הקליפרס נ' הג'אז, ציון נגד הסאנס וגם קארי, יאניס, אמביד, יוקיץ' והסלטיקס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הקליפרס נ' הג'אז, ציון נגד הסאנס וגם קארי, יאניס, אמביד, יוקיץ' והסלטיקס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

2:00 אורלנדו מג'יק (18-11) – גולדן סטייט ווריורס (13-16):

משחק כיפי לפתוח איתו את הלילה, עם הווריורס שנמצאים בכושר מצוין, ומציגים את סטף קרי במוד ה:"תיזהרו, אני עשוי להידלק בכל רגע גם אם נדמה לכם שאני לא" שלו, וכשהוא במוד הזה, אם תשאלו אותי, הוא הדבר הכי מהנה לצפות בו ב-NBA כבר עשור.

גולדן סטייט שלו עומדת על מאזן חיובי וסופרת 4 נצחונות ב-5 משחקים, אחד מהם מול אותה אורלנדו שהם יפגשו הערב. 40 נקודות היו לסטף במשחק הזה עם 10 מ-19 משלוש, כשלצידו וויגינס נותן משחק יעיל במונחיו, אבל אולי הדבר הכי מעניין כיום בווריורס הוא דריימונד גרין, ושאלת הערך שלו לקבוצה. גרין לא עושה נקודות. כאילו, בכלל. אבל הוא ממשיך לתרום במגוון דרכים, הגנתית כמובן אבל לא רק. מול אורלנדו למשל היו לו 11 אסיסטים ויכולת קבלת ההחלטות שלו כשהוא מקבל את הכדור אחרי דאבל טים על סטף הוא אבן דרך בהתקפה של קר-קרי בכל שנות ה"לא-דוראנט" של הווריורס. זה דיון שמתנהל באינטנסיביות בארה"ב ומענין לדעת מה חברי הקהילה כאן חושבים, האם דריימונד הוא אנדרייטד או אוברייטד?

באותו המשחק ווץ' קלע 25, ובייקון הוסיף 20 כשטראנס רוס מוסיף 20 מהספסל, אבל הכל נעשה במין חוסר יעילות מרגיזה, ותחושת חוסר תוחלת שמאפיינת את אורלנדו, שאחרי ההופעה הטובה בעונה שעברה, נראית כמי שוויתרה על העונה הזאת, ואולי על הסיכוי לבנות קבוצה מנצחת מסביב לווץ' וגורדון, יכול להיות שנראה מהלכים סביב הקבוצה הזאת כבר בחלון הנוכחי.

הימור: הווריורס ב-12

2:00 קליבלנד קאבלירס (19-10) – דנבר נאגטס (13-15):

כבר בשבוע שעבר הכרזנו על מותה של התקווה שקליבלנד תהיה קבוצה העונה, ומה עשו הקאבלירס מאז? הפסידו והפסידו והפסידו והם סופרים כבר 8 הפסדים רצופים כשהם עסוקים בעיקר במאבק למצוא קבוצה לדראמונד ולעבור לפול און מוד בניה מחדש מסביב לצמד הגארדים שלהם בהם הם מאמינים מאוד.

אם בקליבלנד הסיפור כעת דיי פשוט הרי שבדנבר הוא מורכב יותר. יוקיץ' נותן עונת MVP, אין ספק בכך ולרגעים כמו בנצחון על הלייקרס שסגר 3 נצחונות רצופים דנבר נראית כמו הדים של קבוצת העונה שעברה, אבל אחרי הנצחון הזה באו שני הפסדים רצופים, לבוסטון שנמצאת במומנטום נוראי ולוושינגטון שאין מה להרחיב עליה את הדיבור.

הלילה יש לנאגטס הזדמנות טובה להתאושש, על אף מכת הפציעות שהם חווים, המפגש הקודם בין השתיים הסתיים בכמעט 40 הפרש לדנבר שפשוט ריסקה את הקאבס ואין סיבה לחשוב שזה לא מה שיקרה גם הלילה.

הימור: הנאגטס ב-20

2:30 פילדלפיה 76'ס (10-19) – שיקאגו בולס (15-12):

הפתעתי את עצמי השבוע עם הציוץ: האם מישהו מדמיין גמרים אזוריים שאינם ברוקלין-פילי והלייקרס-יוטה? זה מצביע על הקריסה, לפחות בעיני רוחי, של שתי קבוצות עליהן נדבר בהמשך – הקליפרס ומילווקי, אבל זה גם מדבר על כמה טוב פילי נראית.

עם מאזן של 10-19 הם נראים כפייבוריטים לסיים בראשות המזרח השנה, וכשמסתכלים קדימה על קרב אפשרי עם הלייקרס או אפילו עם ברוקלין לא מעט אנשים מדברים על זה שלאף קבוצה אין תשובות הגנתיות טובות יותר לשאלות שהקבוצות הללו ישאלו מאשר פילי.

אחרי הכל, אמביד, סנטר שכולל את כל התכונות ההגנתיות הטובות של גבוהים בעידן הנוכחי, בלי לוותר על היתרונות הקלאסיים של סנטר שמשנה זריקות וחוסם את הצבע, ובן סימונס הוא אולי השומר לברון-דוראנט הכי מבטיח בליגה, למה יש לכם שם אחר?

עם זאת, התיאוריה לא חפה מבעיות, שצפו ב-3 ההפסדים הרצופים של פילי ל-3 קבוצות חזקות – פורטלנד, פיניקס ויוטה במסע משחקי החוץ של הקבוצה שהבליטו דווקא את החולשות ההגנתיות שלה מול קבוצות שהן יותר מבוססות גארדים וקליעה. באופן מעניין בעונה המוזרה הזאת פילי היא אחת הקבוצות היחידות שממש נהנות מיתרון ביתיות (2-12 מאזן ביתי לעומת 8-7 מאזן חוץ, מזכיר את מיאמי של העונה שעברה).

שיקאגו השיגה 3 נצחונות ב-4 המשחקים האחרונים שלה אבל לא הייתי לוקח מזה הרבה, הנצחונות הללו הושגו מול ניו אורלינס ואינדיאנה שעדיין מחפשות את דרכן, והן שתיים מהקבוצות המבולבלות בליגה, ודטרויט שהיא אולי החלשה בליגה, אבל שיקאגו עדיין לא ויתרה על שאיפות הפלייאוף שלה, ועם איזון קצת טוב יותר בין לווין ווייט בחמישיה, ותרומה משמעות שהיא מקבלת במשחקים האחרונים מסטורנסקי, שחקן שאני אישית מחבב, שיקאגו יכולה לפחות לעשות את הפליי-אין מה שיתן לשחקניה ניסיון וביטחון פוסט-סיזן חשוב.

הימור: פילי ב-8

2:30 בוסטון סלטיקס (14-14) – אטלנטה הוקס (16-12):

אם אגיד שמדובר על מפגש בין שתי המאכזבות של העונה, מישהו יתנגד?

זה המפגש השני בצמד משחקי הבאק טו באק בין השתיים (קונספט נחמד לדעתי אגב, שווה לחשוב על לשמר גם לאחר הקורונה), אליו הגיעו שתי הקבוצות מדוכדכות למדי. אטלנטה הגיעה אחרי 4 הפסדים רצופים, שלא היו בלואו-אוט אבל ב-3 מתוכם היא גם לא ממש הייתה קרובה, והתוצאות היו דומות להדהים – 125-125-123 בטור הספיגות 112-113-114 בטור הקליעות.

מה הוא אותו גרוש ללירה שהיה חסר לאטלנטה מול הניקס, אינדיאנה ודומותיהם? הייתה זו הקליעה מבחוץ של הצמד רדיש-הורטר, שפשוט נמצאים בפורמה מזעזעת. לעומתם במשחק מול הניקס למשל גלינרי קלע 3 מ-4 מחוץ לקשת ב-26 דקות ויכול להיות שהוא צריך לקבל דקות וזריקות על חשבונם, אבל אז מה קורה עם קאפלה וקולינס שדווקא מגלים יציבות? יכול להיות שהפתרון הנכון עבור אטלנטה הוא מהלך מהיר על אחד מהגבוהים שלהם בתמורה לשני קלעים טובים יותר ממה שיש להם היום כדי לאזן טוב יותר את יחס הזריקות בקבוצה, ואת האיזון בין החלק הקידמי לאחורי.

בוסטון הגיעה למשחק הזה עם משבר משלה ורק העמיקה אותו. אחרי הפסדים משפילים למדי לדטרויט ווושינגטון הגיע ניצחון על דנבר, אבל ההפסד לאטלנטה החזיר את הדכדוך לבוסטון ובאופן מדהים הקלטים עומדים על מאזן של 50-50 בשלב דיי מתקדם של העונה.

הורטר-רדיש לא מצאו את הידית גם במשחק הזה (2 מ-6) אבל טריי יאנג וקלינט קאפלה החליטו שאת המשחק הזה הם לא מפסידים ואטלנטה ניצחה את המשחק הודות ל-40 של יאנג, 24 של קאפלה עם 13 ריבאונדים, ו-20 של קולינס, בעוד בוסטון עם טייטום ובראון אך מבלי קמבה נראית שוב כקבוצה שהשמיכה שלה קצרה מדי כשלמעט השניים האלה היא פשוט לא מצליחה לקבל תרומה משמעותית מאף אחד נוסף, ובערב שבו גם בראון חלש מהשדה (6 מ-20) עולה חשש שהמספרים שלו, שדיי מפתיעים השנה במיוחד זריקות קשות וקליעות 2 ארוכות, יחזרו לקרקע המציאות ואיתו יתרסקו התקוות של בוסטון.

הימור: בוסטון ב-5

3:00 דטרויט פיסטונס (20-8) – ממפיס גריזליס (12-12):

הפיסטונס ממשיכים את מסע הרובין הוד שלהם עם נצחונות על ניו אורלינס, בוסטון וברוקלין והפסדים לשיקאגו ואינדיאנה. באופן כללי נראה שהפיסטונס מוצאים סוג של זהות הגנתית שהופכת אותם לקבוצה, שיחד עם היכולת הנהדרת של גראנט יכולה להיות מסוכנת בערבים נתונים.

אך עדיין מדובר על אחת הקבוצות החלשות בליגה אם לא החלשה שבהן וזה סוג המשחקים שממפיס, עם חזרתו של מוראנט צריכה לנצח כדי למצוא את מקומה בפלייאוף העונה.

מוראנט עדיין לא ממש נראה כמו זה ובנצחון על אוקלהומה היו לו 4 מ-14 מהשדה, אבל ממפיס מציגים חמישיה מאוזנת כאשר במשחק הזה כל ה-5 קלעו מעל 15 נקודות, וכפי שדיברנו גם בשבוע שעבר, אחד המפתחות שלה הוא קייל אנדרסון. כשהוא קולע טוב, ושומר טוב (5 חטיפות מול אוקלהומה) הוא מעניק איזון למקטע של הקבוצה בין מוראנט לולנצ'יונס שניהם ללא ספק שחקני חמישיה לקבוצת פלייאוף.

הימור: ממפיס ב12

3:00 מילווקי באקס (13-16) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (17-11):

עצרו הכל, מה לעזזאל קורה במילווקי?

תשובה – הפציעה של הולידיי גרמה לקבוצה עם קו אחורי מפוקפק מלכתחילה לקרוס לחלוטין הן התקפית והן הגנתית. וזה מתבטא אפילו במספרים של יאניס, כשאין איומים אחרים וגם אין ממש מי שיכניס לו את הכדור בצורה אינטיליגנטית גם הפריק נחלש, 23 בלבד היו לו בהפסד לטורונטו שבו מילווקי קלעה 96 נקודות.

אני מסתכל על הסגל הזה של מילווקי ובאמת אל לגמרי ברור לי מה חשבו שם בקיץ. מעבר ליאניס, מידלטון והולידיי, וקצת ברוק לופז אם אתם מאמינים בדבר הזה ברגעי ההכרעה ומול קבוצות חזקות השחקנים שמשחקים שם דקות גדולות במשחקים גדולים הם ברין פורבס, דיונצ'נזו, די ג'יי אגוסטין וקונטון. מה לעזזאל?

ואת המכונה הזאת יאניס צריך לסחוב, ויצטרך לסחוב בשנים הבאות לאור הארכת החוזה שלו (מעניין אם הוא מתחרט עכשיו).

גם אוקלהומה מגיעה למשחק הזה במצב רוח שאינו מהמשובחים. זה לא חמשת ההפסדים הרצופים של מילווקי, אבל אחרי מעט התלהבות בתחילת העונה, דומה שאוקלהומה עם 3 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים חוזרת לגודלה הטבעי, ואולי היא אפילו מרוצה מזה. עם אינספור בחירות דראפט באמתחתה, עוד עונה בלוטרי הוא בדיוק מה שפרסטי כתב לקבוצה הזאת, ונותר לקוות שבעונה הבאה, בהנחה שהוא ישאר, לגילג'ס אלכסנדר הנהדר תהיה קבוצה טובה יותר מסביבו כדי להראות את כל מה שהוא יודע.

הימור: מילווקי ב-12.

3:00 ניו אורלינס פליקנס (16-12) – פיניקס סאנס (10-17):

בשקט בשקט זה המשחק השני הכי טוב של הערב.

הפליקנס עם נצחון אחד בלבד ב-5 המשחקים האחרונים שלהם מתחילים להיכנס לחרדה ממשית מהאפשרות שהם לא יעשו את הפלייאוף או אפילו את הפליי-אין השנה. והם עושים את זה למרות שציון ממלא 85% מההבטחה שלו, שווה ערך למשל ל-36 נקודות באחוזים מבהילים מול פורטלנד.

אז כן, הוא עדיין נראה רק 85% כשיר ולכן לא נראה אקספולסיבי כמו שהוא היה נראה בדיוק כמו שאומר ביל סימונס, והוא לא לוקח מספיק ריבאונדים כמו שאומר צ'רלס בארקלי מה שפוגע בקבוצה שלו, במיוחד לאור היכולת הטובה פחות מהמצופה של סטיבן אדאמס (מהלך שנראה גרוע מאוד בדיעבד), אבל בגזרה הזאת באמת שהכל טוב מספיק. גם אינגרם נראה טוב, ואפילו לונזו בול מתחיל להיראות, אולי בהשפעת הקנאה באחיו, כמו פוינט גארד לגיטימי.

למעשה התחושה היא שהשחקנים הם לא הבעיה בפליקנס, הבעיה היא בניהול המשחקים ובסכמת המשחק שפשוט לא מתאימה למה שיש להם. אחרי הכל גם עכשיו, ווילאימסון, אינגרם, בול, בלדסואו, רדיק (20 נקודות 4 מ-6 משלוש מול פורטלנד) וג'וש הארט מראים שהם מסוגלים להתחמם בערב נתון, אבל ההגנה של הפליקנס נראית מחריד, והאיון קו קדמי-אחורי שלה הוא מהגרועים בליגה, וככה הם יתקשו להתקדם לפוסט-סיזן והסבלנות של ציון בהתאם.

והלילה זה לא בדיוק לילה לנסיונות כשהם יפגשו את אחת הקבוצות החמות בליגה. הסאנס נתקלו במגבלות הכח מול ברוקלין אבל הם עדיין סופרים 8 נצחונות בעשרת האחרונים כולל על פילי ומילווקי, כאשר כריס פול משחק כדורסל יעיל וטוב לא פחות משהוא שיחק כמעט בכל תקופה שאני מסוגל לזכור. מעבר לעובדה שהוא עושה לבוקר להתבגר, ושהוא עזר להחיות את המשחק של ג'יי קראודר המצוין, אני חושב שאחד הנהנים העיקריים משיתוף הפעולה איתו הוא דיאנדרה איטון. המשחק שלו פשוט נראה נכון יותר. הוא קולע פחות מבשתי העונות הראשונות שלו בליגה, אבל הוא קולע באחוזים טובים בהרבה (קרוב ל-60% מהשדה, ולוקח הכי ריבאונדים שלקח בקריירה הקצרה שלו.

איטון-פול-בוקר מול ציון ואינגרם זה קרב ללקק את האצבעות.

הימור: הסאנס ב-5

4:00 מיניסוטה טימברוולבס (22-7) – טורונטו רפטורס (15-14):

בשקט בשקט הרפטורס חוזרים לעצמם אחרי פתיחת עונה מחרידה, ו-2 הנצחונות הרצופים על המילווקי השלימו ריצה של 7 נצחונות ב-10 משחקים ופוזיציה לא ראה להתמודד על מקום בפלייאוף כשאנחנו מתקרבים לפגרת האולסטאר.

אבל המשחק הקודם בין השתיים הניב אכזבה לטורונטו והם יצטרכו לתקן הרבה מהדברים שראינו במשחק הזה כדי לנצח הערב בעיקר במישור ההגנתי. הרפטורס אפשרו לטאונס לשלוט בצבע עם 8 מ-11 מהשדה, ולביזלי לזרוק באין מפריע מחוץ לקשת, וכך גם בערב מחריד של אדוארדס (קורה לרוקיז לעיתים) עם 1 מ-7 משלוש, למיניסוטה היה דיי כח אש כדי לגבור על הקנדיםשסבלו מערב חלש נוסף של סיאקאם.

וזאת אולי קריאת השקמה אחרונה לפורוורד אם הוא רוצה שיתייחסו אליו כסופרסאר. יש לו עדיין משחקי ענק כמ וה-27 מול מילווקי או ה-32 מול ממפיס, רק בעשרת הימים האחרונים, אבל יש לו גם סלאמפס כמו משחק של 31% מהשדה מול מיניסוטה או משחק של 34% מהשדה מול אותה מילווקי.

לטורונטו יש קבוצה חמודה עם ואן וליט ולאורי ופאוול, אבל מי שהופך אותם לקבוצה מסוכנת הוא סיאקאם, וכשהוא לא ביכולת של סופרסטאר אתה מבין שהעזיבה של קוואי השאירה אותם כקבוצה מאוד מאוד בינונית, שזה המצב הכי גרוע להיות בו בליגה הזאת.

הימור: טורונטו ב-10

5:00 לוס אנג'לס קליפרס (9-21) – יוטה ג'אז (5-24):

בשבוע שעבר השתפחתי על יוטה מספיק, והג'אז פשוט לא עוצרים. 9 נצחונות רצופים כולל נצחונות על פילי, מילווקי, מיאמי המתאוששת והקליפרס עצמם, ממצבים את יוטה כפייבוריטים, כן פייבוריטים להגיע לגמר המערב מול הלייקרס.

עם זאת יש נקודת תורפה ביוטה והיא זאת – מיטשל וגובר הם נהדרים ובהיעדר פציעות הם דואו טוב מספיק מול כמעט כל קבוצה בליגה, אבל יוטה צריכה יכולת קליעה מאינגלס-בוגדנוביץ'-קלארקסון. עד עכשיו היכולת הזאת הייתה מופתית, השאלה, וזה עדיין בגדר שאלה מבחינתי, האם בקצב ואינטנסיביות של פלייאוף זה יעבוד באותה אפקטיביות, ובלי הקליעה שלהם, ליוטה אין סיכוי מול הלייקרס ואולי אפילו לא מול פיניקס או מול יריבתם הערב.

אבל אני רוצה להתעכב על נקודה אחרת שנוגעת דווקא לקליפרס. כשאתה מסתכל על הסגל שלהם, ובעונה שעברה כך גם הסתכלתי עליו, הוא נראה חסר חולשות, הוא נראה עמוק בצורה מפחידה, הוא נראה בנוי לעידן הנוכחי, הוא נראה מפחיד בהגנה ומאיים בהתקפה. אז מה בכל זאת חסר שם?

אני כמו רבים אחרים האשמתי את דוק, שהוא בעיני מאמן מאוד אוברייטד, אבל אולי העבודה שהוא עושה השנה בפילי צריכה לגרום לחשיבה מחדש? אולי הבעיה היא במקום אחר? במקום עם ידיים ענקיות ומבט אניגמטי?

שימו לב לנקודה שהעלה חבר שלי אורן – המשחק הקודם ביניהן היה המשחק המרכזי של הערב, משחק שמשודר לקהל ארצי ברשת מרכזית, במצב הזה לברון, מייקל, מג'יק, בירד, אייזאה ואחרים לא היו חולמים שלא להופיע. הקליפרס החליטו שלא להופיע. פציעות? נניח, אבל זה מלמד משהו על הרכות של הקבוצה הזאת, על המנטאליות שלא אומרת את מה שצריך להגיד: "זאת עונה מקוצרת, יש לנו הזדמנות ללכת עד הסוף, הזדמנויות כאלה לא באות הרבה בואו נטרוף את העונה הזאת".

אדישות ונונשלנטיות שמחסות על חולשה מנטאלית ואימה מהפסד, היו בדיוק מה שראינו מהם בשנה שעברה בקריסה המפוארת בפלייאוף, אולי המפוארת בהיסטוריה, משהו צריך להשתנות בראש בקליפרס, כי אחרת גם פיניקס עלולה להיות אתגר שיהיה להם קשה לעבור.

הימור: יוטה ב-8

לפוסט הזה יש 57 תגובות

  1. הקליפרס "החליטו" שלא להופיע. קוואי וג'ורג' פצועים כבר כמה משחקים. אז לתרץ את זה כבחירה זה די דמגוגי.

  2. אני לגמרי לא רואה את יוטה בגמר המערב. אפילו בספק אם יעברו סיבוב (סליחה לילי). חובת ההוכחה עליהם. גם לא בטוח שהם יסיימו מקום 1 במערב אנחנו עוד לא בחצי הדרך.
    אני גם מאד מאד בספק אם פילי תהיה בגמר המזרח. חובת ההוכחה עליהם. לדעתי פילי לא תגיע לשם אבל מקווה לטעות.
    ההוקס ניצחו את בוסטון כי לא הספיקו להשתיל לסטיבוט את עדכון התוכנה כיצד שומרים על טריי. היום כבר השתילו לו את התוכנה אז הוא יבוא עם דאבל טים ולחץ על הכדור מהבית. בוסטון ינצחו קליל 15 ומעלה.
    סטפן יתעלל בקו האחורי של המגיק, אם דריימונד ישחק ייתכן מאד שזה יעזור למגיק.
    הגאון ינפח סטט מול הפרשים בלי ראש (אברי איפה אתה? 🙂 )
    אמביד המטאדור יחסל את השוורים, אם כי זה אלו בדיוק סוגי המשחקים בו פילי מפסידים/מסתבכים. סימונס שומר לברון ודוראנט? אולי בתור המגבת שלהם, כל כוכב בליגה חוגג עליו. הכי הוא מתרפס בפני הבוס שלו.
    ג'ה מוראנט נראה אסון מאז הפציעה ממש נוראי, יש לי תחושה שגרמי גראנט רוצה אולסטאר וינגב בצמודה
    טנש מנגבים את ציון
    הבאקס יתקשו מול אוק וינצחו בצמודה ולא מעל 12. אני צופה 5 ומטה.
    הראפטורים יאכלו גורי זאבים
    יוטה ינגבו את הקליפרס (עם ובלי קאווי)

        1. בלי קשר לטיעון – ביל סימונס קשקשן בלתי נלאה שאולי כיף לעיתים לשמוע אבל האמירות שלו הרבה פעמים מתקשות במבחן המציאות.

        2. לא מפתיע האמת, הרוב לא מאמינים בנו אבל כן מאמינים בקליפרס.
          שזה מצחיק קצת בהתחשב בזה ששתי הקבוצות הפסידו לדנבר באותה הצורה (ואפילו הקליפרס קצת יותר מביש), אבל מי אני שאשפוט.
          הפלייאוף יראה מי צודק 🤷🏼‍♀️

  3. ההצלחה של פילי עד עכשיו היא נטו בגלל חולשה מזרחית טיפוסית של אמצע החורף. בקרוב השמש תפציע העצים יריקו ופילי כמו תמיד תפסיד בסיבוב השני, שלא יטעה אותך דוק ריברס, מאמן הוא היה לפני עשור, היום הוא מנהל כוח אדם. לגבי מילווקי, הם שמו את הז'יטונים על הולידיי והוא פצוע אז לא היית דואג להם, עדיין הקבוצה לנצח בדרך לגמר המזרח. מיאמי טורונטו ובוסטון יחממו מנועים אחרי האול סטאר וגם אינדי לא פריארים.

  4. פריוויו מדוקדק ומשובח, כרגיל, תודה רבה דור.
    .
    בעניין הקליפרס – לא יודע אם זה שלקוואי עלה השתן לראש, או חולשה מסוימת של ריברס ולו, אבל אני חושב שקוואי צריך מאמן חזק ומסגרת קבוצתית כדי להצליח, ובהחלט יתכן שהוא עצמו לא חושב כך. חכם השביל מההולך בו? נגלה בפלייאוף.
    .
    בעניין מילווקי – באמת מצב בטטה, יחסית כמובן, אולי עוד טרייד? איזה רדיק כזה? רונדו? רוביו?

  5. העוגן ההגנתי שלנו במאמר מצויין וכתבת השער בספורטס אילוסטרייטד – מומלץ גם לשונאינו הגדולים ביותר:

    “I’m living the dream,” says the 26-year-old Caruso, who signed a two-year, $5.5 million deal before last season. “What else do I need? I make a lot of money, I have good friends and family, I win basketball games and I get to travel around the world. This is pretty sweet.”

    https://www.si.com/nba/2021/02/12/alex-caruso-lakers-unlikely-closer-daily-cover

    1. כן יעשה למי שיקר לליבו של לברון. אילוסטרייטד הורידו לפחות עשור מהחיים של קארוסו. אין מצב שהוא בן 26, נכון?

        1. לא צריך אפילו לצאת מהלייקרס כדי לראות מישהו מעל גיל 30 קופץ ככה.
          לא קראתי לו לבן לא אתלטי, אני מודע לאתלטיות שלו. רק שהוא סובל קלות מגרג אודניזם.

            1. אתה מנסה להגיד בעצם שיש בו יותר מאשר craftiness וניימולוגיה?

  6. הולידיי לא שיחק בכלל במילווקי בשנתיים האחרונות שהיו קבוצה אדירה. החליפו שקל בשקל עם הטרייד עליו כרגע זה אפילו פחות מזה מבחינתם

    יוטה אלופה אם הפלייאוף מתחיל היום. הגיעו לשיא מוקדם מדי. ספק אם יסיימו מקום ראשון. קבוצת עונה רגילה.
    מה שכן מובילים לזכות במאמן העונה, שחקן שישי, שחקן ההגנה, MVP, חבל שיישארו רק עם זה בסוף

      1. הופך את משחק ההתקפה של הווריורס לטוב יוצר חחחחחחח, בזכותו עם קולעים זריקות באחוזים גבוהיים יותר, הלוואי שהייתי יודע לעשות סימיילים כמו שותפי לשבר

            1. שאלתי שאלה פשוטה, האם מישהו אי פעם רשם פה שהוא צריך לסחוב את הקבוצה על הגב. אם אתה מוכיח לי שכן אני עוזב את האתר ולא חוזר

  7. הבוט שהוביל בכמעט 30 נקודות בדרך אולי להפסיד את המשחק הזה.
    אפאט עם 3 אולסטארים מול אחת מהקבוצות החלשות באן בי איי. זה מאמן? גם יקח את כל פסקי הזמן המגיעים לו, השאלה מתי אתה לוקח אותם?
    לתת להוקס לשים ריצה ולקחת אחרי שהם סוגרים את הפער זו לא חכמה. החכמה היא להגיב בזמן ןלא להגיע למצב שאתה מבולבל ואובד עצות אלא כשאתה עדיין בשליטה ויכול לעצור מייד מומנטום….
    מאמן טיפש!

  8. מה זה התוצאה של ראפס בייבי וולבס? ממתי מותר לשחק הגנה בליגה?
    מזל למגיק שדריימונד חזר אחרת היו נאלצים לשחק 5 על 5😂😂
    אמביד המטאדור רצח את השוורים אחד אחד הגמדים שלהם זה כמו יתושים בשבילו. אחח איך לא הביאו את הארדן היינו מקרצפים את השיקצה וגבתו לצערי היום אנו סתם קוריוז ותו לא.
    גמאל מורי מתחיל להתעורר? פחוני המזרח עושים לו טוב קיבל בוסט מדק הקלאץ מול ראס.
    אני רואה גורגי וקאווי חזרו יאללה הצטרפתי לראות קצת וניל יוטאי

  9. קוואי מכניס לגובר פצצה לפנים ומקבל שריקה…
    יש צ'אלנג' but don't keep you're hopes up
    שונאת משחקים מול קבוצות מאל איי, שיפוט נוראי כל פעם מחדש.

  10. רויס פשוט ענק על קוואי היום, איזה סטופר…
    נפסיד או ננצח, הוא חתיכת אקס פאקטור השנה.
    ואיזה דאנק של מיטשל.

    1. היה טוב רק ברבע הראשון, מאז פלייאוף פי חזר.
      אבל אחלה משחק,הפסד או לא היה שווה לקום אליו.
      והאמת? מוריס ובברלי ניצחו את המשחק ששה בכלל מרגיז כי אני באמת שלא סובלת את שניהם.

      1. הקליפרס קבוצה חזקה, גם אם לא תמיד נראה שהם מתחברים.
        יוטה שיחקו יפה. דונובן מיצ'ל הו משהו מיוחד לצפייה. הטבעות מטורפות יחד עם שלשות של דמיאן לילארד. כצופה אני לא צריך הרבה יותר מזה…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט