מעורב הופס ליום ב' / מנחם לס

1.הודעה ראשונה: אנא, תמונה עם התגובה!

ישנם יותר ויותר גולשים חדשים באתר, ויותר ויותר מהם מופיעים ללא תמונה אישית עם התגובה. התמונה יכולה להיות שלכם עכשיו, כשהייתם בני שנה, או תמונה של חברה שלכם, לארי בירד, או הנוף של המושבה באר טוביה. זה מוסיף צבע לאתר, ולחיים.

הכנסת תמונה היא קלה ואז היא מופיעה אוטומטית עם התגובה שלך. הכנסו לאתר GRAVATAR.COM וההמשך קל ביותר. זכרו רק לבחור באופציה "G" ולא "GP".

2. הודעה שנייה: מרכז הכובד עובר ממני לעורכי האתר!

אני לא הולך לשום מקום בינתיים, אבל ברצוני להעביר את רוב ענייני האתר, הרצתו, והשליטה על מה שהולך בו, לעורכים. העורכים הם דוד סעדה, רון טחן, גיא רוזן, עידו גילרי, רועי ויינברג, מיקי חיימוביץ', וארז שץ. אף פעם לא בחרנו 'עורך ראשי', אבל תוך כדי הזמן רועי ויינברג הפך כנראה למין עורך ראשי מבין העורכים, בינתיים דה-פקטו, de-facto – ואולי בעתיד גם דה-יורה de-jure.

אני מבקש שמעתה כל הצעה, בעיה, חוות-דעת, או הצלפה – תשלחו את המייל בגימייל ל-editors וזה מגיע לעורכים. אני אמשיך לכתוב ולקרוא, ולהנות מהיצירה של כולנו!

3. דוראנט לא מצליח להישאר על הפרקט

הפעם מתיחה 'קלה' של שריר ה-HAMSTRING ו"ייעדר שני משחקים":

4. קמבה וולקר אחרי ההפסד לדני אבדיה: "אנחנו לא משחקים בלהט מספיק!" (מנחם לס אומר: בראד סטיבנס צריך ללכת!)

We need to play with more emotion. Just need to play harder,” Walker said, via Tim Bontemps of ESPN. “That’s it. We’re not playing hard. We’re not playing as hard as we know we can.

When you play hard, great things happen. And right now, it just hasn’t been consistent, our play. So like I said, we’re going to continue to watch film and learn from our mistakes and get better.”

לדעתי זה הרבה יותר מזה. לדעתי זה מאמן שהוא כזה רדום במשך המשחק שהוא מרדים גם את שחקניו. דוק רזי ואני צועקים כבר 3 שנים: "BRAD STEVENS MUST GO!"

5. ג'ון וול: "הויזרדס התנהגו 'מלוכלך' איתי!"

ג'ון וול אינו מבכה על מר גורלו. להיפך. הוא מצא ביוסטון את הבית שלו ואת ה-SWAGGER שלו.

אבל הוא רוצה ליישר עניינים, ושהציבור, יעני, יידע את האמת על ההנהלה שדני אבדיה חייב לחיות איתה. בראיון עם פרד כץ מהאתלטיק (https://theathletic.com/2386748/2021/02/13/john-wall-interview-wizards-rockets-trade/) הוא אומר שהויזרדס "לא היו ישרים מתחילה ועד סוף" בכל ענייני הטרייד שלו בראסל ווסטברוק.

"הרגשתי היא שאחרי עשר שנים בקבוצה המינימום שהם חייבים לי זה HONESTY".

““I’ve been through the bad times, when we had s—-y teams and when we had good teams in D.C. Never turned my back on the organization. I played through damn near every injury that a lot of people would not have played thru, played thru broken hands in the playoffs. I think I did everything I could and gave everything I had, heart and soul to the organization on and off the court.

“Then everybody kept telling me, ‘No, it’s not true. Don’t believe it. Don’t believe it,'” the five-time All-Star added about the trade rumors preceding his departure. “And I’m like, I know Houston probably called them first. But it’s just part of the business. Why wouldn’t you call if somebody wants to be traded? You know what I mean? And it’s nothing, just having conversations. And that’s all I wanted. If you’re having conversations, that’s cool, I get it. Nobody could ever tell me the truth about it.”

כץ מוסיף שעד שבועיים לפני הטרייד הויזרדס סרבו להודות – או לומר לג'ון וול – שהם עובדים על טרייד שלו. הוא מוסיף:

WALL HAS BEEN A WIZARDS LIFER ולא להודיע לשחקן בן 30 שנתן להם קריירה שלמה עם 19.7 נק' ו-5.9 אס' שהם עובדים על טרייד שלו?

6. סטפן קרי אז, עכשיו, ולך תדע עוד כמה שנים – האחד והיחיד (וטוב בהרבה ממעמדו ביחס ל'גדולים אי-פעם')

החלטתי לכתוב קטע זה על סטפן קרי אחרי שקראתי שלשום ב-CLEARING THE GLASS שסטפן קולע עכשיו 52% מרחוק ו-51% ממרחקי 'FLOSTERS' ובגלל מאמר ב-ESPN ששוב מהלל אותו ואת יכולתו. היה זה מאמר שהתחיל להלל את ג'ה מוראנט ואז מצאתי את עצמי מתרכז בשטפן קרי יותר מאשר בג'ה (https://www.espn.com/nba/insider/story/_/id/30878172/ten-nba-things-like-including-ja-morant-brilliance

אני חייב להתנצל שוב על טיפשותי כשכתבתי שהוא היה מצוין, היום הוא טוב, ובעתיד הוא יהיה 'משא' על קבוצתו. אין לי מושג למה כתבתי את השטות הזאת שעדיין מטרידה אותי.

הוא לעולם לא יהיה 'משא', יש לו יותר מדי כבוד עצמי מכדי להפוך ל'משא', והוא היום מצוין כפי שהיה לפני 4 ו-5 שנים. בכל מקום, בכל צורה, ובכל אופן. ביום חמישי האחרון הוא שם עוד 40 נגד אורלנדו מג'יק. הוא קולע היום 30 נק' ממוצע ב-49/43/93 כשהוא גורם להגנות להיראות כמו גבינה שוויצרית. מה שמשגע אותי יותר מהכול היא העובדה שהסטפן הזה לא נראה אפילו מתאמץ.

הוא לקח אחד בשם חואן טוסקנו-אנדרסון – אמריקני/מקסיקני שכבר כתבתי עליו – והפך אותו למין דריימונד גרין פור גאד סייק כשהוא משתמש בו בפיק-אנד-רולים כשהמגינים של חואן TRAP סטפן!

כמה שחקנים מלבדו יכולים לקלוע ככה?

וככה?

הוא שינה 4 כיוונים ב-4 שניות…אלפריד פייטון המסכן חשב כנראה שהוא שומר על מין שד.

מה שלא יאומן בסטפן קרי – רק תחשבו על זה! – שהוא לא רק השחקן הקטלני ביותר OFF THE BALL, אלא שהוא גם שחקן אחד-על-אחד מסוכן ביותר, ולא רק בסוויצ'ים. לסטפן יש את כל הזריקות שבספר, וממש – אבל ממש – איש לא מאמין בזה אפילו כשרואים זאת ממש לפני עיננו הרואות. לכן אני שוב הפחתתי בגדולתו וכתבתי שהוא "לא כזה טוב כפי שחושבים". הסיבה היא שקשה להאמין שהוא עם גוף נורמלי כזה, לא שרירי ולא מפחיד – להיפך, כשהוא מחייך אתה רואה את הילד החמוד ביותר בכיתה, ולכן שוב ושוב, שוב ושוב, שוב ושוב, אנחנו מסרבים להאמין כמה גדול הוא, כפי שאני עצמי חטאתי לו רק לפני 4-5 ימים.

אילו הווריורס יכולים היו לשחק איתו 48 דקות כל משחק הם היו בין ארבעת הראשונות במערב. איתו הם קולעים 1.293 נק' בכל פוזשיון, והוא קולע היום 82% מזריקותיו כשהוא ב-ISOLATION – הגבוה ביותר בקריירה שלו. אבל שלא כג'יימס הארדן ביוסטון, סטפן קרי הוא הרבה יותר PURE PLAYER ואיסו זה לא חלק עדיף במשחקו. אחרת הוא יכול היה לקלוע 35, אם לא 40 נק' ממוצע למשחק.

העונה הזאת היא ממש REFERENDUM של הקריירה שלו. אחרי התחלה די בינונית עכשיו הוא ACING IT. אל תשכחו שקליי תומפסון עדיין לא משחק. בגלל סטפן קרי הווריורס הם 12-14. איתו הם קולעים 14 נקודות יותר ב-100 פוזשיונס. אין בליגה אף שחקן חשוב לקבוצתו כמוהו!

סטפן פשוט מוכיח שוב מי הוא, ומה הוא תמיד היה.

.

7. מי זאת קבוצת ה-G-LEAGUE בשם IGNITE?

קודם הגדרה:

NBA G League Ignite is a developmental basketball team affiliated with the NBA G League. Based in Walnut Creek, California, the team competes in exhibition games outside the G League's traditional team structure and is a part of the league's one-year development program for elite NBA prospects. Its roster will be made up of both prospects and veteran players. Ignite was created in April 16, 2020 and is touted as an alternative to college basketball, offering prospects salaries of up to $500,000.

הרוסטר נכון לעכשיו:

Brandon AshleyF6-923026Arizona2015 NBA Draft, UndraftedUnited States
Bobby BrownPG6-217536Cal State Fullerton2007 NBA Draft, UndraftedUnited States
Cody DempsG6-419527Sacramento State2016 NBA Draft, UndraftedUnited States
Jessie GovanC6-1026023Georgetown2019 NBA Draft, UndraftedUnited States
Jalen GreenSG6-517019NBA G League Ignite2021 NBA Draft EligibleUnited States
Donta HallPF6-922923Alabama2019 NBA Draft, UndraftedUnited States
Reggie HearnG6-521029Northwestern2013 NBA Draft, UndraftedUnited States
Jarrett JackG6-320037Georgia Tech2005 Rnd 1 Pick 22United States
Amir JohnsonPF6-924033Westchester High School (California)2005 Rnd 2 Pick 26United States
Jonathan KumingaF6-820518NBA G League Ignite2021 NBA Draft EligibleDemocratic Republic of the Congo
Daishen NixGF6-5205NBA G League Ignite2021 NBA Draft EligibleUnited States
Princepal SinghC6-1020NBA G League Ignite2021 NBA Draft EligibleIndia
Kai SottoC7-221018NBA G League Ignite2021 NBA Draft EligiblePhilippines
Isaiah ToddPF6-1019519NBA G League Ignite2021 NBA Draft EligibleUnited States

שריף עבדול רחים הוא נשיא ליגת ה-G. בנו ג'ברי הוא שחקן מצויין בוירג'יניה, המכללה המצויינת גם אקדמאית וגם בכדורסל, ואם אתם זוכרים היא אלופת ה-NCAA ב-2019. קבוצת ה-UGNITE היא נסיון לתת לשחקני עילית אפשרות לשחק כדורסל בקבוצת ה-UGNITE שלהם שהיא מין IN LOCO PARENTIS לשחקני BLUE CHIP.

בקבוצה ישנם לפחות שני שחקנים שיהיו בחירות לוטרי – ג'לן גרין ויונתן קמינגה. כמעט בטוח שחמישה מהם ייבחרו בדראפט עם סכוי להיבחר בסיבוב הראשון. המשחק ב-IGNITE נותן להם אפשרות לשחק עם שחקנים טובים, מבוגרים מהם, שלא ניבחרו נבדראפט אבל מעדיפים לשחק בקליפורניה מאשר בחולון או גרמניה, ולהשתכר עד $500,000 עם הזדמנות לפרסומים, חסויות, ועוד. השחקנים הצעירים בחרו ב'איגנייט' במקום להיות ONE-AND-DONE בעונה מקוצרת, ולך תדע עם איזה מאמן, וכמה דקות יקבלו. הם גם מעדיפים לא לבלף אף אחד בהסוואה של 'סטודנטים' שבזמן הלימודים הכדורסל עבורם הוא עניין של שעתיים ביום מקסימום.בקאיגנייט' כמעט שאין הגבלה כמה כדורסל הם יכולים לשחק (וכמובן להתאמן בו).

קמינקגה מוסיף: "כאן גם מלמדים אותנו כיצד לחיות ולהתנהג כשחקנים, כיצד להשקיע את הכסף, להיזהר מ'הפרעות חוץ', ויש לנו אווירת מקצוענות 124 שעות ביממה. לפי מה שחברים מספרים לי על אירופה, סין, או אוסטרליה, אתה משחק, אתה מתאמן, אבל שאר הזמן אתה לעצמך ונשמתך. אתה מין 'X' בעולם זר".

ג'ף גרין נגד סנטה קרוז

בריאן שואו, מאמן הIGNITE אומר: "אלה שחותמים אתנו הופכים למקצוענים לכל נדבר בגיל 18. הם לומדים כאן מהיום הראשון מה זאת אומרת להיות שחקן מקצועני ב-NBA עם כל הזכויות וההתחייבויות. אני שיחקתי שנה אחת ברומא עבור מיליון דולאר. אילו הייתה לי אפשרות לבחור היום ברומא עם מיליון, או ב'איגנייט' עבור חצי מיליון, הייתי מעדיף את האפשרות השנייה. זה במיוחד נכון לשחקנים שיהיו בעונה הבאה ב-NBA"!

דבר נוסף: "ברומא, או הפועל חולון, או איפה שהוא בצ'יינה, המאמן, ראש הקבוצה, ובעליה רוצים רק דבר אחד: נצחון! ב-IGNITE 'נצחון' חשוב, אבל הוא כמה מקומות מאחור בדרגת החשיבות', אומר שאו".

בריאן שואו מוסיף גם שכל משחק של ה-IGNITE הוא מלחמה. "שחקני ה-G מבוגרים יותר, מנוסים יותר, אבל משכורתם היא חמישית או רבע משחקני ב-IGNITE. הם מקנאים. הם רוצים לעשות את ה-NBA בדיוק כמו שחקני ה-IGNITE. שחקני יודעים שכל משחק עליהם לשמור על אדמתם. להגן על עצמם, ולהפוך לגברים ממש כמו אלה שהם משחקים נגדם, ושהם מבוגרים מהם בעשר שנים. זה כלל לא פשוט!"

8. כמה דברים טובים וכמה רעים, על 4-5 קבוצות שאני עומד 'לנתח', כמו שאומרים החברים שלי מגבעת שאול

1 א')ממפיס טובים: ממפיס מובילה את הליגה בגניבות, ומקום שלישי בנקודות מהגניבות.

1 ב') ממפיס רעים: הממפיס מקום 26 בשלשות, ומקום 25 בנסיונות לשלוש.

2 א') לייקרס טובים: ההגנה הטובה בליגה, וצמד ה-1-2 הטוב בליגה.

2 ב') לייקרס מחורבנים: מס' 24 בליגה בנקודות 'נגד' בצבע.

3 א') נטס טובים: קווין דוראנט, קיירי אירוינג, וג'יימס הארדן, הם ה-TRIO הטוב בליגה (80.6 נק')

3 ב') נטס רעים: הנטס הם מס' 27 בליגה בדפנסיב רייטינג.

עם זה אני קוטע את 'ניתוח הטובים והרעים' כי התוצאות – כמו שאומרים החברים שלי במטולה – לא שוות את המאמץ בלמצוא אותן, אם אתם יורדים לסוף דעתי.

9. הרוקיס שקלטו את עיני (3): פטריק ויליאמס מהבולס

על טיירס הליבורטון מהקינגס, ולמלו בול מההורנטס כבר כתבתי. השלישי הוא פטריק ויליאמס מהבולס. וויליאמס, גיל 19.5, הביא לבולס הגנה. הגוף העליון שלו כבר מזכיר את זה של לברון ג'יימס (הם גם באותו גובה), ויש לו עוד 13 שנה לגדל שרירים ומסה.

בחירת הדראפט הרביעית (שהיוותה הפתעה בזמנו!) עולה מהספסל אבל ה-27.7 דק' משחק שלו הם מס' 5 בקבוצה. הוא קולע 10.0 נק' עם 4.4 ריב' למשחק. הוא סופר-חזק, סופר אתלט, וסופר פיקח. אני מדבר כדורסל. אני לא יודע על הפקחות שלו במתמטיקה.

אני מבטיח לכם שהוא יהיה אחד משחקני הרוקיס העכשוויים עם העתיד הוורוד ביותר, כמו צבע הרקע של האותיות האלה.

10. היום לפני…

"האתלט" שבימים ההם הערצתי ואהבתי מכולם…

84 שנים: סוניה הני, מלכת ה-FIGURE SKATING של הימים ההם מנצחת את אליפות העולם השלישית ברציפות באולימפיאדת החורף בגרמינץ', גרמניה, הישג שלא נשבר או הושווה עד היום.

*34 שנה: "THE EAGLE HAS LANDED"

סיפור נפלא ממש – אחד האהובים עלי מכולם בספורט. חייבים לקרוא את המקור שהופיע ב-NYT כשאדי – 'הנשר' – סיים את קפיצות הסקי שלו באולימפיאדת קלגרי, קנדה.

CALGARY, Alberta [Friday] – The red and white warm-ups identify Fast Eddie Edwards as a member of Her Majesty's Olympic team. He's an unlikely looking athlete, though, at 5 feet 8 inches, peering though glasses with milk bottle lenses. Still, there are several countries that have an avid interest in the British ski jumper, a waif who has become Nordic skiing's adopted son. Edwards, 24 years old, has been jumping for only two years, a mere beginner by Olympic standards. He is the only ski jumper in England, which means he spends most of the year away from home, training in places like Switzerland and Steamboat Springs, Colo. He became interested in the sport while on a skiing trip to Lake Placid, N.Y., when the cost of downhill equipment and lift tickets became too expensive. Edwards is a part-time plasterer from North Cheltenham, England, who has done such odd jobs as shoveling snow and babysitting in order to earn money so he can continue to jump.

At Lake Placid, he bought a used pair of skis for $60, was given a used helmet – fastened around his neck by a string – and borrowed boots that were so big he had to wear six pairs of socks. "I just went out to the ski jump at Lake Placid, introduced myself and said I wanted to jump," Edwards said. "They said, 'Fine.' There was this old gentleman, a man who I think was in the 1932 Olympics, who came to watch me, to make sure nothing went wrong." In just 18 months, Edwards progressed from novice to World Cup performer, not an Olympic medal contender by any means, but a success story in his own right. He was told it would take eight or nine years. In a sport in which style counts as much as distance – the best ski jumpers soar through the air posing like hood ornaments on an automobile – Fast Eddie has wobbled his way to a personal best of jumping 91 meters from the 90-meter jump. When he arrived in Calgary late Wednesday night, several Canadians greeted him at the airport, holding a banner that read "Welcome Eddie the Eagle Edwards."

The perils of Eddie Edwards have made him a cult figure back home. Fast Eddie began skiing when he was 11 years old and went on a class trip to a ski resort in Italy. He skied on simulated trails in England, his goal to one day make the Olympic team. He did not anticipate that it would eventually be as a ski jumper, a pursuit that still causes him trepidation. "I used to get very scared at the top of the jump, thinking of a million reasons not to go down there," he said. "You have to fight the fear that your next jump could be your last."

*23 שנה: דייל ארנהארט שם קץ לשני עשורים מתסכלים בדייטונה 500 כשהוא סוף-סוף מנצח את זה של 1998. נצחונו לא הובטח עד שהוא עבר את בובי לבונטיס וג'רמי מייפילד עם השברולט השחור שלו בסיבוב האחרון.

11. פינת החי: השיטה המתוחכמת של כרישי 'אורקה' לצוד כלבי-ים

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 99 תגובות

  1. סטף מיוחד כי הוא לא כופה על הקבוצה או על כוכבים אחרים את צורת המשחק שלו. כמו ראס לברון הארדן או אפילו לילארד. הוא משחק בשביל הקבוצה בלי אגו. הוא פשוט השחקן הכי טוב בקבוצה. ולא רק השחקן הכי טוב.
    לגבי הסלטיקס- זה לא רק סטיבנס שצריך ללכת. אלא דני איינג׳. הדמות הכי מעצבנת בליגה. נכשל ובגדול.
    ודבר אחרון לבולס אין הגנה.

    1. דני באמת קצת מעצבן אבל לדעתי הוא בסדר גמור. הבעייה עם סטיבנס היא שהוא לא מסוגל להתמודד עם טיפוסים ואם שחקנים שהיו רוקים ופתחו אישיות וסוואג של כוכבים. ככה הוא לא הצליח להתמודד עם קיירי ולא עם רונדו ואפילו הורפורד והיווארד ברחו. אם היה להם טוב אולי מי מהם היה נשאר. סטיבנס נכשל לטעמי בשנה שעברה כשהיו לו 4 אולסטארים בידיים ולא הצליח לעבור את רף גמר המזרח. הוא נכשל למרות שהיתה לו קבוצה מצוינת. השנה זה כבר משבר אמיתי אליו אי אפשר להתכחש. אין לי שום דבר ישי נגדו אבל איינג' צריך למצוא מאמן שיודע להתמודד עם אגו של שחקנים. כמו שקמבה אמר הלילה, הכוכבים משחקים בלי חשק הרמה מתחת לרמה הדרושה. והוסיף עוד כמה קלישאות חבוטות. הדבר היחידי שיכול להציל את העונה הזו ולהביא שינוי הוא שסטיבנס יגדל ויתבגר, אני חושב שזה לא אפשרי. האיש לא ישבור את מחסום הרוקיז של המאמנים. הוא מתאים מאד לקבוצה בבנייה ולא לקבוצה עם כוכבים.

  2. מנחם סטיבוט אתמול נרדם כמו רזיאל. היחיד בווש שיכול לקלוע זה ביל והוא נותן לו לחגוג בלי הכרה תביא דאבל טים כבר. ניהול משחק נוראי שלו.
    אבל אתם רוצים לראות ניהול משחק מחפיר של 2 מאמנים בו זמנית תראו פורטלנד מאבס במיוחד בקלאץ.
    נותנים לכוכב לקבל כדור ופשוט לעשות מה שבא לו בלי התנגדות. בשלב מסויים לקרלייל נמאס ובא דאבל טים על דמיאן ואיזה דאבל טים חחח הוא ברח הצידה עם הכדור וניער את הדאבל טים וישר לליאפ רק מה? ברח לו הכדור מהיד לחוץ ושרקו עבירה להארדוואי 2 זריקות לדמיאן מתנה בשיא הקלאץ 😂😂😂
    אבל אם חשבתם שהגרוע מכל עבר אז פורטלנד מובילים ב3 ונראה לכם סטוטסי יעשה עבירה? לא ולא. הוא נותן ללוקה לקבל כדור לשלשה כזאת חופשית שאצלנו בשכונה לוקה לא מקבל כזה זריקה בשום מצב. איכשהו הוא ניגר אותה אבל וואו איזה מאמן אהבל. פשוט קונוס.
    פשוט 0 התנגדות לכוכבים שטיח אדום ללוקה ודמיאן התקפה אחר התקפה אחד על אחד שכל הצבע ריק 😂😂
    ווי אר אול וויטנס

      1. עזוב ממפיס היום כל התקפה פיק אנד רול ברמה הכי בסיסית כמו שהילד שלי עושה אפילו בין 2 נגרים ולייאפ קליל הם מגיעים מול הקינגס זה פשוט לא יאומן.
        ואף אחד בכלל לא מתאמץ לשמור.
        זה פשוט מדהים אותי שזה ככה במקצוענים אפיחו בשכונה הפיק אנד רול לא עובד ככה חלק.
        על מה מתאמנים שם באימון או במשחקים?
        אגב אשך בממפיס יש נגר וניל שנראה לי תאהב אחד בשם קונצר. דומה לניאנג מיוטה נגר בן נגר ובגלל זה הרבה פעמים במתפרצות עושים עליו באמפ והוא לא מקבל ומתלונן לשופטים 😂😂
        זרג נחות

    1. ראית את הפציעה של דני קברחל אתמול?
      כואב הלב, רק חזר וכבר שוב נפצע. ארורים ולנסייה.
      הגולים של כרים וקרוס היו ללקק אצבעות.

  3. אחלה מעורב
    היו כל מיני דברים מעניינים כמו לדוגמא ההיכרות של בריאן שואו את האימפריה החולונית כמו גם אמינותו כשאמר שהיה מוריד חצי מיליון דולאר בכיף ומשחק בקבוצה שהוא מאמן….
    אבל אדי דה איגל זה כבר סיפור אחר.
    ממש ממליץ לראות את הסרט המעולה שעשו על הסיפור יחד עם הוולברין ואפילו כריסטופר וולקן

    https://m.imdb.com/title/tt1083452/

    עלה לי גוש מרגש בגרון עכשיו כשראיתי שוב את הטריילר. איזה סיפור. איזה מלך
    🙂

  4. יופי של ניתוח. קארי בהחלט בעונה מדהימה עד עכשיו. לדעתי לא נראה שחקן כזה מאז מייקל. השליטה שלו בכדור פנומנלית וראיית המשחק מדהימה. אתה לא מרגיש שהוא קופא את המשחק עליו ובכל זאת עושה הכל. מדהים

  5. בסד
    תודה מנחם.
    הכרישים הזכירו לי את סטף,
    מחסל אותך ברגע. שניה בלי פוקוס וסל.
    דקה בלי פוקוס, ואתה בפיגור.

    1. האמת שהאורקה (קטלן) נחשב לוויתן ולמעשה הוא דולפין ענק. הוא מלך האוקיינוס וטורף הכל, כולל לוויתנים ודולפינים אחרים ואפילו כרישי ענק דוגמת עמלץ לבן, חוששים ממנו ונמלטים מפניו, פן יהפכו לארוחה (הקטלן אוהב מאוד את הכבד של העמלת הלבן) חגיגית אצל הקטלנים שצדים בלהקות ולכך נקראים גם זאבי הים.

            1. צודק ומדויק

            2. מדעי החיים ומדעי הצמח…
              מה ששלך שלך!

  6. תודה דוק, ותודה על הסיפור שצירפת, יש כל כך הרבה סיפורים נהדרים בספורט של אנשים שהגיעו מהשומקום והפכו לאגדות, וזה בהחלט אחד מהם.

  7. תודה מנחם. המעןרב שלך זה תענוג צרוף.
    .
    הבחירה בפטריק וילאמס הייתה בגגל הפוטנציאל. הוא מזכיר את קאווי בתחילת דרכו. גם הידיים הארוכות והאינסטינקט ההגנתי שקיים בו. יש לא מעט פצועים ולאחרונה הוא פותח בחמיישיה ועושה עבודה טובה מול היריביםולומד הרבה כדי ללמוד את היריב. יש לו עתיד מזהיר!!

  8. מנחם, רק בריאות, אושר ואריכות ימים. תן לאחרים לעשות את העבודה הקשה.
    האם אפשר לנצל אתצ הפוסט כדי לבקש שוב את המיילים העיקריים ליצירת קשר.

    נ.ב.,
    רק כמה הערות קטנות בענייני דגים:
    1. וושינגטון הוא אחד המועדונים הגרועים בליגה. ווסט תמורת וול (מה לעזאזל חשבתם לעצמכם?). את הלקרדה הם אוכלים ביד ומייד.
    2. בוסטון לא צריכים להתאבד כל משחק. עדיין, הםלא הכריש הכי פטיש במזרח. הם לא חזקים מספיק לקחת את המזרח (חלק מזה בגלל קם בבוקר). חסר להם טרייד וחצי.
    3. סטף הוא מסוג הדגים החלקלקים הכי קשוחים באוקיאנוס. ככה קטן, כזה ממזר. אני לא ראוה אותו לוקח אליפות בקרוב,אבל איזו קלאסה של הליכה בדרך להיכל התהילה.
    4. מנחם, כפרה. האורקה הם לוויתנים לא כרישים

      1. בזמן אמת אני הסכמתי, אבל וול מסתבר חזר לכושר טוב וההימור של וושינגטון נכשל כי לפלייאוף הם לא יגיעו. גם היה דיבור על סכסוך של הקבוצה או של ביל עם וול, כבר לא זוכר בדיוק

  9. הגיע הזמן לניעור קטן בסלטיקס, ולעניות דעתי דווקא במשרד של איינג'.
    סטפ זה מהשחקנים שאתה מרגיש מבורך שהספקת לראות בחייך, או כך אני מרגיש לפחות. הפרסומת הכי טובה לnba.
    מצטרף לברץ' עם ההמלצה על הסרט של יו ג'קמן.
    תודה רבה על המעורב

    1. איינג הגאון עם ה300 בחירות שלו בינתיים דורך מקום. הסלטיקס עוד עשו גמר מזרח ב2018. מחכה כנראה לחתלתול ממיניסוטה, אם נותרו בילי קינגס בליגה הם במיניסוטה, הם נראה לי מועדון שתמורת 3 בחירות ואוגיליי יתנו את טאונס 🙂

    1. דווקא לא… (כלומר בצורה כזו או אחרת, אוכלי הפלנקטון מגיעים לקיבה של האורקה, אז אולי כן?…) האורקה מזין את הפלנקטון…

  10. תדוה מנחם. אחלה מעורב. תודה גם על הכתיבה על סטף.
    אתה לא היחיד שחשב שהוא יאט את הקצב. היו כמה שטענו שהוא כבר גמור (לא נזכיר שמות אבל נגיד שהשם של אחד מהם מתחרז עם "לא מבין")… אבל גם אני חשבתי שנראה ממנו עונה שבה הוא דווקא נרגע.
    אולי בעונה הבאה כשקליי יחזור, ויצמן ייתבגר ונקבל איזושהי בחירת דראפט לא מוגנת ממינסוטה סטף יוכל לקחת צעד אחורה – וזה בסדר גמור. כמו לברון למשל בעונה שעברה שלשם שינוי לא נראה כאילו הוא מנסה לסחוב את כולם על גבו.
    *
    מה שחבל זה שבדרך שבה מינסוטה משחקים הסיכוי שלהם לבחור שוב בין 1 ל-3 בדראפט ולבזבז את עונותיו הראשונות של כוכב פוטנציאלי אצלם גדל מיום ליום… דווקא היה נחמד בחירה 4-5 ממחזור הדראפט הבא…

      1. יש איזושהי הפחתה בסיכויים לקבל בחירה גבוהה בשני דראפטים רצופים? אם מינסוטה לקחו 1 בדראפט הקודם ושוב סיימו אחרונים – הסיכוי לבחור 1-3 יורד? (אני חושב שיש דבר כזה אבל לא בטוח).
        פשוט דואג כי מינסוטה גורמים אפילו לוושינגטון להראות כמו קבוצה.

            1. כן…
              אבל עדיין סיכוי יותר גבוה שהבחירה תהיה שלכם.זה מה שמשנה לך לא?

            2. ויותר מזה תזכור שככל שהם ישפרו מקום הסיכוי שתקבלו בחירה נמוכה יותר גם עולה.

            3. ברור ברור. עדיין מעדיף לקבל בחירה טופ 10 בדראפט הזה מלחכות שנתיים.
              יש גם איזשהו דבר של אם אתה מקום אחרון אז אתה עדיין בוחר בין ה-5 הראשונות, לא?

            4. כן זה בדיוק מה שהתכוונתי. איזה אחוזים אתה מעדיף?
              1. בחירה 5 -48% / לחכות שנה 40%.
              2. בחירות 6-8 -55% / לחכות שנה 28%

            5. ועוד משהו – אם הוולבס לא משפרים עמדות לפחות למאזן הרביעי הכי גרוע אז לגמרי עדיף לכם שיהיו הכי גרועים כי האחוזים לטופ3 זהים.

            6. תמיד מעדיף שנקבל את המקום הרביעי… אבל זה לא אומר שזה ייצא. אין לנו ממש שליטה על התוצאות של המשחקים שלהם.

    1. ג’ונתן שוב התחלת להכניס מילים לפה?

      איפה רשמתי סטף גמור אמרתי שהוא איבד את הצעד הראשון לדעתי והוא הפך מסופרסטאר לאולסטאר, כמובן שטעיתי וזה היה חלודה אבל מפה לשחקן גמור שמיים וארץ, אתה לא צריך לשקר כדי להוכיח נקודה חבל עושה לך ממש לא טוב.

      1. דרך אגב אני עדיין מחכה שתראה לי את ההשפעה האדירה של גרין על משחק של הלוחמים, אין נגרים כמוהו (5.5 נקודות בליגה מפתיע אותי שהוא עדיין שחקן חמישייה. 5.2 נקודות ב28 דקות ב35.5 אחוז מהשדה ו18.6 אחוז מ3 והוא אופציה אולי אחרונה אף אחד לא שומר עליו , הוא הסיבה העיקרית שסטפן האיום חוטף דאבל טימים ללא הכרה, כשהוריו אז איתו זה 4 מול 5 בהתקפה.

        1. זוכרים שאמרתי שדריימונד בשארלוט היה ביומבו? טעיתי

          ביומבו עם 6.1 נק (58% טנש), 5.8 ריב, 1.3 אס, 1.2 חס ב-22.5 דק

          דריימונד עם 5.2 נק (38.7% טנש!!!! אפילו ראס לא שם), 5.5 ריב, 8 אס (טוב לביומבו אין את קרי שימסור לו על הלוגו ויקלע אחרת גם לביומבו היה 8), 0.6 חס ב-28.9 דק!!

          גם בהגנה הם אותה רמה

          שחקן אחד הפחונים הגדולים וגם

        2. צודק. כל מה שאמרת זה: "מי שאיבד הרבה מהיכולת זה קרי שזה כבר לא זה, הוא עדיין שחקן מצויין אבל הוא איבד המון מהזריזות שהייתה לו, השנה הוא יורד מסופרסטאר לאולסטאר"
          וגם
          "אתה מסתכל בסטטיסטיקה אני מסתכל על יכולת זה ההבדל הגדול יהיו לו ערבים גדולים עדיין אבל זה לא הקרי שהכרנו הוא נראה בצעד יותר איטי"
          אז הפחתת לו צעד, שינית לו זהות, הורדת אותו בדרגה, ואיבדת לו את היכולת. אבל כן, עדיין מצוין ולא אמרת "גמור". זורם איתך, הודת בטעות ואני מודה שגם אני טעיתי בזיכרון.
          *
          חשבתי שאתה לא מסתכל על הסטטיסטיקה אבל – לא צריך לשקר – הנה אתה מסתכל על זו של גרין.
          רק שאתה מסתכל על דברים חלקיים. הסתכלת על כמה נקודות הווריירס קלעו יותר מהיריבה כשהוא על המגרש? וכשהוא וקרי יחד על המגרש? וכמה הם חוטפים יותר בלעדיו? 77 , 83, 52…
          אז לא יודע מאיפה הבאת את זה שקרי חוטף יותר דאבל טימים (שקר או טעות?)
          *
          לגבי אסיסטים – בוא נפסיק להקטין את זה (שמעון). אפשר היה להגיד גם על סטוקטון שהוא לא היה מגיע לכ"כ הרבה אסיסטים בלי מלון, ומג'יק לא היה מגיע לזה בלי ג'אבר, וורת'י וסקוט… השאלה היא לא בזכות מי אתה מגיע לזה אלא מה התפקיד שנותנים לך ועד כמה אתה עושה אותו יותר טוב מאחרים.
          דרק פישר לא הגיע לזה עם קובי ועם שאקיל אוניל (גם קובי מעולם לא הגיע ליותר מ-7 אסיסטים למשחק בממוצע)
          גם פיפן לא הגיע לכמות כזו כשהיה לידו את מייקל ג'ורדן.
          זה אומר עליהם משהו? לא יודע. זה פשוט אומר שצריך קצת יותר מטיעון כמו "אבל יש לידו את סטף קרי".

          1. אוקי תפסתי אותך בשקר גס יפה, קראתי לו עדיין אולסטאר שזה אחד השחקנים הטובים בעולם וטעיתי, אתה החלטת שאמרתי גמור יפה…

            כמה נקודות הווריורס קולעים יותר שהוא על המגרש ללא קרי? האופנסיב רייטינג שלו כשחקן זה 99 זה בערך ברמה של הבן של שמעון, למזלו הוא משחק ליד קרי שנמצא בזום לא הגיוני שכל מה שצריך למסור לו.
            .
            אני בכלל לא מדבר על הניפוח אסיסטים שהליגה עושה קרי חדר על 3 קלע לייאפ בלתי אפשרי פעמים והרשמה לגרין אסיסט… זה בדיחה.
            .
            לגבי דאבל טים לא צריך להיות גאון כשחקן לא קולע משום מקום על הפארקט ההגנה יכולה לעזוב אותו ולהתמקד יותר בשחקן שמסוגל ליצור לעצמו ועילוי התקפי…

            1. הצלחת לפרש טעות שלי כשקר אבל סבבה. עכשיו תאהב אותי כמו שאתה אוהב את טראמפ. אני זורם.
              *
              הטיעון של "למזלו הוא ליד קרי" הוא טיפשי. היו שחקנים אחרים ששיחקו ליד קרי וירדו לספסל. או הועברו. הוא נשאר. אם אתה לא מצליח להבין מה כן מוצאים בו אני לא יכול לעזור.

            2. מה זה טעות אמרת שכתבתי גמור. הערתי לך על זה מספר פעמים .. בעוד שכתבתי שחקן מצויין ועדיין אחד מ24 השחקנים הטובים בעולם.
              .
              מה הם מוצאים בו בעיקר שחקן הגנה קבוצתית טוב, זהו פרט לזה הוא לא שווה סנט על המגש בטח לא חוזה מקס. יכולים לשים 200 שחקנים נוספים שיהיו אותו דבר וטובים יותר ליד קרי

            3. נכון. והודתי בטעות. אתה זה שהחליט לכתוב על זה שקר.
              *
              לגבי גרין. אתה באמת לא מבין.

          2. גונתן היום רושמים אס אם שחקן מוסר לשחקן על החצי והשחקן מהחצי עובר 2 שחקנים עושה סיבסוב ונכנס לריברס לייאפ על מה אתה מדבר.
            זה כמו האס הריקים מתוכן של סימונס משגל לאחור רץ קופץ ובאוויר רואה שאין מה חעשות ומוציא לשלשה.
            הדברים האלה זה לא אסיסטים.
            תגיד לי כמה אס מתוך ה8 גרין מוסר לליאפ או דאנק זה מס האסיסטים האמיתי שלו.
            זה לא חוכמה למסור לשחקן על הלוגו או להוציא לשלשה שהוא קולע על פרצוף של שומר.
            תן לביומבו לשחק עם קרי ונראה אם לא יעשה אותם אס

            1. שמעון,
              אתה צריך לצפות ביותר כדורסל.
              .
              הטיעון שלכם השב"רניקים נגד האסיסטים של גרין הוא פשוט מטופש.
              א. בגלל שמודדים אסיסטים לכולם באותה הדרך, ועדיין מעט מגיעים למספר של גרין (בטוח בהתחשב ב-USG שלו)
              ב. בגלל שכמעט חצי מהאסיסטים שלו הם לליי אפ או להטבעה (רק ל-5 שחקנים בליגה יש יותר אסיסטים מזן זה בממוצע למשחק)
              ג. 5 מהאסיסטים שלו בכל משחק הם לשחקנים שהם לא קרי, רובם לליי אפ או הטבעה (אלו שמגיעים לקרי מסתיימים ברוב מכריע של המקרים בשלשה).
              .
              אבל זה בסדר,
              אל תפריעו לדברים פעוטים כמו עובדות לעמוד בינכם לבין הנרטיב שלכם…

            2. גיא יקירי אתה צריך לצפות יותר במשחקים,ובאיך השיטת משחק של הווריורס עובדת במיוחד אחרי הפיק אנדרול אם קרי והחיתוכים לסל ששאר חברי הקבוצה עושים, תכו תגיד לי שהוא מנהל משחק טוב מדונציץ כי הוא מוסר יותר אסיסטים לליאפ…
              .
              אבל בוא נמשיך יש לו 3 אסיסטים במשחק לקרי אתה מסכים שהם בדיחה שגם הילד של שמעון יכול למסור אותם והם נחשבים אסיסט…
              אני עדיין מחכה שתגיד טעית…

            3. זה ממש משעשע, איך שאתה מתפתל, ברוך…
              .
              כן, החיתוכים לסל של שאר חברי הקבוצה (אשר מנצלים את הגרביטציה של קרי) הופכים לאסיסטים לסלים קלים.
              אתה יודע מה צריך לדעת לעשות, ברוך?
              למסור את אותם אסיסטים.
              גרין, להבדיל ממרבית השחקנים שמשחקים בעמדת ה-PF בליגה, יודע לעשות זאת היטב.
              .
              הניסיון המוזר הזה לשכתב את המציאות רק בשביל לתחזק איזה נרטיב, הוא, כאמור, משעשע…
              .
              https://www.youtube.com/watch?v=iRyAmuBMdjc

            4. נו ומישהו לקח לו את האסיסטים האלה או את יכולת המסירה ? רק כתבתי שקרוב ל40 אחוז מאסיסטים שלו (כן אלו לקרי) לא היו ולא נבראו, האם שווה להשאיר שחקן קולע 5 נקודות באחוזים שראס היה מתבייש בהם מול אפס הגנות על המגרש או לתת לו חוזה מקס/סופר מקס כמו שרצית? ממש ממש לא…
              .
              אני עדיין מחכה שתגיד לי מה אתה חושב על החוזה של גרין…

            5. לא צריך להרחיק, ברוך "תם עידן קרי כסופרסטאר" רובין,
              תקרא את התגובה לה הגבתי.

            6. ושוב התחמקות על גבי התחמקות הודני לא כמוך, אני כתבתי שקרי יהיה אולסטאר וטעיתי… להבדיל ממך אני מסוגל להודות יקירי שאני טועה

            7. גרין ביכולת הקליעב הנוכחית לא שווה מקס,
              גם לא במדי גולדן סטייט.
              .
              ועדיין, יש לו תפקיד מפתח בעובדה שגולדן סטייט יהיו ככל הנראה הפלייאוף למרות היעדרותו של קליי תומפסון.

            8. מי שמתחמק מלדבר על זה שהוא מגיב תחת כינוי מזוייף בעודו מתלונן כלפי מגיבים שאינם מגיבים תחת שמם הרשמי אינו זכאי לדבר על התעלמויות במיוחד לא כאשר כל דיון איתו כרוך בהתעלמותו המוחלטת מכל עובדה שסותרת את השטויות שהוא פלט וחזרה על עצמו כמו תקליט מקולקל.

  11. יש לי קבוצה אדירה

    פוינט: ראס
    שוטינג: אנתוני אדוארדס
    סמול:סימונס
    פאוור: דריימונד
    סנטר: מארק גאסול

    מחליפים: רוביו, רונדו, רדיש בלייק דוויט

    אני מוכן לשלם כסף לראות קבוצה כזאת יהיה צחוקים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט