אירועי דיומא – 03.03.2021

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא 1C3E537A-112B-4EB8-9EED-309DE3CFA33C.jpeg

היום – הפועל תל אביב מארחת את מכבי חיפה למשחק קריטי לשתי הקבוצות.

כדורגל ישראלי / ניר מועלם

ליגת העל – מחזור 23 :

19:50 מכבי פתח תקווה – מכבי נתניה, ספורט 4 : פתח תקווה הרביעית מארחת את נתניה השישית לקרב שכל כולו מקום בפליאוף העליון, כאשר פתח תקווה עם 2 נקודות יותר מנתניה ועם משחק חסר. פתח תקווה חזרה לנצח בליגה במחזור האחרון עם 1-0 קטן אך גדול על בני יהודה, ואילו נתניה הפסידה במפתיע להפועל תל אביב. הימור – תיקו חלוקת נקודות שלא טובה לאף אחת מהן.

20:00 קריית שמונה – באר שבע, ספורט 1 : עוד קרב על כרטיס לפליאוף העליון כאשר קריית שמונה שבמקום התשיעי תארח את באר שבע שבמקום החמישי, כאשר 4 נקודות מפרידות ביניהן בלבד, ולקריית שמונה יש עוד משחק חסר, כך שהיא עוד יכולה לעבור את האדומים בטבלה, אך לקריית שמונה יש רצף לא מחמיא של שני הפסדי ליגה רצופים ( 3 הפסדים רצופים בכל המסגרות), והם לקחו רק 4 נקודות מתוך 15 האחרונות, מה שקצת הוריד להם את הרגל מהגז על הכרטיס הנכסף, ובצד האדום מנסים בכל הכוח לסיים את הליגה בין שש הראשונות וזה לא יהיה קל עבור רוני לוי וחניכיו שהצליחו לגרד במחזור האחרון נקודה חשובה מול ביתר ירושלים, אבל ביכולת הזו הם ימצאו את עצמם בפליאוף התחתון. הימור – קריית שמונה תפתיע את באר שבע ותנצח אותה.

*שווה צפייה* 20:45 הפועל תל אביב – מכבי חיפה, ספורט 5 : אומנם מדובר על משחק קצוות בין המקום הראשון ל-11, אבל אם היינו מסתכלים על טבלה של ששת המחזורים האחרונים בלבד היינו מוצאים את חיפה במקום ה-2 ואת הפועל תל אביב במקום ה-5. עד עכשיו מכבי חיפה מצליחה לעמוד בלחץ של מכבי תל אביב והיא עדיין שומרת על המקום הראשון, אך מספיקה מעידה אחת בשביל שמכבי תל אביב תיצמד אליה או תעבור אותה, ולמרות שחיפה נמצאת בכושר טוב ומגיעה גם אחרי 4-2 על קריית שמונה, היא עדיין חסרה את רוקאביצה החלוץ המצטיין של הקבוצה, והיא יוצאת למשחק לא קל מול האדומים מתל אביב שעד עכשיו עושים איסוף נקודות מרשים מאוד ביחס לקבוצת תחתית, והם מגיעים גם אחרי 1-0 על נתניה. הימור – הפועל תל אביב לא מפסידה את המשחק והיא תסבך את המצב של מכבי חיפה בטבלה.

כדורגל אירופאי/ צפריר אוזדובה ואבי נוביק

חצי גמר הגביע הספרדי

ברצלונה- סיביליה (2-0) 22:00

גומלין חצי הגמר והפעם ברצלונה תארח את סיביליה עם פיגור 2-0 מהמשחק הראשון. משחק הראשון ברצלונה נראתה חסרת אונים ואף אחד לא האמין שיש לה סיכוי. ואז הגיע המחזור האחרון בליגה וברצלונה הגיעה עם מערך חדש ומפתיע 3-5-2 עם שלושה בלמים. הצליחה לנצח 2-0 והעלים לחלוטין את סיביליה. ופתאום הכל נראה פתוח. בהפתעה גמורה פדרי ו ארואחו חזרו לסגל ובארסה תחסר את פיאניץ׳, קוטיניו, פדרי ורוברטו. סיביליה תחסר את לוקאס אוקמפוס ומרקוס אקוניה הארגנטינאים.

ליגה איטלקית

פיורנטינה- רומא (21:45)

אוי רומא רומא איזה עונה מוזרה. מצד אחד נגד קבוצות מהחלק התחתון של הקבוצה היא מקום ראשון בליגה. מצד שני נגד הקבוצות הבכירות היא עם 3 נק׳ מ 8 משחקים! והיא איבדה את המקום הרביעי שמוביל לאלופות והיא כרגע במקום ה 5 עם 44 נק׳ 2 פחות מאטאלנטה הרביעית. היא תחסר את דז׳קו, איבנז, סאנטון, קאלפיורי, ו זאניולו. פיורנטינה שבמקום ה 15 תחסר את בונאבנטורה, ואת קוואמה. אגב בסיבוב הקודם זה נגמר 2-0 לרומא.

מילאן – אודינזה (21:45 – one2)

המחזור ה-25 בליגה האיטלקית בסימן האם מילאן יכולה להמשיך להיאבק על האליפות. מילאן לאחר קצת יותר מחצי עונה מופלאה נקלעה למשבר ובחמשת המשחקים האחרונים רשמה ניצחון, 2 הפסדים ו-2 תיקו. הקבוצה של פיולי תרצה להמשיך את המומנטום לאחר הניצחון על רומא (שעלה לה גם בפציעה של זלאטן) עם ניצחון על אודינזה כשבראש יהיה לה את אינטר שכבר 5 נק׳ מעליה ואת יובנטוס ש-5 נק׳ מתחתיה.
מילאן תחסר את זלאטן, ראביץ׳, צ׳להאנולו,בנאסר ומנדז׳וקיץ׳.
אודינזה מגיעה לסאן סירו מהמקום ה-12 עם 28 נק׳ ובשבילה העונה כבר לא כלכך מעניינת, 10 נק׳ מהקו האדום ו-15 נק׳ מהמקום לאירופה ישאירו לה בעיקר לשחק על יוקרה ומיקומים כדי לקבל יותר כסף מזכויות שידור.
אודינזה תחסר את דאלופאו, ופסטו, אוג׳אן, פורסטיירי, פרודל ויאז׳ארו.

במפגשים ישירים 3 ניצחונות למילאן, תיקו וניצחון לאודינזה (מילאן ניצה בנובמבר האחרון 2-1)

רבע הגמר הגביע הגרמני

לייפציג – וולפסבורג (21:45 – ספורט 3)

השוורים המעופפים שרודפים אחרי באיירן בליגה ירצו לעלות לחצי הגמר כשהם הפייבוריטים לזכייה (באיירן עפו בשלב 32 האחרונות לקייל).
לייפציג רושמת 6 ניצחונות והפסד (לליברפול באלופות) ב-7 המשחקים האחרונים, הקבוצה של נגלסמן ממשיכה להרשים גם אחרי שאיבדו מספר שחקנים משמעותיים והגביע הוא התואר שכרגע בהישג יד.
לייפציג תחסר את סאביצר וטאסנדה שיחד רשומים על 21 שערים ובישולים בכל המסגרות אליהם יצטרפו לרשימת הפצועים סוזובוסלי ולימר.
וולפסבורג השלישית בליגה הגיעה לרבע הגמר לאחר שהדיחה את שאלקה בסיבוב הקודם, היא רושמת 6 ניצחונות ותיקו ב-7 המשחקים האחרונים ותרצה להמשיך במומנטום, לרשות גלסנר יעמוד סגל מלא.

במפגשים ישירים בין השתיים לייפציג עם ניצחון אחד (6-1 ב2019) ו-4 תוצאות תיקו.

הגמר של רבע הגמר בין שתי משלושת הקבוצות הטובות בגרמניה, לא להחמיץ.

המספר הנוסף:
לפחות אחת מהקבוצות אסן (ליגה רביעית), הוסטיין קיל (ליגה שנייה), רגנסבורג (ליגה שניה) יופיעו בחצי הגמר.

יורוליג / חיים:

20:00 באסקוניה – אולימפיאקוס:

באסקוניה עם 4 ניצחונות רצופים ומאזן חצוי יכולים להתקרב עוד קצת למקום השמיני הנדרש, ואילו אולימפיאקוס ירצו לעצור את הסחף ולשמור על הסיכוי שלהם. אם בתרחישים עסקינן, יש למכבי ניצחון כפול על באסקוניה ואילו לאולימפיאקוס יש ניצחון כפול על מכבי. במשחק הזה באמת הכל פתוח ואי אפשר לומר כלום מראש.

21:45 מילאנו – פנרבחצ'ה:

הרצף של פנר נעצר דרבי הטורקי וגם הפעם מצפה להם משחק לא פחות קשה. מילאנו ירצו לשמור על המקום השלישי והמרחק המינימלי מברצלונה וצסק"א המובילות, אבל גם להם זה לא יהיה קל. אם צריך להצביע על עדיפות היא קלה מאוד לטובת מילאנו.

טניס / מנחם לס

*נובאק דג'קוביץ' הישווה השבוע את שיאו של רוג'ר פדרר כשהשיג את השבוע ה-310 שהוא מס' 1 בדרוג של ATP. מעתה כל שבוע נוסף יהווה שיא חדש.

*רוג'ר פדרר החליט לוותר על השתתפות ב'מיאמי אופן' המתחיל ב-24 למרץ. הסיבה? "הטורניר במיאמי הוא לא חלק מ-"MY PLAN TO WORK OUT MY LEVEL OF PLAY TO RE-JOIN THE ATP TOUR" הטורניר מיאמי לא התקיים בשנה שעברה ופדרר הוא האלוף המכהן שזכה בו שנת 2019.

כדורסל מכללות / מנחם לס

ה-NIT, טורניר הכדורסל לסוף העונה של מכללות שלא משתתפות בטורניר ה-NCAA – שהוא השני בחשיבותו למרץ' מדנס וגם וותיק ממנו- שובר העונה מסורת של 73 שנים כשחצאי הגמר והגמר של הטורניר תמיד נערכו במדיסון סקוור גארדן בניו יורק, עוברים דירה. השנה חצי הגמר והגמר ייערכו באולמה של NORTH TEXAS בדנטון שליד דאלאס. מעונה זו והלאה חצאי הגמר והגמר ייערכו תמיד במקום חדש. גם גודל הקבוצות המשתתפות – 32 – הוקטן העונה ל-16, "אבל בינתיים הקיצוץ הוא זמני בגלל הקורונוירוס, והחלטה סופית בנידון תינתן בשנה הבאה". חצאי הגמר ייערכו ב-25 למרץ, והגמר ב-27..

לפוסט הזה יש 17 תגובות

  1. תודה לכל העוסקים במלאכת הדיומא
    ניר ,צפריר ,אבי ,חיים ומנחם

    נוסיף
    סל
    בליגה שלנו
    2 משחקים
    השלמה ממחזור 15 בשעה 19.30 ב"ש תארח את הגליל

    ב 18.00 משחק מוקדם ממחזור 18 ראשון מארחת את אילת .

    אך המוקד שלי לפחות בליגת האלופות פתיחת טופ 16 חולון שכל כך הרשימה באירופה בשלב הראשון ולמעשה הנציגה האחרונה שלנו ברת סיכוי באירופה תתארח אצל ברנדיסי האיטלקית .21.30

    ברגל
    צרפת מחזור 28
    מדובר כרגע בצמרת המעניינת ביותר ביבשת
    1 ליל 59
    2 פ.ס.ז 57
    3. ליון 56
    4 מונאקו 55
    כל מקום חשוב
    1 אליפות
    2 מקום בטוח בליגת האלופות
    3 מוקדמות ליגת אלופות
    4 יספיק רק לאירופאית בתים

    כל המחזור מחר
    סשן ראשון משחקי 20.00
    במוקד ליון תארח את ראן התשיעית
    סשן שני 22.00
    פ.ס.ז תתארח בבורדו
    מונאקו תצא לשטרסבורג
    ובמוקד ליל המוליכה תארח את מארסיי

    מחר ישחקו גם בליגה הטורקית סקוטית ושויצרית
    שם 21.30 באזל סגנית המוליכה תפגוש במוליכה יאנג בויז רק שהפער ביניהם עצום

    עוד באיטליה
    איטליה 25 7 משחקים
    אחרי שבשלישי יובה הביסה את ספציה וטורינו לא התייצבה למפגש מול לאציו ( כרגע הפסד טכני אך בגלל הקורונה ויש תקדים לביטול ההחלטה).

    19.30 סוסואלו -נאפולי האורחת 6 מינוס 3 מאטאלנטה הרביעית בקרב על האלופות
    קליארי -בולוניה .
    המארחת תקווה לנצח ואם תעשה כן תיחלץ זמנית מהקו האדום .

    גנואה – סמפדוריה לדרבי
    וכן בנוונטו -ורונה

    יש גם ליגה אנגלית
    אנגליה המשך מחזור 29

    20.00 ברנלי -לסטר
    המארחת 5 נק מעל הקו האדום בעוד האורחת בתקופה לא טובה הודחה מהאירופאית נוצחה בשבת בידי ארסנל ועדיין שלישית במקום המוביל לאלופות ביתרון 5 ולכן המשחק משמעותי לשתי הקבוצות

    שפילד יונייטד -וילה
    המארחת כבר השלימה עם ירידתה במקום האחרון מינוס 15 מחוף מבטחים בתעלומה מבחינתי אחרי שאשתקד הייתה פנטסטית וסיימה שמינית
    וילה מקרה הפוך הייתה במינוס 4 3 מחזורים לסוף ושרדה איכשהו בליגה והעונה מדורגת 9 אך בפיגור 6 בלבד מהמקום הרביעי ועם 2 משחקים חסרים .

    22.15 פלאס – מ.יונייטד
    המארחת מרכז טבלה יונייטד שנייה אמנם רחוקה מאד ( 13 וחסר ) מהסיטי אך רוצה לבסס את מקומה השני ובעיקר בטופ 4 כרגע +6

    בכל הקשור לגביעים אז
    בגרמניה
    נציין שדורטמונד עלתה אתמול לחצי הגמר לאחר ניצחון אצל מנשנגלדבך
    המפגש בין רגסנבורג לברמן נדחה עקב התפרצות הנגיף במארחת

    בהולנד
    אתמול ויטסה ואלי דסה העפילו לגמר הגביע לאחר 0-2 על ונלו (90 דק' מלאות לדסה)
    והיום תיקבע יריבתה בגמר כשהירנייבין תפגוש במוליכה איאקס (22.00 )

  2. הערה:
    המשפט 'בהפתעה גמורה פדרי ו ארואחו חזרו לסגל ובארסה תחסר את פיאניץ׳, קוטיניו, פדרי ורוברטו' שגוי.
    (לא יודע איזה חלק בו נכון ואיזה לא..)

    1. תודה לכולם על הפירגון, כיף לדעת שמישהו נהנה מהתוכן.

      לגבי ההפתעה של פדרי ואראוחו, זאת אכן הפתעה אומנם על אראוחו לא היה יותר מדי מידע אבל שחקן שיוצא בעקבות מתיחה לאחר עשר דקות משחק ברוב המקרים לא חוזר לשחק שלושה ימים אחרי.

      לגבי פדרי יצאה הודעה רישמית על פגיעה בקרסול והיעדרות של 2-3 שבועות, אם מישהו חושב שזה ״תרגיל״ של בארסה אז למה להודיע על החזרה יומיים לפני המשחק?

      בדרך כלל התרגילים של בארסה לגבי פציעות זה לא להוציא הודעות רשמיות ולהכניס את השחקן לסגל כשהוא כשיר בלי להתריע לתקשורת לפני..

  3. עוד היום גביעים בבלגיה יוון ופורטוגל

    בלגיה
    במסגרת רבע הגמר
    19.00 אופן -גנט
    המדורגת 14 מארחת את ה 12 לנוקאאוט בודד שיכול להציל את העונה
    21.45
    אנדרלכט -סרקל ברוז
    המארחת הקבוצה המצליחה בבלגיה בכל הזמנים קצת נעלמה מהנוף בשנים האחרונות
    העונה ישנו שיפור מסוים כרגע הקבוצה מדורגת 5 בשאיפה להגיע לפליאוף טופ 4 וכמובן תרצה לסיים את העונה עם תואר
    מול האורחת מהתחתית המדורגת 16/18

    ביוון רבע גמר גומלין (2 מש היום ועוד 2 מחר)

    18.00 לאמיה -פאוק
    פאוק מגיעה ביתרון 5-2 מהמפגש הקודם והיא בדרכה הבטוחה לחצי הגמר היא גם שלישית בליגה בעוד לאמיה 12/14

    20.00 פאו -פאס ג'יאנינה
    פאו החמישית מארחת את העשירית כאשר היא צריכה למחוק 2-1 מהמפגש הראשון

    חצי גמר הגביע הפורטוגלי גומלין 22.15 פורטו -בראגה
    השלישית מארחת את השנייה לאחר שהליגה רחוקה כאשר ס.ליסבון מוליכה בדו ספרתי
    נותר להם הגביע במפגש הראשון בבראגה סיימו הקבוצות ב 1-1 המנצחת תשחק בגמ ככל הנראה מול בנפיקה שתשחק מחר ומוליכה 3-1 שהשיגה בחוץ באושטרייל מליגת המשנה

    גביעים ישוחקו היום גם בבולגריה ,פולין ,צ'כיה ,קרואטיה רוסיה ,רומניה וקפריסין

  4. תודה רבה חברים.
    .
    יום ספורט גדול וחשוב.
    מבחינתי בסדר העדיפויות היומי:
    מכבי חיפה – הפועל ת"א. הפועל בכושר טוב אבל חייבים ניצחון בשביל לשמור על המקום הראשון.
    .
    בארסה – סביליה. בארסה השנה מתקשה להבקיע יותר משני שערים למשחק והיום גם אסור לה לספוג. מקווה שאתבדה אבל מאמין שהאנדלוסים יבקיעו אחד ויגמרו את הסיפור בשלב מוקדם.
    .
    מילאן – מרגיש שהאליפות מתחילה לברוח ואינטר לא מאבדת נקודות. למרות שהייתי סקפטי כבר ממזמן כי גירדנו הרבה ניצחונות ביכולת חלשה והיה לי ברור שבסוף התוצאות והיכולות תפגשתנה, אני עדיין אופטימי שהסיפור עוד לא סגור. מצד שני, חושש למקום בין 4 הראשונות ואם החשש יתממש זה יהיה כאב נוראי בעונה כזו.
    .
    יונייטד – כמו במקרה של מילאן, היה ברור שהיכולת לא מספיק טובה בשביל לרוץ לתואר, בטח לא כשסיטי בכושר היסטורי. גם כאן החשש למקום בטופ 4 ממשי כש-7 נק' מפרידות בין מקום שני לשביעי. שש קבוצות על 3 מקומות.

    1. שגיא אתה פסימי היום
      לא מתפלא שאינך אופטימי ( גמר לברסה או אליפות למילאן גם אני כמוך) אבל לחשוש לטופ 4 ליונייטד או למילאן מופרך מאד….
      ואם כבר אתה אוהד שניהם בעד מי אתה בשמינית האירופאית ?

      1. באירופה הסדר שלי זה בארסה, יונייטד, מילאן. לרוסונרי התחלתי להתחבר יותר מהעונה שעברה אחרי כמה שנים (אוהד הצלחות..).
        לעניין הפסימיות – צריך לראות משחקים. גם מילאן וגם יונייטד שוות פחות מהניקוד והמיקום שלהן. ראינו את מילאן מול אינטר ויובה, גם מול רומא לא היו שווים ניצחון. רוצה אינדיקציה להנחה שלי? הפרש השערים של מילאן הוא רק החמישי בטיבו באיטליה, כלומר הרבה ניצחונות דחוקים.
        כנ"ל יונייטד מול צ'לסי ולפני זה ליברפול. לא סתם המאזן של יונייטד מול הטופ 6 המסורתי זה 0 ניצחונות ובערך שער אחד. יש ליונייטד התקפה אדירה עם ברונו, ראשפורד וכל מי שיהיה לידם אבל קישור של מקטומיניי ופרד לא מספיק איכותי. גם הרביעייה האחורית לא מספיק איכותית.
        וכן, הצמרת באנגליה ואיטליה צפופה מאוד. נכון, 8 נקודות מרומא במקום החמישי זה מצב טוב אבל נאפולי מרחק 9 נק' ומשחק חסר וכמובן לא חסרים עוד משחקי צמרת.

        1. לגבי מילאן, שים לב שהם לגמרי תלויים בזלעטי. כשהוא היה בריא הוא הגורם שסחף את מילאן למקום הראשון, בלעדיו הרוסאנורי מקרטעים ובאמת שאינם קונטיינדרים כפי שהיו בתחילת העונה. הכישרון לא מספיק גדול עדיין. למזלם יש בשער דונהרומה שהוא השוער אולי הכי טוב באיטליה ואחד הטובים בעולם….

  5. היונייטד משחקים מאד ביינוני וכמעט שלא מגיעים להזדמנויות. המשחק בערפל כבד. איך השופט יכול לראות עבירות?
    מי שארגן את חולצות הזברה בשחור לבן של היונייטד צריך לעלות שמשפט!
    שעבניי לא פקטור כרגע…

  6. טוב יום מרתק היה היום גם בזירה המקומית וגם באירופאית

    אצלנו 3 משחקים נהדרים במחזור 23 רגל.
    במוקד מכבי חיפה מנצחת בחוץ את הפועל תל אביב 2-1 עם שער ניצחון מדהים של רודריגז שער העונה .
    קלינגר הורחק בסיום
    ק"ש מחקה פיגור ליתרון אך זוסוואה השווה דקה 87 והורחק דקה 89 מכבי פ"ת סיימה ב 1-1 עם נתניה והסטטוס קוו במאבק על הפליאוף העליון נשמר.

    בכדורסל בבכורה של פארגו הוא קלע 27 נק אך אילת ניצחה בראשון 95-90 ב"ש הביסה את גליל

    בליגת האלופות טופ 16 חולון משיגה ניצחון ענק על בירנדיסי 87-85 משלשת ניצחון של פניני

    ביורוליג
    פנרבחצה מתאוששת מהתבוסה הביתית לאנדולו עם ניצחון חוץ ענק במילאנו 100-92
    בסקוניה הביסה את אולימפיקוס 66-101

    בכדורגל האירופאי היו ליגות אך בעיקר ערב של גביעים
    במוקד ברצלונה מוחקת 2-0 לניצחון 0-3 על סביליה כאשר פיקה מעלה דקה 90 ל 0-2 וכופה הארכה עוד טרם לכן הורחק פדרו מסביליה וברצלונה עשתה 0-3 לפני שדי יונג מסביליה הורחק והשאיר את קבוצתו ב 9 שחקנים

    ברצלונה בגמר ומחר תדע מול מי כשלבנטה תארח את בילבאו לאחר 1-1 בראשון

    בהולנד איאקס מביסה 0-3 את הירנביין ועולה לגמר מול ויטסה.
    זה יהיה הגמר הראשון ביניהם איאקס זכתה ב 19 גביעים והגיע ל 25 גמרים ואלו כמובן שיאים לעומת גביע ראשון של ויטסה …אך הגמר הראשון של האחרונה היה ב 1912 בעוד איאקס עשתה זאת רק ב 1917 .

    בגרמניה קיל מנצחת בחוץ 2-0 את אסן ועולה לחצי הגמר כמו לייפציג שמנצחת את וולפסבורג 0-2 גם דורטמונד עשתה זאת אתמול בגלדבך 1-0 העולה הרביעית תיקבע במפגש רגסנבורג – ברמן

    בפורטוגל בראגה היממה את פורטו עם 3-2 בחוץ בגומלין חצי גמר הגביע לאחר 1-1 במפגש הראשון ועלתה עם 4-3 בסיכום
    כמעט בוודאות מול בנפיקה
    ביוון פאו הודחה במפתיע בידי גיאננה ברבע הגמר גם פאוק בחצי

    באוסטריה נקבע גמר הגביע הוא יהיה בין זלצבורג ללינץ לאחר שהשיגו ניצחון כפול על גראץ וולפסבורגר בהתאמה .
    הגמר צפוי להתקיים ב 1/5

    בבלגיה ברבעי הגמר
    אופן ניצחה את גנט ואנדרלכט את סרקל 0-1

    באוקראינה
    הפתעה גדולה ברבע הגמר כששחטאר מפסידה לקבוצת ליגה שנייה 1-0 ומודחת מהגביע
    קייב מנצחת רק מהנקודה את קולוס 3-4 לאחר 0-0 ב 120 דק.
    גם אלכסנדריה עולה רק מהנקודה לאחר 3-4 על דנייפרו ו 1-1 ב 120 דק.
    גם זאריה בחצי הגמר .

    ברוסיה במשחק דחוי משמינית הגמר מביסה אופה את אוראל 0-3
    ברבע הגמר שייערך ב 7/4
    גרוזני -אופה
    טולה – צסקא
    סוצי – לוקמוטיב
    סובייטוב – דינמו מסוקבה

    בקרואטיה ברבע הגמר
    רייקה הפתיעה את אוסייק 1-2
    זאגרב גברה על בלופו 0-3
    שני רבעי הגמר הנוספים בחמישי

    בצ'כיה בשמינית הגמר הושגה תוצאה לא שגרתית כאשר סלביה פראג מנצחת 3-10

    בקפריסין שוחק רבע גמר ראשון גומלין שבוע הבא
    במוקד אפועל ואומניה מסיימים ב 1-1 בדרבי של ניקוסיה
    לימסול מנצחת 0-2 ואנרותיסיס של מיכה מנצחת בחוץ 2-1
    אחנס מסיימת ב1-1 ביתי עם אולימפיקוס ניקוסיה

    והיו כמובן גם ליגות
    איטליה
    סוסואלו ונאפולי מסיימות ב 3-3 דרמטי נאפולי יצאה מ 0-2 ל 3-2 משער יתרון דקה בתוספת הזמן אך גם המארחת קיבלה פנדל אותו השוותה

    מילאן השוותה בדקות הסיום ל 1-1 מול אודינזה
    אך היא איבדה 2 נק ואינטר תוכל להגדיל מחר הפער ל 6 נק

    בקרב על האלופות
    אטאלנטה מביסה 1-5 את קורטונה אך רומא מנצחת דקה 89 בפיורנטינה 2-1
    בתחתית קליארי משיגה ניצחון חשוב מאד 0-1 על בולוניה
    גנואה – סמפדוריה 1-1

    אנגליה
    לסטר רק 1-1 בברנלי
    ומ.יונייטד רק 0-0 בפאלס השמיטו נקודות למזלם מחר צלסי -ליברפול ורק אחת תוכל במקסימום לנצל זאת
    שפילד יונייטד נועלת הטבלה גברה על וילה 0-1 והרחיקה את האחרונה מאירופה

    צרפת הליגה המרתקת סיפקה את הסחורה
    מונאקו הרביעית היחידה שפישלה כשהפסידה 1-0 בשטרסבורג דקה 90 .
    ליון אבדה קשה לפני שניצחה 0-1 את ראן וכנ"ל פ.ס.ז בבורדו עם 1-0
    ליל הגיעה לדקה ה 90 כאשר היא ב0-0 עם מארסיי אך הספיקה לכבוש פעמיים
    הצמרת 28 מש
    1 ליל 62
    2 פ.ס.ז 60
    3 ליון 59
    4 מונאקו 55
    ביום ראשון הבא מונאקו תארח את ליל

    בטורקיה גלא המוליכה הפסידה ובשיקטש תוכל לחלוף על פניה

    בשוויץ בויז פיגרה בבאזל אך השוותה דקה 90 1-1 ופער18 הנק נשמר .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט