40 נקודות לקלארקסון בשני / רועי ויינברג ושקד יעקבי

7 משחקים הערב כשהג'אז מנצחים. הקליפרס בלי קוואי וג'ורג' הפתיעו את מיאמי, ברוקלין ניצחו את סקרמנטו ועוד.

חמשת המשחקים הראשונים: רועי ויינברג.

שני המשחקים האחרונים: שקד יעקבי.

יוטה ג'אז (5-23) 134-פילדלפיה 76' (10-18) 123

40 נקודות של ג'ורדן קלארקסון מהספסל הכריעו את המשחק מול פילדלפיה בלי אמביד.

הג'אז ספגו 42 נקודות ברבע הראשון כשבן סימונס עם פתיחה אדירה שכללה 19 נקודות בלי החטאה (7 מ-7 מהשדה, 5 מ-5 מהעונשין, מסר 5 אסיסטים), בזמן שהם קולעים 35 משלהם וחוזרים מפיגור גדול, 24-10. ההגנה של יוטה הגיבה ברבע השני, ודקות טובות של אינגלס וקלארקסון באותו רבע הפכו את הפיגור לשיוויון ומאוחר יותר ליתרון, 66-72 במחצית.

יוטה המשיכה עם המומנטום החיובי ברבע השלישי כשפילדלפיה לא פוגעת ועלתה ל-74-86, בשלב מאוחר יותר גם ל-94-106. הם הגיעו ליתרון של 16 נקודות אבל האריס התחיל לשחק והצליח לצמצם את זה ל-4 בלבד. שלשה של מיטשל ו-6 נקודות של קלארקסון הגדילו את ההפרש בחזרה לפער בטוח, והסיקסרס כבר לא הצליחו לחזור.

ביוטה קלארקסון הוביל עם 40 נקודות מהספסל (8 מ-13 מהשלוש). מיטשל 24, אינגלס 20, גובר (9 ריב'), בוגדנוביץ' (0 מ-6 מהשלוש) ואוניל (8 ריב') 11 כל אחד. מייק קונלי הפצוע עדיין לא שיחק.

בפילדלפיה בן סימונס קלע שיא קריירה של 42 נקודות ב-15 מ-26 מהשדה, לצד 12 אסיסטים ו-9 ריבאונדים. האריס קלע 36 עם 10 ריב', הווארד 14 עם 12 ריבאונדים מהספסל וסת' קרי 11. אמביד לא שיחק.

אינדיאנה פייסרס (14-14) 112-שיקגו בולס (15-11) 120 (הארכה)

לא פחות מ-17 שינויי הובלה במשחק הערב.

שתי הקבוצות רדפו אחת אחרי השנייה לאורך המחצית הראשונה עד ל-58-47 של שיקגו באמצע הרבע השלישי. ברוגדון, הולידיי וסאבוניס הצליחו למחוק את ההפרש הזה ולעלות ל-67-64, אבל דקות טובות של פטריק וויליאמס ותומאש סאטורנסקי החזירו את ההפרש לגודלו המרבי במשחק הזה (81-70 שיקגו).

טי ג'יי מקונל וג'רמי לאמב פתחו את הרבע הרביעי על המגרש והצליחו למחוק את הפער פעם נוספת, כשהם משווים ל-94-94, 04:38 לסיום. אף קבוצה לא הצליחה לייצר יתרון משמעותי והגענו ל-101-101, 73 שניות לבאזר. ברוגדון הכניס לסל החטאה של הולידיי, לאבין קלע שלשה בצד השני והלך לעונשין. הוא קולע את הראשונה, מחטיא את השנייה ו-105-103 לבולס.

אינדיאנה לוקחת פסק זמן, ברוגדון זורק ומחטיא. הוא עם ריבאונד ההתקפה (4 בהתקפה הערב) מכניס הוק-שוט ו-105-105. לאבין מחטיא זריקה שהייתה יכולה לנצח את המשחק, יש לנו הארכה. בתוספת הזמן הבולס עוצרים את הפייסרס על 3 מ-11 מהשדה ו-7 נקודות בזמן שהם קולעים יותר מכפול מכך, כל הדרך לניצחון מכובד במיוחד.

בשיקגו, לאבין קלע 30 נקודות. וויט 19 עם 7 אס', טמפל 16 עם 6 ריב', יאנג (11 ריב') וסטורנסקי 13 כל אחד, ולנטיין וקרטר 11.

באינדיאנה ברוגדון קלע 23 עם 15 ריבאונדים וסאבוניס 25 עם 10 ריב' ו-5 אס'. מקונל 19, הולידיי 15, לאמב 12 וטרנר 11 עם 6 ריב' ו-6 חס'.

לוס אנג'לס קליפרס (8-21) 125-מיאמי היט (16-11) 118

ניצחון גדול לקליפרס, בלי ג'ורג' ולנארד, על מיאמי.

מחצית ראשונה אדירה של מרקוס מוריס (26 נקודות, 9 מ-11 מהשדה ו-6 מ-7 מהשלוש) נתנה את הטון לקבוצה שהצליחה להגיע ליתרון של 9 נקודות סמוך לירידה לחדרי ההלבשה. רבע שלישי טוב של באם, באטלר והירו הצליח להפוך את זה ל-93-92 לזכות ההיט בתחילת האחרון.

זובאץ קבע 93-100, באם הוריד ל-99-100. שתי שלשות של קנארד ודקות טובות של לו וויליאמס עשו 101-112. מיאמי הצליחה להוריד ל-5 הפרש פעמיים, אבל בכל פעם הקליפרס מצאו את הסל שהשאיר את ההובלה בידיהם הבטוחות.

אצל הקליפרס מוריס סיים עם 32 נקודות. וויליאמס 18 עם 10 אס', זובאץ 22 מהספסל, מאן וקופי 15 כל אחד וקנארד 10.

במיאמי באטלר קלע 30 עם 10 ריב' ו-10 אס'. אדביו (12 ריב', 7 אס') והירו 27 כל אחד, רובינסון 13.

סקרמנטו קינגס (15-12) 125-ברוקלין נטס (12-17) 136

טריפל-דאבל להארדן ו-40 נקודות לקיירי בניצחון.

ברוקלין השתלטה על המשחק ברבע השני והובילה עד לסיום, אחרי 16 נקודות של קיירי ברבע הראשון. קווין דוראנט לא שיחק, אבל זה לא מנע מהנטס להגיע ליתרון של 28 נקודות ברבע האחרון (128-100) שצומצם על ידי המחליפים של הקינגס בריצה אדירה, אבל לא אחת ששמה בספק את זהות המנצחת.

בברוקלין, אירווינג קלע 40 נקודות. הארדן 29 עם 14 אס' ו-13 ריב' (10 מ-18 מהשדה), שאמט וגרין 13 כל אחד, ג'ורדן (8 ריב', 4 אס'), ג'ונסון והאריס 10 כ"א.

בסקרמנטו וויטסייד קלע 22 נקודות עם 16 ריבאונדים ו-5 חסימות. ג'וזף 22, הילד 21, באגלי (9 ריב') ופוקס (8 אס') 19 כל אחד והליברטון 10.

גולדן סטייט ווריורס (13-15) 129-קליבלנד קאבלירס (19-10) 98

גולדן סטייט השתלטה על המשחק והגיעה ליתרון של 33 נקודות כשהקאבס לא הצליחו לעצור אותם. הדאבס סיימו עם 52.3% מהשדה, 45.7% מהשלוש (37 ניסיונות) ו-95.2% (החטאה של קנת' בייזמור הרסה ערב קליעה מושלם) מהעונשין.

בגולדן סטייט קרי הוביל עם 36 נקודות (7 מ-11 מהשלוש) ו-6 אסיסטים. וויגינס 15, אוברה ופסקל 14, טוסקנו-אנדרסון 13,מולדר 12. גרין קלע 6 נקודות לצד 8 ריב' ו-16 אס'.

בקליבלנד סקסטון קלע 23. עוסמאן 17 עם 10 ריב', גרלנד 16, אלן 13 עם 14 ריב' ודוטסון 10.

וושינגטון וויזארדס (17-8) 131-יוסטון רוקטס (16-11) 119

כצפוי חזרתו של ג'ון וול לבירה בפעם הראשונה לוותה בהמון אמוציות ורגש אך בשונה מבמשחק בטקסס, הפעם בראדלי ביל דאג להשאיר את ה-W בבירה. משריקת הפתיחה היה אפשר לראות ששתי הקבוצות הגיעו חדורות מטרה והיה ניכר שהמשחק חשוב יותר מעוד סתם ניצחון.

רבע ראשון צמוד התחיל בריצה של וושינגטון אך מהר מאוד וול הזכיר לכולם מי הבוס של הבירה כשסיים את הרבע הראשון עם 16 נק' ו4 אסיסטים. 38-34 לוויזארדס. בדומה לרבע הראשון גם הרבע השני היה רווי נקודות כאשר שתיים מההגנות הגרועות בליגה מאפשרות 30+ נקודות ליריבה. כמו כל משחק העונה גם הפעם בראדלי ביל פתח מבערים והתחיל לדחוף את הוויזארדס עם ניהול משחק מצויין של ווסטברוק, אך שוב הגנה רכה מנעה בריחה ברבע השני. 4 דקות לסיום הרבע השני עלה דני אבדיה על לוח התוצאות עם שלשלה מאסיסט של רוי האצ'ימורה. 72-69 לוויזארדס.

ברבע השלישי המשחק התחיל להתחמם כאשר ביל ווול זורקים כמעט בכל הזדמנות במטרה להוכיח "את מי היו צריכים לשלוח בטרייד ליוסטון". למרות ניהול משחק מצויין של וול ההתקפה של יוסטון נעצרה ברבע השלישי על 20 נק' ואפשרה לוויזארדס לרוץ 4 דק לסיום הרבע ולרדת ביתרון משמעותי לפני הרבע האחרון. 100-89 לוויזרדס.

בשונה ממה שהראתה התוצאה, הרבע הרביעי לא היה גארבז' טיים כלל. שתי הקבוצות לא הורידו את הכוכבים לספסל כאשר מצד אחד וול מנסה לדחוף את חבריו לחזור למשחק אך ניהול משחק מצויין של ווסטברוק (טריפל-דאבל) שנראה סוף סוף כמו מה שציפו ממנו כל העונה לא אפשר חזרה למשחק שנגמר בניצחון חשוב עבור וושינגטון.

וושינגטון: בראדלי ביל 37 נק' 3 אס' 3 חט' ו-8 ריב', דויס ברטאנס 18 נק' (5-6 לשלוש), ראסל ווסטברוק 16 נק' 15 אס' ו-13 ריב', מוריץ וואגנר 15 נק' ו-4 חט'.

יוסטון: ג'ון וול 29 נק' ו-11 ריב', דיווד נוובה 19 נק' ו-11 ריב', ג'שון טייט 18 נק' ו-6 ריב', דניאל האוס 17 נק'.

אטלנטה הוקס (16-11) 112-ניו יורק ניקס (14-15) 123

שתי קבוצות עם שאיפות גדולות להגיע לפליאוף מזה זמן מה נפגשו הלילה במשחק מרכזי בקרב על הדירוג לעבר המקום ה-8 במזרח. מצד אחד אטלנטה הוקס שבמהלך השנתיים האחרונות עשתה כל מה שאפשר כדי לבנות סביב טריי יאנג קבוצה חזקה שתרוץ לפליאוף עם צירופם של בוגדנוביץ' וגלינארי העונה. מהצד השני מרעננת העונה עד כה ניו יורק ניקס. מאז הגעתו של קואץ' ט'יבס לתפוח הגדול נראת כקבוצה לגיטימית במזרח שלא חוששת מאף יריבה ולוקחת גם את אריות הליגה למשחקים צמודים עד השניה האחרונה. מעבר להגעתו של דריק רוז, בנה טום ת'יבודו קבוצה פיזית מאוד עם מימדים גדולים כאשר ג'וליוס רנדל מקבל את המפתחות. רבע ראשון מעניין התפתח בין ההוקס לניקס כאשר ג'וליוס רנדל ואר.ג'יי בארט מובילים את הניקס. 39-28.

ברבע השני החל המרדף של ההוקס כאשר גלינארי ויאנג קולעים מהשלוש והופכים את המומנטום לטובת ההוקס. פלואטר של יאנג צמצם את הפער רק ל-3 נק' בירידה למחצית. 66-63 לניקס. 1:05 דק' לתוך הרבע השלישי המהפך הושלם כאשר שלשה של ג'ון קולינס הפכה את התוצאה 68-66 להוקס. למרות רבע מצויין של ההוקס פייטון ורוז נכנסו לעניינים והחלו ריצה עד סיום הרבע. 95-90 לניקס. רבע רביעי צמוד התפתח כאשר אף קבוצה לא למצליחה לברוח או ליצור מומנטום משמעותי. כמו ברבע הראשון רנדל ובארט היו לוהטים לסגור את המשחק ואסיסט של רנדל לשלשה של בארט וג'אמפ שוט מעל שני מגנים ושלח את ההוקס לחדר הלבשה עם המון מחשבות איך ממשיכים מכאן לכיוון הפלייאוף.

ניו יורק: ג'וליוס רנדל 44 נק' 5 אס' ו-9 ריב', אר ג'יי בארט 21 נק' ו-6 ריב, עמנואל קוויקלי(רוקי) 16 נק' ו-5 אס'.

אטלנטה: טריי יאנג 23 נק' ו-8 אס', ג'ון קולינס 19 נק' 4 אס', קאם ראדיש ודנילו גאלינרי 16 נק'.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
48 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
PhillySpecial
16/02/2021 8:36:15

תודה רבה

Jonathan
16/02/2021 8:52:13

תודה רבה על הסיקור.

עמיחי קטן
16/02/2021 9:27:36

ההגנה הפגומה של וושינגטון פגשה הגנה לא פחות פגומה, כך שלא מומלץ לבנות על משהו בסגנון הזה להמשך. מה שכן, רצף המשחקים הביתיים קצת משפר את מאזנם של הוויזארדס

Berch
16/02/2021 9:30:53

אחלה סיקור
פעם הבאה אם מסתדר הייתי שמח שתכתבו שפילי ניצחו…..
לפחות סימונס מראה קצת יכולת
🙂

yairhamami
yairhamami
16/02/2021 16:32:38
הגב ל  Berch

מה שגורם לך לחשוב, מה היה קורה אם הוא היה קולע אפילו 30% משלוש…

האווי לאסוף
האווי לאסוף
16/02/2021 10:00:38

תודה על הסיקור

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
16/02/2021 10:04:28

שיקגו לכה ההארכה יותר מכפול מיריבתה (7-15) ולא כמעט כפול.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
16/02/2021 10:11:35

*קלעה בהארכה

חגי "התותח" ניסני
16/02/2021 10:09:15

תודה חברים
.
סעעמק אטלנטה. נראים על הפנים. השנה זה גם על יאנג, הוא פשוט לא מצליח להכניס את כל מה שהלך לו כל כך טוב שנה שעברה (בעיקר הפלוטרים). הם בהחלט מאכזבים וזה לא רק מכת הפציעות שלהם, זה לא פחות חוסר התיאום ההתקפי שלהם. פיק&רול אחד אחרי השני ללא שום תנועה מעבר. חבל.
.
הווריורס פשוט נראים מעולה. זה לא רק האחוזים, אלא בעיקר זה שהשיטה שעבדה עם קליי וKD עובדת גם עם מולדר ובייזמור. אה וגם וויגינס מצוין.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי הפך לרדיש 😂😂
מנגר רצח בפלוטר האמת זה זריקה קשה ממה שנראית אני גם מנגר איתה בשכונה אם זה מהאמצע מהפינות יותר קל עם הקרש.
בסוף מכל הפחונים הניקס הם שיהיו בפלייאוף מהמקום ה8 אה.

חגי "התותח" ניסני
16/02/2021 13:08:40

אני שוקל להצטרף אליך להדחת פירס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חייב ללכת הביתה השחקנים גם לא מתים עליו

Jonathan
16/02/2021 14:58:10

מה שאהבתי זה שהייתה חגיגת חסימות על הראש של קליבלנד. וזה עוד כשנכפה עלינו להיות קבוצת מיקרו-בול…

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
16/02/2021 10:12:48

אצל וטל צ"ל 11 אס' במקום 11 רעה.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
16/02/2021 10:13:18

*אצל וול

פסקל "ספינר" סיאקאם
פסקל "ספינר" סיאקאם
16/02/2021 10:20:07

סימונס ואמביד תקועים ביחד. סימונס צריך לקבל הרבה את הכדור ולחדור כשיש מי למסור לו בחוץ, וכשאמביד משחק הכדור פשוט הולך אליו בצבע וסימונס מתייבש בחוץ. עכשיו יכול להיות זמן טוב לעשות טרייד על סימונס או לפחות לעשות יותר הפרדת דקות בין השניים.

עידו גילרי
16/02/2021 11:24:11

בינתיים שום דבר לא נראה תקוע כששניהם יחד על המגרש אז אני לא רואה סיבה להפריד ביניהם – להיפך.

Jonathan
16/02/2021 14:52:32

לא יודע מה המספרים. אבל ראיתי שני משחקים שלהם בשבוע החולף וזה בהחלט נראה תקוע ביניהם. אולי זו רק תקופה כי הם הפסידו בשניהם…

עידו גילרי
16/02/2021 15:01:14
הגב ל  Jonathan

זה בגלל שאתה קורא יותר מדי בהופס ומייחס לזה משמעות…

Jonathan
16/02/2021 15:15:03

אל תתחיל להיות יעכנה של "פושטקים הכניסו לך רעיונות לראש".
ראיתי שני משחקים שלהם. אפילו הם נראים סובלים.

עידו גילרי
16/02/2021 15:16:02
הגב ל  Jonathan

אתה באמת רוצה שאני אשלוף את המספרים…

Jonathan
16/02/2021 15:16:32
הגב ל  Jonathan

מבטיח לנסות לראות עוד מהם בהמשך העונה. כשיעבור לי הדכאון… או לפחות לאמביד.

עידו גילרי
16/02/2021 15:17:34
הגב ל  Jonathan

אמביד בדיכאון?

Jonathan
16/02/2021 15:39:30
הגב ל  Jonathan

לא יודע. הוא תמיד נראה עצבני ולא מחייך. אבל זו באמת סתם הייתה בדיחה. אל תפתח את זה.
לא יודע מה הבעיה שלי עם המשחקים של ה76ים… היה שם קטע שבן סימונס חדר ונתקע לכדרר ליד אמביד. שניהם מטר מהסל ומסתכלים אחד על השני בלי לדעת מה הם רוצים לעשות. רק התקפה אחת וזה אבל איכשהו זה ממש בלט.
לא יודע אם הפתרון הוא הפרדת דקות (לא נראה לי) או טרייד (לנייד אנשים זרים על פני יבשת זה תמיד כיף. שווה רק בשביל זה).
עזוב… ה-3 הפסדים רצוף יעברו להם והם עוד ייקחו אליפות. משעממת ומכוערת.

עידו גילרי
16/02/2021 15:40:42
הגב ל  Jonathan

אז נתפשר על דיכאון אחרי לידה…

Jonathan
16/02/2021 15:47:42
הגב ל  Jonathan

שיהיה במזל

Dor
Dor
16/02/2021 12:04:05

ככה זה תמיד כשיש יותר משחקן אחד בקבוצה שמעדיף ״לחיות״ בצבע או סתם קרוב לסל. לדעתי זו פשוט קלישאה כי בקבוצה מאומנת המיקום ההתקפי של השחקנים מותאם ליכולות שלהם. כשאמביד משחק הוא יתרון התקפי ברור וסימונס לא קרוב אפילו, אבל יש לו סט יכולות ייחודי מאוד שצריך לדעת לנצל. לפילי כל עוד גרין טייבול ומקסי בינוניים פשוט חסר עומק התקפי

SLORC
16/02/2021 10:25:06

דני אבדיה עם חוצפה של רוקי. תעקבו אחרי התגובות הראשונות אצל ווב, כמו תמיד אצלו זה עסק די משעשע

https://twitter.com/WorldWideWob/status/1361504134873153538?s=09

אור
אור
16/02/2021 10:35:23
הגב ל  SLORC

לא יודע מה זה חוצפה של רוקי אבל אם הוא ניסה לעצבן את החברים הוא הצליח בגדול

אור
אור
16/02/2021 10:35:39
הגב ל  SLORC

את החברים שלו לקבוצה

עידו גילרי
16/02/2021 10:40:00
הגב ל  SLORC

מחפש זמן מסך בשאקטין (אחרי שלא נכנס עם החטאת הדאנק).

אור
אור
16/02/2021 10:46:55

האמת, רעיון לא רע

SLORC
16/02/2021 10:42:18
הגב ל  SLORC

את בראדלי ביל הוא הצליח לעצבן. ווסטברוק דווקא נראה די משועשע על הספסל

אור
אור
16/02/2021 10:45:22
הגב ל  SLORC

טוב, אולי הגזמתי. לא יודע איך המוח שלהם פועל במקרה כזה

לירון
לירון
16/02/2021 11:14:56

סטף במוד mvp מזכיר את עונת 15/16. יעילות ואחוזי קליקעה מדהימים בקלות, משגע את המגינים שיוצאים עם סחרחורת, חדירות מדהימות. הפיקנרול עם דריימונד ללקק את האצבעות. לראות אותו משחק פשוט הנאה צרופה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה חברים, אחלה סיקור

golan
golan
16/02/2021 12:31:51

תודה רבה על סיקור מעולה.

עמיחי קטן
16/02/2021 12:48:40

כדאי גם לשים לב לזה שיש רק 3 מזרחיות עם מאזן חיובי

עידו גילרי
16/02/2021 12:49:36

ויש רק קבוצה מזרחית אחת עם מאזן חיובי מול המערב…

אור
אור
16/02/2021 12:53:01

אתם רואים, המזרח שולט כפי שתמיד טענתי
-מנחם-

Yp
Yp
16/02/2021 13:30:17

צהריים טובים
תודה על הסיקור המצוין .
עידו , מיהי אותה קבוצה מסתורית ומה ההסבר לנתון המפתיע הזה ?

עידו גילרי
16/02/2021 14:31:12
הגב ל  Yp

ההסבר? הם ניצחו יותר משחקים ממה שהפסידו… (הנטס)

Yp
Yp
16/02/2021 14:56:16

אהלן . התכוונתי לשאול במה הם שונים מהקבוצות המזרחיות האחרות שלדבריך לכולן מאזן שלילי מול הקבוצות מהמערב . הנתון הזה מאד מוזר . האם מדובר בלוח משחקים יותר קל ? בסגל שחקנים שמשום מה מתאים יותר לשחק נגד קבוצות מערביות ? סגנון משחק שונה מאשר המזרחיות האחרות ? אולי אין לנתון הזה משמעות ? אשמח להסבר . אם יש כאן מישהו או מישהי שעוקבים אחרי ברוקלין , אולי יש להם הסבר .

עידו גילרי
16/02/2021 15:00:21
הגב ל  Yp

לא הייתי מתייחס לזה יותר מדי כרגע. נורא תלוי בנגד מי שיחקת ומי התלבש או לא התלבש למשחק.

Yp
Yp
16/02/2021 15:04:53

מסכים איתך . אפילו לא הייתי מודע לנתון הזה עד שציינת אותו , חשבתי שאולי אתה רואה פה איזו מגמה שלא הבחנתי בה .

popo
popo
16/02/2021 15:31:05

תודה.
ווש ניצחו שני משחקים אבל זה רק כדי לשקוע ברצף הפסדים משוגע במשחקים הבאים מול דנבר פורטלנד והלייקרס בוסטון קליפרס.
יהיה טבח.
כנראה יסמן את סוף העונה של ווש.

מנחם לס
16/02/2021 18:21:03

יופי של סקירה. ראיתי את חלקי משחק אטלנטה בהיילייטס ואת כל המשחק של וושינגטון, ושקד דייק מאד בסקירה עליהן. תודה?