הספרס מארחים את הנטס, דנבר בשיקגו ועוד משחקים בשני/ שחר צ'קוטאי

אורלנדו (21-13) – דאלאס (16-16): 2:00

לוקה חגג 22 וכעת הוא גבר בין הגברים. כבר במבחן הראשון שלו הוא יאלץ להתמודד מול אירופאי אחר שנותן עונה טובה בקבוצה רעה.

המאצ-אפ המעניין במשחק בעיני זה הגבוהים: ווצ'וביץ נגד פורזינגס.

ווצ' נותן עונה מצויינת כולל שיאי קריירה ומקבל על זה הערכה רבה ונכנס לאול סטאר. פורזינגס ארוך כמו שרוך אך מתקשה להישאר בריא כמו נעל שדרכה בבוץ.
במפגשים ביניהם פורזי הוא זה שמוביל 2-5 בניצחנות. אך ממוצעיו של ווצ' משמעותית יותר טובים. יהיה מעניין לראות איך זה יסתיים הפעם.

הימור: לוקה יחגוג עם מתנת יום הולדת חגיגית במיוחד וניצחון באמתחתו.

פילדלפיה (12-22) – אינדיאנה (17-15): 2:00

מפגש שני העונה בין מוליכת המזרח לבין השמינית באותו מחוז. במשחק הקודם פילי יצאו עם ידם על העליונה. הפייסרס חסרים שלושה שחקני חמישיה ומי שפותח בזמן הזה הוא אקס סיקסרס – מקונל, שחווה עונה מדהימה ואחד הרכזים הטהורים הבולטים בליגה.

המפגש המעניין יהיה בין טרנר ואמביד. טרנר מקבל את מקומו כשחקן הגנה בתור סותם צבע. בהתקפה הוא נותן בעיקר שלשות באחוזים טובים. אמביד בעונת MVP עושה ככל העולה על רוחו. הוא קולע מחצי מרחק מצוין, מסיים נהדר בצבע וגם הזריקות משלוש שלו נכנסות מדי פעם. בהגנה הוא כלי מרכזי וקשה לקלוע נגדו.

הימור – אמביד קצת הורס לי את המאצ'-אפ והוא בספק, כמוהו גם האריס. מנגד ברוגדון ולאמב בספק. במידה ואמביד ישחק פילי תנצח.

Indiana Pacers season highlight: Domantas Sabonis dunks on Joel Embiid

ניו אורלינס (19-14) – יוטה (7-27): 3:00

מפגש אחרון בין הקבוצות העונה. בשני המפגשים הקודמים יוטה ניצחה. הג'אז בעונה מופלאה במקום השני במדד ההגנתי וכך גם במדד ההתקפי. הפליקנס עדיין לא מצאו את האיזון הפנימי בקבוצה. אינגרם וציון עושים עבודה טובה התקפית אך הגנתית היכולת רעה.

המאצ'-אפ המרכזי הוא בעמדת הגארדים – קונלי ומיטשל מול בלדסו ולונזו. איזה צמד יצליח לעצור את יריביו יותר טוב, האם ההתקפה שלהם תהיה מספיק משמעותית כדי להוביל את הקבוצה לניצחון.

הימור – יוטה ינצחו במשחק קשה

סאן-אנטוניו (12-17) – ברוקלין (13-22) : 3:30

הספרס מארחים את שתי הקבוצות של ניו יורק יום אחר יום, קודם כל את הנטס המרשימים ואז את הניקס הקשוחים. הנטס מגיעים אחרי הפסד לדאלאס שחתם ריצת שמונה ניצחונות רצופים. הספרס חוזרים לרלוונטיות ופופ חוזר להוציא שפנים מהכובע.

המפגש העיקרי הוא בין הארדן לדרוזן. הם העונה שידרגו את עצמם ועושים עבודה טובה קבוצתית. דמאר וג'יימס מובילים את קבוצותיהם בנקודות ובאסיסטים. ההגנה של הספרס תצטרך להתמודד עם ההתקפה של הנטס.

הימור – קיירי כשיר והדורבנות יזרקו את כל מי שיש להם בכדי לעצור אותו ואת הארדן. והם יעשו בהצלחה.

שיקגו (17-15) – דנבר (15-18) : 4:00

מפחיד אותי. הבולס עושים עונה מצויינת ביחס לציפיות אך כל פעם שהם מתקרבים למאזן חצוי הם מפסידים ואז מתרחקים. יוקיץ' מנגד עושה עבודה טובה אך בחמשת המשחקים האחרונים מלבד משחק בודד בו קלע 41 הוא עומד על ממוצע נמוך ביחס לעצמו.

שיקגו מלאה בפוטניצאל וכעת שלאט לאט גם הספסל חוזר העומק מתמלא וזה עוזר מאוד להיכנס לעמדה טובה לקראת הישורת השנייה של העונה. קונרט חזר ונראה טוב, יאנג ממשיך את העונה החלומית שלו וגם וונדל את גארפורד עושים חיל מתחת לסלים. בקיצור – העתיד כבר כאן. זאק לוין כבר לא משחק כדורסל טיפשי ואנוכי אלא חכם וקבוצתי ולא במקרה הוא הכוכב הגדול של הבולס.

דנבר של העונה קצת מאכזבת, ציפינו ממנה ליותר, הקבוצה טובה אך חסר את המשלימים שהיו בעונות הקודמות.

הימור – כמו שכבר כתבתי, אני מפחד להמר על הקבוצה שאני אוהד. אישתי בחרה בדנבר.

יוסטון (20-11) – קליבלנד (21-13) : 4:00

שתי קבוצות שמגיעות ברצף נוראי, יוסטון עוד הייתה במאזן חצוי ומשם עשרה הפסדים רצופים שברו את רוחם וכנראה גם חלום הפלייאוף הולך ונגוז. קליבלנד אמנם שברה את הרצף אך היא עדיין מסריחה.

שתי הקבוצות במקום ה-14 במחוז שלהם. ההצלחה של תחילת העונה כבר נשכחה ונראה שכעת הקבוצות בעיקר בונות לעתיד ולכן גם המשחק יהיה יותר טוב בעתיד.

הימור – יוסטון תנצח ותשבור את הרצף.

פורטלנד (14-18) – שארלוט (17-16) : 5:30

משחק אחרון לערב זה נפגשות שתי קבוצות מפתיעות בעונה זו. הלייזר ינסה לפגוע בצרעות ולשנות את המומנטום לטובתם.
הבלייזרס בצניחה חופשית והם כבר סופרים 4 הפסדים רצופים. בזמן הזה דמיאן לילארד כבכל העונה ממשיך לתת עונת MVP. לצידו בהיעדר הפצועים נמצא גארי טרנט שנותן עונה טובה עם 15.4 נק' והגנה מצויינת. על המשימה המרכזית והקשה של הלילה מופקד שר ההגנה – רוקו. כשמו של כלב שמירה קטלני כך גם קובינגטון, לא חושש מאף אחד ועם תסרוקת מזעזעת.

מנגד מגיעה קבוצה שמגיעה לצד הלא נעים של גב-אל-גב אחרי משחק חוץ נגד סקרמנטו. את הקבוצה מוביל גורדון היוורד שמקבל מקום מרכזי והופך ליעד ראשון לנקודות. אחריו יש בחור נוסף שהגיע מבוסטון שנותן עונה טובה עם 20 נק' 4 רב' 3 אס', והלילה יצטרך להתמודד עם הגנה על לילארד. הרוקי בול עושה עבודה טובה ומחזק את דרכו לתואר הנכסף. ההורנטס מוסרים הרבה ונראים מאומנים בצורה טובה, ואפילו סחטו לאחרונה מחמאה משמעון. הם מוסרים הרבה (27 אס' בממוצע) וקולעים טוב משלוש (38.7% מחוץ לקשת).

הימור: ההורנטס בלתי צפויים וכך גם דיים-טיים. קבוצה לרוב מנצחת יחיד אך הלילה זה יהיה הפוך ופורטלנד ינצלו את העייפות של שארלוט לניצחון וחזרה לעניינים.

לפוסט הזה יש 78 תגובות

  1. אחלה פריוויו.
    חראם על ווצ'ביץ'. שחקן אדיר שמתבזבז בשיממון של אורלנדו.
    מקונל שחקן שאני מעריץ. יעשה הכל למען הקבוצה. לוחם רציני.
    יוסטון בלי ווד לא שווה כלום. הפציעה שלו גמרה אותם.
    שרלוט-בלייזרס אחלה משחק בפוטנציה.

  2. מה שמצחיק בתמונה של סבוניס ואמביד זה שרואים איך סבוניס תופס את יד ימין של אמביד כדי שלא יוכל לחסום אותו.
    אני זוכר את המשחק והמהלך הזה, השופטים שרקו פאול על אמביד

  3. ערב עם יוטה ושארלוט לא יכול להיות ערב רע.
    תודה רבה על הפריוויו 👍
    .
    הרבה דיונים בתקשורת הספורט על מצב רוחו של דני אבדיה. בית הלחמי מקווה שדני יעבור בטרייד, עידו גור חושב שאבדיה הגיע לקבוצה הגרועה ביותר בזכות שני אגואיסטים חסרי מצפון, וכולם חושבים שהוא בדיכי.

    1. כן בקבוצה אחרת הוא ישים 20 נק ו8 אס 😂😂
      מישהו לא הבין שהגארדים בליגה הם חולניים ודני לא ברמה של לעשות משהו עם כדור למסור בצד למישהו זה גם דריימונד יכול וירשמו לו אפילו אס הבעיה שראס לא יכול לקלוע 😂😂
      אם ישימו את אבדיה דוראנט הארדן וקיירי הוא יהיה המנוע שלהם

  4. 1. יש לי תחושה שאינדיאנה תפתיע היום. כבר תקופה שהסיקסרס מזייפים וחורקים, נהנים מתצוגות של יואל הקדוש/סימונס, לא לעולם חוסן, הפסידו לקאבס החלשים בבית וכשהם נטולי האריס ואמביד (בספק), יהיה להם קשה.
    2. באמת חבל על ווצ'ביץ' שתקוע בקבוצה כמו אורלנדו שמבוססת בבינוניות ועוד בעונה פצועה ככ.
    3. ספרס, תעשו כבוד וסדר בקרקס!

  5. לא מבין מה הבכי על ווצ'ביץ' , הוא היה פרי אייג'נט פעמיים , יכל לחתום באיזה קבוצה שהוא רוצה ובחר לחתום פעמיים מחדש באורלנדו כשהוא יודע בדיוק מי הם ומה הם.
    הוא בחר יותר כסף על פני קומפטישן וזה לגיטימי אבל לא צריך לבכות עליו , הוא לא בוכה כשהוא סופר את הכסף בבנק

  6. הנה פופ, המאמן הפעיל הכי מעוטר באן בי איי לוקח פסק זמן והולך להתלונן אצל השופטים.
    זו אסטרטגיה בכדורסל של היום ומי שלא מבין את זה שיעזוב את האימון….

  7. תודה על פריוויו טוב לערב יחסית משעמם, היום מנוחה כי מחר שישה משחקים פגז.
    נ.ב ווצביץ אכן מבוזבז באורלנדו אבל לו וויליאמס כבר מעל עשור מתבזבז בכל הליגה, לפחות פרס השחקן השישי יש לו בטאבו.לווצ' יש רק כסף, שווה או לא?

    1. לו-וויל לא ממש מבוזבז. בסופו של יום מדובר בשחקן די מבוגר שמשחק רק בצד אחד של המגרש, וגם שם הוא לא ממש יציב (כמו ג'מאל קרופורד, האב טיפוס הראשוני בתפקיד). יש סיבה שהוא עבר כמה וכמה קבוצות והחוזים שלו נמוכים יחסית.
      ווצ'ביץ' זה פשוט שילוב של נוחות עם חשבון בנק

    1. לא מחזיקים יתרון. אין עצירה אחרי שעולים ליתרון וחבל, פסיכולוגית זה יותר חשוב מעצירה בפיגור קטן (סוג של הצהרת כוונות – עכשיו אתם רודפים אחרינו)

    1. זה לא דאבל טים זה משהו מביך ביותר חחח לא על חרפה כזאת אני מדבר להשאיר את כל האמצע ריק לשחקן לליאפ 😂😂😂
      אגב הארדן חגג באחד על אחד רצח.
      שכחת מה קרה להארדן מול הלייקרס בפלייאוף שראה דאבל טים?
      דבר שני הוא לא סטפן מיותר על החצי

    1. גם לפני הארכה הם שלטו יצאו להפסקת שירותים לקראת הסוף.
      אני מקווה שעם כל הנצחונות האלה הם לא יתחילו להאמין שהסגל הזה שיש להם עכשיו יספיק לאליפות….
      הפלייאוף זה סרט אחר אנתוני דיוויס זה סרט אחר

  8. למלו עושה כבוד למלו, מחליפים חולצות והטאלנט הצעיר בטח אומר לו אתה הגיבון בשי. איזה שילחלוב יפה…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט