
שלושה משחקים נדחו עקב הקורונה וכמיטב המסורת נשארנו עם לא מעט משחקים מרתקים כשהמרכזי שבהם יהיה לקראת הבוקר בארץ במפגש בין השלישית במערב לראשונה בליגה.
היום לפני 8 שנים הלך לעולמו אחד המלחינים הגדולים שידעה ארצנו – שמוליק קראוס. שיריו ילוו אותנו לאורך הפריוויו.
נתחיל:
02:00 אורלנדו מג'יק (18-10) – ניו יורק ניקס (14-15)
אורלנדו ממשיכה לאבד גובה ובעוד המספרים של ווצ'ביץ' ממשיכים להרשים הוא השחקן היציב יחיד בקבוצה. הקבוצה תנסה לחזור ליכולת מתחילת העונה ולעצור את הדימום מול הניקס שמציגים בעיקר הגנה קשוחה ומרשימה מאוד.
ההגנה של הניקס מצוינת והיא הסיבה לכך שהיא ממוקמת במקום הראשון בליגה במספר הנקודות שהיא סופגת (103.5 למשחק). רנדל ממשיך להיות השחקן המרכזי וההתקפה עוברת בעיקר דרכו.
עוצרים בווגאס: ווצ'ביץ' לא יכול לבד. ניו יורק ב 10
02:30 בוסטון סלטיקס (13-14) – אטלנטה הוקס (16-11)
אחרי ניצחון מרשים מאוד על דנבר, כלומר על יוקיץ', בוסטון תארח את אטלנטה כשבכיסה שני הפסדים מול וושינגטון ודטרויט החלשות. הכישרון בקבוצה עצום אבל עדיין לא מנוצל עד הסוף שלא לדבר על כך שאנחנו לא רואים כמעט ערבים בהם כולם משחקים יציב. טריסטן תומפסון שבתחילת העונה היה משאבת ריבאונד חשובה קצת ירד בשבועות האחרונים אבל האשמה היא בעיקר על ווקר וטייטום כאשר ג'יילן בראון נראה בעונת קריירה.
מולם תעמוד עוד קבוצה במשבר ושמה אטלנטה שסופרת כבר 4 הפסדים רצופים ותרצה לחזור לנצח ובשביל זה היא תצטרך לשפר קצת את ההגנה.
עוצרים בווגאס: טייטום יתפוצץ. סלטיקס ב 12.
02:30 פילדלפיה 76ס (10-18) – יוסטון רוקטס (16-11)
פילי נראית טוב מאוד והיא מובילה את המזרח והייתה עושה זאת יותר בביטחון אם לא הייתה מפסידה את שלושת המשחקים האחרונים כשהאחרון היה ליוטה הבלתי עצירה כרגע. אמביד בממוצע של כמעט 30 נקודות למשחק, סימונס חוזר לאזור החיוג של 20 נק' למשחק וסת' קרי מספק את העבודה.
מולה תעמוד יוסטון שנראתה מעולה ועכשיו נמצאת עמוק בבוץ ובטבלה עם 7 הפסדים מה 8 האחרונים. אולדיפו לא מראה יכולת יציבה והוא לא היחיד. הערב יהיה לה קשה מאוד (אם כי אמביד כנראה לא ישחק) ואני לא צופה לה חזרה דווקא מול הסיקסרס.
עוצרים בווגאס: עם אמביד או בלי, יוסטון תהיה בלי ווד וקשה להאמין שתנצח. פילי ב 7.
03:00 שיקגו בולס (15-11) – דטרויט פיסטונס (19-8)
שיקגו תעלה לשחק אחרי מותחן בו גברו על אינדיאנה בהארכה וכרגע היא בעיקר מנצחת את מי שהיא אמורה לנצח ומפסידה למי שהיא אמורה להפסיד (למעט וושינגטון השבוע) עם כמה הפתעות. לאבין כמובן עושה הכל מהכל (כולל איבודים, יש לו כמעט 4 למשחק) והסגל הצעיר עוד מחפש את עצמו ברוטציה.
דטרויט לעומת זאת מתעוררת מהמתים והיא מתחילה לנצח קבוצות שטובות ממנה בהרבה ומעניין יהיה לראות האם מדובר בנפילה של האחרות או שמשהו השתנה בממלכה לשעבר של בלייק גריפין. נראה שג'רמי גראנט נהנה בקבוצתו החדשה ונותן מספרים לא רעים.
עוצרים בווגאס: יש לי תחושה שלפיסטונס מתחילה להיות קבוצה. זה לא אומר שהיא טובה. דטרויט ב 5.
03:00 וושינגטון וויזארדס (17-8) – דנבר נאגטס (12-15)
או שיש טעות במספרים או שהקבוצה של הבירה עושה כבוד לג'ו ביידן אבל המכושפים מתחילים לנצח ובליגה הצפופה של היום זה גם אומר שהם לא אחרונים במזרח. כלומר, אם הם לא יפסידו הלילה. בשלושה מתוך החמישה האחרונים הם הוציאו W. הסיבה? בעיקר בראדלי ביל. האיש חם עם 32.8 נק' למשחק בחמישה האחרונים כשווסטברוק שני עם 18.8. ההתקפה שלה קצת האטה וההגנה נשארה איומה כך שצריך לראות עוד כמה שבועות האם מדובר בהבלחה או בהבנה טובה יותר של הסגל שאין שום סיבה שלא יהיה בסביבות מקום 10 במזרח.
מולה תעמוד דנבר שאמנם הפסידה לסלטיקס במחזור הקודם אבל ממשיכה בסך הכל עם האסטרטגיה של לתת את הכדור ליוקיץ' ולקוות לטוב. אין כמעט דמיון לקבוצה שהלהיבה בפלייאוף האחרון כל הדרך לגמר המערב אבל יש עוד זמן. מארי עוד לא מצא את הידית אבל כשזה קורה הקבוצה היא תענוג צרוף לצפייה.
עוצרים בווגאס: אין לוושינגטון אין מישהו שיכול לחשוב על לעצור את יוקיץ'. דנבר ב 20.
03:00 מינסוטה טימברוולבס (21-7) – אינדיאנה פייסרס (14-14)
חבל לבזבז מילים על מיני שפשוט לא הולכת לשום מקום נראית כאילו הגיעה לעונה הזאת בטעות, בטח כשטאונס לא שיחק כמות מכובדת של משחקים וראסל לא ישחק הערב.
מה קורה לאינדי? האמת, מה שאמור לקרות לה. הפתיחה האדירה הייתה אמורה להיות זמנית ואינדי עם מאזן חצוי עדיין חמישית במזרח אבל לפעמים פשוט נעלמת בשלב מסוים של המשחק. הערב זה אמור להספיק.
עוצרים בווגאס: אינדי מתקשה מול קבוצות שהיא אמורה להתקשות מולן. מיסוטה לא אחת מהן. אינדי ב 15.
04:00 ניו אורלינס פליקנס (15-12) – פורטלנד טרייל בלייזרס (10-17)
השקנאים עצרו את רצף ההפסדים שלהם לקבוצות חלשות עם התפוצצות על ממפיס האומללה ותגיע לשחק היום מול קבוצה הרבה יותר חמה. הקבוצה עדיין לא מצאה את האיזון בין זאיון לאינגראם ששניהם אוהבים את הכדור בידיים שלהם. אדאמס עושה עבודה טובה סך הכל מתחת לטבעת (במושגים שלו) ומאפשר קצת יותר יצירתיות וגיוון להתקפה. טור האסיסטים של לונזו ירד ל 5 בחמשת המשחקים האחרונים, נתון ששווה לשים עליו את האצבע.
פורטלנד לעומתה עם 8 מתוך ה 10 האחרונים ועם חמישה נצחונות רצופים. הקבוצה הוותיקה כבר יודעת על עצמה הכל והיא נמצאת במקום הרביעי והמרשים במערב הקשוח.
עוצרים בווגאס: אין לנ"א דרך לעצור את לילארד או את מקולום, אז שניהם ביחד? פורטלנד ב 9.
04:00 ממפיס גריזליס (12-11) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (16-11)
מפגש בין שתי קבוצות מערביות שהן תעלומה.
מהצד האחד ממפיס שלמרות היעדרויות ממושכות של שחקני מפתח נמצאת במאזן כמעט חצוי. איך? משחק קבוצתי. מוראנט לא קולע בכמויות (19 נקודות למשחק) אבל יש לה 8 שחקנים עם 10 נקודות למשחק משהו שלא כל קבוצה יכולה להתהדר בו. חוץ מזה הם מובילים את הליגה באסיסטים (28.3) מה שמראה על שימוש נכון בכל השחקנים על המגרש. בינתיים זה נראה טוב.
אוקלהומה לעומת זאת תגיע מותשת אחרי חמישה משחקים רצופים מול קבוצות שעולות עליה בהרבה (מהן היא ניצחה רק את מילווקי לפני שני מחזורים) ומעניין מאוד לראות את השילוב בין שג"א לבין אל הורפורד שמציג עונה לא רעה בכלל עד כה. כמה חבל ששג"א בחוץ.
עוצרים בווגאס: אם שג"א היה משחק היה לת'אנדר סיכוי. ממפיס ב 7.
05:00 גולדן סטייט ווריירס (13-15) – מיאמי היט (16-11)
אי שם בגמר הליגה של הבועה, כשטיילר הירו התגלה כאחת ההפתעות המרעננות של הפלייאוף האחרון המחשבה הראשונה שעלתה לי הייתה סטף קרי המוקדם, בעיקר בסגנון המשחק והגישה. כמה נחמד יהיה לראות אותם משחקים אחד מול השני הלילה.
האמת, לא חשבתי שגולדן סטייט יוכלו לעשות משהו העונה. עד שראיתי משחק ושאלתי את עצמי שוב ושוב: אתם בטוחים של וויגינס? שקולע? משלוש? שעושה קצת הגנה? ואז התחלתי להאמין. סטיב קר הצליח להוציא מסגל בינוני (כולל גרין שכבר לא קיים בהתקפה) העפלה אפשרית ביותר לפלייאוף. אה, וסטף פשוט תענוג לצפייה. רק שימשיך.
אלופת המזרח חוזרת לעצמה לאט אבל יש לה עוד דרך ארוכה. היא נמצאת במקום ה 27 בליגה(!) בכמות נקודות למשחק ואין שום סיבה שהיא תהיה שם. היא מגיעה לסן פרנסיסקו כדי להתגבר על שני ההפסדים שלה מול יוטה והקליפרס שמובילות את הליגה.
עוצרים בווגאס: יש לי תחושה שזה של ההיט. מיאמי ב 7 אחרי הארכה.
05:00 לוס אנג'לס קליפרס (8-21) – יוטה ג'אז (5-23)
המשחק המרכזי של הערב.
השלישית במערב תארח את יוטה כשהיא סופרת 4 נצחונות רצופים והחלקים השונים של המכונה עובדים היטב גם כשכל משחק שני היא חסרה את קוואי או פול ג'ורג'. ג'ורג' הלילה יהיה על אזרחי ויהיה מעניין האם בלעדיו הקליפרס יצליחו לשמור מול כח האש של מיטשל ושות'. הקליפרס חסרים מאוד בגזרת הסנטר ומול גובר זאת תהיה משימה קשה לחדור לסל לנקודות קלות כאשר גם בהגנה הוא מייצר לא מעט בעיות.
סוף סוף. כבר כמה שנים שאני מחכה שיוטה תראה את הכח האדיר שלה. מדובר בקבוצה שכשהיא משחקת טוב אין לה חסרונות בשני צידי המגרש, היא מחזיקה כמות מכובדת של שחקנים שמהווים איום מחוץ לקשת וסלע באזור הצבע. הקבוצה מובילה את הליגה ואני מקווה שגם תראה עקביות, משהו שהיה חסר לה מאוד בשנים האחרונות גם בתוך משחקים וגם ביניהם. יוטה בשיאה (כרגע היא משחקת גם בלי קונלי) היא בהחלט אלופת מערב פוטנציאלית ואין דרך יותר טובה מאשר משחק מול הקליפרס לבחון את התאוריה הזאת.
עוצרים בווגאס: כנראה שקוואי גם יהיה בחוץ ונישאר עם משחק חד צדדי, אבל גם אם יעלה לשחק יוטה טובים מדי כרגע. ג'אז ב 10.

אמביד ישחק כי זה משחק ב espn והוא רוצה את ה mvp
פריוויו מעולה, שני רק למוזיקה הנהדרת.
תודה רבה אינדי
Utah Jazz head coach Quin Snyder will lead the Western Conference in the 2021 NBA All-Star Game, according to ESPN's Tim Bontemps.
מגיע לו . אחד המאמנים האנדרייטד בליגה. כבר שנים אחת הקבוצות ההגנתיות הטובות בליגה. השנה הפכו לטופ 5 התקפית
דוק ריברס יאמן את המזרח כי 7 מ 9 המשחקים הבאים של פילי בבית והם ינצחו את רובם
מי שמפספס את המשחק של קליפרס יוטה, יש שידור חוזר עוד יומיים…
ומי שיחמיץ את בוסטון אטלנטה יש שני שידורים חוזרים השבוע…
תודה רבה אינדיאני, אחלה פריוויו. יש לי הרגשה שהקליפרס יקחו.
תודה אינדיאני וגם על המחווה לשמוליק קראוס. מעודד שיש עדיין בארץ כאלה שזוכרים ונהנים ממוזיקה טובה
הסלטיקס עם סדרת משחקים קלים אמורים לייצר סטריק של 6 נצחונות ואולי סוף סוף להתחבר.
אחרי זה תבוא אינדי כמשחק מבחן ואז "נקמה" בווש. יש מצב שיהיה סטריק ארוך.
תודה אינדיאני, למה קוואיצלא משחק?
ד"ר פאנקרשטיין מתייצב.
ג'בטה כזה אפס מאופס, מדוע הוא לא ב ג'י ליג?
אין לו מקום בסלטיקס.
לסלטיקס יש הגנה נהדרת, ספגו מאטלנטה 62 עד המחצית.
איפה ההגנה שהיתה אחת הטובות בליגה בשלוש השנים שעברו?
הפסד לאטלנטה כמו ההפסד לדטרוייט זה ביזיון.
נראה איך יצאו מחדר ההלבשה לחצי השני.
איזה כיף לראות את יוקיץ מתעלל בוויזאדס.
פשוט תענוג לצפייה איך הוא מסבסב את הגבוהים שלהם
ברוקס שלח 3 גבוהים שונים עליו ולכולם הוא עושה בית ספר
פילי כרגיל ברשלנות פושעת
אמביד לא צריך לשחק, הוא לא מסוגל לרוץ, לקפוץ ,לשחק הגנה או התקפה
כל פעם שרואים אותו הוא מעוות את הפנים בכאב
וזה במשחק של 25 הפרש
הוא לא צריך לילות לחצי השני
מישהו צריך לבדוק את הרייטינג ההגנתי של הקבוצה עם אבדיה ובלעדיו
וויזרדס סגרו 20 הפרש של דנבר ועלו ליתרון ברבע אחד. ברטנס 5-5 לשלוש
למרות שהוא נראה אדיש בהגנה הוא עושה עבודה די טובה. הסגירה של הפער ברבע השני התחילה בזכותו ואיך שברוקס הוציא אותו הם התחילו לספוג בקצב הרבה יותר גבוה, החזיר אותו וההגנה הסתדרה.
משחק מאד לא קבוצתי של הסלטיקס.
איפה הקבוצה שהיתה מניעה כדור? מחפשת את השחקן החפשי?
סטיבנס איבד את חדר ההלבשה.
הסלאמפ הזה עליו.
אוייי, איזה בוט יש לסלטיקס בתור מאמן….
הסלטיקס צריכים לשים את גראנט וויליאמס, האיש של סטיבבון בחוץ. כל כך הרבה איבודים, גם אלה שלא בסטט עליו.
דוקי דוק אתה חייב לנסות את הטיטול החדש "טיטולי פולאפ"
מבוסס על עבודת מחקר מדעית של ביצועי פול הגמד בפלייאופים בעשור האחרון.
שים כפול לבוט
בוקר טוב מזוכיסטים
רק שמעון ירד מעגלה וטריי יאנג נותן 40 על האפסים מבוסטון, יאנג חזר לסורו הקללה של שמעון היא בלתי שבירה
אין קשר הוא ניגר 2 משחקים גם אחרי שירדתי לעגלה. להוקס פשוט יש מאצאפ טוב מול בוסטון.
זה אולי קשור להחלפת מאמן שלא נמצא? ההוקס מחרבנים בדקה האחרונה חחח,הם לא ערוכים בכלל לעמוד ללחץ לא מצליחים להעביר כדור לטריי. מעניין למה מטריי מנסים למנוע כדור ולכוכבים אחרים נותנים לקבל כדור חופשי.
קולינס לא נגע בטייטום בכלל 3 זריקות מתנה.
בוסטון פשוט מזעזעים לצפייה לאחרונה
להוקס יש מאצאפ מולם וזה בולט במיוחד עם דיאנדרה האנטר.
ברטאנס משלשל
מתי הדביל הזה לא משלשל?
לא מבין מה דוק ריברס עושה
בחצי הראשון שיחקו הגנה איזורית וטייבול גמר את יוסטון 26 הפרש בחצי.
בחצי השני עברו משום מה לאישית ונתנו ליוסטון לחזור למשחק
2 דק בוסטון עושים לחץ ההוקס לא מצליחים למסור כדור לטריי, למה לכוכבים אחרים בליגה נותנים לקבל כדור בקלות ואז לדדות מישהו? איך כל הכדורים של מגיעים לטייטום ובראון? חחחחחחחח
אם תשאלו את טנש לחץ על הכדור לא כדאי או על הכוכב 🙂
ווסטברוק כרגיל מחרב בהתקפה. פרוע ולא מוסר.
כבר עם 8 איבודים. אבל את הטריפל דאבל המצוקמק הוא השיג 🤦♂️
יעשה קוואדרופל. מה אתה צופה בזה חחחח יוקיץ משתעשע איתם כמו עם הילדים יתן להם להגיע ל9 ואז ינצח לצאת גדול 🙂
סטיבנס ולויד פירס זה 2 עגלים, מזל שהעגל מההוקס לא היה היום
דרו גודן לא יכול לפרשן את ליגת העל בכדורגל בישראל.
ווסטברוק עושה הכל כדי לחרב לווש ניצחון מול דנבר נוראית ומוגבלת, כשהספסל של ווש לוהט הלילה ובראשם ברטנס עם 7 שלשות.
מסכים דנבר, גמורה קבוצה עם הגנה מחוררת, ברטאנס היום רותח
דנבר אין הגנה, אין התקפה,
יאללנ אמביד נתן את ה30 לMVP
לשיקצה אין דיוויס ויש לוח משחקים לא קל עם 2 נמושות בדרך אבל קבוצות לא רעות כמה הפסדים ואמבידון פותח פער לMVP
ניסיונות ההרס של ראס ברבע האחרון פשוט מרהיבים
ברטנס 9 שלשות
חחחחחחח 32 נק כמו ה42 של סימונס האם דריי היום נותן 22? 32? 52?
הצטרפתי ל5 דק קלאץ של אבדיה 🙂
מישהו יודע מה קרה עם מו וגנר? נפצע או שקורצץ עי הגוקר ו3 דק הספיקו?
העיקר ראס עשה טריפל ישששש, איזה נגר הוא מהקו חחח, החטיא את שניהם האפס
הרוטציה של ברוקסי זה לפי הרולטה. כנראה מספרו לא עלה בגורל היום.
ווש שיחקו שוטף וטוב עד לסיום הרבע השלישי. ואז ראס תפס פיקוד, הביא אותם לעצירה מוחלטת, ייבש את כולם והתחיל לכדרר ולייבש את כולם ואז להחטיא / לאבד / לעשות עבירות תוקף.
יש להם מזל שדנבר של השנה כ"כ מוגבלת
דנבר ינצחו מה אתה דואג חחחחחח
ראס זה גופה מפחידה, גופות אחרות בדכ לא מזיקות, הוא רוצח מהקבר 🙂
דנבר פשוט מדכאים לצפייה השנה
ראס מנסה לעזור לדנבר בכל הכוח
מה גמייקל גרין קולע שלשות סעמק
מה גמייקל גרין קולע שלשות סעמק
לופז החטיא לייאפ הרס אס לראס טיטול דחוף
הנה רק נקודה חח תנו לביל וזוזו הצידה כסילים
הנה קלע ביל זהו רק לתת לו
ראס חתום לבדו על הקאמבק של דנבר
מוריייי קלאץ משווה
ראס הMVP של דנבר
ראס יא אפס תן לביל
ראס מקבל כסף, זה ההסבר היחיד
איזה אפס התקפות אחרונות ביל לא ראה כדור רק הוא זורק בסוף עד שראה כדור חטף גג. מורי 2 זריקות קלאץ בלי שומר בכלל חחחחח
כן זה מזעזע
אמן שדנבר ינצחו את האנטי כדורסל המגעיל של וושינגטון.
אמרתי לכם טנש זה של דנבר הסירו דאגה
ראס החזיר אותם מהקבר, עבד על זה כל הרבע בשקדנות ונחישות, תמיד נותן 100%
חחחחחחחח
איזה עבירה מפגרת גמייקל גרין
לא היה בכלל עבירה של גרין 3 זריקות אוויר
קבוצה שנותנת לווסטברוק להחזיק כדור ולקבל החלטות בשיוויון 30 שניות לסוף צריכה לפטר את המאמן, ההנהלה,הבעלים והמעודדות
בכל הרבע האחרון חח
ולהישפט על פשעים נגד הכדורסל בהאג
יאללה ראס עכשיו לתת שלשה חופשית לבד לגמרי למורי שישווה כמו שעשית פעמיים קודמות.
מה אומרים ברוקס יעשה עבירה ביתרון 3? חחחחחחחחחחח
איזה טעות של ג'מייקל גרין.
אפילו גודן האהבל אומר: אל תתנו להם לזרוק משלוש
אתה בדיליי עצבני
🤦♂️
חחחח מורי קלאץ משווה לא עושים עליו עבירה חחחחחחחחחחח
השדר אומר I just don't get it כאילו הוא משדר nba מאתמול
חחחחחחחחח
חחחח
תגידו, מה יהיה. למה הם כאלה?
ווי אר אול וויטנס, זה הליגה, מה זה חדש לך?
לא 🙂
חחחחח ברוקסי יותר מטומטם מגודן!
המאמן הכי גרוע בליגה בגדול
יאללה עכשיו ווש לעשות עבירה טכנית חחח
יששש ווש ניצחו איכשהו העיקר נתנו לביל כדור בסוף
ביל הולך לקו ל2 זריקות נצחון נגמר הזמן
ווש על הגל 3 רצוף חחחחחחחח
היה פאול ברור על ביל
דנבר אין הגנה מפסידים שוב לפחים מהמזרח
כן זה עבירה ברורה אבל ה3 זריקות של בארטנס לא היה גרין לא נגע בו הוא סתם זרק רגל חח
גרמי פאקן גראנט הוריד 43 נק!! נראה לי דריימונד היום נותן 40 על ההיט 🙂
מה יהיה עם אינדי? הארכה מול מיני?
יש יש יש יש !!!! הצטרפתי בדקות האחרונות במופע הגדול של ראס, שתקתי לא לקלקל, ווש 3 W רצוף! יאללה פלייאוף
חחחחחחחחחחחחחחח
זה המזרח בשביל להכנס לפלייאין מספיק מאזן שלילי מתון…
גמייקל גרין נותן בסתר לוויזארדס.
ווסטברוק נתן בגלוי לדנבר אבל פשוט נגמר הזמן.
מה שראס עשה להם היום… צריך להישפט על בגידה
אם זה גלוי ועל בסיס קבוע וידוע מראש – איפה הבגידה?
מה זה דריימונד ברח היום? רק שטנש לא יגידו שהפסידו בגללו חחחחחחחח, איפה הוא ציפיתי ל40 שלו
חחח שמעון נראה לי ג׳מייקל גרין שלכם יותר טוב מזה של דנבר
גמייקל גרין שלנו נראה לי פרש מאז השבר באף לא היה חודשיים כבר כל הזמן אנחנו מטטרשים עליו שיבוא הוא לא בא אומר עייף בטח איבד את כל הכושר שלו לאורי שהוא בן דוד!שלו אמר הוא כל היום אוכל באגטים 😂😂
יחזור כמו הארדן נראה לי
מתגעגעים אליו הוא היה ממייסדי הקבוצה
מדהים שווש נצחה את דנבר,!
רציתי לראות קליפרס יוטה אבל אני רואה קאווי וגורג בחופשה ארוכה, גם דריימונד הבריז לי יאללה דמיאן מול ציון צמוד שם, דמיאן תכף יתחיל לקפץ על התמימים של השקנאים
Jumpin’ Jack flash
טוב אם אתה מפסיד לוושינגטון אז ההגנה באמת מזעזעת.
דנבר חייבים טרייד ודחוף.
ראיתי מספיק ממיקל פורטר ג'וניור ולא נפלתי.
מבחינתי הייתי שם את כל השחקנים חוץ מיוקיץ ומארי על הטרייד בלוק.
עם הסגל שיש להם המקסימום שהם יעשו זה לעוף ב5 משחקים בסיבוב ה1
הלו זה קווין דוראנט הבא תן לו זמן 😂😂😂😂
לונזו זרק כזה בלטה חחח שהכדור פגע בצד וכמעט עף ליציע 😂😂😂
דמיאן בדרך ל50 הוא מנצח משחקים לבד
הוא הMVP שלי עד עכשיו.
מוביל קבוצה של פסחים למקום 4 במערב.
(בתכלס ברור שזה של לברון או אמביד כרגע, אבל אני אוהבת אנדרדוגס…)
לא מסכים בכלל שהם פסחים. רק המאמן פיסח.
טראנט שחקן קטלני קטבינגטון טוב. דרק גונס סבבה נותן האסל.
אני חושב שעם מאמן רציני הם קונטנדרית בהרכב מלא אבל עם הליצן שם הם הולכים הביתה סיב 1 או גג 2.
אבל הוא כופה נצחונות וזה מה שכוכבי על עושים
בהרכב מלא מסכימה לגמרי, פשוט יש שם מלא פציעות.
הם עלו השנה עם הרכבים שלא מביישים קבוצות ג'י ליג.
והאמת גם שאני ממש אוהבת את נורקיץ, מתגעגעת אליו הוא סנטר מצויין כשהוא בריא.
אני אמרתי את נוקר להעביר לפני 3 שנים. הוא לא מספק את הסחורה תמיד פצוע והוא לא עולה רמה בפלייאוף. אני הייתי מטריד אותי בכיף אבל היום ערכו פחות משנים עברו.
כן הוא פצוע הרבה.
ג'יי ג'יי רדיק תפח קצת
אין סטפן רוכב על הגב של דריימונד אמרתי לכם הוא לא שווה כלום. לדריי יש אותה השפעה
ציון דרס את רדיק בחסימה זה היה מצחיק
כן
חחחחחחחחחחחחח שני מטר אוויר בין רדיק לשומר ושורקים עבירה
הפרשנים פשוט שתקו בהילוך חוזר חחחח לא היו להם מילים
😂😂😂
רדיק רותח קלאץ בייבי
נראה לי שאני עולה על העגלה של הפליקנס בתחנה הבאה
הדאבל טים של הפליקנס אחד המביכיםםםםם לונזו וההרנגומז מה זההה פעמיים דמיאן בורח להם ועושה לייאפ חחחחחח
שיעור לטנש ככה לא עושים דאבל טים 😂😂😂😂
צריך לארגן משחק 1X1 בין דיים לקיירי.
האמת? נראה לי שתוך שנתיים ככה ייראו המשחקים בליגה.
דיים עושה 1 על 2 ומנצח דאבל טים מביך חחח אתה לא מביא דאבל טים כדי שהשחקן יברח לך בכדרור לשניהם ויקלע לייאפ 😂😂😂😂
דיים לוקח
למה קוואי ופול גורג לא משחקים?
במקום משחק כן משחק לא שזה מבלבל לקחו לואד אחד ארוך
פול ג'ורג פצוע כבר תקופה (גם קונלי) – קוואי סתם קוואי
ציון נהנה מהקליר פאת.
לזכותו יאמר שהוא מסיים היסטורי מתחת לסלים ממש מסיים אדיר קולע גם סלים קשים משם.
חייב להוסיף קליעה כדי להתאמץ פחות בכל סל שלו מושקעת אנרגיה עצומה
מדויק
לילארד מדהים. ממש.
הייתה לו טעות אחת עם האיבוד, אבל חוץ מזה, מהלך אחר מהלך פשוט מצוין
המאמן מולו טיפש אסור לאפשר לו בכלל לקבל כדור שאחרים ינהלו
דיים טיים ון גנדי יא כסיל תוציא לו כבר כדור מהיד שלא יקבל כדור
קליר פאת' במהלך אחרון. מדהים.
אגב עוד חוק מפגר מבית היוצר של סילבר – שאפשר להוציא חוץ לחצי שלך
מה אתה מופתע חחח זה חדש לך? מדהים אותי כמה ההגנות על כוכבים מחרידות בליגה הזאת
אינגראם מחרבן ותם הטקס
בונא – רק על הפוזשן הזה הגיע להם להפסיד.
מה לונזו זורק לסל בכלל ועוד זריקה כזו קשה? וגם אינגראם היה זוועה בדק' הסיום
יאללה לא נותרו משחקים מעננינים מוריד את הילדים תכף לשלג נערם פה אחלה שלג
רוחו של דריימונד הגיע וגולדן חוזרים
בונא זו חתיכת החטאה של נאן
איזה סיום משחק של קרי.
משכיח לגמרי משחק חלש שלו
סחטיין אינדיאני על הנבואה שהמשחק יסתיים בהארכה. כיף שטעית בזהות המנצחת. 🙂
חשבתי שהשלשה של ויגינס, 40 שניות לסיום, סגרה עניין. אבל היה צריך עוד אחת של קרי.