מעורב הופס ליום א': שמעון – פייר – תגיד לי אם ראית דאנק טוב יותר מזה שעשה אדוורדס איש השכונה שלי! / מנחם לס

הדבר היחיד ששנאתי במיאמי היו הגופיות המסנוורות שלהם!

'המעורב' הזה הוא למעשה קומבינצייה של שניים. אחד כתבתי ביום ששי בלילה אבל קרה משהו ולא יכולתי לסיימו. אז השארתי חלקים ממנו, ולפני כל קטע אכתוב 'ששי' או 'שבת' וכך תדעו אם ניכתב בלילה של יום ששי, או במוצ"ש אחרי משחק מיאמי בלייקרס.

(לא שייך ל'מעורב' כי לא עקבתי, אבל יא אללה איזה סל ניצחון עם הבאזר של רוזייר!)

1.(מוצ"ש). לקח ללברון 27 שניות לעשות פאול ברור על דנקן רובינסון בזריקה מה-3, ו-29 שניות לפתוח בבכייה לשופט. איזה אדם לא נעים שולט ב-NBA כולה!

בגללו ניצחון מיאמי הוא מתוק שבעתיים!

מיאמי הובילה משך כל המשחק אבל זריקה מה-3 של אלכס קרוזו עם 2 טיקים לבאזר יכולה הייתה לתת ללייקרס ניצחון שכלל לא הגיע לה. כמובן שבספורט אין דבר כזה 'מגיע לה'.

קרוסו החטיא והלייקרס הפסידה 96-94 בביתה.

עם 49 טיקים ג'ימי באטלר – קלעי 3 הוא לא – זורק מה-3 ומחטיא. קוזמה – שהתחיל את המשחק כאילו קומבינציה של סטפן קרי ודמיאן לילארד – עם הריבאונד. אבל אמרתי "הוא התחיל כמו סטפן ולילארד". לא אמרתי "הוא סיים כמוהם". עם 39 טיקים קוזמה מחמיץ שלשה. אדבאיו עם הריבאונד. עכשיו – 94-89 למיאמי – דאנקן רובינסון עושה פאול התקפי שלדעתי לא היה פאול בכלל על CPT. אני חושב שראשי התיבות של שמו הם CPT – אני תמיד מתבלבל. בקיצר, CPT הקריב כזה את לסתו למרפקו של רובינסון שניסה לעשות הטעייה. ג'ף ואן גנדי צורח 'FLAGRANT!!! FLAGRANT!!!. שיסתום כבר את פיו הקטן הזה. חצי מהמשחק הוא מתפלסף על דברים שלא קשורים לכדורסל ועכשיו הוא צורח 'פלגרנט' עם הסבר של שתי דקות למה זה היה פלגרנט.

אז שרקו פאול התקפי. קייל קוזמה קולע סל עם פאול (הוא סיים עם 24, הרוב בחצי הראשון). 94-92 עם 25 טיקים.

מיאמי מוציאה כדור . עד שהלייקרס מואילה בטובה לעשות פאול על ג'ימי באטלר עוברות 13 שניות. עם 12.4 טיקים באטלר קולע את שני הפאולים. 96-92. לברון מחטיא זריקה מרחוק אבל CPT תחת הסל מוצא את הכדור וקולע. 96-94.

עכשיו מיאמי לוקחת טיים. נשארו 12.4 טיקים. ג'ימי באטלר מוציא כדור מהחצי וזורק כמו טירון לרוחב המגרש. לברון נוגע בכדור – טוב, נקרא לזה 'חטיפה' והכדור אצל קרוסו. עם 2 טיקים הוא זורק מהשלשה לניצחון אבל "שלשה לניצחון" אם הכדור צולל. \הכדור מחמיץ, ועם הבאזר יש ריבאונד, וניצחון, של 'הטובים'.

לברון – שחי 5 שנים ולקח שתי אליפויות עם מיאמי – יורד מיד מהפארקט מבלי לומר מילה אחת לאף שחקן מיאמי.

כל מה שיש לי לומר זה שיילך קיביני מאט.

*******

אגיד לכם מה: כשברבע השלישי הלייקרס שיחקה עם קייל קוזמה, אלכס קרוזו, ווסלי מת'יוס, אלן הורטון-טאקר, ומרקיף מוריס, שאלתי את עצמי אם קבוצה זאת הייתה מצליחה בליגת-העל שלנו. אבל לך תדע. איכשהו הם שמרו על מיאמי שהיתה טובה מהם בברור – בערך שווה.

גם במיאמי שיחקו אנשים בשם מקס סטרוס (האמת? באוניברסיטת לואיס מהדיביזיה השנייה, ואחרי זה סיינט פאול, הוא היה קלעי אדיר!). הווה אומר? הווה אומר שבחמישייה של מיאמי עכשיו ברבע הרביעי (סטרוס שוב משחק!) נגד הלייקרס, מיאמי משחקת עם דנקן רובינסון (התחיל מכללה בדיביזיה III) וסטרוס (דיביזיה II).

בסדר. אז הם שיחקו כמה דקות ברבע הרביעי. אבל איך לימד אותנו המורה שלנו קווינט? זה לא עם מי אתה מתחיל. זה עם מי אתה מסיים!

2. (ששי בלילה). תראו את 'הטבילה' (שמעון, מילה חדשה לשפה בשכונה!) שאנטוני אדוורדס עושה בדאנק העונה!

פה בשכונות שלנו ה'ברת'רס' קוראים למה שעשה אנטוני אדוורדס ליוטא ווטנבל מהרפטורס 'טבילה'. אתם יודעים – BAPTISM. כדאי שגם שמעון ילמד את המילה הזאת כשבמשחק כדורסל מישהו שולח אותך לגנון. שכונת 'דאנוודי' שם נולד וגדל בחירת הדראפט הראשונה מאוניברסיטת ג'ורג'יה היא ביציאה 18 על כביש 285; אנחנו ב'סנדי ספרינג' ביציאה 19 – 3 מייל אחרי מס' 18. מגג הבניין שלנו אני רואה את ה-PERIMETER MALL – קניון – הענק שלהם במרחק יריקה. (שחקן ה-NBA השני, ברונו פרננדו, גר כאן בבינין אבל מזמן לא ראיתי אותו. אותי מעניין היכן טריי יאנג גר. בוודאי אגלה בקרוב).

אדוורדס חייב להשתתף באליפות הדאנק כאן באול סטאר ב-7 למרץ. איש לא תאר לעצמו שה-1.94 מ' הזה מההמינסוטה וולבס מסוגל לנתר ככה.. אני קלטתי את מה שקרה כמעט מייד כי חשבתי לעשות מזה את הכותרת למעורב של שבת אבל אז דבר דבר והכל נידחה להיום. היום הכותרת בעתון המקומי הייתה

He Baptized Yuta Watanabe

אז אני משאיר את התמונות והסרטונים כפי שהכנתי אתמול, ואני מזהיר שיש בהם קצת REDUNDANCY ('חוזר על עצמו'? משהו כזה) אבל לא נורא.

(עוד לא סיימתי עם הדאנק הזה. עוד אחזור אליו למטה)

3. (מוצ"ש). דמרכוס קאזינס שיחק את משחקו האחרון ביוסטון: הקבוצה רוצה לחזור ל-'סמול', ולהיות צעירה!

אני משלם ל'THEATHLETIC" כדי לקבל את האינפורמציה הזאת לפני אחרים:

(בינינו? הקבוצה רוצה להשאיר את '5' לכריסטיאן ווד מבלי להיות 'מחוייבת' לתת לקאזינס דקות).

4. (מוצ"ש). וויליאם ווסלי , ה-BIG SHOT של הניקס 'לא חוזר הביתה' ללא ביל בראדלי

וויליאם ווסלי לא אמר מילה במילה 'אני לא חוזר הביתה לניו יורק ללא ביל בראדלי'. היום ממילא לא נוסעים ולא טסים לשום מקום. יש זום, יש סיסקו, יש סקייפ, י עשר דרכים לדבר כאילו פנים-אל-פנים. אבל זה מה שמשתמע, יעני, מדבריו.

לפי סטפן בנדי (http://“The Knicks have World Wide Wes on their side,” said Kay, per Stefan Bondy of the New York Daily News. “And he’s been in the ear of some of Beal’s people, and he’s kind of nudging them that this might be a time to push for a trade.”) מה'דיילי ניוז' של ניו יורק (ואחד הטובים שלו בהופס) מודיע שהניקס שלחו את וויליאם ווסלי (בעצם אותו אף אחד לא 'שולח'. הוא המחליט היחיד בניקס) אם המטרה – ההחלטה – להביא את בראדלי לתפוח הגדול היא סופית.

זה ה"ג'יסט" של המסר לבראדלי ביל :מספיק, בזבזת מספיק שנים בעיר השדה הזאת וושינגטון שאין בה כסף, אין בה אופנה, אין בה בארים כמו שצריך, ואין בה מדיה, מלבד מדיה פוליטית. כוכב כמוך מקומו בעיר הגדולה, העיר האמתית, העיר שהיא מרכז העולם, ולא ברמתיים או עפולה של ישראל (שהן הוושינגטון של ארה"ב).

ESPN radio host Michael Kay אמר שווסלי אמר שהוא עוזב את העיר 'כדי לחזור עם בראדלי ביל'. כמובן שזאת דרך דיבור ולא יותר, אבל ווסלי יכול בקלות לקחת את הרכבת המהירה לבירה (אקסרפס של פחות מארבע שעות). זה ייקח לו פחות זמן מאשר להגיע לקנדי או ללה-גארדיה, לחכות למטוס, ואז להגיע למלון בדאונטאון בבירה, למקום שהרכבת מביאה אותך ממילא.

אני לא יודע אם אתמול, שלשום, או היום – אחרי משחק הויזרדס – הוא היה בקשר עם סוכנו, עם ביל, עם מנכ"ל הויזרדס, ולא נשמע כנראה מילה אחת נוספת עד שהדיל ייחתם.

5. (מוצ"ש). דל קרי האב שמחזיק את נכדו בזרועותיו, מסביר איך זה שלבנו סטף בן ה-33 יש את העונה הטובה ביותר מאז הגיע לליגה!

הסבא דל קרי עם הבן והנכד

לדעת האב, "הפציעה של העונה שעברה היא שעשתה את המטמורפוזה שסטפן היה צריך כדי לרענן את עצמו ולתת טיים-אאוט למוחו ונפשו אחרי 5 עונות רצופות בפיינלס של ה-NBA. כמובן שהדרמה של העזיבה של קווין דוראנט והפציעה של קליי ת'ומפסון לא עזרו לשקט הנפשי שלו!"

"הוא היה מחוסל פיזית ונפשית, והפציעה נתנה לו את הזמן ל-OVERHAUL כללי לגוף ולנפש", אמר דל ל'אתלטיק' (https://theathletic.com/2397509/2021/02/20/dell-curry-steph-lamelo-warriors-hornets/?source=emp_shared_article

אני מאמין שישנה עוד סיבה ל-29.9 נק' ממוצע ב-48.6% הלא יאומנים: סטף משחק העונה ללא כל לחץ. איש לא מצפה ממנו לשאת קבוצה 'חדשה' למעשה, צעירה, ולא כוכבה השני הגדול – תומפסון – בשורותיה. מה שהוא עושה הוא מעל ומעבר.

וישנה עוד סיבה למה סטף משחק, לדעתי, את הכדורסל הטוב בחייו:

הוא הפך למגן טוב מאד!

6. (מוצ"ש). מאמן שרלוט הורנטס מודה שלפני הדראפט היו לו 'שאלות' בקשר לאופיו של למלו בול

מאמן שרלוט הורנטס ג'יימס בורגו מודה בראיון ל-SI שיתפרסם השבוע (https://www.si.com/nba/2021/02/19/lamelo-ball-hornets-must-watch-television) שלפני הדראפט היו לו שדאלות 'וספקות' בקשר ללמלו בול, ואפילו היתה לו התנגדות מסויימת לבחירתו.

במאמר ראשי למגזין הוא מדבר על דעתו עתה על הכוכב שלו, ועתידו בהורנטס. מאמן ההורנטס זו השנה הרביעית מודה שהוא לא פגש את הצעיר לפני הדראפט אבל…

“It’s what you hear,” said Borrego, the fourth-year head coach. “It’s what you read. It’s what is on the Internet.”

מה שינה את כל הדיעה על הצעיר?

“It felt real and genuine,” Borrego went on. “Whatever I got back in that interview to me was very honest and genuine. I felt like this was a more humble kid than I anticipated. It eased my concerns a little bit.”

למלו הוא עתה השחקן הפותח לקבוצה מס' 8, והוא מועמד רציני ביותר ל-ROY עם ה-14.6 נק', 6.2 חלוקות, 6.1 קרשים, ו-1.5 חטיפות.

הדבר המדהים אותי ביותר הוא שעד עתה לא שמענו את הלהג של האבא. למעשה לא שמענו אף לחישה ממנו מאז שהבן החל לשחק בשרלוט. ביני לבין דה-שוט, אולי הוא מרגיש שזה מתחת לכבודו לבקר בעיר השקטה והנחבאית אל הכלים הזאת.

7. (ששי). עוד סרטון של הדאנק ההסטורי של אנטוני אדוורדס!

ישנם דאנקים שמדברים עליהם עד היום. את הדאנק הזה יזכירו בשאלות טריוויה גם בעוד 25 שנה.

8. (ששי). ועכשיו… המדונקק!

הדאנק של השנה מכל זווית

9. (ששי). מוריי – 84% מהפרקט (כולל ה-3), וה-50 נק' הראשון בהיסטוריה עם 0 (אפס) FTA (זריקות פאול)!

10. (ששי). הסנטר של ה-NBA אמביד: 50 נק', 17 ריב'!

11. (ששי). תראו מה נורמן פול עושה מאז שהוא משחק ללא קייל לאורי…

12. (ששי). הסאנס פיגרו בתחילת הרביעי ב-11. ניצחו על 39. הקמבק הגדול ביותר בהיסטוריה של הרבע הרביעי

Phoenix Suns v New Orleans Pelicans
כריס פול עם שיא עונת י של 19 אסיסטים

ההשפעה של כריס פול גוברת ממשחק למשחק ב- Smoothie King Center הסאנס היו חייבים משהו טוב להעלאת המורל אחרי שביום שלישי הנטס שלחו אותם חזרה ל'עממי'. הפליקנס בסוף השלישי הרגישו כגדולים כשהם עומדים לשלוח את הסאנס לשקיעה נוספת, ואולי לשלוח אותם לא לעממי, אלא לגן הילדים.

הפליקרס עשו ריצת 7-37 ברביעי והפליקנס לא ידעו מה היכה בהם. הייתה זו הצגה מלאת POWER וכדורסל חכם ונכון שמנהל אותו הבוס החדש כריס פול. עם פול המשחק כפי שהוא שיחק לסאנס אין צורך בדוויין בוקר שיקלע 50 כי ה-MANTRA של הסאנס הייתה מתחילה לעשות זאת בצבע. הלעומתם לשקנאים היתה אסטרטגיה שונה: "תנו לזאיון או לאינגראם כדור ותנו ללנצח" (שניהם היו באמת השקנאים הטובים ביותר, במיוחד זאיון ויליאמסון עם 8 מ-11 ל-23. אינגראם 25.)

כריס פול החליט שהגיע הזמן שלו והוא מצא מטרה לא רגילה – קמינסקי – שקבר 17 כולל 5 מ-6 מהטריי וס"ה 6 מ-18!!! מטרה שנייה היה אייטון. הוא קלע רק 16 אבל קטף 16, ושמר מצויין בסוף המשחק על ציון או אינגראם. מה שביקשו ממנו. אבל האיש שלי במשחק, מלבד כמובן כריס פול, היה קאם ג'ונסון. הוא קלע אמנם רק 13 אבל כשהוא על הפרקט משהו טוב קורה לסאנס.

קשה להאמין שאחרי 36 דקות השקנאים קלעו כבר 102 אבל המשחק אורך 48, והפליקנס מעדיפים לשכוח את 12 האחרונים לעולם ועד.

ל'שמשות' לא לקח יותר מ-4 דקות למחוק את ה-11 הפרש, ועד הסוף לעשות 114-132. הפליקנס שאלו את עצמם מה קורה במקום לשחק.

כריס פול צרח עם כל אסיסט נוסף:

I …THIS PLACE !!!

זה נשמע כמו I OWN THIS PLACE"…

ככה זה גם נשמע לשדר הטיווי. מיד עשו מכך מטעמים. ככה זה ב-NBA.

פול הסביר אחרי המשחק: " לא אמרתי 'I OWN THIS PLACE'. אמרתי 'I KNOW THIS PLACE'"

היי. את ששת שנותיו הראשונות הוא בילה שם. "אני מכיר כל חור. כל בורג. המגרש הזה הוא העבר שלי ב-NBA! והאמת? ברבע האחרון ממש נראה שהוא בעל הפארקט.

כפי שכבר כתבתי כשהרביעי החל הסאנס פיגרו ב-11. ההגנה השביעית בליגה החלה לכווץ שריריה ואייטון החל להפגיז. את דאנדרה אייטון לא ראיתי אף עם טוב יותר עם 16 חיצים ב-7 מ-12, 16 קרשים, ו-20+. ה-19 אסיסטים של כריס פול? לשזרם בשושנים.

כריס פול היה מג'יק במסירותיו וה-CAM JOHNSON הזה, יא אללה! למעשה הוא היה האחד שאני נותן לו את 'מדליית המומנטום' של הסאנס!

13. (מוצ"ש). היום לפני…

70 שנה: האלוף האמריקאי דיק בוטון זכה שוב במדליית הזהב באולימפיאדת החורף באוסלו. הוא ביצע את ה-TRIPLE LOOP הראשון בהיסטוריה בתחרות. היום ה-QUADRUPLE (4 סיבובים) הוא מבצע שכל מחליק ממוצע על קרח מבצע כמה פעמים בהופעה אחת.

*42 שנה: אריק היידן האמריקאי קובע שיא עולמי בהחלקה מהירה באולימפיאדת החורץ בלייק-ללאסיד בזמן 1:15:18, מדליית הזהב החמישית שלו בהחלקה מהירה (כולל החלקות שליחים) באולימפיאדה זו, הישג שאיש לא חזר עליו.

*42 שנה: וושינגטון קפיטולס ניצחה את מונטריאל קנדיינס 1-3 ובכך טטעה הישג שלא נישבר עד היום – 34 משחקי NHL ללא הפסד.

*שלוש שנים: סן דייגו פדרס מחתימה את איש הבסיס השלישי מני מצ'דו לחוזה הגדול ביותר בתולדות הבייסבול (כבר לא, כפי שכתבתי ב'דיומא' לפני 3 ימים!) של $300 מיליון ל-10 שנים!

*לפני שנה בדיוק (אבל על זה כבר בפרק הבא, 'עולם החי'!

14. (מוצ"ש). עולם החי: האם התגלה תנין בכנרת???

יוסי מזרחי, מתחנת מכבי האש של טבריה, היה זה שראה ראש של ייצור גדול מדי להיות דג בכנרת, ופירסם את הסרטון ברשתות החברתיות.

האם באמת היה זה תנין? אולי ברח מהשמורה בחמת גדר שם ישנם תנינים??

הסרטון גרם לסערה בקרב תושבי טבריה, חלקם סברו שאולי באמת מדובר בתנין. מצד שני, רבים מצאו הסברים אחרים לתיעוד הביזארי – מדגים גדולים, לנחשים ואפילו לענפים שצפו על פני הימה הצפונית. "תנין? בכנרת? הלוואי", סיפר רוני, תושב העיר. "סוף סוף היינו עולים לכותרות ואנשים היו נזכרים שטבריה קיימת".

אושרי ויצמן, שהוא מין "שר התיירות" של טבריה, התייחס לפרשה ואמר שהוא משוכנע שמדובר בכלל בדג: "נכון שמבנה הראש אולי מזכיר תנין אבל זה נראה לי יותר כמו דג גדול – נניח שפמנון. למרות זאת, כולם עדיין מדברים על זה והתעלומה לא נפתרה".

יוסי מזרחי בינתיים עדיין משוכנע שמדובר בתנין: "תשמע אני לא מדמיין אחי, זה נראה לגמרי כמו תנין. לך תדע, אולי הוא קפא מקור בחמת גדר וברח להתחמם במים של הכנרת".

האמת לא נתגלתה עד היום, ו'היצור המוזר' לא נתגלה אף פעם. עד היום מדברים על כך בטבריה, כפי שמדברים על הפועל טבריה הגדולה מהימים שהייתה קבוצה חמה מאד בליגה הלאומית (אז ליגת העל שחל ישראל)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 37 תגובות

  1. אין ספק שזה יהיה דאנק העונה וזה אחד הדאנקים הגדולים. דאנק מפלצתי עם פוסטר אידיאלי מסכן היפני. ללא ספק הטביל אותו.

    טנש מנגבים במדבר והגנרל הקטן נותן עבודה. זה טוב לעונה שניים הקרובות הם יחוו אוויר פסגות אבל לטווח הארוך לדעתי זה יפגע בהם. אייטון לא מתפתח ובלי הפיכה שלו לדיוויס הסאנס לא יראו אליפות במדבר. כי את האליפות אמורים להביא בוקר ואייטון. הגנרל יהיה אז אולי עוזר מאמן שם.
    איי נואו דיס פלייס עלק 😂😂 אף אחד לא אומר את זה הוא אמר איי אוון דיס פלייס וזה בסדר בוקר לא יפגע מזה 😎.
    למאלו מנגב הוא רוקי העונה ללא ספק.
    קאזינס לא מתאים להפועל חולון. הוא כבר לא זז סתם הייפ מהשם מהעבר. אין לקבוצות בליגה מה לחפש אצלו. הוא לא שומר גם בכלל.
    חייו של השיקוץ קשים בלי גבות מזל שמשחק הבא בארטנס בא לשמור עליו שיעשה קצת שרירים עם פרצופים מפחידים למצלמה וקליר פאת לייאפים קוסט טו קוסט עם שאגות.
    ברוקס בטח יביא עליו דאבל טים ולחץ על הכדור 😂😂😂😂

  2. דאנק מלהיב. אדוארדס עלה שם לגבהים מטורפים וזה לא נראה כאילו הוא מתאמץ יותר מידי בשביל זה.
    זה היה אחד הדראפטים הכי מושמצים אי פעם. בינתיים – יש בו כמה כוכבי עתיד מסתמנים ושחקנים שבכל מקרה נמשיך לשמוע עליהם.

  3. בוקר טוב, תודה רבה מנחם.
    אנצל את ההזדמנות כדי להזכיר לצפריר, לאשך ולכל השאר שהלייקרס ולברון ממש דוחים. הוא היה ונשאר בכיין מונומנטאלי.
    נהדר שהפסידו.

    1. הפסד מעציב. כואב הלב. משחק כדורסל קשוח לשם שינוי ו קארוסו שזרק לא מכל הלב פיספס הזדמנות להשוות. מצחיק אנחנו כבר כמעט באמצע העונה ואני מרגיש שהלייקרס עדיין מחפשת את עצמה. מבחינת רוטציה אין את הדינמיות של העונה שעברה. מדאיג? קצת. אבל יחד עם דיוויס אנחנו יכולים לנצח את כל הקבוצות בקונרפנס. אה ולפני שתתלהבו מה 50 של אמביד תזכרו שהשיא קריירה של דיוויס הוא 59. ולדיוויס יש גם טבעת. בכלל הוא יותר וורסטילי.

  4. כריס פול הוא הגורם העיקרי לשיפור של הסאנס. גם לא מזיקה עונה נהדרת של אייטון וקמינסקי שנותן את עונת חייו.
    מספיק להסתכל על שפת הגוף של לאמלו בול כדי להבין למה הוא כול כך משוחרר. הוא לא מפסיק לחייך תוך כדי משחק.
    לברון ג'יימס יירשם בדברי ימי ה NBA כגדול הבכיינים.
    כאשר ברדלי ביל וראסל ווסטברוק במייטבם, וושינגטון נראית כמו קבוצה.

    1. אכן פול עושה את ההבדל כמצופה ממנו. הבעיה היא שאייטון דווקא ברגרסיה ולא בעונה נהדרת. במבט לעונות קידמה זה קצת מדאיג. פול הוא זה שאמור להביא את אייטון ללבל הבא.קמינסקי אגב בסך הכל נתן איזה שלושה משחקים טובים. עונת חייו? לא ממש.

  5. הכוח של הלייקרס זה הגבה+הביג פלופר
    כמו רובין ובאטגירל והיום באטלר ניצח את באטגירל
    הדאנק של אדוורדס הוא אבי הרישפולים
    מה זה רישפול?
    זה כשמומי מוציא את החבילה, מניח אותה על המצח ונותן מכות קלות למטה עם החציל
    זה יותר אפקט של ראש-פיל או את השורש- רישפל, לרשפל, רישפלתי, רושפל

  6. תודה רבה דוק.
    השיקוץ לא רק שירד מהמגרש בסערה בלי ללחוץ את ידי שחקני מיאמי, אלא גם בלי לתת שום מילת עידוד לקארוסו שהחטיא ולחברי קבוצתו.
    ממש סימן בהתנהגותו – "אתה אשם! אתם אשמים!"

    1. ה-כוכב של קבוצה לא רק שלא לוקח אחריות בזריקה אחרונה, אלא משאיר את שחקן המשנה שעליו שם את כל משקל הזריקה האחרונה על אי ככה ונותן לו לעמוד לבד על המגרש עם דמעות בעיניים??
      אפס

    1. זה יותר דומה לעשה לו ברית מילה או מל. זו כנראה הסיבה למה לא עושים יותר הגנה בליגה כי אחרי פוסטר כזה מדברים על ההשפלה שהשחקן קיבל ולא על ההקרבה של הגוף בהגנה. בקיצור אי וואנאבי לייק יוטה. בלי קשר דאנק אדיררר

      1. תודה.
        אז כמו סופרגול, רק באינטרנט? כי כשהיו לי קלפי סופרגול, לאסוף אותם בשקט, להחליף ולהדביק באלבום היה הדבר האחרון שעשיתי איתם.
        אבל השאלה הכי חשובה – זה עולה כסף?

        1. קודם כל זה אכן עולה כסף. אבל רק לראות מה קורה שם זה מעניין.
          זה זירת מסחר של קטעי ווידאו של של שחקנים.
          זה מאוד דומה לאיסוף קלפים רק באינטרנט. אתה קונה מהלך ואתה בעלים שלו. ניתן לקנות חבילות ויכול כמובן לצאת לך משהו מאוד שווה או סתמי כמו בעולם האמיתי.
          האפשרויות והעומק שם בלתי נגמרים. מבוסס בלוקציין.
          אפשר גם להסתכל על זה כבורסה של שחקנים ומהלכים.

          יש איזה בום קטן בנושא כשיכול להיות שזו רק ההתחלה.

  7. תודה על מעורב מלא מכל טוב, לברון בעצבים על הפציעה של דיוויס לא שווה יחס. דאמרכוס קאזינס מן הפח אל הפחת עדיף לו שילך לליקרס. שארלוט מעניינת אבל נגד גולדן בלי קרי קליי וויזמן צריך לגמור את המשחק במחצית הראשונה, אפשר לתרץ בחופשה המאולצת שהייתה להם. כריס פול אדיר, רק שכחת את קראודר שנתן משחק מצויין והחזיק את הסאנס בחיים. בראדלי ביל סקורר מהטופ ממש תאום של דיים לילארד, הוא חייב להגיע לקבוצה עם רכז דומיננטי בתור מספר שתים בדומה למה שהיה לםני ארבע שנים בווש עם וול. דנבר ופילי תפורות עליו למרות שהיה נחמד לראות אותו בסקרמנטו. יוטה וונאבי מהיום שחקן פוסטר, מקווה בשבילו שיתגבר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט