דיון הופס למוצ"ש: האם אתה בעד או נגד שינוי ה-LOGO של ה-NBA מג'רי ווסט לקובי בריאנט? / מנחם לס

אני לא בטוח מי היה הראשון שדיבר על כך. אני מוכן לקבל את שמו של קיירי אירוינג המתואר שוב ושוב. כמעלה ההצעה הראשון.. ישנם אחרים הטוענים שהציעו זאת לפניו.

אותי לא מעניין מי היה הראשון שהציע זאת. אני לא מחליף את הלוגו הידוע כי הוא מכיל בתוכו את הכדורסל הטוב הישן. ג'רי ווססט במכללת ווסט וירג'יניה והקליעה מרחוק במדליוות הזהב של הנבחרת, טבעת אליפות, NBA, ושחקן המדורג בכל תקופה ובכל מצב בטופ 10 של כל הזמנים.

אבל מצד שני הוא שחקן מהמיעוט הלבן המצליח במשחק של שחורים. הוא גם אף פעם לא נאשם באונס.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
69 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
trusttheprocess
trusttheprocess
27/02/2021 19:13:08

ה nba כבר החליטו שכל מה שקשור לשבוע האולסטאר כולל הגביע יקראו על שם קובי .
למה לשנות משהו בלי צורך, ולמה דווקא קובי?
בגלל שהוא מת? מה עם ג'ורדן , ביל ראסל, ווילט, קארים עבדול ג'באר ? לא חסר שמות
קיירי אוהב לפתוח את הפה ולדבר שטויות , אם כל כך רע לו והוא כל כך שונא את בעלי הקבוצות ואנשים לבנים שתרמו רבות להקמת הליגה שיפרוש ויקים ליגה לשחורים בלבד , אף אחד לא עוצר אותו

אשך טמיר המקורי
27/02/2021 19:44:53
הגב ל  trusttheprocess

1+

אור
אור
27/02/2021 20:01:26
הגב ל  trusttheprocess

קיירי הזה דוש בלתי נסבל. לזכותו ייאמר שהוא תורם הרבה לקהילה שלו

trusttheprocess
trusttheprocess
27/02/2021 21:57:08
הגב ל  אור

כל שחקן עם חוזה מקס תורם לקהילה שלו
חלקם הגדול הרבה יותר מקיירי והרוב בשקט , בלי רעש וצלצולים

עמיחי קטן
27/02/2021 19:14:48

קובי הוא כנראה השחקן האהוב עלי, אבל אני לא רואה צורך. האולסטאר זה בהחלט מספיק

Tzafriros
27/02/2021 19:22:45

כן! הליגה השתנתה במהלך השנים וזה גם יכול להיות דרך של אדם סילבר להשאיר את חותמו. וקובי הוא סמל לווירטואוזיות ומצוינות. ברור שיש קשר למותו הטראגי אבל האפקט שזה עשה בליגה בעולם ועל השחקנים. מה יותר ראוי מלהיות הסמל של הליגה? השאלה איך הלוגו של קובי יראה?

רביד אראל
רביד אראל
27/02/2021 19:35:57

בהתחשב באישיות ובמעשים של קובי לאורך השנים כמעט כל דבר ראוי יותר להיות הלוגו של הליגה.

רביד אראל
רביד אראל
27/02/2021 19:36:11

היה אמור להיות תגובה לצפריר

אור
אור
27/02/2021 19:54:58

באמת, ואף אחד לא מדבר את זה בכלל רק כי הוא נפטר

אור
אור
27/02/2021 19:55:43
הגב ל  אור

יותר נכון, לא מזכיר את זה

The Ljos of the Rings
27/02/2021 20:02:11

יאפ

Tzafriros
27/02/2021 20:43:07

איזה מעשים? אתה מדבר על המקרה בדנבר שהוא יצא בו זכאי? ושאחריו התנצל וקידם את כדורסל הנשים. לא סתם הוא הפך לאייקון ונערץ עי גברים ונשים כאחד. אפילו אליפות היורו האחרונה לקחה אותו כפרזנטור. בכל אופן הכי חשוב שהאייקון של הליגה יהיה לייקר כי הם מייצגים את המצוינות בכדורסל. הם גם חוצים גבולות כמו קובי.

The Ljos of the Rings
27/02/2021 20:46:01
הגב ל  Tzafriros

הוא לא יצא זכאי. סגר הסכם מחוץ למשפט.

רועי ויינברג
27/02/2021 20:50:38
הגב ל  Tzafriros

המשפט לא נפתח בכלל כי המתלוננת סירבה להעיד בבית המשפט אחרי שקיבלה איומי מוות וגם זה היה אחרי שבראיינט שילם מעל 200 אלף דולר לעורכי הדין שלו. הוא אמר בעצמו ש"אני מבין עכשיו שהיא לא ראתה את התקרית באותה דרך שבה אני ראיתי אותה". הוא לא בדיוק יצא זכאי (כי המשפט לא נפתח) ואין דרך לדעת בודאות אם היה או לא היה אונס.
.
אגב, אחרי שהאישומים הפליליים בוטלו, היא כנראה קיבלה מקובי פיצויים בגובה 2.5 מיליון דולר.
.
https://en.wikipedia.org/wiki/Kobe_Bryant_sexual_assault_case
.
אין דרך לדעת וגם הדעה שלי בקשר למקרה הספציפי הזה לא רלוונטית או מבוססת במיוחד כי אני לא יודע את כל הפרטים. אבל אני חושב שהסיפור הזה לבד מנוגד לכל סטנדרט מוסרי שהאן.בי.איי רוצה להגדיר לעצמה

אור
אור
27/02/2021 21:25:57
הגב ל  Tzafriros

בתור אוהד לייקרס, תפסיק עם ההומריות הזו בבקשה, אפשר לאהוד קבוצה גם בלי לחשוב שהיא מרכז העולם והכל מגיע לה.

לילי
לילי
28/02/2021 6:27:24

מדוייק.

אשך טמיר המקורי
27/02/2021 19:45:57

לא.
אני בעד לשנות את הלוגו של הליגה לסמל של דולר $.

Avri
Avri
27/02/2021 19:47:36

האמת, רעיון.

אשך טמיר המקורי
27/02/2021 20:08:38

הנה, שתי אפשרויות לבחירתך:
1.comment image
.
2.comment image

אשך טמיר המקורי
27/02/2021 20:11:48

הנה עוד 2 מהאינטרנט:
3.comment image
.
4.comment image

Avri
Avri
27/02/2021 20:28:24

יש משהו עם המטבע הסיני?

אור
אור
27/02/2021 20:35:33
הגב ל  Avri

השני נראה לי

אור
אור
27/02/2021 20:35:21

גדול

trusttheprocess
trusttheprocess
27/02/2021 21:49:29
הגב ל  מנחם לס

איך בדיוק , תסביר לנו בבקשה
אם אני לא טועה דולר אחד היא 3 שקלים

Dor
Dor
27/02/2021 22:08:32

ביטקוין

birdman
birdman
28/02/2021 9:20:21
הגב ל  Dor

השקל חזק מהדולר כי הוא יציב יותר. ערך הדולר נשחק לעומת השקל. הדולר שלפני כמה שנים היה בערך 5 שקל, כעת בערך 3. בגלל זה היצואנים אוכלים חצץ, ומדינה שואפת שהמטבע שלה יהיה חלש. זה נקרא שהשקל חזק יותר.

Avri
Avri
27/02/2021 19:46:30

רעיון מעולה. על מנת לתקן עוול אחד שנעשה כלפי אוכלוסיה מוחלשת אחת, נעלה לדרגת סמל אדם שבמו כלי זיינו (ופרקליטיו לאחר מכן) אחראי לעוול אחר כלפי אוכלוסיה מוחלשת אחרת. הזוי.

קיירי כבר די הרבה זמן מנסה לשחק אותה מוביל חברתי וכל מה שהוא עושה יוצא לו הפוך. הזוי גם כן.

לגבי הרעיון לשים אדם שחור בסמל – דווקא בסדר גמור. הייתי הולך עם דמות יותר נקייה, כזו שמייצגת גם משחק קבוצתי, כבוד למאמן, להגנה ועבודה קשה ולהישגיות. ביל ראסל. יש בבחירה בו גם כבוד לדור המבוגר יותר – עוד ערך שהולך ונשחק.

Dor
Dor
27/02/2021 22:09:07
הגב ל  Avri

+1

The Ljos of the Rings
27/02/2021 19:47:55

הליגה השתמשה בדמותו של ג'רי ווסט עבור הלוגו ללא רשותו הישירה ובלי לפצות אותו בכלל. זה לא הופך אותו באיזושהי מידה לשחור?

The Ljos of the Rings
27/02/2021 20:35:37
הגב ל  מנחם לס

לא יודע מה תקף משפטית, אבל היוצר בעצמו הודה: https://theundefeated.com/features/hall-of-fame-jerry-west-designer-alan-siegel-nba-logo/

אור
אור
27/02/2021 19:53:52

עוד שטות שנועדה להעביר עוד כמה דקות ופרנסה לפרשנים בעונה הרגילה

The Ljos of the Rings
27/02/2021 20:05:15
הגב ל  אור

משהו שנאמר על הפרשה האחרונה של מר תפוח אדמה אבל תקף גם לפה:
לא יודע מה מצחיק יותר, כמות האנשים הזועמים או שאיזה רואה חשבון של החברה בונה על אותם אנשים.

Avri
Avri
27/02/2021 20:29:50

איבדתי אותך.

The Ljos of the Rings
27/02/2021 20:41:12
הגב ל  Avri

האסברו, חברת הצעצועים שמייצרת את mr potato head הודיעה על ואז ביטלה את הכוונה להפוך את הצעצוע לנייטרלי מגדרית.
אז ראיתי למקרה ההוא את התגובה הנ"ל שלדעתי מתאימה גם פה. לא יודע אם זה יותר מצחיק שזה מוציא מאנשים תגובות כאלו או שיש מקומות שבונים על לעשות מהתגובות האלו כסף.

MBK
MBK
27/02/2021 20:25:55

קובי לא יכול להיות הלוגו של הליגה
עוד שטות מבית היוצר של קיירי
הנסיון להשתמש בעניין הגזע מביך

רועי ויינברג
27/02/2021 20:38:02

נגד. אין סיבה להחליף לוגו של מותג שמוכר בכל העולם. וגם אם כן מחליפים, אז לא לקובי. יש מספיק שחקנים אחרים וזה עוד לפני שמדברים על הצד המוסרי של כל הסיפור (ולא נכנס לזה עכשיו). לקרוא לאול-סטאר ה-MVP על שמו ואפילו להכניס תמונה כלשהי של בראיינט לגופיות האול-סטאר זאת הכרה גדולה וראויה, לא חושב שצריך יותר ממנה

The Ljos of the Rings
27/02/2021 20:48:39

מותגים מוכרים ברחבי העולם משנים לוגואים. בדרך כלל הסיבות הן כיוון חדש או רצון להתרענן. או מכירות נמוכות.

פיני
27/02/2021 20:38:15

לא חושב שהלוגו כזה קדוש… אבל קובי הוא לא הדמות שאמורה לייצג את הליגה.

MacLeod 1
MacLeod 1
27/02/2021 20:42:33

אולסטאר זה מספיק לו.
קיירי דוש, אבל הטיעון שהשחורים ראויים להכרה נכון, פשוט צריכים ביטוי אחר

NFS
NFS
27/02/2021 20:48:25

כמובן שלא. לא ראוי.
רוצים לקרוא על שמו כל מה שקשור לאולסטאר? בכיף.

etayle
etayle
27/02/2021 21:04:14

לא, כמו שאמרו פה. אני גם חושב שזה יגרור דיון מסיבי (לא בקטע טוב) של הפרשייה של קובי. אז קיצר לא. אבל אפשר לשים את סטף בתור לוגו של הליגה. זה יהיה יותר מרענן, וגם סוג של סגירת מעגל עם ווסט(בצורה של מיטיבי לכת בסגירת מעגלים).

etayle
etayle
27/02/2021 21:05:15
הגב ל  etayle

מישהו הכין, משהו כזה.
https://in.pinterest.com/pin/623185667164907548/

גיא רוזן
27/02/2021 21:08:13
הגב ל  etayle

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  גיא רוזן

אינדיד.
.
ופעם תסביר איך אתה מוסיף תמונה בתגובה. לא ראיתי את זה אצל אף אחד אחר.

Jonathan
27/02/2021 23:59:49
הגב ל  etayle

לשים את סטף בתור לוגו זה גם הכי לעצבן את קיירי שאפשר.
למעט אולי את לברון בתור לוגו…

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
27/02/2021 21:04:39

בהחלט לא!!! מי שצליליתו היא הסמליל של הליגה צריך להיות דמות ראויה לחיקוי שלא קשור למעשה מפוקפק כלשהו ולהתנהגות לא ראויה כלשהי ובוודאי שלא עם חשש לפלילים. והמעשה עם החדרנית מראה שקובי הוא לא דמות כזו.

אמנם לדעתי גם לגבי האולסטאר זה צריך להיות נכון אך בוודאי לגבי להיות הסמליל של הליגה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
27/02/2021 21:12:29

א. לא נראה לי שצריך להחליף את הלוגו. נכון, חברות עושות את זה, אבל אני חושב שהוא עוד מאוד מצליח ואפקטיבי, בטח ברמה הגלובלית
ב. אם כן, לא קובי. בעיקר בגלל האונס, אבל גם לא ברמת המסר הכדורסלני. אירוע כמו האולסטאר תפור על ה'מורשת' שלו

trusttheprocess
trusttheprocess
27/02/2021 21:53:31

בשביל אוהדי הלייקרס שנולדו אתמול
ג'רי ווסט הוא סמל הרבה יותר גדול של הלייקרס ותרם הרבה יותר ללייקרס מקובי, אפילו את הטריפיט הראשון של קובי ושאק בנה ג'רי ווסט
ג'רי ווסט הוא האיש שהביא את קובי ללייקרס , אחרי שווסט עזב והלייקרס שוב היו בזבל קובי ביקש טרייד לשיקגו

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
27/02/2021 22:30:25

אני בעד לשנות את הלוגו לגרין וסימונס שומרים אחד על השני

ד"ר פופרס
27/02/2021 22:36:39

ממש לא,

Jonathan
27/02/2021 23:13:12

לשנות? סבבה. אני אוהב את הלוגו הקיים אבל אני בסדר עם שינויים.
לקובי? בהחלט לא – ומכל הסיבות שצויינו.
ועוד דבר – אם כבר משנים, אז לא עוד שחקן שמזוהה עם אותה הקבוצה.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
27/02/2021 23:24:53
הגב ל  Jonathan

מעלה עבורך את הרשימה הבאה עם שחקנים שמייצגים הרבה קבוצות
https://www.basketball-reference.com/leaders/most_franchises.html

Jonathan
27/02/2021 23:57:24

התכוונתי אותה הקבוצה מבחינת זיהוי עם הלייקרס…
רשימה משעשעת. 🙂

onetwo3
28/02/2021 0:10:12

הסמל של הליגה צריך להיות תמונת פרופיל של האדמו"ר לס.
כל דבר אחר יחטא למטרה לשמה התכנסנו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הלוגו הכי טוב זה מס 3 של האשך בתגובה 5.2.1

ברור שצריך לשנות ללוגו של קובי. מגיע לו

PhillySpecial
28/02/2021 6:38:38

קובי לא יכול להיות לוגו של ויצ"ו אז של הנ.ב.א? זו הבדיחה הכי טובה ששמעתי בעשור האחרון. קיירי מביך את עצמו מיום ליום וכל תקשורת הספורט מתרגשת מכל נפיחה שלו.
קובי אפילו לא היה הלייקר הכי טוב בתקופתו, אז לתת לאנס הדוחה הזה כבוד? נו באמת… מדובר בג'מאל מאשבורן משופר לא יותר

Berch
28/02/2021 6:59:45

האירופאים יצביעו לפטרוביץ'…..
🙂

ארז
28/02/2021 9:15:03

וואט דה פאק?
מה עשה קובי שמגיע לו הסיפור הזה יותר מלפחות 10 שחקנים אחרים שיותר מגיע להם? ג׳ורדן שחקן יותר טוב, קארים דמות יותר משפיעה. מה בדיוק ״מגיע״ לקובי? פרס על זה שהוא הכריח את הטייס לטוס בתנאי מזג אוויר מסוכנים כי ״אני קובי בראיינט ואתה תעשה מה שאני אומר לך״ וגרם למותו יחד עם הבת שלו ועוד כל מי שהיה במסוק? ושהאלמנה עוד מעזה לתבוע את החברת תעופה על זה? פרס על זה שמי שיש לו מספיק כסף וכוח והשפעה יכול לטייח כל תלונה על אונס?
כלומר, אם זה מה שהליגה רוצה לשדר, שהמשחק הפך לשעשוע של ילדים מליונרים שחושבים שהשמש זורחת להם מהתחת ושהמליונים שלהם מאפשרים להם לעשות מה שהם רוצים, כמה שהם רוצים ואיך שהם רוצים, אז כן, רעיון מצויין לשים את קובי בלוגו. אחרי הכל, אם גביע הMVP בבייסבול נקרא על שם ק.מ לאנדיס שאחראי על הנצחת קו הגזע, הפיכת ליגת הבייסבול למונופול בחסות הממשל, וחיסול הקריירה של ג׳ו ג׳קסון, למה שהלוגו של הNBA לא יראה את קובי בראיינט שמייצג הרבה דברים שהם גועל נפש בכדורסל המודרני?

PhillySpecial
28/02/2021 10:24:39
הגב ל  ארז

מצויין ארז !

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  ארז

איזה אונס חלאס עם ההזיות האלה. איזה מנקה עלתה לקבל בלק ממבה בשביל להתפרסם ולהיכנס ממנו להריון כמו שעושות מיליון מעריצות לכל סלב שלא נדבר על אחד במעמד של קובי. ואז שראתה שהוא רצה רק סטוץ החליטה להעליל שטויות?
הציניקנים יגידו למה שילם? בטח שישלם, רק טמבל יסמוך על בית משפט. מה זה בשבילו כמה גרושים? למי יש כוח למשפט שימשך שנים ולך תסמוך על מושבעים ושופטים חחח. עשה בחכמה רבה.
קובי מייצג את הכדורסל הכי טוב, שחקן ענק שכל דורות הכדורסל הנוכחיים גדלו עליו.

ברוך רובין
28/02/2021 15:23:10

שמעון שתהיה בריא לפעמים אתה פולט שטויות שמביכות את שב״ר, נעשתה בדיקה ששם התגלה בבירור שהיו יחסי סקס לא בהסכמה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שטויות חרטוטי תקשורת של הגרופי ההיא.

ברוך רובין
28/02/2021 17:59:35

מה חרטוטים שמעון לפעמים אתה דביל רציני יקירי ,יש הוכחות לתקיפה מינית שהיחסי מין היו לא בהסכמה היא דיממה הוא חנק אותה, למזלו כמו של האנס השני רוז ברגע שאתה צעיר מיליונר ומפורסם אתה יכול לברוח כמעט מהכל.

ארז
28/02/2021 15:46:03

אגב, אם לקחת את הpremise ברצינות לשניה, הסיבה שבחרו את ג'רי ווסט לא היתה כי הוא היה סטאר גדול או כי הוא ייצג משהו, אלא פשוט התנועה שלו הכי התאימה למעצב של הלוגו ולהנחיות שהוא קיבל. לדעתי התמונה שמזמן כבר החליפה את הלוגו הזה בתפיסה התרבותית זה הלוגו של אייר ג'ורדן. אבל מאחר ואי אפשר לשים את זה בלוגו של הNBA, אם אני צריך לבחור משהו חלופי שלדעתי הוא הכי "יפה" אז בעיני זה הסקייהוק של קארים או הג'מפ של אייברסון. ואם כבר סימני התקופה אז סטף קרי מהקשת…

etayef
etayef
01/03/2021 4:15:06

אולי אפשר להכין לוגו עם התנועה המפורסמת ביותר של קובי? ביד אחת חונק חדרנית, וביד שניה משלם לה?
יש מטרות טובות יותר להפנות אליהם את האקטיביסטיות של קיירי. מי בכלל היה יכול לזהות שהלוגו זה ג'רי ווסט אם לא אמרו לו?
אולי הלוגו לא מייצג את תרבות האפרו אמריקאים, ואפשר לחשוב איך לשנות, אבל למה זה צריך להיות אדם מסויים? שיהיה משהו שמייצג כדורסל.