"הקבוצה של אלוהים" בעיר הקאובויס ממשיכה לשיר / ולדי קוגן


(ללא ג'יימס הארדן וקווין מרטין, אבל הלב נשאר!)

 

"הקבוצה של אלוהים" מעיר הקאובויים

(ממשיכה לשיר)

 

רבע עונה מאחורינו,והקבוצה ממשיכה לשייט למאזן מופלא של 4-21 ,וממשיכה מאותה נקודה שבה היא נעצרה אחרי הפציעה של ראסל בפלייאוף הקודם.נ סכם את מה שעבר עלינו מאז הפעם הקודמת ונסיים עם תובנות.

1)נצחון על מינסוטה 103-113-משחק שרשום עליו דוראנט בענק.השחקן הראשון אי פעם עם שורה של 32 נק,10 ריבאונד,12 אסיסטים,4 חסימות ו-4 חטיפות.שחקן נדיר בקנה מידה היסטורי.לדעתי קווין לאב הוא שחקן נהדר,אבל ההגנה של אוקלהומה יותר נהדרת כשעצרה אותו על 16 נק בלבד(שזה משהו מאוד לא פשוט),כשמלבדו מינסוטה היא קבוצה די בינונית שאולי תיכנס לפלייאוף אבל לא יותר מזה.

 

2)נצחון95-97 על סקרמנטו-משחק קליל מול אחת הנמושות שהסתיים צמוד בעיקר בגלל זחיחות.נו קורה.דוראנט עם 27ו-11 בעוד יום עבודה.

 

3)הפסד לפורטלנד 111-104-משחק קשה במגרש קשה שהסתיים בהפסד,בעיקר בגלל למרכוס אולדריג שנתן הצגה(13,38ו-5)ושאר קחקני החמישיה של פורטלנד שקלעו כל אחד בין 12 ל-14.הקבוצה עם החמישייה המאוזנת בליגה(טוב ביחד עם אינדיאנה).בצד שלנו דוראנט נתן 33 ווסטברוק עם 21 כמעט הספיקו לנצחון.מכיוון שזה היה back to back קשה אפשר להבין את ההפסד,ולחכות לנקמה במפגש הבא.

 

 

4)95-109 על ניו אורלינס-אחרי שניו אורלינס איבדו את דייויס הם יתקשו להיכנס לפלייאוף ואוקלהומה לא התקשו במיוחד לנצח,כשבקרב הרכזים בין ווסטברוק והולידיי ראסל ניצח 16-25.דוראנט עם 29 ואיבקה(שנרחיב עליו בהמשך)נתן 17ו-10.

5)נצחון אדיר 94-118 על אינדיאנה-המשחק המדובר שלפניו היו דיבורים האם פול גורג כבר יותר טוב מדוראנט.דוראנט שמע וענה עם 10,36 ו-5,והראה לכולם,ולגורג עצמו שהם לא מבינים בכדורסל.לפול היו 32 נקודות,אבל כל המשחק היה ברור מי הקבוצה הטובה יותר כשההגנה המהוללת של אינדיאנה סופגת 118 מהרעמים.ווסטברוק השלים את דוראנט עם 26 (קלעו יחד 62) וכשאוקלהומה קולעים 61 % מהשדה הם ינצחו כל קבוצה.

אחרי המשחק פול גורג אמר שדוראנט הוא השחקן שהכי קשה לשמור עליו בגלל התנועה הבלתי פוסקת שלו.דוראנט בהתבטאות אחרת אמר שכל פעם שמישהו מנסה לשמור אותו הוא רוצה להשמיד את אותו שחקן.והוא אכן השמיד את גורג במשחק הזה.

 

6)92-101 על אטלנטה-הדבר היחיד שקרה במשחק הזה הוא שקייל קורבר המשיך את הרצף שלו,ושדוראנט וווסטברוק החליפו מילים עם אוהד אטלנטה עצבני.עוד w וממשיכים הלאה.

7)100-116 על ממפיס-ממפיס היא כנראה הסיפור הכי עצוב השנה מלבד שיקגו,כשבמקום לתת קפיצה ולנסות לאיים על התואר גאסול,ראנדולף ואחרים נפצעים וכבר מתחילים דיבורים על בנייה מחדש.דוראנט לקח מנוחה וקלע רק 18,גרמי לאמב נתן שיא קריירה של 18.

 

8)השמדה 97-122 מול הלייקרס-מנחם בטח אהב את המשחק הזה.התאנדר הרגו את הקלייקרס האומללים כשקובי כנראה התחרט שהוא לא נשאר לנוח עוד קצת,ובמקום נאלץ לשמור על ווסטברוק.קובי הסריח עם 4 נקודות ונראה כמו צל של עצמו.בצד שלנו דוראנט נתן 31 ב-10 מ-13 מהשדה(איפה רודי גיי שיראה את זה)ווסטברוק ואיבקה נתנו 19 כל אחד,ואם לא רחמנות של ברוקס המשחק היה נגמר ב-40 הפרש.

9)98-101 על אורלנדו-שאננות יתר כמעט גרמה לנו להפסיד לאורלנדו הנמושה.לפחות יצאנו עם ידנו על העליונה כמו שהיה מצופה.

10)93-105 על דנבר-נצחון באחד המגרשים הכי ביתיים בליגה מול קבוצה שעושה רעש העונה.אבל  הכשרון והניסיון שלנו היה הרבה על הקבוצה של בריאו שואו כשהביג 3 נתנו יחד 68 נקודות.התוצאה תהיה דומה גם בסיבוב הראשון בפלייאוף,אם דנבר בכלל יעפילו.

11)נצחון 95-107 על שיקגו-נצחון על הקבוצה הכי עצובה בליגה שלא יודעת אם להמשיך להיאחז במה שיש או להתחיל לבנות מחדש.דוראנט נתן 9,32 ו-6 באחוזים נהדרים(4 מ-5 לשלוש) וווסטברוק עם דאבל דאבל של 20 ו-10 הראה לדרק רוז איך חוזרים מפציעה ומשתלטים על הליגה.נקווה שרוז יחלים במהרה כי בלעדיו שיקגו לא מנצחים אפילו את מילווקי  ופילדלפיה.

אז כמו שראינו דצמבר עד כה היה חודש מצוין עם הפסד אחד בלבד ומאזן כללי 21-4 מראה שאנחנו בדרך הנכונה.ווסטברוק כבר שכח מהפציעה ונראה טוב מתמיד,דוראנט ממשיך להשתפר(איך זה הגיוני בכלל?)ואיבקה מראה שהוא יכול להיות אופציה שלישית עם ממוצעים של 15 ו-10 עם 2 חסימות.הנתון הכי מעניין הוא שאוקלהומה עם מאזן 12-1 כשאיבקה קולע 15 ומעלה כשההפסד בהיה מהזריקה של איגודלה במשחק ההוא מול ג"ס.איבקה הופך השנה למפלצת וכל מי שאומר שדוראנט וווסטברוק לבד כדאי שיפתח את עיניו מהר.רגי גקסון ממשיך בשיפור שלו והופך לעוד שחקן של אוקלהומה שיכול לזכות בשחקן הששי של השנה.גרמי לאמב מראה הרבה כשרון עם 10 נק למשחק כשהוא קולע מעל 40% מהשלוש ומשפר את התחום הקצת בעייתי הזה אצל הקבוצה.נראה כאילו כל החששות לפני העונה על כך שאוקלהומה תאבד קצת מכוחה היו מוגזמים,בעיקר בזכות הספסל הנהדר שמאפשר לכוכבים לנוח ולא לשחק מעל 35 דקות למשחק.

בסה"כ אוקלהומה נותנים עונה אדירה כשהם בטופ7 ביעילות התקפית והגנתית(מתכון מצוין לזכות בתואר),והם הקבוצה היחידה בלי הפסד ביתי(13-0),כשהרצף הזה יכול להימשך הרבה זמן,וכולנו יודעים עד כמה חשוב לשמור על הבית,בעיקר בפלייאוף.נקווה לטוב,או שבעצם פשוט נמשיך לשחק כמו עכשיו ולהמשיך לנצח.

 

השבוע הקרוב כולל משחק קשה בסן אנטוניו בשבת,שהיא היריבה העיקרית על הכתר (סליחה קליפרס,פורטלנד)ואם מישהו חושב ששכחתי את יוסטון אז לא,אני זוכר שהם הפסידו ליוטה וסקרמנטו ולכן אני לא מחשיב אותם כאיום רציני.טוני פארקר הופך את סן אנטוניו למה שהיא,כשחוץ ממנו אתה לא יודע על מי לשים דגש.אחרי הקרב מול הזקנים מטקסס תהיה הפוגה מול טורונטו המשעממת,ניקס העלובה ושארלוט המפתיעה כשנסיים את 2013 עם מפגשים מול יוסטון ופורטלנד.התחזית שלי אומרת שעד 2014 נשתלט על המקום הראשון במערב ומשם נמשיך לשייט  ל-65 נצחונות ואז השמיים הם הגבול.שנה טובה לכולם.

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 9 תגובות

  1. ולדי אתה כלכך טועה 3 שחקני חמישיה פצועים אחד התרדר במהלך עונת המלפפונים ומחליפים שנפצעים על ימין ועל שמאל ממפיס היא הפורטלנד החדשה,נקודה

  2. אפשר לקחת את זה לכאן ולכאן אבל לממפיס יש משהו שכנראה אין לשיקגו
    הנהלה חכמה שתנסה לעשות מהלכים ולהחזיר את הקבוצה לרלוונטיות(ראה ערך רודי גיי)
    ההנהלה של שיקגו רק רוצה לזרוק את דנג ובוזר ומה להביא במקומם?
    העיקר שיהיה זול..

  3. האמת שלא נתתי יותר מדי סיכוי לאוקלהומה העונה אני עדיין חושב כך אבל מוכרח להודות שהם נראים באמת אבל באמת טוב הם יחד עם אינדיאנה הטובות ביותר עד כה ואני מוכן לאכול את הכובע אם הם ילכו עד הסוף. השאלה היא האם איברה ימשיך עם גרף ההתקדמות אז באמת הם יוכלו לתת פייט על האליפות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט