ג'ורג' לקח את המושכות עם 32 נק', ג'קסון עזר עם 25 נק' 7 אס'. לו ווילאמס עם 12, מוריס ובאטום 10 כ"א בברלי וזואבק 8 לראש.

מיאמי (18-17) – אטלנטה (20-15): 94-80

ללא באטלר הפצוע אטלנטה חגגה. במחצית הראשונה היא משתלטת על המשחק ומתחילה לפתוח פער שמגיע בשיאו ל-9 במהלך הרבע השני. במחצית ספולסטרה איפס קצת את הקלעים שהחזירו את מיאמי ליתרון כאשר הירו ורובינסון קולעים 9 כ"א. הרבע הרביעי ממשיך צמוד עד אמצע הרבע שם ההוקס יוצאים לריצת 20-7 שסוגרת את הסיפור. אטלנטה עוצרת את רצף הניצחונות של מיאמי.

אצל הביתיים – רובינסון ודראגיץ עם 14 לראש, אדביו עם 11 הירו ווינסנט עם 9 כ"א.
אצל האורחים – יאנג עם 18 נק' 10 אס' 8 איבודים. קולינס 17 לצד 7 רב' הורטר עם 16 סנל עם 11 וקאפלה הסתפק ב-10 אך פיצה את עצמו עם 17 רב' מתוכם 7 בהתקפה. גאלינרי עם 8 מהספסל.

ספרס (13-18) – ניקס (18-18): 93-119

אחרי בק-טו-בק מול השכנה מניו יורק התייצבה לה היחידה של קואץ פופ למערכה נוספת. מחצית ראשונה צמודה נגמרת בשלשה של מילס שמעניק יתרון 4. רבע שלישי מצוין של הספרס בו היא קלעה שבע שלשות ב-50% פותחת פער של 19 שממנה החבורה של תיבודו לא מצליחה לחזור.

טריי ליילס הוביל את שישה דורבנות בספרות כפולות עם 18 נק', מארי 17 נק' 6 רב' 6 אס' 3 חטיפות. מילס ולוקה סימניץ' עם 14 כ"א. לוני ווקר עם 11 אתם בטח שואלים איפה דרוזן אז הוא הסתפק בעשר נקודות אך חילק 11 אס' וחטף ארבעה כדורים. גונסון 9 פולטל (8 רב' 2 חסימות) יובנקס ובייטס-דיופ עם 8 כ"א.
קווקלי הוביל את קלעי הניקס עם 26 נק' בארט שני לו עם 15 רנדל 14-11-5. נטיליקנה ע0 13.

מילווקי (14-21) – דנבר (15-20): 128-97

דנבר פתחו את המפגש בסערה עם 37 נק' לעומת 23 בלבד של הבאקס. ברבע השני הפער נשמר והבאקס יורדים בפיגור 14 למחצית. מחצית שנייה בסימן יוקיץ ברבע השלישי הבאקס עוד עשו קולות של חזרה אך 14 של יוקיץ ברבע השאירו ואף הגדילו את הפער. ברבע הרביעי הבאקס ירדו ל-13 הפרש 10 דק' לסיום אך מכאן הנאגטס התחילו לדהור ולא עצרו בדרך לראות את האיילים.

יאניס הוביל את האיילים עם 27 נק' 8 רב'. מידלטון 20 לופז 12 פורבס 9.
דנבר נהנו משישה שחקנים שקלעו דו-ספרתי בראשם יוקיץ עם 37 נק' (24 במחצית השניה) עם 10 רב' ו-11 אס'. מארי עם 24 דוזייר 19 ברטון 14 פורטר 11 מוריס 10.

לייקרס (11-24) – פיניקס (11-22): 114-104

רבע ראשון מצויין של פיניקס נותן להם יתרון 10 רגע לפני סיום הרבע, הורטון-טאקר עם 7 רצופות מדביק את הפער ונצמד לסאנס אך סאריץ' וקראודר מחזירים את הפער ל-7. לברון והורטוןטאקר שוב מתקרבים וג'ונס מעניק להם יתרון ראשון. סל רודף סל ונדנדה עולה יורדת. קארוסו עם שלשה נענה בשלשה של בוקר, שרודר מצטרף לחגיגה וקראודר עונה. בוקר ממשיך את המומנטום שנוצר ונותן לסאנס מרווח נשימה ועם אסיסט לברדיגס שקולע שלשה על הבאזר הפער חוזר ל-7.

במחצית השניה המרדף נמשך. הפער נשאר ורצף טכניות מכל הכיוונים שולח את בוקר עם שתי טכניות מפקפקות מאוד לחדר הלבשה מוקדם מהרגיל. ג'יימס מצמצם והפער עומד על 2 בלבד. קראודר עם שלשה מחזיר את הנשימה לפיניקס וכעבור שיג ושיח הרבע נגמר ביתרון 3 בלבד לפיניקס. את הרבע האחרון הלייקרס פותחים בשאיפה לחזרה אך הסאנס מצליחים להחזיק את היתרון בשתי הידיים ולא לשחרר. במהלך הרבע הפער עולה ל-13 שמכריז סופית שנגמר המשחק ואפשר ללכת לגן. "אבל אבא!!! יש כדורסל!!!".

38 נק' של לברון לא הספיקו בהיעדר הגבה. הורטון טאקר עם 16 שרודר 17 מוריס 12.
סאריץ הוביל את השמשות עם 21 נק', ברידג'ס עם 19, איטון ובוקר 17 כ"א, גונסון 9 נאדר 8 ופול עם 8 נק 10 אסיסטים.

לפוסט הזה יש 44 תגובות

  1. הרגת אותי עם הפתיל של גה באמת היה לו פתיל על המצח 😂😂😂
    סוף סוף הרופא רשם לו את התרופה הנכונה קליר פאת ווש ויצאת מהמשבר מקווה שזה יחזיר אותו לתלם.

    טכניות מפוקפקות של בוקר זה ניסוח עדין אני קורא לזה אנדר אובר דונהי. הליגה בחסות השיקצה אבל מזל שסאריץ ניגב כל כדור הלך אליו כאילו הוא שאק מזל שבצד השני היה דאדלי שאני כל פעם שואל את עצמי את מי הוא שיחד כדי לשחק בליגה.
    איך נפוליאון רואה מלך ישר משתחווה 😂😂
    היום שיקצה מקבל מהרופא קינגס ישר לרוץ קוסט טו קוסט עם דאנקים תרגול ריצות במאמץ בלי התנגדות.

    הסרבי עשה מיאניס סופלקי איזה ניגוב

    המדדה הלך ללואד סתם ככה הוא אדם ממש לא בריא. לפחות יצא טוב לרזיאל מזל טוב על המאזן החיובי.

    הניקס נוגבו עי מאנו והאשך אגרסיבי.

    בהוקס כנראה ככ שמחו מלכתו של פירס ששיחקו קצת הגנה מה זה 80 נק זה אמיתי?

        1. אהבתי בתקציר איך שטריי טיגן אותם בסוף איזה שלשות הוריד להם על הראש ברצף וגמר את המשחק.
          אבל ההוקס אתה יודע שיחרבנו מול המגיק נכון?

          ההוקס הפסידו העונה פעמיים לניקס, פעמיים לשארלוט, פעמיים לקאבס ול-OKC……

          7 משחקים הלכו לאשפה

          המאזן שלהם תיאורתית יכל להיות 22-13 אם היו מנצחים את המשחקים האלה זה שווה מקום 3 במזרח……

          על זה פירס הלך הביתה ועל זה טריי אכזבה עצומה, קבוצות כאלה הוא צריך לנצח לבד, הן לא מדגדגות אפילו את הכשרון שיש להוקס מולן….
          לכן גם התירוץ של הפציעות לא תופס, קבוצות כאלה צריך לנצח גם עם פציעות

          במשחקים שנותרו עד לסיום העונה נשאר להוקס 15 משחקים קלים שהם מאסט ווין ואסור ליפול שם

          פעמיים מגיק
          פעמיים יוסטון
          פעמיים סקרמנטו
          פעמיים בולס
          פעמיים ווש
          קאבס
          אוק
          ניקס
          דטרויט
          שארלוט

          שם המשחקים שאסור להם למעוד, אם ינצחו אותם יכולים אפילו לסיים מקום 4

          משחקים אחרים שנותרו-אלו 20 משחקים שהם לדעתי בטוח ינצחו שם 10 וגם אם נניח ינצחו 6 אם הם לא מועדים מול האשפה זה 21 נצחונות שיביא אותם למאזן 36-36 שלערכתי זה מקומות 5-7. אם ינצחו יותר גם מקום 4 בהישג יד.

          פעמיים טורנטו
          פעמיים פילי
          פעמיים באקס
          פעמיים אינדי
          פעמיים גולדן
          פעמיים סאנס
          פעמיים נא

          לייקרס
          קליפרס
          ספרס
          ממפיס
          היט
          פורטלנד

          העונה שלהם כביכול עוד לא אבודה, השאלה האם הם יצליחו לתת את הבוסט ולא ליפול בתוך האשפה

          1. מוזר משהו אחרי זה יש גם מלא זמן חופש, הוא מפספס פה הזדמנות ל40 נק לפחות לצמצם עוד לקארים, תגיד לו שזה חבל, כנראה אין לו כוח לרוץ הרבה מצד לצד, נגד הקינגס הוא אפילו יכול לעמוד בנבדל לא צריך לרדת להגנה, מעניין איךהטקטיקה הזאת לא נוסתה מולם. הוא כנראה סומך על הקינגס שיפסידו את זה.
            אם הקינגס יפסידו יש מצב וולטון מטייל הביתה?

            1. בוא נראה להפסיד ללייקרס בבק-טו-בק בלי לברון ודיוויס כשלא ברור אם גאסול , קוזמה וקארוסו שנפצע הלילה משחקים?
              סיכוי לא רע הייתי אומר…

  2. ציקו קודם כל אני לא מעביר ביקורת גם אם אולי ישמע שכן.
    קשה להעביר אינפורמציה רבה כל כך על כל כך הרבה משחקים.
    הסלטיקס קיבלו את הקליפרס בלי פול ג'ורג וכנראה שבגלל זה נצחו.
    המשפט "11 שניות לסיום. עבירה מהירה שולחת את תייס לקו והוא מדייק בשניהם ושולח את הקליפרס עם הפסד נוסף במזרח." לא מעביר את הדרמה שהיתה בעשרים השניות האחרונות כשהקליפרס כמעט וכפו הארכה ואולי אפילו היו מנצחים. מיד אחרי השלשה של גורג (11 שניות לסוף) צעקתי על המסך פסק זמן ארגן התקפה אחרונה, חבל שסטיבנס לא שמע אבל הוא היה צריך להגיע למצב בו טייטום כמעט איבד כדור בהוצאה מהחוץ בשביל לקחת את פסק הזמן המתבקש….
    ורק אז הוא ארגן הוצאת כדור והחליף את הטיימלורד בתייס בהחלטה מאד נבונה שהשתלמה.
    גיבור המשחק מבחינתי הוא לא קמבה אלא הטיימלורד שמתחיל להראות במשחקים האחרונים ניצוצות של סנטר טוב+
    גם בהגנה וגם בהתקפה הוא עשה קפיצה ויש דיבורים שאוטוטו יש לסלטיקס סנטר טוב לעתיד. הבעייה הגדולה אתו היא פציעות….
    אני חושב שלפחות בפליאוף, בהנחה שהסלטיקס יגיעו לשם, הוא צריך להיות זה שקופץ בכדור ביניים כי בזה הוא מעולה. יש לו גובה ויש לו ניטור סופר דופר, משו משו. עדיף שיקפוץ במקום תייס ותומפסון, בזה הוא הרבה יותר טוב משניהם.

    1. קודם כל אני לא מעביר ביקורת גם אם אולי יישמע שכן.
      קשה לראות מה באמת קורה כשאתה כל הזמן עסוק בלחפש מה לא בסדר. אבל דרמה לא הייתה שם. טייטום לא היה קרוב לאבד את הכדור וסטיבנס לקח טיימאאוט ברגע שלא היה מישהו פתוח מיידית.

      1. אידוקי, אולי תשחרר קצת למטה? יותר מדיי קפוץ אצלך.
        סטיבנס לא היה צריך להגיע למצב הזה בכלל. אחרי השלשה היה צריך לקחת מיד פסק זמן, אם טייטום היה מאבד והקליפרס היו משווים או רחמנאיכס לצלן היו מפסידים?…..

        1. גרר… טזז טזז…. גררר טזזזז… סטיבוט… סטיבוט??? … גרר.. קפוץ?… סטיבוט?… לא טוב… סטיבוט… גררר..גררר… סטיבוט!… טיימאאוט!!…. גרר… לא קפוץ!!!… סטיבו… סטיבודו?!?!!…. סטיבודווווו!!!!

      1. עזוב עגלות….
        כן הוא מצוין במיוחד בהגנת הטבעת, בקליעות מפיקנרול ובכדורים חוזרים וכדורי ביניים אבל מה עם בעיות הבריאות שלו? זה שחקן שכל שנה מחסיר לא מעט משחקים בגלל ענייני בריאות….

        1. מה עם בעיות הבריאות שלו? אנאערף שיאכל יותר מרק עוף, מה אפשר להגיד כאן. השנה הוא בסך הכל בסדר – ההיעדרות היתה קשורה לקורונה אם אני זוכר נכון, לא לגמרי קשור לפציעות.

          1. למיטב ידיעתי היו לו גם פציעות וגם ענייני קורונה. לפני שבועות מספר היה מושבת בגלל בעיות בירך…
            מאז שהגיע לליגה הוא נפצע כל שנה ובכל זאת מקווה שיוחתם בשכר הגיוני כשהחוזה כמעט יגמר. בעתיד הוא יכול להיות הסנטר הפותח עם בראון וטייטום ואולי גם פריצארד.

  3. אחלה סקירה צ'יקו, תודה רבה.
    .
    לילה בסימן היעדרויות – קאווי, באטלר, דיוויס (וגאסול וקוזמה) בחוץ – שלוש הקבוצות הפסידו.
    .
    כצפוי, דנבר מתחילים לטפס וב-11 המשחקים הקרובים יש להם פעמיים אינדיאנה, פעמיים פליקנס, דאלאס, ממפיס, שיקגו, שארלוט, אורלנדו אטלנטה וטורונטו.
    יכולים בקלות לעשות 8-3 ואולי גם טוב מזה ולא אופתע אם בסוף הרצף הזה כבר נראה אותם צמודים לפיניקס והשתיים מ-ל.א.
    .

  4. שימו לב לכוכב חדש שגדל לו בערבות דנבר – בול בול. רק שתי דקות היה על המגרש. שתי דקות זה כל מה שהוא צריך.
    100% לשלוש. +/- של +10. אסיסט כדי להראות שהוא לא עוד כוכב אנוכי.
    יש שחקנים של 82 משחקים ויש שחקנים של 16 משחקים. לדנבר יש שחקן של שתי דקות.
    תתחילו לשקשק.

  5. תשמעו, באמת כבר אין לי יותר כובעים להסיר בפני הבחורים. בק-טו-בק, עם 5 נעדרים, נגד קבוצה שהיא לא פראיירית כמו בעבר. ללקק את האצבעות.
    .
    ליילס עם 18 נק'! דרוזן עם 4 חטיפות! סאמניץ' עם 14 נקודות! פשוט חבל על הזמן. אם כולם חוזרים בריאים אחרי הקורונה יש לנו עומק שיכול לקחת אותנו די רחוק.
    .
    אהבתי את פיזור הנקודות של דנבר, מתחילים להתאפס על עצמם.
    .
    ולקבוצה במקום השני במערב קוראים פיניקס. רק אומר.
    .
    תודה רבה צ'יקו, אחלה סיקור לאחלה לילה.

    1. אני עוד עלול לאכול את הכובע מתחזית תחילת השנה שלי.
      על ליילס וסאמניץ' ניתן לומר:
      – איזה גאון פופ שמצליח להפיק 18 ו- 14 נקודות מחבר'ה שלא רואיםפרקט
      – איזה %$$% פופ אם הם באמת כל כך טובים, למה באמת הם לא משחקים?

      נ..ב,
      כמה היית מוכן לשים על למרקוס בחוזה רב שנתי ל- 4 שנים, כדי שינהיג את unit B מהספסל שהוא היה גם מסכים:
      60 מליון, הוא היה חותם? 70? 80?

      1. מסכים בנוגע לפופ – זה לא ברור העניין הזה, ואני מקווה שלא ישכח אותם כשהחולים יחזרו.
        .
        בנוגע ללמרקוס – לא חושב שיש שחקן שבגיל 35 שווה חוזה בשכר שנתי כזה ובאורך חוזה כזה שאינו עונה לשם לברון ג'יימס. מה כן? אולי 24 לשנתיים, וגם זה בהנחה שאין לנו משהו אחר לעשות עם הכסף בקיץ. אולי 15 לשנה בסגנון דראגיץ' במיאמי, עם התחייבות לא כתובה שאחרי כך הוא מחזיר לנו את הכסף בשנה הבאה עם איזה 6 מיליון או משהו כזה. או המון אופציות קבוצה/חוזה לא מובטח.

        1. אולדריג פרש מכדורסל כבר שנה שעברה, אני של אותו במדרגה אחת מעל אלו של גאסול ודאדלי,המדרגה של אולדריג זה גופה שנרקבה אבל שעדיין יכול לתת משחק יפה פה או שם, מינימום או מיד לבל אקספשיין, עדיף לנסות להטריד אותו בשביל בחירות.
          .
          אם פופ נכנס עם הסגל הזה לפלייאוף במערב הוא חייב להיבחר למאמן העונה.

          1. ברוך, לא פעם ראשונה שאני אומר את זה אבל איתך זה כנראה תמיד נכון: נסחפת. ברור שהוא בשלהי הקריירה שלו אבל הבנאדם עדיין נותן עבודה – 14 נקודות ו5 ריבאונד ב25 דקות זה בכלל לא רע מהספסל. ברור שהסכומים שאוהד ס'א מזכיר כאן הם מופרכים לחלוטין אבל זה עדיין לא ברמת הג'ואקים נואה – יש לו עוד שנתיים של דלק בטנק.

            1. מה הסטטיסטיקה של וויטסייד הייתה עונה שעברה? מה הסטטיסטיקה של דראמונד העונה אתה יודע? (17.5 נקודות וכמעט 14 ריבאונדים ב28 דקות), על פניו סטטיסטיקה טובה, אבל מי שצופה יודע שהסטטיסטיקה רחוקה מלספר את כל הסיפור, אולדריג גמר את הסוס ולא מתאים למשחק המודרני במיוחד הגנתית.

            2. הסטט' הזאת לא מתחילה לכפר על העובדה שהוא חורבן בהגנה.
              וגם בהתקפה יש לו ימים שהוא לא פוגע וסתם מחרב זריקות.
              עדיף לשלם מינימום לותיק שיכול לזוז ולשמור / שחקן צעיר שייתן הגנה ומאמץ.

            1. כן רמה לפניהם, דאגלי וגאסול זה עפר של הגופות, אולדריג עדיין שווה מינימום ובמקרה של קבוצה שתקרת השכר שלה תקועה מיד לבל, לא יותר.

        1. אז ככה טריי נראה כשלא נותנים לו לעשות שכונה? אללא יסתור.
          שמעון הבנאדם עושה מה שבזין שלו – אני מזכיר לך שהיה צריך ביקור 'נימוסין' של קולינס וקפלה בשביל להרגיע אותו ולהזכיר לו שגם אחרים צריכים להתפרנס כאן.

          1. צריך לעשות מה שטריי רוצה כמו שעושים לכוכבים כי אם הם לא מרוצים הם עוזבים ואז ההוקס יחזרו לקבר בו היו שאפילו לא דיברו עליהם.
            לא למדת בליגה הזאת שלכוכב לא רק שאומרים יס סיר גם מכניסים לשון שיהפוך לחומה?
            כדאי שגם הסטיבוט שלכם יעשה את זה לפני שהם לא יהיו מרוצים

      1. אגב גם שלאנק עלול לעוף אם לא יהיה פלייאוף.
        יש ציפיות בהוקס העונה. תירוצים לא מעניינים כל עוד טריי לא פצוע הציפייה ממנו היא לנצח את קבוצות האשפה כמו ניקס קאבס ודומיהם. הפסדים להם לא יתקבלו בעין יפה ובצדק.
        אם הוא לא יצליח לנצח אותם אז הוא לא טוב מספיק. בינתיים ב7 המשחקים שציינתי לעיל מול האשפה שהפסידו הוא היה הכי גרוע בהם העונה. היה חושך בכולם נע בין שביתה איטלקית לחוסר רצון היחנקות או איך שתקרא לזה
        הציפייה מההוקס בהנהלה כרגע היא לבדל את עצמם מהאשפה ולהיות מתחת לטופ. כלומר טיר 2 ברמה של אינדי בוסטון וטורנטו לפחות.
        העונה עוד לא אבודה כמו שציינתי לעיל.
        היום הם כבר מול אשפה נראה אם יצליחו לנצח

  6. תודה על הסיקור
    מיאמי מתקשים לקלוע ללא באטלר
    לייקרס גם מתקשים ללא דייויס קוזמה וגאסול
    קליפרס בלי קוואי
    דנבר אבל נכנסים לכושא
    והספרס מתחרים על הפתעת העונה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט