אירועי דיומא – 27.02.2021

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא 1C3E537A-112B-4EB8-9EED-309DE3CFA33C.jpeg

כדורגל ישראלי / ניר מועלם :

ליגת העל – מחזור 22 :

15:00 בני סכנין – הפועל חיפה, ספורט 1 : בני סכנין האחרונה בטבלה תארח את הפועל חיפה שאומנם במקום ה-9 אך רחוקה רק 5 נקודות מסכנין אשר רק הפרש שערים מפריד בינה לבין הפועל תל אביב שמעל הקו האדום. בני סכנין מגיעה אחרי שתי תוצאות תיקו רצופים בליגה, אבל בגביע היא ניצחה 3-0 את חדרה, ומנגד הפועל חיפה מגיעה אחרי תיקו 2-2 מול באר שבע בליגה ועם ניצחון בפנדלים בגביע על בני יהודה. הימור – סכנין חייבת לאסוף נקודות ואילו הפועל חיפה עדיין מפנטזת על הפליאוף העליון אבל היא צריכה להתחיל להסתכל למטה כי הפסד היום מכניס אותה לתוך הקלחת של התחתית, ולכן אהמר על ניצחון חוץ של הפועל חיפה.

15:45 הפועל כפר סבא – הפועל חדרה, 5 לייב : חדרה במקום ה-11 וכפר סבא ב-12, כאשר רק נקודה מפרידה ביניהן, והן מאוד קרובות לקו האדום עם נקודה אחת הפרש לזכות חדרה ו-2 לזכות כפר סבא. במחזור האחרון בליגה כפר סבא הפסידה 1-0 למכבי תל אביב, אך הצליחה לנצח בגביע 2-0 את כפר קאסם, בניגוד מוחלט לחדרה שמגיעה אחרי ניצחון בליגה של 1-0 על מכבי פתח תקווה אבל עם הפסד בגביע של 3-0 לסכנין. הימור – כפר סבא בבית לדעתי תנצח את המשחק.

18:00 בני יהודה – מכבי פתח תקווה, 5 לייב : נתחיל עם בני יהודה שנמצאת במקום ה-13 מתחת לקו האדום רק בגלל הפרש שערים אבל היא ניצחה לפני שלושה ימים את קריית שמונה 1-0 במשחק השלמה מה ששיפר את מצבה והוריד את סכנין למקום האחרון במקומה, ומנגד אפשר למצוא את מכבי פתח תקווה שנמצאת בתקופה נוראית, כי אחרי שהיא ביססה את מעמדה במקום ה-3 היא כבר ירדה עד למקום ה-6 ויש לה בעיה בהתקפה לדעתי, ושימו לב שהיא לקחה ב-11 המחזורים האחרונים רק 10 נקודות מתוך 33 אפשריות מה שמעיד על המצב שלהם שהחמיר, והם מגיעים אחרי 3 הפסדים רצופים בליגה כולל ההפסד האחרון 1-0 לביתר ירושלים במשחק ההשלמה שהיה לפני שלושה ימים. הימור – בני יהודה של אבוקסיס מצליחים לנצח את פתח תקווה של גיא לוזון, מה שגורם להם לקפוץ מעל הקו האדום ומוריד את פתח תקווה למקום שמוליך לפליאוף התחתון.

18:45 מכבי נתניה – הפועל תל אביב, ספורט 3 : מכבי נתניה עושה עונה נפלאה והיא כבר במקום ה-5 בטבלה בלי כל סכנה ממשית כרגע לירידת ליגה(10 נקודות הפרש), ואילו הפועל תל אביב במקום ה-12 שמעל הקו האדום אך רק בגלל הפרש שערים עדיף. נתניה מגיעה אחרי 4-1 ענק על קריית שמונה בחוץ ועם ניצחון 2-0 בגביע על בקעת הירדן, אבל הסיפור של היום הוא הפועל תל אביב שנמצאת בתקופה מאוד טובה מבחינתה והיא מגיעה אחרי תיקו 0-0 בליגה מול בני יהודה, ניצחון בגביע 4-0 על אשקלון, אבל צריך לשים לב שהם לא הפסידו כבר שישה משחקי ליגה רצופים, כך שהם צברו 10 נקודות מתוך 18 אפשריות שזה מאזן מאוד טוב לקבוצת תחתית. הימור – אטוולד מכין הפתעה לניר קלינגר והיהלומים מנתניה ינצחו את הפועל תל אביב. אגב חשוב לציין שבן אז'ובל שחקן מכבי נתניה נותח שלשום אחרי קרע ברצועה והוא ייעדר חודשיים.

19:50 מכבי חיפה – קריית שמונה, ספורט 1 : חיפה הראשונה בטבלה פוגשת את ק"ש השביעית אשר שואפת להתברג בין השישייה הראשונה בשביל להגיע לפליאוף העליון. מכבי חיפה מגיעה אחרי 3-0 על ביתר ירושלים בליגה וגם אחרי 2-1 קטן בגביע על אום אל פאחם מהלאומית, ובניגוד אליה ק"ש מגיעה אחרי הפסד ליגה 1-0 לבני יהודה לפני שלושה ימים, ועם הפסד מפתיע בגביע 2-0 לביתר תל אביב בת ים מהלאומית. הימור – חיפה למרות החיסורים תנצח את המשחק.

כדורגל אירופי/ צפריר אוזדובה ואבי נוביק

ליגה ספרדית

סיביליה- ברצלונה (17:15)

שבוע גורלי לברצלונה. שיקבע לאן תלך העונה שלה. והכל יקבע בשני מפגשים מול סיביליה, בליגה ובגביע. בליגה ברצלונה לא יכולה להרשות לעצמה לאבד נקודות. היא מגיעה אחרי ניצחון על אלצ׳ה שבו הציגה כדורגל שוטף שיתכן ונותן קצת אופטימיות לאוהדים. ובכלל היא עוברת את סיביליה רק ב 2 נק׳ אך סיביליה שמגיעה למשחק עם 8 ניצחונות ליגה רצופים! ועם משחק חסר עלולה לעבור אותה ולהשאיר אותה במקום הרביעי, שבקנה מידה של ברצלונה זה כישלון . ביום רביעי יפגשו בגביע הפעם בקמפ נואו כאשר ברצלונה בפיגור 2-0 מהמשחק הראשון ב״ראמון סנצ׳ס פיחואן״. סיביליה תחסר את הארגנטינים לוקאס אוקאמפוס ומרקוס אקוניה. בבארסה יחסרו פאטי, ארואחו, פיאניץ, קוטיניו, רוברטו.

ליגה איטלקית

וורונה- יובנטוס (21:45)

יובנטוס יוצאת לוורונה כאשר הפער מאינטר הוא 8 נק׳ ויובה עם משחק חסר מאז הניצחון הגדול על אינטר בגביע יובנטוס מקרטעת וב 4 המשחקים האחרונים ניצחה רק פעם אחת את האחרונה קורטונה. וורונה קבוצה קשוחה ולמרות שהיא במקום ה 9 ההגנה שלה הרביעית בטיבה בליגה. דווקא מאז הניצחון היוקרתי על נאפולי וורונה לא מנצחת כבר 4 משחקים. בכל אופן אחרי הצמד המרשים של מסי יריבו הנצחי השבוע והעובדה שהשווה את כמות השערים של רונאלדו העונה (18)כריסטיאנו ירצה לחזר להוביל במאבק האישי.

ליגה אנגלית/

מנצ׳סטר סיטי – ווסטהאם (14:30)

מנצ׳סטר סיטי לא זוכרת איך נראה הפסד, אחרי 19 ניצחונות היא תנסה להמשיך את הרצף.
סיטי במקום הראשון 10 נק׳ מיונייטד במקום השני עם יחס שערים +35 (ההגנה הטובה בליגה 15 ספיגות, ההתקפה שניה בליגה אחרי יונייטד עם 50 שערים). סיטי תחסר את אקה בלבד
מולה תתייצב הישר מהמקום הרביעי ווסטהאם החזקה שנמצאת במרחק נגיעה מיונייטד במקום השני (4 נק׳ הפרש)
עם 3 ניצחונות, תיקו והפסד בחמשת המשחקים האחרונים הלונדונים ירצו לפתח מומנטום ולהצמיד לצמרת העליונה
ווסטהאם תחסר את אוגובונה, ירמלנקו ומסואקו, פרדריקס בספק.

בחמשת המפגשים הישירים האחרונים סיטי ניצחה 4 אבל בספטמבר האחרון הקבוצות נפרדו בתיקו

המספר הנוסף: רצף הניצחונות הארוך ביותר בעונת פריימרליג שייך לסיטי מ2017. סיטי הנוכחית כבר עם 13 ניצחונות העונה.

ליגה גרמנית

באיירן מינכן – קלן (16:30)

מפגש קצוות בין באיירן הראשונה לקלן שבמקום ה-13
שתי הקבוצות חייבות את הנקודות, באיירן לא רוצה לסיים את המחזור במקום השני (2 נק׳ פער מלייפציג בפסגה) וקלן לא תרצה להתקרב יותר לקו האדום (3 נק׳ מפלייאוף הירידה)
קלן עם 2 ניצחונות ושלושה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים. באיירן בחמשת המשחקים האחרונים עם 3 ניצחונות תיקו והפסד
לבאיירן יחסרו פבארד (קורונה), טוליסו,קואסי, קוסטה ונובל
לקלן יחסרו בורנאו, אנדרסון, הקטור וקיינץ

המספר הנוסף: לבנדובסקי עם קצב כיבושים משוגע 26 שערים ב-21 משחקים (ושישה בישולים)

לייפציג – מנשנגלדבאך (19:30)

השוורים המעופפים ירצו להתעופף למקום הראשון על חשבון באיירן בשביל שזה יקרה הם יצטרכו לפני הכל לנצח את גלדבאך (ושבאיירן יפסידו)
לייפציג בעונה פנטסטית עם 47 נק׳ מתוך 66 אפשריות, על אף ההפסד לליברפול בליגת האלופות הקבוצה בליגה הקבוצה עם 4 ניצחונות והפסד בחמשת משחקי הליגה האחרונים
גלדבאך במקום ה8 תרצה להיצמד לחלק העליון של הטבלה ולקוות למעידות של הקבוצות מעליה כדי להכנס להתמודדות של מקום באירופה (3 נק׳ מהמקום שמוביל למוקדמות הליגה האירופית)
גלדבאך במומנטום שלילי עם ניצחון, תיקו ושלושה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים
לייפציג יחסרו סוזובואלי ולימר
לגלדבאך יחסרו נוסח, דוקורה וקיז׳רה

המספר הנוסף: אצל לייפציג אין שחקן דומיננטי שכובש שערים, השערים מתחלקים במורה שיוויונית בין השחקנים ללא קשר לעמדה. 5 שערים- סביצר (קשר התקפי), 4 שערים- פורסברג, פאולסן (חלוצים) , אנקונקו (קשר התקפי), טאסנדה (מגן), אורבאן (בלם)
בנוסף יש עוד 9 כובשים שונים לקבוצה

אופניים / עידו גילרי

הטור של איחוד האמירויות – קטע 6:

הקטע השישי של המירוץ התנהל כמתוכנן עם בריחה על פי ההלכה שנתפסה מספיק זמן לפני הסיום כדי לתת לספרינטרים לנהל את המלחמה שלהם רק כדי להיכנע לבלתי נמנע – עוד ניצחון של סם בנט וקוויקסטפ. האירי הקדים ללא קושי רב את אליה ויויאני ופסקל אקרמן כדי לקחת את הקטע השני שלו במירוץ. בגזרת הדירוג הכללי לא היה שום שינוי כאשר הניצחון למעשה בידיים של פוגצ'אר.

הקטע השביעי והאחרון במירוץ יתקיים באבו-דאבי על פני 147 ק"מ שטוחים בגובה פני הים. תהיה זו הזדמנות אחרונה לספרינטרים שבדבוקה לגנוב ניצחון ממתלעותיעה של להקת הזאבים של קוויקסטפ. עדיין רוב הסיכויים שנראה את בנט מניף ידיים בסוף הקטע.

אומלופ הט ניוסבלאד:

עונל הקלאסיקות נפתחת בבלגיה עם המירוץ בארדנים. 200 ק"מ עם 15 טיפוסים קצרים אך חדים ותוואי גבעי מתגלגל מביאים לכאן בהתאם את מיטב הקלאסיקנים. גם כאן נראה את קוויקסטפ עם ארסנל חזק שיכלול את ג'וליאן אלאפיליפ יחד עם אסגרין, סטיבאר, ולאמפרט שכל אחד מהם יכול לקחת את הניצחון. אבל תהיה כאן תחרות גדולה מצד רבים כמו זוכה השנה שעברה יספר סטויבן או אחרים כדילן טונס וטיש בנוט לצד ותיקים כמו פיליפ ג'ילבר, גרג ון אוורמט וניקי טרפרסטרה. את ISN יוביל במירוץ ספ ונמארק.

כדורגל אמריקה / מנחם לס

מיגן רפיון מנבחרת הנשים של ארה"ב כבשה שני שערים בניצחון ארה"ב על ארגנטינה 0-6 במשחק הגמר בטורניר SheBelieves. ארה"ב זוכה זו הפעם השלישית בטורניר לנבחרות הנשים של צפון ודרום אמריקה. עם ניצחון זה ארה"ב היא בלתי מנוצחת ב-53 משחקיה האחרונים. בדרך לנcצחון ארה"ב גברה של שתיים מחמש הנבחרות הטובות בעולם – קנדה 0-2 ואז בחצי הגמר על ברזיל 0-2.

משחקים אולימפיים / מנחם לס

הלפיד האולימפי יצא לדרכו לפתיחת אולימפיאדת 2020 בטוקיו. הוא יעבור קודם כמה טקסים לפני שייצא לדרכו למרוץ הלפיד בצפון יפאן בעיר פוקושימה שסבלה מרעידת אדמה ואז צונמי ב-2011. הלפיד יעבור בכל 47 ה'פרפקטורים' ("מחוזות/מדינות) של יפן ויגיע לטוקיו לטכס הפתיחה ב-23 ליולי.

NFL / מנחם לס

ה-NFL ביקשה העלאה של 100% על מחיר זכויות השידור של MONDAY NIGHT FOOTBALL והסופרבול. ה-ESPN וה-ABA חוזרות לשדר את 'מנדיחי נייט פוטבול' ואת הסופרבול לראשונה אחרי 15 שנים. ההודעה הזאת פורסמה ב-7 בבוקר שעון ישראל ב-:BUSINESS NEWS: בבלק.ספורט.ניוז פורסם שהעיסקה היא על 2.6 מיליארד דולארים.

לפוסט הזה יש 16 תגובות

      1. ואחר הצהריים אמורה להיכנס רוח נחמדה. לא גלשתי מאז הסערה….
        רק נשאר לקוות שיהיה נסבל עם פיגוע הנפט הזה! והפיגוע הקטן במיכלית ליד סולטות אומן!
        שנשלח צוללת שתסגור כמה חשבונות בשקט ומתחת למים במפרץ הפרסי?
        IDT SO

      1. שום דבר לא מומלץ בצפון…
        זיו ממליץ שתוותר בגלל הזיהום הנוראי בצפון.
        היום בבת ים היה נקי אבל כפי ששמעתי מנתניה צפונה ובעיקר באזור דור וחיפה, שיקמונה הכל מזופת….
        חכה עוד קצת עם שחייה בים, מה גם שטמפרטורת הים כרגע 18 מעלות.

        1. אני רואה ששכחתי פסיק….
          על החוף בבת ים לא היה זפת בכלל אבל המים היו עכורים ושמנוניים.
          גם בהילטון אותו הדבר.

  1. באופן מפתיע קבוצה מאד גדולה מגיעה יחד לסיום לאחר שהתקפה של אלאפיליפ 30 ק"מ לסיום לא צולחת. זה לא מפריע לזאבים לקחת את המירוץ עם הרגליים של בלריני. הופעה מצוינת גם לISN למרות הרכב מצומצם כשונמארק מסיים במקום השלישי.

  2. אני רואה שבאיירן חזרה להפגיז כשהייתי במיים עם 3 בישולי גורצקה וצמדים לפולני ולסארז'
    אולי סוף סוף הוא יוצא מהפתיחה המאכזבת.

  3. תודה רבה סוף שבוע מעניין מה שתפס אותי
    אתמול
    .הניצחון המדהים אתמול של אנדולו בדרבי החוץ בפנרבחצ'ה ב 32 הפרש שהרס למארחת רצף של 9 ניצחונות רצופים
    גם וילארבן הפתיעה בברצלונה

    היום
    ניצחון 20 ברצף לסיטי
    רצף 1-0בחוץ הקטן והמשמעותי של הפועל חיפה בסכנין מכבי פ"ת אצל בני יהודה חדרה בכפ"ס והפועל תל אביב בקופסה
    כמובן הניצחון אחרי פיגור של מכבי חיפה על ק"ש
    הקמבק הגדול של לייפציג שמחקה 2-0 שהחזיק עד דקה 56 וניצחה 2-3 עם שער ניצחון דקה 90+3
    ובקטנה ההפסד של מכבי סל באילת

  4. מבט קצר למחר
    בליגתנו 20.45 ב"ש -בית"ר ירושלים בקרב על הפליאוף העליון משחק קריטי לירושלים.

    ספרד אתלטיקו יוצאת לויאריאל כאשר היא בתקופה לא פשוטה וחייבת 3 נק' בכדי להמשיך להתבסס בפסגה מול מי שעלתה לשמינית האיורפאית.

    באיטליה כבר בסעודת פורים של ירושלים תתארח אטאלנטה בסמפדוריה 13.30
    הקינוח 21.45 באולימפיקו רומא -מילא.

    באנגליה
    18.30 צ'לסי -מ.יונייטד במשחק חג פורים נהדר

    בצרפת ליון תצא לאמרסיי ב 22.00

    בהולנד 15.30 הקלאסיקו איינדהובן מול אייאקס כאשר הראשונה הודחה באופן כואב מהאירופאית והאחרונה בשמינית מול בויז שוויץ.

    בפורטוגל 22.30 פורטו השנייה מארחת את ספורטינג המוליכה כאשר היא במינוס 10 בטבלה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט