פורטלנד נגד פניקס והלייקרס נגד הוויזארדס בשני / רועי ויינברג

6 משחקים הלילה (ואחד שבוטל) כולל מפגש מעניין בין ההורנטס והג'אז. ממפיס תפגוש את דאלאס במשחק שיכול להיות קריטי לקראת המירוץ לפלייאוף במערב. הפוקוס יהיה על המפגש בין דווין בוקר לדמיאן לילארד ב-04:00.

04:00-פניקס סאנס (10-19)-פורטלנד טרייל בלייזרס (11-18)

המשחק המרכזי של הלילה. בצד אחד יש לנו את פניקס הרותחת שניצחה 11 מ-13 משחקים. נראה שהסאנס הבינו איך לשחק ביחד, כשכריס פול משחק כמו אול-סטאר עם 19.1 נקודות, 8.2 אסיסטים ו-2.2 איבודים למשחק. דווין בוקר קרוב ל-50-40-90 בתקופה הזאת, מייקל ברידג'ס עושה עבודה טובה והספסל נותן טון. פניקס עושים את הדברים הנכונים בהגנה לכל אורך העונה, והעומק משפיע גם בהתקפה כששאריץ', קראודר, קמינסקי, אייטון, ברידג'ס, ג'ונסון ופיין קולעים בין 9 ל-13 נקודות למשחק באותה ריצה.

בצד של פורטלנד יש את לילארד שמחזיק את הקבוצה בלי מקולום ונורקיץ' הפצועים. מלבדו בולטים גארי טרנט ואנס קנטר שהופכים את הקבוצה לשלם הגדול מסך חלקיו. הם אחת ההתקפות הטובות בליגה בפברואר, והכל מתחיל מלילארד. לכן גם המשחק הערב, פחות או יותר, תלוי בו.

לילארד ופול שניים מטובי הרכזים בליגה. המצ'-אפ ביניהם יכריע את המשחק: היכולת של פניקס להגיב לדיים, אולי אפילו עם שומר גדול יותר כמו מייקל ברידג'ס. בצד השני קשה לראות את ההגנה של הבלייזרס עוצרת את CP3, בוקר והשאר. לכן היום אני עם פניקס.

04:00-יוטה ג'אז (6-24)-שרלוט הורנטס (15-14)

איך עוצרים את יוטה? כל הליגה רוצה לדעת. הקליפרס הצליחו לנצח אותם הודות למשחק גדול של קוואי לנארד ופול ג'ורג', דנבר ניצחה אותם במשחק בו כמעט כל זריקה נכנסה במחצית הראשונה. השילוב בין היכולות האישיות של מיטשל וגובר, התקפה שמחפשת את הזריקה הפנויה והגנה חזקה הפך אותם לכוח משמעותי בליגה.

ההורנטס קבוצת התקפה טובה, אבל פחות מוכשרת מיוטה. המשחשק הזה צפוי להיות מהנה במיוחד לחובבי התקפות, בהתחשב בכך ששרלוט מובילה את הליגה בשיעור הסלים שהגיעו מאסיסט ויוטה אחת מקבוצות ההתקפה הטובות בליגה. השילוב של למאלו בול, דבונטה גרהאם (שלא ישחק הערב), טרי רוזייר וגורדון היווארד, השניים האחרונים בעונות קריירה, יוצר התקפה כיפית לצפייה.

הבעיה שם היא ההגנה. ההורנטס קבוצת הגנה ממוצעת, ואין להם כוח משמעותי בצבע או מישהו שיכול להקפיץ אותם לרמה של תחרות אמיתית. לכן הערב אלך על ניצחון נוסף של יוטה, במשחק שעשוי להיות מורכב יותר ממה שנראה על הנייר.

05:00-לוס אנג'לס לייקרס (9-22)-וושינגטון וויזארדס (17-10)

וושינגטון התחילה להבין דברים, מה שמתבטא ב-4 ניצחונות רצופים. הם עברו להרכב שמרווח את המגרש עם גריסון מת'יוס ומו ואגנר לצד ווסטברוק, האצ'ימורה וביל. בזכות השינוי הזה ווסטברוק משחק את הכדורסל הטוב ביותר שלו העונה, ביל ממשיך לקלוע הרבה נקודות והם יותר טובים מהיריבים שלהם.

הם בבירור מגיעים במומנטום עדיף למשחק הזה. הלייקרס יעלו בלי אנטוני דיוויס ודניס שרודר, הראשון פצוע והשני בבידוד. הם הפסידו 3 מ-4 המשחקים האחרונים שלברון לא מצליח לנצח יריבות לבד והצוות המסייע לא מספיק טוב. יכול להיות שהפתרון הוא יותר דקות למונטרז הארל, שחקן ההתקפה השני בטיבו בקבוצה, שקולע באחוז גבוה ולא זורק מספיק.

הארל בצבע יכול להיות הפתרון, במיוחד בהתחשב בחוסר ההגנה בצבע של וגנר, שעלול למצוא את עצמו אכול מתסכולים בסיום המשחק. אני חושב שהרצף של הוויזארדס יסתיים מול קבוצת הגנה טובה יותר מהקבוצת שהוויזארדס ניצחו (בוסטון, דנבר, יוסטון, פורטלנד). הלייקרס.

03:30-דאלאס מאבריקס (15-13)-ממפיס גריזליס (13-13)

ממפיס לא מצליחה לשמור על יציבות ועוברת בין ניצחונות בבלואו-אאוטס להפסדים בהפרשים גדולים. הם קיבלו את ג'סטיס ווינסלו להופעת בכורה, לא מעט זמן אחרי שעבר אליהם בטרייד ממיאמי (על ג'יי קראודר). הם הצליחו להתפוצץ מול קבוצות חלשות וקשה לנחש מה נקבל מהם הערב, כשמוראנט מסמל יותר מכולם את חוסר היציבות.

בדאלאס, אחרי פתיחת עונה לא קלה, אנחנו רואים שיפור של ההתקפה. הם ניצחו 4 מ-5 משחקים לפני הפסד לפורטלנד ומאז לא שיחקו במשך שבוע בהשפעת גל הקור הקיצוני בטקסס. לפניו הם קלעו מעל 115 נקודות בכל אחד משבעת המשחקים הקודמים, ולכן הם אולי פייבוריטים בהתחשב בהגנה הלא יציבה של הגריזליס. דאלאס.

04:00-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (18-12)-מיאמי היט (17-13)

מיאמי מתקדמת לאט אבל בכיוון הנכון, אחרי ניצחונות על הלייקרס והקינגס. ג'ימי באטלר חזר ומנסה לדחוף קבוצה שמתמודדת עם פגרה קצרה והרבה פציעות, ומצליחה להראות יותר טוב ממשחק למשחק. הפערים במזרח לא גדולים והעונה לא גמורה, אבל הקבוצה רחוקה מזאת שהפתיעה את עולם הכדורסל אשתקד.

אוקלהומה, מנגד, מפסידה לא מעט משחקים לאחרונה. חלק מההפסדים היו צמודים, כמו ההפסד לדנבר ב-2 נקודות או 2 ההפסדים בהארכה לדנבר, האחרונים היו יותר חד-צדדיים. שיי גילגיוס אלכסנדר חזר מפציעה לשורות הת'אנדר, שמשחקים עם חמישייה צעירה מאוד (ת'יאו מלדון, אלכסנדר, לו דורט, דריוס בייזלי ואל הורפורד, ששיחק כמעט פי 2.5 משחקים מארבעת האחרים ביחד). למרות היחס והביתיות של מיאמי, אני חושב שתהיה כאן הפתעה. אוקלהומה תדהים את ההיט, שעדיין לא מספיק טובים.

03:00-יוסטון רוקטס (17-11)-שיקגו בולס (16-13)

דיברנו לא מעט על סמול-בול וחמישיות נמוכות, אבל היום יכול להיות שיא חדש. הרוקטס החליטו להפרד מדמרקוס קאזינס, כריסטיאן ווד לא משחק ויש להם בסגל רק שני גבוהים אמיתיים, ג'סטין פאטון הסנטר שעדיין לא שיחק בקבוצה ורודניוס קורצוס שלא שותף במשחקים האחרונים. בלי ווד ואולדיפו הפצועים הרוקטס הפסידו את שבעת משחקיהם האחרונים.

אין סיבה שזה לא ימשיך ככה נגד שיקגו. לא ברור מה התשובה של יוסטון לזאק לאבין או אפילו לת'ד יאנג בעונת רנסנס, והבולס קיבלו לאחרונה גם את וונדל קרטר בחזרה. משחק בין 2 קבוצות לא גדולות, אבל ההגנה של הטילים בנפילה חופשית וההתקפה של השוורים יחסית טובה. שיקגו תנצח.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 187 תגובות

    1. אתה מתעלם מהפיל בכוונה?
      השיקצה סוף סוף מקבל קליר פאת!!.
      קוסט טו קוסט עם דאנקים חדירות מכל דיחפין שלשות שאגות מבטים מאיימים למצלמה אחרי דאנק על הורדרד מלטביה.
      ברוקסי ישלח את היפני והורדרד לעשות קישוט מסביב לכתר למלך.
      ראס יפרגן לו בהלחמת טבעת

      1. כל דוחפין…
        חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  1. תודה רועי!
    1.אם מישהו היה אומר לפני שבועיים שמפגש של ווש מול הלייקרס יהיה שיוויוני, היינו שולחים אותו לשחק עם ראס וביל.בתור עונש על השטויות שהוא פולט. היום זה משפט סביר. ראיתי את כל המשחקים של ווש. השינוי הכי גדול הוא ווגנר בסנטר. שחקן חכם ומגן מדהים ששינה את המשחק של ווש- בצבע הוא לא משהו. הפציעה של בראיינט שהיה מגן גרוע הצילה, אולי, לווש את העונה.
    עדיין הלייקרס עדיפים, בפער.
    2.ליליארד הוא אניגמה. מצד אחד הוא קלעי לא יאמן, מצד שני הוא צריך להתחיל לחשוש, 8 עונות ללא שום הישג משמעותי חוץ מסוויפ בגמר המערב מראות שאולי אין לו את זה כמספר 1. לטעמי הוא ולברון היו טורפים את הליגה יותר מלברון ודייויס.
    3. CP3 בגיל 35 גורם לי להעריך שחקנים גם ללא אליפויות. מדהים.

    1. חחח למה מה נראה לך לברון היה מביא תארים עם שחקני פורטלנד? 😂😂 היה בועט אותם אחד אחד.
      דמיאן יכל להביא גם 5 טבעות בסופרטים. תביא אותו לפילי במקום סימונס או טוביאס הם שוחטים את הליגה.
      דמיאן אמר כבר שאליפות זה לא הכל בשבילו ואם תושג תושג רק בדרך שלו עם החברים שלו.
      זה כמו להגיד שקרי או הארדן וכו לא מס 1.
      אין יותר מספר 1 מדמיאן

      1. סתם עושים הנחות לליארד. נורקיץ סנטר טופ 10 בליגה בלי פציעות. מקולום מס' 2 גבולי אבל בסדר, מערכת טובה. מעריך את ליליאד על הנאמנות, אבל ראבק 8 עונות עם יכולות הסקורינג שלו והוא אפילו לא בדיבור על הMVP. תחשוב על זה פול ג'ורג' בOKC מקום שלישי במערב היה במרוץ לMVP. דמיאן אף פעם לא.

  2. אני לא רוצה לנדנד אבל זה הזמן להצטרף ל TOP SHOT. זה עוד מוקדם והפוטנציאל לדעתי עצום.
    לא צריך הרבה כסף כדי להתחיל…
    בתור חובב NBA זה מדהים מה שקורה שם.

      1. אנסה בקצרה. פוסט גדול עלי. אני לא מהכתבנים הגדולים.

        כמו שאתה יכול לקנות חבילת קלפי חבורת הזבל ולא תדע מה ייצא לך ככה גם שם.
        עכשיו אם יוצא לך רון מצא מטמון אתה מאושר. אבל לכל רון מצא מטמון יש כמה וורסיות כשהמספר הסידורי הכי נמוך הוא שווה יותר.
        כל מהלך נע בין 50 עותקים ל15,000 עותקים (בינתיים).
        בדיוק כמו שכל תעשיית הקלפים חמה בארהב (מכרו כרטיס של בייסבול לפני שבועיים ב5.4 מיליון) כך גם כל האונליין התפוצץ השבוע.
        לא ניתן לקנות חבילות כי הן סולד אאוט (יוצאות 5000 בשבוע בינתיים) אז כל ניתן לסחור בין אחד לשני וככל שמצטרפים עוד אנשים כך יש יותר כסף יותר עסקאות והמכירים עולים.
        סתם דוגמא- מהלך של לברון עלה שיש ממנו 15,000 (העל מתועד בבלוקציין) נמכר שבוע שעבר ב200 דולר. היום אי אפשר למצוא בפחות מ2300 דולר.
        יש מלא מלא אופציות לכל מיני שחקנים במחירים מגוונים מאוד.

        בעצם בורסה של קניה ומכירה של שחקנים ופוטניציאל ומהלכים.

        יש עוד מלא רבדים אבל האתר מדהים ולעקוב מה קורה שם זה משהו שלא ראיתי.

        הטענה היא שכרגע יש רשומים בין 70-100 אלף אנשים. וזה בלי מילה פרסום אין שום סיבה שלא יעלה משמעותית

          1. ואני רואה עכשיו שזה משהו רשמי של הnba. מדהים. מותר להם בכלל לעשות דבר כזה? בורסה של רגעי כדורסל? (לא שהבורסה האמיתית פחות וירטואלית…)

            1. האנביאיי הכי מתקדמים בעולמות האלה. הולכים לאשר הימורים של רגעים אז זה קטן עליהם.
              זה בדיוק כמו כל קלפי הממרוביליה רק ווידאו ואונליין.

  3. בוקר טוב!!
    איזה כיף לראות את הבולס שוטפים את המגרש! סוף כל סוף יש מאמן שמבין דבר וחצי דבר בכדורסל.
    .
    שארלוט בהובלה על הגאז. מפתיע.
    .
    המשחק בין מיאמי לתאנדר בלתי צפי, השופטים שורקים על כל שטות ואין שטף משחק.

  4. יפה. דני מקבל 0 כדורים בהתקפה, הוא מצידו מצליח להישאר תקוע בפינה.
    ביל וראס החליטו חגיגית למסור אפילו פחות, מקסימום איזה פירור לברטאנס שבעצמו מעדיף לא למסור, מקסימום לשלוח כדור בין 2 שחקנים שיחליטו ביניהם מי לוקח.

  5. וושינגטון זו הקבוצה הכי פחות מהנה לצפיה בהיסטוריה.
    רכז חצי אהבל וקלעי שלא מוסר, זורקים 97% מהזריקות בלי יותר ממסירה וחצי בהתקפה.

      1. חזון השוטים/ות של תחילת העונה (גמר מערב סאנס – ג'אז) מרגיש בבוקר כזה הרבה יותר כאפשרות (רחוקה וסובלת ממנת יתר של אופטימיות, ועדיין) והרבה פחות כהזיה…
        מי היה מאמין?
        .

  6. אסור לשמור היום בליגה, מה זה?
    מזל שסניידר לא פראייר, יודע לנצל את הצ'אלנג'ים מצויין.
    כבר שני ברצף שהולך לו טוב.

  7. בתחילת העונה עוד היה די שווה לצפות בוושינגטון עם דני בחמישיה, כשעוד פעמה בו חדוות המשחק.
    היום כשהוא נזרק לקצות הרוטציה ועולה מבואס לשחק, בקושי נוגע בכדור וסתם מעביר את הזמן, אפשר מביחינתי לסגור את הפינה הזו.
    יתרון גדול בזה הוא לא לראות יותר את ווסטברוק משחק- כי הרי אין דבר גרוע יותר מלצפות בו מחרב, מנגר, מאבד ומפזר את המשחק פעם אחר פעם. לא נתגעגע..

    1. מדוייק.
      אישית מאז הסיפור עם הקורונה הפסקתי לצפות בהם, הכדורסל הכי גרוע שראיתי מאז פילי של התהליך.
      והכי מבאס שיש מלא ישראלים שרואים עכשיו NBA פעם ראשונה בחיים שלהם וחושבים שזאת הרמה בליגה..

  8. מלבד דאלאס ממפיס כל שאר המשחקים היו צמודים עד לריצה שסגרה סיפור-
    שיקגו ריצת 40-16 החל ברבע השלישי.
    פיניקס 30-6 מאמצע הרבע השלישי.
    יוטה 28-4 מסוף הרבע השלישי
    מיאמי 20-2 בפתיחת הרבע הרביעי.

  9. המלך דני הראשון…
    העבירה של לברון והתעלמות של השופטים על בארטנס זו בושה וחרפה לאן בי איי.
    אפשר לסגור את הבסטה וללכת לים…

  10. לברון פשןט שופך לאגר
    לא מסוגל כבר להיכנס לצבע ומקלינג מהשלוש
    האמת – ההגנה של הישראלי והיפני עליו הייתה מעולה היום

  11. השיקצה החטיא ברוקס החתיכת אפס 2 הסלים היחידים של לברון ברבע היו אנד וואן בקליר פאת שאבדיה על הספסל
    עכשיו תראו איך לייקרס יביאו דאבל טים על ביל שלא יקח סריקה אחרונה וראס יזרוק 😂😂

  12. הרג אותי ברוקס שבמהלך האחרון נתן לראס לשמור על לברון.
    בחיי, מזל שלברון בתחרות עם ראס על מי קולע יותר צולע מהעונשין..

    1. זה היה ברור מהרגע שהכדור הגיע לידיים של לברון מול ראס שיהיה שם סל. גם לא ניסה לעבור אותו, פשוט התקרב איתו לסל.

    1. אני לא חושב שהוא כסיל. הוא הצליח לעשות שינויים מרשימים אחרי הפתיחה הנוראית. לפני חודש זה לא היה מגיע להארכה.
      אבל הוא עושה טעויות נקודתיות עצומות.

  13. ככה להביא רק לביל די ראס אל תזרוקתמסור חסר לך אס לטריפל.
    אבדיה נשכח על הספסל מה באר5נס עושה במגרש רק ברוקס יודע מדהים שדיקצה לא שם לו 3 על הראש ככ חיכיתי לזה וברח לו הכדור 😂😂😂
    בארטנס על שיקצה זה יותר גרוע מראס על שיקצה

  14. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הרפלקס המותנה של השופטים המפגרים האלה בליגה
    לא קרה כלום, סתם שני שחקנים קפצו ובלבלו אחד את השני
    לשופט לא היה מושג מה קרה, אבל קודם כל שריקה כי משהו קרה בהתקפה

  15. זה לא משנה מה שחקנים עושים לעצמם. קעקועים על הלחי, תסרוקות הזויות – שום דבר לא נראה נורא כמו סרט ראש על קרוסו.
    זהו. הייתי חייב לאוורר.

          1. ברור.
            אבל הכוח של דייוויס קודם כל מגיע מהשיקוץ – מטרייה שיפוטית חסרת תקדים שהופכת אותו לunguardable
            בלי השיקוץ לידו הוא מאבד את המטרייה ונשאר סתם שחקן טוב (לא מתלהב ממנו בתור שחקן וכבר ציינתי את זה רבות בעבר).

  16. השיקצה נרדם ונחר בהגנה ראס ברח לו בדכ כמו שבורחים לראס ולייאפ. ראס אוהב מתח אז ניגר מהקו אבל השיקצה ניגר זריקה שהייתי בטוח שיקלע מול ראס רגע קלאסי לווי אר אול וויטנס.
    ברוקסי עשה הכל להפסיד וכמעט הצליח ביל נלחם קשה נגדם.
    ביל זה מפלץ אחד השחקנים בליגה תנו אותו ליאניס ותראו איזה קונטנדרית יש לכם.
    מסכן אבדיה נתן את משחק חייו חיסל את השיקצה לבד ב1 על 1 ולא זכה להיכנס לארץ המובטחת הוחלף לפוזשן אחרון ולהארכה

        1. תכלס זה לא 1 מ-10, ברטנס באמת צלף מטורף.
          העונה הוא חלש לרוב אבל גם בגלל המשחק המטומטם של ברוקסי וראס את ביל.
          עם סטים נורמליים ומשחק יותר מסודר וחכם היו לו אחוזים הרבה יותר טובים.

            1. סתם נותן לו להפציץ בלי בקרה זריקות קשות ורחוקות

  17. איזה ראס וביל – מנגבים את המערב – העגלות שלי במזרח 0:11 אנד קאונטינג! מי יעצור אותנו? אנביליביט שמעון לא הגעתי גם הערב נתת בק-טו-בק מהסרטים אתה מועמד חזק ל-MVP פה

    1. הערב השקעתי מאמץ אחרי 3 שעות אתמול בשכונה.
      בשכונה ניגבתי רצח בהתחלה אחכ נגמר הכוח רנדל ביצע בי מעשים מגונים נראה כמו אמביד על וונדל קרטר בפוסט עליי רכבתי עליו ועדיין שם אנד וואנס כבר לא היה לי אוויר 😂😂
      אתמול עשיתי להם 10 פעמיםם פייק ואז זריקת כדור על המגן וכדרור חזרה לסל חחחח הרגתי אותם עם זה הם לא ידעו מאיפה זה מגיע.
      היה רפה הבנה חדש שהתווכח שזה לא חוקי אמרנו לו סע סע.
      התייאש אחרי שעה בקרצופים העליבו אותי ששמו אותו עליי כל מהלך עשה עבירה חחח לא יכל לשמור קונוס הרגתי אותו מסכן וצועקים לו תעשה עבירה תעשה עבירה חחח.
      התחלתי עם 6 מ6 נצחונות ואז רק הפסדים נחלשתי הבאתי אפילו זריקה לקרש ובירד האכיל אותי נאטמאג המניאק שכבר לא נשמתי במשחקון האחרון.
      אני עוד יקרצף אותו בפעם הבאה. הוא מה זה ניגר אתמול עשיתי לו סימונס לא היה לי כוח לזוז והוא רק ניגר וניגר וניגר ורק ירדנו עליו אמרתי לו מה אתה צריך שיהיה שומר עליך בשביל לשים את הגאמפ 😂😂

      1. חחח תיזהר עם כדור על מגן בשכונה שלא תיפול על מישהו עצבני 😀 העיקר שראס מנגב את הטמיר נראה לי הוא עושה לו אנטי ניחוסון – כל משחק שהוא בא ווש מנצחים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט