בוסטון-קליפרס, מילווקי-דנבר, לייקרס-פניקס בשלישי / רועי ויינברג

הצגה משולשת בשלישי כשיש לנו משחקים בין קבוצות נהדרות: קוואי לנארד ופול ג'ורג' יפגשו את ג'ייסון טייטום וג'יילן בראון, הסאנס הרותחים יפגשו את הלייקרס בקרב על המקום השני במערב ושני השחקנים האירופאיים הטובים ביותר בליגה יפגשו כשניקולה יוקיץ' ישחק נגד יאניס אנטדקומפו. הספרס יפגשו את הניקס, מיאמי את ההוקס והוויזארדס את הגריזליס בלילה מצויין של כדורסל.

05:00-לוס אנג'לס לייקרס (11-24)-פניקס סאנס (11-22)

תכינו את השעון המעורר. בצד אחד יש לנו את הלייקרס שהתאוששה מרצף ההפסדים עם החזרה של דניס שרודר, איתו הקבוצה ניצחה את גולדן סטייט ופורטלנד. ההגנה שלהם מצויינת גם בלי דיוויס וההתקפה יותר טובה כשיש עוד שחקן שיכול לחלוק בנטל לצד לברון. מרקוס מוריס השתלב בחמישייה ומארק גאסול מצליח לתרום. ראינו שהלייקרס יכולה להיות טובה יותר, אבל זה מספיק לעונה הסדירה מול רוב הקבוצות.

פניקס סאנס לא כמו רוב הקבוצות. הסאנס ניצחו 11 מ-13 המשחקים האחרונים כשיש להם את כל מה שקונטנדרית צריכה: סקורר שיכול לנצח משחקים לבד או לסגור אחרים (דווין בוקר), שחקן שהופך את כולם לטובים יותר ויכול לשים נקודות על הלוח (כריס פול) ושחקנים משלימים טובים בהגנה ובהתקפה (מייקל ברידג'ס, דיאנדרה אייטון והשאר). מאז שהריצה של פניקס התחילה הסאנס קבוצת ההתקפה השנייה הכי טובה באן.בי.איי אחרי ניו אורלינס. קבוצת ההגנה הכי טובה? הלייקרס.

זה מבטיח לנו דם, אש ותמרות עשן הערב. ההגנה של הלייקרס על פול ובוקר היא משהו אחד שצריך לעקוב אחריו ויכול להיות קריטי גם למשחק הזה וגם לפלייאוף. בצד השני מייקאל ברידג'ס ישמור על לברון ג'יימס, מצ'-אפ מסקרן אחרי שברידג'ס התמודד בהצלחה עם כוכבים כמו לוקה דונצ'יץ' או דונובן מיטשל. אני חושב שנראה ניצחון של פניקס במשחק צמוד, לא מעט בהשפעת העדרו של דיוויס.

04:00-מילווקי באקס (13-21)-דנבר נאגטס (15-19)

הבאקס, אחרי פתיחת עונה מנומנמת, חוזרים לעצמם. הקבוצה ניצחה את חמשת משחקיה האחרונים, כולל ניצחון במשחק טוב מול הקליפרס, כשהם קיבלו לאחרונה את ג'רו הולידיי אחרי תקופה בחוץ. מילווקי התחילה להשתמש בפיק-נ'-רול של שני שחקניה הטובים ביותר, יאניס אנטדקומפו וקריס מידלטון, וזה מחזק את ההתקפה הטובה שלהם. יאניס העלה הילוך בקמפיין ל-MVP שלישי ברציפות ובינתיים זה עובד מעולה.

היום הם פוגשים דנבר שמתמודדת עם פציעות אבל במומנטום טוב משלה. בלי גארי האריס הנאגטס משחקים עם מונטה מוריס לצד ג'מאל מארי בקו האחורי, וזה עוזר למארי. בתשעת המשחקים האחרונים הוא קולע 30.1 נקודות ב-55% מהשדה אחרי פתיחה חלשה. יוקיץ' משחק כדורסל עילאי וההתקפה עובדת מצויין. ההגנה לא לגמרי שם, מה שבלט בשני ההפסדים לוושינגטון, ומושפע מהעדרם של ג'מייקל גרין, פול מילסאפ וגארי האריס.

זה יכול להיות הסיפור של הערב. אני חושב שדנבר יותר טובה ויותר מסוכנת ממילווקי בהרכבים מלאים, אבל השילוב של הפציעות, הבק-טו-בק וההתקפה היעילה של הבאקס הופך אותם לפייבוריטים. מארי ויוקיץ' מספיק טובים בשביל לנצח כל קבוצה גם בלי ההגנה, אבל אפשר להגיד אותו דבר על יאניס ומידלטון (בעונה הסדירה). לכן יהיה כאן קצב גבוה וניצחון של מילווקי.

02:30-בוסטון סלטיקס (17-17)-לוס אנג'לס קליפרס (12-24)

הסלטיקס ניצחו את שני המשחקים האחרונים ויכולים להיות מרוצים מזה שרצף ההפסדים הפסיק, אבל המשחקים האלה היו מול אינדיאנה והוויזארדס, לא בדיוק אימת הליגה. הסיפור המרכזי שם במשחקים האחרונים הוא חזרה של קמבה ווקר לכושר אחרי חזרה איטית מהפציעה. ווקר קלע 22.4 נקודות ב-40.8% מהשלוש (8.9 ניסיונות) למשחק ב-8 המשחקים האחרונים, לעומת 15 ב-30.8% מהשלוש (7.2 ניסיונות) ב-10 הראשונים שלו. אם הוא ממשיך ככה, יש לבוסטון כוכב שלישי. הבעיה היא שהשני, ג'יילן בראון, בספק הערב.

גם אם בראון ישחק, עדיין יש לא מעט בעיות בסגל של הסלטיקס וקשה לראות אותו מנצח קבוצה כמו הקליפרס. הקליפרס הפסידו 3 מ-5 האחרונים שלהם, כולל תבוסה מפתיעה ב-28 הפרש לממפיס, אבל ההתקפה עם קוואי וג'ורג' עובדת נהדר לאורך כל העונה. יש סיבה שהם עם המאזן השלישי הכי טוב במערב וקשה לי לראות את בוסטון מנצחת אותם היום.

מפתח אפשרי של בוסטון, בהנחה שבראון משחק, יהיה ההגנה האישית על ג'ורג' ולנארד. הקליפרס מניעים כדור בצורה טובה, אבל הכל מתחיל מצמד הסטארים. אם הם לא מצליחים להגיע לאזור הנוחות שלהם לאורך כל המשחק יהיה להם קשה, ויש לסלטיקס מספיק שחקני כנף בשביל להקשות עליהם. למרות זאת, פערי האיכות גדולים מדי, במיוחד כשבראון לא בריא לחלוטין ואולי לא ישחק בכלל. הקליפרס ינצחו.

03:30-סן אנטוניו ספרס (13-17)-ניו יורק ניקס (17-18)

אני לא חושב שהיה מישהו שחשב בתחילת העונה שהמשחק הזה יהיה מעניין או יפגיש 2 קבוצות עם מאזן חיובי שבוע לפני האול-סטאר. הניקס משחקים כדורסל נכון, עם הגנה טובה שסופגת מעט שלשות, אול-סטאר לגיטימי בדמות ג'וליוס רנדל ואווירה טובה בקבוצה כשגם דריק רוז, שהגיע מדטרויט, משחק טוב. הם ניצחו 4 מ-5 האחרונים, אבל מול יריבות חלשות כש-3 מ-4 הניצחונות היו מול מינסוטה, דטרויט והקינגס.

היום הם פוגשים קבוצה טובה מאוד בדמות סן אנטוניו. הספרס ממשיכים עם יאקוב פלטל בחמישייה בזמן שלמרקוס אולדריג' עולה מהספסל, והאוסטרי נותן להם הגנה טובה וחסימות שהופכות את החיים של הספרס לקלים יותר. הקבוצה סובלת מהקורונה כשדריק וויט, דווין וואסל, קלדון ג'ונסון ורודי גיי לא שיחקו בהפסד לנטס, אותו משחק בו ריצת 0-10 שלהם כפתה הארכה.

דיונטה מארי ודמאר דרוזן משחקים כדורסל טוב מאוד וזה צפוי להמשיך גם הערב, במפגש בין 2 קבוצות שלא זורקות הרבה שלשות. ההגנה של הספרס על רנדל היא נקודה חשובה נוספת במשחק הזה, כשכנראה טריי ליילס שהוקפץ לחמישייה יתמודד איתו. העייפות מהבק-טו-בק עלולה להשפיע, אבל יש לי הרגשה שהקבוצה הטובה יותר תנצח. סן אנטוניו.

02:30-מיאמי היט (17-17)-אטלנטה הוקס (20-14)

ההיט מתחברים. הקבוצה ניצחה את ששת משחקיה האחרונים כשג'ימי באטלר ובאם אדביו משחקים כמו אול-סטארים. הם התמודדו בהצלחה עם העדרויות של דראגיץ' והירו בתקופה הזאת וכולם עושים את התפקיד שלהם כמו שצריך, כשהקבוצה מזכירה מאוד את זאת שעשתה גמר. הם חזק במירוץ ליתרון הביתיות במזרח, אבל אפשר להגיד את זה כמעט על כל הקבוצות באזור.

ההיט ניצחו את אטלנטה ב-28.2, כשההוקס שיחקו בלי האנטר, רדיש ובוגדנוביץ', שלושתם לא עשויים לשחק היום (וכך גם קווין הוארטר ששיחק 41 דקות בהפסד להיט). הם מגיעים למשחק הזה עם מאמן חדש, נייט מקמילן, אחרי שלויד פירס פוטר. ההוקס יכולים להיות טובים יותר ממה שראינו עד עכשיו, כשההגנה מהחלשות בליגה וההתקפה לא מספיק טובה בשביל לאזן את זה. מקמילן מאמן הגנה טוב ויכול להשפיע לטובה בטווח הארוך בצד הזה, במיוחד כשהאנטר יחזור. בהתקפה הסיפור שונה, וכולל יותר דקות של סגל קצר שסבל מפציעות והתקפה קבוצתית יותר.

מבחינת המשחק היום, אני חושב שתהיה הפתעה. פערי הרמות לא גדולים במיוחד וראינו לא מעט קבוצות שמצליחות להתרומם בטווח הקצר אחרי פיטורי מאמן, לכן אני הולך עם אטלנטה.

02:00-וושינגטון וויזארדס (19-13)-ממפיס גריזליס (15-15)

הוויזארדס הבינו את הכדורסל שלהם. השילוב של גריסון מת'יוס ומו וגנר בחמישייה נותן ריווח שמוציא את המיטב מבראדלי ביל וראסל ווסטברוק. אחרי פתיחת עונה רעה הם ניצחו 7 מ-9 כשהשניים עושים את מה שהם עושים בצורה הטובה ביותר, ביל עם נקודות (34.2 נקודות ב-53% מהשדה בתקופה הזאת) וראסל עם טריפל-דאבלים. זה אמנם מגיע על חשבון הדקות של אבדיה, אבל הוויזארדס הצילו לעצמם את העונה. הם מרחק משחק וחצי בלבד מהמקום העשירי והפליי-אין. הכל פתוח.

בצד השני ממפיס הרשימה עם בלואו-אאוט מול הקליפרס, אחריו הובסו מול אותה קבוצה והביסו את יוסטון בערב מזעזע של הרוקטס. הם יכולים להתפוצץ מול כל קבוצה ומרוויחים את ג'אסטיס ווינסלו שעדיין מסיר חלודה אחרי פציעה ארוכה במיוחד. ההגנה שלהם טובה, אבל קשה ללכת עם קבוצה שמתאפיינת כל העונה בחוסר יציבות. לכן אני חושב שוושינגטון תנצח.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 73 תגובות

  1. אחלה פריוויו, תודה רבה
    לדעתי, מכיוון שקאווי הוא מסוג השחקנים שדרך כלל מגיע לכם הנק' שלו, עיקר העבודה בהגנה צריכה להיות על ג'ורג'. בכל מקרה, הפייבוריטים הם הקליפרס, לצערי

  2. אחלה פריוויו, רוב המשחקים הלילה משוחקים בשעות שונות אז אפשר לקפוץ מפה לשם ולראות הכל. דנבר לא ממש הגיעה לעונה וחבל אני עדיין מחכה להילוך שני ושלישי שלהם.
    בוסטון בלי בראון וסמארט זו חצי קבוצה, הקליפרס במילא חצי קבוצה אז יהיה מעניין.
    ניקס ספרס זה קרב איגרוף ניצחון בנוקאאוט או החלטת שופטים?
    ווש נגד דובים, הגיע הזמן של ג'ה להוריד חלודה למרות שההגנה של ווש השתפרה מאוד במשחקים האחרונים. ג'ה נגד ראסביל אמו.
    אהבתי שרועי תמיד מהמר נגד מיאמי בשביל הנאחס

  3. האמת שבמבט כולל וושינגטון לא באמת השתפרו משמעותית בפברואר ביחס למה שהיה קודם לכן, למרות המאזן החיובי בפברואר. ההבדל הוא שקודם לכן הם היו במאזן 2- 8 במשחקים של פחות מ-10 הפרש (2 הניצחונות על ברוקלין) לעומת 2- 4 במשחקים של הפרש גבוה ובפברואר הם היו 6- 1 במשחקים צמודים לעומת 3- 6 במשחקים של הפרש גבוה.
    למעשה, הרייטינג ההתקפי של וושינגטון צנח ל-108.5 בפברואר (מקום 23) לעומת 110.9 קודם לכן (מקום 13). ההגנה אמנם השתפרה בפברואר ל-111.6 (מקום 12) לעומת 115.6 קודם לכן (מקום 29). בנט רייטינג כולל יש שיפור ממינוס 4.7 (מקום 25) למינוס 3 (מקום 22), וניתן לראות שזה שיפור קל ונקודתי.
    בקיצור – השיפור של וושינגטון במאזן לא באמת מראה שיפור משמעותי ביכולת והם עדיין זקוקים לשינוי משמעותי בתכנית המשחק

    1. נוטה להסכים איתך, זה סטריק, הם קבוצה מספיק טובה כדי לא להיות אחרונים, אבל אכן צריך שם שינוי כלשהוא

  4. אחלה לילה, תודה רבה רועי.
    .
    קשה לי להאמין שהסגל הקצר והעייף שלנו יגבר על החבורה הקשוחה שהתגבשה לה הניקס. הניצחון של ברוקלין אתמול היה הראשון שלה בסאן אנטוניו מאז 2003, מעניין מתי הניקס ניצחו אצלנו לאחרונה, אבל נראה לי שהספירה תתחיל מחדש הלילה, בעיקר אם קלדון לא ישחק.
    .
    מקווה לדקות של יובנקס נגד רנדל – ולו כדי להתיש את הקיסר.
    .
    קצת באיחור, על סמך המשחק נגד ברוקלין – שמתי לב שלוני ווקר מחטיא יותר כשיש לו זמן לקלוע, וקולע יותר כשהוא זורק מיד. לא יודע אם זה עניין פסיכולוגי, או שהמכניקה שלו חלקה יותר כשהוא בתנועה, אבל כך או אחרת אאחל לו לזרוק יותר מהר ולא להתעכב.
    .
    עוד מחשבה מברוקלין – במבט בעיניים של קיירי היה משהו "לא בריא", כאילו הוא עבר איזו חוויה טראומטית, משבר נפשי או טיפול תרופתי. העיניים היו שקועות, עצובות, קצת כמו מכור לסמים, והוא גם נראה לי רזה וחלוש מבעבר. לא יודע מה עובר עליו, לא יודע אם מישהו יודע, אבל, בלי ציניות הפעם, נראה לי שיש סיבה לדאגה. שיהיה בריא.

  5. טנש יקרצפו את השיקצה. אמנם הגנרל הקטן משתחווה תמיד למפקד סירת הבננה שלו אבל את בוקר זה לא מעניין והוא יקרצף. טנש ב7 ומעלה.

    המדדה ידדה נצחון דחוק על סטיבוט ורזיאל

    יאניס ינגב

    דובי יכה במאנו

    ההיט ינגבו את ההוקס

    ממפיס ינצחו בהארכה

  6. NBA Retweet
    @RTNBA
    Rockets owner Tilman Fertitta says they’ll retire James Harden’s no.13.
    .

    Marc Stein
    @TheSteinLine
    As James Harden's return to Houston as a Net looms on Wednesday, Rockets owner @TilmanJFertitta tells both @Jonathan_Feigen and @MarkBermanFox26 that the franchise intends to retire Harden's No. 13 someday and that “James Harden will always be a Rocket."

  7. אתמול ראיתי את בן סימונס ממרפק בלי כוונה את מקדרמוט ושובר לו שן והיום ג'יילן בראון ממרפק לא בכוונה את מרקטס מוריס וגורם לו זעזוע מוח
    החברה צריכים גימלים

  8. הסלטיקס קיבלו קליפרס בלי קוואי בבית, לא יכלו לבקש יותר טוב מזה. הזדמנות כזו צריך לקחת בשתי ידיים.
    טייטום, בראון וקמבה מול פוק ז'ורז ולו וויליאמס.
    למה סטיבנס לא מגיב בזמן? למה לתת להפרש של 9 להתמסמס בלי לעצור את המפולת בזמן?
    זו קמצנות בפסקי זמן תרתי משמע.

  9. רזיאל ראית איך שיקצה דאג שבוקר יורחק נתן הוראה שקשה לו ולדלל נשאר מול השפוט שלו נפוליאון חחח
    כל המשחק כל היום על השופטים חחח בא לי שקראודר יתן לו אחת לראש
    נתנו לבוקר טכנית כמו לרדיק חח

  10. ההרחקה הזאת זה ממש מדכא. לא ספורטיבי בכלל. מיותר ודופק את המשחק. אני מקווה שעכשיו כריס פול והשאר יתעלו, וקרעו את הלייקרס.

  11. זה לא מפתיע שבוקר הורחק, יש לו אופי יותר מדי אגרסיבי ואנוכי , הוא כל הזמן חושב על עצמו לפני הקבוצה ומתמקד בקרבות אישיים מאשר תרומה קבוצתית

      1. דווקא לברון אמר בצורה מאד ברורה אחרי הבחירות לאולסטאר שזה בושה שבוקר לא שם
        בוקר יודע שהשופטים שומעים הכל כי אין קהל., הוא צריל.להיות יותר מחושב ומפוקס על מה שקורה במגרש ולא על טראש טוק

    1. הוא מקבל כל התקפה כדור מתחת לסל , אייטון כדי לקבל מסירה אחת מתחת לסל צריך לשלוח לכריס פול מכתב עם חתימה מראש העיר

  12. יאללה טנש לשרוד את ה2 וחצי דק לא לחרבן רק שפול לא יחזור ויחרבן ויתן לשיקצה את המשחק, באסה פול חזר להחזיק בכדור
    מחר שיקצה מקבל קליר פאת אצל המלכים כיאה למלך.
    אולי תשמרו על לברון?? מביך וטנש אומרים לי ששומרים עליו מדהים חחחחח שימנעו ממנו כדור כבר
    סאריץ מחרבן כבר 3 מהלכים תפס יותר מידי תחת

  13. המשחק של פניקס היה טוב , כל התקפה הלכו מתחת לסל , מסירות , הנעת כדור
    ואז החזירו את כריס פול שמכדרר 20 שניות.ותוקע שחקן עם זריקה קשה
    לפחות ניצחו דרך ההגנה

  14. שמעון בוא לקפוץ על העגלה של בוקר,שמרתי לך מקום חם,
    קוויק,לפני שיתמלא.
    לפני שטנ"ש יוציאו עלייך חוזה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט