מעורב הופס ליום ג' / מנחם לס

בדיחה שהיורמ'ים צוחקים ממנה!

1.זוהי הכתובת לכל הצעה, תלונה, כתבה, או בקשה

רשמו: hoopsil2020@gmail.com

2. תמונה בבקשה?

תמונה כל שהיא המצורפת לתגובה מוסיפה צבע לאתר. אנחנו אתר של כיף ושמחה. כל מה שצריך זה להיכנס ל-

gravatar.com

וההסבר כל כך פשוט שאפילו דביל כמוני קלט את ההוראות. שלוש דקות מקסימום, והתמונה מופיעה רק בתגובות לאתר. אם אתה בעל פרצוף נורמלי, נשמח לראות את פרצופך. אחרת אתה יכול להכניס את עצמך כתינוק, את החברה שלך, גרושתך, או תמונה כזאת:

הדבר היחיד שצריך לזכור זה כשמקבלים בחירת פרסום התמונה לבחור ב-"G" ולא ב-"PG"!

3. סקוטי ברוקס למד סוף סוף את הסוד (במחצית השנייה נגד יוסטון): לא לשחק את בראדלי ביל וראסל ווסטברוק ביחד

עדיין חברים טובים

מה שסקוטי ברוקס עשה זה מה שאנחנו מציעים לו כאן כבר כמה שבועות: להפריד כמה שאפשר בין בראדלי ביל וראסל ווסטברוק.

סקוטי ברוקס נתן לפאול נטו לשחק 27 דקות – 14 עם ביל ו-13 עם ווסטברוק. נטו הברזילאי תרם 12 נק', 4 ריב', ו-13+. הוא לא הירבה לקלוע. הוא רק מסר וביל וווסטברוק נראו טוב יותר – כל אחד לבדו – מאשר הם (והקבוצה כולה) נראו כשהשניים שיחקו יחד. רק בסוף המשחק ברוקס נתן לשניהם להשתולל ואז זה כבר היה מקובל.

ומה עם דני אבדיה שלנו?

הוא לא היה טוב והוא לא היה רע. הוא פשוט כמעט "לא היה" בדקות שהוא כן קיבל, והוא קיבל יחסית הרבה מאד לרוקי – 20 דקות. עדיין, השניים שלוקחים עתה את הדקות שלו הם מוריץ ווגנר ודייויס ברטנס. ווגנר זרק 10 זריקות ב-24 דקות וקלע 15 ב-6 מ-10 (2 מ-4 מה-3), וברטנס זרק ב-31 דקות 8 זריקות, מהן קלע 6 מ-8 (ו-5 מ-6 מה-3).

דני אבדיה? ב-20 דקות הוא זרק 4 זריקות וסיים עם 5 נק'.

מה הבעייה? דני מתמקם לו בפינה ומחכה לכדורים שאף פעם לא מגיעים. הוא לא צועק, לא דורש. פשוט עומד. אני מכיר את שחקני השכונה האלה כמו בראדלי ביל וראסל ווסטברוק. הם רצים, מכדררים, מדברים אל עצמם, אל הקהל, אל היריב, אל הספסל, למעשה אל אף אחד במיוחד, ונותנים את נשמתם – לטוב או לרע. עבורם שחקן עומד הוא שחקן מת. הם ימסרו לו רק אם אבדה כל תקווה אחרת. אני מקווה שכדור ל'אבדיה' לא יהיה כדור כש'אבדה' כל תקווה אחרת.

אני לא יודע מי מדבר עם אבדיה. אם אני מאמנו אני אומר לו – – ש-ח-ו-ב-ה עליו לנוע ללא כדור. אסור לו לעמוד. אם הוא לא בטוח לאן לנוע, שלפחות יעבור לכנף הנגדית. גם את זה הוא לא עושה. גם ווגנר וגם ברטנס היו הלילה טובים מאד. אבל אפילו ביום חלש, הם לפחות נעים.

זהו – תנועה ללא כדור – זה הכרח לדני אבדיה ללמוד. להכניס לעצמו מילה אחת: "תנועה". הוא שחקן פיקח. הוא שחקן טוב. אבל כדי להצליח ב-NBA עליו ללמוד לנוע ללא כדור.

ודבר נוסף: כשמישהו זורק עליו לעזוב את הכנף ולנוע לטרוף את הסל, והריבאונד אם ישנו. ברוב המקרים הלילה הוא עמד לראות אם הכדור ניכנס או לא.

זה לא היה היום של אבדיה, ואני מקווה שמישהו יכניס למוחו שעליו להתחיל לנוע. לנוע. לנוע!!!

4. ה-NBA רוצה את למלו ב-NBA 'אול סטאר'. אבל במה ישתתף?

השם למלו בול ממשיך לגדול ולהתעצם, והכל ללא עזרת אביו – שרק קילקל ללונזו, האח הגדול. לא רק זה, אלא שללמלו ישנה כריזמה שלאח הבוגר אין, מה לעשות.

ישנה עוד סיבה: למלו שחקן טוב יותר ולפי https://www.youtube.com/watch?v=eZYQPBOl9ac

– ה-!!!NBA REALLY, REALLY WANTS HIM

מאחר ואין משחק הרוקיס (עד עתה הוא ROY הבטוח; הוא מוביל את כל הרוקיס עם 14.6 חיצים, 6.0 בונבונים, ו-6.0 קרשים, וגונב 1.5 למשחק) אז במה ישתתף? הוא לא דאנקיסט טוב יותר מדני אבדיה, ואין לו יד לשלשה.

אולי באליפות ה-SKILL?

מה שבטוח זה שהוא יגדיל את ה-BOX OFFICE ואפילו את הרייטינג של ה-TV.

5. הלייקרס לא לוקחים שום צ'אנס עם AD. הדבר האחרון שהם רוצים זה 'מקרה דוראנט מס' II'.

לכן ההודעה מהלייקרס- היא "עוד 2-3 שבועות הוא ייבדק שוב!"

למה זאת חדשה טובה לאשך ולי? כי לברון יצטרך לשחק 40-42 דקות כל משחק אם הלייקרס מקווים לניצחון או שניים ב-3 שבועות ההיעדרות של AD (ולי נראה שניתן להכפיל את ה-3 שבועות באחד וחצי, מינימום. הייתי אומר להכפיל פי שניים)

6. דטרויט לא תלביש את בלייק גריפין לשחק עד שימצאו טרייד או BUYOUT

עם התחלת עונה של 19-8, הפיסטונס ניכנסו ל-MODE של 'בנייה מחדש'.

חוכחה בבקשה, מיסטר מנחם.

אם החלטתם לא לשחק יותר את גריפין אינה הוכחה מספקת לכם, I GIVE UP.

זה אומר לי עוד דבר: שבלייק לא יהיה הברזל או המלט הדרוש לבניין, IF YOU KNOW WHAT I MEAN.

המנכ"ל של הפיסטונס טרוי וויבר אמר ש"הקבוצה ובלייק גריפין הסכימו שהכוכב 'יישאר מחוץ לליינאפ עד שיימצא טרייד או בייאאוט (https://www.espn.com/nba/story/_/id/30906202/blake-griffin-sit-detroit-pistons-weigh-trade-buyout-options-former-all-star) .

Griffin said in a statement to ESPN that he is “grateful” that the Pistons understand what he wants to accomplish in his career and that they are helping him work toward those goals.

נא לא לשכוח את הבעייה הקיימת, ולא משנה כמה מאמץ הפיסטונס ישקיעו:

Griffin is owed $36.6 million this season and $39 million in 2021-2022, so he won’t be easy to trade

7. אתם יכולים לרשום בפנקס או מחברת: "אנדרה דרמונד שיחק את משחקו האחרון בקאבס"

הקאבס הוציאו את אנדרה דרמונד מרשימת הליינאפ במשחק של שלשום. הסיבה: "הביג-מן זקוק למנוחה". האמת? הוא שיחק בשבת את משחקו האחרון בקאבס (https://www.espn.com/nba/story/_/id/30905655/sources-cleveland-cavaliers-play-andre-drummond-try-trade-star-center-deadline)

לפי העיתון CLEVELAND PLAIN DEALER (גם אני יודע שזה שם מבור צואה, ומשך ארבע שנות לימודים (בקולג' של ווסטר ובקנט סטייט יוניברסיטי) זה היה העיתון היומי שלי, ורציתי שתדעו שתי עובדות:

1)'קליבלנד קליניק' הוא מכון לטיפולי וניתוחי לב מס' 1 בעולם

2) 'קילבלנד פליין דילר' הוא עיתון מעולה עם מדור ספורט מהטובים.

אז נחזור לענייננו: לפי העיתון, המנכ"ל קובי אלטמן ניפגש עם דרמונד וסוכנו ג'ף שוורץ, "וכל הצדדים הסכימו לאותה החלטה שדריימונד שיחק את משחקו האחרון בפרנצ'ייז ועתה כולם מחכים רק להצעה הטובה ביותר".

לפי העתון הקאבס מעוניינת בטרייד ולא בבייאוט.

לפי שמס צ'רניה מהאתלטיק, ואתר לארי בראון, הקבוצה המעוניינת ביותר בדרמונד היא טורונטו רפטורס (https://larrybrownsports.com/basketball/raptors-interested-andre-drummond-trade/573426) הנמצאת כבר במגעי טלפון עם הקאבס. לפי צ'רניה, הייתה עוד סיבה שהקאבס לא הלבישו אותו למשחק: "HIS ATTITUDE". לי זה אומר שהוא התחיל בשביתה איטלקית על הפרקט. לפתע הופיעה עוד קונטנדרית מזרחית ש'הביעה עניין' (https://larrybrownsports.com/basketball/andre-drummond-expected-join-brooklyn-nets/572697)

8. כך קיירי אירוינג וג'יימס הארדן ניצחו את הווריורס

(והנצחון הלילה על סקרמנטו, והצורה שג'יימס הארדן וקיירי אירוינג שיחקו, מאמתת כל מילה שבקטע הזה)

הסיפור שהופיע בדיילי ניוז של ניו יורק היה שסטיב נאש עבר על כמה פלייז עם קבוצתו כשקיירי אירוינג לחש באוזנו של ג'יימס הארדן:

"אתה הוא הפוינט גארד של הקבוצה. אתה מספר '1'. אני השוטינג גארד. אני מספר '2'".

הארדן: "אוקיי. החלטנו. אני הפוינט גארד – מספר '1', ואתה השוטינג גארד – מס' '2'"

המשחק הראשון של הנטס היה בווריורס – שהפתיעו את קווין דוראנט בקבלת פנים מהסרטים. הבקורט של הנטס עם דוראנט ייצחו 134-117 במשחק החוץ הראשון במסע של 8 משחקים מערביים. הארדן קלע 19 נק' וחילק 16 מרצפנים, וקיירי אירוינג קבר 23 ב-10 מ-17.

פרפקט PG ופרפקט SG.

הסיבה החשובה ביותר שקבוצתו לשעבר של דוראנט – הגולדן סטייט ווריורס -הצליחה כל כך היא שהיו לה שלושה סקוררים מהמעולים ב-NBA, ואם שמת אותם 1, 2, 3 – ולא חשוב באיזה סדר – היית קולע בול בשלושת הסקוררים הטובים ביותר בכל הליגה, סטפן קרי, קווין דוראנט, וקליי תומפסון. כיצד השלושה הצליחו להתקיים יחד – או COEXIST – כמו שאומרים החברים שלי ממגדל העמק?

ע"י SACRIFICE. הקרבה עצמית.

אותה החלטה של הקרבה עצמית מצד קווין דוראנט, ג'יימס הארדן, וקיירי אירוינג – שיחד עם אלה שהזכרתי מהווריורס, כלומר דוראנט, הארדן, קרי, אירוינג, ות'ומפסון הם חמשת הסקוררים מהגדולים בליגה, אבל כשהם משחקים יחד חייבת לבוא 'הקרבה'.

הארדן היה ראשון להגיב: "אני אוהב לשמש כ-PG ולעזור TO GUYS TO GET THEIR SHOTS. אני אוהב זאת אפילו יותר מאשר לקלוע בעצמי". (האשך לא חייב להאמין בזאת, אבל העובדות – כמו שאומרים – ישנו את אמונתו מין הקצה אל הקצה).

מה שקרה במשחק נגד הווריורס היה שסטיב קר החליט שהם עושים דאבל-טים על כל אחד מהשלושה כשהכדור אצלו. אז מה קרה? נאש החליט לשים את דוראנט כסנטר ולהוסיף את בראון (1.88 מ') במקום הסנטר ג'ורד, ובראון נשאר לבד שוב ושוב, ועם ה-18 נק' שלו ו-11 ריב' אולי היה גיבור המשחק האמתי.

אנשים לא מתארים לעצמם שהמשחק נגד הווריורס היה בס"ה המשחק ה-7 ששלושת המוסקיטרים הללו שיחקו יחד. חכו, חכו, עד שהם ילמדו מתי כל אחד מקריב עבור השניים האחרים. זאת תהיה הצגה לדורות. ההחלטה של קיירי אירוינג לתת את הכדור להארדן ולתת לו לארגן את העניינים הייתה ההחלטה החשובה ביותר, וזאת ההחלטה שהנטס הייתה צריכה כדי להתחיל לעוף ברצינות.

ואני עומד להודיע לכם דבר שלא ידעתם: כשהארדן מחליט במוחו שהוא הבונה והמארגן, המוסר והמשתף – ולא בהכרח המבצע – אתם תראו פוינט גארד כפי שלא ראיתם הרבה, הרבה זמן. (אני חתום על ההצהרה הזאת)

ואני מצהיר עוד הצהרה: עכשיו שקיירי אירוינג החליט בעצמו שהוא לא מוביל את הכדור, ואין לו כל דאגה אחרת מלבד להתפנות, להתרווח, ולקבור – אתם תראו גם שוטינג גארד שלא תארתם לעצמכם כמה טוב הוא. זאת תהיה הפעם הראשונה בקריירה שהוא לא בעל הכדור מרצון. בקאבס הוא היה אמור להחזיק בכדור אבל לברון גזל לו את התפקיד הזה.

רק עתה – לראשונה – תראו מי זה קיירי אירוינג – השוטינג גארד הטוב בליגה, וגם על זה אני חותם: מנחם לס (יש לי DOC SIGN אבל הוא לא עובד כאן).

9. היום לפני…

*42 שנה: בדיוק מה שקרה שלשום בדייטונה 500, כששני המובילים התנגשו, ומקדאול – השלישי – נהג בניחותא לנצחון, קרה לפני 42 שנה: קייל ירבורו ובובי אליסון נהגו כמטורפים סנטימטרים אחד מהשני, כששניהם מובילים – ואז התנגשות גדולה (שמשך שנים הם האשימו אחד את השני כגורם להתנגשות), והשלישי – ריצ'רד פרי – נהג בניחותא לנצחונו הששי בדייטונה 500, הישג בלעדי שלו עד היום הזה. (על מה שקרה אתמול כתבתי ביתר אריכות בדיומא של היום).

10. פינת החי: זה למה נחשים גדולים (ובעלי חיים אחרים) פוחדים מהחרק mantis (במילון מתורגם כ'גמל שלמה')

באנגלית:

Mantises are an order (Mantodea) of insects that contains over 2,400 species in about 430 genera in 30 families. The largest family is the Mantidae ("mantids"). Mantises are distributed worldwide in temperate and tropical habitats. They have triangular heads with bulging eyes supported on flexible necks. Their elongated bodies may or may not have wings, but all Mantodea have forelegs that are greatly enlarged and adapted for catching and gripping prey; their upright posture, while remaining stationary with forearms folded, has led to the common name praying mantis.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 79 תגובות

  1. הלייקרס מדאיגים אותי. הפציעה של דיוויס והעובדה שללייקרס אין מנהל משחק חוץ מלברון. חסרונו של רונדו משמעותי יותר ממה שחשבתי. בכלל אני לא מבין אותו מה הלך לבית קברות הזה שיכל לשחק בקוטנדרית. בכל אופן שרודר הוא שחקן טוב אבל הוא לא מנהל משחק כך גם קארוסו. ובגלל זה אני חושב שצריך לשחק הרבה דק או משחק שתיים בלי המלך לפתח איזה משהו שהוא לא לברון או דיוויס.
    ולגבי הנטס ודראמונד הם יכולים להרשות לעצמם להחתים אותו? המגעילים האלה. מקווה שהקאבס לא יצאו פראיירים. הוא אול סטאר. יש קבוצות שמרגיש לי שלא מפריע להם שהם קטנות ויקבלו החלטות לפי שיקול כלכלי ולא מקצועי.

    1. דראמונד אולסטאר? 😂😂😂😂😂😂😂😂
      תשמע זה שחובה שיהיה שם סנטר והחליטו להכניסו לשם זה לא אומר שהוא כזה.
      מה רונדו הלך לבית קברות? דולרים חמודילה ואחכ הוא יוטרד משם חזרה אליכם או לקליפרס או משהו.
      זה לא שהוא תורם להוקס משהו כן כי שם טיפה יש מגן ברקע שלא לא כמו בלייקרס שנתנו לו 20 שנים לזרוק הלייאופ בלי לחץ וכלום 😂😂😂
      הוא גופה אבל לצד כוכבים גם גופות מראים ערך ראה דריימונד

        1. חחחח שמעון,
          נעים וחמים לראות שיש כמה נעלולים מקצוענים באתר.
          מי שרוצה טיטולים לפליאוף(סוג ב') שירשם בפינקס

  2. מנחם אתה ממש רוצה להפיל את הנטס אה פוסט 3 עליהם.
    אולי תכתוב על הלייקרס דבגים טובים.
    הנה הפציעות הגיעו גם ללייקרס לשיקצה יהיה קשה מאד בלעדיו אבל זה תלוי לוח משחקים אם יש ברקע ווש בולס אוק קינגס וכאלה השיקצה יסתדר אבל אם יש לוח רציני הוא ינוגב.

    1. אשך, זו לא שאלה של מי יסכים לשלם בשביל לקחת את בלייק, זו יותר שאלה של מי יסכים לקלוט אותו בשביל תשלום מדטרויט. דטרויט תצטרך לזרוק כמה בונבונים פנימה בשביל שדבר כזה יקרה. אני לא מבין למה לא סוגרים את הפארסה הזו עם ביי-אאוט.

    1. אתה צריך ללמוד להפריד בין המוטציות השונות של הנגיף אבל כן אנחנו עוקבים בדאגה אחר התפתחות המחלה.

      1. 😂😂😂😂😂
        אחד החזקים שלך טנש הרגת אותי
        קנדל אוהבת מוקה/שוקו לבן בוקר סימונס קוזמה זה אותו טעם.
        אני מניח שזאק לאבין ואהרון גורדון הם היעד הבא
        קלואי יותר בטעם שוקו מריר עם טריסטן והארדן. כאן היעד הבא עלול להיות באטלר או אמביד?

        1. 😂😂😂 שכחתי אותו
          גם הוא שוקו וניל 😂😂😂
          קיצר זאק לאבין מועמד בכיר לקרדשיאנס בעונה הבאה.
          אותי מפתיע איך קליי שכל היום חוגג עם בחורות וגר יחסית קרוב לקנדל וגם הוא שוקו וניל עוד לא יצא איתה. מוזר משהו

    2. לא עוכב וזכותה והכל…
      אבל מבחינת כדורסל רשמת כאן חמישיה מעניינת. חושב שזה הרכב מספיק טוב לקונטנדרית?

  3. אחלה מעורב מנחם. אהבתי את הקריקטורה.
    *
    מאוד מסכים עם מה שרשמת לגבי הארדן וקיירי. קיירי הוא מכונת קליעה אבל לא תפסתי ממנו מעולם כפליימייקר. הוא שגשג ליד לברון ועכשיו יילך לו ליד מישהו שבאמת מנהל משחק יותר טוב – כמו הארדן.
    זו גישה חכמה. לא כל שחקן מתחת ל-190 ס"מ הוא כריס פול…

      1. לא ייוותר. אבל לא יודע מי ייקח אותו.
        אולי רק בתמורה ללהשתחרר מחוזים גרועים אחרים?
        מעניין אם תוך שנתיים גריפין יילך לעשות טום צ'יימברס באירופה.

          1. לפעמים שחקנים פשוט רוצים להמשיך לשחק.
            איכשהו הוא גם לא נראה לי כמו הטיפוס להיות פרשן או מאמן איפשהו. למרות שאולי אני טועה לגבי בקטע הזה…

            1. אבל באירופה? נראה שהבחור אוהב גם דברים אחרים בחיים, כסף לא חסר לו ולשחק כדורסל באירופה בשביל הכיף הוא לא יילך

  4. תודה רבה מנחם, תמונה מעניינת של ג'יגליפף…

    בנוגע לגמל שלמה, לא יודע אם יש אנשים בטווח המתאים, אבל היה מדובר באחד היצורים המפחידים בסדרה הנהדרת "רון הדבורון", מסתבר שזה לא היה קוריוז של הסדרה, ומדובר באחד הטורפים והיצורים היותר חזקים ומאיימים בעולם הזה של "החרקים".

    גם יש פעמים שבמהלך ההזדווגות הנקבה אוכלת לגמל שלמה את הראש, יש כאלה שיגידו שגם אצלנו זה ככה:)

  5. מעולה דוק, כל segment היה יכול לפרנס כותב טור בעיתון, רק שאצלך יש שמונה כאלה. זה לא ללקק את האצבעות, אלא להתחיל לכרסם אותן מרוב שטעים.

    1. וואווו, ארז. חתיכת מחמאה. המצזל הוא שאני עושה זאת בכיחף. מסתכל עם גייל על כדורסל וטניס מאוזסטרליה בזמן שאני כותב. הבעייה היחידה היא הפיסטוקים מאיראן…

  6. אחלה מעורב אבל הסרטון בסוף הוציא אותי מאיזון….
    וואו… אני חייב לגדל לי טורף אכזרי שכזה (אם הוא יסכים)
    🙂

  7. אחלה מעורב, תודה.
    ברוקלין ימדדו בפלייאוף מול הגנות שמוכנות להם, ואז מעבר לשלושה אין הרבה, אני אהיה מאוד מופתע אם הם יעברו את המזרח.
    לגביי גריפין – הוא שחקן בעייתי, ההתנהלות שלו ממש לא ברורה, ולא תואמת את היכולת על המגרש (כשהוא לא פצוע) לא יודע מי ייקח אות במחיר כזה.
    דראמונד יכול לעזור לכמה קבוצות שזקוקות להגנה בצבע וריבאונד, לא מובן איך יש לו מספרים כאלה אבל נשאר בכל מיני קבוצות בינוניות.

  8. ההוקס עם ההודעה המטופשת של החודש, מעדכנים שהם מצפים לקבל בחירת דראפט גבוהה בטרייד עבור ג'ון קולינס.
    כאילו פאק וואט??
    הילד מסיים חוזה רוקי, נתן לכם שנה שעברה עונה של 20 10, השנה מתקרב לזה פלאס כמעט 40% לשלוש, ואתם במקום להודיע כבר שאתם מעדיפים אותו על האסופת ותיקים בטו מאץ' כסף שהבאתם בקיץ מדברים על טרייד??
    קמצנים ומפגרים.

    1. 😂😂😂
      אידיוטים ברמות על גם אם בא לך להעביר מה מדליפים תחתים ל5 שנים ותעביר אחכ לקבל עליו משהו.
      לשחקן כזה יהיה שוק בקלות הוא גם צעיר.
      מה הם יעשו עם בחירת דראפט גבוהה? יבחרו באוקונגו? 😂😂
      הוא יקבל מקס בקלות.
      כמו שהם נראים הם יקבלו בחירת דראפט גבוהה גם בלי קולינס 😂😂

  9. מנחמנו, בדרך כלל נחשים אוכלים את גמלי השלמה, למשל בארץ יש נחש שטורף בתיאבון סוגים שונים של גמלי שלמה וגם חרגולים וחגבים. שמו שלוון הקווים. לפני מעל ל 30 שנה גידלתי זוג כזה וקיבלו לאכול בין היתר גמלי שלמה גדולים אותם זללו בתיאבון רב. לפעמים אתה אוכל את הגמ"ש ולפעמים הגמ"ש אוכל אותך….

  10. תודה מנחם, מעורב מצויין!
    .
    תגידו חברים, למישהו יש קישור להסבר טוב על הCBA?
    (עדיפות לאחד של לארי קון שאני פשוט לא מוצאת).
    אני רוצה לרענן טיפה את הזיכרון ופשוט לא מצליחה למצוא הסבר נוח מעבר למה שיש באתר הליגה..

  11. תודה רבה מנחם… כמו תמיד, לקרוא את הכתבות שלך (גם התגובות מעולות) גורם להנאה גדולה. תודה גם על הדרך לעשות תמונה בתגובות (לא יודע אם עובד)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט