מעורב הופס של דעות, חדשות, ומחשבות – הכל במשפטים קצרים לשם שינוי – ליום ו' / מנחם לס

1.מילווקי באקס נופלת מדחי אל דחי

הפסד שני רצוף לבאקס של מילווקי. הרפטורס שהתחילו גרוע כל כך הם היום 15-14 כשהבאקס שהתחילה כל כך טוב נפלה ל-13-16. נורמן פול מהרפטורס נתן את משחקו הטוב ביותר העונה עם 29 חיצים ב-9 מ-12 (4 מ-7) מה-3.

2. הלייקרס – עכשיו על הפארקט – היא החמישייה מס' 24 או 25 בטיבה בליגה, עם הנחה…

לברון הזה. לא מפסיק לבכות לשופטים. איזה בנאדם מוזר ולא נעים!

עדיין הרבע השני. הנטס מובילה 40-28. לברון – אחרי שתי בכיות לשופטים – יושב. הלייקרס משחקת עם מתיוס, קרוסו, KCP, קוזמה, ומרק גאסול. הייתי מדרג אותה מס' 25 בחוזקה בליגה. אוקיי, מס' 24.

ראיתי מספיק. לילה טוב.

3. העתון המקומי סולט לייק סיטי טריביון שואל …

שואל בכותרת הספורט הראשית אם UDOKA AZUBUEKA הוא סנטר מספיק טוב להיות הסנטר של הג'אז אחרי שרודי גובר יפרוש. (התשובה, אגב, שלילית)

4 לדעתי הרוקי (בחירת דראםט 19) של דטרויט צדיק (אוקיי, סדיק) ביי …

מתחיל להוכיח יותר ויותר שהוא גניבת הדראפט האמיתית. בינתיים שלושת הרוקיס שבחרתי לדבר עליהם נחשבים ל-3-2-1 בין הרוקיס – למלו בול, טייריס הליבורטון, ועמנואל קוויקלי. אנטוניו אדווארדס, בחירת הדראפט הראשונה משתפר ממשחק למשחק והוא מיד אחרי השלישייה הראשונה.

5. השמעתם ש-AD לא יחזור 'בריא לחלוטין' עד סוף העונה?

לפי https://www.silverscreenandroll.com/2021/2/17/22288023/lakers-marc-gasol-ready-for-bigger-role-with-anthony-davis-injury – עוזרי המאמנים של פרנק ווגל לחשו בשקט לאוזנו של מרק גאסול "להתחיל לשחק דקות אמיתיות". כשהוא שאל מה קרה, נאמר לו שיש מצב שאנטוני דייויס לא חוזר יותר במצב בריא לחלוטין לעונה זאת.

6. רק שתדעו:

7. ואז טריי יאנג הוסיף אחרי המשחק שישנה סיבה שישנה עתה סערה שחג בבוסטון אחרי המשחק...

8. עוד אייטם שאתם יכולים להוסיף לרשימת הטריוויה:

9. תנו מבט כיצד הטנק מעופף:

10. נבחרו החמישיות של האול סטאר:

  • LeBron James (captain)
  • Kevin Durant (captain)
  • Kyrie Irving
  • Bradley Beal
  • Giannis Antetokounmpo
  • Joel Embiid
  • Stephen Curry
  • Luka Doncic
  • Kawhi Leonard
  • Nikola Jokic
  • מעניין מה מרגישים עכשיו שחקנים כג'יימס הארדן, פול ג'ורג', או ג'יימס טאטום!

11. הנה תכניות השידורים של הטיווי לאול סטאר

12. תנו מבט בתנועת הכדור הנהדרת של ההורנטס:

13. לדעתי בלייק גריפין הוא השחקן שמיאמי חייבת ללכת אחריו!

אני לא יודע כיצד זה יסתדר כספית אבל מבחינת כדורסל, להיט אין PF ובלייק הוא האדם שיכול להביא רוח חדשה למיאמי המדדה.

14.קלדון ג'ונסון יהיה, לדעתי, אול סטאר תוך 2-3 שנים. הוא 'האול סטאר' של הזמרת מאריה קרי כבר עכשיו. הנה למה:

 15. הקמבק של הווריורס היה לא יאומן ממש, וסטף היה חייב לקלוע 40 כדי לעזור עשות זאת!

16. זאק לוויין משחק את הכדורסל הטוב בחייו, ואתמול הוא כלל ב-37 הנקודות שלו – כחלק מחזרה מדפיציט של 25 – הצגת 'אליפות הדאנק של ה'אול סטאר'!!! (לי נראה שהוא לא איבד סנטימטר אחד מניתורו)

17. טרי רוזייר – השחקן השקט והצנוע מכל שחקני ה-NBA – הופך לכוכב של ממש (עדיין שקט וצנוע) בהורנטס!

הטרייד ההוא בו קמבה וולקר עבר לבוסטון סלטיקס וטרי רוזייר הגיע להורנטס נישכח מזמן. עתה כשרוזייר הפך לאחד מעמודי התווך של ההורנטס עיחד עם גורדון הייוארד ולמלו בול, פתאום כולם נזכרים בו. בסלטיקס בזמנו הוא הושב בסוף הספסל ו היה הגארד הרביעי בארשימה של בראד סטיבנס להיכנס למשחק. היום בהורנטס הוא הדבק של אחת הקבוצות המפתיעות בליגה העונה.

18. הגנת דאלאס מבריקס היא מס' 28 בליגה!

המבריקס היא עשירית בליגה עם רקורד של 15-13 (רק 2 משחקים מהששית – הספארס), ולוקה דונצ'יץ מתחיל להגיע לרמת השיא שלו מהעונה שעברה, אבל הגנת הקבוצה היא רק מס' 28 בליגה. חובה לציין שהמבריקס הייתה הקבוצה שסבלה, אולי, יותר מכל אחרת בגין הקוביד-19.

19. הפייסרה החליטו להנציח (לא שהוא ניפטר חלילה!) את שמו של רג'י מילר בלבישת גופיות שנשאו את שמו במשחק נצחון ה-OT נגד מינסוטה

20. ב'תפוח הגדול' השאלה הגדולה היום היא אם לסכן "הכל" עבור בראדלי ביל או ויקטור אולדיפו

אני תוקע מבט כל בוקר בספורט של ה-NY POST וה-DAILY NEWS. הרגל מאז 1961. ב-NYT אני רשום כ'אינסיידר' בתשלום (לא נורא: $6 דולאר לחודש, לשנה, ואז זה קופץ אוטומטי ל-$29 לחודש מבלי להודיע לך. אני דופק אותם כבר שנים: אני רושם בלוח השנה לצלצל שבוע לפני סיום השנה ומבקש ביטול, ואחרי כמה החלפות מילים, הם 'נותנים' לי עוד שנה, וחוזר חלילה.

בקיצור, עתונאי הספורט של ניו יורק משגעים לניקס את השכל עם הצורך להביא "בכל מחיר" סופר-סטאר. הנה:

21. היום לפני...

*71 שנה: התובע הכללי של מנהטן פרנק הוגן מוציא צווי מאסר נגד 7שחקני CCNY באשמת קבלת שוחד למכירת משחקים. ביניהם ארבעה שחקנים יהודים שהיו אז 'אול אמריקן'. במשפט הסתבר שהשוחד שקיבלו לא היה להפסיד אלא לשמור על הפרשים שלא יגיעו מעבר לגבול מסויים. המאמן היה היהודי נייט הולמן – שכינויו היה 'מיסטר בסקטבול' – שהיה השחקן הסלטיקס הראשונה בשנות ה-20. נייט הגדול היה מאמן הקבוצה משך 40 שנה, והוא המאמן היחיד שזכה אי-פעם ב-גראנד סלאם' של כדורסל המכללות שהיו תוארי ה-NCAA וה-NIT (אז חשוב ויקרתי יותר מה-NCAA)

הוא ביקר בישראל בשנת 1952 (CCNY היו בעונש אז) ומשך עשרות שנים הוא נחשב לאדם שהביא לישראל את הכדורסל 'המודרני'. ספרו 'מדע הכדורסל' היה התנ"ך של המשחק משך דורות. הוא ניפטר בשנת 1995 בגיל 97.

22. פינת הטבע: ה-MUSKOX של גרינלנד וצפון נורווגיה

משך 9 מחודשי השנה הם חיים בגרינלנד וצפון נורווגיה הקפואות. הנה האמא והתינוק שלה. משקל המוסקוקס יכול להגיע ל-250 ק"ג. עליהם לחפור בשלג ובקרח למצוא אוכל מתחתם – צמחים וכו'. תארו לכם כמה צריך לחפור כדי למלא את צרכי הקיבה של חיה גדולה וכבדה כזאת. האסקימוסים מגדלים אותם, ובהרבה צורות סוגדים להם.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 67 תגובות

  1. מנחם לגבי הטיעונים על המאמנים אם ככה למה ווגל עשה לחץ על הכדור ודטבל טים כל הפלייאוף על הכוכביםמואחרים לא עשו?
    לפי מה שאתה אומר אין הבדלים בין המאמנים? ואם יש אז!רובם כן כסילים ואתה מסכים איתי

  2. הלייקרס זו בושה לליגה, אלופה כל כך עלובה וחלשה.
    לברון בכיין זה לא חדש, גדול הפלופרים והבכיינים אי פעם שמצא מועדון שתפור למידותיו

  3. תודה רבה דוק, מעולה.
    טים שיקוץ נראית כמו טים אשך, וטים דוראנט – שמעון.
    סטף קרי עושה ניסים.
    לבלייק עוד נשאר כדורסל?
    ניו-יורק מתלבטים אם "לסכן הכל"? מה זה "הכל"? אין שם כלום! סתם אוסף של בינוניות ומטה.

  4. אני רק על הניקס היום ובקצרה.
    אני אמביוולטי, הקבוצה הזו של טיבס!
    היא לא תתאים לבראדלי ביל. הניקס צריכה כוכב שהוא גם שחקן הגנה טוב. אולי בסוף השנה קוואי יהיה מוכן לעזוב את הקליפרס.
    שימתינו בינתיים.

  5. טריי רוז׳ייר היה מחליף ראשון ל-pg בסלטיקס (לא צריך להגזים עם הגארד הרביעי…
    הוא קפץ יפה מאוד על ההזדמנות שקיירי נפצע ונתן יופי של עונה כדי שיהיה ראוי לדרוש חוזה גבוה ברגע שסיים את החוזה בשנה לאחר מכן.
    הבעיה הייתה שבעונה אחרי הפריצה הוא היה יחסית חלש (כי קיירי חזר לקבל את הדקות).
    הוא נותן עונה טובה בהורנטס, אבל הוא עדיין חוזה גבוה מדי, בטח שגרהאם פרץ ולמאלו מראה יופי של כדורסל

        1. רגי גקסון 2 משופר שווה מעל 20 מיליון גיסנו.
          בארטנס מקבל 17 וזה גופה שמידי פעם קולעת שלשות ואין לה חוץ מזה קשר למשחק הכדורסל שלא נדבר על ה40 מיליון של גובר ואדביו והכי העי חשוב
          מי מקבל 20? דריימונד גרין!!!

  6. תודה מנחם מצויין כהרגלך, הרובוט מוויסקונסאן חייב ללכת הוא מיצא את עצמו ובפלייאוף צריכים שועלי קרבות שיודעים להתאים את עצמם ולא רובוטים שלא מבינים ניואנסים ומאצאפים, מאמן נחמד לעונה סדירה בונדלהצר לקבוצות שצריכות סדר לא לקוטנטדרית.
    .
    אני לא יודע איפה שמעת על הפציעה של דיוויס שתימשך כל העונה , לא משחקים אם הפציעה הזאת בגלל שזה בדיוק אותה פציעה שהייתה לדוראנט אני מאמין שדיוויס יהיה בחוץ לחודשיים שלוש.
    .
    מסכנים טרי יאנג וזאיון וויליאמסון עד שנכנסו לכושר שוב גמרת אותם פולסא דנורא? בכללי יאנג היה אתמול אדיר אבל עדיין אין לו אופי של כוכב הוא צריך כל משחק לקחת על עצמו רבע רביעי ולא לברוח מהכדור ולתת לגינגי לנסות לייצר נקודות.
    .
    זאיון בלתי עציר בצבע הוא כבר היום קולע 19.7 נקודות בצבע באחוזים מדהימים זה הכי הרבה מאז ששאקיל שיחק בליגה, האתלטיות והעוצמה שיש לו זה משהו בלתי ייאמן ויש לו סיומת נדירה בצבע, עדיין הוא יהיה חייב לקלוע מ3 באופן עקבי ולא להסתמך על זה כדי להגיע לרמה הבאה, אם הוא היה 2.16 הוא לא היה צריך כלום יותר מזה אבל הוא נעצר על 1.98. בכללי הפליקאנס משחקים כדורסל נורא יפה לעיתים קרובות, ורואים עבודת יד של מאמן, לפעמים ון גאנדי מאבד את זה ומעלה חמישיות שבלדסו לונזו ואדאמס בהם.
    .
    את בלייק גריפין גם הייתי מנסה לדרוס עם האוטו בדומה לווסטברוק ולנסות להוציא כסף מהביטוח הוא סיים עם הדבר שנקרא כדורסל לפחות כשחקן בכל מקרה למיאמי אין שום דרך להחתים אותו ללא בייאוט שהוא לא יקבל (דטרויט לא תוותר על 50 מליון+).
    .
    ניו יורק לא תגע בשני הזבלים האלה כל הליגה פרט לחברי למוסד שב״ר שכמו במקרה עם ווסטברוק לא מבין את המושג איכות, יודעים שבראדלי ביל זה קלוריות ריקות ואוברייטד רציני שהנקודות שלו באות על חשבון ההגנה והמשחק הקבוצתי והוא לא באמת מוביל לניצחונות בלוף במילה יפה, אולדיפו עם כל הפציעות לא שווה מקס אפילו לא קרוב והוא ידרוש את זה. הניקס לא תציע כלום על שני אלה אם יהיה כוכב אמיתי.
    .
    דאלאס נפלא חזק עם הפרימדונה הלטבית והטרייד המטומום של קרי תמונת ריצ’ארדסו, אנשים לא זוכרים אבל מוסד טנ״ש (גיא!!) ניסה לדחוף אותו כתחליף באטלר. שוב מצויין תודה

    1. ציון הוא מסיים ליד הסלים ברמה היסטורית אני נדהם איזה סלים קשים הוא קולע בקלות על שחקנים גבוהים אבל…..זה צפוי ובפלייאוף שההגנות מתהדקות קבוצות רציניות יחסלו אותו כי החסרון גובה ידבר שם ביער ידיים.
      כל סל שלו נראה שהוא עובד קשה רצח עליו וזה עוד יפגע לו בבריאות.
      לא לשכוח בעונה הסדירה זה הרבה קליר פאת אז הוא יותר פורח.
      הוא חייב לפתח קליעה ולהפוך לעצמו את המשחק לקל יותר ודווקא ממה שראיתי יש לו יד לא רעה מעניין למה הוא לא זורק יותר, הוא לא בן סימונס.
      לגבי ההגנה הוא מתמודד בכיר על שחקן ההגנה הגרוע בליגה הן דה בול והן אוף דה בול. לא יודע אם הוא מנצח בזה את ראס או לא זה מאד מאד צמוד.
      הבעיה של נא זה מחסור בגארדים. דווקא טרי רוזיר יכל לעזור להם.
      גארדים חלשים הופכים את חיי ציון ואינגראהם לקשים יותר.

  7. כואב לי. הפסד שמדליק נורות. לא שיחקנו נכון. היינו מובלים ולא מובילים. ברבע הראשון היו התקפות שהארדן או קיירי שמרו על גאסול והוא עם הגב לסל והוא לא חשב אפילו לקלוע. ואז הוא יוצא לרווח. למי לרווח? רק לברון יכול לחדור והוא לא צריך אותך על קו ה 3! מוריס לא שותף וזה טעות חמורה כי הוא מספיק זריז לשמור נגד קבוצה כמו הנטס ומספיק חזק להשיג יתרון. ואיך שהכדור לא אצל לברון השחקנים לא יודעים מה לעשות? יש להם מאמן? זה היה נראה משחק שילד בן 6 משחק בפלייסטיישן. איפה תנועה? הנעת כדור? חיפוש היתרונות? ומצד שני חבורת האופורטוניסטים מברוקלין באמת תפסו יום מהשלוש מהתחלה שמאוד השפיע על המשחק. וגם ההגנות היום מצחיקות אותי. קובי היה קולע 91 נגד הנטס.

  8. תודה מנחם.
    לגבי הבחירה לאולסטאר – מי שהיה צריך להיכנס זה לילארד. ובמקום לוקה. כל השאר בסדר בגדול.
    מפתיע שליוטה אין נציג בחמישיה הראשונה – למרות שזה יכול לומר משהו על הכוח שלהם כקבוצה.

      1. רשמתי "בסדר בגדול". לא "מושלם".
        אני לא מרגיש שלמישהו מאלה שציינת מגיע יותר מאשר לקיירי או לבראדלי ביל. גם לאו דווקא פחות. זה יותר ראוי לויכוח.
        *
        גם ללוקה וגם לדיים יש מספרים מטורפים העונה, כנראה שללוקה קצת יותר…. אז גם כאן זה אולי פתוח. ועדיין – זה לגמרי מרגיש שלדיים מגיע יותר העונה.

        1. נו באמת בראדלי ביל מקום אחרון במזרח על מה אתה מדבר
          וקיירי? הוא לא עשה כלום בנטס חוץ ממשק פה ומשחק שם אתה אמיתי?
          הארדן ובראון צריכים להיות בחמישייה.
          בחמישייה השניה טריי ולאבין
          חמישייה 3 ברוגדון ורוזיר
          חמישייה 4 קיירי וביל
          ככה זה אצלי.
          לא יודע איך אפשר להכניס!שחקן מקבוצה מקום אחרון לשם. זה לא שהסטט שלו גם טוב מהותית מהיתר

          1. אתה יודע שהאולסטאר זה גם הרבה תחרות פופולאריות וחשיפה תקשורתית, נכון? ומספרים אישיים משחקים יותר תפקיד ממאזן הקבוצה בניגוד לMVP…. אז תשקלל את כל מה שנכנס פנימה וכמעט שום בחירה כאן היא לא מאוד חריגה.

    1. מסכים לגמרי על המשפט האחרון על יוטה.
      אמנם מיטשל את גובר הם המובילים, אבל הכוח הזה כקבוצה הוא פשוט נפלא.
      וגם כמובן איך שהם משחקים.

  9. מנחם, תודה על פנינים נוספות.
    אישית, מאוד מסתקרן מזאיון..
    מצד אחד, כל הסימנים מצביעים שעידן הסנטרים חלף הלך לו, וסנטרים היום נדרשים ליותר משליטה בצבע.. ע"ע אמביד.
    מצד שני, יש לו משהו מיוחד לבחור. יכול לגמרי להגיע רחוק.
    אבל יש רק משהו אחד שיתן את התשובה. רמז: מתחיל בפליי, נגמר באוף.

      1. נכון נכון
        אבל הנקודה היא, שסוג משחק כמו שלו (שלא נתמך על קליעה מבחץ) נדמה כי חלף הלך לו. (סטייל סימונס שאמנם מגרד אולסטאר, אבל זה עדיין לא זה

        1. יאניס… אתה לא יכול את האתלטיות שיש לזאיון למה שיש לסימונס, זאיון יאניס… הם פריקים של הטבע שאי אפשר לעצור באחד על אחד, ויכולים להעצר רק בהגנה קבוצתית, לא עבר ולא עתיד יהיה תשובה לאתלטיות כזאת. דרך אגב זאיון הוא ממש לא סנטר אפילו לא קרוב

  10. ציון שחק נפלא של פעם בדור….פריק גופני יוצא דופן בסגנון שאקיל אוניל או לברון ג'יימס….צורת המשחק שלו מכתיבה שהוא יגיע לפציעה חמורה תוך כמה שנים…אין מזה מנוס לצערי…ראו מקרה בלייק גריפין שפרק את הברכיים….זה יילך בעתיד לאותו כיוון אבל בוא נהנה ממנו בנתיים.
    אולדיפו לא חזר טוב מהפציעה שלו ….ברדלי ביל זה לא סופרסטאר לבנות סביבו קבוצה ….זה תהיה טעות גדולה של NY אם ייקחו אחד משנייהם על מאקס.
    לפי דעתי סנטר כמו דראמונד לטורנטו זה שידרוג רציני לקבוצה , משהו כמו גאסול בזמנו .

    1. ומה לגבי לברון ג’יימס הצעיר ששיחק בסגנון די דומה עד שלמד את רזי הפוסט ב2012? אתה יודע שיש פיזיות שונה לאנשים זה שגריפין נפצע לא אומר שזאיון יפצע.

  11. הייתי אומר שהיכולת של סטף קארי צריכה ללמד את כל מי שכבר קבר אותו ואמר עליו קדיש שחלאס עם גישת הסקנדל/פסטיבל הזו, אבל זה קרב אבוד לצערי.

  12. תודה מנחם. בראדלי ביל מלך הסלים ומקום 13 מרחק הפסד אחד מהפלייאין אחרי פתיחה איומה ועם קבוצה של נגרים. הוא כוכב גדול, שימו אותו בדנבר, פילי, פורטלנד, או מילווקי ותראו איזה שידרוג הוא יביא להם. לוקח אותו לפני מקולום, הולידיי ופורטר – ומחזיק ממנו לא הרבה פחות מסימונס ומידלטון

      1. חחח אשך הסברתי לך אם יש יכולת לא צריך מוח בכדורסל. לביל יש יכולת בלתי עצירה זה מה שמנצח משחקים ברמות הגבוהות. הוא לא מס 1 אבל בתור מס 2 או 3 הוא קטלני. תאר לך אותו עם יוקיץ ומורי איזה מפלצת תהיה

        1. חחח הגארדים של ס״א אני לא בטוח שאני מזהה אותם במסדר זיהוי, נראה לי על חצי מהם בכלל חל חוק בן שהר השני 😂😂😂 ביל וראס יעשו פלייאוף עם ברטאנס ומו ואגנר

  13. האול סטאר מיותר כמו גם הדיון על מי צריך להיות בחמישיות של המזרח והמערב. כרגיל אני נגד דירוגים ומתן ציונים. ולגבי ציון, וויליאמסון הוא לדעתי כוח בלתי ניתן לעצירה. לגבי לפחות הוא השחקן המלהיב בליגה.
    ולגבי הקומיסיונר אדם סילבר. אני מתפלא שהוא לא קלט את הרמז מראשת עיריית אטלנטה וביטל את האול סטאר.

  14. לגמרי מסכים עם נקודה מספר 13. בלייק מסיים חוזה ובהחלט יכול להתאים למרקם במיאמי.
    זו ה"תקופה החשוכה" בקריירה שלו בדיטרויט ואין לי ספק שהוא אוגר אנרגיות, מטרות ויכולת בשביל החוזה הבא שלו.
    עדיין שחקן מעולה עם יכולות נפלאות, אך בלי שמש ובחורות…קצת מוציא את הטעם מהמקצוע.
    מתאים למיאמי. נכון.

    NYPOST אני זוכר כילד שהייתי מסתכל על הכותרות : "אלביס נמצא חי!" – "הנסיכה דיאנה היא בעצם חייזר!" ואמא שלי סיפרה לי שזה Tabloid, כלומר…"עיתונאות צהובה". למרות זאת, במישורים האלה בחיים הפוסט עולה על סקופים כמעט כל הזמן. השיח הזוטר של ההמון אמנם כולל הרבה שטויות והבלים…אבל מחובר בהרבה לאדמה מאחרים. הפוסט הוא עיתון על מטבע "זבלו של אחד הוא אוצרו של אחר" ועל כל מה שאפשר להגיד על העיתון…הוא עדיין מוכר.

    אולדיפו ישמח להגיע לניו-יורק…אבל ביל נראה לי פחות. הוא מסיים חוזה העונה ויחליט בכוחות עצמו איפה ישחק.
    אם מדובר בכסף או הישגים…עדיין לא רואה אותו מגיע לניו-יורק. אם הוא מספיק חכם, לסגור בקבוצה כמו דנבר מבלי לוותר על דולר מהסופר מקס יכול להיות מאוד מעניין…

    1. דן, הפוסט הוא טבלויד, אבל לא מהסוג של אלא בלונדון. הוא יצא עם כמה סקופים חשובים מאד על טראמפ, ויש לו מדור ספורט מעולה עם אחד מעתונאי הכדורסל המוע5רכים ביותרצ שמצטטים אותו בכל מקום. ולנחוז יש את מייק לופיקה (לדעתי הוא עזב כי מזמן לא ראיתי אותו; משך שנים הוא הה הBUDDY שלי במשח' הנקס. ניו יורק טיימס איבדה את כל הטובים שלה

  15. מעניין מה מרגישים עכשיו שחקנים כג'יימס הארדן, פול ג'ורג', או ג'יימס טאטום!
    הם מרגישים איזה כיף!! הלוואי וגם המאמנים לא יבחרו בנו שנוכל לנוח ולהנות מהחיים. הארדן כבר הזמין כמה מועדוני חשפנות 🙂
    והם יודעים שזה בולשיט.

  16. תודה דוק.

    זאיון – מאוד מאוד מרשים. מקווה שיצליחו לבנות קבוצה טובה בניו אורלינס.
    לזכותם ייאמר שהם באמת מנסים, כי על הנייר הם אמורים להיאבק על מקום בפלייאוף.

    בלייק גריפין – השחקן המאכזב של העונה. לכו תדעו מה באמת מצב הברכיים שלו, ואם הוא סתם פרש ושכח להודיע, או שהוא פשוט עלה לשחק בלי חשק בדטרויט (שזה גם לא בסדר, בוא תוביל ותנסה לעשות משהו).
    אני לא חושב שהוא ישתלב טוב בקבוצה עם מיאמי

כתיבת תגובה

סגירת תפריט