מעורב הופס ליום ד': ראש עיריית אטלנטה מודיעה: "'האול סטארס' אינם WELCOME כאן". מכה קשה לסילבר / מנחם לס

1.ארבעת שחקני הספארס, ובינתיים מספר לא ידוע של שחקני ההורנטס נמצאו חיוביים. 3 משחקי הספארס נדחו (כולל הסאנס הלילה)

עם מציאת ארבעה שחקני ספארס חיוביים בבדיקת ה-COVID 19 וביטול שלושת משחקיה (ועדיין לא ידוע בקשר לשחקני ההורנטס שהם כולם בבידוד עתה, ויעברו בדיקות היום). מספר משחקי ה-NBA שבוטלו מגיע ל-32. מתי יימצא הזמן לשחק אותם?

2. ראש עיריית אטלנטה מודיעה ל-NBA שה'אול סטאר ויקאנד' אינו WELCOME לעיר!

מס

ראש העיר של אטלנטה, קיישה לאנס בוטומס, יצאה בהצהרה שה-ALL STAR WEEKEND IS NOT WELCOME TO ATLANTA

"בכל שנה אחרת, ומצב אחר ללא נגיף הקורונה העיר היתה נותנת לאוהדי הכדורסל את המסיבה הגדולה ביותר שהם היו בה אי-פעם, אבל לקיים אול סטאר ב-7 למרץ כשחצי מבתי הספר עדיין סגורים, וישנו חוסר גדול בחיסונים, העיר אטלנטה לא יכולה לקבל מאורע כזה בשמחה. האול-סטאר הוא מאורע טלוויזיוני שלא בזמן, ולא במקום הנכון, ואני מצטערת להודיע שהוא לא WELCOME ע"י אזרחי העיר, ואני לא מתכוונת לקחת כל חלק בחגיגה-לא-חגיגה הזאת. היא מתקיימת בזמן הלא נכון, ובמקום הלא נכון, כשאטלנטה היא אחת הערים שסבלו ביותר מהמגפה, ועדיין סובלת עתה אולי יותר מכל עיר אחרת בגודלה".

היא גם מציעה לכל שפוטי ה-NBA "לא להגיע לאטלנטה, העיר שמתנגדת לקיום ה-'אול סטאר ויקאנד'", אבל כמובן שהעיר לא יכולה לעשות דבר בנידון מלבד לצוות על כל אחד לחבוש מסיכה ולשמור מרחק.

זאת חתיכת מהלומה לאדם סילבר ולכל הליגה.

הדבר החכם ביותר שיעשה זה לא לענות לה, לא להתווכח, לבוא כפי שתוכנן, ולהימנע מהצהרות שרק שופכות שמן על המדורה, כגון הצהרתו שה-NBA "תעשה מה שה-NFL עשתה בסופרבול כשהיא הזמינה, חינם, 7,500 אחיות ו-אנשי HEALTHCARE אחרים לאיצטדיון (The NFL welcomed 7,500 vaccinated healthcare workers to Raymond James Stadium for the Super Bowl LV matchup).

מה סילבר משווה איצטדיון פוטבול לאולם כדורסל, ומה הוא משווה סופרבול לאול-סטאר מסכן שלאף אחד אין בו עניין?

בוטום הודיעה ש"העיר לא תערוך כל מופע WELCOME לאול סטאר כפי שנהוג, ויותר מזה – אף נציג העיר לא יופיע באף מופע של האול-סטאר שהוא NOT WELCOME AT ALL בזמנים הקשים האלה"

3. 'אול-סטאר' אמתי שלי (ולא הקוקוריקו 'אול-סטאר' שיבוא לאטלנטה עוד 3 שבועות) !

אילו נתנו לי לבחור את נבחרת המזרח נגד נבחרת המערב – בהנחה שכולם שלמים ובריאים – כך הייתי בוחר:

חמישיית המזרח:

ג'יימס הארדן, קיירי אירוינג, יאניס, קווין דוראנט, ג'ואל אמביד.

חמישיית המערב:

סטפן קרי, דמיאן לילארד, קוואי לינארד, לברון ג'יימס, ניקולה ג'וקיץ'

תוצאות חמישייה: הארדן נגד קרי – שווים . קיירי אירוינג נגד דמיאן לילארד – שווים. יאניס נגד לינארד, דוראנט נגד לברון, ואמביד נגד ג'וקיץ' -ס"ה המזרח מוביל 0-3 בחמישייה.

ספסל מזרח:

בן סימונס, בראדלי ביל, ג'יילן בראון, קריס מידלטון, דומנטס סבוניס, ג'ייסון טאטום, באם אדבאיו

ספסל מערב:

כריס פול, לוקה דונצ'יק, דונובן מיצ'ל, פול ג'ורג', דווין בוקר, אנטוני דייויס, רודי גובר

תוצאות ספסל: סימונס נגד פול 0-1. ביל נגד דונצ'יץ 1-0, בראון נגד מיצ'ל 1-0. מידלטון נגד ג'ורג' – תיקו. סבוניס נגד בוקר 0-1. טאטום נגד דייויס 1-0. אדאביו נגד גובר – תיקו. ס"ה המערב מוביל בספסל 4-2

7 'מחליפים למקרה הצורך' – מזרח:

טריי יאנג, זאק לוויין, ג'ימי באטלר, טוביאס האריס, גורדון הייוארד, ג'וליוס רנדל, ניקולה ווצ'ביץ'

7 'מחליפים למקרה הצורך' – מערב

ג'ה מוראנט, ד'ארון פוקס (או מייק קונלי, לבחירתכם) , שי גילגואוס-אלכסנדר (או סי ג'יי מקולום, לבחירתכם), דמאר דרוזן, ברנדון אינגראם, זאיון ויליאמסון, כריסטיאן ווד

תוצאות 'מקרי הצורך': יאנג נגד מוראנט – תיקו. לוויין נגד פוקס 0-1. באטלר נגד אלכסנדר 0-1. האריס נגד דרוזן – תיקו. האווארד – אינגראם 1-0. רנדל – ויליאמסון -תיקו (האמת? יתרון לרנדל, אבל אני מוותר), ווצ'ביץ – ווד – 0-1. תוצאות 'מקרי צורך' 1-3 למזרח.

תוצאות סופיות 'אול סטאר' מזרח נגד מערב: 0-3 למזרח בחמישיות. 4-2 למערב בספסל. 1-3 למזרח ב'מקרי הצורך'.

GRAND TOTAL ALL STAR:

מזרח מנצח נגד מערב 5-8 (ואם תסתכלו על ה'תיקו' יהיה ברור שנתתי למערביים לפחות שובר שוויון אחד, אם לא שניים)

4. לסקאוטים של ה-NBA אין הרבה דברים טובים לומר על אנדרה דריימונד

רוצים דוגמא? בבקשה. ונא לזכור שזה איש מדיה מטורונטו, אחת הקבוצות הנראות כשלב הבא בקריירה של דרמונד:

זאת רק דוגמא אחת. משך כל היום לא שמעתי מילה אחת טובה ממש עליו. הכל על עצלנות, חוסר משמעת, מצבי רוח משתנים, אולי זה לא פייר לחלוטין לשחקן יוקון לשעבר זה. דריימונד שיחק עבור הפיסטונס והקאבס, בזמן ששתיהן היו חלשות מאד. במילים אחרות לבנאדם לא היתה אף פעם הזדמנות לשחק בקבוצה טובה, והרבה מהאשמות על חולשות שתי הקבוצות היפנו אצבע מאשימה כלפיו.

היי. הוא 14.6 נק' ו-13.8 ריבאונדים לקריירה. אלה מספרים טובים. אולי בקבוצה טובה הוא יסתדר טוב יותר?

לא נדע עד שזה יקרה.

5. "החלטתי לשים את הרגל על הדוושה כשהרגשתי 'חוסר כבוד' מצד הגנת הג'אז!" (בן סימונס)

"כשהג'אז שמו את רודי גובר לשמור עלי, עבורי זה היה סימן של 'חוסר כבוד'. החלטתי להעניש אותם על החלטתם" (בן סימונס על הקריירי-היי 42 נק' שלו בראיון מיד אחרי המשחק)

הג'אז כמובן ניצחו 123-134, אבל רק בגלל שג'ואל אמביד לא שיחק. "אז כשראיתי שרובר שומר עלי החלטתי להגיב בסלים. אני מתאמן לאחרונה בתנועות להתקפה והבטחתי לבני קבוצתי שאתחיל לקלוע הרבה יותר מאשר קלעתי עד עתה"

הבטיח וקיים ב-15 מ-26 לקרייר-היי של 42 חיצים בתערובת של כניסות, דאנקים, ומיד-ריינג'ים. כל יום אני מבטיח משהו אחר. הבטחתי להיום: מוטב שתתחילו להבין שבן סימונס הוא שחקן שיכול לקלוע מעתה ועד סוף העונה 25 נק' למשחק!

בראיון אחר הוא אמר:

6. שימו לב לחוסר הנעת הכדור אצל הסלטיקס. מי אשם? בפעם האלף – בראד סטיבנס

Boston Celtics v Washington Wizards

הפוסט הזה הופך לארוך מדי. אז ללא מילים מיותרות, במשחקים נגד הויזרדס והפיסטונס, כמעט כל התקפה של הירוקים היתה מבצעים של שחקן אחד, ללא כל הנעת כדור. רק נגד טורונטו הסלטיקס הניעה כדור!

7. היום לפני…

*32 שנה: 42 שנה אחרי שג'קי רובינסון הפך לשחקן הבייסבול הראשון במייג'ורס, ביל ווייט – איש הבסיס הראשון של היאנקיס לשעבר ואח"כ האנליסט שלהם בטיווי, הפך לנשיא השחור הראשון של ה-NL ב-MLB

*32 שנה: דרל סטרוברי בן ה-27, ניכנס למכון גמילה מסמים במנהטן. זאת היתה תחילת הנפילה הדרמטית של האאוטפילדר הנפלא הזה של המטס. שנה אחרי הוא הועבר בטרייד לדודרג'ס, אבל בעיות שתייה הרסו לו את הקריירה

*30 שנה: מרטינה נברטילובה הופכת למנצחת הטניס הגדולה מכולן עם ניצחונה ב'וירג'יניה סלימס' בשיקגו, ניצחונה ה-158 בטורנירים של ATA. היא שברה בזאת את ה-157 ניצחונות של כריס אוורט.

*20 שנה: בהפתעה גדולה הניו אינגלנד פטריוטס מנצחת את סנט לואיס רמס עם בעיטה של אדם וינטיירי מ-48 יארדס לנצחון 17-20 בסופרבול XXXVI, שהרמס הייתה פייבוריטית לנצח ב-15 נקודות!

8. פינת החי: החתול Ragamuffin (וסיפור אישי על החתולה של גייל, הכלבה שלי, ואני)

כל החתולים הנדירים – שמדי פעם אכניס אחד מהם – הם תוצאה של הרבעה. החתול הזה, ה'רגמאפין', נחשב ל'חתול אמריקאי' בגלל מקורו, והתקופה שמדברים עליה היא סוף שנות המאה שעברה, שאז החלו לדבר על החתול מ-BREED מיוחד לעצמו מהקודם לו – ה-RAGDOLL..

החתול הפך לפופולרי מאד בארה"ב, ועתה בשאר העולם, בגלל פרוותו הרכה ביותר, מזגו ואופיו המלבב, וטבעו הנוח שמתאים מאד לילדים בגיל הרך. זהו גם חתול המרגיש נוח ביותר INDOORS ללא רצון מיוחד לצאת החוצה לשאוף אוויר טרי.

*****

אני למדתי את שעורי בקשר לחתולים. אני שונא חתולים. אני לא יודע מדוע חתולים לא אוהבים אותי. כשנשאתי לגייל היא באה עם חתולה כזאת אפורה, מכוערת, ללא כל אישיות בשפ FLIPPI. פליפי שנאה אותי ואני שנאתי אותה. לי היתה כלבה, BEAUTY, מין 'קקה-ספנייל מעורב' שמצאתי בכלביה. בביוטי לא היה כל דבר מיוחד מלבד אהבה גדולה כלפי וכלפי בנותי. במיוחד אלי. היה בינינו קשר שאני לא יכול להסביר. אני הייתי זה שלקח אותה מהכלביה כשהייתה בת שנה, שנה וחצי, ונוצר בינינו קשר שאף פעם לא הצלחתי להבין. אולי היא 'ידעה' שאני הצלתי אותה מהכלביה? לך תדע.

ביוטי היתה בת 5.5 ופליפי היתה בת 4 כשהן התאחדו. אף פעם לא הבנתי למה ביוטי מוותרת לפליפי. בין BEAUTY וביני היו יחסים מאד מיוחדים. היא ידעה מתי אני מדוכדך ועצוב (בגלל מחלת סרטן הדם של אשתי רינה ז"ל), והיא מיד באה לשכב לידי על הספה. היא היתה ה-COMPANY שלי בנסיעות השבועיות לבולטימור עם הבנות הקטנות להיות עם אמא רינה. BEAUTY ידעה מתי נוסעים לבולטימור כי היא מיד קפצה לחלק האחורי של המכונית ולא ישבה לידי כי ידעה שהבת סיגל בת ה-4-5 והבת אפרת -בת השנה-שנתיים – ישנו בחלק האחורי של הסטיישיון וואגן על מזרונים שקניתי, והכלבה רצתה לישון לצידן.

כשנשאתי לגייל החתולה המכוערת והרוטנת (כמעט תמיד) הזאת ברחה ממני כל הזמן. הייתה מסתכלת עלי ומפיה היה יוצא מין "גרררר…" כזה. הייתי קורא לה 'קורבה מכוערת'. כשהייתי ילד למדתי ש'קורבה' ברוסית זה זונה מרשעת. אני לימדתי את ביוטי מה היא קערת האוכל שלה ומה היא קערת האוכל של החתולה הרעה. BEAUTY אף פעם לא נגעה בקערה של החתולה, אבל החתולה גנבה לביוטי אוכל כל הזמן.

לחברי הטוב ביותר בישראל היה חתול סיאמי, וכל פעם שהגעתי לדירתו, החתול היה נעלם לכל הזמן שהייתי שם. לשכנים שלי בפלורידה, ובגרינוויל, היו חתולים, וכולם ברחו מממני ברגע שניכנסתי לדירתם כאורח. אולי שנאו את הקולון שלי? אולי שנאו את הקרחת שלי? לך תדע.

העובדה היא שחתולים שונאים אותי ואני שונא אותם. נקודה.

אני רואה חתול? לחץ הדם שלי עולה מיד לשמיים!

כשפליפי היתה בת 17 היא הייתה כבר עוורת, עם גידולים כאלה בגב, וכשהיא עשתה כמה צעדים – נפלה. גייל הייתה מרימה אותה ומלטפת. כשאני ניסיתי פעם ללטף אותה ולהרימה כשנפלה, ודיברתי אליה ממש יפה ובטון מענג, היא עונה לי עם 'גרררר…'. צרחתי עליה "יא קורבה. אני מנסה לעזור לך!" והיא עם ה'גרררר' שלה.

הגיע היום לקחת אותה לרופא ווטרן להשכיב אותה לישון. לתמיד. לגייל לא היה לב לעשות זאת. ניסיתי להרימה והיא עם הגרררר שלה, מנסה לנשוך אותי. לא הייתה ברירה וקנינו מין קלוב קטן כזה וכך לקחתיה לדוקטור ווטרן. ניסיתי לנשק אותה – סתם ככה לעשות 'שלום' לפני שתלך לעולמה – לך תדע מה מצפה לנו בעולם אחר, אז למה לקחת צ'אנס? – והיא עם ה-CLAW שלה מנסה להרחיק אותי.

'אני לא יודע מה הבעיה שלך' אמרתי לעצמי, ונתתי אותה לאחות של הרופא.

חצי שנה אחרי הגיע זמנה של ביוטי. היא היתה בת 18 או משהו כזה. גם היא הלכה ונפלה, סבלה כאבים עזים, לא אכלה, בכתה כל היום, והייתה חצי עיוורת וחרשת. אבל כשלקחתי אותה לווטרן לזריקה שתשכיב אותה לישון, היא לא הפסיקה ללקק אותי משך כל הנסיעה (הושבתי אותה לצידי וליטפתי אותה כל הדרך). כשאמרתי לה שלום ונישקתי אותה גוד-ביי, אני נשבע שהייתה לה הבעה כאילו היא ידעה שלא תראה אותי יותר. היא כזה מין הניחה את ראשה על זרועי, וכך נפרדנו.

הבנות ואני חושבים על ביוטי ומזכירים אותה עד היום. גייל ניזכרת בה טיפונת פחות, כי הייתה לה חתולה ממורמרת שהיא ניסתה לשנות לחתולה יותר נעימה, ללא הצלחה מרובה.

*********

באולימפיאדת 1992 ברצלונה יום אחד בא לי לכסות 'אקווסטריאן של סוסים, פעם ראשונה בחיי שאני צופה ב'ספורט' הזה. השתגעתי משעמום והשתגעתי מכל שפוטי הסוסים שבין הצופים עם כל ההבעות המטופשות שלהם כשסוס או סוסה עומדים, מרימים רגל ימין. ואז רגל שמאל, ואז הולכים כמה צעדים לפני קפיצה על משוכה. אחרי הנחיתה הם מניעים את הפרווה שלהם בגאווה כאילו זה עתה חזרו מטיפוס על האוורסט.

כתבתי אז לעיתון 'ידיעות אחרונות'. כתבתי על הנסיון שלי עם ה'אקווסטריאן', והוספתי שאדם הגון, פיקח וטוב לב לא יכול לאהוב מה שעושים לסוסים ב'אקווסטריאן' – לדעתי זה לעג לרש. והוספתי ש-"כפי שאנשים פקחים, הגונים, וטובי לב, לא יכולים להיות אוהדי הלייקרס, ואוהבי חתולים, הם גם לא יכולים להינות מהופעת הראווה הזאת שמכנים אותה 'ספורט אולימפי'".

WELL…למחרת הגיע צלצול מנוני מוזס עצמו. המרכזיה של העיתון התפוצצה מצלצולים מכל רחבי הארץ. עשרות ביקשו לבטל את ה-SUBSCRIPTION שלהם בעיתון "בגלל מה שכתב האידיוט שלכם על אוהבי חתולים". הוא התכוון ברצינות כשאמר שעוד פאשלה כזאת אני מפוטר.

עניתי: "נוני, אבל אני שונא חתולים".

נוני: "שמור את האהבות והשנאות שלך לעצמך".

(אני מקווה שרובכם שונאי חתולים כמוני כי 'חתולים' ו-'הופס' לא הולכים ביחד).

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 120 תגובות

  1. הדבר הכי חכם שאדם סילבר יכול לעשות זה להתפטר .

    בן סימונס שיחק מצוין אבל צריך להפסיק לדבר שטויות ולהתמקד באימונים וכדורסל.
    כשגובר שמר עליו הוא היה 3 מ 7 מהשדה עם 2 איבודי כדור.
    לא ראיתי אותו פותח את הפה משחק קודם כשדווין בוקר הוריד לו צ'אקה אחרי צ'אקה על הראש .
    ובמקום לדבר על הישגים אישיים שיזכור שהוא הפסיד במשחק .

        1. הוא מעך את כולם אתמול הוא התעייף כי רץ כמו חנור בהגנה ובהתקפה, רוס אוניל הגמד לא יכול להאט אותו לשנייה למרות שסימונס נגר יש לו איזה 20 סנטימטר ו20 30 קילו עליו, הוא פשוט הגיע לרבע הרביעי בלי אוויר.

      1. אם קלארקסון לא מתחזה לקרי וקולע שלושות פול אפ אם יד בפנים, פילי היו מנצחים אתמול, וכמובן ללא דאני ׳טגאריין גרין׳, שכל ערב מטיל מטבע ואיזה שחקן נקבל. בכללי אתמול זה היה ניהול משחק לא טוב של ריברס שנתקע על גרין במקום טייבול

  2. אני מת על האהבל האוסטרלי, נתן משחק ענק ופותח את הפה, לזכותו יש לציין שהוא הפך את הצרפתי לצרפתייה.
    .
    אדם סילבר טיפש שהרס את הליגה וצריך להתפטר, לא מסוגל לצפות ב80 אחוז מהמשחקים בגלל שיפוט הזוי, האולסטאר צריך להתבטל הוא לא מעניין אף אחד.
    .
    אנדרה דראמונד בדיוק כמו וויטסייד הם סטטיסטיקות ריקות, שחקנים נוראיים.
    .
    בראד סטיבנס לא מסוגל לנהל משחק או חדר הלבשה, המזל שלו שבליגה יש הרבה מפגרים יותר ממנו, הוא עדיין אצלי טופ 5 אבל לא בגלל איכות אלא בגלל התחרות…
    .
    תודה מנחם מעורב מצויין כהרגלך

    1. ברוך, תסביר לי בבקשה את השיטה שלך – לגבי גרין אתה מביא את המספרים הנמוכים ומזלזל בזה שיש אצלו דברים שלא רואים בסטטיסטיקה. לגבי דראמונד אלו סטטיסטיקות ריקות. לפי מה אתה קובע?

        1. לא שאלתי מי עדיף. שאלתי מה השיטה לקבוע מתי זה סטטיסטיקות ריקות ומתי זה "לא נותן סטטיסטיקות טובות – לא נחשב".
          משער שהדיון הוא ברמה של סטטיסטיקות מסורתיות ולא איזשהם ניתוחים מתקדמים.

      1. איך אני קובע? על ידי צפייה במשחקים ואז שילוב עם סטטיסטיקות, הסטטיסטיקות של דראמונד לא מביאים נקודות, הוא חור שחור בהתקפה בדומה לווטסייד ואפס בהגנה, ורעל בחדר הלבשה.

  3. עוד דבר מעניין הנטס החזירו מאוב את הגופה של אנדרה רוברטסון, אם יחזור להיות המגן שהיה זה נצחון אדיר שלהם, בקבוצה עם כל כל הרבה התקפה אפשר לספוג נגר על כמוהו. אני במקומם ממשיך עם הסיאנס ומנסה להחזיר את מבה אה מוטה ואולי גם את הנשמה של דיקמה מוטמבו.

      1. בוא נעשה את זה רציני במקום 100% דמגוגיה
        אתה יכול לראות כאן את כל אסיסטים של הווריירס מהמשחק האחרון נגד הקאבס (בדפים 15-16 למקרה שהקישור לא מוליך במדויק)
        https://www.nba.com/stats/events/?flag=3&CFID=169&CFPARAMS=Assisted&PlayerID=0&TeamID=1610612744&GameID=&ContextMeasure=FGM&Season=2020-21&SeasonType=Regular%20Season&LeagueID=00&PlusMinus=N&PaceAdjust=N&Rank=N&Outcome=&Location=&Month=0&SeasonSegment=&OpponentTeamID=0&VsConference=&VsDivision=&GameSegment=&Period=0&LastNGames=0&PORound=0&ShotClockRange=&DateFrom=&DateTo=&MeasureType=Base&PerMode=Totals&section=team&sct=hex
        איזה אסיסטים אתה חושב לא נחשבים ולמה?
        האם אתה באמת מדמיין שיש סטנדרט מיוחד לרישום אסיסטים עבור גרין או שיש לך בעיה כללית עם רישום האסיסטים בליגה?
        (וכן אני מתעלם בינתיים מזה שהמגיב תחת השם המזויף מר מנחם היקר צריך לבחור מאוד בזהירות את הדוגמאות שלו בטיעונים ברמת הבת שלי חטפה קורונה ולא היה לה כלום אז על הרואונה הזאת זה שום דבר)

        1. הניפוח הוא בכל הליגה סימונס ודריי הנהנים העיקריים מזה.
          אצלי זה רק לדאנק ולייאפ ואני לוקח בערבון כיצד הליגה מגדירה לייאפ אצלם יכול להיות אם שחקן מקבל על ה3 עובר 2 שחקנים עושה סיבסוב זה נחשב אולי לליאפ כי את האס הם מחשיבים גם ככה 😂😂

        1. אור אני לא עונה לסתום הזה, לא בגלל התוכן של התגובות, יש לי נדלן אצלו בראש ואני מתעלם כי הוא מנסה לעקוץ בכל דרך.
          .
          לגבי התוכן של התגובה יש בעיה עצומה עם הניפוח סטטיסטיקות בכל הליגה בטח בזאת של האסיסטים, גרין הוא רק נהנה עיקרי מהמגמה. האופנסיב רייטינג של הווריורס עונה שעברה ללא קרי היה במקום ה30 בליגה, על פניו הסגל לא עבר שינוי משמעותי (אוברה וויסמן עדיין לא בדיוק חיזוקים) מי שעבר מטמורפוזה וחזר בכושר בלתי אנושי זה קרי.
          .
          אממה לקח לו כמה משחקים להתחמם בטח שהוא לא שיחק שנה, ואז רועי מביא את השטות על האפקטיבי שהשחקנים קולעים בגלל שגרין על הפארקט בלי להתייחס לכושר של קרי שמה לעשות קולע פול אפ מ3 על שומרים וסלים בלתי הגיוניים (גם זה בגלל גרין…)
          .
          יש בליגה כמויות של שחקנים שהיו יכולים להחליף את גרין ולשפר את גולדן סטייט בהמון מונים הוא השחקן האוברייטד בהיסטוריה, הוא קולע 5.5 נקודות באחוזים שווסטברוק היה מתבייש, ובגלל חוסר היכולת לקלוע מכל הוא נקודה על הפארקט גם שיש עליו אפס שמירה , וגורם להגנות להתמקד בשחקנים האחרים במיוחד בקרי שעדיין קולע קליעות בלתי הגיוניות (האופנסיב רייטינג של הווריורס במקום ה19 ואין פה שאלה שקרי הוא אחד משחקני ההתקפה הטובים בליגה אם לא הטוב שביניהם).

          1. אתה יכול להפסיק לקבל יחס שרכשת לעצמך בזכות ע"י זה שתצא נקי ותפסיק עם הבולשיט. אתה מעדיף לא לעשות את זה אז המצב נשאר בינתיים.
            לגבי נדלן אתה כנראה בעל נסיון הרבה יותר רחב בנושא ממני אבל איכשהו עדיין נכשל כאן בזיהוי, אולי מדובר הסתם עוד השלכה. זה לא תהיה הפעם הראשונה ולא האחרונה.

            לעניין הרציני. מה בדיוק הטענות שלך בדבר ניפוח הסטטיסטיקה?
            כיצד הוא מתבצע?
            מי אחראי על הביצוע?
            מה האינטרס?
            האם באמת יש הבדל בין הליגה עכשיו ובין ליגה בעבר בנושא זה?
            האם יש לך משהו שתומך בתשובה כלשהי שלך לאחת מהשאלות הנ"ל חוץ מהעובדה שאתה חושב ככה?
            גרין מוסר יותר אסיסטים במשחק לשחקנים שאינם קרי מכל הליגה מלבד 30 שחקנים ועוד שניים שמשתווים לו(כאשר רובם גארדים שמנהלים את משחק הקבוצה שלהם והיתר הם לברון, יוקיץ', יאניס וסימונס או במילים אחרות שחקנים שרחוקים מאוד מלהיות סתם כל שחקן בליגה) איך בדיוק מדובר על מישהו שיש כמויות של שחקנים בליגה שמסוגלים להחליף אותו?

        2. חחח 4 אס לשלשות של סטף וויגינס 😂😂 איזה מן אס זה?
          אז פינק יפה מול הקאבס תגיד חוץ מפעמיים ראית שומר באזור שלו בכלל?
          לגבי האס זה לגבי כל הליגה. אצלי אס זה לליאפ ודאנק בלבד.
          אס לשלשות מהלוגו בפנים של שחקנים זה ריפודי סטט.
          עכשיו תגיד לי כמה מתוך 8 אס!שדריימונד מוסר למשחק הם לליאפ ודאנק אני מבקש
          יוצא ששחקן שבמקרה הטוב נותן 4 אס אמיתיים 5 נק ו5 ריב מרוויח 20 מיליון לעונה 😂😂😂😂😂😂
          ביסמק ביומבו לייט. ביסמק היה hof אם היה משחק עם קרי קליי ודוראנט

          1. לכל הליגה רושמים אסיסטים בדיוק אותו הדבר עוד מימי מג'יק בירד וסטוקטון. האם אתה מעוניין לטעון שאסיסטים זה סטטיסטיקה מיותרת?
            הטענה שלך שאסיסטים לשלשות זה ניפוח סטטיסטיקה זה מעניין. מעוניין במקרה לבדוק מה ההבדל באחוזים יש לקלעי שלשות במסירה אל מול פול אפ?
            כמו שאמרתי לך מוקדם יותר
            אתה מוזמן לבדוק בעצמך
            https://www.nba.com/stats/events/?flag=3&CFID=169&CFPARAMS=Assisted&PlayerID=0&TeamID=1610612744&GameID=&ContextMeasure=FGM&Season=2020-21&SeasonType=Regular%20Season&LeagueID=00&PlusMinus=N&PaceAdjust=N&Rank=N&Outcome=&Location=&Month=0&SeasonSegment=&OpponentTeamID=0&VsConference=&VsDivision=&GameSegment=&Period=0&LastNGames=0&PORound=0&ShotClockRange=&DateFrom=&DateTo=&MeasureType=Base&PerMode=Totals&section=team&sct=hex&CF=SHOT_DISTANCE*LE*10

  4. מעורב ענק
    מומי כמו הדוק שונא חתולים אבל אין לא בעיה עם חתולות מין
    מעשה בימיו של מומי כרווק, נפל על פצצה לא נורמלית שגידלה חתולים בבית
    בחיי הבית שלה היה מלא חתולות, פיצי ומיצי וקיקי ושפריצי
    החתולות קלטו שמומי לא בוייב בכלל
    מפוט לשם, הבחורה הייתה חתולה אמיתית בין הסדינים
    הייתה שורטת הגב של מומי נראה כמו ההגנה של סקרמנטו
    מומי היה משתדל לתת משחקי בית ולא לצאת יותר מידיי לביקורי חוץ בגלל שפחד מהחתולות
    יום אחד החתולה של מומי קלטה את מומי מריק על חתול שחור שעבר ברחוב, הגברת בדיוק התכופפה לחבק אותו וקיבלה את סמוחטה לפרצוף
    השתוללה על מומי ביג טיים עשתה לו סצינה ברחוב, עברו כל אלו שאוהבים חתולים בשכונה קיללו את מומי הוציאו לו שם של חתולו-פיל
    מאז מומי מקפיד ללכת עם בחורות שיש להם מקסימום פודל בבית ולהריק לצד השני כשהוא רואה חתול שחור

  5. אחלה מעורב על הבוקר
    מנחם, הסיבה שהכלבה מאוד אהבה אותך והחתולים שונאים אותך היא אותה סיבה.
    אתה אלפא דוג, מנחם
    Live with it
    🙂

  6. מנחם – היה מעניין לקריאה. תודה.
    לא יודע איך לנתח מה שקורה בסלטיקס ומי אשם – אני כבר כמה זמן טוען שהמשחק שלהם נראה כאילו לא ברור מי מנהל אותו. רוב הזמן ייחסתי את זה לחוסר היכולות של קמבה כרכז… אבל מוכן לזרום עם המאמן. הם ניצחו הלילה אז זה לא הזמן לקטר ולהגיד שהם צריכים לשנות משהו. אבל הם צריכים לשנות משהו.
    *
    סימונס התחיל עם השטויות של ג'ורדן? "לקחתי את זה אישית"? עף על עצמו הבחור.
    לא בטוח שהיו מנצחים גם עם אמביד, לך תדע לאן משחקים מתפתחים העונה. מנחש אבל שסימונס לא היה קולע את אותה כמות נקודות…

  7. תודה רבה מנחם.

    אני קורא "מעורב על חתולים" אני כזה שיט "אני שונא חתולים", ממשיך לקרוא תענוג צרוף על החיות ההזויות האלה.
    לשכנה שלי הייתה חתילה סיאמית, יפה ממש, אבל כמה פוזות ורעש היא הייתה עושה.

    הדבר הכי גרוע זה חתולי רחוב, הם מתרבים בקטע מוגזם ומשמידים את החי בארץ, ומטונפים גם את הסביבה. השכרתי שנה שעברה דירה והשכנה הייתה מאכילה חתולים בתוך הבניין, גועל נפש.

    שעבדתי במפעל גילו לי כמה יוצאי חבר העמים למה הם כל כך אוהבים חתולים, זה בגלל שבניגוד לכלב לא צריך להשקיע זמן בחיה המפונקת הזאת.
    בנוסף ראיתי מחקר פעם שאחרי שבועיים החתול כבר שוכח את בעליו, ידע שור קונהו, וחתול אבוס בעליו?

    1. לא מבין את הצורך לאהוב חיה אחת ולשנוא את השניה. עד גיל מסויים תמיד היו לי חתולים ו/או כלבים. מאמין שניקח עכשיו עוד פעם כלב.
      החתולים שהשארתי אצל הוריי מעולם לא שכחו אותי וחתולים אצל המשפחה של אשתי גם מזהים אותנו כשאנחנו באים לבקר (בהפרשים של יותר משבועיים, אבל זה תלוי באישיות של החתול הם מאוד שונים האחד מהשני).
      חתול באמת לוקח פחות משאבים אבל זו ממש לא סיבה עיקרית ללהעדיף אותו (שוב, לי אין העדפה).

    2. ראיתי מחקר פעם שאחרי שבועיים החתול כבר שוכח את בעליו..
      אתה יודע, הכללות זה לא תמיד דבר טוב. יש ויש. אני הכרתי חתולים שהתנהגו בדיוק ההפך והיו נאמנים ביותר.
      חתולת רחוב שנתפשה ושוחררה במקום רחוק חזרה אחרי חודשיים לאותה החצר בה היתה מסתובבת.
      אז גם הניווט שלהם לא רע.

      1. החתול נאמן לבית לא לאדם.
        למרות שהיתה לי חתולה שהיתה יוצאת איתי להליכות ארוכות והייתי צריך לגרש אותה כדי שלא תידרס בסופו של דבר

            1. חושב שגם הכלבים שלי הרגישו ככה.
              בינינו גם עם הילדים עברתי פעמיים דירה והיה להם די קשה להתנתק מהמקום שהם עזבו.

  8. דוק, כל יום אתה מתעלה על עצמך, הסיפא של המעורב הזה היתה מעולה. זה ממש סוג של shaggy dog story, הגרסה החתולית. רק להעיד על עצמי, אני חובב של כל בעלי החיים באשר הם, ורובם מחבבים אותי, כך שאני לא ממש מבין את "שונאי חתולים/כלבים/עכברים" למינהם. אני מגדל שתי חתולות שמאוד מרוצות מהסידור הזה, ולדעתי אלה בעלי חיים מדהימים, במיוחד בהתחשב בכל שאר המינים שבויתו על ידי בני אדם, אבל זו דעתי האישית. בכל מקרה אני לא שונא אף בעל חי ולכן כלבים בסבבה איתי. אולי חתולים יכולים לחוש שהדוק לא סובל אותם?
    **
    לגבי האול סטאר, ואני אשתדל לא להפוך את זה לטור בפני עצמו. כקונספט, מעולם לא אהבתי את האולסטאר. זה התחיל בבייסבול בגלל הפרדת הליגות שחיפשו דרך להפגיש בין כוכבי האמריקן לנאשיונל ומשם זה עלה ופרח והיום זה משהו שקיים בכל ענף ספורט אמריקני. אלא שזה כמעט תמיד אירוע מעפן ברמות. בפוטבול זו אפילו לא בדיחה עצובה, אלא רק עצובה. בהוקי זה אירוע די משעמם. בבייסבול לפחות אין את הקטע הלא פיזי שהורג את הפוטבול, אבל כמות החילופים שהולכת שמה מעקרת את ההתפתחות הטבעית של המשחק. האולסטאר היחיד שאפשר לדעתי להנות ממנו הוא הכדורסל, מאחר וכדורסל התקפי הוא ספורט מהנה מאוד אסתטית, אם כי שוב, חסר ערך ספורטיבי. אז אני לא מת על אולסטארים בשום מצב ומבחינתי שיבוטלו כולם לדראון עולם. אבל.
    הספורט בכלל מצא את עצמו בבעיה היסטרית והיסטורית. העונה הקודמת בכל הענפים היתה בעייתית והרבה מאוד מקברניטי הענפים (הליגות, הבעלים וכיוב) מאוד לחוצים על "יחסינו לאן". האין קהל מלחיץ אותם. נכון שהאוהדים נדבקים לטלוויזיות בבית, אבל עוד עונה שתיים ככה וגם זה עלול לדעוך. אם אין את החיבור הלא אמצעי של הקבוצה עם אוהדיה, אז הרבה אוהדים לאט לאט ימצאו לעצמם תחביבים אחרים. השרופים תמיד יהיו שם, אבל כמה כאלה יש, עשרות אלפים? מאה אלף? למועדון מקצועני בארה"ב מאה אלף אוהדים זה ברמה של הבדיחות על אוהדי מכבי פתח תקווה והטוסטוס. טמפה ביי רייז הביאו כמליון וחצי אוהדים ב2019, זה כלום. אבל בקצב הנוכחי מועדונים שהם לא מניו יורק/לוס אנג'לס חוששים שככה הולך להראות העתיד שלהם. ואף אחד לא מביא שחקנים בעשרות מליונים אם זו כמות הקהל שלו. אז חייבים לשמור על הקשר הזה, חייבים לשדר עסקים כרגיל. להמשיך לשחק, להמשיך לתת לאוהדים את מה שהם מכירים ואוהבים. האולסטאר, שנחשב, לפחות שיווקית, כאירוע בשביל האוהדים הוא דוגמה למשהו שהליגות מרגישות שהן חייבות לקיים. זה עוד נקודת חיבור שיוצרת עניין בקבוצות ואצל האוהדים ושומרת על אווירת ה"למרות הכל" שבינתיים מאפשרת לצופים להיות בלי ולהרגיש עם. ולכן, כמה שאני אישית לא מת על כל הקרנבל הזה, אני חושב שהNBA, אם הם חפצי חיים, חייבים לקיים את האולסטאר הזה כהלכתו. וזה אומר ששחקנים יפסיקו לעשות פרצופים כאילו הם עושים טובה למישהו שהם מגיעים לשם, כי עם כל הכבוד להוד מעלתם, עוד עונה-שתיים כאלה והם יכולים לשכוח מהחוזים שהם מקבלים עכשיו. וזה אומר שהגברת ראש עיריית אטלנטה תואיל בטובה ותרד מהאולימפוס ותבדוק כמה כסף מכניסות להם הברייבס וההאוקס והפלקונס והקבוצת הוקי שלהם, ומה יקרה אם הם יתייחסו לאטלנטה כמו שאטלנטה מתייחסת אליהם. הספורט במקומות כמו אטלנטה ובכלל הוא חלק אינטגרלי ממרקם החיים הפיננסי. אני מבין שפונקציונרים באטלנטה כמו בניו יורק ובחוף המערבי בטוחים שזה ברמה של מוכרים בלבד, כי "לאן תלכו", אבל תמיד יש לאן ללכת. בשביל לקבל כסף על זכויות שידור לא צריך שהמגרש שלך יהיה באמצע העיר, ואוהדים מוכנים לסוע גם שעה בכל כיוון בשביל לראות משחק. אז אני לא אומר להתפרע ולהפוך את האולסטאר לאירוע super spreader, אבל הגישה שלה היא גם מתנשאת, וגם עושה נזק, כרגע תיאורטי, אבל אם יהפוך למעשי, תושבי אטלנטה ידעו את מי להאשים.

  9. מעורב מעולה, אבל אני חייב לחלוק על יחסך לחתולים. בתור מי שגידל כלבים, חתולים, חמורים ושאר מרעין בישין, חתולים זו חיה נהדרת. אין כמו איזו מיצי אחת ששוכבת על חזך ומונעת ממך תזוזה במשך שעה וחצי. יותר טוב מילדים

  10. הרבה מעלי כותבים שהם לא מבינים את הצורך לאהוב חיה אחת ולשנוא אחרת. זאת אכן טענה מאוד הגיונית שקשה להתווכח איתה, אבל כמו שאין באמת סיבה לשנוא את הלייקרס – ואני שונא אותם בצורה טוטאלית ומוחלטת – כך, מה לעשות, אפשר גם אפשר לשנוא חתולים, חביביו של לוציפר, חיות אפאטיות, אנוכיות, וחסרות נאמנות. אני מכיר הרבה בעלי חתולים, רובים אנשים טובים, מוסריים וראציונלים בכל קונטקסט אחר, אבל כשהחתול שלהם מביא להם שריטה מעל העין התגובה שלהם, לכל הפחות, חסרת כל הגיון. במקום להתעצבן הם מחייכים חיוך דבילי של ילדה מאוהבת, וכמוה הם גם סולחים לו מבלי שהוא אפילו יבקש סליחה או אפילו ינסה קצת להתחנף. יש בזה, אני חייב להגיד, הרבה הקבלה לאוהדי ספורט של קבוצות מסויימות – תחשבו על הלייקרס בעשור הקודם שחירבנו על עצמם פעם אחרי פעם והאוהדים שלהם עמדו מסביב ומחאו כפיים (הותיקים פה יזכרו איך דדי התפעם מהבחירה בסבי מיכאלצ'וק). לא כל אוהדי הספורט הם כאלו. אוהדי הניקס לדוגמא, הם חתולים בעצמם. לא משנה מה הקבוצה שלהם תעשה (ולהגנתם היא לא עשתה הרבה לאחרונה) הם יקטלו וישרטו. אני חושד שבאהדה שלהם אין נאמנות ואהבה, רק נטיה מזוכיסטית חמורה, שהניקס ממלאים בשבילם באופן די עקבי. אוהדי הדאבס – אותו הדבר – חתולים. נשארים כל עוד מאכילים אותם באוכל אייכותי, ונעלמים בשניה שאוכל חתולים יבש מהסופר נשפך לצלחתם.
    יש גם אוהדים שהם כלבים, נאמנים, אוהבים ללא תנאי, לא יעזבו אותך גם לעת זיקנה, אפילו כשהם מבינים שצריך ללכת לאט לידך ולהיות סלחנים אם יצא לך קצת פיפי במכנסיים. הספרס, לדוגמא.
    יש לי עוד הרבה מה לומר אבל נחסוך ממכם, וצריך גם להתפרנס. קיצר, מנחם, אני איתך לגבי חתולים/לייקרס.

    1. אברי אני אוהד בוסטון אבל לא שונא לייקרס ולא מבין כאלה כמוך וכמו מנחם ששונאים קבוצה אחרת.
      יש לי ביקורת על שחקנים ואני שטותניק שממציא שמות אבל לא מתוך שנאה.
      שנאה יש לי רק למי שרוצה לפגוע בי באופן אישי או להרוג אותי, וגם אותך.

      1. רזי אתה אומר שאתה שטותניק אבל לוקח ברצינות תהומית כל שטות שאני פולט. אבל לגופה של טענה – שנאה ספורטיבית היא דבר שונה לחלוטין משנאה פוליטית או אישית. היא שנאה חברית, שבנויה על הקנטות וחצאי חיוכים. כמו שמנחם יעיד, אפשר אפילו להתחתן עם מי שמתחזק איתך שנאה ספורטיבית ולא רק שזה לא יפריע, זה אפילו יתרום לחיי הנישואין.
        מקרים קיצוניים – כמו בית'ר או הכוכב האדום – זו שנאה פוליטית לחלוטין שלא צריך לבלבל עם ספורט. מקרי קיצון אחרים – אוהדי הפועל תל אביב, מיעוט של אנשים מאוד צעירים ולרוב חצי אפויים.

    2. איזה קטע זכור לי שהלייקרס היו מחורבנים לפני איזה שלוש-חמש שנים ולא היה נראה אופק לעומת בוסטון שהעמיסה בחירות וגבוהות בדראפט ועשו תהליך מדהים ואפילו הגיעו לגמר המזרח והעתיד היה ורוד מורוד.
      אז היה איזה אוהד לייקרס שלמרות שהוא כנראה חתול עשה התערבות עם איזסה אוהד סלטיקס מי יזכה לפני מי באליפות.
      זוכר משהו כזה 🙂

      1. זה לא בינארי, אתה יודע. בוסטון עשו אחלה מהלכים ובנו יופי של קבוצה בלי שום קשר להישגים של הלייקרס. כל ההצלחה של הלייקרס נבנתה על זה שללברון ג'יימס היה חלום לשחק שם. אם הפקטור הזה לא היה שם, הלייקרס היו נראים כיום כמו ניו-אורלינס במקרה הטוב. וכן כן, יום יבוא אני אגיע לארץ ותקבל את מה שהתערבנו עליו (כבר ממש לא זוכר מה זה היה. איפה גילרי שישלוף את הפוסט הרלונטי).

    3. בספורט שונאים על בסיס שיש מנצחים ומפסידים, אוהדים של קבוצות אחרות וכו'. לא רואה איך הלוגיקה הזו קשורה לחיות

  11. מעורב להיט!
    ידוע מי מהספרס נמצא חיובי?
    במשך היה לנו חתול פרסי שהיה בטטה ומפונק כמו שייח סעודי. הוא לא יצא מהבית לשנייה ואם היה יוצא היה נדרס או נטרף.
    בשנים האחרונות לחייו הוא סבל מקריסטלים בדרכי השתן והיה חייב לעבור לאוכל איכותי ובריאותי.
    בוקר אחד אחרי לילה עם רעמים למכביר – הוא החזיר את נשמתו לבורא, כנראה מהתקף לב.
    זח"ל (זכר חתול לברכה)

  12. מנחם האם חיבלת דרך קשרים באולסטאר באטלנטה?
    – לא שכנעת אותי המערב טוב יותר ואלוף יותר פעמים. והמזרח של מורכב מהנטס.
    – אתה טוען שסטיבנס הוא הבעיה ואני חוזר ואומר שהדג מסריח מהראש ומי ששכר אותו או לא מגיב לחוסר היכולת שלו הוא הבעיה (איינג׳)
    – והכי חשוב. בתור בעלים של כלב וחובב כלבים אני יודע שזה קשר עמוק והאהבה הכי טהורה בעולם. ריי הכלב שלי ממש הפך אותי לאדם טוב יותר. חולה על השובב הקטן שיתכן וגנב לי את האנטריקוט השבוע. You snooze you loose..

  13. תודה מנחם, אחלה מעורב.
    גם אני אוהב חיות באופן כללי, לא משנה איזה. הייתי אומר שלכלבים יש נשמה של ילד ולחתולים יש נשמה של פולניה זקנה וממורמרת. אבל בכל זאת יש להם קסם אדיר.
    יש לנו כלבה אחת וכרגע שני חתולים ("כרגע" משום שהם הולכים ובאים, כנראה שהשכן מעלים אותם).
    דראמונד הוא עדיין חיה רעה ולא פצוע, אני מניח שהוא יכול מאוד לעזור להרבה קבוצות, אם כסף לא היה שיקול.

    1. שמתי לב שבשני הסרטונים הראשונים בוסטון בפיגור ואילו בשלישי בוסטון ביתרון. ייתכן שבמצב של ייתרון בוסטון מניעים כדור ואילו בפיגור הם עוברים למוד כל אחד לעצמו?

    1. דיייייי עם זה. איזה משלם ואיזה נעליים. אתה כמו הזקנה שכל צרה שלא באה עליה תגיד שזה הכל בגלל שבשנת 1975 עבר חתול שחור והיא לא ירקה שלוש פעמים, ומאז הכל צרות בצרורות.

      1. ברור שהוא משלם, אתה חושב ששחקנים לא מדברים ביניהם על מה שקורה? רק תראה את הראיון אחרי המשחק של גרין.
        זה סיבה למה שום שחקן בקליאבר ראשון לא יגיע לבוסטון או ירצה להישאר שם, למרות שמבחינת כישרון בסגל הם הרבה יותר אטרקטיביים מרוב הקבוצות,

        1. ברוך אומר את זה לצערי כי קשה לי לפרגן לאיינג אבל התזה הזאת לא הוכיחה את צמה ועובדה שבוסטון הצליחה להשיג בזמן הזה שלושה סופרסטארים(אמנם לא מהשורה הראשונה אבל כאלה בשוק החופשי אין-אלא אם אתה מתכוון לשחקן שדורש לצאת מהחוזה שלו כמו הארדן או דיוויס.אבל בשוק החופשי איינג החתים 3 סופרסטארים שלא מעט קבוצות אחרות רצו

          1. אין לי שום בעיה לפרגן לאיימי , סופרסטאר זה שחקן בקליאבר הראשון לא בקליאבר השני, דייויס הארדן קוואי… אמרו לו אפילו על תילחם עליי. כשאני מדבר על קליאבר ראשון אני מדבר על סופרסטארים לא על קמבה ווקר…

            1. דיוויס וקוואי זה סיפור אחר שלא קשור לבוסטוןץ
              דיוויס רצה לשחק עם לברון וקוואי רצה לשחק בלוס אנגלס.
              לגבי הארדן אז שמה אני לא יודע אם בכלל איינג שקל או רצה להביא אותו.
              אתה יכול להסתכל על זה גם בצורה אחרת גם הורפורוד וגםפ היווארד חתמו בבוסטון על חוזי מקסאו קרוב לכך ואחרי שנגמר החוזה חתמו עוד פעם על חוזה מפלצתי אז אולי כן שווה לשחקן חופשי לחתום בבוסטון.
              ואם השאלה מלמטה מופנת אלי אז ברור שלא אבל מצד שני תראה את ביבי…
              מתייחס לכולם כמו לזבל ומשקר במצח נחושה פעם אחר פעם ועובדה שכת מאמיניו רק גדלה

          1. קודם כל זה קשקוש – שחקנים בליגה, בלי שום הבדל, מקבלים את הערך שוק שלהם והערך של איזייה לא היה שם.
            עוד נקודה קטנה שלא ממש תפריע לברוך במיוחד אבל ראוי לציין. בבוסטון חתומים כרגע – לטווח ארוך – שלושה שחקנים על חוזים גבוהים ואין שום יכולת להחתים שחקן סוג א' בשנים הקרובות. אז אם הסופרסטארים מחרימים את בוסטון או לא – כנראה שבשלוש השנים הקרובות, אין לנו שום דרך לדעת את זה.

        1. נו בראון וטייטום חתמו על הארכת חוזה שלהם האלה בהתאמה לפני זה אף כוכב לא הסכים לחתום שם, ואני לא מדבר על רוקיס שצריכים לקחת סיכון אדיר אם לא ממשיכים בקבוצת בית…
          .
          שחקן מקבל את הערך שוק שלא אבל יש הבדל בין שחקן שנתן את הנשמה שלו שעלה לשחק פצוע אחרי מות אחותו ובפועל גמר לעצמו את הקריירה, אתה לא זוכר אבל איזייה של אותה עונה לגמרי היה שווה מקס.

          1. הייוורד? קמבה? שכחתי, פחות מהארדן לא תופס אצלך. בהנתן שרק הקליפרס הלייקרס והנטס הצליחו להנחית כוכבים יותר גדולים בתקופה הזו, נראה שאיינג' דווקא עושה עבודה מצויינת.

            ברוך, חוזי מקס לא נותנים על סנטימנטים. נזכיר לך שהטרידו אותו בעבור קיירי. בכלל, אם אני מבין נכון את העמדה שלך, אז 1. אסור לעשות טריידים על שחקנים בליגה. 2. צריך לתת לשחקנים חוזי מקס רק על היותם גב-גברים שנתנו את התחת.

      2. עם איזיאה הגיעו לאן שהגיעו אחריו. הדרך שבה נפטרו ממנו הייתה הכי מכוערת בעולם, אפילו יותר ממה שהקריפרים עשו לבלייק. למזלך אני לא מטיל קללה על בוסטון כי אני זוכר לה חסד נעורים והשחקנים שם אחלה. אבל הקארמה של איינג׳ על הפנים, ואם זה כלום בעיניך, אז סבבה.
        ובלי קשר ברוך צודק 🙂

          1. תומאס אכל פציעה מסיימת קריירה בגלל שעלה פצוע כדי לשחק בבוסטון בפלייאוף אחרי מות אחותו בתאונה זל, אחרי זה הוא כבר לא היה אותו שחקן אפילו לא קרוב התקפית והחור ההגנתי שהוא לא היה משתלם להעסיק אותו אפילו במינימום בטח שהוא רעל בחדר הלבשה, לפניו הוא לגמרי היה שווה ברינקס.
            .
            בכללי בוסטון תקועה במקום בגלל חוסר איום בספסל

            1. יפה, הסברת בעצמך למה איינג' ויתר על שירותיו, אז מה אתם רוצים ממנו?

            2. כן ברוך, אז לאור מה שאתה אומר היינו צריכים לתת לו מקס?

        1. על איזה קארמה אתה מדבר? להגיע לגמר המזרח עם קבוצה צעירה זה מזל רע? ומה הבעיה בדרך שבה אמרו לו שלום? עשו עליו טרייד – זה דבר שעושים מידי פעם בליגה, בייחוד כשהאלטרנטיבה היתה לתת לו חוזה מקס, שאני בטוח שגם אתה תסכים היה רעיון מאוד מאוד רע.

            1. על פי ממוצע גילאים, הסלטיקס היא הקבוצה החמישית הכי צעירה בליגה (יותר צעירה מאטלנטה) אבל הנתון הזה באמת לא אומר כלום. מה שמשנה זה שג'יילן בן 24 וטייטום בן 22. אלא הכוכבים שלנו והם, כן, מאוד צעירים. אפשר להוסיף שיש לנו בסגל באופן די קבוע 5-6 רוקיז/שחקני שנה שניה. זה די הגדרה של קבוצה צעירה.

              המאמן שלנו מביא הישגים מעל מה שמנבאים לנו כמעט כל שנה. וחוץ מבאתר הופס, אין שום טענות שהוא לא יודע לעבוד עם כוכבים. אפילו עם קיירי לא היו לו טאקלים, למרות שדווקא שם קיירי היה צריך לקבל איזה ציקלאווין, אולי זה היה מאפס אותו.

            2. 24 לא כזה צעיר. טייטום כבר שנה 4 בליגה. לא יודע עדיין לא זכיתם במזרח שהיה חלש להחריד. אני לא חושבים שתראו אליפות עם סטיבנס או עם איזה מגה טרייד שיביא עוד כוכב
              באתר הופס עוד עדינים עם סטיבנס לעומת מה שחושבים עליו בארהב

            3. שימון
              כשאתה צודק אתה צודק, בהופס עוד עדינים אתו לעומת מה שקורה בארה"ב.
              אחלה מאמן קולג' אבל האן בי איי זה לא קולג'. לכוכבים יש אגו ומאמן טוב צריך לדעת להתמודד עם מה שמאמן קולג לא צריך או לפחות לא התמודדות באותה הרמה.

          1. אחרי מה שנתן הגיע לו חוזה. לא אמרתי מקס. אבל נתנו לו בעיטה. בינתיים השנה אתם הולכים אחורה, עם הכוכבים הצעירים שלכם, במזרח עם שלוש קבוצות חיוביות. אתה מרוצה ? אז סבבה.

            1. עזוב אותך, עוד לא ראיתי את התייחסותך לאנדרה רוברסון בנטס, זו החתיכה החסרה? 🙂

            2. כתבתי על זה בבלוג החי שקיימתי עם עצמי בבוקר 😃 לא חושב, הוא די גופה צריכים גבוה דראמונד או פלאמלי כאלה

            1. ממש לא נכון מקצועית איינג עשה את ההחלטה הנכונה, אבל יש לה השלכות בטח לדרך שנעשתה

          1. היו צריכים לתת לו חוזה, לפחות להציע. לא מקס. לא זורקים בן אדם במצב כזה. יש הרבה החלטות לא עיסקיות בליגה הזאת. אברי עגל ואור מזלזלים בקארמה. יכול להיות שהם צודקים נחכה ונראה

            1. אין שום קארמה.
              אבל יש הגינות בסיסית ולויאליות לשחקן שלך.
              יחס טווב לשחקן זה גם מנוף שיווקי לשחקנים אחרים ולקהילה.

            2. מאיפה אתה יודע שלא הציעו לו? אולי כן הציעו בשו שו והוא דחה?

  14. קקה-ספנייל מעורב זה אחד הגדולים 😉

    כאילו לא מספיק האולסטאר המגוחך והמיותר הזה, סילבר גם מתעקש לעשות שטויות כמו התחרות סקילס (שלדעתי צריך לבטל בלי קשר לקורונה…)

    1. קקה ספנייל מעולה
      צריך לעשות תחרות סקילס בסגנון האשך –
      השלכת לבנים
      קפיצה על מגן
      בעיטה לאשכים
      זריקת הראש לאחור
      נפילה מעבירת אוויר
      וכיו"ב
      🙂

כתיבת תגובה

סגירת תפריט