ערב של 50 נ' לאמביד ומארי, נצחונות גם לסאנס ולבאקס ובוסטון והקליפרס נוקמות בהוקס ובג'אז / דור בלוך

ערב של 50 נ' לאמביד ומארי, נצחונות גם לסאנס ולבאקס ובוסטון והקליפרס נוקמות בהוקס ובג'אז / דור בלוך

אורלנדו מג'יק 124 (18-12) – גולדן סטייט ווריורס 120 (14-16):

המג'יק מתעלים בסיום המשחק כדי לגבור על גולדן סטייט, לאחר שאורלנדו הובילה לאורך רוב המשחק, רק כדי לראות את גולדן סטייט קולעת 43 ברבע השלישי ופותחת פער מבטיח ברבע הרביעי, המג'יק עם שלשות של אוקקה ורוס 2 דקות לסיום הצליחו להבטיח את הנצחון. שתי שלשות של קרי 56 שניות ו-23 שניות לסיום יצרו קצת מתח אבל ווצ'ביץ' שמר על קור רוח מהקו, וקארי החטיא את ההזדמנות להשוות 3.5 שניות לסיום.

קרי סיים עם 29 ב-6 מ-16 לשלוש ו-11 אסיסטים, אוברה היה טוב עם 26, וויגינס הוסיף 16. ווץ' בערב מצוין של 30, 16 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, פורנייה עם 28 ורוס עם 24 עזרו למג'יק להשיג את הנצחון.

קליבלנד קאבלירס 103 (20-10) – דנבר נאגטס 120 (13-16):

דיברנו לפני המשחק על חזרתו של מארי להיות הסופרסטאר של הפלייאוף שעבר, והלילה הוא הראה שעוד יש לו את זה בגדול, אז כן, מול קליבלנד הקורסת זה לא ממש חוכמה ועדיין מארי הראה שיש לו ארסנל התקפי מרשים וכעת נותרה סוגית ההמשכיות והעקביות שפגעו בו ובדנבר העונה.

ההגנה של קליבלנד היא שמועה בשלב הזה ודנבר לא התקשתה לקלוע ב-58% מהשדה ו-48.4% לשלוש לאורך הערב כולו.

סקסטון סיים עם 20, אלן שעלה שוב בחמישיה היה יעיל עם 20 ו-10 ריבאונדים, גרלנד היה שקט עם 14. בצד השני מארי עם 50 נקודות ב-8 מ-10 משלוש ו-21 מ-25 מהשדה. פורטר הוסיף 22, ויוקיץ' עם טריפל דאבל של 16 12 ריבאונדים ו-10 אסיסטים.

פילדלפיה 76'ס 112 (10-20) – שיקאגו בולס 105 (16-12):

בערב קליעה חלש של שתי הקבוצות (פילי 33% משלוש, שיקאגו 22%), פילי שלטה בריבאונד (42-53) ה שמנע את נסיונות הקמבאק החוזרים ונשנים של שיקאגו ואפשר לפילי לשמור את הנצחון למרות ערב מפוזר של 15 איבודים.

בלי בן סימונס ובערב קליעה מחריד של סת' קארי פילי הייתה צריכה את כל מה שהיא יכולה לקבל מג'ואל אמביד, והיא בהחלט קיבלה. 50 נקודות, 17 ריבאונדים, 5 אסיסטים, 2 חטיפות ו-4 חסימות היו לסנטר שכפי שנכתב בפריוויו, הרים ורץ לנגוח לאורך כל הערב.

האריס הוסיף 22 וגרין עם 4 מ-8 מחוץ לקשת סיפק ריווח נדרש בערב קליעה חלש. בצד השני זאק לווין עם ערב זאק לוויני טיפוסי עם 30 נקודות ב-9 מ-28 ו-2 מ-10 לשלוש. קארטר ג'וניור הוסיף 15.

בוסטון סלטיקס 121 (14-15) – אטלנטה הוקס 109 (17-12):

לבוסטון היו 98 נקודות אחרי 3 רבעים לפני שהם אפשרו לאטלנטה טו סמולר דה השפלה מעט ברבע האחרון, אבל אל תתבלבלו, בוסטון שקיבלה בחזרה את קמבה ווקר שלטה כאן באופן טוטאלי והחזירה לאטלנטה על ההפסד במשחק הקודם בין השתיים.

במשחק מפוזר למדי (14-18 באיבודים לבוסטון) הנקודה המפרידה הייתה אחוזי הקליעה, בוסטון קלעה 56% מהשדה לעומת 42% של אטלנטה וזה לא אפשר להוקס להתקרב באמת בשום שלב החל מהרבע השני.

יאנג סיים עם 31 ו-11 אסיסטים והיה באמת מצוין, וקאפלה היה קאפלה שאנחנו מכירים עם 24 ו-15 אבל מלבדם אטלנטה פשוט לא הצליחה לקבל כלום מאף אחד אחר. שימו לב לשורות הסטטיסיות של יתר השחקנים – קולינס 3 מ-13, הורטר 2 מ-7, רדיש 3 מ-13, גלינרי 2 מ-14 (!). אווץ'.

דטרויט פיסטונס 95 (21-8) – ממפיס גריזליס 109 (12-13):

משחק התקפי מזעזע של שתי הקבוצות אפשר לדטרויט למרות 21 איבודים להישאר במשחק עד אמצע הרבע הרביעי, אבל 21 נקודות של מוראנט במחצית השניה לא השאירו לדטרויט סיכוי וממפיס לוקחת את הנצחון שרצתה כדי לעלות למאזן חיובי.

ג'קסון עלה מהספסל וקלע 15 בערב התקפי דיי מחריד של הפיסטונס וספציפית של ג'רמי גראנט המוערך שקלע 16 ב-5 מ-20 מהשדה. גם רייט קלע 16 עבור הפיסטונס בעוד בצד השני, מוראנט עם 29, ולנצ'יונס עם 17 ו-15 ריבאונדים וקייל אנדרסון עם 16 הובילו.

מילווקי באקס 98 (13-17) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר 85 (18-11):

מילווקי קיבלה הלילה יריבה בהזמנה ואחרי מחצית ראשונה מהוססת, החל מסוף המחצית הראשונה ועד אמצע הרבע השלישי היא טרפה את אוקלהומה ולא השאירה לה סיכוי.

שליטה בריבאונד (46-61) היה הנתון המפריד העיקרי בין הקבוצות כאשר החולשה של אוקלהומה מול ההססנות וחוסר הביטחון של מילווקי בלטו עד שהכשרון העודף הכריע.

הורפורד ממשיך עם העונה המחרידה שלו עם 10 נקודות ב-4 מ-14 מהשדה. עצוב לראות מה נהיה מאחד הסנטרים האהובים עליי בליגה בשנים האחרונות. דורט הוסיף 17 בערב שבו גם גילג'ס אלכסנדר סובל עם 3 מ-12 מהשדה ל-14 נקודות.

בצד השני יאניס עם 29ו-19 ריבאונדים פשוט לא היה מוכן להפסיד את המשחק הזה. מידלטון הוסיף 20, שניהם ב-1 מ-5 לא מרשים מהשלוש אבל כאמור זה הספיק.

ניו אורלינס פליקנס 114 (17-12) – פיניקס סאנס 132 (10-18):

ניו אורלינס עוד הובילה ב-8 10 דקות לסיום הרביעי, אבל אז שני סלים רצופים של איטון ו-2 שלשות בחצי דקה של קראודר סימנו את הכיוון לריצה מטורפת של פיניקס שפשוט דרסה את הפליקנס האומללים שממשיכים לא למצות את הפוטנציאל שלהם, ומישהו יצטרך לעשות משהו לגבי זה בין אם בהרכב השחקנים או בזהות המאמן.

58% מהשדה ו-57% מהשלוש היו לפיניקס שממשיכים להראות, שגם כשהמשחק לא בדיוק הולך כמו שהם תכננו יש להם דיי כלים כדי לייצר התפוצצות ברגעי ההכרעה, תכונה חשובה מאוד לקבוצה עם שאיפות להגיע לפחות לסיבוב השני העונה, ותנו לי להגיד לכם, לעבור סיבוב במערב לא הולך להיות עניין של מה בכך.

בוקר סיים עם 20, פול הוסיף 15 ו-19 אסיסטים, איטון תרם 16 ו-16 ריבאונדים, קמינסקי סיים עם 17 ב-16 דקות וקראודר עם 20 מהספסל בלא פחות מ-6 מ-8 מחוץ לקשת הרשים מאוד.

מיניסוטה טימברוולבס 81 (22-7) – טורונטו רפטורס 86 (15-14):

זה לימוז' נגד פו אורטז? לא, זה דרבי השלג בין טורונטו למיניסוטה.

טורונטו השיגה את הנצחון שרצתה והיא ממשיכה את ההתאוששות שלה אבל יפה זה לא היה. מיניסוטה קלעה 15 ברבע הראשון, והרפטורס קלעו 17 ו-13 בשני ובשלישי בהתאמה, אבל הם התאוששו בזמן אחרי פיגור דו ספרתי ברבע השלישי עם רבע רביעי של 17-28 בעיקר הודות ליכולת המצוינת של נורמן פאוול שהיה היחיד שנתן משחק ראוי בטורונטו כדי להבטיח את הנצחון.

31 שניות לסיום התוצאה עוד הייתה שוויון אבל שלשה של טרנס דיוויס שגם שמר על קור רוח מהקו עם 2 מ-2 הבטיחו את הנצחון של הקנדים.

טאונס סיים עם 19 למיניסוטה שהתקשתה למצוא יד חמה הערב כשאדוארס עם עוד ערב קליעה מחריד של 3 מ-14 מהשדה ו-0 מ-7 משלוש. וגם ביזלי היה קר עם 5 מ-16 מהשדה. בצד השני פאוול היה כאמור מצוין עם 31, אבל חוץ ממנו אף אחד לא ממש פגע כשאף שחקן אחר לא קולע יותר מ-12.

ובכל זאת מחיר הכרטיס היה שווה את הדאנק הזה, ותודה לonetwo3 בתגובות:

לוס אנג'לס קליפרס 116 (9-22) – יוטה ג'אז 112 (6-24):

הקליפרס כבר הובילו ב-15 אבל דונובן מיטשל התעקש לא לוותר על המשחק הזה והחזיר את הג'אז למשחק. שלשות של בוגדנוביץ' ומיטשל בשתי הדקות האחרונות השאירו תיקווה לג'אז אבל שלשה של בברלי וקור רוח של הגארד מהקו הבטיחו את הנצחון לקליפרס שגומלים לג'אז על הנצחון במשחק הראשון, ונראה לי שאף אחד לא יתנגד לראות 7 משחקים כאלה בסדרת הסיבוב השני בפלייאוף, נניח. לא?

מיטשל סיים עם 35 באחוזים טובים בוגדנוביץ' הוסיף 23 קונלי קלע 15 וקלארקסון בערב חלש מהשדה סיים עם 19, ושימו לב לנקודה הזאת, הזהרנו מהנושא של יציבות הקליעה של השחקנים המשלימים במשחקים באינטנסיביות של פלייאוף אז מה קיבלנו הלילה? 1 מ-4 של אינגלס ו-1 מ-7 של קלארקסון מחוץ לקשת. נקודה למחשבה לקירק שניידר.

בצד השני קוואי עם 29 שקטות (כן הוא עושה כאלה, כמו לברון), וויליאמס עם 19 מהספסל, בברלי ומוריס סיימו עם 17 כ"א.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
44 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
onetwo3
20/02/2021 7:13:49

תודה
ולמי דלא ראה..
אדווארדס:
https://youtu.be/iODDxjp936A

onetwo3
20/02/2021 9:25:59
הגב ל  onetwo3

רק עכשיו שמתי לב..
שימו לב מה קורה לתוצאה של מינסוטה אחרי הדאנק..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  onetwo3

אוו אחד האכזריים

דוקטור רזי הופמן
20/02/2021 8:03:50

לפני שהם אפשרו לאטלנטה טו סמולר דה השפלה הרבה מאד ברבע האחרון….
עוד יגידו שאתה הזוי עם שורה כזו. מה? סטיבנס יאפשר לך טו סמולר דה השפלה?
לOOOOOOOOOOOOOOOO!
הסלטיקס היו מחרידים ברבע האחרון. אם זה לפחות היה עם טאקו אדוארס והגמדעש הייתי מבין.
קבוצה שהשפילה אותך בבית אתה רוצה לדרוס ולא להתנחמד איתה בסוף.
זו בעייה של הבוט.

עידו גילרי
20/02/2021 8:49:04

טזזזז… סט סט סט… טזז.. טזז.. סטט סטייי סטט… טזזזז… סטטייייבבבווווווטטטטט!!!!!

דוקטור רזי הופמן
20/02/2021 8:50:10

איפה גע גע שיהיה הבאדי שלך?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה דור, אחלה סיקור ללילה מעניין.
.
באמת סקור תמוה במיניסוטה, נראה לי שכולם היו עסוקים בלרוץ כדי להתחמם בקור הזה ולא בזבזו אנרגיה על לזרוק לסל.

עידו גילרי
20/02/2021 8:44:46

לא שראיתי אותו אבל בהחלט נראה משחק תמוה הראפטורס לא קלעו סל במשך איזה עשר דקות במחצית השניה ואפשרו למינסוטה ריצת 1-25 רק כדי שהוולבס לא יעשו נקודה ב3:40 דקות האחרונות של המשחק.

עידו גילרי
20/02/2021 8:41:31

נחמד לשם שינוי להיות בצד השני של הקריסה אבל זה עדיין לא מוחק את ההפסדים לפיסטונס ולנטס. אז לא אנחנו עדיין לא שם בהתפוצצות ברגעי ההכרעה.
אור הצ'ק שלך בדואר אם תרצה עוד ג'וב אפשר לרשום עוד אחד.

אור
אור
20/02/2021 11:29:25

🙂 ככה הוא שודד, עם כמה משחקים טובים לפני שעולה לו האף

עידו גילרי
20/02/2021 8:45:36

מארי אגב עשה את ה-50 שלו בלי ללכת פעם אחת לקו העונשין.

The Ljos of the Rings
20/02/2021 9:17:24

הופעה אנטי-הארדנית.
הוא גם קלע 50 מ-25, שזה בדיוק הפוך מהופעה ווסטברוקית.
דנבר ניצחו, אז אלה לא סטטיסטיקות ריקות סטייל בוקר.
אממ, על איזה עוד שחקנים אני יכול לרדת סתם תוך כדי חגיגות בשביל לגרום לג'מאל להיראות טוב יותר כי זה הדבר היחיד שחשוב לי?

The Ljos of the Rings
20/02/2021 9:18:23

אבל ברצינות – איך קולעים כל כך הרבה בלי שישרקו לעבירה עליך אפילו פעם אחת?

trusttheprocess
trusttheprocess
20/02/2021 9:01:22

מייקל ג'ורדן
קובי בריאנט
ג'ואל אמביד
רצית fade away turn around jumper
קיבלת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  trusttheprocess

שכחת את ראס

עידו גילרי
20/02/2021 9:09:26

זה לא יפה ככה מצד השחקן מספר 1 לשים את יוטה חזרה במקום.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
20/02/2021 19:02:32

מה זאת אומרת לשים את יוטה ביום? הקליפרס קבוצה נהדרת וניצחון שלה בבית על קבוצת צמרת גבוהה חבילת מאזן הטוביותר עד כה לא מפתיע כלל וגם אם היו מנצחים החוץ זה לא היה כ"כ מפתיע. ויוטה לא הובסה וגם מצדם זה לא הםסדששם אותם במקום פחות טוב ממה שהיו בו לפני המשחק אלא הםסדחוץ מתקבל על הדעת נגד קבוצה חזקה וגם הפסד בית נגדה לא היה בושה וכך לגבי הקליפרסמכלפי יוטה.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
20/02/2021 19:07:03

*"…קבוצת צמרת גבוהה בעלת המאזן הטוב ביותר…"
*"וגם מצדם זה לא הפסד ששם…"
*"…אלא הפסד חוץ…"
*"וכך לגבי הקליפרס כלפי יוטה".

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
20/02/2021 19:07:59

בשורה הראשונה צ"ל "במקום" במקום "ביום".

עידו גילרי
20/02/2021 19:09:07

כן חבל רק שאין שום קשר למה שכתבתי…

Berch
20/02/2021 9:18:38

פיניקס השנה מראים סימני התעוררות מהחול שהיו קבורים בו תקופה ארוכה…..
ובטח תחשבו שפילי גם מפתיעים לטובה אבל עבורי הם פשוט חוזרים למקומם הטבעי. משמח מאוד
אחלה סיקור
🙂

Alex Rabino
20/02/2021 9:48:02

ההבדל הגדול בפניקס לעומת השנה שעברה הוא כריס פול. גם לא מובן איך סקרמנטו שיחררו שחקן כמו פרנק קמינסקי.

עידו גילרי
20/02/2021 9:58:29
הגב ל  Alex Rabino

יש להם מספיק גבוהים, וזה לא שהוא היה שם מספיק זמן כדי להרשים אותם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Alex Rabino

מה יש לפרנק קמינסקי? יש 200 כמוהו בליגה

Dor
Dor
20/02/2021 14:48:42

גבוה עם קליעה מבחוץ. ברטאנס קיבל על זה 80 מיל׳..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Dor

אני אשם שיש מטומטמים בליגה? גם 40 לא הייתי נותן לו

שחר אלוני
20/02/2021 11:06:56

תודה טל הסיקור!
לגבי הורפורד, יש לו עונה טובה סהכ לדעתי, ראה ממוצעיו, בטח ביחס לשנה שעברה

דוקטור רזי הופמן
20/02/2021 11:20:07

כי הוא לא צריך להתעסק עם שטויות שהיו לו בפילי.
הוא השאיר שם גן ילדים עם ילד אחד בגודל של שאקיל….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סתם פחון גם מישהו שלא הורפורד היה נותן סטט כזה שם, זה ואקום.
מה שכן הורפורד הרבה יותר טוב מדריימונד

Jonathan Frank
Jonathan Frank
20/02/2021 11:18:23

תודה דור על הסיקור..
חותם עכשיו על סדרת 7 משחקים יוטה נגד קליפרס, (אבל בגמר המערב ;))

האווי לאסוף
האווי לאסוף
20/02/2021 11:37:41

אחלה סיקור, תודה רבה

רן הנרגן
20/02/2021 11:53:00

פינת ג"ס:
לאור ומנו, הבחירה של ג"ס בדראפט 2021 ( השנה) עוברת לאוקלהומה (עסקת אוברה) אם ג"ס מסימת במקום 10 ומעלה. כרגע המזרח מכניס לעשיריה הראשונה רק 3 קבוצות.
.
הבחירה של מינסוטה בסיבוב הראשון עוברת ג"ס אלא אם מינסוטה (אחרי הגרלת הלוטרי) מסימת 1 עד 3. אם מינסוטה תהיה עם המאזן הכי גרוע יש לה סיכוי של רק 40 אחוז לשמור על הבחירה. אם מינסוטה תשמור על הבחירה ג"ס תקבל את הבחירה של מינסוטה ב 2022 ללא תנאי. בנוסף ג"ס קיבלה את בחירת הסיבוב השני של מינסוטה, ללא תנאי.
.
עכשו, אוברה פלוס הבחירה של מינסוטה תמורת זק לוין. שיקגו הולכים על זה או לא? הנהלת ג"ס לא תוסיף בחירות לעסקה הזו וגם כך אני לא בטוח שהם ילכו עליה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  רן הנרגן

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הדבר היחיד שזאק לאבין עובר תמורתו זה סטף קרי.
נראה לך על שחקן משלים ובחירה זבל תקבל אולסטאר צעיר?

רביד אראל
רביד אראל
20/02/2021 14:22:20
הגב ל  רן הנרגן

ג"ס לא תלך על העסקה הזו גם ככה, אין צורך בלווין כשוויגינס נראה ככה

רועי ויינברג
20/02/2021 12:08:21

סיקור מעולה של מסקר מעולה. אני רוצה לציין את קמבה, סיאקם, אוברה ועוד הרבה שחקנים שכולנו קברנו בתחילת העונה וממש השתפרו מאז

עידו גילרי
20/02/2021 12:11:41

אז אולי עדיף לא לקטול/להלל שחקנים אחרי עשרה משחקים?

רועי ויינברג
20/02/2021 13:32:53

בהחלט עדיף. גם אני חוטא בזה, אבל מנסה לא להיות נחרץ מדי לכאן או לכאן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

https://www.youtube.com/watch?v=TlXjWLBVHTc

על דמיאן והרחבת הטווח

עוד קצת לוגו ליליארד תהנו
https://www.youtube.com/watch?v=YAB_UayuUIc

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראיתי את התקציר של אמביד 🙂
זה כמו אמיר כץ על בירד בפוסטאפ אצלנו בשכונה 🙂
מסכן וונדל, כל התקציר נקרעתי מצחוק, הוא היה ככ חם שדפק גאמפים בסיבוב חחח

וניל טרופי
וניל טרופי
20/02/2021 16:26:35

בערב של מספרים מפלצתיים בנקודות של אמביד ומארי אני לוקח את האסיסטים של כריס פול, 19 במספר וריצת 40+ ברבע האחרון. מה שהסאנס עשו מהפליקנס שם בסוף היה מחריד. קראודר ממשיך להראות שלא משנה באיזה קבוצה ישחק תמיד יתן את הכל האסל הגנה שלשלות שיחוק אדיר של מחלקת הרכש מאריזונה. שאלה לאוהדי הסאנס, איזה קבוצה הייתם רוצים לפגוש בסיבוב הראשון של הפליאוף? (בלי ניחוסים אני יודע שזה רגיש במדבר)

אשך טמיר המקורי
20/02/2021 18:15:48

תודה רבה, אחלה סיקור לערב מעניין מאוד.

etayef
etayef
20/02/2021 19:33:57

איך אמביד קלע כל כך הרבה? מהפוסט.
יש סנטר ב נבא

פיני
20/02/2021 19:40:24

כשהקליפרס יתחברו, הם הפייברוטים הראשיים לאליפות (יחד עם הלייקרס שגם הם לא ממצים כרגע את הפוטנציאל). הם צריכים חדר הלבשה בריא ושפול ג'ורג' יתן עבודה. הם מחזיקים בשחקני הגנה נהדרים, אישית וקבוצתית וחסרים רק מנהל משחק אמיתי.