פורטלנד בדנבר ועוד 8 משחקים ביום שלישי / עמית טבול

שלום לכולם,

יום שלישי מזמן לנו 9 משחקים נכון לעכשיו, בתקווה שאף אחד מהם לא יידחה.

השבוע נמשיך עם להקת רוקפור, בביצוע שיר ממש נחמד מהאלבום "האיש שראה הכל", לטעמי אחד מהטובים שנעשו פה. תהנו!

קליבלנד קאבלירס (21-10, מקום 14 במזרח) – אטלנטה הוקס (17-13, מקום 13 במזרח) – שעה 2:00 בשעון של בר סימן טוב

מפגש בניחוח מזרחי בין קליבלנד שחטפה באג פברואר ומתחילת החודש  משלימה מניין הפסדים ברצף. נכון לעכשיו הם במקום 14, אחד אחרי וושינגטון שלאחרונה גילתה את המתכון הסודי ל- W.

 למעט ההפסד לסאנס, כל ההפסדים האחרים הם דו ספרתיים. תאשימו את ה- lose הקשה, תאשימו את ההשבתה של דראמונד או את הפציעות של הגבוהים האחרים, זה ממש לא משנה. הכיוון הוא אחד: טאנקינג כל הדרך לדראפט ועל הדרך טרייד על אנדרה הענק.

אטלנטה לא מרשימה במיוחד. יאנג נותן הצגות מדי פעם, תרתי משמע, וקאפלה בעונה אדירה, אבל האנטר פצוע כבר חודש יחזור כנראה באפריל, קולינס בירידה משמעותית והשאר פצועים או לא תורמים מספיק.

להערכתי ה-10 של קליבלנד יהפוך ל- אהד עשרה (במבטא של יאנוש מאלכס חולה אהבה).    

אטלנטה ב-11.

אורלנדו מג'יק (18-13, מקום 12 במזרח) – דטרויט פיסטונס (22-8, מקום 15 במזרח) – שעה 2:00 בשעון של גרוטו

וואוו, יש לכם את זה ביותר משמים??

מפגש בק טו בק בין שתי קבוצות חבוטות שלא הולכות לשום מקום, שהדבר הכי מעניין שיש לי להגיד עליהן זה ששתיהן אקסיות של טוביאס האריס. ווצ'ביץ' באורלנדו וג'רמי גראנט בדטרויט הם ראשי השועלים שיקלעו מנה יפה וישמחו את המנג'רים שלהם בפנטזי. כל השאר ינסו להתבלט או להסתלבט. מי תנצח? אני מהמר על סוויפ ביתי של המקומיים עם 40 נק' ו-15 ריב' של ווץ'.

אורלנדו ב-14.  

ברוקלין נטס (12-20, מקום 2 במזרח) – סקרמנטו קינגס (18-12, מקום 12 במערב) – שעה 2:30 בשעון של יורם לס

בשקט בשקט סקרמנטו כבר עם 7 הפסדים רצופים שמגיעים אחרי 7 ניצחונות מ-8 משחקים. בדיוק כשהיה נראה שהכל מתחבר, שוב פעם הם חוזרים לסורם. פוקס והאליבורטון ממשיכים להוביל את הקבוצה כשגם בארנס והולמס משחקים לא רע, אלא שבארנס כבר פצוע 4-5 משחקים אחרי רצף משחקים מצוין (בספק להערב). זה אולי הסבר חלקי לערימות ההפסדים. באדי הילד ממשיך לקלוע באחוזים רעים מאוד וההגנה מהחלשות בליגה. 

בצד השני ברוקלין משייטת לה במקום השני במזרח עם יעילות חסרת תקדים של המוציאים לפועל. חורכי הרשתות עם שישה ניצחונות רצופים, חמישה מתוכם ללא דוראנט, כאשר השניים האחרונים היו על הקבוצות של לוס אנג'לס. דוראנט פצוע בהאמסטרינג ולא ישותף. למעשה מאז ה-6/2 הוא שיחק רק משחק אחד בעקבות פרוטוקולים ופציעות. ג'ף גרין בספק.

ברוקלין משחקת בבית ולמרות החיסרון של דוראנט יש לה עוד שני אסים: הארדן וקיירי. כשכוח אש קטלני פוגש הגנה חלשה התוצאה היא אחת: מרחץ דמים השני בעוצמתו רק לסצנת הפתיחה של רובוקופ.

ברוקלין ב- 25.

הארדן עם טריפל דאבל קטלני של 13-13-38, 8 איבודים ו-5 מהלכי כרס-סל.

ניו יורק ניקס (16-15, מקום 7 במזרח) – גולדן סטייט ווריורס (15-16, מקום 8 במערב) – שעה 2:30 בשעון של סדצקי

מפגש בין קבוצות מרכז טבלה שאך לפני שנתיים שלוש היה האמ'אמא של מפגשי הקצוות.

הסיפור המרכזי של הניקס השנה הוא ההגנה שמקשה על לא מעט קבוצות. שימו לב לנתון הבא: בשנת 2021, למעט הקליפרס אף קבוצה לא הצליחה לקלוע מולם יותר מ-120 נק'. נאחל לתיבס ולקבוצה עד 120. מיטשל רובינסון פצוע, אך יש להם את נואל שסוף סוף יקבל דקות ויכול לתת תפוקה שאיננה דפוקה כלל וכלל (בעיקר בהגנה). רנדל בעונת קריירה עם שיפור נאה בקליעה.

הווריורס השנה נשענים יותר מתמיד על היכולת הפנומנלית של סטף קרי שמתקדם בצעדי ענק לעבר עונת 90-40-50, מגרד את ממוצע 30 הנקודות לערב ומשחיל בדיוק 5 מדאון-טאון. הם לא מצליחים ליצור רצף של יותר משני ניצחונות רצופים, אך מנגד גם לא מפסידים יותר משני משחקים ברצף. מבט חטוף במרשתת מצביע על שני הפסדים בשני המשחקים האחרונים, ומשום כך אין לי אלא להיצמד לכלל ולקבוע שהערב הם מנצחים.

הווריורס ב-7.

טורונטו ראפטורס (15-16, מקום 5 במזרח) – פילדלפיה סיקסרס (11-20, מקום 1 במזרח) – שעה 2:30 בשעון של אלרועי-פרייס

טורונטו זכתה בעל כרחה לחורף מתון בטמפה לא רחוק ממרכז החלל ע"ש קנדי, במקום קור כלבים קנדי. הראפטורס "מארחים" את מובילת המזרח שמציגה מועמד חזק במירוץ ה- MVP: יואל המשמיד. בזכות השדרוג בסגל יש ריווח בפילי, וזה מפנה את הרחבה לסנטר הקמרוני שעושה מה שהוא רוצה העונה, אבל בקטע טוב: 30.3 נק' למשחק (53.6% מהשדה, עלייה של 6%, 85.3% מרשימים מהעונשין על כמעט 12 זריקות – עלייה של 4.5% ו-3.2 זריקות), 11.3 ריב', 3.1 אס', 1.3 חט', 1.4 בלוקים ו-1.2 צ'אקות בפחות זריקות מהשלוש לעומת עונה שעברה. הוא משחק יותר בפנים ביעילות גבוהה יותר ומפגין דומיננטיות שמעוררת בי מחשבות שמפליגות עד ימי שאקיל בתקופת הלייקרס. הקבוצה מנצחת – לא בכמויות – אבל כרגע זה מספיק למקום הראשון. נקווה שיישאר בריא ולא יצטרך מנוחות כל שני וחמישי.

עם כל הכבוד לכריס בושיי המפתיע, הוא וחבריו לקו הקדמי לא יכולים להתמודד עם אמביד, סימונס, טוביאס האריס (ע"ע) ושאר הקלעים של פילי. ואן וליט ופאוול המצוינים לא יעזרו להם וגם לא לאורי שבספק למשחק הערב.

פילי ב-12.

תראו אותי! אני שמח סתם פתאום

דאלאס מאבריקס (15-14, מקום 9 במערב) – בוסטון סלטיקס (15-15, מקום 6 במזרח) – שעה 2:30 בשעון של גמזו

דאלאס מתאוששים משישה הפסדים רצופים ומנצחים בשישה מתוך שמונת המשחקים האחרונים. ההפסדים הגיעו בעקבות לו"ז קשוח והניצחונות הושגו נגד קבוצות יותר קלות לעיכול. במשחק האחרון, בנוסף ללוקה גם הארדווי, ריצ'ארדסון וברונסון כיכבו.

בבוסטון המכונה חורקת. בפברואר הם הפסידו יותר משניצחו. קמבה קולע באחוזים איומים. טייטום ובראון מצוינים אבל זה פשוט לא מספיק כל עוד סמארט פצוע וכנראה גם אחרי שיחזור. אני מהמר על משחק צמוד שיסתיים בניצחון הקבוצה הביתית שגם נמצאת במומנטום.    

דאלאס ב- 4.

מילווקי באקס (13-18, מקום 3 במזרח) – מינסוטה טימברוולבס (24-7, מקום 15 במערב) – שעה 3:00 בשעון של נחמן אש

מילווקי יוצאת ממשברון שהתרחש בתקופת ההיעדרות של הולידיי (חטף קורונה). ההגנה פחות טובה בלעדיו, יש יותר עומס על שתי הצלעות האחרות של הטריו וזה התבטא בירידה מסוימת ביעילות של מידלטון. הולידיי כבר החלים ונראה מתלוצץ עם חבריו לקבוצה במשחק הקודם, אבל עדיין לא ישותף. האמת היא שגם אין צורך בכך כאשר היריבה היא מינסוטה, הקבוצה הגרועה בליגה שחווה משבר אמיתי ופיטרה את מאמנה.

בוולבס קאט חוזר לעצמו וביזלי ממשיך לקלוע אבל חוץ מזה אין שם סגל תחרותי. מילווקי תנסה להמשיך עם הניצחונות על חשבון הזאבים הרעבים לניצחונות והיא גם תצליח.

מילווקי ב-18.

דנבר נאגטס (14-16, מקום 7 במערב) – פורטלנד טרייל בלייזרס (12-18, מקום 5 במערב) – שעה 5:00 בשעון של חזי לוי

משחק עם פוטנציאל טוב. הבלייזרס ניצחו 8 מתוך 9 משחקים אבל לאחר מכן נפלו מול וושינגטון וניגפו מול פיניקס. המאזן שלהם מרשים בהתחשב בפציעות הקשות של שחקני המפתח. קובינגטון מראה סימני התאקלמות. הוא לא זורק הרבה אבל נותן 2 שלשות למשחק, קולט ריב', חוטף וחוסם כאילו אין מחר. מעל כולם יש את לילארד שלטעמי יכול לפלרטט עם תואר או לפחות מועמדות ל- MVP.

עוד מועמד רציני הוא יוקיץ שנושא על גבו את כל הקבוצה הפצועה שלו, אבל חייב יותר עזרה מהחברים, בעיקר ג'מאל מוריי שכשהוא חם אי אפשר לעצור אותו. בששת המשחקים האחרונים הוא מציג יכולת מעולה, כאשר בשלושת האחרונים הוא המטיר על וושינגטון, קליבלנד ואטלנטה 35, 50 ו-30 נק' בהתאמה. היציבות היא ממנו והלאה ואת זה דנבר חייבת ממנו לפחות בשלב הפלייאוף.

המשחק הזה יכול להתפתח לכל כיוון ואם בכל זאת צריך להכריע אז בשביל ראובן היקר אני אלך עם פורטלנד.

הבלייזרס ב-5.

לוס אנג'לס קליפרס (10-22, מקום 2 במערב) – וושינגטון וויזארדס (17-11, מקום 13 במזרח) – שעה 5:00 בשעון של יואב קיש

וושינגטון מתחילה לנצח משחקים. אמש היא ניצחה את הלייקרס בחוץ בהארכה לאחר קאמבק מרשים. גם דניאל עובד השם הצטרף לחגיגה, קלע 8 חשובות ברבע האחרון וגם שמר על לברון בהצלחה יחסית. מוקדם יותר גם פורטלנד נפלה שדודה מולם בבית. הקבוצה משחקת טוב יותר בתקופה האחרונה. ווסטברוק מגלה אחריות לעתים ואפילו בארטנס מראה ניצוצות אחרי שהתעורר משנ"צ חוזה.

הקליפרס מגיעים אחרי משחקים ביתיים קשים מול מיאמי (ניצחון), יוטה (הפסד וניצחון) וברוקלין (הפסד). פול ג'ורג' חזר לסגל אחרי פציעה מטרידה. בגדול זה אמור להספיק מול וושינגטון שתחפש מקום אחר להמשיך את התנופה.

הקליפרס ב-13.

Amitlahev

אבא במשרה מלאה, רואה חשבון, שופט כדורסל בדימוס, מכור לפנטזי, גיטריסט בהרכב ובשעות הפנאי (שאין לי) זורק מלא שלשות :)

לפוסט הזה יש 116 תגובות

  1. פריוויו מצויין לערב לא רע. אז הקינגס אחרי שבע נצחונות קיבלו שבע הפסדים, הגיע הזמן של באדי הילד לחזור לשחק לפני שעושים עליו טרייד.

  2. וואללה עמית. 9 משחקים!!! נדמה לי שאם הנטס מנצחים אטת סקרמנטו הם מסיימים את המסע המערבי ללא הפסד 7-0. אבל אולי אני טועה. אני לא טוב בדברים האלה

  3. תודה עמית אחלה פריוויו.
    1. הרצף המדהים של העגלות שלי הולך הערב להתארך למשך שעתיים – ואז להיגדע 😬 ברוקלין ינצחו אבל המסע המופלא של ווש יסתיים לצער כולנו. לא נורא – נתחיל חדש.
    2. שתי השלשות של דני באו מראס. השנייה באה ממסירה מושלמת של מוסר גדול – חודר עם הראש למעלה, מצפה לעזרה, מוציא בתזמון מושלם, כדור מדוייק בעצמה שמגיע לידיים באזור החזה, במקום שהכי נוח לקלעי לשלב אותו לתוך תנועת הקליעה. מסירה זה לא רק ראייה – זה גם טכניקה. ראס והארדן הם המוסרים הטובים בליגה.
    3. לאחר שיחות של ועד העובדים הוחלט לפנות מקום של כבוד על העגלה של הוויזארדס לטמיר ובן/בת זוגו. מקום טוב מקדימה, מאחורי הרכב פופו, ליד אורח כבוד נוסף: שמעון and his party
    התחנות הבאות: בריק סיטי, שאקטין טאון, פלייאין סנטר ופלייאוף יוניון סטיישן.

    1. 😂😂😂
      האשך על העגלה של ראס כבר 12 עונות עובר איתו מקבוצה לקבוצה משחקי בית חוץ בועות גשם קור חום הכל.
      הוא האוהד מס 1 של ראס בארץ. בתוך תוכו הוא מקווה לנצחונותיו כל ערב.
      עוד כמה נצחונות ולדעתי yp גם עולה לעגלה בתחנת שאקטין טאון.
      אם יככבו בפלייאוף יש מצב שגם יום אחד ואדיסו יחזרו לפה

    2. אוי דה שוט.
      נשבע לך שהיום פיזמתי לעצמי את "דון קישוט" ויצא לי 'דה שוט', אתה בטח מבין למה…
      תכלס' מקום במאחורה של העגלה שלך זה מאד מתחשב בעגלות כמו שלך שמתרסקות חזיתית. האשך יספוג את הפגיעה בשבילי.

      אבל ברצינות. היה צריך להחריג את LA מהBTB שהליגה הנהיגה בקורונה. זה לא הוגן ברמות גבוהות. אבל אם אתה אוהד ווסטברוק שעולמו צר כעולמו של אוהד קובי {אני…לצערי הרב! קובי לפחות נתן תמורה לאגרה…}אתה רוצה שיפסידו לאזן את המאזן המביך של נצחונות נטולי ראס.

      יש לי התערבות עם האשך על הכינוי באתר אם ברוקלין לוקחת אליפות. לדעתי הוא מתחיל להיות מוטרד..אבל באמת בעולם דמיוני שברוקלין ווושינגטון נפגשות לסדרה ממקומות 8-1 זה יהיה סוף אדיר לטלנובלה על קווין וראס.

  4. בברלי הכלבת פצע את גרין אז הם סמול סמול אבל למזלם יש ספיד פאת או highway to hell והארדן וקיירי יחגגו.
    אבל יש לי תחושת בטן קטנה שהקינגס מנצחים ב3. מאד מקווה לטעות ושהארדן יקרצף.

    המסע של ווש יסתיים הלילה בק טו בק אל איי זה לא הוגן אבל זה מה יש. המדדה ידדה על אבדיה מהספוט מקווה שאבדיה ירחיק אותו משם וראה קלטות לא של קרלייל.
    הקליפרס 20 ומעלה קל בלואו אאוט מהרגע הראשון עד האחרון.

    דונציק דונאט יבצע מעשים מגונים ברזיאל והסטיבוט שלו. צפו להרבה תלונות מוצדקות של הד"ר בבלוג החי.
    טיפ לסטיבוט שהוא קבוע לכל מאמן בליגה. דאבל טים ולחץ על לוקה לסגור את הארדוואי ויש w.
    אם פורזי ישחק זה יעזור לרזיאל מאד.
    סטיבוט לא יעשה את זה והדונציק יביא 40 ונצחון 10 ומעלה.

    אבל רזיאל אל תיפול רוחך הגאון מסרביה מקבל ספיד פאת בק טו בק מפורטלנדיה ויפנק בסביבונים סוכריות ובונבונים עם ניפוח סטט משובח ונצחון קליל 20 פלוס בלואו אאוט מהרגע הראשון לאחרון.

    יאניס יאכל גורי זאבים לארוחת ערב זאב בחלב אימו

    אמביד היום בא לנקום והוא הולך לקרצף את הראפטורים. פילי 8 ומעלה.

    סטפן ירקוד על הניקס. אבל המפגש המסקרן זה בין דריימונד לרנדל. האם דריי יתפוצץ עם 8 נק?
    המשחק יהיה צמוד גולדן 4 ומטה.

    הקאבס שהתחילו את כל ההתרסקות של ההוקס ימשיכו להכות בהם. קולינס מחכה לטרייד

    דטרויט ינצחו ב4 ומטה

    אגב הגופה של פאו גאסול חתמה בבארסה כדי להיכנס לכושר לאולימפיאדה. לדעתי באירופה הוא עדיין ינגב עם גופתו

    1. יהיה מגניב עם הגופה של גאסול באירופה. תענוג. רזיאל וסטיבוט זה כפתור ופרח 🙂 אני חושב שדובי ינגב הערב את יונתן ושות׳. מעניין אם ראס ישחק, לדעתי ינוח

  5. חחחח באתר הליגה שמו את השיקצה מס 4 בשחקני ההגנה של העונה ואת סימונס מס 2 😂😂😂😂😂
    מישהו מריץ קמפיין עצבני, פול העשיר דרך הבוס שלו?
    עלבון לאינטיליגנציה אפילו בוני לא שם את לברון 4 😂😂😂

            1. אשתי לא גומרת לרדת עלי…

            2. תספר לה שאומרים כאן שמגיע לך חיבוק חם

            3. אני מקווה שלא חסרה שם נקודה באמצע המשפט.

            4. 😀

    1. אני צ׳לסי אבל אתלטיקו השנה מפחידים. מצד שני העגלות שלי השנה בקצב טוב אז אולי יקרה נס פח כד השמן.
      עגלות כדורגל בסדר הזה:
      ריאל, פסקז׳, באיירן, צ׳לסי
      (החלפתי באיירן ופסקז׳ מטעמי ניימאר ג׳יי אר וסוציאליזם)

  6. מישהו יודע למה באם הנגר נבחר על פני רנדל? שמוביל עליו בכל דבר אפשרי כולל במיקום והוא מס 1 בקבוצה שלו?
    😂😂
    מי שבחר בטח לא ראה משחק 1 של הניקס הלך לבוקס סקור למדדי טנש ובחר משם😂😂

    1. א. באם רחוק מלהיות נגר למרות הביוב שזורם קבוע ממך.
      ב. יפה שהחלטת שכבר פורסמו מחליפי האולסטאר.
      החיים יפים בעולם שמעון.

            1. סטיבוט? …סטיבו.. סטיבוסטיבוט? סטיבוט … חרר גררר סטיבוט!! סטיבוט!!

            2. ולא רעשי רקע לא נותנים את הביט…

            3. שימון, לא יכולתי להתאפק…
              חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
              ח
              ח
              ח
              ח
              ח
              ח
              ח
              ח
              ח
              ח
              ח
              ח

              ח
              ח
              ח
              ח
              ח
              ח

              ח
              ח
              ח
              ח

  7. תודה על האיזכור עמית , לצערי אני לא רואה איך הבלייזרס מנצחים.
    הבעיה הגדולה שלהם היא ירידה ביציבות של מלו טרנט וסימונס שסחבו את הקבוצה ברצף הנצחונות .
    אם מלו ישחזר את ימיו בדנבר נקבל משחק צמוד.

  8. ערב טוב לכולם
    שמעון , זה מיועד בעיקר אליך .
    1.מאז שהצטרפתי לאתר הייתי הסניגור הכי גדול של ראס , אפילו יותר משחקן העבר .
    2.בנובמבר 2016 כתבתי פה שאם ראס יעשה ממוצע טריפל דאבל הוא יזכה ב-mvp , למותר לציין מה היו התגובות .
    3.על הטרייד כתבתי שווש. מחליפה חצי קראט בחמישה קראט .
    4.השחקן היחיד שגורם לי להחליף קבוצה זה KD .
    5.חוזר לניהול עומסים .

    1. הדבר האחרון שאני רוצה בעולם זה שברוקלין ו-ווש יפגשו בפלייאוף. כולם היו בני, זה נורא לראות אחים מתקוטטים. לגבי ל״א וה-BTB צודק זה אכזרי מדי. אם ראס ישחק זה אולי בגלל ש-ווש פתאום התחילו להאמין בעצמם קצת יותר מדי. זה יהיה נחמד אבל עדיף שינוח ו״ישפר״ קצת את המאזן דל הקבוצה בלעדיו 🙂

  9. אף אחד לא רוצה לקחת עכשיו את קמבה, הוא סחורה פגומה ואני לא רואה איך דני יצליח להתריד אותו. סתם זורק שם יותר מדיי קלינגים. כשלא הולך, הכדור צריך להגיע לטייטום לקליעות, לא לקבב-מההה

  10. קרלייל לא מאמן כל כך רע כמו שחושבים פה.
    נראה שהדונקיץ נפגע ועובר טיפול ולכן לא היה על המגרש בדקות האחרונות. הוא מוביל בנקודה, יש עונשין לזכותו והוא לוקח פסק זמן, כנראה לתת לעסיינית עוד זמן לסדר את הדונקיץ כדי שיוכל להיכנס לדקות האחרונות.

    1. והנה הוא נכנס וההפרש קופץ….
      הסטיפווק צריך ללמוד דברים חדשים.
      מתי יבינו שצריך להשתדרג גם במאמן חדש?

  11. עכשיו גם השיפוט על הפנים.
    ילה, הסלטיקס הפסידו את זה ובמקום לייצר סטריק של 5 נצחונות הם מפסידים ברצף ועם 3 אולסטארים הם בפחות מ 50% נצחונות בשלב הזה?
    מתי פעם אחרונה הם היו עם אחוז כזה גרוע?
    מאמן מקובע רובוט לא ייקח את הסלטיקס לשום מקום ואני אחד מתוך עשרות עם לא מאות אלפי אוהדי סלטיקס שאומרים את זה.

    1. יפ

      זה מה שבעצם מנחם אומר כבר 3 שנים.
      יש דיסקט והבן אדם לא יודע להחליף ולהשתנות כשצריך.
      מקובע על קולג'ים. הוא יכול להיות עוזר מאמן מעולה באן בי איי או מאמן ראשי לקבוצה שאין בה אגו. בקבוצה של כוכבים אין לו מקום….

  12. חחחח סטיבנס נותן ללוקה לייצר 2 רגעי ווי אר אול וויטנס
    סטיבוט בתוכנה לא כתוב שלא נותנים לכוכב לקבל כדור?
    טנש תכתבו לו קוד חדש פאקו יעזור לכם 😂😂😂
    איזה מאמנים יש בליגה הזאת 😂😂😂😂😂 והדבר הזה עוד נחשב מאמן טוב בטנש

  13. רזיאל אל תתבאס זה היה צפוי וברור שסטיבוט יתן לדונאט לחגוג לו על התחת הוא נותן את זה לכל כוכבי הליגה. אם היה קורא בהופס היה מקבל קצת מושג איך לאמן.
    מאזן שלילי לסטיבוט 😂😂😂
    יש לו מזל שהוא במזרח אחרת לא היה רואה פלייאוף

  14. אני רואה שאחרי שאדם סילבר לא עשה כלום מאמני ה NBA הענישו את טרה יאנג על הפלופינג ולא שמו אותו באולסטאר

    1. לטריי לא מגיע להיות באולסטאר בשכונה אצלי.
      שילמד לנצח את הניקס והקאבס קודם האפס הזה.
      חוץ מזה המאמנים והתקשורת סולדים ממנו גם ככה שנה שעברה הוא נבחר בגלל האוהדים.
      הענישו את ברוגדון המסכן

  15. פילי מקרצפים את הראפס החלטתי שאני יעדיף ש.ח על מדדה מול אבדיה
    טורנטו כאלה נגרים קלינגונים אחד אחד אבל חברה קשוחים צריכים כוכב הם בנויים מושלם כצוות מסייע.
    אשך ביינס!שלך נראה גופה

  16. קאוואי וג׳ורג׳ מנגבים יאללה ברוקסי שלח את ראס וביל למקלחת חבל שבכלל הלבישו אותם היו צריכים לנוח אחרי מסע יפה במערב

  17. שמביאים דאבל טים טוב וחזק כל התקפה על כוכב של 30 נק הוא מסיים עם 18 נק ב3 מ13 מהשדה……
    קורס מס 1 בהשתלמות לטנש ביסודות ההגנה וכיצד לא להתרפס בפני כוכבי היריבה.
    תלמיד ראשון שצריך לרשום סטיבוט

    1. השטויות שאתה רושם…
      .
      אתה באמת משוה דאבל על סנטר לדאבל על שחקן כנף?
      שתהיה לי בריא, אתה זקוק בדחיפות לקורס מזורז על איך מתנהל משחק הכדורסל מחוץ לשכונה.

      1. הוא גם שכח שהאסטרטגיה הזאת של טורונטו משאירה קלעים חופשיים לגנמרי
        לפני יומיים הם תפסו את פילי ביום קליעה רע אבל היום כל מטאטא ירה כולל קורמאז שקלע 5 שלשות אחרי שקלע שלשה אחת ב 6 המשחקים האחרונים ופילי הובילו 15 הפרש לאורך רוב המשחק

        1. טורנטו הפסידו כי אין להם התקפה לא בגלל הדאבל טים.סיאקם כל המשחק עומד לבד וזורק קרשים. הדאבל טים חיסל את אמביד
          עכשיו תאר לך דאבל טים כזה כל משחק באופן עקבי כל העונה על כוכב מה יקרה לכוכבים ואיזה תסכול יווצר וכמה הפסדים יערמו….

          1. אתה יכול לריב עם עצמך, אתה לא יכול לריב עם הנתונים
            לאורך כל העונה פילי זורקים 29 שלשות למשחק וקולעים 10 מהם ל 36 אחוז
            היום הם זרקו 38 פעמים וקלעו 17 ל כמעט 45 אחוז
            זה אקסטרא 21 נקודות למשחק בגלל שיטת ההגנה של טורונטו
            אמביד קלע 18 והממוצע שלו 30
            אז נטו פילי הרוויחו מהשיטה הזאת 9 נקודות
            עכשיו לך תריב עם הסטטיסטיקה

            1. לא קשור לסטט אם טורנטו היו קולעים זריקות לגמרי לבד היו מנצחים.
              ברור שיש דאבל טים מישהו ישאר לבד זה כל הקטע להשאיר מישהו אחר שיזרוק….

        1. אתה גם מעביר קורסים ברפואה, פיזיולוגיה, ופוליטיקה של ארה"ב?
          .
          .
          .
          (סתם, רשימה של תחומים נוספים אודותיהם כתבת שטויות חסרות בושה…)
          (אני בטוח שאם אשתדל להיזכר, אמצא עוד רשימה ארוכה של נושאים בהם הפגנת קלולסיות מרשימה)

          1. הרבה הרבה פחות מהשטויות שאתה כתבת. בפוליטיקה אני מבין כמה רמות מעליך אפילו יותר מכדורסל.
            מה עם גנץ? 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 זה יותר מצחיק מטראמפ.
            מה עם ביידן? יש!שלום? יותר עשירים בארהב? 😂😂😂😂😂
            הפרסים כבר חוגגים פורים אצל ביידן.
            בפוליטיקה אתה הרבה פחות טוב מכדורסל.
            נראה לי לכן אתה כבר כותב פחות מפחד מהשטויות? יסודות הזהירות קורס שנה א בטנש את ניסני בכלל ניטרלתם פעם היה מביע דעה בחופשיות היום בשביל מילה הוא צריך לעשות מחקר 😂😂😂

            1. לא הכרזת בידענות שמעונית קלסית שטראמפ לוקח בהליכה?
              .
              אבל על מה אני מדבר,
              איך שכחתי את ההבנה ממאירת העיניים שלך באלגברה…
              (ע"ע "מה זה אחוז אפקטיבי, ומה הוא מודד")

  18. עכשיו גם דנבר עוקפים את כרמלו בסיבוב, איך אמר חבר שלי שעובד בבורסה כשהתקשרתי אליו פעם ושמעתי אותו בשיא הלחץ – "לא עכשיו לא עכשיו – יום קשה בשווקים…"

  19. תמ"א 38 המדדה לא מחטיא שיהיה בריא איזה שחקן, יאללה כולם לסדר לראס עוד ריב' אחד, ברצף הניצחונות הפסיד פעמיים TD על כלום, לא חבל? איזה דאנק של ביל, אני עובר לדנבר לעזור לכרמלו אבל נראה לי היום באמת יום קשה בשווקים

  20. לפחות ברוקלין ניין ניין ממשיכים ברצף הארדן וקיירי משחקים נהדר ביחד, ווש בדרך לדנבר – סילבר מנסה להוריד אותנו ליגה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט