NBA פורים שפיל המשך – פריוויו למשחקי יום ראשון / עמיחי קטן

בפריוויו שלי בשבוע שעבר, שעלה ביום שלישי, ניסיתי להתאים את מגילת אסתר לליגת ה-NBA, לכבוד חודש אדר שהחל קצת יותר משבוע ולכבוד חג פורים הקרב ובא. המתבונן הנבון ודאי שם לב לכך שרק כמחצית מסיפור המגילה הושלם אז, ולכן היום פורמט זה יימשך.

תזכורת מתוך ויקיפדיה: פורים שפיל (מיידיש או מגרמנית: Purimspiel; משחק פורים או מחזה פורים) הוא מופע היתולי לחג הפורים המתבסס על מגילת אסתר. זוהי למעשה דרמה קומית, שבה שחקנים, לעיתים קרובות לא מקצועיים, מופיעים בסגנון הקומדיה דל ארטה. השחקנים מחופשים לגיבורי המגילה כמו מרדכי היהודי, אסתר המלכה, אחשוורוש והמן. מופעים מסוג זה היו נהוגים בקרב יהודי אירופה מאז המאה ה-16.

המשחק המוקדם היום יביא את זאיון וויליאמסון וחבריו לארח את בוסטון בשעה נוחה לציבור הישראלי, ובהמשך נקבל בעיקר קרבות בין קבוצות במאזנים שליליים, אך גם כמה משחקים שחורגים מכלל זה, ובראשם הביקור של ברוקלין אצל הקליפרס.

22:30 ניו-אורלינס פליקנס (12- 17) – בוסטון סלטיקס (15- 14):

בלילה ההוא נדדה שנת זאיון וויליאמסון, ויאמר להביא את ספר הבוקס סקור דברי המשחק ויהיו נקראים לפניו. וימצא כתוב אשר לא קלעה החמישייה סל שדה אחד ברבע האחרון נגד פיניקס, אשר ביקשו להשלים קאמבק ולהנחיל לפליקנס עוד הפסד. ויאמר זאיון מה נעשה עם הבעיה ההתקפית של החמישייה הזאת, ויאמרו המאמן ושחקניו לא נעשה עמה דבר. ויאמר זאיון נגד מי המשחק הבא, ובוסטון באו לחצר הפרקט בניו-אורלינס, לשחק נגד הפליקנס ולהביס אותם עם התכנית אשר הכין סטיבנס. ויאמר ואן-גנדי לזאיון הנה עכשיו משחק עם הסלטיקס, ויאמר זאיון אבוא.

ויבוא טייטום, ויאמר לו סטיבנס מה לעשות באיש אשר אני חפץ ביקרו, ויאמר טייטום בלבו למי יחפוץ סטיבנס לעשות יקר יותר ממני. ויאמר טייטום אל סטיבנס, איש אשר המאמן חפץ ביקרו. יביאו הרבה דקות אשר יתן המאמן, ותרגילים אשר תכנן עבורו המאמן ואשר ניתנה לו רשות לזרוק חופשי. ונתון הדקות והזריקות על יד איש משרי המאמן הרכזים, והביאו אל האיש אשר המאמן חפץ ביקרו, ויקח המון זריקות ויאמרו עליו ככה יעשה לאיש אשר סטיבנס חפץ ביקרו. ויאמר סטיבנס לטייטום, מהר קח את הדקות והזריקות כאשר דיברת ועשה כן לקמבה ווקר המתאושש מפציעות, אל תפל דבר מכל אשר דיברת.

המפתח של המשחק הוא ההגנה של בוסטון על זאיון. הסלטיקס מתקשים להגן על הצבע, והיום עומד מולם אחד מהטובים בליגה בקליעה בצבע.

רמת עניין של משחק: B+ – משחק לא רע בכלל. בוסטון שנמצאת על קו התפר בין קונטנדריות ובין שאינה מול הפליקנס שמצאו את שני כוכבי העתיד כנראה, וכעת צריכים להתאים את שאר הסגל.

הימור: הסלטיקס לא מצליחים לשמור על יציבות. ניו-אורלינס ב-5.

2:00 קליבלנד קאבלירס (10- 20) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (11- 18):

ויקח דראמונד את ההזדמנות בקליבלנד ויקח מלא ריבאונדים, וימסרם לסקסטון וגארלנד ויקראו לפניו ככה יעשה לאיש אשר ירבה למסור לנו. וישב קובי אלטמן אל שוק הטריידים ודראמונד נשלח אל היציע אבל וחפוי ראש. ויספר דראמונד לכל חבריו ומכריו את כל אשר קרהו, ויאמרו לו כולם אם מדטרויט לקליבלנד הגעת אשר שתיהן קבוצות שלא ברור לאן הן הולכות עדיף לך לעבור, כי אלו קבוצות לא מספיק טובות. עודם מדברים עמו וג'ארט אלן הגיע, וישלח לקחת ריבאונדים ככל אשר עשה דראמונד קודם.

ויבוא פרסטי עם שחקנים לכל טרייד שמתנהל בליגה. ויאמר פרסטי לכל ג'נרל מנג'ר מה שאלתך ותינתן לך ומה בקשתך אם תיתן לי בחירות דראפט היא תעש. ויען פרסטי לשחקניו ויאמר אם מצאתי חן בעינכם שחקנים ואם עליכם טוב, ינתנו לי בחירות גבוהות בשאלתי ועתיד לקבוצה בבקשתי. כי מכרתי את הווה הקבוצה בטריידים לכל מיני קבוצות, ואילו הייתה לנו בחירה גבוהה החרשתי, כי אין הניצחונות שווים בנזק הדראפט.

המפתח של המשחק הוא הקו האחורי של סקסטון וגארלנד, כאשר יכולת טובה שלהם עוד עשויה להספיק לניצחון שיעצור את רצף ההפסדים הגדול הנוכחי.

רמת עניין של משחק: C- – שתי קבוצות שכבר איבדו עניין העונה בשלב מאוד מוקדם ומתעניינות בעיקר בטריידים שמטרתם להשיג בחירות דראפט.

הימור: הקאבס נראים אבודים לחלוטין בתקופה האחרונה. אוקלהומה ב-9.

2:00 אורלנדו מג'יק (12- 18) – דטרויט פיסטונס (8- 21):

ויאמר סטיב קליפורד וישאל את עצמו בעצב רב, מי הוא זה ואי זה הוא אשר מלאו ליבו לפצוע את כל השחקנים שלי. ויאמר לעצמו איש צר ואויב, ואין איש יודע למי הוא התכוון. וניקולה ווצ'ביץ' שב בחמתו מהאימונים ויבוא אל הפרקט, ועוד שחקן נופל באימון או במשחק ונפצע, ויאמר ווצ'ביץ' הגם אתה מבקש לגמור את העונה ולהשאיר אותי לבד לקלוע 40 כל משחק ולהפסיד, הדבר יצא מפי ווצ'ביץ' ופני קליפורד חפו.

ויאמר דניס סמית השחקן החדש של הפיסטונס, גם הנה בלייק גריפין אשר היה פעם כוכב אשר הביא את הקבוצה לפלייאוף נרקב על הספסל למרות שפעם הטביע גבוה חמישים אמה, ויאמר קייסי אנחנו רוצים להעביר אותו בטרייד. ויתלו את גריפין על הספסל אשר הטביע מעליו פעם ואמרו לו שהוא בקרוב אולי עוזב את דטרויט וחמת גריפין שככה.

המפתח של המשחק הוא ווצ'ביץ' והיכולת של דטרויט להתמודד איתו, מכיוון שההגנה של המג'יק על שחקני כנף היא סבירה וזו של הפיסטונס על הגבוהים פחות.

רמת עניין של משחק: D+ – במשחק הקודם עוד יותר נכסים עתידייים מעניינים ממה שיש במשחק הזה.

הימור: הפיסטונס קצת פחות גרועים לאחרונה. דטרויט ב-8.

2:00 טורונטו ראפטורס (15-15) – פילדלפיה סבנטי סיקסרס (20- 10):

ביום ההוא נתן ניק נרס את הנהגת הקבוצה לידי פסקאל סיאקם, וגם ואן-וליט בא לקבל כדורים כי הוא קלע הרבה נקודות. ויקח נרס את טבעתו אשר העניק לו קוואי ויראה אותה לסיאקם, וישתפרו טורונטו ויגיעו למאזן חצוי. ויוסף ואן-וליט וידבר לפני נרס, ויתחנן לו לקבל יותר כדורים כדי אולי להיבחר לאולסטאר. ויושט נרס לואן-וליט את ניהול ההתקפה כשלאורי פצוע, ויקם ואן-וליט וישפר את ההתקפה של טורונטו. ויאמר אם על המאמן טוב ואם מצאתי חן לפניו וכשר הדבר בפני המאמן וטוב אני בעיניו, ייכתב לשרטט לי תרגילים מחשבת ניק נרס המיוחד אשר הביא אליפות בתור מאמן רוקי. כי איככה אוכל וראיתי אותנו במאזן שלילי, ואיככה אוכל וראיתי באבדן שאיפות הפלייאוף.

ויאמר אלטון בראנד לאמביד ולסימונס, הנה הרבה מנוחה נתתי לשניכם ואת ברט בראון פיטרתי מהר על אשר חטף סוויפ בסיבוב הראשון של הפלייאוף. ואתם תיקחו זריקות כטוב בעיניכם מתי שתרצו, וחתמו עם זריקות קלאץ', כי כוכב אשר נכתב כאולסטאר ונחתום בחוזה המקס אין להשיב. ויקראו שחקני המשנה בעת ההיא, ויכתב ככל אשר ציווה ריברס אל אמביד וסימונס ושאר השחקנים אשר אצל הסיקסרס, ואל טוביאס האריס ככתבו וכלשונו.

המפתח של המשחק הוא ההגנה של הראפטורס על אמביד. בשנים הקודמות אמביד מאוד התקשה נגד טורונטו, אך היה זה בעיקר בגלל נוכחותו של מארק גאסול שכעת נמצא בלייקרס, כך שייתכן שהפעם יש לאמביד הזדמנות לחגוג, אך גם ייתכן שנרס מכין לו הפתעות.

רמת עניין של משחק: B – מפגש בין מוליכת המזרח לקבוצת פלייאוף מזרחית כשמאחוריהן סדרה היסטורית לא מזמן ואפשרות למפגשים עתידיים אולי.

הימור: הפעם הסיקסרס הם אלו שאמורים להיות טובים יותר. פילדלפיה ב-11.

2:00 ניו-יורק ניקס (14- 16) – מינסוטה טימברוולבס (7- 23):

ויכתוב ת'יבודו בתפקידו החדש בניקס ויחתום עם ריבוי דקות לשחקנים בולטים, וישלח ספרים ביד הרצים בסוסים רוכבי הרכש האחשתרנים בני הרמכים. אשר נתן ת'יבודו לשחקנים אשר בכל הרכב להיקהל ולעשות הגנה, להשמיד ולאבד את כל התקפה יריבה הצרים אותם ולרוץ למתפרצות. פתשגן הכתב להינתן דת בכל משחק ומשחק גלוי לכל היריבות, ולהיות הניקס עתידים ליום הזה להינקם בכל מי שירד עליהם. הרצים יצאו מבוהלים ודחופים בדבר ת'יבודו, ודת ההגנה ניתנה בתפוח הגדול.

בכל מדינה ומדינה ובכל עיר ועיר, מקום אשר אליו מינסוטה מגיעה לשחק, שמחה וששון ליריבות משתה ויום טוב, ורבים מאוהדי הקבוצה מודעים למצב, כי גברו הקשיים עליהם. ובעונת 2021 היא העונה הנוכחית אשר הגיע הריבילד של מינסוטה לציון דרך של הרבה שנים, ביום אשר שברו מינסוטה לשלוט עם כל הבחירות הראשונות בדרפאט ונהפוך הוא אשר ישלטו היריבות ומינסוטה ימשיכו להתקשות. נקהלו היריבות של מינסוטה בכל משחק שיש נגדם, לשלוח יד ולהשיג ניצחונות, ואיש לא עמד בפניהם, כי כולם פצועים או לא עושים הגנה.

המפתח של המשחק הוא טאונס שינסה לנצל את היעדרו של מיטשל רובינסון כדי לקלוע הרבה.

רמת עניין של משחק: D – יסלחו לי האוהדים, אבל אני כמעט נרדם רק מהפריוויו. עבור ת'יבודו זה יהיה משחק מעניין נגד האקסית, אבל כנראה שרק עבורו ועבור אוהדי הקבוצות.

הימור: יש קבוצה אחת עדיפה משמעותית העונה, ואלו דווקא הניקס. הניקס ב-10.

2:30 אטלנטה הוקס (12- 17) – דנבר נאגטס (16- 13):

אז התחילו קצת עם שמירות כפולות, כי גדול טריי יאנג באטלנטה ושמעו הולך בכל היריבות, כי האיש יאנג הולך וגדול. ויתקשו אטלנטה בהגנה ויחטפו נקודות רבות, ויעשו היריבות כרצונן. ובמהלך העונה הצטיינו מהיריבות נגדם חמש מאות איש. ואת קמבהווקר ואת ג'ייסוןטייטום ואת הרנדל. ואת דאגמקדרמוט ואת דרוזן ואת הלוקה. ואת ואל-וליט ואת קלארקסון ואת לוקה שוב ואת אנתוני דיוויס. עשרת שחקנים ששיחקו נגד אטלנטה הנוחה לכוכבים והצטיינו, ובהגנה לא שלחו את ידם.

ביום ההוא באה ההצגה של מארי במשחק נגד קליבלנד לפני הפרשנים. ויאמר מייק מאלון למארי במשחק נגד קליבלנד קלעת 50 נקודות ב-100 אחוז אפקטיבי וזה בלי לזרוק עונשין, בשאר משחקים אחרים מה עשית, ומה שאלתך ותינתן לך ומה בקשת עוד ותעש. ויאמר מארי אם על המאמן טוב, ינתנו גם במשחק הזה לי כדורים לעשות כדת היום, ואת המשחק הקודם אולי אשחזר.

המפתח של המשחק הוא הגנה, ובעיקר החשק אצל מי מהקבוצות להשקיע מאמצים משמעותיים בתחום. שתיהן לוקות בזה לפעמים.

רמת עניין של משחק: B- – שניים מהשחקנים המלהיבים והמוסרים ביותר בליגה נפגשים בקרב בין קבוצות שכנראה יאפשרו להם ללהוט בהתקפה.

הימור: אחת עם יותר כישרון והוכיחה שיודעת גם לעשות הגנה שצריך (AKA – פלייאוף). דנבר ב-13.

3:00 לוס אנג'לס קליפרס (22- 9) – ברוקלין נטס (19- 12):

ויקהלו הקליפרס נגד יוטה, גם במשחק עונה סדירה ללא הרבה משמעות, ויקלע קוואי עשרים ותשע נקודות, ויעצור את רצף הניצחונות של יוטה. ובשאר המשחקים אשר לקליפרס היו בתקופה האחרונה, ונוח עם לואוד מאנאג'מנט, וניצחון על היריבות ברוב המקרים, ובמנוחות של קוואי לא שלחו את ידם. והקליפרס נגד יוטה, נקהלו במשחק האחרון שלשום ונוח בשני המפגשים הקודמים, ובלואוד מאנג'מנט לא שלחו את ידם. על כן הקליפרס בעונה הסדירה, עושים את יום אחד משחק רציני ואת היום אחריו לואוד מאנג'מנט, בכל העונה הסדירה.

ויכתוב סטיב נאש תכנית משחק התקפית, וישלח ספרים לשלושת כוכביו, אשר בכל מיני פציעות ומנוחות, אלה שמשחקים ואלה שלא. לקים עליהם, להיות עושים את תכנית המשחק ההתקפית היעילה בלי להתאמץ יותר מדי בהגנה, בכל משחק ומשחק. וקבל הכוכבים את אשר שיחקו בהתקפה, ואת אשר כתב נאש אליהם. כי כל מי שאמר להם לעשות הגנה, צורר השומרים הרעים, חשב על הנטס שזה לא יעבוד, והפיל פור הוא הגורל לראות מי ידיח אותם ומתי. ובבאה לעשות התקפה, אמרו אז הנטס ישוב מחשבתו הרעה אשר חשב הפרשן על הנטס, ונקרע את ההגנה של הקבוצה שהוא אוהד.

המפתח של המשחק הוא מי ישמור על קוואי וג'ורג' אם וכאשר הם ישחקו, כי אין לנטס הרבה אפשרויות בתחום.

רמת עניין של משחק: A- – מפגש קלאסי בין 2 קונטנדריות ששתיהן עוד צריכות להוכיח את עצמן העונה.

הימור: הנטס כבר ניצחו קבוצה אחת מלוס אנג'לס וזה כבר מספיק להצלחה במסע הנוכחי. הקליפרס ב-7.

4:00 מילווקי באקס (17- 13) – סקרמנטו קינגס (12- 17):

ויכתוב בודנהולזר המאמן ליאניס תרגילים כשכולם עומדים בפינות, לקיים את שיטת המשחק שהביאה לבאקס מקום ראשון בעונה הסדירה. וישלח ספרים לכל השחקנים החדשים והותיקים דברי שלום ואמת. לקים את תכנית המשחק הזאת כל הזמן, כאשר קיימה הקבוצה בעונה שעברה ובזו שלפניה, וכאשר היא הניבה ליאניס שני MVP, למרות הכישלונות בפלייאוף. ומאמר בודנהולזר קים את שיטת המשחק של מילווקי, ונכתב בספר למרות שהקבוצה הלכה קצת אחורה ולא קדימה, לפחות בהיבט של המאזן.

וישם לוק וולטון מס על הקו הקדמי כדי לתת יותר כדורים לגארדים. וכל מעשה תקפו וגבורתו ופרשת גדולת פוקס אשר נהיה רכז מהטובים בליגה, הלוא הם כתובים על ספר דברי הימים של סקרמנטו קינגס שהיו לרגע במאזן חיובי לפני שהחל רצף הפסדים חדש. כי פוקס הזריז מנהל משחק על הפרקט, וגדול לקינגס ורצוי לרוב חבריו לקבוצה, דורש טוב לקבוצה ומסירותיו דוברות שלום כשהן מחולקות לכולם.

המפתח של המשחק הוא הקליעה מחוץ לקשת, כאשר שתי הקבוצות נשענות על זה לא מעט.

רמת עניין של משחק: B- – שתי קבוצות שקצת סטו מהמסלול המתוכנן בשבוע האחרון ואיבדו את המומנטום שקדם לו.

הימור: מי בסקרמנטו יעצור את יאניס עוד לא ברור לי. מילווקי ב-21.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 168 תגובות

  1. רזיאל ינגב את ציון

    הסרבי הולך להתעלל קשה בהוקס זה סרט סנאף לחובבי הזאנר.

    גם יאניס מול המלכים זה סרט סנאף.

    דוראנט משחק או עדיין בחוץ? אם הוא בחוץ אז קליפרס למרות שיהיה צמוד לדעתי.
    אם דוראנט משחק הנטס מנגבים.

    פילי מנגבים

  2. מעולה חיים.
    הקטע עם עשרת השחקנים פשוט מבריק!
    איתך בכל התחזיות למעט בוסטון. גם אורלנדו פייברוטית בעיני במשחק הזה לניצחון

      1. אלטון ברנד לא מסוגל לפטר נמלה
        מעמדו של ברט בראון בפילדלפיה היה יותר בכיר מברנד.
        מי שפיטר את בראון היה ג'וש האריס

    1. היי צ'יקו
      אשמח לשמוע מה ה channel כולל (כלומר, איך ממשת/ם האם ידני או בצורת קוד)
      בעבר היה לי תכנון והתחלתי לעבוד על בוט שיפרסם אוטומטית קישורים, אם זה עדיין רלוונטי ויכול לעזור
      המייל שלי gnomon84@gmail.com

  3. יום ראשון מעולה, אם מילווקי מפסידה היום יהיה בלאגן. טורונטו פילי יהיה מעניין, קליפרס נטס עם או בלי לואד מנגמנט?

    1. מזכיר בהרבה אופנים את רוז – בגרות, אתלטיות, חוכמת משחק ואקספולוסיביות.
      בעיני הוא מסוגל לקחת את ממפיס לגמר דוגמת אלן אייברסון, נקווה שיהיה לגה יותר עזרה מאשר לאייברסון

      1. אנשים כל הזמן מדברים על חוסר העזרה של אייברסון אבל אני לא זוכר את זה ככה. באותן שנים קבוצות כאלו היו נפוצות – המון נגרים שמרביצים ומישהו אחד שמייצר נקודות. אולי זו הייתה פרשנות לא נכונה של מאמנים לבולס של ג'ורדן או לאליפות הראשונה של יוסטון…

        1. אתה לא זוכר נכון ג׳ון, בממפיס היום יש הרבה יותר כישרון מפילי של תחילת שנות ה 2000. כמות הנגרים שהיתה שם זה מפעל פרגולות

          1. לא זוכר את פילדלפיה ככשרונית. זוכר את שאר הליגה נגריה עם קלע או שניים. היו אז קבוצות פלייאוף שהיו להן רק שני שחקנים שקלעו בספרות כפולות כל ערב… זה גם לא היה דווקא בגלל מחסור בכשרון. באמת האמינו אז בהגנה ויאללה מכות.

    1. אני מתייצב אחרי שהיונייטד סמירקקה את ניקסל ומילאן סמורקקה ע"י אינטר….
      יום עסל עם בסל, נראה את הסלטיקס יצליחו לעצור את הראשון לציון.

    1. זה משחק שסלטיקס צריכים לקחת. בשביל מה היה צריך לפול לבור בשביל ליצר ריצה? כשההגנה לא משהו אז מחליפים תוכנה ונותנים הוראות חדשות.

  4. היכולת של בראון לייצר הרבה מאוד נקודות במעט זמן, היא יכולת שאין להרבה שחקנים בליגה. והוא הצליח לזרוק פאקינג 11 זריקות ברבע…

  5. ההתקפה של הסלטיקס באמת לא זורמת. מנצלים את ה-24 שניות כשכל השאר עומדים ומסתכלים ולא מנסים לעשות משהו.

  6. קמבה עם עוד איבוד מטומטם.
    בכלל ב 10 המשחקים האחרונים יש לו יותר מדיי כאלה. יותר מלטומטום J.

      1. נכון
        בכלל יש הרבה יותר איבודים לדעתי מאשר לפני 3 ו 4 שנים. אז הסלטיקס קלעו פחות אבל שמרו הרבה יותר טוב. מה קרה לדיפנס של הסלטיקס? נעלמו עקבותיו…

        1. דווקא עשו עבודה על זאיון.
          אבל בהתקפה זו קבוצה שחייבת פליימייקר אינטלגנטי. איכשהו ההתקפות יותר זורמות כשטייטום מתחיל אותן מאשר כשקמבה. לא מזלזל בקמבה.. יכול להתפוצץ על כל קבוצה – אבל הוא פשוט לא מנהל משחק מרשים מידי.

  7. הסתכלתי עכשיו בסטטיסטיקות בגוגל הרננגומז (מקווה שזכרתי את כל האותיות) כבר עם 10 ריבאונדים. אבל זה בגלל רצף החטאות מקרוב שהיה לו קודם.

  8. סטיבנס הניררר-דםםםםם. השלשה הזו של טינגרם היתה צפוייה, אז למה לא להרים קול להידוק השמירה?
    יורדים בפלוס 16 במקום בפלוס 19, שטויות. נדבר בסוף.

  9. והפעם ציטטות להשגג הוויחר
    "אנחנוו נעבוד כמו חמורים, נחסוך, ואז יבואו העוברים והחירשים עם החצ'קונים, ויקחו הכסף מהכספוחור!!!"
    ונסתפקק בעוד אחד
    "אני כל שבת, אפילו אם יוצא יום שלישי, שופך קילו שמן בבית הכנסת לכבוד ההצלחה של בית"ר"

  10. תכלס דוק, סטיבנס שוב הוכיח שהוא יודע להכין את הקבוצה… הפליקנס קבוצה התקפית מצויינת והוא הצליח להגביל אותה בכלל ואת זאיון בפרט (עוד לא בדאבל פיגרס, 3/10 מהשדה), כשמגיע, מגיע.

    1. שיתקו לחלוטין את זאיון, הוא חייב לפתח קליעה מ3 כדי שיהפוך לבלתי עציר, הבעיה שלמרות האתלטיות שלו והסיומת האדירה הוא גמד יחסית.

      1. הוא בגובה של ג'ורדן ואותו לא ממש הצליחו לשתק…
        באמת יש לו בעיית קליעה מרחוק, והוא נראה לפעמים אבוד בהגנה.
        הוא צעיר ויש לו הרבה מה ללמוד ולהשתפר.

  11. אני לא מדבר על כך שזאיון הוא בין המגנים הרעים בליגה, זה שבעבריות זה זיון לא אומר שהוא צריך לפתוח רגליים ככה…

  12. מה שכן מצחיק לראות את זאיון שהוא מתעורר, כמו דוב מרקד הוא רץ לטבעת בכזאת עוצמה וכוח טריסאן תומפסון שניסה לשמור עליו רץ על נפשו, עם הסוס זאיון פוגע בך בכניסה לסל עם הכוח שלו הוא גומר אותך .

  13. השופטים הבני זונות מוכרים את הפליקאנס זרקו את רדיק ונתנו 2 טכניות לפליקאנס… לא נותנים להם להיכנס לקצב

  14. קדימה פליקאנס, ראיתם את הדאבל שהביאו על טייטום נותנים לפרציורד לנצח את המשחק זאיון עם ריבאונד אלוהי

    1. הבוט הוביל כבר ב 24 באמצע הרבע השלישי, עכשיו יש עוד 8 דקות לשחק ורק 5 נקודות בפער.
      איזה חמוד?

  15. תראו את הדאבל טים שעושים על טייטום, מזל שהרובוט על הקווים לא לוקח טיימאוט ורק עכשיו הכניס את בראון

    1. אהבתי את רק עכשיו הכניס את בראון…
      כל כך הרבה טעויות יש לו שהסלטיקס יצטרכו למצוא ומהר מישהו טוב שיתקן את הדברים הטובים שהוא יצר וקלקל…

  16. איזה חלש הרובוט כמנהל משחק זה לא להאמין, עושים דאבל על טייטום והוא נותן לפרציורד ולתייג הנגרים לנות לנצח בשבילו ומכניס את בראון אחרי שכל ההפרש נמחק, בין מנהלי המשחק הרעים בליגה.

        1. משחק לא חשוב בעונה הסדירה ומשחק 30 דקות הולך חולה בטח בתקופת קורונה , כן רועי כל מי שמשחק לא טוב חולה פצוע , אמרתי לך הוא נדרס לפני המשחק ועבר ניתוח לכריתת רגל

  17. היי אור, אתה שם?
    איך הבוט בתור מנהל משחק?
    ייבש את קמבה ובראון על הספסל….
    שכח מהם לגמרי ונזכר מאוחר מדיי. הם עוד קרים וכל ההפרש נמחק….
    אתה עדיין מתבדח?
    מאמן שהורס לעצמו ולא מתאים לקבוצה עם שאיפות גדולות.

  18. מת על זאיון שנה הבאה הוא סופרסטאר, בלתי עציר ברגע שיפתח קליע טובה יותר, בראון נראה כמו חטיף ששמר עליו, אי אפשר לעתור את האתלטיות הזאת באחד על אחד

    1. אפשר אם אתה פלופר.
      ציון זה הדמות שצריכה לצאת כל משחק ב 6 עבירות. מתי האהבלים שמאמנים באן בי איי יבינו את זה? עוד 10 שנים?

  19. שיפוט מגעיל נתנו שני טכניות שלא היו ועוד כדור לבוסטון, טייטום עושה צעדים לא שורקים, ומצד שני גנדי האהבל נותן לטייטום אחד על אחד מול גוש הארט

    1. כזה מטומטם עשה עליו דאבל בטים בתחילת הרבע סגר את ההפרש נותן שוב להארט לשמור עליו באחד על אחד, טמטום לא נורמלי

        1. כן אבל כזה טיפשות הרי הוא סגר את כל ההפרש עם דאבל טים על טייטום 4 דקות אחרונות הפסיק ונותן להארט שאין לו חצי מאורך של טייטום לשמור עליו באחד על אחד, טיפש זה לא מילה

      1. לא יודע איך הפסיק עם הדאבל טים על טייטום, גנדי כמו רוב הליגה מפגרים תעשו עליו דאבל אף אחד לא קולע, אבל תן לו אחד על אחד מול הארט..

      1. בחיים לא. טייבול יותר טוב מבלדסו
        לונזו ובחירת סיבוב שני כן , לונזו פרי אייג'נט והם לא הולכים לשלם לו

  20. וויליאמס הרבה יותר טוב מטריסטאן, שניהם נגרים, אף אחד לא מגע בזאיון שאיבד כדור והשופטים נתנו לו עברה

  21. סטיבוח מתווכח עם השופטים
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

      1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
        שני הייטרים גדולים

  22. וויליאמס הסנטר הכי טוב בפער שיש לסלטיק לא יודע למה הוא בקושי משחק לא רואה לא את טריסטןן ולא את טייס אתלטי של החיים, ונגר התקפי אבל אתלט וארוך

  23. סופסוף בוסטון הצליחו לייצר נקודות.
    זו הארכה פשוט דוחה.
    הפליקנס יורים לעצמם ברגל ועל הסלטיקס אין מה לומר

  24. קמבה זה פח אשפה אמרתי אין לו מה שצריך לעמוד במשחקים צמודים גם הפלייאוף הוא חרבן שלושות חופשיות, יש אלוהים!!!

  25. הנה גם עכשיו הוא מחייך אחרי שהחמיץ 4 שלשות דיי פנויות ברצף….
    קמבה החיוך….
    לא הפסיק לחייך שיעשה את זה במקום אחר.

  26. משהו קטן, ככה לפני השינה:
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    .
    אגב רזי וברוך אתם באמת חושבים שסטיבנס בכוונה לא נותן לקבוצה שלו לברוח כשהפער גדל?
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    1. אור חשבתי שקנית נייר טואלט אחרי שניגבתי איתך את הפארקט, סטיבנס מנהל משחק רע. ההפסד הוא הרבה באשמתו הישירה

      1. חחחחחחחחח צריך חומר ניקוי חזק במיוחד כדי לגרד אותך אחרי הקירצוף שעברת אתמול, אחרי שראינו שאתה סתם ממציא דברים שאף אחד מעולם לא אמר כאילו שכן כדי להתווכח עם הטיעון המומצא שלך. אני עדיין מחכה לשמוע מי רשם שגרין צריך לסחוב את הקבוצה ומתי אחרת פשוט תודה בזה שזו המצאה שלך
        .
        לגבי סטיבנס, נו אז? זכותי לצחוק על השטויות שרזי פולט לגביו כמו זה שהוא לא מנסה לנצח בפער גדול בכוונה, תכף תגיד לי שגם אתה מאמין בזה חחחחחחחחחחחחחחח

        1. מי ממציא לא אמרת שגרין שווה מקס? שהוא הופך את ההתקפה לטובה יותר.
          .
          דוק רזי מדבר הרבה שטויות דבר אחד הוא לא טועה סטיבנס מנהל משחק נוראי

          1. לא, לא אמרתי שהוא שווה מקס, וכן הוא בורג חשוב בהתקפה *של הווריורס*. חצי אתר רושם לך את זה אבל בסדר תחשוב מה שאתה רוצה.
            .
            אל תסיט את הדיון מזה שהמצאת טענה שהוא צריך לסחוב את הקבוצה שאף אחד לא אמר דבר כזה ועוד אתה צוחק על הטענה המומצאת שלך.

  27. זה מה שחושבת?
    Up 24 Brad figures out a way to lose by sitting Kemba, Williams and Brown out too long in the 4th. 😖 And after Tatum saves Brad at the end of the 4th with 2 great shots to tie it…Brad sets Tatum up with ZERO shots in overtime after he scores 30 with his half retarded position less ball!😣
    ORDER THAT SMILING CLOWN TO GET THE BALL TO THE MAN WITH THE HOT HAND BRAD!! YOU LOST THIS GAME!!!😂😂😂
    …..Eight years of this JV high school shit

  28. נאש זה זבל טהור כדור אחרון נותנים לקיירי ובמקום לשרוף שעון מה הוא עושה זורק סטפבק מה3 וכרגיל מנגר הארדן לא ראה כדור כל הרבע למזלו דיאנדרה לקח ריב וקלע אני לא מאמין שלא נותנים להארדן כדור זה שערורייה נאש צריך לעוף הביתה היום

    1. רצף תגובות גועל נפש, מוריד את רמת האתר בעקביות כבר כמה שנים. ממש חבל שזורמים איתך פה, אתה די בלתי נסבל

  29. דה שןט ניצחתם הארדן מכר תוקף יפה על קאווי שלא היה תכלס חח
    איזה אפס הקיירי הזה יותר טיפש מראס נאש צריך להיות מפוטר. 5 דק אחרונות הארדן לא ראה כדור רק קלינגים של קיירי ו0הגנה 1 על 5 לפחות תשרוף שעון יא זבל זורק וזורק ונותן להם זמן לחזור למשחק.
    מקווה שהפציעה של גרין לא רצינית בברלי הכלב הזה

    1. בברלי חיסל את השושלת של אוק סיטי בכניסה רעה לברך של ראס ב-2013 אני מחזיק את עצמי לא לקלל אותו. הבן שלי אוהד את הקליפרס אז אני לא יכול לקלל אותם. קיירי לוקח בקלאץ׳ הוא לא מפחד, זה ישתלם, שמע תאכלס ניגבו את המערב בלי ננוחם. הארדן טופ-1 זאת התקופה הזאת בשנה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט