סיקסרס-מאבס וחמישה משחקים נוספים בליל חמישי/ רותם אלרן

מנת השף

2:00 – דאלאס מאבריקס (15-15) VS פילדלפיה סיקסרס (11-21)

המשחק הראשון של הלילה יגיע אלינו מטקסס, שם המאבס יארחו את פילי במשחק מעניין בין שניים מהכוכבים הגדולים בליגה כשדונצ'יץ' יפגוש את אמביד בקרב מערב-מזרח.

דאלאס מגיעים למשחק במומנטום טוב לאחר ניצחון מרשים מול בוסטון בזכות שלשה של לוקה 0.1 שניות לסיום המשחק, והניצחון מול הסלטיקס המשיך להם רצף מצוין של 6 נצחונות ב-7 משחקים, וברצף הזה לוקה סחב את המאבס עם 34 נקודות, 8.6 אסיסטים ו-8.1 ריבאונדים, ואחד הדברים החיוביים ביותר שניתן לקחת מהתקופה הזו עבורו ועבור הקבוצה הוא הקליעה משלוש, כשהוא קולע ב-48.3%. לרוב האחוזים של דונצ'יץ' מהטווח לא טובים ונמצאים מתחת לממוצע בליגה, וכושר הקליעה הנוכחי שלו תורם המון למאבס שפתחו את העונה עם אחוזים רעים מעבר לקשת (כרגע ממוקמת במקום ה-24 בליגה באחוזים). גם כושר טוב של פורזינגיס עזר להם, אבל הוא נמצא בספק היום וייתכן שיצטרכו להתמודד מול מובילת המזרח העונה בלעדיו.

הסיקסרס מגיעים לאחר דעיכה בתקופה האחרונה ועם מאזן 9-8 במשחקי חוץ, כך שהמשחק עשוי להיות יותר מאוזן מכפי שהמאזנים מראים. ג'ואל אמביד מוביל את הקבוצה בעונת קריירה כשהוא קולע 29.8 נקודות ביעילות הגבוהה בקריירה מכל הטווחים, ולצידו הקבוצה בנויה מאוד טוב כשטוביאס האריס ובן סימונס מספקים תרומה איכותית ככוכבים לצידו. הקבוצה נראית מצוין, אך מאזן 5-5 בעשרת המשחקים האחרונים יכול להעיד על ירידה ביכולת של הקבוצה, ולמרות זאת הם עדיין מצוינים והמשחק היום צפוי להיות מצוין.

אני מהמר היום על ניצחון צמוד של פילדלפיה.

שאר המשחקים

2:30 – ניו יורק ניקס (17-15) VS סקרמנטו קינגס (19-12)

המשחק השני ללילה ולפריוויו יגיע אלינו היישר מהמדיסון סקוור גארדן, שם שתי קבוצות שמפתיעות את כולם ונראות מצוין העונה, במיוחד ביחס לציפיות.

בהפתעה מוחלטת הניקס ממוקמים כרגע במקום השביעי במערב, מי היה מאמין. עד עכשיו הם מרשימים תחת ת'יבודו כשהוא הצליח לעשות את השינוי ההגנתי בקבוצה כשהיא מדורגת במקום השלישי בליגה עם רייטינג הגנתי של 107.7, והבעיה של הקבוצה היא ההתקפה, כשהם קולעים רק 107.5 נקודות בכל 100 פוזשנים. הקבוצה משחקת מאוד לאט והיא הקבוצה עם כמות הפוזשנים הנמוכה ביותר העונה בליגה. ג'וליוס ראנדל ואר ג'יי בארט מובילים אותה בהתקפה, כשהם בהגנה הם טובים מאוד, אך ההיעדרות של מיטשל רובינסון פוגעת בצד זה של הפארקט ובמיוחד בהגנת הצבע כשנרלנס נואל לא מספק תחליף ראוי עבורו.

הקינגס איכזבו מאוד בעונה שעברה, הראשונה של לוק וולטון במשרת המאמן, אבל העונה הם נראים הרבה יותר טוב כשפריחה של דיארון פוקס לצד עונת רוקי מרשימה של טייריס האליברטון וגם מעט התאוששות של מרווין באגלי שבחמשת המשחקים האחרונים קולע 17.6 נקודות למשחק בנוסף ל-8.8 ריבאונדים. הקבוצה מהנה לצפייה אבל נוראית בהגנה, היא ההפך של הניקס ביחס ההתקפה-הגנה כשהם במרחק נגיעה מהטופ 10 בהתקפה ובמקום האחרון בהגנה.

אני מהמר במשחק הזה על ניצחון של הניקס.

2:30 – ברוקלין נטס (12-21) VS אורלנדו מג'יק (19-13)

משחק שלא צפוי להיות צמוד במיוחד בין קבוצות בקצוות ההפוכים של המזרח כשברוקלין שממוקמת במקום השני בקונפרנס בעוד המג'יק נמצאים במקום ה-13.

הנטס מגיעים למשחק עם רצף של 7 נצחונות רצופים, הרצף הארוך ביותר בליגה, ומהצד השני המג'יק עם מאזן חצוי בעשרת המשחקים האחרונים. התוספת של הארדן לנטס הולכת ומוכיחה את עצמה כשהמזוקן לוקח על עצמו תפקיד של מנהל משחק ולראייה העונה הוא משווה את שיא הקריירה שלו באסיסטים עם 11.2 למשחק, כשהוא קולע בברוקלין ביעילות הגבוהה בקריירה מחוץ לקשת עם 41.7%. המעבר שלו לתפקיד הפליימייקר פותח הרבה מאוד אפשרויות עבור הסגל המוכשר של הנטס ועד כה הקבוצה נראית מחוברת ודברים עובדים מצוין.

מהצד השני של המצ'אפ, המג'יק לא מהווים תחרות לברוקלין, כששניים מהשחקנים החשובים ביותר שלהם גמרו את העונה – ג'ונתן אייזק שקרע את הרצועה הצולבת בבועה ומרקל פולץ שחווה את אותה הפציעה לאחר פתיחת עונה מוצלחת עבורו. הקבוצה תשחק ללא ארון גורדון והרוקי קול אנתוני. רוב השחקנים הטובים ביותר של קבוצה בינונית בכל מקרה חסרים היום, וניקולה ווצ'ביץ' לא מספיק כדי לסחוב אותם מול אחת מהקבוצות המרשימות ביותר בזמן האחרון.

ההימור שלי הוא שהנטס ייקחו את המשחק בקלות ויאריכו את רצף הנצחונות ל-8.

3:00 – ממפיס גריזליס (14-13) VS לוס אנג'לס קליפרס (10-23)

מפגש בין שתי קבוצות מעניינות, כשהקליפרס ממוקמת במקום השני במערב כשרק יוטה מקדימה אותה והגריזליס נמצאים רק במקום ה-10 במערב אך במרחק 1.5 משחקים בלבד מהווריורס במקום השמיני ובמרחק 3 משחקים מהספרס במקום החמישי.

הגריזליס מגיעים לאחר שני הפסדים רצופים ליריבות חזקות (המאבריקס והסאנס), אבל למרות זאת הם עדיין קבוצה טובה כשג'ה מוראנט מוביל אותם בגאון למרות שג'ארן ג'קסון ג'וניור עוד לא חזר מהפציעה וטרם ערך בכורה עונתית, אך ג'אסטיס ווינסלו חזר לאחרונה ו"סלו מו", קייל אנדרסון, נותן את העונה המרשימה בקריירה עד כה. הגריזליס הם מתמודדים ראויים על הפלייאוף במערב, אבל כרגע הם חלשים בפער גדול מהקליפרס שממוקמים בצמרת הליגה.

הקליפרס נראים נהדר העונה כשקוואי משחק כמעט בכל משחק ומספק את התפוקה הקבוצה, ולצידו פול ג'ורג' חוזר לעצמו עם 24.6 נקודות, 6.2 ריבאונדים ו-5.4 אסיסטים, מה שגרם לו להיבחר לאולסטאר. בניגוד לחוסר החיבור בעונה שעברה לאור חוסר משחקים משותפים של הצמד המוביל, העונה הם משחקים הרבה יותר ביחד והתוצאות לא מאחרות להגיע. הקבוצה נראית טוב מאוד ולמרות היחלשות של לו וויליאמס והעזיבה של מונטרז הארל בקיץ, סרג' איבקה יכול להיות אקס פקטור משמעותי, זובאץ מראה שיפור וגם לו-וויל יכול להתפוצץ בכל לילה נתון.

אני מהמר היום על ניצחון של הקליפרס.

4:00 – דנבר נאגטס (14-17) VS וושינגטון וויזארדס (18-11)

משחק בין שתי קבוצות שנפגשו לאחרונה, כשבמשחק האחרון בין השתיים לפני שבוע הוויזארדס ניצחו 130-128, והיום דנבר ינסו לקחת את הניצחון במפגש חוזר.

הנאגטס מגיעים למשחק כאחת מקבוצות ההגנה הרעות בליגה כשהם ממוקמים במקום ה-21 ברייטינג ההגנתי העונה, אבל למזלם הם פוגשים את וושינגטון שמדורגת במקום ה-27 במדד, בעוד שההתקפה של הנאגטס היא מהטובות בליגה בעוד זו של הוויזארדס נמצאת בעשירייה התחתונה בליגה. למרות הנתונים הלא מחמיאים, הוויזארדס ניצחו 5 משחקים ברציפות לפני שספגו הפסד לקליפרס במשחקם האחרון, והיום המשחק יפגיש שניים מהשחקנים ההתקפיים המוכשרים ביותר בליגה, בראדלי ביל וניקולה יוקיץ', כששניהם נבחרו לחמישיות האולסטאר.

המשחק היום נוטה בבירור לכיוון דנבר, אך הוויזארדס מרשימים לאחרונה בהתקפה כשברצף 5 הנצחונות שלהם הם קלעו 122 נקודות בממוצע למשחק כשהיריבות עם 114.6, לא נתון הגנתי מרשים במיוחד כפי שניתן לצפות מהוויזארדס העונה. היום המשחק יישען בעיקר על ההתקפה כששתי הקבוצות רעות בהגנה, ובצד זה של המגרש דנבר היא הקבוצה הטובה יותר, ולכן היא גם כנראה תנצח.

אני מהמר היום על ניצחון של הנאגטס.

4:30 – מילווקי באקס (13-19) VS ניו אורלינס פליקנס (17-14)

המשחק האחרון של הלילה יפגיש בין שניים משחקני הפנים הכי דומיננטיים וקשים לעצירה בליגה כולה, והם כמובן ה-MVP המכהן יאניס אנטטקומפו וזאיון וויליאמסון שנבחר לאולסטאר בפעם הראשונה בקריירה.

הבאקס מגיעים עם 3 נצחונות רצופים תחת החגורה ונראה שהם מתחילים להתאושש מעט מפתיחת עונה קשוחה. יאניס ממשיך להרשים בעונה הסדירה, קריס מידלטון מעמיד שיא קריירה באסיסטים וג'רו הולידיי נראה מצוין השנה והקבוצה מתחילה להיראות דומיננטית הרבה יותר וכפי שציפו ממנה, וייתכן שהקשיים בתחילת העונה היו בגלל ההסתגלות של הולידיי וחוסר ההיכרות עם המערכת, וכרגע דברים מתחילים מעט להתבהר. מילווקי קבוצה טובה מכדי להמשיך להיראות כך לאורך זמן ונראה שהם עלו על דרך המלך והם הפייבוריטים לנצח את המשחק היום.

הפליקנס מגיעים לאחר ניצחון על דטרויט אמש ובמפגש הזה יש להם מספר חסרונות, הראשון בכך שהם לא מסוגלים לשמור את יאניס כשאדאמס כבד מדי מכדי לשמור אותו וזאיון לא שחקן הגנה טוב, ובמיוחד לא על מפלצת כמו יאניס. החיסרון השני הוא שהם מגיעים בלילה שני של בק טו בק לעומת מילווקי שקיבלה יום נוסף של מנוחה והשלישי הוא בכך שניו אורלינס היא קבוצת חוץ חלשה, ולמרות כושר נהדר של וויליאמסון הם נחותים ביחס לבאקס.

אני מהמר על ניצחון של הבאקס בפער גדול.

לפוסט הזה יש 97 תגובות

  1. איזה אנטישמיות לשים פילי מאבס ב2 פשוט רשעות לשמה. לא נורא יש ש.ח 48 דק נטו על ארוחת הבוקר במקום שעתיים וחצי.
    דונציק דונאט הולך להתעלל בבן סימונס ולהפוך אותו לשטיח עם 40+. דוקי דוק לא אוהב דאבל טים.
    אם פורזי משחק זה יהיה מצויין לפילי, אמביד הולך לאכול אותם בצבע.
    יהיה צמוד אולי אף הארכה אבל פילה מנצחים 3 ומטה.

    ניקס קינגס זה קבוצה בלי התקפה מול קבוצה בלי הגנה. נלך עם הניקס בכל זאת המשחק אצלם בבית.

    הארדן ינגב את המגיק

    הסרבי יעשה סביבונים על לופז ו-ואגנר ניגוב קליל של לחוס על דה שוט

    הבאקס ינגבו את קרקס השקנאי המעופף, יאניס יראה לציון מי MVP ומי סתם מנפח מספרים בקליר פאת

  2. מאנו מגבים ואז
    Celtics CEO and Governor, Wyc Grousbeck says Kyrie Irving's departure is one of the main reasons for Boston's struggles this year.
    😂😂😂😂
    דה שוט הקארמה הגיעה לחוף הוא בעצם אומר שקיירי היה צריך להיות ביג 3 והיו צריכים להיות אלופה איתו וזה שסטיבנס ואיינג לא הצליחו להתמודד איתו ולא מצאו תחליף הולם יקבלו בזבשו….
    אחלה מסר גם לליגה למעמד כוכב מול מאמן והנהלה 😂😂

    1. תודה רותם אחלה פריוויו ותודה שמעון על הציטוט שאומר בעצם בדיוק את מה שאני אמרתי. אברי, רזיאל ועגל – מן הראוי לפרסם כאן התנצלות בכתב אבל אני מציאותי אז גם "נעליים" זה בסדר 🙂
      לגבי קיירי בברוקלין – כתבת במקום אחר שמחצי הגמר נאש צריך לייבש אותו ואני דווקא חושב שלא. הוא עבר לשחק בתור SG והוא קטלני שם, כי יש לו גם חדירה ויכולת לייצר – דבר שבדרך כלל אין ל-SG הקלאסיים. אל תיסחף אחרי הזרם כאן – קיירי כוכב עליון, עזר ללברון לנצח את 9:73 וגם השנה הוא מכה על ימין ועל שמאל. חמשת הנצחונות האחרונים היו איתו – למעט אחד – הוא לא פראייר. מי יותר טוב ממנו? כמעט על כל שם אפשר להתווכח.

        1. קיירי הוא קלאץ' תמיד היה, אין לי שום בעייה שייקח זריקות אחרונות, כמו השניים האחרים שם. מה עם טרייד על האריס? ירדת מזה? אל תלחיץ הוא סנייפר אני אוהב אותו

            1. חחחח התכוונתי לג׳ו האריס שאתה עומל קשה להטריד אותו 😂😂😂

            2. אהה גו האריס ברור שמטריד אני חושב על הפלייאוף על דיוויס אמביד ואלה לא על עונה סדירה ושם הוא מותרות. חייב הגנה ברמה בסיסית. גו האריס הוא קונוס בהגנה. צלפים יש שם מספיק

    2. אני לא בטוח שהוא אמר את זה, אתה יכול להביא את הציטוט ומקור בבקשה? מה שהוא כן אמר שקבוצה עם פחות מ50% נצחונות אחרי שליש עונה היא לא מועמדת לאליפות, ושסטיבנס ואינג' לא מועמדים לפיטורים.

  3. קרב רציני בין פילי ודאלאס. לא אתפלא אם לפרוז'ינגיס נאמר שזה הצ'אנס שלו לתת משחק איכותי נגד אמביד, או שהוא יצטרך בקרוב למצוא צבעים לדירה חדשה

  4. Minnesota Timberwolves guard Malik Beasley has been suspended 12 games by the NBA after being sentenced earlier in February to 120 days in jail to be served following the 2020-21 season.
    .
    Beasley pleaded guilty to a felony count of threats of violence following a September arrest.
    .
    "I will take this time to reflect on my decisions," he said in a statement, per Shams Charania of The Athletic and Stadium. "I apologize to all the great fans out there who have supported me during this difficult time and I promise I will come back very soon as a better person and player."

  5. בוקר טוב מבגדד כאן קשבנו רזי ברקא-גורדוס מבגדד לשעבר טהרן המזרחית.
    מי נגד מי וקמה קמה ודנה קמה וקמבה גם.
    פילי השטיחו את הדונק-קציצ בשר, שלשות יש לו רק על במבות בטח שלא על ממותות בסיגנון גועל עמבה….
    טוב אני אתביית על מוצארט, נראה קצת זריקות ראש, מה אומר שימון? WWA? או WWI או BIBI או BIBICI?

  6. איזה יופי, ראסימורה בפעולה, אסיסט לליאפ קל ומצד שני ג'מיל עם יופי של שלשה וכמעט תיקו שם.
    מוצארט השחקן היחידי השנה באן בי איי עם 4 משחקים של 40 נקודות ומעלה.
    סרבי עסלי

  7. סוף רבע שלישי ושוויון
    4 ריבאונד ואסיסט בודד ולראס שוב טריפל, אותו דבר עם מוצארט אבל אצלו הפור ריבאונד אסיסטים.
    לגאון גם 24 נקודות באחוזים טובים

  8. להיות אוהד של ראס זה כמו להיות ברכבת הרים.
    מצד אחד בתחילת הרבע האחרון הוא חירב הכל עם איבודים מטומטמים ובליסטראות ושטויות במיץ עגבניות רקובות.
    היה ברור שאין לו בכלל חמצן במוח. מצד שני בדקה האחרונה הוא עושה דברים שחבל על הזמן, אסיסטים סלים ריבאונד חטיפות דליקטס…

  9. מה ג'מאל מורי ניסה לעשות במהלך האחרון? לא ברור. קח את הכדור לטבעת ויהיה לך סל קל או עבירה, או עם קצת מזל את שניהם

  10. איזה קטע שם עם ציון, מוסר לרידיק ושואל אותו מה לעשות? רדיק מוסר לו בחזרה וצועק לו תיכנס יה ממותה תכניס סל….
    וזה מה שהוא עושה.

            1. אצלי זה מידיום רייר…

            1. ו-ציונה?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט