מיאמי עם נצחון גדול על יוטה, בוסטון והלייקרס מתאוששים, הקליפרס נוקמים בממפיס וג"ס וגרין מתפוצצים ביום שישי גדול של כדורסל / דור בלוך

מיאמי עם נצחון גדול על יוטה, בוסטון והלייקרס מתאוששים, הקליפרס נוקמים בממפיס וג"ס וגרין מתפוצצים ביום שישי גדול של כדורסל / דור בלוך

בוסטון סלטיקס 118 (17-16) – אינדיאנה פייסרס 112 (16-15):

קמבה ווקר עליו לכלכנו קצת בפריוויו מביא לסלטיקס נצחון חשוב שנותן לה טיפה אוויר אחרי תקופה באמת קשה שהם עברו, ניצחון לא טרוויאלי מול קבוצה חזקה שנאבקת איתם ישירות על ההתמקמות בפלייאוף לפחות נכון לעכשיו.

בוסטון הובילה לאורך כל המשחק למעט פתיחה חזקה של אינדיאנה אבל הפייסרס נשארו צמודים הודות לעוד משחק טוב של סבוניס. שלשה של הליטאי אחרי שלשה של דניאל ת'יס צמצמה ל-3 26 שניות לסיום, אבל הפייסרס עשו עבירה (למה?) 12 שניות לסיום, קמבה קלע פעמיים ובזאת נגמר המשחק.

סבוניס קלע 24 והוסיף 9 אסיסטים, טרנר סיים עם 17 ו-10 אבל עם 4 מ-13 מזעזע מהשדה. ג'סטין הולידיי קלע 19 וארון הולידיי עם 15 ב-18 דקות מהספסל. בצד השני קמבה עם 32 נקודות הוביל את קלעי שתי הקבוצות והיה מצוין, תקיס סים עם 17 ורק 4 ריבאונדים, איזה סנטר מוזר. טייטום סיים עם 9 ו-9 במשחק מחריד של 4 מ-18 מהשדה, בראון היה פושר עם 15, כאשר וויליאמס וטיג סייעו מהספסל עם 14 כל אחד באחוזים טובים.

טורונטו רפטורס 122 (17-17) – יוסטון רוקטס 111 (20-11):

הרוקטס קיבלו משחק מצוין מאולדיפו אבל הם ממשיכים בצניחה החופשית שלהם, ואם תשאלו אותי (ואם אתם קוראים את שורות אלה אז שאלתם במשתמע) הסיבה היא התלות ההגנתית שלהם בווד, בלעדיו לחטוף 122 נקודות מקבוצה כמו טורונטו היא התרחשות שגרתית.

הדבר בלט ברבע השני בו הרוקטס חטפו 37 ובו ובתחילת הרבע השלישי טורונטו ביססה את ההובלה שלה ולרוקטס לא היה דיי זמן או יכולת כדי לחזור למשחק.

אולדיפו סיים עם 27 והיהי מצוין, וול הוסיף 21 ו-12אסיסטים אבל רק 2 מ-9 משלו, גורדון הוסיף 17 מהספסל. בצד השני ניק פאוול היה פנטסטי עם 30, לאורי סיים עם טריפל דאבל של 20 11 ריבאונדים ו-10 אסיסטים וון וליט הוסיף 25.

דטרויט פיסטונס 107 (24-9) – סקרמנטו קינגס 110 (20-13):

סקרמנטו הובילה ב-17 ברבע הראשון, רק כדי לקרוס ברבעים ה-2 והשלישי ולהיכנס לפיגור 8 ברבע הרביעי. ביתרון 104-106 לקינגס בארנס החטיא שלשה, אבל הילד תיקן עם 13 שניות על השעון. הסל בוטל ונשרקה עבירה על הילד אחרי ערעור, ג'וש ג'קסון הלך לקו עם יכולת להשוות, הוא החטיא את הראשונה ואז החטיא את השניה בכוונה, כנראה מוקדם מהנדרש. ביליצה לקח את הריבאונד וקלע 1 מ-2 מהקו. ג'רמי גרנט קלע 2 מ-2 מהקו (אה עכשיו לא מחטיאים בכונה) בצד השני, אבל ביליצה הצליח להשתחרר וקלע כשהוא מחזיק את היתרון ל-3. הקינגס שוב עשו עבירה 8 שניות לסיום סמית קלע את הראשונה והחטיא את השניה אבל היא לא פגעה בטבעת.

איזה סיום מוזר לשתי קבוצות באמת איומות.

גרנט היה מצוין כהרלו עם 30, אבל רק אסיסט 1, מצד שני למי בדיוק הוא אמו למסור? ביי וסמית' ג'וניור הוסיפו 17 כ"א. בצד השני פוקס עם 27 אבל ערב קליעה גרוע של 1 מ-7 מחוץ לקשת, בארנס עם 21, ובאגלי והולמס עם 19 כ"א (הולמס הוסיף גם 17 ריבאונדים) הובילו את הקינגס לנצחון.

מיאמי היט 124 (17-16) – יוטה ג'אז 116 (7-26):

כעת זה רשמי, ההיט חוזרים, והם עושים בצורה הכי היטית שאפשר. הגנה שכופה על הג'אז 32.6% מבחוץ ושליטה מוחלטת בריבאונד (36-50), מאפשרים להיט להישאר למשחק ואז עם סיום חזק עם לוקחים את זה, וכמובן, ג'ימי באטלר אחד גדול.

1:28 לסיום מיטשל עוד יכל להוריד לנקודה אבל קלע רק 1 מ-2, ואז ההגנה של ההיט נעלה את המשחק, הג'אז לא עשו עוד נקודה עד לסיום, באטלר עשה סל שדה אחד והיתר היה קליעות עונשין של ההיט שהבטיחו את הנצחון.

גובר עם 15 ו-12 אבל לא ישכח הרבה זמן את מה שמיאמי עשתה לו בצבע, בוגדנוביץ' סיםעם 17 וקונלי עם 14, ומיטשל כמובן הוביל את הג'אז עם 30 אבל גם 5 איבודים ורק 2 מ-9 משלוש שהיו סמליים למרכיבים שגרמו להפסד של יוטה. המפקפקים בג'אז קיבלו חיזוק לתחושותיהם עם ערב של 4 מ-17 לקלרקסון.

בצד השני באטלר עם 33 ודרגיץ' עם 26 מהספסל הובילו את ההיט. אדביו סיים עם דאבל דאבל של 19 ו-11 והוא כל כך חשוב למה שההיט עושים.

שיקאגו בולס 97 (17-15) – פיניקס סאנס 106 (11-21):

פיניקס התגברה על ערב קליעה גרוע ושליטה של שיקאגו בריבאנונד בזכות 19 איבודים של המארחים שנתנו משחק מפוזר כהרגלם, כדי להשיג ניצחון חוץ שממשיך את היכולת המצוינת שלהם והם מוצאים את עצמם כחלק אינטגרלי בחבורת הצמרת במערב.

הסאנס פתחו טוב אבל ריצה של הבולס ברבע השני שהסתיים בתוצאה 20-32 לבולסיצרה להם יתרון גדול לפני שראלי של הסאנס בהובלת בוקר ואיטון הבטיחו ניצחון שאפילו לא היה צמוד בסופו של דבר הודות לרבע רביעי מוחץ של 16-32.

קוב וייט סיים עם 19, לווין בערב טוב של 24 באחוזים טובים אבל גם 5 איבודים ורק 4 אסיסטים. איטון ובוקר סיימו עם 22 כל אחד כריס פול סיים עם 14 ו-15 אסיסטים. קמינסקי עלה מהספסל פעם וסיים עם 15.

ממפיס גריזליס 99 (15-14) – לוס אנג'לס קליפרס 119 (11-24):

הקליפרס נוקמים את התבוסה של ערב קודם, כאשר קוואי עם ערב קליני שהזכיר לנו למה חשבנו שהוא האלפא דוג החדש של הליגה. אחרי רבע ראשון צמוד הקליפרס פשוט השתלטו על המשחק לחלוטין כשהם נותנים רבע שני של 17-221 עם שליטה מוחלטת בריבאונד ואחוזים נהדרים מהשדה (55% לעומת 40% של ממפיס) ומתגברים על 17 איבודים (מה זה? זה קטע חדש? מה פתאום הקליפרס מאבדים כל כך הרבה?) כדי להשיגאת הנצחון.

ולנצ'יונס סיים עם 22 ו-11 ריבאונדים, מוראנט הוסיף 20 ומלטון עלה מהספסל ותרם 16 בערב קליעה חלש של כל הקבוצה בבחינת מי שחי עם קייל אנדרסון מת עם קייל אנדרסון (שדווקא היה בסדר עם 2 מ-3 מבחוץ).

לאונרד כאמור הוביל עם 30 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים והיהי נהדר. ג'ורג' היה חלש עם 13, ולו וויליאמס היה התורם המשני העיקרי עם 17 מהספסל.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר 118 (19-14) – אטלנטה הוקס 109 (19-14):

וואו ההוקס ממש בצרות. אוקלהומה פתחה יתרון דו ספרתי ברבע השני וגם החלפת מדים כתוצאה ממדים דומים מדי במחצית הראשונה לא סייעה להוקס לחזור למשחק כאשר ברבע השלישי הת'אנדר רק מגדילים את הפער וברבע הרביעי ההוקס יכולים רק טו סמולר דה השפלה, בעוד משחק שבו השליטה בריבאונד לא סייעה לקבוצה המפסידה.

קולינס קלע 25 והוא מתחיל להיראות כמו סקורר של ממש, וקפלה עם 17 ו-21 ממשיך להעמיד מספרים מפחידים, אבל 71 מטריי יאנג ב-33% משלוש ומהשדה זה פשוט לא מספיק והפעם גלינרי לא יכל להושיע עם 0 מ-3 משלוש ב-25 דקות.

בצד השני, שג"א עם 24 באחוזים נהדרים, דורט עם 19 ובזלי עם 18 הובילו את המנצחים כאשר וויליאמס עולה מהספסל ותורם 15 חשובות למנצחים.

גולדן סטייט ווריורס 130 (15-19) – שארלוט הורנטס 121 (17-15):

משחק שלפרקים נכנס לקצב פסיכי ממש כשהווריורס קולעים כל אימת שהם רוצים וגם שארלוט לא טומנת ידה בצלחת עם 70 נקודות במחצית השניה, אבל רבע הרביעי היה לפרוטוקול בלבד.

זה היה ערב של 61% מהשדה לווריורס שהזכירו כמה פוטנציאל התקפי יש לקבוצה שנבנית מסביב לקארי עם שחקן אינטיליגנטי כמו דריימונד גרין, ואפילו בלי תומפסון, זה היה גם ערב שהזכיר כמה בלגאן יש בשתי הקבוצות האלה כרגע (21-25 לג"ס באיבודים) וכמה ההגנה של שארלוט צריכה להשתפר כדי להיות רלבנטית למאבקי הפליאוף, אפילו במזרח.

מונק עלה מהספסל והוביל את ההורנטס עם 25, רוזיייר סיים עם 24 ובול הוסיף 22 משלו. קארי סיים עם 29, אוברה היה מצוין עם 27 כאשר וייסמן הוסיף 16 מהספסל. גרין עם משחק מיוחד של טריפל דאבל ברבע השלישי מסיים עם 11, 12 ריבאונדים ולא פחות מ-19 אסיסטים. וואו.

לוס אנג'לס לייקרס 102 (11-23) – פורטלנד טרייל בלייזרס 93 (14-18):

דיברנו לפני המשחק על שני השחקנים אולי הנחושים בליגה שירצו מאוד לא להפסיד את המשחק הזה, ואכן כך היה. בערב לא מאוד איכותי שבו שתי הקבוצות קלעו רע מאוד, והרבו לאבד את הכדור, פורטלנד איבדה קצת יותר, הלייקרס לקחו קצת יותר ריבאונדים וזה הספיק לבריחה החל מאמצע הרבע השלישי שהבטיחה ניצחון.

לילארד עם 35 -7 אסיסטים עשה באמת כל מה שהוא יכול, אבל כשכל הסיוע שלו זה 19 נקודות מטרנט, ללא מקאלום ובערב חלש מאוד של אנתוני פשוט לא היה לו מספיק כח אד כדי להילחם בלברון שהגיע בקילר מוד.

28 קודות, 11 ריבאונדים 7 אסיסטים 4 חטיפות ו-3 חסימות היו לו בערב בו הרצון לנצח בא לידי ביטוי בהגנה לא פחות מאשר בהתקפה. שרודר שחזר היה חשוב מאוד עם 22, הארל הוסיף 17 מהספסל ונראה שייך יותר מאשר לאורך רוב העונה.

לפוסט הזה יש 93 תגובות

  1. אחלה סיקור תודה רבה דור. איזו שורה סטטיסטית של לברון… וואו. מאז שעבר מערבה לברון משקיע גם בעונה הסדירה, בשנה הראשונה נפצע, בשניה לא וגם הגיע עם הרבה אנרגיה לפלייאוף. מה יהיה בשנה השלישית? העדרות ממושכת של דייויס עלולה לאלץ אותו לבחור בין העלאת הילוך בעונה הסדירה, כמו הלילה, לבין הדרדרות במיקום במערב ומסלול קשה יותר בפלייאוף. כמובן מוקדם לדעת אבל נראה מה יהיה.
    .
    מיאמי משדרים שהם עדיין כאן. מסג' רסיבד.

  2. מה עם הגאונות של רונדו? איך שנעלמת לה הגאונות שנעלמים לברון דיוויס פירס אלן וגארנט😂😂😂😂
    גאון בשקל מה שנקרא.
    אולי קאווי ופול גורג יחזירו לו את הגאונות 😂😂😂
    דומה לגאונות של דריימונד עם קרי קליי ודוראנט. מעניין אם היה גאון לצד דניס סמית או בן סימונס 😂😂😂.
    הכסף על רונדו זה נראה לי זריקת הכסף הכי מיותרת בתולדות הליגה החתימו עוזר מאמן ב15 מיליון דולר 😂😂😂
    לפחות אולי יתנו לו להחליף את העגל שעל הקווים שם נראה אם יש משהו מהגאונות בתור מאמן?

    איזה ניגוב דריי הביא על ביומבו נוק אאוט מהדהד איזה טריפל דאבל יאללה תוצרת ראס. משחק הבא הוא מקבל את השיקצה 😂😂😂

    וואלה ציקו ניגבתם את לילי באטלר נזכר לשים 30 סוף סוף. כל הכבוד לכם.

    מה עם אינדיאנה אשך? אמרת לי גמר מזרח ינצחו את הנטס!! בסידרה!! תכף ראס עובר אותם בטבלה.
    רזיאל נושם לרווחה קמבבוקר נתן לאיינג וסטיבוט עוד קצת אוויר לנשימה שאני לא יודע אם זה טוב לבוסטון.

    מה עם יוסטון אמרו לי שהמשחק שלהם יותר כיפי ומהנה מהבידודים של הארדן אני מסתכל בטבלה ואני רואה אותם מקום 14. אז מה גון וול אש?
    את הארדן אני רואה מקום 2 וזה בלי שדוראנט כמעט שיחק.
    כל הקבוצות האלה יחזרו למקומם הטבעי זה היה סתם התלהבות מהרגע שעוד היה להם כוח והם היו טריים עם הרגליים.
    אם מישהו יתן לאולדיפו מקס הוא יהיה כסיל אמיתי הוא נראה שחקן ששיאו מאחוריו. מידי פעם יכול לתת הצגות אבל זה לא אותו שחקן דל לפני שנתיים.

    טנש ממשיכים לנגב לבולס אין כלום בצבע כל סנטר גדל גוף שוחט אותם.

      1. בבוסטון הוא יפרח רק אם סטיבנס לא יהיה שם.
        רק נזכיר שהוא היה הכוכב כשהטריו פורק אבל לא הסתדר עם סטיבנס, מעניין למה?….
        לגמרי מסכים שב LA הוא יפרח.
        ושימון, אם הוא לא היה נפצע בשיקגו בפליאוף שיקאגו שלו ושל גיימי היתה מעיפה את הסלטיקס ואני הייתי מתחיל לנדנד שנה שנתיים מוקדם יותר.

          1. רביד, אז סטיבנס מאמן טוב לטעמך?
            מאמן שכמעט הפסיד בפליאוף לטורונטו? מאמן שהפסיד למיאמי?
            מאמן שעם 4 אולסטארים לא מצליח להגיע לגמר אן בי איי במזרח חלש?
            מאמן ששנה עם 3 אולסטארים נכנס לכזה סלאמפ?
            כנראה שיש לנו הגדרות שונות למאמן טוב.

            1. כן, הוא מאמן טוב בעיני במיוחד כשרוב העבודה נעשית לפני המשחקים (פיתוח שחקנים, הטמעת שיטה וכדומה) בדיוק כמו שאר המאמנים בליגה הוא לא מושלם והשנה הדברים לא הולכים כמצופה אבל כמאמן אתה לא תלוי בעצמך אלא במה שאחרים עושים.
              הוא לא הגיע עם 4 אולסטארים לגמר כי לא היו לו ארבעה אולסטארים, וגם השנה אין שלושה אולסטארים בקבוצה אלא אם כן אתה חושב שקמבה אחד מעשרת הגארדים הטובים בליגה (הוא לא) או שג׳יילן אחד מעשרת הוינגס הטובים בליגה (עדיין לא אבל הוא מאוד קרוב, שנה הבאה הוא כבר יהיה שם בוודאות).

    1. בדיוק – שמעון התעלמת מזה בצורה אלגנטית.
      איך אתה מסביר את זה, כל הזמן נותנים לו למסור חופשי כי זו ההוראה מגבוה? למה לא שמים עליו יד על הפרצוף כמו שעושים לך בשכונה? הרי יודעים שהוא ימסור לקרי לשלשה (פח של אסיסט, לא נחשב )

        1. כמנהיג אנטיפה (יחד עם סת' רוגן, שאחראי על הפצת פייק ניוז אבל לאחרונה מתמקד בלשקר לכולם שהשקית במקרר עם החסה נוזלית היא שלי), עובד במרתף העינויים של סורוס (התקדמתי לאחראי שטיפת רצפה. מי ידע שרוב מי הכינרת שלנו הולכים בעצם לפה?) וג'ון קנדי ג'וניור החושף האמיץ תחת זהות בדויה – אני חייב להגיד שאתה טועה.
          *קריצה*
          דקסטר נעלם סתם, אין לו שום קשר לספירת האסיסטים של דריימונד.
          *קריצה בסגנון לוסיל בלות'*

          1. אישית אני חושב שכל ספירת האסיסטים בתקופה המודרנית שבורה. האסיסטים שורשמים למי שהוא לא יוקיץ' הם מאה אחוז פייק.

            1. כן. זו לגמרי הפעם הראשונה שאנחנו מנהלים איתך את הדיון הזה.

    2. עזוב, לא נצליח לשכנע אותו ושות'
      בלי דריי לא היו ל GS אליפויות בכלל.
      וברצינות שימון, אתה חושב שביומבו יכול לתת 19 אסיסטים? להוציא מתפרצות כל כך טוב כמוהו?
      כמו שכתבתי בבוקר, תן לי את החוזה של דריי וקח את קמבה במקום.
      איפה חותמים?

    3. זה בכלל איך שהליגה סופרת אסיסטים, גם הבן של שמעון היה מסיים עם 19 אם היה משחק עם סטף, אכן לא חוכמה, שמעון צדק בסופו של דבר

      1. ראית בכלל את המשחק? או שאתה מסתכל רק על הבוקס סקור? אסיסטים מדהימים כשהוא מפטם את כולם כשסטף רק בודדים מה 19.אין הרבה מוסרים כמו דריי בליגה.
        רבע שלישי ב 6 דקות ראשונות הלוחמים קלעו 3! נקודות כשדריי וסטף על הספסל. ב 6 הדקות הבאות הלוחמים קלעו 27 נקודות כש"הנגר" דוחף אותם אסיסט אחרי אסיסט תוך שהוא משתף את כולם.
        אם לשמעון יש קצת שכל בקודקוד ייתן לבן שלו לראות בלופ את הביצועים של דריימונד שילמד

    4. מבקש ליד השם של דריימונד להוסיף בשביל ארגון שב"ר את צמד המילים "לא אולסטר" … מסתבר שיש לא מעט יכולות על מגרש הכדורסל מעבר לקליעה שחשובות.. דריימונד לא צריך לקלוע ואת היתרונות האחרים שלו הוא ממקסם העונה.

      1. דריימונד היה ענק הלילה, אף אחד גם לא לקח לו את יכולת ניהול במשחק, הקטע שכמות האסיסטים שלו נובעת משני דברים עיקריים גרביטציה והתנועה הבלתי פוסקת של קרי שפותחת את כל המשחק, והחיתוכים של שאר שחקני השדה. בכללי כל דרך ספירת האסיסטים בליגה שבורה כדי לנפח סטטיסטיקות ודריימונד הוא נהנה עיקרי מהספירה הלקוייה.
        .
        הייתה שם את דריימונד ב90 אחוז מקבוצות הליגה והוא היה נעלם לספסל האחורי כי הוא נגר בין נגרים, למזלו יש לו את קרי.

        1. דרך אגב ה״מנוע״ של הקבוצה והחלק החשוב במכונה הוביל את גולדן סטייט שנה שעברה ללא קרי למקום אחרון בליגה כאשר האופנסיב רייטינג של הקבוצה במקום האחרון.

          1. כן. כל היכולת שלו תלויה רק בזה שהוא יודע איך למצוא שחקנים שזזים כל הזמן. זה כל כך פשוט שכל שאר השחקנים יכולים למסור כל כך הרבה אסיסטים. כל השאר, למעט חמישה, פשוט לא רוצים.

            1. די נו התחלנו עם הבוחשיט הרי שיטת המשחק עונה שעברה היא אותה שיטה של השנה, קר דוגל בשיטה אחת גם אם היא לא ממקסמת את כל השחקנים (כנראה כמו דאונתוני הוא לא יודע שיטה אחרת).

              בסוף השינוי העיקרי בסגל הוא קרי. גרין הוא מעמסה כיוון שהוא לא יכול לקלוע משום נקודה על הפארקט במשהו שקרוב ליעילות למרות שאין אף מגן קילומטר ממנו.

              שוב דריימונד מוסר בחסד אף אחד לא לוקח לו את זה אבל גם ככה אבדיה, אחד תקוע על הספסל בוושינגטון והשני מועצם, אותו דבר שליקקו פה באתר לפלייאוף רונדו בלייקרס … מה קרה פתאום?

            2. קליעה זה לא הכל.
              אתה לא צריך יותר מ-3 קלעים בחמישיה כדי לבנות קבוצה טובה.
              יש קבוצות כמו הקליפרס שמחזיקות קלעים על הספסל כדי לא להריץ את כל הקלעים ביחד (גם ג"ס אגב עם ויצמן ופסקל).

  3. אחלה סיקור
    הביצוע הכי מרשים של הלילה שייך לקליפרס כמו שכתבת : "…השתלטו על המשחק לחלוטין כשהם נותנים רבע שני של 17-221 עם שליטה מוחלטת…"
    היי סקור מטורף. קוואי הזה פושטק לא קטן
    🙂

  4. תודה על הסיקור.
    *
    פרגון למפסידה: כיף לראות את ההורנטס. יש שם המון בלגן והם מסוגלים לזרוע אותו גם אצל היריבה כשפתאום הם מתחילים ללחוץ על כל המגרש. גם משחק מלהיב ומלא מסירות (גם כשלאמלו מוסר רק 6 אסיסטים).

  5. תודה דור
    שרודר חוזר עם 22 לניצחון
    גרין עושה טד עם 19 אסיסטים
    קאפלה 21 ריבאונדים
    מיאמי ובוסטון מתאוששות
    פניקס מנצחים

  6. ששת המשחקים הבאים של ג"ס: ליקרס (ח), בליזרס (ח), פינקס (ח גב לגב), פגרה, קליפרס (ח), גאז (ב), ליקרס(ב). כל הקבוצות מעל לג"ס בטבלה. שני נצחונות זה מינימום, 3 – 3 סביר. 4 נצחונות פירושו ניצחון בסיבוב ראשון בפליאוף. יותר מזה אליפות.
    .
    הבעיה העיקרית? חסרון של רכז טוב לחמישי השניה שמשחקת 6 דקות בתחילת רבעים שני ורביעי. היום שיחקו ויזמן, ויגינס, לי, פסקל וונמיקר. בשש דקות ראשונות של רבע שני הם קלעו 3 נקודות וספגו 15. ברבע הרביעי קר נשבר ואחרי שלקח פסק זמן 30 שניות לתחילת הרבע החליף את ויזמן בטוסקנו אנדרסון פחות משתי דקות לתחילת הרבע. האשם העיקרי ונמיקר שלא יודע להזיז את ההרכב הזה (בעיתי כשלעצמו).

  7. הראפטורס היו הלילה כמעט בלי כל צוות האימון שלהם שנכנס לבידוד (ופסקל סיאקם). מזל שסקריולו בדיוק סיים בידוד אחרי שאימן את ספרד ולקח את המושכות.

  8. אני אוהב את הלילות בהן דיימונד מאכיל את השבורים קש…
    אני עוד יותר אוהב את הטיעון "לא אסיסט…"
    בעיקר אחרי שבודקים ומגלים שהוא במקום השלישי בליגה אסיסטים לחיי אפ או לדאנק…
    .
    זה שהסאנס על הדרך שוב נתנו רבע רביעי מרשים, זה בונוס…
    .
    להבדיל מיוטה, הסאנס לא קונטנדרים. אבל הכיוון נכון, והעתיד מעודד.
    .
    תודה, דור. יפה לראות אבא שככה משוויץ בהן שלו. רגעי הנחת האלו, צריך לאמץ אותם ולחבק אותם. הם הופכים את המאמץ למשתלם.

      1. אני יודע שאתה מאותגר חשבונית, אז אעזור לך –
        בליגה מודדים נתונים בממוצע למשחק. המשמעות היא שהמשחק ממוצע, זאת אומרת גם כאשר לוקחים בחשבון את המשחקים הרעים, יש רק 2 שחקנים בליגה עם יותר אסיסטים לחיי אפ או לדאנק.

        1. אני תמיד אמרתי שיאנג הוא השחקן הטוב בליגה. אני תמיד ירדתי מהעגלה של יאנג. אני תמיד אמרתי הכל ושלפתי את מה שאמרתי ברגע המתאים (שמעון בזה אתה באמת טוב – לשלוף מתוך כל מה שאמרת את מה שתמיד היה רלוונטי)

            1. אתם לא אומרים זה הקטע, מרוב שאתם מפוחדים כמעט לא ניתן למצוא דעות שלכם 🙂
              אתם אומרים בדיעבד בניתוחי בוקס סטט מתקדם
              וגם שם וואו כמה פספוסים ואייברולים יש לכם.

              ניסני פעם היה מגיב בחופשיות יותר, היום בקושי דעה אפשר לחלץ ממנו חחחח
              מה עם בראדלי ביל לא רוצה על פורטר? חחחחחחחחחח

            2. שמעון אם לא שמת לב הייתי מגיב פעם יותר.. היום זה ילדים עבודה ושאר תירוצים. מזל שקיבלתי אתמול חיסון וקיבלתי פאס מאירוע משפחתי ככה שאני יכול להתנגח היום באין מפריע

            3. אני לא אומר שטויות רק בשביל להגיד שאמרתי משהו, זה נכון.
              וידוע שמבחינתך לגבות דעה עם עובדות זה בעייתי. זה כבר לא דעה הרי (במיוחד לא כזו שאפשר להגיד משבעה כיוונים שונים) אם זה מגובה באיזושהי צורה.
              ואלוג'יזס כריסטוס אתה והטרייד הזה. לא תודה. הסברתי מיליון פעם ושום דבר לא השתנה. זה שאתה לא קורא שום דבר שאומרים לך לא אומר שאני צריך לעבוד כפול.

            1. שמעון עם איך שאתה קורא את לוח התוצאות.. אני מניח שאם אתה רואה ניקוד גבוה יותר אתה ישר מניח שאתה ניצחת. והדבר היחידי שאני מתבאס עליו כרגע זה איך שההוקס משחקים. מת שפירס יעוף כבר. זה נראה רע מאוד

            2. גם אני מבואס מההוקס לפחות כבר לא קם עבורם ומתעצבן. יש שחרור מירידה מהעגלה.
              נראה לי עליתי על העגלה של ראס וברוקסי והיום מיני ינגבו אותנו 🙂
              תן יותר דעות פעם היית חופשי שופך פה דעות מאז שהתגייסת לטנש יש פחות חופש, לא נורא גם אם תטעה לא נצחק עליך, כל הכיף זה לשמוע תחושות בלייב

        2. לפני ה19 או אחרי? כמה אס הוא נותן לדאנק ולייאפ שאדע

          נתון כואב לטנש

          ביומבו (5.5 נק עם 55.1% אפקטיבי, 5.6 ריב, 1.4 אס ב-21.9 דק)
          דריימונד 5.7 נק עם 42.4% אפקטיבי, 6.1 ריב, 8.7 אס ב-30 דק)

          ולביומבו אין קרי 🙂

          טייק דאת פור דאטה!

          שלא נדבר שאבדיה קולע יותר חחחחחחחחחחחח

          ניגוב, קרצוף פוליש ווקס
          מי מאותר חשבונית טנש בוא תנסה להתפלפל עם הנתון הזה כמעט הפרש של 13% אפקטיבי!!!!! לא קוראים לזה בטנש מזיק לקבוצתו יותר מאשר מועיל? לא אמרת פעם ככה על איזה אחד?

          1. טוב שמעון אני במיוחד בשבילך צפיתי בכל האסיסטים של גרין ושאר הווריירס בזריקות עד 10 פיט.
            אני סופר רק אסיסטים שאין לי ספק קל שבקלים שיהיו מספיק טובים עבורך כאלו בהן השחקן רק צריך לשים את הכדור בסל בלי לעשות שום מוב.
            מתוך 253 אסיסיטים שרשומים בליגה לגרין כרגע הוא מסר 112 (44%) מתוכם 18 לליי אפים של קרי (מה שאומר 94 לשאר הווריירס)

    1. הייתם יכולים להיות בשנים הבאות אם הייתם בוחרים בהליבורטון ולא בממושקף.
      .
      נכתב לאחר שההוקס נוגבו אתמול על ידי חבורת אנונימיים ושג"א
      .
      סליחה עידו וגיא, אני חייב להוציא את התסכול איפשהו

    2. דרימונד היה ענק הלילה עם זאת הדבר שאני הכי נהנה ממנו זה לראות את הטנ״ש יוצא ממחילתו אחרי שנוגב כל כך הרבה בקשר לגרין.
      .
      מה שמצחיק זה שאף אחד לא לקח מהנגר את יכולת ניהול המשחק, הקטע שכמות האסיסטים שלו נובעת משני דברים עיקריים גרביטציה והתנועה הבלתי פוסקת של קרי שפותחת את כל המשחק, והחיתוכים של שאר שחקני השדה וכמובן השלושות הבלתי אפשריות של קרי.
      .
      בכללי כל דרך ספירת האסיסטים בליגה שבורה כדי לנפח סטטיסטיקות ודריימונד הוא נהנה עיקרי מהספירה הלקוייה.
      .
      הייתה שם את דריימונד ב90 אחוז מקבוצות הליגה והוא היה נעלם לספסל האחורי כי הוא נגר בין נגרים, למזלו יש לו את קרי, ההוכחה הטובה ביותר של זה היא העונה הקודמת, ה״מנוע״ של הקבוצה והחלק החשוב במכונה הוביל את גולדן סטייט ללא קרי למקום אחרון בליגה כאשר האופנסיב רייטינג של הקבוצה במקום האחרון.

      1. דרך אגב אם מישהו יוכל להביא לינק לאסיסט העשירי של גרין מהלילה (2:20 רבע שני) אני אשמח הוא מסר לקרי על קו ה3 קרי מכדרר עובר את הנגר של שארלוט כאילו היה עמוד חשמל וקרי קולע לייאף, זה נרשם כאסיסט לליאפ

          1. הליגה נהייתה הזייתית, הכי גרוע היה שקרי לפני כמה משיקים עבר שני שומרים, וקלע לייאפ ב360 מעלות ונרשם אסיסט לליאפ לנגר. תכו אחד מהבוט לבית משפחת גילרי יקום ויגיד אבל לא שינו את השיטת ספירה, לפי החוקים, מה ששינו זה איך סופרים.

          2. הבנתי שלא מוצא חן בעייניך איך שהליגה סופרת אסיסטים (אני אמנם לא מסכים איתך אבל זה לא רלוונטי לעניין) אז כאמור הלכתי וספרתי עבורך את האסיסטים שנחשבים על פי מה שאתה מאמין שאסיסט. מדובר על נתונים מנותקים לחלוטין מהספירה של הליגה כך שאסיסט שרשום בליגה למרות שהשחקן הקפיץ פעמיים, ו/או עבר שחקן ושם לייאפ ו/או עשה מוב כלשהו כדי לזרוק לא מופיע בספירה.
            לגרין יש 3.86 אסיסטים כאלו למשחק(112 סה״כ). אין עשרה שחקנים בליגה שיש להם יותר ורוב שחקני הליגה לא קרובים לזה כולל השחקנים האחרים בווריירס שאם זה היה הכל עניין של השיטה אמורים גם להיות מסוגלים למסור כך ולא אין אף אחד שפתאום עושה את זה במשחקים שגרין מחמיץ.
            לאף אחד לא סופרים את האסיסטים בצורה עצמאית ושונה על בסיס השם של השחקן וצורת רישום האסיסטים לא השתנתה במאום מאז שנות השמונים (ולא משנה כמה הזיות מגיבים תחת כינוי מזוייף יחוו על שינוי שיטת הספירה לפי החוקים או מה שלא יהיה) אז בבקשה תסביר שוב איך בדיוק כל שחקן אחר בליגה יכול לעשות את מה שגרין עושה בווריירס במקומו?

  9. תודה דור.
    .
    דריימונד היה פשוט מדהים הלילה. בעיניי הוא סוג של דמות חינוכית (עוד שניה יבוא הסיוג) הוא מוציא מראה שעם עבודה נכונה הכישרון שלך הוא מגבלה שאפשר להתגבר עליה. ועכשיו לסיוג שיפסיק להשתולל כל הזמן ולקבל טכניות. איך הוא לא לומד לשלוט בעצמו רק אלוהים יודע.

      1. אגב רזי כתבתי לך בבלוג החי. אם אתה רוצה לראות איך קבוצה משחקת עם מאמן לא טוב ויהיו הסיבות אשר יהיו (חדר הלבשה חוסר אימון חוסר אמון וכו') לך תראה את ההוקס מול הת'נדר.

        1. אותם ההוקס שדפקו את הבוט פעמיים?
          במקום שלסלטיקס יהיה סוויפ עונתי על אטלנטה האחרונים עשו שני מארסים לבוסטונאים.
          כנראה שסטיבנס לא כל כך טוב כמו שעושים ממנו פה בהופס.

  10. כן, אינדי הפסידו היום לסלטיקס אבל מי שראה את המשחק ראה גם את ההבדל בין מאמן שהוא השחקן השישי של הקבוצה שלו למאמן שמכין טוב אבל בעבודה שלו במגרש לא מספיק טובה. נייט הוציא את טייטום מהמשוואה, איך הוא עשה את זה? כשטייטום הגיע לצד שלו הוא דאג לעמוד לידו ולהפריע בכל האמצעים שיכל, בין היתר הצמדות וצעקות כביכול לשחקניו. כן, הוא לא עשה את זה כל הזמן אבל מספיק פעמים בשביל לפגוע בתפוקה.
    זה לא יפה אבל לא אסור ומביא תוצאות מידי פעם כפי שהיה הלילה.

    1. אגב, נרס התנהג דומה כלפי שחקני סלטיקס שעברו לידו בפליאוף האחרון.
      סטיבנס ישר כמעט כמו סרגל וטריקים כאלה לא בבית ספרו, גם לא פלופינג של הטאלנטים…

      1. הוא ועוד איך נבהל ואתה כנראה שבכלל לא ראית את הקטעים המדוברים. אני בכלל לא בטוח שהם מופיעים בתקצירים שהאן בי איי משדר, גם לא אלה בגרסה הארוכה שמוותרת על חלק מההחטאות. כל פעם שעבר לידו נייט צעק משהו כביכול לשחקנים שלו ובמיוחד כשהיה ברור שגייסון יזרוק לסל לא רחוק מהספסל של אינדי.

    2. גררר… סטיבוט… סטיבוט… צועק?.. סטיבוט … לא!…סטיבו …. …. סטיבו? צועק?… סטיבוט?….סטיבו… סטיבו?… סטיבותודו?… סטיבותודו!!!… סטיבווותודדדדוווו!!!!!

      1. אני יושב לך טוב טוב בין האזניים.
        חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
        ח
        ח
        ח
        ח
        ח
        ח
        ח
        חח
        ח

        ח
        ח
        ח
        ח

        ח
        ח
        ח

        ח
        ח
        ח
        ח
        ח
        ח
        ח
        ח

        ח
        ח
        ח
        ח
        ח

  11. בינתיים בכדורגל, קול ראשון של התנגדות למונדיאל בקטאר (יופי שנזכרתם) התחיל לעלות בנורבגיה כששלוש קבוצות וארגוני האוהדים החלו לקרוא להתאחדות נורבגיה להחרים את הטורניר בעקבות החדשה האחרונה שיצאה מקטאר – 6500 עובדים נהרגו בינתיים במהלך העבודות על הפילים הלבנ…איצטדיונים למונדיאל.
    כאילו, גם בישראל יש זלזול משווע בחיי פועלי בניין. הקבלן בבניין שגרתי בו בעבר ששמו שמור במערכת היה מגדולי הקוראים ללקיחת אחריות של הפועלים על מותם והתעלמות מוחלטת מאחריותם של הקבלנים (ואחריותו הספציפית בכמה מקרים) למוות, תוך כדי שהוא מכריח את הפועלים לעבוד משמרת כפולה על בניין כדי להספיק לעמוד בדדליין לא הגיוני שיכניס לו עוד קצת כסף. אבל בקטאר הניצול (והעבדות) היא ברמה קצת יותר גבוהה, ולכן החדשה על מספר ההרוגים הייתה צפויה עוד מהיום בו נקבעה מארחת אליפות העולם.
    נראה כמה משיכה תהיה לרעיון הזה. אולי לא כל הענף רקוב.

  12. נו באמת, לא האמנתי אז בדקתי בעצמי ואכן אתמול באוקלהומה שיחקו שתי קבוצות עם אותם מדים. בליגה שמקדשת ריוויוז וחוקים שונים ומשונים לא מצאו לנכון להודיע לקבוצות שזה לא לעניין ואפילו באימונים שמים וסטים בצבע אחר כדי שידעו מי נגד מי… דיויד שטרן מתהפך בקברו אל מול המראות הקשים

  13. ככל שהפלייאוף יתקרב הכוכבים הידועים – קוואי, באטלר וכן – אפילו רונדו – יחזרו לשלוט. ככל שהרמה והחשיבות עולה, כל הכוכבים מתנצנצים מיותר. דווקא לברון שמשאיר הכול על הפארקט היוםירד בתרומתו. תודה דור על הפריווי מוקדם ועד הסקירה המעולה.

  14. חחח כל טנש יצאו מהחורים אל תישבר שמעון אתה צודק הם אף פעם לא אומרים כלום רק אומרים מה לא, ועם הרבה סרקזם של שנות ה-70 תחזקנה ידיך, גרין הוא מדריך הטרמפיסט לגלקסיה (למרות שבעבר היה פחות נגר מאשר היום) מצאו גרגיר ומנסים לבשל ממנו סעודה שלמה. אני כרגע משקיף מהצד אבל אם טנש (וגרורותיהם) יגזימו – אאלץ להפשיל שרוולים ולהכנס לתמונה, וכשאני אומר "תמונה" זה כולל קארמות, אמונות תפלות, ניחוסים וכן כן, גם את פיניקס… פול זה קלף חסינות אבל לא בלתי מוגבלת. ראו הוזהרתם 🙂

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      ענק

כתיבת תגובה

סגירת תפריט