מוליכות המזרח נלחמות על הצמרת בנפרד, יוטה רוצה לחזור לנצח ויריבות קלאסית בניו יורק ביום שבת מרתק / עידו רבינוביץ

מוליכות המזרח נלחמות על הצמרת בנפרד, יוטה רוצה לחזור לנצח ויריבות קלאסית בניו יורק ביום שבת מרתק / עידו רבינוביץ

פילדלפיה 76' (11-22) – קליבלנד קאבלירס (21-12), 02:00

הסיקסרס ניצחו שנים עשר משחקים מאז ה-20 לינואר. זו אותה כמות ניצחונות שהשיגו הקאבלירס כל העונה. הלילה, האבירים מאוהיו עושים את דרכם ליושבת בצמרת הקונפרנס המזרחי למפגש קשוח בעיר אחוות האחים.

החבורה של דוק ריברס מגיעה מרוצה למשחק לאחר שפירקו את לוקה דונצ'יץ' והדאלאס מאבריקס בתוצאה 111:97 ביום חמישי. זה היה הניצחון ה-14 מ-16 משחקים באולמם הביתי, הסמן השני הטוב ביותר בליגה אחרי היוטה ג'אז, שניצחו משחק אחד יותר במבצרם. הספסל של פילי הגיע לתת עבודה, דוויט הווארד הוביל את היחידה השנייה עם 14 נקודות, שתרמה ל-46 נקודות משחקני החמישייה המשנית. הסיקסרס שמחו לבוסט ההתקפי, במיוחד בעקבות הפציעה של טוביאס האריס, שחטף מכה בברכו הימנית ונאלץ לצאת אחר 22 דקות ו-6 נקודות בלבד.

"אני חושב שהם באמת היו נקודת המפנה של המשחק", אמר דוק ריברס על שחקני הספסל שלו, "החמישייה הראשונה הייתה מצוינת בהגנה, אבל קצת עצלה בצד ההתקפי. כשהחמישייה השנייה נכנסה, המשיכה לשחק הגנה וגם התניעה מבחינה התקפית. האנרגיה שלהם הכריעה אצת המערכה הלילה". חתם מאמן פילדלפיה.

מנגד, גם הקאבלירס מחפשים ניצחון שלישי ברציפות בעקבות ניצחונות על האטלנטה הוקס והיוסטון רוקטס. שני הניצחונות הללו מגיעים בעקבות מפלה של עשרה הפסדים רצופים שהדיחו את הקאבס מריצה על תואר הקבוצה המפתיעה, חזרה לגודלה הטבעי. הם הפסידו 12 מתוך 15 משחקי החוץ ששיחקו, כאשר הניצחון האחרון שלהם מחוץ לאוהיו העונה היה בשביעי לינואר מול הגריזליס ללא ג'ה מוראנט.

כאמור, שני המשחקים האחרונים של הקאבס נגמרו בצורה חיובית, זאת כאשר הם עדיין מנסים לברר את הרוטציה הנוכחית, בעיקר בעמדות הגבוהים. אנדרה דראמונד הושבת מרצון שני הצדדים, קווין לאב עדיין בחוץ בשל פציעה וטוריאן פרינס התקשה מאוד בדקות המועטות ששיחק נגד הרוקטס ברביעי האחרון. בהינתן כך, סביר להניח שדין וייד ימשיך לפתוח בעמדה מספר ארבע אצל ג'יי.בי ביקרסטאף. על הנייר, הוא לא היה תורם אדיר בשני הניצחונות הללו, אך הוא נתן הגנה טובה, קלע את הסלים הקלים שקיבל את ההזדמנות המתאימה (6/7 מהשדה, 3/4 מקו העונשין בשני המשחקים האחרונים) ומחמיא לגרעין הצעיר של הקבוצה.

אצל קליבלנד, אנדרה דראמונד, קווין לאב, טוריאן פרינס, לארי נאנס ג'וניור ומת'יו דלבדובה לא יהיו זמינים לשחק.

אצל פילדלפיה, מייק סקוט יפתח במקום טוביאס האריס שכנראה ינוח במשחק.

הימור: הקאבס יצאו עם ידם על עליונה ב-24 הפרש במפגש הראשון בין הקבוצות בדצמבר של שנה שעברה, אני אהמר שהסיקסרס יתעלו וינצחו ביותר מכך. 27 הפרש פילדלפיה.

וושינגטון וויזארדס (18-12) – מיניסוטה טימברוולבס (26-7), 02:00

באופן בלתי צפוי בעליל, המכשפים מהבירה האמריקאית הפכו להיות מהקבוצות החמות ביותר בליגה בחודש פברואר. הם ניצחו שישה משבעת המשחקים האחרונים שלהם בדרך למרחק 2.5 משחקים בלבד ממקום בפלייאוף, לאחר שנראו אבודים ובדרכם ללוטורי רק בתחילת החודש. הלילה הם יארחו קבוצה שהתחילה בתחתית ונשארה שם, בדמותה של המיניסוטה טימברוולבס.

בניגוד למה שהיינו מניחים, הניצחונות של הוויזארדס לא הגיעו מיריבות פשוטות בכלל. שלושה ניצחונות הגיעו מול אריות מערביות: האלופה המכהנת הלוס אנג'לס לייקרס, בנוסף לפורטלנד טרייל בלייזרס והדנבר נאגטס.

המשחק האחרון בעיר המייל היי בקולוראדו נתן עוד תנופה אדירה לקבוצה המתחברת, כאשר הם הצליחו לעצור את ההתקפה הנפיצה של הנאגטס על 5 נקודות בלבד בארבעת הדקות האחרונות, ו-2 בשתי הדקות האחרונות כשהיו בפיגור של שני פוזשנים בלבד. המשחק כמעט הלך להארכה, אך התקפה מתפרצת של 3 נגד 1 שהוביל ג'מאל מארי נגמרה בשלשה של פאקונדו קאמפצו שלא מצאה את הרשת, והקנתה לוויזארדס את הניצחון.

בניגוד לוויזארדס שמנצחים בקטן, הטימברוולבס רק מפסידים בקטן. הם נכנעו בהפרש חד ספרתי בארבעה מחמשת המשחקים האחרונים שלהם, כולל במערכה האחרונה מול הבולס והאקס, זאק לאבין, בה הפסידו בתוצאה 133:126. מאליק ביזלי, אנטוני אדווארדס וקארל אנטוני טאונס קלעו 70 נקודות יחדיו, ולמרות עוד שלושה שחקנים שהגיעו לספרות כפולות, הזאבים עדיין לא הצליחו לגבור על הבולס. האולסטאר החדש במזרח שהתחיל את דרכו בליגה במיניאפוליס, קלע 35 נקודות ב-14/21 מהשדה, כולל 5 שלשות. מאוד מאכזב לפרנצ'ייז שגם כאשר הוא נופל על כישרון מיוחד, אינו מצליח ללטש אותו כראוי.

אצל כריס פינץ', החדש על הקווים במיניסוטה, יחסר רק דיאנג'לו ראסל שעדיין סובל מפציעה בברכו.

אצל סקוט ברוקס, איש סמית' ותומאס ברייאנט לא יתלבשו, דאביס ברטנס נותר כהחלטה לעת המשחק בשל פציעה בברכו.

הימור: אני חושב שטימברוולבס ישמרו את המשחק צמוד עד לסיום, אך המכשפים לבסוף  יצאו עם ידם על העליונה, 4 הפרש למקומיים.

סן אנטוניו ספרס (12-16) – ניו אורלינס פלינקס (18-14), 03:00

למרות סגל מאוד קצר בשל מגבלות הקורונה, הספרס יקוו לגבור על יריבה מערבית בדמותה של הפליקנס שבאים הלילה להתארח ב-"AT&T סנטר" שבטקסס.

הפליקנס העונה מאוד לא יציבים, הם הפילו שישה מתוך תשעת המשחקים האחרונים שלהם ונראים כי הם מקווים כבר להגיע לפגרת האולסטאר הקרבה כדי להתגבש לפני החצי השני של העונה. יחד עם זאת, האופי הבלתי צפוי שלהם מכריח כל קבוצה מהצד השני לעמוד על קצות האצבעות במפגשים נגדם. ברנדון אינגראם וזאיון ווילאמסון נותנים עונות מצוינות, כאשר האחרון נבחר לשחק במשחק הכוכבים הממשמש ובא.

המשחק האחרון היה דוגמה מצוינת למדוע יש להיזהר שבעתיים במשחקים נגדם. השקנאים נלחמו עם מוליכת המזרח מהשנה שעברה עד השריקה האחרונה, והיו עם הזדמנות מצוינת לשלוח את המשחק להארכה: בפיגור שלוש עם פחות מזמן פוזשן יחיד, כריס מידלטון תפס את מסירת החוץ ומיד נחטף על ידי זאיון וויליאמסון עם 12 שניות על השעון. הפליקנס התמסרו, לונזו בול, שקלע 6/10 מעבר לקשת במשחק עד כה, ויתר על זריקה פנויה ולבסוף דונטה דיויצ'נזו סחט עבירת תוקף שגמרה את הסיפור. הפליקנס הם ללא ספק חסרי ניסיון וזו לא הפעם הראשונה שהם נופלים על דקויות בקלאץ', אך זה מצב מאוד מסוכן בשביל היריבה להיות בו, כי לבסוף הם יצליחו לבצע וינצחו כמה מהמשחקים הללו.

הדורבנים ישמחו לא להגיע למצב כזה במשחק הלילה, במיוחד בעקבות המשחק האחרון שלהם. הספרס הגיעו למשחק הקודם נגד הת'אנדר עם שני ניצחונות רצופים שהתרחשו מעל שבוע לפני כן בשל כך שהספרס הושבתו לעשרה ימים בעטיין של מגבלות הקורונה. לוני ווקר השווה את המשחק בתוצאה 99 לכל עם 29 שניות לסיום לפני שלו דורט שבר את ליבם עם שלשה עצומה על הבאזר.

החבורה של גרג פופוביץ' כבר שיחקה מול הפליקנס האלה העונה, הם הצליחו לעצור אותם על 98 נקודות ואת זאיון ווילאמסון על פחות מ-50% מהשדה (רק חמש קבוצות העונה הצליחו לעצור את התפלץ על נתון כזה). אף על פי כן, הם עדיין הפסידו בתוצאה 98:95 במשחק שהתקיים בדצמבר של השנה שעברה.

הלילה הם ייאלצו להתמודד ללא קלדון ג'ונסון, רודי גיי, דווין וואסל ודריק וייט בוודאות. ייתכן כי דמאר דרוזן גם לא ישחק מסיבות אישיות.

הפליקנס מציגים למזלם סגל מלא לגמרי.

הימור: יש לי תחושה שזה המשחק שהפליקנס יגנבו, במיוחד עם הסגל המחורר של המקומיים. 2 הפרש לשקנאים בסיום.

ניו יורק ניקס (17-16) – אינדיאנה פייסרס (16-15), 03:00

הפייסרס מתארחים במדיסון סקוור גארדן למפגש בין שתי יריבות קלאסיות של שנות התשעים, כאשר כל אחת מהקבוצות הללו יכולה להשתוות לטורונטו ראפטורס במקום הרביעי עם ניצחון, או ליפול מתחת לקו הפלייאוף עם הפסד כאשר שיקגו ושארלוט מפגרות מאחוריהן בחצי משחק בלבד.

העיניים יהיו נשואות אל המאצ'אפ בין שני האולסטארים בעמדת הפאוור פורוורד, ג'וליוס ראנדל ודומאנטס סאבוניס (שמחליף את קווין דוראנט הפצוע). הסנטר הרבגוני של אינדיאנה מציג יכולת התקפית משופרת בחודש הזה, שכלל עד כה כבר שלושה משחקים בהן קלע סאבוניס מעל 30 נקודות, זה קרה רק פעם אחת לפני כן העונה. בניגוד ליכולת של הכוכב הצעיר, הפייסרס דווקא לא מרשימים במיוחד, הם ניצחו רק משחק אחד מארבעת האחרונים שלהם, וגם זה בא בהפרש חד ספרתי נגד הטימברוולבס האומללים. המשחק האחרון שלהם היו נגד יריבת פלייאוף ישירה בדמות הבוסטון סלטיקס, שבעצמם לא חורכים יותר מדי רשתות. התוצאה הייתה כמעט בלתי נפרדת עד שבוסטון יצאו לריצת 6-0 בדקות האחרונות וחתמו את זהות המנצחת. זו פעם שנייה ברציפות שהפייסרס נכנעים לריצה מהירה בשלהי המשחק, כאשר הווריורס תקפו אותם עם ריצת 7-0 בסיום המשחק שלהם מוקדם יותר השבוע, סטרץ' מאוד מאכזב לשחקניו של נייט ביורקגרן.

הניקס לעומתם לא מואכזבים כלל מיכולותיהם, הם ניצחו שלוש מתוך חמשת המשחקים האחרונים שלהם, כולל התפוצצות התקפית במערכה האחרונה נגד ההגנה החלשה של הקינגס שהרשתה להתקפה של הניקס 140 נקודות. התזמורת לא הובלה על ידי נגן אחד, אלא על ידי אנסמבל מרשים של עימנואל קוויקלי (25 נקודות ב-10 זריקות שדה בלבד) ואלק בורקס (24 נקודות, 5 שלשות) מהספסל, שהצטרפו לניצב התמידי, ג'וליוס ראנדל, שסיים עם דאבל-דאבל של 21 נקודות ו-14 כדורים חוזרים.

אצל הניקס, סביר שאלפריד פייטון יצטרף למיטשל רובינסון בגזרת הפצועים.

אצל הפייסרס, קאריס לוורט, טי.ג'יי וורן וג'קאר סאמפסון לא יהיו זמינים לשחק.

הימור: כל הסימנים מצביעים על הניקס, ועל כן אהמר על הפייסרס. 6 הפרש אינדיאנה שקוטעת את הרצף השלילי.

אורלנדו מג'יק (20-13) – יוטה ג'אז (7-26), 03:00

לאחר שנכנעו למיאמי היט ורשמו את ההפסד השני בלבד שלהם החודש, הג'אז ישמחו לעלות חזרה על הסוס עם ניצחון על היריבה הפלורידיאנית השנייה, האורלנדו מג'יק, שיארחו את הקבוצה הטובה בארגון ב-"אמווי סנטר".

זה הלילה השני במסגרת הבק-טו-בק החם בסטייט הדרום-מזרחית בשביל הג'אז שמגיעה מיוטה הקרירה, הם לא הצליחו להתמודד עם החום של ההיט וג'ימי באטלר אמש. דונובן מיטשל פספס זריקת עונשין קריטית שהייתה יכולה להוריד את ההפרש ל-117:118, מיאמי קלעו ובפוזשן הבא יוטה איבדה כדור וחתמה את גורל המשחק לעצמה. החטאת העונשין הזאת הייתה כואבת, אך היא לא יכולה למחוק את ההופעה הגדולה של מיטשל אתמול, שקלע 30 נקודות, קטף 6 קרשים וחילק 3 בונבונים.

גם המג'יק הפסידו את המשחק האחרון שלהם ליריבה מזרחית, רק שההפרש היה גדול משמעותית. הברוקלין נטס שייטו בקלילות מול קבוצת הקסם של סטיב קליפורד, שלא נראו קסומים במיוחד מול הקונטנדרית שנבנתה בניו יורק. המשחק נגמר בתוצאה המחפירה, 129:92 לטובת הרשתות, כל זאת ללא קווין דוראנט, שלא שותף בששת המשחקים האחרונים של הקבוצה. המג'יק דווקא יצאו ליתרון 19:9 מוקדם מאוד ברבע הראשון, המג'יק סיימו את הרבע עם 48% מהשדה, הנטס עם 32% מהשדה ועדיין הצליחו לצמצם את ההפרש ל-4 בלבד. זה היה אינדיקטור לכך שכאשר הסטטיסטיקה תתיישר, כמו תמיד, הנטס יברחו עם המשחק הזה, וכך באמת קרה.

אורלנדו נראים כקבוצה עייפה, חבולה וחסרת אופי. ניכר כי כמה שחקנים מאוד חסרים להם ברוטציה, במיוחד ג'ונתן אייזיק ומרקל פולץ הפצועים שכבר לא יחזרו העונה.

ניקולה ווצ'ביץ' ממשיך לשחק ברמת אולסטאר, אך יש להניח שגם לו נמאס מאוד מהדרך בה הקבוצה הזאת מתנהלת, זה לא מהרגע ושינוי חייב להגיע במהרה.

בנוסף לאייזיק ופולץ, גם ארון גורדון, קול אנטוני וג'יימס אניס יהיו על אזרחי הלילה.

לג'אז אין פציעות משמעותיות בסגל, חדשות משמחות לקווין סניידר.

הימור: אני סבור כי הג'אז ירצו לנצח בהפרש אפילו יותר גבוה מהנטס, ולכן לא יורידו את הרגל מהגז גם כשהמשחק יהיה גמור. 31 הפרש לג'אז שלא יתנו לעצמם לחבר שני הפסדים רצופים.

אוקלוהומה סיטי ת'אנדר (19-14) – דנבר נאגטס (15-17), 03:00

שתי קבוצות שייועדו לכיוונים שונים לגמרי בתחילת העונה נפגשות עם מאזנים לא רחוקים במיוחד כאשר הנאגטס הבינוניים מגיעים לאוקלוהומה סיטי למפגש עם הרעמים.

החבורה של מייק מאלון מדנבר מגיעה לאחר הפסד מורט עצבים ושערות נגד הוויזארדס בחמישי האחרון, עם המהלך המבלבל והמבולבל שהגיעו אליו בשניות הסיום של המשחק עם התקפה מתפרצת של שלושה נגד אחד. הנגאטס הפסידו שבע מתוך שנים עשר המשחקים שלהם החודש, זאת למרות שניקולה יוקיץ' וג'מאל מארי קולעים 53.1 נקודות משותפות למשחק. בהנהגתם, ההתקפה של הנאגטס ממוקמת בשליש העליון הליגה בחודש הנוכחי. הבעיה היא בצד השני, ההגנה, שם הם מדורגים במקום ה-21 בליגה.

בהפך גמור, הת'אנדר מציגים את הדירוג ההגנתי הרביעי בטיבו בליגה בחודש פברואר, אך מדשדשים במקום ה-28 מבחינה התקפית. חלק גדול מההצלחה ההגנתית צריך להיות מיוחס לאל הורפורד. הסנטר הותיק אינו אתלטי או זריז כפי שהיה בעבר (וגם אז, הוא לא היה בדיוק נהג מירוצים), אך התושייה שהוא מפגין בכל האספקטים הקבוצתיים, הן על הפרקט והן מחוצה לו, מראה דיבידנטים. ההתמודדות שלו נגד ניקולה יוקיץ' תהיה מאוד מסקרנת. הסנטר הסרבי המגודל מגיע למשחק הלילה לאחר תצוגה מחרידה ברבע הרביעי נגד וושינגטון, בו לא קלע נקודה אחת. מאכזב במיוחד בהתחשב בשלשות הרבות שצלף רבע אחד לפני כן מעל רובין לופז חסר האונים.

אצל מייק מאלון, פול מילסאפ, ג'מייקל גרין, גארי האריס ופיג'יי דוזייר לא ישחקו.

בצד השני, טרוור אריזה, חמידו דיאלו וג'ורג' היל לא יתלבשו.

הימור: אני חושב שהנאגטס יתעלו (מלשון תועלת) את העצבים שלהם מהמשחק הקודם לניצחון הלילה, 7 הפרש דנבר.

ברוקלין נטס (12-22) – דאלאס מאבריקס (16-15), 03:30

המשחק האחרון של הלילה מציג קרב אדיר בין שניים מהגארדים המלהיבים ביותר לצפייה: לוקה דנוצ'יץ' והדאלאס מאבריקס במפגש עם ג'יימס הארדן והברוקלין נטס ב-"בארקלייז סנטר" שבניו יורק.

רצף הניצחונות של הנטס הגיע כבר ל-8 בעקבות השחיטה של האורלנדו מג'יק ב-37 הפרש במשחקם האחרון. אם ינצחו היום את דאלאס, ופילדלפיה תיפול מול הקליבלנד קאבלירס במשחק המוקדם, הם יעפילו למקום הראשון בקונפרנס עם יתרון של חצי משחק על הסיקסרס.

הנטס נהנו רבות מהמשחק המרושל של אורלנדו במשחקם האחרון, וייתכן שיקבלו הרבה מתנות גם מהקבוצה של ריק קרלייל. מאמן המאבריקס התרגז רבות על 22 האיבודים של קבוצתו במשחקם האחרון נגד היריבה של הנטס בצמרת המזרח, הסיקסרס. מרוב שנותיו כמאמן דגול בליגה, הוא לא רגיל לראות קבוצה צעירה כזו עם הנעת כדור מוגבלת ונטייה לעשות שטויות לא מוכרחות עם הכדור.

אם הפרשים מדאלאס רוצים סיכוי אמיתי להתמודד בקרב הכמעט-בלתי-אפשרי הזה, הם ישמחו מאוד לקבל בחזרה את חד הקרן הלטבי, קריסטאפס פורזינגיס, שרוצה לחזור לפרקט. בשמונת המשחקים בהם השתתף בחודש זה, הזינגר קלע 23 נקודות, הוריד 8.5 ריבואנדים, חסם 1.6 זריקות וקלע 42% מעבר לקשת.

פורזינגיס היחיד שמופיע בדו"ח הפציעות של דאלאס, בתקווה שהוא ישחק והמאבס יציגו סגל מלא.

בצד השני, קווין דוראנט יחמיץ משחק שביעי ברצף. אליו יצטרפו ספנסר דינווידי וג'ף גרין.

הימור: אלך על בטוח ואהמר על הנטס ב-11.

לפוסט הזה יש 74 תגובות

  1. מצוין, תודה רבה עידו.
    .
    כל קבוצה בליגה אמורה לנצח אותנו בלי 4 שחקנים בסגל. אם דרוזן ישחק יש סיכוי קטן, אבל אני מהמר על נצחון ברור לשקנאים. חבל, אבל זה המצב, נקווה שהחולים יחזרו במהרה.
    .
    בעבר הייתי אומר שהניקס זה בדיוק מה שהרופא רשם לאינדי המדשדשת אבל כבר אי אפשר לומר זאת, אז לא אגיד. דווקא יפה לראות קבוצה קמה מהקרשים כמו שהניקס עושים השנה. קבוצות סמרטוטיות פוגעות בליגה.

  2. ערב מעניין מאוד עם שעות מעפנות, לא שאני מאשים מישהו ספציפי.
    נטס מאבס אמור להיות מעניין, עם שני שחקני על שמתקרבים כמעט כל משחק לקאודרופל דאבל, אם אתה סופר גם איבודים… בתור חובב גדול של לאקי לוקה, זה בהחלט משהו שהוא צריך לטפל בו. בכל מקרה, נקווה שנראה סקור גבוה. אם אפשר לקבל באזר ביטר, מכל צד שהוא, בכלל יהיה טוב.
    תודה על הפריוויו

  3. היות שמי שהיה עושה זאת בעבר כבר לא מגיב כאן הרבה מאוד זמן, אני רק אניח את זה כאן-
    סאן אנטוניו דורבנות ולא סאן אנטוניו דורבנים.

  4. המשחק הזה הוא דוגמא למה אני אומר פילי בהרכב הנוכחי קבוצת סיבוב שני
    הספסל שלהם לא מספיק טוב , יש להם את דני גרין וסת קרי שאמורים להיות שחקני ספסל טובים אבל הם בחמישייה ומשחקים יותר מדי דקות .
    מעבר לזה הם לא קבוצה שתשים לך את הרגל על הצוואר , נגד דונצ'יץ' ב tnt הם עולים כמו אריות אבל נגד קליבלנד במשחק שאף אחד לא אכפת לו הם ישנים על המגרש .
    קבוצה ברמת אליפות עושה ל 20 הפרש בחצי הראשון וכל החצי השני זה גארבג' טיים כשפותחים נחים.
    פילי כנראה ינצחו את את המשחק הזה אבל זה מראה את הרמה האמיתית שלהם ומתחילת אפריל יש לוח משחקים סופר קשה עם 9 בק טו בק ואם לא יהיה איזה טרייד משמעותי הם יפסידו הרבה וירדו למקומות 3-4 במזרח

    1. היינו צריכים לתת הכל על הארדן. שם הפסדנו טבעת או סיכוי לזה.
      אני לגמרי מסכים איתך ולא רואה שום טרייד שיהפוך אותנו לאלופה ממה שנשאר. הייתי הולך אולי על לאבין אבל לא יודע איך הוא יתפקד בפלייאוף ברגע האמת…

      1. הבעלים של יוסטון לא רצה לתת למורי את הארדן, אתה יודע שסימונס מקסי ובחירת דראפט זה הרבה יותר טוב ממה שיוסטון קיבלו

  5. thzv naje ccruekhi!!! cnjmh, vtrsi 25 ukuev 129

    איזה משחק בברוקלין!!! איזה מסירות!! איזה אסיסטים. דאלאס מובילה 72-68 ורק התחיל הרבע השלישי. הארדן עם 25 ולוקה עם 19

  6. איזה זבלים פילי. זה רק דופק את הMVP לאמביד מה זה ההפסד הזה לאשפה הזאת
    הצרפתי למאני טיים של אשך מול ציון

    איזה כיף ראס עם עוד טריפל ווש מנגבים, ביל מפלץ

    חח בלדסו סתם נכנס וזורק גוף ו2 זריקות איך שהצטרפתי חרפה!!

    אני רואה קיירי שוב החליט לנוח חחח לוקה בקליר פאת חלומי

  7. קצת סיפורי מעורב ירושלמי
    אתמול חברים ניגבתי בשכונה באחד הערבים המשובחים ואיזה חדירות ומיד ריינג. עשו עלי טקטיקה של לא לתת שלשה בשום מחיר אחרי שהמטרתי בלי הכרה ב2 המשחוקנים הראשונים הכל בפנים רצחתי את בירד ולאורי. היה לי מהלך ששעה עשיתי טראש טוק על לאורי והוא שמר בכל הכוח הרקדתי ואז סטפבק והרמתי ראש וכדררתי קדימה הוא עף 2 מטר הלכתי לסטפבק והוא רץ והוא קרסאובר איבד את הרגליים וכולם שאגו אווווווווווו ולייאפ קל.
    לקיירי שקירצף גם בלי הכרה נמאס והוא עבר שמור עליי קיבל ישר שלשה על הראש והוא השומר הכי טוב אצלנו בשכונה אתלט אדיר מאד קשה איתו באחד על אחד הוא גם גבוה אבל זה היה אישי והוא שמר רצח ודפקתי לו ג'אמפ לתוך הפנים עם הקרש חחח סתם בפוקס הוא השתגע והיה עוד יותר עצבני.
    קיצר המשחק הגיע ל9-9 שהוא קולע עליי את כל ה-9 שלהם עם גאמפים בפרצוף ולא השאיר לי רגליים ואני עם 8 נק שלנו. הוא החטיא עליי שלשת נצחון (בשלשות הוא גרוע זה הדבר היחיד שהוא חלש בו) ואז כולם ידעו שאני אזרוק את שלשת הנצחון אז ביקשתי סקרין מהמגבניק שהם יהיו בפאניקה עברתי ורנדל ולאורי קפצו עליי הוצאתי כדור ל-3 לתמנון כי לא היה ברירה והוא שם אותה עם הקרש חחחחח הוא קולע 1 מ50 מה3. איזה קפיצה עם החזה עשינו. זה היה משחק שהתאבדנו עליו.
    אחכ קיירי קירצף 3 משחוקנים רצוף והלך הביתה, הוא תמיד בא לשחק שעה מקרצף בד"כ והולך. רציתי להוריד ממני את קיירי אז טיטרשתי את לאורי שישמור עליי אמרתי לו מה ברחת מה אתה מפחד אחרי כל הסלים שקיבלת, לא עבד חח.
    שהוא הלך הקרצוף היה הרבה יותר קל עבורי, לא הפסיקו לרדת על בירד מה שעשיתי לו כל הערב אז כל מי שצחק עליו אמרתי להם אתם מוזמנים לבוא להיתנגב הם צחקו ולא באו הפחדנים
    קיצר הייתי MVP של הערב 3-3 במשחקונים שקיירי נכח ואז 4- 1 אחכ, עם ימבה נקודות
    מה זה כואבות לי הברכיים עכשיו אני בקושי הולך קפצתי יותר מידי אתמול 🙂

    1. שמע אתה כמו אמביד MVP בשלב הזה של העונה אבל מה זה קלעו עליך את כל הנקודות? חחח קרה לי פעם לא נעים לא נורא
      אני רואה שגם אצלכם הולכים לשלשה בשוויון בקלאץ' כמו דנבר חחח שלחו את מייקל פורטר ג'וניור לפסיכולוג שינסה להסביר לו למה הוא רץ אחוז אמוק לפינה חחחח

      1. אין קיריי שחקן הכי טוב אצלנו אף אחד לא רוצה לשמור אותו אני באמת שמרתי טוב אבל ש1.87 אתלט אדיר עושה גאמפ על 1.74 אין לי הרבה מה לעשות שמרתי באמת טוב הוא רוצח מחצי מרחק מהספוטים של קובי ומייקל באיזשהו שלב הוא כבר האכיל אותי הטעיות כי הייתי מוכן לקפוץ לגאמפ והוא חודר על נשאר שעה באוויר ואיכשהו קולע מאחורי הסל המניאק כמה פעמים הובלתי אותו לפינה ליד הקו בחדירה והוא שם אותם משם מעליי.
        אין לי מה לעשות בנדון. התמנון שהוא השומר השני הכי טוב אצלנו מנוגב על ידו תמיד כי הוא לא שומר חכם אם הייתי בגובה שלו הייתי מאכיל אותו חרא בהגנה אבל אין מה לעשות. הוא גאמפ שוטר קטלני.
        המזל שבשלשות הוא נגר שזה מפתיע אותי כל הזמן.
        אבל קיירי רמה מעל כולם כמו שסיכם רנדל.
        הוא סיפר לי שפעם היה להם קבוצה אחרת והוא היה מקרצף שם בלי הכרה וכל הזמן היו עושים עליו עבירות חח אבל אמר שהרמה שם הייתה יותר נמוכה מאשר אצלנו.
        קיירי מקרצף כל הזמן את הרקדן ופול גורג 😂😂 אנחנו תמיד צוחקים על זה כי הם חושבים שהם טופ דוג ורנדל ואני נקרעים תמיד מצחוק.
        הבעיה שקיירי חייל מגוייס טרי ובא לשחק רק במוצשים
        תמיד הולכים לשלשות במהלך האחרון חוץ מלאורי שתמיד צועק עלינו למה 3 למה 3 אנחנו צריכים רק 1!!
        זה משפט קבוע אצלו
        אתמול טטרשתי אותו איבד את כל הבטחון אמרתי לו זרוק שלשה עליי אתה קולע 1 מ50 נתתי לו לזרוק דפק 4 איירבולים 😂😂😂
        אמרתי להם הוא רואה אותי הוא מתרגש 😂😂 זה משפט שלו בכל פעם שאני מחטיא מולו.
        בזמן האחרון אני הורג אותו בטראש טוק כולם צוחקים עליו מטטרשים עליו האחרים כבר בוטאטסאפ בקבוצה סתם ככה 😂😂

        1. חחח נראה לי מרוב טראש טוק לא נשאר לכם כוח לעשות הגנה 😂😂😂 בכל מקרה בשכונה תמיד תשאיר למתקיף את הזריקה מבחוץ ושמור על הצבע. בודדים מסוגלים לתת שלושה סלים רצופים מחוץ לצבע, בעיקר אם יש רוח 😀

          1. לא איפה תלוי למי.
            לי אסור להשאיר לא נותנים לי לזרוק שלשה אחת לבד כמעט 😂😂 כל השלשות שלי על הפנים של המגינים
            גם לרקדן ולפול גורג אסור לתת הם משחילים גם ככה על הפנים.
            כל השאר אפשר אבל אם זה סל מכריע אנחנו בדכ בחיים לא נותנים היו כמה פעמים שרנדל שם ווינרים מה3 😂😂 והוא שחקן של 1 מ50 משם גם.
            הקלעי 3 הכי גרועים בקבוצה זה התמנון כץ ואחכ לאורי.

            דירוגי ספוטים וקטגוריות בקבוצה שלנו טופ 3

            שלשות בכללי מכל העמדות

            1. רקדן
            2. אני
            3. פול גורג

            שלשות פינות

            1. אני
            2. גורג
            3. רקדן

            שלשות חצאי פינה

            1. רקדן
            2. אני
            3. גורג

            שלשות אמצע

            1. גורג
            2. רקדן
            3. אני

            מיד ריינג בכללי

            1. קיירי
            2. בירד
            3. כץ

            מיד ריינג עונשין אמצע

            1. קיירי
            2. בירד
            3. כץ

            מיד ריינג עונשין בצד הספוטים של מייקל וקובי (בצעירותי זה היה הספוט שלי לא הייתי מחטיא משם היום אני כמעט ולא זורק משם וגם על הפנים)

            1. קיירי
            2. בירד
            3. לאורי

            מיד ריינג חצאי פינה

            1. אני עם הקרש
            2. קיירי
            3. לאורי

            מיד ריינג פינות

            1. קיירי
            2. לאורי
            3. גמייקל

            צבע

            1. כץ
            2. רנדל
            3. קיירי

            חדירות

            1. קיירי
            2. גורג
            3. אני

            ריבאונד

            1. תמנון
            2. קיירי
            3. כץ

            חסימות

            1. תמנון
            2. רנדל
            3. קיירי

            הגנה כולל

            1. קיירי
            2. תמנון
            3. אני

            הגנה בצבע

            1. כץ
            2. קיירי
            3. תמנון

            אסיסטים

            1. לאורי אוהב להניע כדור ולסדר תרגילים 😂😂
            2. אני
            3 . תמנון

            דריבלינג

            1. פה יש 4 באותה רמה אני רקדן קיירי ואנקל דרו

            אתלטיות

            1. קיירי
            2. באטלר
            3. אנקל דרו

            חטיפות

            1. תמנון
            2. כץ
            3. קיירי

            עבירות כסחני על

            1. לאורי ללא תחרות עושה 7 עבירות ב7 מהלכים 😂😂 ותופס מעצמו שומר טוב כולנו צוחקים עליו.
            לפני כמה זמן חגגתי על מישהו ואמרתי לו אחרי כל סל למה אתה לא שומר עליי כי הוא רק היה צועק להוא כמה הוא גרוע.
            אז בסוף הוא בא לשמור עליי 7 מהלכים ראשונים 7 עבירות כולם נקרעו מצחוק ההוא ירד עליו רצח😂😂.
            הוא משתמש בכל לכלוך וטריק תופס במותנים שאתה עולה מהסל ומושך מכנסים אם עשית לו פייק בנחיתה הוא תופס אותך חח שלא תברח לו בחסימות הוא רוכב עליך.
            2. בירד
            3. רנדל עליו אין דבר כזה אנד וואן בחדירה זה נגמר ב דד אנד!!

            1. זה לא שיר זה הצהרת הון גיברת קרקר חחח
              רק לגבי הספוטים של מייקל וקובי – לקחת את זה הפוך – הם הגיעו לשם בזקנתם – כשלא נשארו להם רגליים

    1. כל הזמן פצועים דויד ויהונתן הפקירו את הארדן המסכן חבל פילי שלך הפסידו הייתה הזדמנות אבל ברוקלין זה הסרטן הפריך

    2. מה עם ראסלמאניה? עוד TD ועוד W וביל המפלץ נותן עונת קריירה לצדו (כמו פול ג'ורג', דוראנט הצעיר אדאמס ואלכס אברינאס 🤣🤣🤣)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט