חם מהתנור: מינסוטה פיטרה את ריאן סונדרס

במינסוטה לא היו מרוצים מפתיחת העונה הנוראית של הטימברוולבס (24-7). מי שמשלם את המחיר הוא המאמן הצעיר ריאן סונדרס. סונדרס שהיה עוזר מאמן של טום תיבודו קיבל את ההובלה כשתיבודו פוטר בתחילת 2019. לאחר סיום אותה עונה הוא קיבל את התואר הרשמי אך לא הצליח להרים את הקבוצה מהקרשים למרות הכישרון שיש לו בסגל. בשנתיים וחצי תחת הנהגתו הוולבס רשמו 43 ניצחונות לעומת 94 הפסדים. כשגם השינויים בסגל עם החלפת וויגינס בדיאנג'לו ראסל, החתמת מאליק ביזלי והבחירה באנת'וני אדוארדס במקום הראשון בדראפט שהיו אמורים לשפר את הקבוצה לא הובילו לשינוי מגמה.

על פי הדיווחים הוולבס מתכננים לסגור בקרוב עם כריס פינץ' – עוזר המאמן של טורונטו. פינץ'שהתחיל את דרכו כמאמן באירופה עבר בהצלחה לג'י-ליג ועד לעונה האחרונה היה עוזר המאמן של ג'נטרי בפליקנס.

*

כמה עדכוני פציעות מרחבי הליגה:

מרכוז סמארט לא צפוי לחזור לשורות הסלטיקס עד לאחר פגרת האולסטאר. למרות שהוא חסר מאוד לבוסטון. הגארד סובל ממתיחה חזקה בשוק שתשאיר אותו מושבת לזמן ממושך.

ניקולס קלקסטון אמור לחזור במשחק הקרוב לשורות הנטס. הסנטר הצעיר והמבטיח אמור לעזור לחבורה מברוקלין בעמדה בה הם הכי חלשים. הוא נעדר מפתיחת העונה ושיחק עד עתה ב-15 משחקים בלבד בעונת הרוקי.

דלון רייט יעדר למשך שבועיים עד ארבעה שבועות . הגארד של הפיסטונס סובל ממתיחה במפשעה.

לפוסט הזה יש 39 תגובות

            1. משחקים עם 60% מהחמישייה כבר הרבה משחקים

      1. זאת היתה קבוצה חסרת כשרון בולט, סתם מאמצע הליגה הבלגית, כולל אחד רוג׳ר האגינס שאחרי זה נתן קדנציה יפה מאד בירושלים. בסופו של דבר, הפועל ירושלים ניצחה שני משחקים קשים מול ברי, אבל ברי ככל שזכור לי פשוט שיחקה משחק מסירות אדיר, כשהיא כל הזמן מצליחה לנצל את השחקנים הטובים שלה. לירושלים הגדולה אז (עם מריו אוסטין וג׳נקינס) היה פשוט יתרון כשרון בולט.
        בכל מקרה, זכור לי שכבר אז ,בדיוני סלניוז, דיברו על כריס פינץ׳ ועל ברי כקבוצה מרעננת במיוחד ששווה הרבה יותר מהשקל ורבע שהיה לה בתקציב. כריס פינץ׳ בהחלט נתן שם טביעת יד אמיתית.

    1. איזה כשרון? 😂😂😂
      לוני טאונס זה טוב כמס 3 בבוסטון או פורטלנד כזה לא יותר מזה.
      כנל דיאנגלה.
      וחוץ מהם מי עוד כשרון שם? 😂😂😂😂 נאז ריד?

      אם יחברו את דטרויט ומיני יכול לצאת קבוצה טובה שתעשה פלייאוף

      1. בלה בלה. לך תציק לLJOS עם יוקיץ' שמריץ את החברים בשביל לנפח סטאס. אל תדאג זה שפעם אחת לא תגיד משהו מטופש לא יהפוך אותך לפחות מיוחד.

    2. אומרים עכשיו שרוסאס רצה לפטר את סאונדרס לפני חודשיים אבל הבעלים התנגד. משהו פתאום בתחילת העונה הנוראי שכנע את הבעלים להסכים.

  1. לחוס מה אומר טאונס בדנבר? הוא יגדיל את ממוצע האס של הסרבי שיהיה לו סיכוי לטריפל ולא יפגע לו בהחזקת הכדור קולע גם טוב ושומר ברמה של פורטר 😂😂
    זה גם יהיה חלום לראות הגנה של יוקיץ וטאונס יחד.

  2. האינטרנט נותן לפינץ' קרדיט על ההתקפה בראשות דייוויס וקאזינס ועל שלימד את דנבר איך לשחק עם יוקיץ'. אולי סוף סוף מאמן שידע מה עושים עם טאונס?

    1. זה חלק מהאדרה והכשרת המינוי לזה שהוא מתאים.
      כמו שסיילס היה האיש של הארדן וראס והם רצו אותו ביוסטון כי אהבו את שיטות האימון שלו 😂😂😂😂😂
      אם כבר אין לו קרדיט לשיפור הגדול של בושה בטורנטו? 😂

    1. הבראדרס אוהבים מישהו משלהם😎
      תאר לך אחד כמו זליקו צועק על ראס וביל גו חיר אנד יו חיר פאס בול חיר איף דונט חאב דריבל דונט שוט פאס טו בארטנס שוט שוט
      פאק יו ראסל פאק יו ביל
      הייתי משלם לראות את זה

  3. מהלך צפוי. אך הפיתרון הוא לאו דווקא שם.

    מינסוטה הימרה לא נכון על וויגינס במקום לאבין. אני מבין את הבחירה בזמנו ואולי בדיעבד הוא לא היה מתפתח במינסוטה, אבל בדיעבד הבחירה לא הצדיקה עצמה. מה גם שוויגינס מראה שברגע ששברו לו את האגו כאחד עם פוטנציאל להיות כוכב, הוא דווקא נראה רול פלייר מוצלח שמתרכז ב-2-3 משימות שהוא מקבל.
    .
    טאונס מעולם לא הבין שקבוצה היא לא מועדון חברים. ההתעקשות שלו על ראסל חברו מרגיזה מכיוון שההתאמה ההגנתית בינו ובין ראסל היא זוועות. בסימטריה ההגנתית של חמישייה לא יכול להיות שלקבוצה יש חור בעמדה 1 ובעמדה 5 הגנתית יחד. ראסל למרות חיבתי הרבה אליו, אינו יציב, נפצע המון (כמו עכשיו) והוכיח שהוא לא מנהיג טבעי. יש לי תחושה שדווקא דינוודי היה השחקן של הנטס שיותר התאים להם בגלל האופי הקשוח וההגנה הנהדרת שלו על פוינט גארדים.
    .
    רוביו אמנם מאפשר להעמיד לידו שחקן כמו ראסל בעמדה 2 אבל ראסל ללא כדור לא עובד מכיוון שמאבד מוטיבציה לאורך זמן ללא כדור. רוביו אגב נותן את העונה הכי גרועה סטטיסטית בכל הקריירה שלו עם שיאים שליליים שחלקם מתחרים רק עם העונות הראשונות החלשות שלו.
    .
    מה שמשאיר אותי עם אנטוני אדוורדס. הנ"ל החל לשחק כדורסל מסודר רק לפני כמה שנים (היה שחקן פוטבול מצטיין) ובנוסף הוא צעיר מרוב הרוקיז השנה, כך שהוא צריך סביבה טובה שתפתח לו הרגלים נכונים. מינסוטה לא הימרה על למלו בול, כך שהם באמת מאמינים שאדוורדס הוא בעל פוטנציאל יוצא דופן (גם רמזתי במוק דראפט האחרון שככל הנראה למלו לא רצה לשחק שם מכיוון שהיו שמועות שהם דווקא רצו אותו). אדוורדס הוא בעל צעד ראשון ואינסטינקטים מטורפים, אך הוא עוד לא יודע לשחק כדורסל מסודר והשנה האיומה שלו בג'ורג'יה בו נתנו לו לעשות ככל העולה על רוחו בטח לא שיפרה את המצב. למרות שמידי פעם מתפוצץ עם מספרים יפים, הוא מסיים לא טוב בסל ומבחר הזריקות שלו מזעזע אף יותר מבמכללה. בעיני הוא חייב טיפול כמו של סיאקום (גם הוא החל לשחק מאוחר). בזמנו קייסי העבירו לניק נרס מאמן הג'י ליג של טורונטו 905 ונתן הוראה שישחק כ-PG. לא בשביל שיהפוך לכזה. אלא לקבל פרספקטיבה של ניהול משחק ויהדק את כישוריו. ברור שאדוורדס יכול גם לבד להגיע להיות סקורר של 20 נקודות מתוך שינה תוך כמה שנים. אך יש כאן עניין חשוב ועמוק יותר.
    ג'ארד קולבר זה העניין האחרון איתם. מדובר על כישרון לא קטן (שמעון הוא ממש לא נגר) שלא מצליח לקבל רצף של משחקים

  4. יש למינסוטה יופי של סגל, שווים מקום 20 בליגה בקלות. משום מה הם כבר כמה שנים אנדראצ'יברים, אולי זה ישתנה

  5. חבל על ריאן סונדרס, כי שמעתי עליו דברים טובים מאד. ככה זה ב–NBA. עולם אכזר של SHOW ME THE MONEY. אני מאמין שהוא עוד יחזור, ואם לא ב-NBA אז איזו מכללה חזקה בדיביזיה הראשונה

  6. חבל, בטוח יש לו אחריות במאזן, אבל לא לגמרי.
    מינסוטה לא שיחקו עם טאונס וראסל ביחד בקושי מאז שהשני הגיע לקבוצה.
    ויש פער משמעותי בין שני השחקנים הללו לשחקן השלישי ובטח שמעבר לכך בקבוצה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט