עונת הטריידים בפתח ולברון פוגש את גולדן סטייט – פריוויו למשחקי יום ראשון / עמיחי קטן

תשעה משחקים ייערכו הערב, ובראשם הקרב המוקדם בין יאניס לקוואי והקרב המאוחר יותר בין לברון לסטף. בין כה וכה, את הדיה של עונת הטריידים כבר התחלנו להרגיש עם המעבר של רוז לניקס, ובקרוב אנחנו צפויים להרגיש אותה בכל הכוח. לכן, בשחזור של פורמט שניסיתי בעונה שעברה וזכה לתגובות חיוביות, אני מוסיף לפינות הקבועות של הפריוויו את פינת ה"טרייד מאשין" – הצעה לטרייד בין 2 הקבוצות המשחקות באותו משחק שעוברת באותה מכונת טריידים ידועה, ואתם מוזמנים לחוות את דעתכם בנוגע להצעות שלי ולהוסיף הצעות משלכם.

22:30 מילווקי באקס (20- 13) – לוס אנג'לס קליפרס (24- 11):

אחרי שנתיים רצופות עם ההגנה הכי טובה בליגה, העונה הבאקס נאלצים במקום בקצה הטופ 10 של הדירוג ההגנתי, מה שגורם לכך שהם מחזיקים רק במקום השלישי במזרח למרות ההתקפה הטובה בליגה. יאניס משחק 3 דקות יותר מאשר בעונה שעברה ולמרות זאת קולע קצת פחות, ככל הנראה כחלק מניסיון לבנות שיטת משחק שפחות תלויה בו בלעדית. מידלטון שומר על ממוצע הקליעות שלו, אך הפך להיות מוביל כדור נוסף וכעת יש למילווקי 3 שחקנים שמוסרים 5-6 אסיסטים למשחק – יאניס, מידלטון והולידיי.

אצל הקליפרס יש תחושה שדברים זורמים שם קצת יותר טוב מהעונה שעברה, בעיקר בגזרת פול ג'ורג' שהתמודד עם פציעות ופלייאוף חלש מאוד, והעונה נראה טוב יותר, כולל 47.3% מחוץ לקשת שממקמים אותו במקום ה-11 מבין אלו שזרקו לפחות שלשה אחת למשחק (טוני סנל מוביל את הליגה עם 55.1%). באטום ואיבקה השתלבו יפה, לו וויליאמס מתרגל למעמדו כשחקן ספסל שגם מקבל דקות בהתאם לכך והקליפרס משייטים בצמרת הגבוהה של המערב והליגה.

המפתח של המשחק הוא הקליעה מבחוץ של 2 הקבוצות. הקליפרס מובילים את הליגה עם 42% לשלוש לעומת 39.6% של מילווקי שמסדרים להם את המקום השלישי. בניצחונות זה עולה ל-44.3% ו-42.9% בהתאמה, וזה עדיין מקומות 1 ו-3 בהתאמה, ואילו בהפסדים הקליפרס יורדים ל-36.4% (מקום 2) ומילווקי ל-34.5% (מקום 10).

טרייד מאשין:

https://tradenba.com/trades/q3iUHHJUO

מילווקי מקבלים – לוק קנארד ומפיונדו קבנגלה.

קליפרס מקבלים – די ג'יי אוגוסטין ובחירת סיבוב שני (של אינדיאנה ב-2025).

מילווקי מקבלים קלעי משובח ושחקן צעיר כמשלים משכורות.

הקליפרס מקבלים מוביל כדור לספסל שיאפשר לאחרים להתמקד בקליעה ובחירה כי הם מוותרים על השחקן הצעיר יותר.

אנחנו מקבלים טרייד שמשפר נקודות חלשות אצל שתי קונטנדריות.

רמת עניין של משחק: A- – קוואי נגד יאניס וקרב בין שתי קבוצות מהצמרת העליונה של הלגיה במפגש שבתרחיש לא בלתי סביר גם יכול להיות הגמר. ספק עד כמה הקבוצות לוקחות ברצינות את העונה הסדירה.

הימור: הבאקס זקוקים יותר לניצחונות. מילווקי ב-12.

2:00 טורונטו ראפטורס (17-17) – שיקגו בולס (15- 17):

טורונטו יכולים לטעון לכתר הקבוצה עם כוח האש הכי מגוון בליגה, כאשר 4 שחקנים קולעים 17-20 נקודות למשחק. הפעם נתמקד בנורמן פאוול שקולע בפברואר 22 נקודות למשחק ב-94.9% מקו העונשין, 53.3% מהשדה ו-46% לשלוש. בסטטיסטיקות המתקדמות זה יוצא 63.7% אפקטיבי ו-68.5% טרו שוטינג. בתקופה הנתונה הראפטורס עם מאזן 9- 5 וניתן לומר רשמית שהם מחקו את פתיחת העונה הרעה ונמצאים במקום טוב, כלומר 4-5 במזרח, כלומר במאזן זהה לזה של הניקס.

גם שיקגו נמצאים כעתת בשיפור ובתקופה לא רעה וההפסד האחרון לפיניקס עצר רצף של 3 ניצחונות. זאק לאבין נבחר לראשונה לאולסטאר וניתן לומר שהוא השלים את המעבר לתפקיד השחקן המוביל של שיקגו, כפי שיעיד הנתון לפיו ה-4 משחקים בלבד העונה הוא קלע פחות מ-20 נקודות, האחרון שבהם לפני 6 שבועות. אם ניקח בחשבון את פברואר בלבד לאבין כבר עם 30 נקודות ב-53.8% מהשדה ו-48.1% לשלוש.

המפתח של המשחק הוא ההגנה של טורונטו על לאבין. יש להם כלים הגנתיים טובים בקו האחורי והם יודעים לעשות את העבודה מול כוכבים של היריבות, בזמן שלאבין בכושר נפלא, אבל לא ברור איך הוא יגיב לשמירות כפולות וכדומה.

טרייד מאשין:

https://tradenba.com/trades/-beogJwFd

טורונטו מקבלים – אוטו פורטר, לאורי מרקאנן, בחירת סיבוב ראשון (2021) ובחירת סיבוב שני (2024).

שיקגו מקבלים – קייל לאורי.

טורונטו מקבלים את הפוטנציאל של מרקאנן, שהוא גם לאורי חלופי, החוזה הנגמר של אוטו פורטר שאולי ימשיך עם חוזה נמוך יותר ובחירות.

שיקגו מקבלים שחקן עם ניסיון מוכח בפלייאוף כדי להגיע לשם וגם לעשות משהו במחיר של שני שחקנים שגם ככה נדמה שאין טעם לבנות עליהם לעתיד.

אנחנו מקבלים קבוצת פלייאוף מעניינת בשיקגו וטורונטו שממשיכה לבנות לעתיד תוך כדי שהיא נשארת קבוצת פלייאוף.

רמת עניין של משחק: B – שתי קבוצות בכושר טוב שרוצות לשכנע אותנו שהמומנטום הנוכחי משקף יותר מאשר תחילת העונה הרעה.

הימור: זה יהיה קרב בעיקר מהקו האחורי, ושם יש לראפטורס יותר עומק. טורונטו ב-6.

2:00 בוסטון סלטיקס (16- 17) – וושינגטון וויזארדס (13- 18):

בוסטון במשבר עמוק. אפשר לתלות את זה בפציעות, כושר רע של שחקנים מסוימים, קשיי אימון של בראד סטיבנס ועוד כל מיני דברים אחרים, אבל בוסטון פתחו מצוין את העונה ומאז הצליחו להביא את עצמם למאזן שלילי. בוסטון היא כנראה הקבוצה שהכי זקוקה לטרייד כרגע, ולו בגלל הטרייד אקספשן שהושג בטרייד על גורדון היוורד והמצב הבעייתי בו נמצאת הקבוצה שהגיעה לגמר המזרח ב-3 מ-4 השנים האחרונות, אך לא מצליחה להתקדם.

וושינגטון במצב בדיוק הפוך, כאשר הם רושמים כבר 7 ניצחונות מתוך 8 המשחקים האחרונים, כולל כמה משחקים לא פשוטים בכלל. בראדלי ביל ממשיך להיות הסקורר המוביל בליגה בזמן שווסטברוק מגיע לסל הרבה יותר טוב, הקליעה של ברטנס השתפרה והכניסה של מת'יוס ומו ואגנר לחמישייה מסייעת לריווח ולהגנה. עם כל המומנטום הנוכחי, ווסטברוק עדיין בעונה הכי חלשה שלו בעשור האחרון, ברטנס בעונת קליעה רעה והוויזארדס לא יכולים לרשום לזכותם כלום בתחום התקדמות הצעירים. האצ'ימורה קולע אותו דבר ועושה פחות מכל היתר, בונגה וטרוי בראון נמחקו כליל מהרוטציה ומאבדיה אני אתעלם בדיוק כמו שכל הקבוצה שלו מתעלמת ממנו כשהוא יכול לעשות יותר מרוב חבריו לקבוצה.

המפתח של המשחק הוא הקצב של המשחק. וושינגטון היא הקבוצה שמשחקת הכי מהר בליגה, מה שמאפשר להם להבליט את הכישרון להחביא את החולשות שלהם בניהול המשחק, ואילו בוסטון משחקים לאט הרבה יותר, גם בגלל הסגל הקצר.

טרייד מאשין:

https://tradenba.com/trades/pxBPB2pxe

בוסטון מקבלים – דני אבדיה.

וושינגטון מקבלים – ג'ף טיג ובחירת סיבוב ראשון (2021).

בוסטון מקבלים שחקן כנף מגוון שיכול להוביל את יחידת הספסל.

וושינגטון מקבלים שחקן טוב יותר עם הכדור ובקליעה מרחוק, אחד שימלא את חסרונו של איש סמית הפצוע ויאפשר לווסטברוק לנוח יותר, ומקבלים בחירה בתמורה לאבדיה שסתם מתרוצץ על הפרקט בוושינגטון.

אנחנו מקבלים את אבדיה בקבוצה עם מאמן שמאמין גם בשיתופיות עם הכדור ויודע לפתח שחקנים צעירים, ועם רכז אחד פחות בבוסטון אולי גם ים מדר בעונה הבאה.

רמת עניין של משחק: B- – ניצחון הוא די הכרחי מבחינת בוסטון ואילו וושינגטון רוצים להראות שהם שייכים לבליל הקבוצות הנאבקות במרכז הטבלה המזרחית ולא לתחתית.

הימור: במפגש הקודם בין הקבוצות וושינגטון ניצחו, אז הפעם נלך על הצד ההופכי. בוסטון ב-11.

3:00 דטרויט פיסטונס (9- 24) – ניו-יורק ניקס (17-17):

הפיסטונס יצאו מרצף של 5 משחקי חוץ עם ניצחון אחד, אך גם כשחזרו הביתה זה הביא הפסד לסקרמנטו שעמדו על רצף הפסדים ארוך. ב-2 מתוך 3 המשחקים שנותרו להם עד שבוע המנוחה הם יפגשו את הניקס ואת האקס דרק רוז ויש מקום לשער שהודיעו לו מראש שלא יצפה לזר ורדים לכבודו. בינתיים, גם בלייק גריפין פונה ליציע ודטרויט מצליחים יפה בדרך הקלה לצאת מבינוניות – להיות גרועים.

להיות גרועים זה דבר שהניקס מכירים היטב משנים עברו, אך העונה הם מצליחים מעבר לציפיות ונמצאים כעת במאזן חצוי ששווה מקום 4-5 במזרח הנוכחי. ההגנה התייצבה במקום ה-3 מאחורי הלייקרס ויוטה ואפילו ההתקפה הלא כל כך טובה הגיעה ל-140 נקודות נגד הקינגס. אחרי שהיה נדמה שהמומנטום של הניקס נגמר הם ניצחו 6 מתוך 8 המשחקים האחרונים, ויש להם הזדמנות להבטיח מאזן שאינו שלילי אחרי חצי עונה.

המפתח של המשחק הוא ההגנה של הניקס על שחקני הכנף של דטרויט – ג'רמי גרנט, סאדיק ביי הרוקי וג'וש ג'קסון – שהם הסקוררים העיקריים של דטרויט כרגע.

טרייד מאשין:

https://tradenba.com/trades/hPtm5fDsU

דטרויט מקבלים – איגנס ברזדייקיס ובחירת סיבוב שני (של דטרויט ב-2023).

הניקס מקבלים – ווין אלינגטון.

דטרויט מקבלים שחקן צעיר ובחירה.

הניקס מקבלים קלעי טוב ויעיל.

אנחנו מקבלים שיתוף פעולה נוסף בין קבוצות שכבר הסכימו ביניהן על טרייד אחד לאחרונה.

רמת עניין של משחק: C – הניקס הם הגורם המעניין יותר במשוואה, וגם העונה זה אומר הכל.

הימור: מגיע לנציגה המקורית של התפוח הגדול מאזן חיובי. הניקס ב-8.

3:00 מיאמי היט (16- 17) – אטלנטה הוקס (14- 19):

גם מיאמי היא קבוצה מזרחית שפתחה רע את העונה והתאוששה, כך שהיא נמצאת כעת בעמדה טובה בקרבות הפלייאוף הבעל"ט (הבאים עלינו לטובה). באטלר בתהליך התאוששות מפתיחת העונה הרעה, וחוזר לתפקידו כשחקן המוביל של ההיט, מה שמאפשר לכולם לתרץ את תחילת העונה בעייפות של אלופת המזרח המכהנת, כתוצאה מאותה אליפות מזרח ואותו ביקור בגמר.

אצל אטלנטה המצב הרבה פחות אופטימי. טריי יאנג קולע 3 נקודות פחות מהעונה שעברה, האחוזים שלו ירדו ונכון לעכשיו הוא גם לא ישחק באולסטאר. הפציעות של האנטר, דאן ובוגדנוביץ' בוודאי לא עוזרות ולמעט ההפתעה של טוני סנל שמוביל את הליגה באחוזים מחוץ לקשת, ואולי גם יכולת טובה לש קאפלה בתקופה האחרונה, כרגע קשה למצוא נקודות אופטימיות.

המפתח של המשחק הוא למצוא מי יעשה הגנה על באטלר. האנטר פצוע, רדיש בספק ובאטלר יעשה ממנו צנון, סנל ושלמה היל לא מספיק טובים עבור כמות דקות כזאת ואני הייתי רוצה לראות את יאנג שומר על באטלר בשביל הקטע הקומי (לא באמת).

טרייד מאשין:

https://tradenba.com/trades/iIypwsmgw

מיאמי מקבלים – ראג'ון רונדו.

אטלנטה מקבלים – מו הארקלס.

מיאמי מקבלים שחקן שתפור על השיטה שלהם – להופיע רק בפלייאוף.

אטלנטה מקבלים מחליף זמני להגנה של האנטר וחיזוק הכרחי להגנה החלשה.

אנחנו מקבלים את רונדו הולך בדרכיו של ריי אלן ומוצא את עצמו במיאמי.

רמת עניין של משחק: B- – מיאמי במומנטום, אטלנטה במשבר, ושתיהן לא נמצאות איפה שהן היו רוצות להיות בשלב הזה של העונה.

הימור: כאמור, אחת מהן בכושר טוב יותר, והיא גם הקבוצה הטובה יותר על הנייר וזו שסובלת פחות מפציעות כרגע. מיאמי ב-10.

3:00 יוסטון רוקטס (11- 20) – ממפיס גריזליס (14- 15):

יוסטון חוו לרגע את אפקט פטריק יואינג אחרי המעבר של הארדן לברוקלין, אך כל זה מזמן נשכח וההפסדים נערמים כפי שהיה מצופה. לפלייאוף הרוקטס כנראה לא יגיעו העונה, ועכשיו זה אולי הזמן הנכון מבחינתם להעביר כמה מהשחקנים הותיקים שלהם בתמורה לנכסים ולהעניק יותר דקות לשחקנים צעירים. כשכל השחקניפ הבולטים של קבוצה פצועים כמעט במקביל אי אפשר להתקדם, וזו התחושה כעת בבירת טקסס.

ממפיס כן שואפים להגיע העונה לפלייאוף, בעיקר אחרי העונה המפתיעה אשתקד והסיומת המכובדת אך מאכזבת. מוראנט עוד לא לגמרי התאושש מהפציעה שלו, אבל לא כופה יותר מדי על הקבוצה בזמן שאחרים דואגים לספק את הקליעה. נציין במיוחד את ולנצ'יונאס וקייל אנדרסון, שניים שדואגים להופיע באופן קבוע ולתרום כ-30 נקודות משותפות למשחק באחוזים טובים.

המפתח של המשחק הוא ההגנות. אצל שתי הקבוצות מדובר בחלק החזק יותר יחסית, בעיקר בגלל שאצל שתיהן קשה למצוא כוכב על, לפחות בכושר הנוכחי של מוראנט.

טרייד מאשין:

https://tradenba.com/trades/Z94_t-7Q6

יוסטון מקבלים – ג'סטיס ווינסלואו, בחירת סיבוב ראשון (של יוטה. ב-2021 תועבר רק אם תהיה 8-14, מוגנת טופ 6 ב-2022, טופ 4 ב-2023 וטופ 1 ב-2024. אם עדיין לא הועברה אז 2 בחירות סיבוב שני במקום) ובחירת סיבוב שני (של פורטלנד ב-2021).

ממפיס מקבלים – פי ג'יי טאקר ובן מקלמור.

יוסטון מקבלים בחירות ושחקן צעיר על חוזה נגמר.

ממפיס מקבלים שני שחקנים מנוסים שיכולים לחזק אותם בקרבות פלייאוף פוטנציאליים.

אנחנו מקבלים את פי ג'יי טאקר בממפיס. אין יותר מתאים ממנו.

רמת עניין של משחק: C- – בכושר הנוכחי אף אחת מהן לא מספיק טובה כדי להיות מעניינת ולא מספיק מעניינת כדי להיות טובה.

הימור: הדובים הפסידו את המשחק הקודם נגד הקליפרס, אז הפעם הם אמורים לכאורה לנצח. ממפיס ב-14.

3:00 לוס אנג'לס לייקרס (23- 11) – גולדן סטייט ווריורס (19- 15):

הלייקרס ניצחו שלשום את פורטלנד וקטעו רצף של 4 הפסדים, אבל ההתקפה המשיכה לקרטע והם ניצלו סגל לא פחות חסר של היריבה. הלייקרס שומרים על המקום הראשון בדירוג ההגנתי, אבל נמצאים מתחת לחציון ההתקפי וככה קשה מאוד להצליח, כפי שמראה הרצף האחרון. הלייקרס מדורגים בתחתית הליגה גם באחוזים מחוץ לקשת וגם מהעונשין, וייתכן שאלו סימנים של קבוצה שללא דיוויס אין לה מספיק כישרון התקפי ביחס לקונטנדרית אחרות.

גולדן סטייט כבר השלימו עם זה שאין להם קונטנדרית כנראה, אבל הם לפחות בכיוון הנכון לפלייאוף ולהיות סוס שחור פוטנציאלי. סטף שומר על מרחק נגיעה מ-30 נקודות למשחק באחוזי 90-50-40, וויגינס ממשיך להוכיח את עצמו כשחקן משנה ראוי, אוברה משתפר אחרי פתיחת עונה מזעזעת ודריימונד גרין מחלק 8.7 אסיסטים למשחק אחרי ה-19 במשחק האחרון.

המפתח של המשחק הוא בעיקר ההגנה של גולדן סטייט על לברון. על הנייר, אין להם הרבה כלים הגנתיים, אך בכל זאת ההגנה הלוחמנית של הלוחמים מדורגת רביעית בליגה, זאת בזמן שההתקפה אפילו פחות טובה מזו של הלייקרס בשקלול העונתי הכולל.

טרייד מאשין:

https://tradenba.com/trades/NxhqtdH6U

הלייקרס מקבלים – ג'ורדן פול.

גולדן סטייט מקבלים – אלפונזו מקיני.

הלייקרס מקבלים קלעי טוב יותר שיכול לסייע לקליעה מרחוק המעורערת שלהם ועל הדרך גם שחקן עם יותר פוטנציאל.

גולדן סטייט מקבלים שחקן שכבר הוכיח את עצמו בשיטה של סטיב קר והיה שחקן חמישייה בפלייאוף אחרי הפציעה של דוראנט.

אנחנו מקבלים עוד טרייד שניתן לסמן עליו וי.

רמת עניין של משחק: A – מאז 2014, גולדן סטייט היו אלה שגמרו כל עונה של לברון שלא הסתיימה באליפות. 3 פעמים זה קרה בסדרות גמר ופעם אחת זה קרה במפגש חג המולד ופציעה של לברון. מפגש אחד העונה כבר הסתיים במהפך דרמטי של הלוחמים ואדם סילבר מתבקש לשים משחקים כאלה בשעות נוחות יותר לעם ישראל.

הימור: זה יכול ללכת לכל כיוון ובכל הפרש. אני אלך על הלייקרס ב-5.

4:00 מינסוטה טימברוולבס (7- 27) – פיניקס סאנס (21- 11):

אני חייב לכתוב משהו על מינסוטה? הטימברוולבס חזרו להיות שק החבטות של המערב ואפילו הסגל הצעיר והמוכשר על הנייר לא משנה את חוסר היכולת של הקבוצה לממש שאיפות, מה שלא מנע מהם להיות הראשונים העונה ששולחים הביתה מאמן. האוהדים כבר התחילו להתפלל לניצחון בלוטרי שישאיר את הבחירה בידיהם ולא ישלח אותה לגולדן סטייט. היום הם יסתכלו על יריבה שהייתה במעמד דומה לפני שנתיים והוכיחה שאפשר לצאת מזה.

פיניקס העונה הם קבוצת צמרת לכל דבר במערב הפרוע והם היחידים חוץ מיוטה ומילווקי להיות בטופ 10 גם של הרייטינג ההתקפי וגם של הרייטינג ההגנתי. הבחירה המוזרה בכריס פול על חשבון בוקר לאולסטאר תוקנה כשגם בוקר נכנס במקום דיוויס הפצוע וכך ממשיך לשכון השלום בעיר השמש העולה. כדאי לציין שפיניקס ניצחו 13 מתוך 16 המשחקים האחרונים ובכל אחד מההפסדים הם ספגו יותר מ-120 נקודות.

המפתח של המשחק הוא היכולת של מינסוטה לעמוד בקצב ההתקפי. כאמור, כדי לנצח את פיניקס העונה צריך לקלוע הרבה, וזה האתגר של מינסוטה הפעם.

טרייד מאשין:

https://tradenba.com/trades/3s24KhpCl

מינסוטה מקבלים – דיאנדרה אייטון, דריו סאריץ', ג'יילן סמית ו-2 בחירות סיבוב ראשון (2021 ו-2025).

פיניקס מקבלים – קארל אנתוני טאונס.

מינסוטה מקבלים צעירים ובחירות, כי אין ברירה אלא לבנות מחדש.

פיניקס מקבלים סנטר כוכב שמשדרג את ההתקפה משמעותית במחיר לא כבד במיוחד.

אנחנו מקבלים קבוצה שהיא קונטנדרית לכל דבר ועניין. אני רק אציין שהטרייד הזה לא אפשרי עד ה-3/3 בגלל הארכת החוזה של סאריץ', אבל אין מניעה אחרת.

רמת עניין של משחק: D+ – עד להודעה חדשה, משחקים של מינסוטה לא אמורים להיות מעניינים יותר מדי. במיוחד בקרב קצוות נגד יריבה טובה בכושר טוב.

הימור: פיניקס ב-18.

5:00 סקרמנטו קינגס (13- 20) – שארלוט הורנטס (15- 17):

מכתב תודה נשלח על ידי לוק וולטון למי שסידר לחבורה שלו משחק בדטרויט שעצר את רצף ההפסדים ששלח את הקינגס ממאזן חיובי אל מקום בתחתית המערב. על פי הסטטיסטיקה, לסקרמנטו של העונה יש את ההגנה הגרועה ביותר בהיסטוריה, וככה אי אפשר לנצח באופן שיטתי אלא אולי להשיג כמה ניצחונות מקריים פה ושם.

מבט מרחוק על שארלוט יראה את אותה בינוניות מוכרת מהעונת הקודמות – מקום בגבול בין הפלייאוף המזרחי ובין הלוטרי, רייטינג התקפי והגנתי בקצה של הטופ 20 וחוסר יציבות מוכרת. הפעם ההבדל הוא בעיקר רוקי אחד מלהיב בשם לאמל בול שמכניס עניין במשחקים של שארלוט ומביא תקווה לעתיד מוצלח יותר. הקו האחורי של לאמלו עם טרי רוזיר וגורדון היוורד הוא מהמרתקים בליגה והרבה בזכותו שארלוט היא מקבוצות הקלאץ' המובילות העונה.

המפתח של המשחק הוא המאצ'-אפ בין שני הרוקים המובילים העונה – האליברטון אצל סקרמנטו ולאמלו אצל שארלוט. שניהם נותנים תרומה חשובה מאוד לקבוצתם.

טרייד מאשין:

https://tradenba.com/trades/a1uOeZDqD

סקרמנטו מקבלים – קודי זלר ודבונטה גרהאם.

שארלוט מקבלים – קורי ג'וזף ובחירת סיבוב שני (של ממפיס ב-2021).

סקרמנטו מקבלים גארד אקספלוסיבי וסקורר יותר וגבוה.

שארלוט מקבלים רכז שיוכל להשתלב טוב יותר עם מובילי הכדור האחרים ובחירה בתמורה לעודף הכישרון עליו הם מוותרים.

אנחנו מקבלים קבוצה מאוד חכמה בשארלוט.

רמת עניין של משחק: C+ – מעבר לקרב הרוקים אין כאן הרבה.

הימור: ההורנטס נראים טוב יותר העונה בכלל ובתקופה האחרונה בפרט. שארלוט ב-10.

ולסיום – החידה השבועית. על פי המצב הנוכחי בטבלה, הניקס והראפטורס אמורים להיפגש בסיבוב הראשון. עד כה לאורך ההיסטוריה של הליגה, בכל אחת מהעונות בהן שתי הקבוצות הנ"ל היו בפלייאוף הן גם נפגשו בסיבוב הראשון. כמה פעמים זה קרה ובאילו שנים?

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 168 תגובות

  1. אחלה פריוויו חיים. שני הסנט שלי בקשר לטריידים.
    .
    מילווקי/קליפרס: תלוי בעיקר כמה מחזיקים מהפוטנציאל של קנרד בקליפרס. העונה הוא רע, אבל השחקן הצעיר יותר ואחד שיכול לתרום שם גם בטווח הרחוק. יש לקליפרס כבר את רג'י ג'קסון, אני לא יודע כמה אוגוסטין מוסיף עליו כשמורידים את קנרד. יכול לפגוע גם בבאקס שמשחקים בלי מוביל כדור טהור, גם הולידיי לא פיור פוינט גארד.
    .
    בוסטון/וושינגטון – טוב לבוסטון, טוב לדני וזהו. לא מוותרים על בחירה כזאת גבוהה בשלב כזה מוקדם בשביל בחירה אחת. מילא אם לנגפורד ונייסמית' היו עוברים גם כן.
    .
    טורונטו/שיקגו – לדעתי הרבה בשביל לאורי שחוזה נגמר, בזמן שמרקנן יכול להשאר שם במשך שנים (והבחירה יכולה להיות מאוד גבוהה). אם אין להם ביסוס לזה שלאורי ישאר שם מעבר לשנה לא שווה להם, למרות שהכותרות על טרייד של לאורי/מרקנן כותבות את עצמן.
    .
    דטרויט/ניקס טוב ל-2 הקבוצות, אבל אני חושב שהם יכולים לסחוט שחקן צעיר או בחירת סיבוב ראשון מקונטנדרית על אלינגטון. יש מצב שזה מה שהניקס עצמם יעשו.
    .
    מיאמי/הוקס טרייד מעולה. לקחתי כאוהד מיאמי, גם אטלנטה לא מפסידה כאן יותר מדי. אולי מגיעה להם גם בחירת סיבוב שני.
    .
    יוסטון ממפיס טוב ל-2 הקבוצות יחסית, תלוי כמה אנחנו מאמינים שנשאר בווינסלו אחרי כל הפציעות.
    .
    וולבס-סאנס הופך את פניקס לאלופה, אבל אני לא חושב שמינסוטה צריכה להעביר את טאונס כרגע.
    .
    סקרמנטו/שרלוט פוגע מאוד בשרלוט (אבל מתאים למה שהם עשו לפני שנתיים). זלר וגרהאם שחקני חמישייה, ג'וזף גארד מחליף. במקומם הייתי מנסה להביא את רישון הולמס שמשלים נהדר את הקבוצה.
    https://tradenba.com/trades/CBDmlh3Ha
    .
    מונק עובר לקינגס ונותן להם 48 דקות של גארד עם קליעה נהדרת מהשלוש כשהוא נכנס לתפקיד של באדי הילד בהתקפה ובהגנה (ואולי גם יכול לשחק איתו ביחד). שרלוט מקבלת rim-runner שיכול להוסיף בענק להתקפה. מונק שחקן חופשי בקיץ ויש להם עומס כבר עכשיו בקו האחורי, נוסף לזה המזרח מספיק צפוף שההבדל הזה יכול להספיק בשביל יתרון ביתיות בסיבוב הראשון.
    .
    חושב שהניקס והראפטורס נפגשו ב-2013 ו-2001. אולי היו עוד מקרים

    1. תודה.
      מילווקי-קליפרס – לדעתי הם פחות זקוקים לפליימקר כי יש שם 3 שחקנים שמחלקים ביניהם את התפקיד הזה.
      בוסטון-וושינגטון – צריך לחלץ את הילד ממלתעות וושינגטון.
      טורונטו-שיקגו – מחיר קצת יקר ולא בטוח שלאורי הוא השחקן שהם צריכים, אבל הייתי משלם מחיר כזה בתור שיקגו על שחקן כזה מנוסה.
      דטרויט-ניקס – אין להם מה לעשות עם אלינגטון.
      מיאמי-אטלנטה – אולי בחירה.
      יוסטון-ממפיס – ההנחה שלי הייתה שהוא הראשון שאני מפנה מממפיס.
      וולבס-סאנס – אם טאונס רוצה טרייד זה סוג הטריידים שהייתי מחפש.

  2. תודה חיים על פריוו דגול
    "מינסוטה מקבלים – דיאנדרה אייטון, דריו סאריץ', ג'יילן סמית ו-2 בחירות סיבוב ראשון (2021 ו-2025).
    פיניקס מקבלים – קארל אנתוני טאונס."
    3..2..1 מחכה לתגובות של שב"ר עם הוצאת חוזה על חיים……חיים תתחבא(קח תחתון בלי כביסה,על האומץ להתעסק עם שב"ר)

  3. אהבתי את רעיון הטריידים
    אייטון על קאט רעיון מעולה בהנחה והוא קרוב לדרוש טרייד, אחרת מינסוטה מפסידה.
    אם כבר בוסטון וושינגטון – למה לא בראדלי ביל על גיילן בראון + סמארט/קמבה? גם פה כמובן בהנחה ובראדלי ביל קרוב לדרוש טרייד

    1. מסכים לגבי מינסוטה. סתם ככה טאונס אמור להיות על גבול הבלתי סחיר.
      לגבי בוסטון-וושינגטון – ניסיתי כמה דברים שלא הסתדרו חוזית אז הסתפקתי בזה.

  4. תודה על הפריוויו חיים,
    טאונס על אייטון והשלמות זה טרייד שהופיע משמעון ואושר (על ידי כנציג פניקס 🙂 ) בסימולציית הטריידים של שנה שעברה.
    זה טרייד שהופך את פניקס לקונטנדרית, כל עוד פול בכושר

  5. תודה על הפריוויו המושקע.
    ממש אהבתי את הטרייד בין פיניקס למיני.
    טאונס זה בדיוק מה שאייטון לא, ויתאים ככפפה ליד לצד פול, ירווח לו לכניסות ויצלוף מבחוץ.
    מיני לא הולכים לשומקום, וטאונס בטח לא יישאר שם עוד זמן רב – יקבלו תמורה לא רעה בכלל ועתיד, ואייטון יוכל להשיג שם מספרים הרבה יותר טובים.
    win-win

  6. אלינגטון כבר עבר אצלנו, וכרגע יש לנו על המשבצת את ברקס ובולוק שהם יותר ממספיקים.
    הבא שיעבור הוא ריברס המושבת, ויש מצב שיהיה טרייד משמעותי.

  7. תודה על פריוויו מעולה.
    אני חייב להתייחס לטריידים?…
    מילווקי עדיפה היום כי פול ג'ורג' עדיין לא באמת חזר מהפציעה (היה לו משחק אחד מעל 30 נקודות ובשאר המשחקים לא חצה את הקידומת 2).
    אם הלייקרס מפסידים היום, הם במאזן 3-0 שלילי בבית. רק אומר.
    וושינגטון לא באמת הצליחו לשכנע אותי שהם טובים. הם כן השתפרו מעט הגנתית וקבוצתית, אבל הריח הוא ריח של "פייק".

  8. פריוויו מעולה, והטריידים מעניינים מאוד, במיוחד של טורונטו צ'יקגו. הייתי שמח אם דני בוי היה מגיע לסלטיקס, למרות שאני לא בטוח שזו השנה הכי טובה להגיע לירוקים…

  9. הקריפרים ינצחו את הבאקס, המדדה יחגוג עליהם. 5 ומטה לקליפרס

    ראפטור מול שור? לא כוחות ניגוב של הראפס שיוצאים ל10 משחקים קרובים למסע קליר פאת מפואר כמעט בכולם ועלולים אפילו לתת רצף של 10 נצחונות. הערב יתחיל הניגוב הראשון

    סטיבוט מול אבדיה קשה אבל הבוט טוב יותר מברוקסי

    בוסטון ינגבו כי ראס לא ישחק בבק טו בק ו-ווש סתם יהיו עייפים.

    גרמי גראנט עוקץ את הניקס בניגוד לציפיות 3 ומטה

    טריי בד"כ מנגב את מיאמי אבל כמו שהוא וההוקס נראים ציקו ורועי יקרצפו אותו. ההיט 15 ומעלה

    מריח הפתעה ביוסטון שינגבו את הדובונים עם ההתקפה המוגבלת. יוסטון מנצחים

    דריימונד מול הבוס שלו שיקבל גם שטיח תוצרת קר כמחווה. קליר פאת, שאגות, פרצופים למצלמה, דריימונד יתפוצץ עם 6 נק ו6 אס היום ואני עוד פרגנתי לו, מה שיתן לשיקצה עוד בוסט לתואר שחקן ההגנה של העונה 🙂

    טנש מול גורי הזאבים זה שיעור בצער בעלי חיים, סרט לא נעים לצפייה או סנאף של בעלי חיים אם תרצו. צפייה מגיל 21 ומעלה

    זיו מכה בלמאלו ב3 ומטה

  10. השיפור של מיאמי מגיע יחד עם לו"ז של 6-7 משחקים יחסית נוחים. זה הזמן לנצל את המומנטום ולעלות למאזן חיובי. עם קצת מזל אנחנו עוד יכולים למצוא את עצמנו ברביעייה עוד שבוע.

    לגבי ההצעה לטרייד של ממפיס ויוסטון – מדהים איך הקריירה של ווינסלו נמצאת ברגרסיה. הוא סיים את עונת 18/19 מצוין בשאיפה להפוך למנהל המשחק של מיאמי ואחרי שסוף סוף שיפר את הקליעה (הגנה תמיד הייתה לו). ההגעה של באטלר ופציעה קשה בתחילת העונה הוציאו אותו מההיררכיה ומאז הוא רשם מספר חד ספרתי של משחקים.

    למרות הכל אני חושב שעדיין שווה להמר עליו. הכישרון תמיד היה שם והוא יחסית שיפר את נקודות החולשה שלו, עם קצת המשכיות הוא יוכל להפוך לרול פלייר לא רע בליגה.

  11. פריוויו מעולה חיים, תודה רבה. אהבתי את רעיון הטריידים בין הקבוצות, ובעיקר את אבדיה לבוסטון, סוג של מחליף גורדון הייווארד משונמך.
    .
    לא שאייטון משדר בינתיים שהוא הולך להיות קארים או שאק, אבל גם קאט לדעתי עדיין טעון הוכחה, אז לא יודע אם הייתי מרעיד את הסירה עם הטרייד הזה.

    1. במילה אחת? ההגנה.
      הירידה שאי אפשר לומר שהיא קלה בכושרו של ברוק לופז והתיאום ההגנתי שמאוד נפגע בהיעדרו של בלדסו. היה לו תיאום נהדר עם יאניס והמחליף שלו, ג'רו הולידיי (מגן טוב לכשעצמו), לא מספיק שיחק ובטח שלא הגיע לרמת התיאום הקודמת של הקבוצה.
      הם מאפשרים הרבה יותר שלשות 'קלות' והצבע שלהם הרבה יותר פרוץ מבעבר (קצת הא בהא תליא).

  12. יאניס חייב לשחק יותר כחוסם, בונדלהצר צריך לצפות בקלות של ואן נגדי יותר, כל מהלך שיאניס חוסם זה סל או עבירה

  13. כזה טיפש הבונדלהצר שם עליו את קניגהם באחד על אחד בספוט שהוא אוהב ולפני זה את הולידיי ששניהם מגיעים לו אולי לכתף ומתפלא שהוא קולע עליהם, מאמנים בליגה הזאת בדיחה

  14. עוד פעם הטיפש נותן לבאטום לשמור על יאניס בפוסט מוסרים לו מהחוץ, תחרות בין הטיפש לסתום אני מהמר על הסתום

  15. הפקרות הגנתית של הקליפרס בפוזשן עכשיו
    טיירון לו זו בדיחה עצובה
    איבקה לוהט ואתה מייבש אותו כל הרבע האחרון, וברגעים המכריעים עם הרכב נמוך נגד יאניס?

      1. טענתי לייבוש נגעה בעיקרה לצד ההגנתי, אבל גם בהתקפה- יש לך שחקן חם, לך אליו, מצה אותו עד תום, סדר לו תרגילים שהקבוצה תעבוד בשבילו. הדוגמה הכי טובה לכך- מיאמי עם דאנקן רובינסון וטיילר הירו- ברגע שהם מתחממים, כל הקבוצה מחפשת אותם ועובדת בשבילם. איבקה על הפרקט לא היה נותן ליאניס כזה רבע אחרון.

    1. זה טיירון לו חסר המוח הזה
      היה צריך לשחק עם איבקה שלפחות ישים איזשהו גוף על יאניס (הצליח לעשות זאץ במספר פוזשנים, בניגוד לחמישיית ה"קליר פאת' ליאניס" שלו שיחק איתה ברבע האחרון)

  16. פלייאוף גורג או פלייאוף רונדו? לא יאמן של חוזר הזה הדביקו כינוי כזה, לאיש רועדות הידיים ברבע הרביעי.

    1. בורח מהכדור
      יש לו להקת קופים על הגב. בשילוב עם הקליפרס זה לא מבטיח גדולות ונצורות. בפוזשן האחרון הוא מסר את הכדור לקוואי כאילו הוא מחזיק גחל בוער של נרגילה.

      1. החטיא זריקות כל הרבע, קוואי היה מצויין הערב בטח שבו שלה ר נתן לו את הספוטיח שהוא אוהב, שיאניס עבר לשמור עליו (5 דקות אחרונות ) וחסמו לו את בחצי מרחק מהפינה בשמירה כפולה נהיה לו הרבה יותר קשה, בצד השני הטיפש השאיר את הגמדים לשמור על יאניס

  17. מילווקי עם ריצת 0:9 בסוף ממינוס ארבע ניצחו על חמש. ההתקפה של הקריפרים צפויה ועומדת. ג׳ורג׳י בוי וקאוואי מתאבדים בתורות. בצד השני יאניס מפלצת. כשהולידיי יחזור מילווקי תהיה בחצי עבירה – מלבד ברוקלין ופילי

  18. היה משחק טוב סה"כ, אמנם לא הילוך פלייאוף אבל כל הכוכבים שיחקו. השילוב של הולידיי (ליתר דיוק היעדרו) הוא משהו שמילווקי חייבים לעבוד עליו בחצי השני של העונה. הקליפרס סבלו בעיקר מקו אחורי מחריד- לו וויליאמס בקושי הורגש, פטריק בברלי בעיקר הרס ורג'י ג'קסון שיחק דקה וחצי. דווקא לטרנס מאן היו כמה דקות טובות ברבע השני, אבל כשיושב אידיוט על הספסל אין לכך משמעות.
    והעיקר- שהנחנק נחנק והפסיד.

  19. יאניס ברבע גדול של 17 נקודות היה מעולה. בכללי היה לו משחק טוב מאוד: 36 נקודות ב55% מהשדה (למרות 28% מחרידים מהשלוש), 14 ריבאונדים ו4 בלוקים.
    נתן משחק ממש נהדר והגיע היטב ברבע המכריע.
    פול ג'ורג' היה טוב עד תחילת הרבע השני כשליקט 12 נקודות ואז נעלם (קלע מאז ארבע נקודות).

  20. טייטום אולי השחקן הכי אנדרייטד מבחינת השופטים באן בי איי.
    לא שורקים לטובתו מספיק פאולים למשל עכשיו בכניסה עם הדאנק, היה צריך לקבל אנד וואן מהדחיפה הברורה של הפצ'ימורה. מצד שני בראדלי ביל שנכנס עם מרפק ימינה מרפק שמאלה לא הכניס להכניס סל וקיבל 2 מהקו בזכות עבירת תוקף שלו עצמו.
    זו עובדה

  21. מדהים כמה בוסטון גרועים לא מצליחים לנצח מופע נגרות בבק טו בק למה ברוקס לא נותן לברטאנס לשחק 48 דקות? טף טחד חוץ מביל לא מסוגל לעשות סל

  22. עכשיו הטיפש לוקח פסק זמן? הרי כל הדקות האחרונות הסלטיקס לא הצליחו לקנות סל ולמזלם גם ווש לא הצליחו עד לדקה האחרונה.
    כשהעסק לא עובד צריך לעשות משהו ולא לחכות עד שווש מצמצמת ל 5.

      1. כן מצאו הזדמנות מושלמת לטריפל טים מזל שאני כמו דוראנט התעוררתי והתחלתי להפציץ. דריימונד גרין נגר שתופס משחק פעם ב30 משחקים, אז מועדון שב״ר צוחק רוב השנה.

  23. אחד מהסימנים הטובים לכך שקבוצה לא מתפקדת זה מספר איבודי הכדור.
    הסלטיקס פשוט מאומנים רע, רע מאד. כל כך הרבה איבודי כדור מעיד על חוסר שליטה וזו בעייה של מאמן שאיבד את הדרך לפני מספר שנים.
    השנה זו גלישה במורד.

  24. ברוקס חטף אחד סל אחד בלבד מתייס וישר לוקח פסק זמן.
    הלוואי שסטיבנס היה שומע את כדור הארץ…
    אסטרוסטיבוט

  25. ברוקס עם דאבל על טייטום והבוט בלי דאבל על בראדלי ביל אז בטח שיחטוף 2 שלשות רצוף וטייטום לא יתפקד….
    איפה האינטליגנט? איפה הגאון? אולי הוא לא כל כך חכם כפי שעשו ממנו?

  26. הנה ברוקס עם עוד טיימאאוט בדיוק באמצע בין הקליעות של תייס מהקו, להוציא אותו מהאיפוס. קודם הדאבל על טייטום.
    דאג שיהיו לא מעט כאלה במשחק הזה. הוציא את טייטום מהמשוואה. אז ברוקסי אולי יתן שעורים פרטיים לבוט?

  27. כל הקריירה של השיקצה התרפסו בפניו אבל המתרפס הגדול בהיסטוריה שלו זה סטיב קר.
    קר אחראי על בניית המורשת שלו בשנים 15ו16.
    זה המאמן האחרון כמעט בליגה שהייתי לוקח אותו לאמן אצלי.
    מאמן חסר מושג שחי על כוכביו. הוא כזה חסר מושג שהוא עוד סובל אחד כמו דריימונד ותופס ממנו שחקן.

    1. כ"כ חסר מושג שלקח קבוצה בינונית והפך אותה לאלופה היסטורית תוך שהוא שובר את הליגה.
      ואז הוסיף עוד שתיים.
      ויכל לקחת עוד שתיים בלי פציעות / הרחקה של דריימונד.
      ולוקח קבוצה של סטף+נגרים ושאריות מחוממות למאזן חיובי במערב ולפלייאוף.

      1. מסכים עם האשך הוא מאמן טוב טיפה אוברייטד לטעמי בגלל שהוא יודע רק שיטת משחק 1 אבל הוא שינה את הליגה ב2015 2016 אחרי זה היה לו מזל כמו גקסון

      2. עם דוראנט אפילו טנש היו זוכים באליפות.
        15 הוא הפתיע את הליגה קצת אבל בלי פציעת קיירי היה מנוגב עי השיקצה שנינו יודעים זאת.
        ב2016 הוא נוגב עי השיקצה. זהו מה עשה מאז? חטף בלואו אאוטים על ימין ושמאל מאז!שדוראנט עזב

      3. אוברה וויגינס לא נגרים. הם רק נראים ככה אצלו כי ישלו "שיטה" וויגינס היה שחקן של 22 נק לפניו ואוברה היה טוב בכל מקום יותר מאשר אצלו.
        ועם סטאר כמו דריימונד הם צריכים לאיים על האליפות לא על הפלייאוף 😂😂😂
        הם די במקומות שלהם 7-11 כזה. זה הרמה שלהם. ונחכה לסוף העונה הפלייאוף ממש לא מובטח להם.

  28. מילה טובה לסקוטי ברוקס שבנה תרגיל עם 5 שניות על השעון לתקוע את ביל בפינה ואז הרבה יותר קל לעשות דאבל טים

    1. ולא תיתן לו מילה טובה על המהלכים ההגנתיים בשני הפוזשנים האחרונים של בוסטון?
      והעבירה שלא עשה שהייתה גומרת את המשחק… פשוט נתן להם להתקיף בניחותא.
      והיה לו פסק זמן להציל את ביל שנתקע בדאבל טים על הקו ואיבד.

      1. זוהי קללת הקוריוז מחסלת שחקנים, חיסלה את יאנג עברה למוראנט, הקללה של הרשע פוצעת הקללה של שמעון גומרת קריירה

            1. אני עולה על העגלה של בוקר נראה לי לדור הבא
              גם קצת להלחיץ את טנש

  29. מכירים את התרגיל הזה בהוקס שלוחצים את טריי כל המגרש ואז בא על החצי דאבל טים והוא מוסר להורטר על השלשה להניענאת התקפה ולזרוק ולהורטר אין מושג מה עושים או דופק קלינג? זה קורה כל התקפה אצל ההוקס כולל בדק האחרונות שמיאמי רצו 10 0.
    אז נראה לי שבראדלי ביל במקום הורטר יהיה פתרון טוב😎

  30. משחק מהנה בבירת קליפורניה, למלו נחמד אבל אם זה רוקי העונה אז הבציר לא משהו השנה. מסתכל על באגלי וכל פעם נדהם איך סקרמנטו פיספסו את לוקה ועוד עם מנג'ר אירופי (אלא אם גילרי יתקן אותי) חלם זה לא מקום זו קבוצה בנ.ב.א

            1. אני בטוח שהוא נתן אותו.
              סארבר היה מספיק חכם כדי להשאיר את ה-GM לדראפט והפרי אייג'נסי ואז לפטר אותו…

  31. וואו! ההפסד של הקינגס הוא ביזיון שאין כדוגמתו! ב52 השניות האחרונות של המשחק, לחזור מפיגור 8 לניצחון, כשהשחקנים מנגרים למוות מהקו(1מ6)? טירוף!

    1. זה היה מדהים במיוחד כשדארון החטיא 2 קליעות מתנה שקיבל, אולי לא חשב שלאמלו עשה עבירה עליו והחטיא אותן בכוונה?
      1, 2, 3…..

  32. אני רק שאלה:
    איך הטרייד מאשין מתמודד עם טריידים לא שווים בכסף?
    נגיד, חוזה נגמר תמורת בחירות דראפט עתידיות.
    (זה לא שאני מתכוון ל- DD או ללמרקוס, חס וחלילה).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט