מעורב הופס ליום שני: היש מצב שטראמפ הוא המשיח? / מנחם לס

1.היש מצב שדונלד טראמפ הוא המשיח?

אני זוכר עד היום מקרה שקרה לי עם המורה שלי קווינט בכיתה ד': שאלתי אותו איך זה ייתכן שאלוהים חצה את כל ים סוף. "מה החזיק את המים כמו בקיר?" שאלתי.

קודם הוא קרא לי לשולחן המורה להכות לי ביד עם הסרגל 3 פעמים. הוא החמיץ את כולן.

כשחזרתי לכסאי המורה שלי קווינט אמר לכל הכתה:

"היו דברים מעולם!"

אז לך תדע בקשר לטראמפ.

פסל הזהב שפוסל עבור טראמפ לכבוד כנס ה-Conservative Political Action Conference (CPAC) שהסתיים אמש. היכל הפסל פוסל? כמובו, במקסיקו, שהנשיא רצה לעטוף בחומה לכל גבולה הדרומי, ו"אני מבטיח שממשלת מקסיקו תשלם עבור כל אונקיה של מלט ופלדה בחומה שאבנה". ('החומה' נבנתה ב-4 שנות נשיאות טראמפ לאורך 100 ק"מ מתוך 3,195 ק"מ שהוא הבטיח, והכל בכספי הציבור:

A total of 57 miles of replacement barrier and nine miles of new secondary barrier have been constructed – a total of 66 miles. However, no "new wall" – any extension to existing structures – has yet been completed https://www.bing.com/search?q=how+long+is+the+built+wall+thaty+trump+promised&cvid=4300d8a719aa4395babeb83828b81c85&FORM=ANAB01&PC=HCTS

אחד ממנהיגי QAnon מתתיהוס – מת'יו (מתתיהו) – ברוסינגטון הכריז הבוקר שיש יותר ויותר 'הוכחות' שדונלד טראמפ הוא המשיח, ו"אני מקווה שהוא יכריז הלילה את האמת: שהוא המשיח שאלוהים שלח לפתור את כל בעיות העולם"

כת ה-Q מאבדת יותר ויותר שפוטים מאז הפלישה לקפיטול, ואפילו אשת הקונגרס הגזענית, אנטישמית, וקיצונית ימנית מהסוג הגרוע ביותר מרגרט גרין (נציגת ג'ורג'יה בקונגרס) אמרה ל'פוקס ניוז'

  "once I started finding misinformation about QAnon, I decided that I would choose another path"

כולם מחכים 'בכליון עיניים ובאוזניים קשובות' לנאומו של טראמפ הלילה בכינוס Conservative Political Action Conference (CPAC) שנערך למעשה עבורו, ולהכתרתו (הבלתי רשמית כמובן, אבל הלכה למעשה הוא היום ראש המפלגה הרפובליקנית, לפחות החלק הקיצוני שבה. אבל לא רק. "מנהיג" המפלגה מיץ' מקונל הצהיר: "https://www.theguardian.com/us-news/2021/feb/26/mitch-mcconnell-trump-republican-2024-nominee – "כמובן שאני אלך אחרי טראמפ אם הוא ייבחר כמועמד המפלגה שלנו לנשיאות 2024").

לכבוד הכתרתו הכינו עבורו פסל מוזהב. האם הוא הזמין אותו? איש לא יודע. הפסל של Tommy Zegan – אמריקאי תושב מקסיקו – גדול מהחיים עם סימן ההיכר שלו: חליפה שחורה ועניבה אדומה.

Anthony Comello  – אחד ממנהיגי הפריצה לקפיטול

עלי רק להזכיר לשפוטי 'המשיח' שמאז שטראמפ הפך נשיא, המפלגה הרפובליקנית הפסידה את בית הנבחרים, הסנט, ואת הנשיאות. למעשה את הכול.

אין יותר דברים להפסיד מלבד להפסידם שוב!

2. הסיפור פשוט מאד: יאניס היה טוב יותר מקוואי ופול ג'ורג' 'גם יחד', כפי שהיו אומרים פעם בקיבוץ!

כל מה שהוא עשה אמש היה לרחף מעל כולם, ולהגדיל את ההפרש:

3. פול ג'ורג', כדרכו, בוכה על ההפסד, מאשים את השופטים, וזוכה לביקורות מכולם!

4. תגידו לי, השמעתי טוב? ויקטור אולדיפו אמר 'לא' להצעת יוסטון להארכת חוזה לשנתיים עבור 45.2 מיליון???

ויקטור קלע ב-13 המשחקים שלו עד עתה עם הרוקטס 18.9 נק', 4.9 קרשים ו-4.8 אס'.

ג'יימס הארדן הוא לא. אבל הוא בן 28 והוא יודע שבגיל 30 – אני מתכוון עוד שנתיים – הוא לא יקבל יותר מעשירייה לשנה, ואולי אפילו פחות. לכן הוא רוצה חוזה ארוך, אבל זה דבר שהחוזה הקיבוצי לא מאפשר לרוקטס לעשות עד שהעונה תסתיים.

הוא נמצא עתה בעונה האחרונה של חוזה לארבע שנים בסך 85 מיל., ולכן יוסטון חייבת הייתה לתת לו הצעה לפני הדדליין לטריידים שהוא ה-25 למרץ. כנראה שיוסטון ידעה שהוא עלול לא להסכים ולכן היא הציעה לו את החוזה עם 25 ימים לעבוד על דיל שונה. עתה הם כנראה ינסו לעבוד על איזה שהוא טרייד.

רק להזכירכם, הוא היה חלק מהדיל המפוצץ שג'יימס הארדן היה מעורב בו.

5. וונסה בריאנט יוצאת למלחמה בשתי חזיתות

וונסה בריאנט נכנסה ל-MODE ול-MOOD של תוקפנות. היא החליטה ללחום בשתי חזיתות באותו זמן:

1)היא – ועורכי דינה – מתכוננים להפיץ את שמות ארבעת השריפים של מחוז לוס אנג'לס שהפיצו יותר מ-100 תמונות מההליקופטר שבנפילתו נהרג קובי, ביתו ג'יאנה, ועוד 7 אנשים. שמותיהם של ארבעת ה-DEPUTIES כלולים בתביעה האזרחית בה וונסה מאשימה את משטרת לוס אנג'לס. השמות של ארבעת המפקחים/שוטרים שהגיעו ראשונים למקום התאונה נשארו חסויים בצוו בית המשפט, ווונסה בתביעה החדשה מפקשת לפרסמם בציבור. השופט מנע פרסומם בגלל חשש לבטחונם.

אני שואל מה הוא היתרון לוונסה בפרסום השמות לציבור, אם הם חלק מהנאשמים בתביעה האזרחית ולמה לסכן את בטחונם? לך תדע.

2) וונסה החליטה לתבוע את "הצעירה שתבעה את קובי בריאנט על אונס" (וש"שמה נשער אסור לפרסום לעד") על תביעת שווא, ו'הסכמה לקבל תשלום כספי עבור ביטול התהליך המשפטי',

אני לא מבין. מה וונסה מנסה לעשות עכשיו? לקבל חזרה חלק מהכסף שקובי שילם לצעירה (דבר שלא יקרה לעולם)? העולם כולו יודע מה קרה: הצעירה בת ה-19 ניכנסה לחדרו באמצע הלילה. באם הכל היה מתוכנן מראש על ידה או לא אני לא בטוח. אבל מה שידוע לכל בר-מינן הוא שהיא ניכנסה למיטה, החלה במשחקי אהבה, אבל ברגע האחרון אמרה 'לא', וזה – להבנתו – לא היה 'לא' אמיתי, והוא המשיך עד הסוף.

קובי שוכב עתה על משכבו לשלום. מה הפואנטה להחזיר להווה מקרה מצער שהתאונה של קובי הצליחה קצת לטשטש? חסר לוונסה כסף? אני לא מאמין. ואם כן, שתמצא איזה 'מספר סיפורים' – STORY TELLER יעני, כמוני, ושתכתוב איתו ספר שיזעזע את העולם – לטוב או לרע – כולל כמה קריעות רציניות על מה שהולך בלייקרס, ו'דברים שכלל לא ידעתם על הבאת לברון לקבוצה לשעבר של קובי אהובי"!

\

6. קריאת קרב חדשה נגד ג'רמי לין: CORONA…VIRUS!…CORONA..VIRUS!

ה-NBA חוקרת עתה את התלונה שהוגשה ע"י מנהל קבוצת ה-G-LEAGUE שלו 'גולדן סטוייט ווריורס' שבמשחקי החוץ שלה (גולדן סטייטמ ווריוס G) התחילו להישמע קולות מכמה מאות הצופים המורשים לקנות כרטיסי כניסה לעבר ג'רמי כל אימת שהוא זורק פא7ול, או בכל הזדמנות שהוא יכול לשמוע: "קורונה…וירוס!!!". בהארה"ב כולה ניפתח גל של שנעאה ו'אנטי' נגד תושבים מהמזרח הרחוק מלוכני עיניים, כאילו כולם סינים, ואין יפאנים או קוריאנים כאן.

7. לברון: "שני השחקנים הלא מוערכים ביותר בליגה הם דווין בוקר ודמיאן לילארד . זה אפילו לא קרוב!"

8. הסיפור הלא יאומן של גדעון ג'ורג'

סיפור ארוך מדי מכדי להכניסו כאן. אז הנה הלינק לסיפור שאני ממליץ עליו ביותר (למרות שמו הפרטי – גדעון – אין כאן כל דבר 'ישראלי'):

הנהhttps://www.espn.com/mens-college-basketball/story/_/id/30945601/the-amazing-journey-mission-byu-gideon-george

9. מיאמי בשיפור. אך כדי להגיע לאן שהגיעה בעונה שעברה היא חייבת שיפור. היכן? בפרונט-ליין (קלי אולניק, שכשלעצמו הוא לא רע בכלל, אמרנו?)!

אחרי ניצחונות מרשימים על טורונטו ויוטה, האוהדים החלו לשיר ולרקוד. אולי לא בדיוק 'לשיר ולרקוד', אבל במיאמי הרלד וב'פורט לאודרדייל סנטינל' התחילו שוב לדבר על המקום ה-5 של ההיט במרוץ המזרחי (אבל אף אחד משני העיתונים לא הזכיר שרק משחק אחד מפריד בין "4" ל-"10"

"אנחנו זזים כלפי מעלה" זועק הטוויטר של HEAT NATION:

אמרתי שלא??? ברור שהם זזים כלפי מעלה. HOWEVER…אני חייב להזכיר לAVRI ורועי – יחד איתי כנראה אוהדי ההיט היחידים באתר, ואם אני טועה אשמח לשמוע – שהניצחונות על הלייקרס והת'אנדר, בריצת 4 הניצחונות לא היו משכנעים כלל וכלל.

מה הבעייה?

הבעיה היא קלי אולניק. הוא שחקן טוב. הוא בסדר גמור. אבל בינו לבין דנקן רובינסון אין לבאם אדוביאו מחליף ראוי, או שותף ראוי, כדי להגיע עמצו לכיתה הגבוהה.

כל האחרים אחלה. ג'ים באטלר, גורן דראגיץ' (לפני שנפצע קלות), קנדריק נאן, טיילר הירו, ואברי בראדלי – מבטיחים בק-קורט שיוכל להתמודד עם כל בק-קורט בליגה. פרשס אצ'יוואה ושאר השמות? עוברים את המבחן.

הבעיה לדעתי היא אולניק. לא שהוא 'בעיה', אבל הוא לא טוב מספיק.

אוליניק אף פעם לא היה "FORCE" תחת הסל. הוא ריבאונדר לא רע, והוא לא 'חור'. אבל חוזקו לעומת גבוהים אחרים בליגה מהרמה הגבוהה היא קליעת השלוש שלו. הוא לא יכול אולי להתחרות נגד הסנטרים הטובים והפאור-פורוורדים הטובים ב'כוח-מול-כוח' תחת הסל, אבל הוא מרוויח את לחמו בקליעה טובה מאד מה-3. העונה השלשה שלו נעלמה והוא קולע ב-30% הנמוכים.

בעונה שעברה כשלאוליניק השלשה לא נכנסה תמיד היה את ג'יי קראודר ומאיירס ליאונרד. קראודר כבר איננו וליאונרד פצוע. מו הרקלס אינו ברוטציה. במיאמי נשיון מזכירים את דמרקוס קאזינס – אבל אחרי מה שקרה לפני שבוע, זה כנראה ירד מהפרק. רודי גיי? נמנג'ה ג'ליקה? פיג"י טאקר? בלייק גריפין?

כל אחד מהם זו אפשרות, BUT ONLY IF HE IS WAIVED!

10. היום לפני…

*52 שנה: מיקי מנטל מודיע לניו יורק יאנקיס שהוא פורש: "אני לא יכול לחבוט יותר!"

מיקי מנטל, אחד מחובטי הבייסבול הגדולים מכולם, הגיע עם היאנקיס למחנה האימונים שלהם בפורט לוטרדייל (היום בטמפה), פלורידה.

לפתע, היום לפני 52 שנה, כשהוא בן 37, הוא פונה למנג'ר שלו ואומר:

"I can't hit any more"

ואז הוא הוסיף: "I QUIT!"

הוא היה אז השלישי ברשימת חובטי ההום-ראנס עם 536 – אחרי ה-714 של ביית רות' וה-587 של ווילי מייז. הוא היה MVP 4 פעמים, והוביל את ה-AL ארבע עונות בהום-ראנס. בעונת 1957 הוא חבט 365. מצויינים. אבל מאז חלה ירידה קבועה בממוצעיו עד שבעונת 1968 הוא חבט רק 237.

ממוצעו לקריירה היה 298. ואוהדיו – מיליונים על גבי מיליונים ברחבי היבשת התחננו שיישאר וינסה להעלות את ממוצעו לפני שהוא פורש ל-300. הוא שלח מסר לאוהדיו דרך מסיבת העתונאים :

"I feel bad that I didn't hit .300," he said in an unemotional 15-minute talk. "But there's no way I could go back and get it over .300 again. I can't hit when I need to. I can't go from first to third when I need to. There's no use trying."

הוא נשאר עד היום לאחד מכוכבי היאנקיס הגדולים מכולם לא רק בפתוח הגדול אלא בכל עולם הבייסבול.

11. פינת החי: THE TI -LIGER

Ti-Liger-Endangered

לפי מומחי האטואולוגיה, ה-טי-לינר היא אחת החיות הנדירות בעולם. למעשה, היא תוצרת ידי האדם, מין MEN-MADE תערובת בין ליגר ונמר. התוצאה היא חיה גדולה יותר, אבל לזכותו של ד"ר מוריאו, האחראי על ה-CROSSBREED, הוא ניסה את ה-HYBRIDS (מין ק'חיית כלאיים') כדי למנוע את המחלות מהן סובלים הנמרים והלינגרים בגני החיות מבסיב העולם.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 116 תגובות

  1. מנחם השריפים האלה בטח עשו כסף מtmz וכאלה על התמונות האלה אמנם זאת ארהב והכל מותר אבל גם על הכל מותר לתבוע 😂😂
    אז שיהנו מהמשפט.
    לגבי ה"אונס" קובי אנס אותה כמו ניימאר 😂😂😂
    היא רצתה לטעום אבק כוכבים מהבלאק ממבה כמו שבטח רבות טעמו ממנו. בשבילה זה היה שיא הקריירה.
    אבל רצתה בטח ממנו עוד דברים כמו כניסה להריון ומערכת יחסים ממושכת וכאלה
    לא חסרות כאלה, לא ראית את כל הבחורות של טייגר שכולן רק רצו אהבה והן היו היחידות שאהב 😂😂😂
    אז התבאסה ומה יותר קל מלעליל אונס או הטרדה מינית במיוחד על סלב עשיר כמוהו שצריך לשמור על תדמית נקייה ומשפחתית. עשתה את הכסף שלה והסתדרה לכל החיים.
    הוא חכם שהוא שילם בשבילו זה גרושים ולמה שמישהו יסמוך על מערכת המשפט 😂😂😂 זה הגוף האחרון בעולם שאפשר לסמוך עליו.
    בתי משפט הם גן עדן לנוכלים זה קיים רק בשבילם.
    למה היא תובעת אותה? לא יודע משעמם לה בחיים כנראה ויש מצב היא רוצה לנקות את שמו למרות שזה מיותר לדעתי ולא באמת מעניין מישהו.

    ויקטור אולדיפו שחקן פציע ובדעיכה הוא מחפש פראיירית לחוזה מקס או חוזה שמן וארוך.
    הניסיון מלמד שבליגה לא חסרים פראיירים.
    אם אני המאבס אני תכלס מחליף אותו בפורזי.
    טאקר ואולדיפו על פורזי לוקה מסודר יפה.
    לדעתי בסוף מיאמי תיקח אותו אם לא יסתדר לה בראדלי ביל.

    הגישה של פול גורג מבטאת היטב את הלך רוח השחקנים תיצור מגע כלומר תקפוץ על מגן תכה אותו עם הכדור עם ידיים מושטות קדימה זרוק ראש ולך לקו.
    הוא לא אומר היו עבירות אלא יצרתי מגע ואני רוצה ללכת לקו הבנת את זה דוק?
    בליגת הקרקס wwe והכסף לניפוח סטט הכוכבים זה חלק מהחוקים וגורגי לא מבין שהוא אמנם דרג אבל מטכל הוא לא. אם הוא לא קיבל את הקפיצה ההיא של גובר עליו שישכח ממועמדות למטכל.
    הקליפרס נראים תחת טיי לו מאמן תחת והם יקבלו בתחת בפלייאוף.
    קבוצה מאד חלשה מנטלית.

    בוקר באמת אנדרייטד אני על העגלה שלו.
    דמיאן היה אנדרייטד עד לפני שנתיים אבל הוא כבר לא.
    הוא אפילו מונה לממלא מקום הרמטכל בעונה הסדירה.

    מנחם מה אתה חושב על סטיב קר? תן לנו איזה פוסט

    1. לך, קישטה, ברה, רוח, ראוס, אני לא יודע באיזו שפה צריך לכתוב את זה, אבל אתה מגורש מהעגלה של בוקר (או כל אחד מהסאנס…)
      .
      וקצת יותר ברצינות –
      אני זוכר שכתבת על בוקר שהוא אגואיסט, קלורית ריקות.
      לא חוכמה לקפוץ עכשיו על העגלה.

      1. אני על העגלה טריי וגה לא מספקים את הסחורה אז נשארו בוקר וביל.
        בקרוב מוציא פוסט עליו😎
        אגויסט לא כתבתי אמרתי שלא מוסר לאייטון. להיפך אגויסטים אני אוהב זה הטעם שלי יותר אז זה לא הגיוני.
        גם לא זכור לי קלרויות ריקות אלא שהוא מזכיר את כרמלו אבל לגבי הקלוריות אולי אני טועה ולא זוכר תן תזכורת שנצחק קצת.

    2. אתה באמת כתבת את זה???!
      כי אם כן, יש לך חוסר הבנה בסיסי בין טוב לרע ובין צדק ואי צדק.
      קובי, אפילו היה חסיד אומות העולם, הוא לא הצדיק בסיפור.

            1. ואתה גם לא מנסה לעורר פרובוקציות…

            2. מדוע פרובוקציות. אלה שני אנשים שאני לא סובל. אין שום קשר לפרובוקציות, את מי אני רוצה למשוך פה לוויכוח חסר תוחלת. שני האנשים האלה לא ממש ראויים להיות בכנסת ישראל.

            3. לא הבנת אותי…
              אמרתי שתמיכה בבן גביר היא פרובוקציה.
              גם אני לא רוצה את בן גביר ובכנסת ולכן (ועוד כמה טעמים..) לא אצביע לו.

    3. שמעון, שים לב לשפה שגורג משתמש בה: יצרנו מספיק לחץ כדי לקבל עונשין.
      כלומר – המטרה עכשיו היא כבר לא לקלוע, אלא ליצור לחץ על השופטים לשרוק…

    4. בס"ד
      בתור אוהד יוסטון הרגת אותי…
      אתה רצה שאקח את פורזיתמורת אולדיפו, ועוד אוסיף לך את טאקר.
      חתיכת בדיחה, התכוננת שאתה תוסיף איזה שחקן או בחירות.
      תחפש פרייארים אחרים, אבל הבעיה שאפילו הפניקס הבינו מי זה פורזי.

  2. מנחם טראמפ לא המשיח(אולי משיח בן יוסף, וגם לא), אבל הייתה לו חשיבה שונה מהממסד על דברים, לפעמים זה היה טוב(כמו במזרח התיכון), לפעמים זה היה רע מאוד(קורונה). בפועל הוא הפסיד כי כל הממסד יצא נגדו. זו מכונת תעמולה שבלתי אפשרי לנצח, הוא עשה את זה פעם אחת, ואז הגיעה הקורונה וזה היה גדול עליו(והוא התנהג בטפשות בקורונה).

    אבל כמובן שהקורונה זה רק תירוץ, הרי בישראל יש מנהיג סופר רציני לגבי הקורונה, מהשנייה הראשונה קרא לשים מסיכות, לשמור על ריחוק, היווה דוגמא אישית, וגם התחסן ראשון כדי לשדר לציבור שזה בסדר. ועדיין בעיקר מסתכלים על איפה לא נהג נכון(ויש מקומות ששגה, ללא ספק), איך הוא קרא לזה? "נה נה נה נה נה". זה רק מראה שאין לצפוץ לאובייקטיביות "מהתקשורת", ולנסות לחשוב עצמאית.

    הלייגר הזה פשוט עצום. דיון מעניין עד איפה מגיעה ההתערבות של האדם בטבע, בארץ פחוץ מתעסקים בזה, הסמסטר למדתי קצת ביולוגיה ולמדנו על מחקרים בתאי גזע, ואז הבנתי מה זה הדיון שרואים באתרים אמריקאים על זה. כנראה שבארץ הקודש אנשים עסוקים בדברים אחרים(להישאר חיים ולהימנע ממלחמות ופיגועים של הערבים), אז פחות מתעסקים בשטויות.

    1. בפועל הוא הפסיד כי הוא התנהג בטפשות.
      אפשר להאשים את התקשורת, את הממסד, את כל העולם (תבדוק כמה אנשים הוא פיטר – כולל אנשים שהוא מינה)
      מי שזלזל בקורונה זה הוא.
      מי שהבטיח הבטחות ללא כיסוי זה הוא.
      מי שפעל בעולם דיפלומטי של PC כמו פיל שיכור זה גם הוא,
      כל העסקאות עם הרוסים והאוקראינים זה גם הוא לבד.
      הזלזול שלו בנשים ושחורים היה בעוכריו, וגרם להרבה אנשים שבד"כ לא מצביעים ללכת להצביע,
      הניסיון לצייר אותו כקוזק הנגזל הוא קצת פטתי.

      1. בול!
        פתטי לגמרי.
        לא הייתה לו שום אג'נדה שמרנית או פרוגרסיבית, רק אנטי ממסדיות והמון אגו-מאנייק אגוצנטריות ואני ואני ואני. אם יצא מזה משהו חיובי, זה לא אומר עליו כלום. בקורונה הכל התפוצץ לו בפנים, כי כשאתה חי על לשלול מישהו אחר ולהעצים את עצמך ופתאום יש משבר אמיתי, לאומי ואתה עסוק בלומר שזו מזימה ואנא ארעף מה עוד, פלא שאתה נכשל כישלון קולוסאלי?

    2. באמת אתה קורה לכשלונות שלו "טעה"?
      כאילו זה שהוא הלך להתחסן ראשון וזה שהוא אמר לשים מסיכות אז זה בסדר וכל מי שמתעסק למשל במתים? באבטלה? בכלכלה? בבעיות הנפשיות של האנשים? בחינוך? זה נה נה נה?????
      שמע זאת באמת תגובה מזלזלת וניסיון לגמד את הכישלונות שלו.
      הכישלונות שלו ושל הממשלה שהוא עומד בראשה עלו למדינת ישראל בהמון מתים שבהתנהלות אחרת לא היו מתים,בכלכלה שלא נצליח להתאושש ממנה עוד עשור ובהרבה מקרים אחרים.
      חוץ מזה שבין לדבר ולעשות יש הבדל גדול.
      קח דוגמא ביבי זיהה ראשון שנתב"ג צריך להיות סגור(אני מדבר איתך על תחילת ימי הקורונה) ודרש לסגור את נתבג אבל אז התחיל לחץ של החרדים שיבואו לכאן אנשים מניו יורק כי הם לא מקבלים טיפול שם וביבי שכח שחייבים לסגור את נתבג והגיעו לפה אלפים מניו יורק שחלק לא מבוטל מהם היו חולי קורונה.או בוא נדבר על דובאי שידעו שהיא אדומה אבל בגלל שחתמו הסכם שלום אז הפכו אותה ירוקה ונתנו לכולם להשתולל ולהכניס מוטציות לארץ

      1. חוסר היכולת להסתכל על דברים בצורה מאוזנת זה "נה נה נה נה".
        כל אחד פה בתקשורת משחק אותה אלברט איינשטיין ומומחה מגיפות. במיוחד שמתנגדיו של ביבי היו בדיעה של להקל לא להחמיר.
        חפרו על הבדיקות בדיקות (קונספציה שגויה בהחלט, שלא הוכיחה את עצמה) טוב שעשו מלא בדיקות, עברו לנתב"ג. נו באמת עכשיו כולם מדקלמים את המילה "מוטציות" יפה למדו משהו חדש.

        שוב אפשר לדון על נקודות שהיו יותר נכונות ופחות נכונות במהלך הקורונה. רק אם מוכנים גם להגיד על דברים טובים טובים ועל רעים רעים.

        בנוגע לנתב"ג היו בעיות, לא בטוח בכלל שזה מה שהעלה את התחלואה. אתה אולי שוכח, אבל אני זוכר שהיה לחץ עצום על הממשלה לפתוח דברים (מצד התקשורת, האופוזיציה של מכחישי קורונה, בהובלת שאשא ביטון\אבידר\לפיד ורול ועוד טובים.
        לדעתי הם לא פחות אשמים, הם עשו רווח פוליטי צר על הסגרים כדי לפגוע בממשלה, ועכשיו תוקפים אותו על זה.
        הסיפור עם החרדים מניו יורק הוא עדין, הרי ידוע שהיה לחץ אמריקאי שם, פתאום כל אלה שבעד להתייחס במה יגידו האמריקאים נגדם.

        שוב אני כתבתי פה המון פעמים שהיו בעיות בניהול הקורונה. אבל אני גם לא פוסח שעם כל זה, המצב שלנו יותר טוב מהרבה מדינות שבמשך שנים הטיפו לנו שניהיה כמוהם.

        בא ניקח את מדד המיתות למיליון, כי בעיניי זה המדד הכי חשוב בדבר הזה. (כי חולים נגזר ממספר הבדיקות כמובן).
        (הנתונים מהאתר הזה https://www.worldometers.info/coronavirus/)

        ישראל כיום מקום 51 בעולם. מעלינו (כלומר מתו שם יותר) מדינות כמו גרמניה, אוסטריה,שוויץ, צרפת, ספרד,ארה"ב בריטניה,צ'כיה איטליה ועוד. האם יש עוד גורמים (למשל הגיל של האוכלוסייה) בוודאי. האם בשורה התחתונה אנו במצב סביר יחסית לשאר? כן.

        אבל היי אם יונית לוי ושאשא ביטון היו מנהלים את צרפת ויאיר לפיד וליברמן את בריטניה לא היו להם חולים.

          1. שימון, לדעתי אתה מגזים פה ובכל זאת בזמן כזה היו צריכים להרגיע קצת ולדאוג שכולם ישמרו על כללי הבטיחות.

        1. משום מה נעלמה לי התגובה.
          אז אין לי כוח לכתוב אותה שוב אז אני אקצר.
          למה אתה לא משווה אותנו לקפריסין? מדינה שכנה שיש לה גבולות מאוד דומים לשלנו ושמה נהרגו רק 200 אנשים?
          בכל מקרה מה שאתה קורה טעיות ניהול עלו בחיים של אנשים ואני מבין שמבחינתך ההבדל לצורך העניין בין 4500 מתים ל6000 מתים בעקבות טעיות קטנות בנהיול זה כנראה לא משהו שצריך לתת עליו את הדעת וזה אכן כפי שביב אמר נה נה נה או פאקה פאקה שאשא שאשא.
          ודבר אחד אני יכול להיות בטוח זה שאם במקום ביבי היה לפיד או כל אחד אחר והתוצאות היו אותן תוצאות מזמן אבל מזמן הוא היה על הגריל והתקשורת הייתה שוחטת לו את הצורה הרבה יותר ממה שעושים לביבי

            1. אתה כנראה שכחת מה עשו לאולמרט אחרי מלחמת לבנון השנייה,ושכחת מה התקשורת עשתה לאותו אולמרט על החקירות שהיו לו .לא משפט חקירות כן!!!
              רזי אל תאמין לכל דבר שאתה שומע,התקשורת מזמן לא שמאלנית,יש יותר ויותר גופים בתקשורת שכל תפקידם זה להגן על ראש הממשלה,אם זה ישראל היום,ערוץ 20,גלי ישראל,גלי צהל.ושלא נדבר על הטוויטר ופייסבוק

        2. שים לב שיש מדינות שאו שלא מדווחות נתונים אמיתיים (סין, רוסיה, אירן וכו) או שלא בדקו את כל המתים, בעולם השלישי למשל.

        3. יפה איתיאל.
          מסכים.
          אפשר גם לדבר על הקורונה בלי קלישאות מהבית. לא כותב פה אף פעם פוליטיקה או קורונה וכל הג'אז הזה, אבל בטיפול בקורונה נתניהו התנהל בסדר גמור. וודאי יחסית לעולם.
          אולי הוא גזען וציני אבל זה שמבקשים ממנו להתנצל על המתים פה זה ילדותי.

  3. אין לצפות לאובייקטיביות "מהתקשורת", ולנסות לחשוב עצמאית.
    ואני מוסיף שמי שחושב אחרת הוא בבון אדיוט ואנטי דמוקרטיה בעיני הטפשורת ומסוממיה..
    🙂
    לגבי הלייגר, זו הכלאה של אריה וטיגריס, לא איזה יצור נדיר.
    אני עשיתי לפני כ 20 שנה הכלאות של נחשים.

  4. ונסה מתחילה בתהליך ניקוי הגופה, מה שידוע ביהדות כ'אחרי מות, קדושים אמור'. עם מספיק כסף ועורכי דין אפשר לעוות את המציאות, ואולי לסלול לקובי את הדרך ללוגו. כשיש אנשים כמו שמעון בעולם, זה אפילו לא נשמע מסובך.
    תודה רבה על המעורב

  5. הדרך היחידה להיות באמת בעל "מחשבה עצמאית" היא לא לקרוא כלום אף פעם. לא חדשות, לא ספרים, לא פילוסופיה ולא נתונים. כל דבר שהוא שתקרא ישפיע עלייך.
    זה אומר שהדרך היחידה להיות בעל מחשבה עצמאית באמת זה להיות טמבל מוחלט.

  6. תודה דוק.
    אני מאוד אשמח אם הבחורה תוכיח לונסה שהיה אונס….
    הניסיון להציג אותו כצדיק תמים (כולל אנשים כמו שמעון, שלא מבינים שכשהיא אומרת לא, אין לזה פרשנויות) ולא משנה מה הוא "חשב" או רצה.
    מעורר חלחלה, הוא יכל לנסות לנקות את שמו ובחר לשלם לה, אז ככה זה נשאר,
    היום שבו הוא יהיה "הלוגו" יהיה יום מאוד עצוב לליגה, למורשת שלה, לעתיד שלה ולכל מה שהיא מסמלת, אני מקווה שרוב השחקנים יבינו שכל הפעילות החברתית שלהם לא שווה כלום כשהסמל של הליגה פוגע בחצי האוכלוסיה.

    1. היא אמרה כן עלתה לחדר לקבל בלק ממבה. אין צורך לעוות את הדברים. מה זה צדיק תמים? אנשים רוצים להזדיין סלבס אוהבים לזיין כי זה נגיש להם בקלות בעד המעריצות והמעריצות מחפשות להתקרב לסלב ולהסתדר בחיים כבת זוג/ילדים/מזונות וכו' תשאל את דוויט וכל שחקני הפוטבול האלה עם ה16 ילדים.
      יש סלבס חכמים שרק דופקים וזורקים. אחכ קל להעליל על אונס/הטרדות וכו.
      המעריצות האלה מחפשות את הברינקס כמו איזייה ובד"כ מסיימות כמו איזייה עם כאבים בישבן
      יש כאלה זה מצליח להן.
      קובי לא צריך להיות תמים, צדיק, מוסרי וכו' זה לא מעניין, השאלה אם היה אונס או לא וזה ממש לא היה או קרוב לזה אפילו.
      איך הוא דיבר אליה או משהו כזה לא מעניין, הוא לא צריך להיות צדקן.
      אני בטוח ושבירד או מייקל כיבדו את המעריצות חחחחחחחחחחחחחחחחח שלחו להן גם זר בטח

      1. https://sports.walla.co.il/item/3337467
        דיממה הרבה. דם זהה על החולצה שלו. עדויות גרפיות מאוד לפרטי פרטים.
        אומנם לא היה משפט, אבל רוה הסיכויים שאנס, וונסה טועה בגדול כי אם יהיה משפט, והעדויות יעלו שוב, זה ימחק את כל פולחן האישיות שעוזים לו עכשיו

            1. טוב – עכשיו קראתי מה מנחם כתב…
              ונסה ברייאנט לא תובעת אף אחת (כי היא תפסיד לאור ההתנצלות הפומבית). היא תקפה כל מיני סלבס בשקל שבזמנו קראו לקובי אנס ביום שהוא נהרג. לתקוף את הקורבן זו הטעות הכי גדולה שהיא יכולה לעשות אם המורשת של בעלה חשובה לה.

        1. כן במאזני הצדק של טנש אם האישה אמרה היא צודקת מסכנה שכזאת היא בטעות הגיע לחדר הם תמיד בטעות מגיעיות למפגשים ליליים למלונות ולדירות שלהם ואז נאנסות חחחחחחחח

          מאזני הצדק של טנש מצחיקים הם ממש מצפן מוסרי

            1. גיא אל תיקח ללב, שמעון זה אותו אחד שהשווה בני אדם לחיות, ואמר שיחסים בין גבר ואישה אצלנו זה הכל אינסטינקטים, כמו אצל אריה ולביאה.
              עכשיו הוא בונה סיפור שלם על הארוע בין קובי לבחורה למרות שאין לו מושג קלוש מה באמת היה שם.
              הוא חסר תקנה.

            2. אני בונה סיפור?
              מה לעשות לאדם חש צורך בסיסי כמו חיה עגל מה זה לא אמת?

            3. יש לאדם צורך כמו לחיה אבל לאדם גם יש שליטה עצמית ומוסר, מה שאין לחיה.
              אני צריך להסביר לך על מותר האדם מהבהמה?

            4. מוסר זה נתון לויכוח כל אחד והמוסר שלו. תגדיר מוסר.

              שליטה עצמית יש אבל קשה לומר לא לנשים שקופצות עליך כל היום ואני לא מכיר כאלה שהיו אומרים להן לא כולל המתחסדים כאן שבזמן אמת היו מזילים ריר😂😂.
              זה חלק מההנאות של להיות סלבס שהבחורות באות אליך לבד אז למה לא להנות מזה?

        2. אני חושב שבמקרה הזה, מאוד קשה להביע דיעה, לא היה משפט, לא היה באמת דין ודברים, וזה נסגר בחדרים אפלים.

          האם ברייאנט היה צריך לנהוג כמו שנהג לא משנה מה היה באמת? בודאי. כל אדם שיגיע לסיטואציה כזאת שבסופו של דבר היא יותר על המחשבה ופחות על האקט(הרי ההבדל העיקרי בין אונס לבין לא אונס זו הסכמת האשה), יעדיף לשלם סכום סביר (כמה הרוויח קובי באותה שנה? זה יוצא אם אני מקצין 2 משכורות) כדי לסגור את זה. דילמת האסיר פשוטה.

          האם התופעות ששמעון מתאר קורות? בודאי, אנו היינו עדים למקרים כאלה שונים ומשונים. האם זה שהיו מקרים כאלו אומר משהו על המקרה זה? בעיקר שאנו לא יודעים. האמת תיהיה נעדרת במקרה הזה.

            1. זה הסכם שתיקה ויחסי ציבור בשביל הPC כמו שטייגר וודס נרשם לגמילה מסקס חחחחחחחחחחחח
              זה הצביעות האמריקאית כאילו הוא עשה משהו רע אז בשביל הפרסומות והחסויות הוא יעני אשפז עצמו בגמילה ממין.
              אותו דבר קובי זה צעד הPC כדי להמשיך להרוויח כסף חסויות וכאלה. אתה באמת לא מכיר את המשחק הזה?

            2. אני לא מתבייש להגיד שאיני יודע. הכל פה זה השערות בעלמא, אז לפחות שיהיה ברור שזה ככה.

              (גם במשפט רגיל אין ודאות, אבל לנו כבני אדם אין ברירה ויש לסמוך על בתי המשפט במקרים אלו, לפחות בגישה הציבורית של העניין, אדם פרטי רשאי לבחור למי להאמין ולמי לא להאמין, הקולקטיב צריך להאמין למי שהוא מינה להיות אחרי על "הצד") .

              מי שכותב בנחרצות שהוא אנס, הוא ההפכי של שמעון שמחליט שהוא לא. רק מפרספקטיבה אחרת.

            3. תיאוריית פרסת הסוס בשיא טמטומה וניתוקה.
              עוד תגובה שצריך לסמן לרפרנס עתידי?

  7. מסמן את התגובות לפוסט הזה בכלליותן לרפרנס עתידי לכל מי שיטען שלא ראה, לא שמע, לא ידע, אין דברים כאלה, הסכים חלקית, הוא מצחיק אותו בכללי וכו'. You da real MVP.

      1. תקרא את הלינק ששמתי. חתכים, דימומים איך אפשר להגיד בודאות שהיה בהסכמה? נראה הרבה יותר קרוב לצד השני. זה שהיו מקרים אחרים לא קשורים שזה כן היה בהסכמה זה לא קשור למקרה הזה

            1. מה בעיה לפברק דם? אתה חותך את עצמך ויש ימבה דם ואז העורך דין מצלם ומפיץ את זה הנה קובי דפק לי מכות, אתה באמת כזה תמים?

            2. אף אחד מאיתנו לא יודע מה קרה שם.
              זה באמת מיותר הצקצוקים האלה.
              הכל זה השערות לכאן או לכאן.
              העיקרון המוסרי במקרים של מילה כנגד מילה הוא פשוט – לא עושים משפט שדה והוצאה להורג ציבורית רק על סמך תלונה.
              יש מלא תלונות שווא, במיוחד נגד סליבריטאים, במיוחד נגד סליבריטאים מיליונרים.
              האקלים הנוכחי שיצא משליטה אחרי מי-2 ששופט מפורסמים למיתה אחרי כל ציוץ הוא מטורלל לחלוטין ומהווה ציד מכשפות מודרני מתוך תאווה לדם, צדקנות, ורצון לראות בהשפלת האחר.
              מה קרה במקרה של קובי? אין לי מושג.
              גם לך אין.
              אני לא מרשיע אדם אם אין לי עובדות ביד וידע אמיתי.

            3. שמעון בכתבה כתוב שזה הדם שלה לפי ד.נ.א.
              זה לא נראה טוב על פניו, אבל כמובן לא מוכיח משהו מוחלט. אין לנו מושג מה הלך שם.

            4. אשך, אחוז תלונות השווא הרבה יותר נמוך ממה שאתה חושב אבל אל תתן לעובדות לבלבל אותך.
              .
              הבעיה שלי ששמעון החליט שהיא סחטה אותו כי "ככה", הוא תמיד יודע. זה הכל

            5. עזוב את זה, הוא גם חושב שהוא העו"ד שלו ומוצא כל מיני הסברים מפגרים לכל דבר

            6. כל מילה של האשך. ובנוגע לאיך אנשים עושים יחסי מין (שוב לא אומר שזה המצב, אלא רק שישנם מקרים), לצערי איזה יום שמעתי את השותף מקיים את זה, רעשים קצת לא משהו. (לא דם, אבל מספיק מוזר).
              כל אחד והסטיות שלו, לא שופט.

          1. והחתכים?
            הביטחון שלך מאוד מפתיע. אני לא אומר בטוח, כי לא היה משפט ויש רק גרסת צד אחד + התנצלות ואמירה שלא היה מודע לאי ההסכמה שלה (שזה שונה מאוד ממין בהסכנה). אבל העדויות לפחות צריכות להעלות בך ספק.
            לפי העדויות רוב הסיכויים שהיה שהיה יוצא אשם במשפט ונכלא להרבה שנים (וכנראה לא נהרג בתאונת מסוקים)
            קארמה איז א ביטש

            1. כן בגלל זה הוא נהרג. ומה עשה פטרוביץ?
              צדיקים לא נהרגים
              חתכים? אנשים אוהבים סאדו מאזו אגרסיבי וכאלה
              אני לא באמת מתעמק בפרסומים שעורכי הדין מפיצים בתקשורת וכל הסילופים, זה לא מעניין אותי הכל אפשר לפברק.
              לטעמי לא היה כלום אבל אני לא מבין למה אתם מנסים לשכנע שכן היה ולמה חורה לכם דעתי שלא היה כלום.
              קובי זה לא אדם שהיה צריך לאנוס בחורות הוא היה מסמן להן עם האצבע בואי לפה והיו באות 100 קל, זה לא איזה ראפר סוג ג' שגם לו אגב בטח יש מעריצות.

            2. שמעון אם הם לא היו מתעקשים שאנס עדיין היית מתעקש שלא אנס?
              .
              זה שאדם יכול להשיג ימבה בחורות לא אומר שהוא לא יאנוס.
              אפילו קצת להיפך, יכול להיות שזה נהיה כ"כ קל שבעיניו כל אחת רוצה לשכב איתו ולא יפרש נכון סיטואציה.

            3. כמו לדבר עם קיר.
              אתה מאמין שהיה סאדו בהסכמה ולא אונס? עם בחורה שהוא לא מכיר?
              אפילו הוא טען שכנראה לא פרש נכון את הסיטואציה.
              לפי ההגיון שלך יש לו אישה בבית, בשביל מה בכלל לשכב עם מישהי אחרת?
              מה שמפריע זה שאין לך אפילו ספק. אצלך אין אונס אף פעם בשום מקרה? או שיש מקרים שיכול להיות בהם אונס?

            4. ברור שיש איזה מן שאלה זאת אבג.
              פשוט בין סלבס למעריצות אני נוטה לא להאמין למעריצות.
              אישה לא עולה לחדרי מלון של גברים לשחק דוקים. בוא לא ניתמם פה.
              אשך ברור לך שאני קצת מדליק אותם 😂😂
              הכל ייתכן.
              אני רק אמרתי את דעתי.

  8. שמעון.
    השאלה היסודית שצריך לשאול אותך ואתה צריך לענות היא, אם היה שם אונס האם זה "חחחח" כי הן אוהבות את זה חזק? או שזה סתם "חח" קטן. כי בכל זאת אונס זה לא כזה וואו ומין בהסכמה זה גם סבבה..

    1. אני עונה שלדעתי לא היה אונס. היא באה לקבל בלאק ממבה אולי התאכזבה שגילתה חציל? רצתה מעבר לסטוץ לילי והמציאה דברים.
      יכול להיות שהיא אוהבת חזק או לא זה אני לא יודע. עשתה בשכל והסתדרה בחיים

  9. בס"ד
    תודה מנחם.
    מהפוליטיקה עדיין לא נגמלת..
    פינת הטבע הכי מרתקת.
    ולי אישית כבר נמאס מפסטיבל קובי.
    ומרוב שריקות יתר לעבירות, השחקנים בוכים חזק במקום לשחק חזק.

  10. זה מדהים שעם כל מה שאנחנו יודעים על מקרה האונס, התיק הרפואי, העדות שלה, ההודאה שלו, הדם, עדיין יש מי שמנסה לרדד את זה ל"היא אמרה הוא אמר". כאילו, חוץ מקובי חוזר לחיים, מודה שהקליט את האונס ומביא את הקלטת שבה רואים הכל בפירוט וב-HD יש לנו הכל.
    זה מדהים שתיקים משפטיים נסגרים בגלל שאיומי רצח מפחידים אנשים ולכן אסור לנו להתייחס למה שאנחנו כן יודעים על המקרה.
    זה מדהים שאנשים מנסים להפוך חופש מיני על ראשו. "אבל יש סקס שהוא אלים! יש אנשים שעושים דברים. מאיה לנו לדעת?", ג'יזס, זה שאתם ונילים שלא יכולים להבין את ההבדל בין אונס למין קשוח בהסכמה לא אומר שכולנו כאלה או שהם באמת דומים. במילים אחרות: #שמרנים_משווים_בין_דברים_שאין_ביניהם_קשר

    1. אין שום הודאה שלו
      העדות שלה 😂😂😂
      איזה תיק רפואי מה שאמרו לך בתקשורת?
      איזה דם של מי ומה שוב מה שאמרו לך מי שרצה שתשמע את זה 😂😂
      מדהים שאנשים לא מאמינים שנשים רוצות סקס להתפרסם ולעשות כסף כמו גברים ויעשו הכל בשביל זה
      הן תמיד מסכנות מובלות ולא ידעו מה הן עושות 😂😂😂
      עולות לשיחות נפש עם כל מיני גברים במלונות
      לחוס אתה אחד המצחיקים זה יותר מצחיק מאני לא מחליף את פורטר בביל

      1. לא. הייתי מגדיר אותו יותר גרוע, אבל משהו שכן נוטה לשמרנות או לפחות יש להם אב קדמון משותף.
        אבל לא אליו התכוונתי במשפט הזה. בעצם אף חלק בתגובה הזו לא כוון אליו. אני יודע שאין אל מי לפנות שם.

  11. ……… The big market Bucks?" Give me a break"

    מנחם עניתי לך שלשום לגבי טנ"ש. זה קיצור של טניס שולחן (פינג פונג בשפת הרחוב).
    אם לניקס ולהיט יש את אותו מאזן לגבי זה אומר שקבוצה אחת קפצה קדימה והשניה הולכת אחורה.

  12. יכול להיות טוב אם ונסה בראיינט תתבע, נדע אחת ולתמיד מה באמת קרה שם, והלוואי שזה לא באמת קרה, למרות שקשה להאמין עם ההצהרה של בראיינט.
    מדהים איזה עולם הפוך, בעלה בגד בה, והיא תובעת את הבחורה, מסירה ממנו אחריות לחלוטין.

  13. אגב, מסתייג לחלוטין מההצהרה המטופשת של מנחם, שהיא קפצה למיטה שלו, או לחדר שלו במלון. ממה שעולה מעדותה, היא היתה בתפקיד בזמן המקרה, ובראיינט ביקש ממנה להיכנס אליו לחדר, לסיור וכו'.
    לא בדיוק לקפוץ למיטה שלו, ולא מצדיק התנהגות אלימה.

    1. הגיע הזמן לחדד את השיח –
      שום דבר לא מצדיק התנהגות מינית אלימה.
      לא זה לא.
      .
      אני אחמיר –
      יש לי בן בגיל הטיפש עשרה. שיחות אודות אמצעי מניעה לא ממש צריך לעשות לנוער של ימינו. הם יודעים הכל.
      השיחה שלי אתו הייתה על גבולות. על שליטה עצמית. על הבנה שהסכמה מלאה ברורה ונטולת ספקות היא תנאי חסר פשרות לפני (ובמהלך) סקס.
      .
      גם אם אמרה פלונית "כן", שלב אחרי שלב, ברגע בו נאמרה המילה "לא", או "די, או "מספיק",
      זה נגמר.
      המשך משמעותו אונס. מין ללא הסכמה זה אונס.
      .
      עכשיו הטיעונים שהבחורה במקרה קובי רצתה לדמם תוך כדי יחסי המין, הם עצימת עיניים במקרה הטוב,
      וביטוי אלים במקרה הרע.

  14. פייי איזה באסה שנכנסתי לקרוא פה את התגובות, בעיקר של שמעון. מזכיר מאוד את הפוליטיקה – תכחיש, תצעק, תכתוב מלא חחח.., תחזור שוב ושוב שהיא רצתה להיכנס להריון ושלא בעיה לפברק דם ועוד ועוד שטויות מביכות של אדם חסר בינה, דעת ומוסר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט