יוטה מארחת את פילי לקרב צמרת ועוד שישה משחקים בשני /שחר צ'קוטאי

תוצאת תמונה עבור embiid vs gobert

02:00-וושינגטון וויזארדס (17-7) – יוסטון רוקטס (15-11)

במשחק הראשון של הערב המכשפים יפגשו את האקס המיתולוגי ושאיפת העבר שלהם כשמנגד יוסטון, ששינתה את פניה, פוגשת את האקס האחרון. כמו בסיפור של ארץ עוץ גם כאן יש לנו דמויות בעלי נתונים מיוחדים. יש לנו את דורותי שמגלם דני עם נעלי הקסם ורק מחכה לקבל כדור וללכת בדרך האבנים הצהובות, יש את איש הפח חסר הלב בדמות קאזינס החלוד (למרות שלאחרונה הצירים חזרו לעצמם קצת), יש את ווסברוק שמגלם את התפקיד של הדחליל חסר המוח אך עם הטריפל דאבלים. וול זוכה בכבוד ומקבל את הליהוק של המכשפה (לשעבר) הרעה מהמערב. בהצלחה לכל המשתתפים.

ועכשיו באמת, קרבות אקסים זה התחביב של ראסל ווסטברוק ויש לו חשבון פתוח עם יוסטון שניצחה פעם שעברה.

הימור – ווש תמשיך את המומנטום אחרי הניצחון על בוסטון ותיקח את הניצחון.

02:00-אינדיאנה פייסרס (13-14)-שיקגו בולס (15-10)

המעשייה הבאה שפוקדת אותנו זה סיפורם של האורחים. פרדיננד השור. בקרבות השוורים נאבקים הבולס הצעירים בעצמם, האם להיות רגועים ולחכות לעתיד או דווקא שמא עליהם לתת את המלחמה הנחוצה. בטעות זאק לוין התיישב על דבורה ומאז הוא מרחף כמו כדור תותח ועוקץ כמו דבורה. בעונה האחרונה הוא חווה פריצה מטורפת עם נתונים משוגעים. הוא אחד משלושת השחקנים בליגה שקולעים מעל 27 נק' ב-50% ומעלה מהשדה ומעל 40% משלוש. מנגד הקוצבים ירצו להיות החלילן מהמלין ולקחת את החיות לעמק שמקומו לא נודע.

סבוניס התחיל את העונה מצוין אך מאז נחלש כמוהו גם ברוגדון. מי שעולה לאחרונה זה טיג'יי מקונול שעושה קסמים מהספסל כולל שתי תצוגות אס' אדירות. למעשה בששת המשחקים האחרונים הוא מעמיד ממוצעים נהדרים של 7.5 נק' 9.3!!!! אס' ו-1.7 חטיפות למשחק. הפעם הם מגיעים להתמודד עם שיקגו עמוסת הכשרון בעמדת הגארד.

הימור – מי ייתן ופעם אחת השור ינצח.

02:30-ניו יורק ניקס (15-13) – אטלנטה הוקס (15-11)

וישירות מהשור נלך לקצב תיבודו ששחט בעבר את השוורים וכעת מקבל את הנתחים שנשארו בגרסה מעושנת ומשובחת. הניקס עמוסי הדקות פוגשים את ההוקס עמוסי הכשרון והפציעות. בעוד אטלנטה לא מצליחה להתמודד עם כל סך שחקניה בכדי למצוא את השלם הניקס מצליחים ליצור חבורה קשוחה מאין כמוה שמצליחה להקשות מאוד על כל התקפה העומדת מולה. היא סופגת שלשות ב-31%, יש שיאמרו שזה המבט של תיבודו שעושה ליריבים פחד לקלוע אבל אני דווקא נותן את הקרדיט לשחקנים שמשקיעים מאמץ רב על זה.

אטלנטה בכלל וטריי יאנג אוהבים לזרוק משלוש, וכעת היכולת שלהם עומדת למבחן מול הניקס שחטפו מכה בצורת שבר ביד סנטר הפותח אך עדיין הקבוצה לא פרייארית.

הימור: הניקס יחזיקו את ההוקס על פחות מ-100 נק' ויצאו עם הניצחון.

04:00-יוטה ג'אז (5-22) – פילדלפיה 76' (9-18)

את מוסר ההשכל מסיפורו של הזמיר ניתן לראות בין המקוריות והחדשנות לבין הטכניות והמקובעות. הזמיר היה שר שירים מדהימים ביופיים וכל אנשי הארץ באים לשמוע בקול הזמיר עד שהמלך דורש אותו לעצמו ורוצה לשמוע אותו כל היום וכל הלילה. הזמיר נעתר בשמחה לשיר לפני המלך אך המלך מבקש מהמנצח המלכותי לעשות לו ציפור מכנית אשר תנגן בדיוק כמו הזמיר כדי שיוכלו לעשות הרמוניות משותפות. אחרי תקופה ממושכת הציפור המכנית מגיעה למלך והזמיר האמיתית פורחת ועוזבת כי שירה הוא מתחדש ולא קבוע. לאחר זמן מה נשברה הציפור המכנית והמלך עמד למות בהיעדר ציפור השיר האהובה. הזמיר הגיע ושר עד שנרפא המלך ואז פרח שוב הזמיר.

מפגש צמרת בין שתי הקבוצות המובילות של הליגה, בצד המערבי המארחת נמצאת עם הפסד בודד ב-19 משחקיה האחרונים ניצבת יוטה שמתחילה להדגיש שהיא כאן בשביל להישאר. מנגד באה היריבה המזרחית הבולטת כחלק מהמסע שלה במערב ומגיעה עם שני הפסדים רצופים.

המשחק הזה מזכיר את הסיפור על הזמיר, האם בפילי הכל מכני והתהליך תקוע או שדווקא ביוטה הקושי יגיע כעת וישבר מול פילי. מי המועמדת האמיתית ומי סתם חיקוי מכני?
הצביעו והשפיעו!

05:00-לוס אנג'לס קליפרס (8-20)-מיאמי היט (15-11)

קרב עסיסי מחכה לנו בין קבוצות ההגנה הללו. הקליפרס עם פתיחת עונה טובה תופסת מקום בראש טבלת הליגה בעוד מיאמי שעדיין לא החלימה לגמרי מפציעותיהם של שחקני מפתח מתקשה לנצח אך נראה שהיא בדרך לזה. קוואי נותן עונה מצויינת ונכנס לדיבורים על תואר שחקן העונה כאשר לצידו פול ג'ורג' מנסה להחזיר את כבודו האבוד מהפלייאוף האחרון. באטלר חזר מהקורונה עם כוח רצון ובשמונת המשחקים מאז שחזר הוא מעמיד 21.6 נק' 8.1 אס' 8.6 רב' וחטיפה וחצי למשחק בדרך לחשימה ניצחונות ושלושה הפסדים. הערב הוא יצטרך להתמודד עם השחקן שהכי דומה לו אך עם יותר כשרון ויותר תארים – קאווי לאנרד.

אם נסתכל על ההשוואה ביניהם נראה שקאווי ניצח את באטלר ב-9 מתוך 12 המפגשים ביניהם. בפלייאוף הסדרה בין פילי לטורונטו לא תישכח בקרוב, ובצדק. כעת חובת ההוכחה היא על באטלר שינסה להוכיח שמקומו בין הגדולים לצד (או במקום) קוואי.

הימור: הקליפרס מגיעים אחרי משחק מול הקאבס בגב לגב. מיאמי תעשה את החטיפה ותנצח את המשחק. בגזרת באטלר – קאווי: באטלר ינצח בקרב אך במערכה קאווי יקלע יותר.

05:30-גולדן סטייט ווריורס (13-14) – קליבלנד קאבלירס (18-10)

אם נלך שלוש שנים אחורה אנחנו נחזה בקרב בין האלופה לסגניתה. כעת המלך במדים החומים וקבוצת הזהב מנגד. סטף קרי העונה לוקח את תפקיד נער הזהב, נקרא לו זהבה, ולצידו שלושה דובים, דריימונד הזועף הוא האבא וראש המשחפה שעושה את העבודה השחורה, וויגנס בתפקיד האמא, רכה ומלטפת ומוותרת על הזריקות. אריק פסקל הצעיר הוא הדובון הקטן. בסוף המשחקים הם מרגישים שמישהו עשה משהו לאוכל שלהם ולסטטיסטיקה ואז שואלים את זהבה מה את עושה והיא מסכנה ואומללה מבקשת על חייה ושרק יחזור קליי הזהב ויעזור לה עם הדובים.

הפצועים הרבים של הזהובים מותירים את העמדה הגבוהה בידיו של איש המערות אנדרה הענק שיעשה שמות בתוך הצבע אחרי שנח נגד הקליפרס.

הקאבס פתחו את העונה מצויין אך נחלשו מאוד לאחרונה, אולי דווקא מול הלוחמים הם יצליחו לחזור לעצמם ולהיקרא פרשים.

הימור: הקאבס יעשו לקרי את המוות בהגנה ויקחו את המשחק הזה אחרי רבע אחרון צמוד.

קרי ושלושת הדובים

05:00-סקרמנטו קינגס (13-13) – ברוקלין נטס (12-16)

חמי שיחיה סיפר לי מעשייה בשבת – בחלם החליטו שיש שיוויון זכויות ואין יותר חכמים. הם לקחו את כל החכמים וסילקו אותם מהעיר. עברה תקופה ואז נזכרו אנשי העיר שבשבת הקרובה יש את שבת זכור ויש קריאה מיוחדת אך לא זכרו איזה קריאה בדיוק. לאחר התלבטויות רבות קם איש מתוך הקהל ואמר "אני יודע, זכור זה כמו זכר ולכן נקרא את פרשת תזריע". כולם התרגשו וששו לקרוא את הפרשה אך במוצאי שבת באו אנשי העיר לאותו אחד ואמרו לו – אתה חכם, עליך לעזוב את העיר.

סקרמנטו היא מדד לבינוניות. הקבוצה כבר שנים רבות תקועה באותו מקום אך דווקא העונה היא נראית עם אנרגיות אחרות. השועל הפיקח לוקח במשחקים האחרונים את כל הקבוצה על הגב שלו אך נראה שיותר מדי מזה והוא יתמוטט או שישלחו אותו למקום אחר שיתן להם בחירות דראפט. מנגד מגיעים שלושת המוסקיטרים שמחליפים עמדות ותפקידים אך כל אחד יודע לעשות הכל התקפית. הארדן מוביל כדור ומוסר בחסד, דוראנט ממשיך בשלו עם החצי מרחק והשלשות וקיירי עושה את מה שקיירי של הכדורסל יודע לעשות הכי טוב וזה לסחרר את הראש של היריבות.

נגד קליבלנד גארד מהיר אחד עשה להם חיים קשים מאוד והלילה הם פוגשים עוד אחד כזה, נראה האם אותו הם יצליחו לעצור.

הימור – הקינגס בחלק הלא נעים של הבק-טו-בק וברוקלין תבוא לרמוס. ברוקלין תשאיר את המלכים ללא תשובות.

לפוסט הזה יש 137 תגובות

    1. לא חושב שמיאמי כרגע מהווה תחרות לקליפרס.
      נראה לי שלפילי יש מאצ' אפ מצויין מול יוטה. אמביד מתעלל סדרתי בגובר, סימונס, טייבולט (או איך שלא כותבים את זה) וגרין נותנים הגנת פרימטר טובה ובכללי יהיה מעניין…

  1. יש כמה משחקים טובים הלילה, יהיה מעניין.
    תודה שחר, פריוויו מצויין (ושנון) ושירים נהדרים (ואהבתי מאוד את הסיפור על הזמיר 😉 )
    .
    לדעתי יוטה תפסיד היום.
    קונלי עדיין פצוע וכבר מול מילווקי התחילו לראות את השחיקה של השחקנים בעקבות האקסטרה מאמץ בלעדיו (בעיקר כשכל ה4 משחקים בלעדיו היו מול קבוצות טופ מזרח) – אני מקווה ממש שיחזור מול הקליפרס, חייבים לקחת שם משחק בשביל המאזן הפנימי.
    בנוסף אמביד מקשה על גובר מאוד, לא רק ב1על1 בניהם אלא בכללי על היכולת שלו לשמור על הצבע כי הוא מעסיק אותו נון סטופ.
    יהיה מעניין לראות אם סניידר ישתמש שוב לפרקים בהרכבים של גובר ופייבורס ביחד.
    שתי הנצחונות מול מילווקי היו הפעמים היחידות העונה שהוא השתמש בצמד הזה למספר דקות רציני והבריחות בשני המשחקים היו בדקות שלהם ביחד.
    לדעתי הרכב של שניהם עם בויאן/אונילואינגלס/קלרקסון יוכל לעשות המון צרות לחמישייה של פילי.
    .

    1. גובר בדומה למוטמבו הוא מצויין בפן הגנתי אחד של ההגנה וחלש באחרים, גובר לא מסוגל להתמודד מול סנטרים כבדים ופיזיים בעלי מוביל התקפיים ולצערו הוא פוגש היום שוב אחד מהם הפעם בשם אמביד. פעם אחרונה שהוא פגש סנטר כבד זה היה שיוקיץ ניגב איתו את הפארקט והיה ההפסד היחיד של יוטה בריצה המופלאה הזאת, היום ההפסד השני יגיע שאמביד גם יתעלל בו.

      1. הוא מצויין ברבה פנים הגנתיים, אל תגזים.
        הוא גם מצויין נגד סנטרים כבדים ופיזיים ד"א אבל כאלא מהדור הישן.
        הבעיה שלו היא סנטרים שקולעים מיד ריינג' טוב, משחקים הרבה על השלוש ויודעים למסור לפחות סביר (ויש בדיוק שלושה כאלה בליגה).
        בעיקר כי זה מוציא אותו מהצבע אבל גם בגלל שהוא פשוט גרוע (הכל יחסי) בשמירה על זריקות של גבוהים.
        ויוקיץ כבד כן, אבל הוא לא מפרק את גובר בגלל הגוף בצבע, הוא מפרק את גובר כי הצרפתי צריך להתרוצץ אחריו על קשת ה3 ולנסות לעצור את המיד ריינג המשובח שלו (שלא לדבר על המסירות מעולם אחר שלו).

        1. פרט להגנה על הטבעת שהוא מדהים אין אספקט שהוא טוב בו, יוקיץ לקח את גובר בפוסט הן השנה והן בסדרה ביניהם בעזרת הפיזיות מתי שרצה, גובר לא הצליח להאט אותו לשנייה וחטף כל פעם עבירות מהירות, לגובר אין פלג עליון חזק שיכול להתמודד מול הסוסים האלה בפיזיות. יוקיץ פעם אחר פעם לקח אותו בפוסט או ששיחק כמו גארד עם הפנים לסל וסחט עבירות.

          למזלו של גובר הסנטרים של פעם נעלמו שאקיל היה גומר אותו חי ואז מנגב איתן את רצפת האולם.

          1. שאקיל גמר את כולם.
            אותו עוד ראיתי.
            ואני חושבת שאתה צריך לראות קצת יוטה.
            גובר השחקן היחיד ביוטה שאין לו תחליף.

    1. לא לא, ממש לא 🙂
      קוראים לזמר הזה ישראל (שם משפחה ארוך שאני לא יודעת לכתוב בעברית) והוא חיבר שם שני שירים שנכתבו באמצע המאה ה20:
      השיר הראשון הוא
      Over the rainbow של Gudy Garland ובוצע לראשונה בסרט הקוסם מארץ עוץ אי אז ב1938
      והשיר השני הוא
      What a Wonderful World של Louis Armstrong (האחד והיחיד) שבוצע לראשונה ב1967

  2. תודה על הפריוויו האגדי (אם כי הימרת שווש תנצח משחק שני רצוף, זו חייבת להיות איזו שהיא שגיאת הקלדה…)

  3. נראה שהקאבס חושבים על אגדה אחרת – הענק שמטיל ביצי זהב. כי הם מתכוונים להושיב את דראמונד בזמן שמחפשים לו טרייד.

    1. בזמנים כאלו חשוב לזכור – דראמונד רק בן 27.
      הוא צעיר בשנה ממלקולם ברוגדון. מבוגר בחודשיים מלטישה רייט, השחקנית ששיחקה את שורי בפנתר השחור והנוקמים: סוף כל הסופים. ומבוגר רק בארבע שנים בדיוק מקיילי ג'נר, הצעירה מבין הקרדאשיאנס(?).

      1. ועוד דבר שחשוב לזכור – למרות ששניהם מסתכלים בעין עקומה על ג'ארט אלן בכל הזדמנות, דראמונד הוא לא, אני חוזר – הוא לא, דיאנדרה ג'ורדן.
        לג'ורדן יש חברים שרוצים לשחק איתו למרות הכל.

          1. כן אבל אתה מבין שמשהו יצטרך להימסר בתמורה. אז זה בגדול אומר לאורי מול גריפין. (סביר שבשילוב קבוצה שלישית). מה בדיוק הם מרוויחים כאן?

            1. סנטר… כי ואנפליט זה הגיבוי שלהם לעמדת ה-PG.

            2. Toronto Raptors Receive: C Andre Drummond
              .
              Denver Nuggets Receive: SG Norman Powell, C Aron Baynes, SF Stanley Johnson, SG Patrick McCaw
              .
              Cleveland Cavaliers Receive: SG Gary Harris, 2021 first-round pick (lottery protected, via Denver Nuggets)

  4. Six-time All-Star forward Blake Griffin and the Detroit Pistons have agreed that he will be out of the lineup until the franchise and his representatives work through a resolution on his playing future, Pistons general manager Troy Weaver told ESPN.

    1. Bobby Marks
      @BobbyMarks42
      Blake Griffin has a total of $53.7M owed to him for the remainder of 2020-21 and all of 2021-22.

      Any contract can be moved but this one is the most challenging in the NBA.

      Cap hit of $36.8M and $39M (player option).

    1. טריקי כי הוא בטח ירצה מקס, אבל יש מספיק קבוצות – וושינגטון למשל, שיקחו אותו גם עם האובר פיי

      1. גון קולינס שווה מקס. אם גובר ובאם קיבלו הוא בטוח שווה צעיר במגמת שיפור קולע טוב אמור להשתפר עם הזמן. ומקס זה שאלה של האם כדאי לקבוצה להשאירו.
        לדעתי ההוקס עושים טעות איומה אם משחררים אותו בחינם אותו תמורת בחירת דראפט זה נוראי.
        הם צריכים להחתימו על מקס ואז להעביר אותו בקיץ או שנה הבאה כלום לו בוער.
        להפסיד שחקן ברמה הזאת בחינם זה טמטום ממדרגה ראשונה.
        אני אגב אמרתי שהוא לא מתאים בתור מס 2. יש לו חסרונות של פיזיות רך מאד מכדרר חלש מאד לא יודע להניע מהלכים אולי יש גם סמים ברקע אי אפשר לדעת מה יודעים עליו בליגה בחדרי חדרים.
        אבל הוא משחק פיק אנד רול קטלני יודע לתפוס!כדורים גבוהים יודע לקלוע בפוסט.
        לא שחקן שאתה מוותר עליו בחינם או תמורת נזיד עדשים גם אם אינך רוצה אותו בקבוצה.
        אם אני סקרמנטו אני עף עליו תמורת באגלי הפח.
        את המקס הוא יקבל מחצי מקבוצות הליגה זה לא שאלה בכלל.
        מה ההוקס צריכים בחירת דראפט מה זה יתן להם.
        אבל אם המחיר על קולינס הוא בחירה גבוהה אני עכשיו נותן אותה.
        אני במקום בוסטון קופץ על זה כמו מתאבד
        גם ספרס מאבס הוא יהיה נכס לכל קבוצה אם אתה לא מאבד עליו איזה סטאר.

      1. אם אתה לא מתכוון לתכמן מלשון הכמנה (הסתרה, קבירה באדמה, רזי בטח יודע על מה מדובר בצמחים), אז רוב העולם כותב תחמן…

    1. משום מה חשבתי שזה בגלל דטרויט. עכשיו אני רואה שזה בגלל שמישהו אצלנו חיובי לקורונה, והחשיפה שלו לאחרים מורידה אותנו מתחת ל-8 שחקנים. מה שמדאיג יותר זה שהמאמן בן 72, והתחסן פעם אחת (שאני יודע עליה. לא יודע לי על שניה). פאקן וירוס מזורגג.

  5. רעיון לטרייד:
    קמבה+טייס+סמי אוגי'לי+בחירת סיבוב ראשון של השנה ללייקרס.
    שרודר+קוזמה+הראל+הורטון טאקר לבוסטון.
    בוסטון שצמאה לכח אש מקבלת ארבעה סקוררי משנה שיעבו את הסגל הדליל שלהם. מה גם שקמבה מוביל כדור דומיננטי, בנוסף שטייטום ובראון שמחזיקים בכדור רוב הזמן ונדיר ששלושתם משחקים טוב באותו משחק נתון.
    בצד של הלייקרס שרודר מאכזב קצת וציפו ליותר ממנו.
    קמבה זה שדרוג עצום על שרודר ויהיה בדקות המנוחה של לברון כמנהל משחק דומיננטי.
    גם לגבי גאסול יש ספקות האם נשאר בו עוד דלק לסיבוב פלייאוף איכותי אחרון, ולכן טייס יהיה גיבוי סביר כגבוה עם הגנת צבע ולאיום משלוש באופן מתקבל על הדעת.
    על הדרך יקבלו גם סמי השומר אך פחות הקולע שייקח על עצמו את הכוכב הכנף של היריבה. ולכל זה יגיע בחירת סיבוב ראשון מאוחרת שאיתה אפשר להביא שחקן רוטציה ראוי ל20 דקות.(טאקר,רגי' בולוק וכו').

  6. ההוקס זה מועדון שהולך לאבדון ולהישמד. ביצעו את כל הטעויות האפשרויות.
    לא מבינים שהמאמן זה ברט בראון בוחרים גרוע בדראפט הכוכב לא מרוצה בקבוצה ונחנק ברגעים אחרים יש שם בלאגן גדול שעדיין לא יוצא לגמרי החוצה אלא טיפין טיפין
    ועכשיו הם מוותרים על מס 3 שלהם שהוא אחלה שחקן צעיר ומוכשר תמורת כלום, בחיגת דראפט גבוהה עלאק הסיכוי שהם יבחרו מישהו טוב מקולינס שואף ל0 ולדעתי זה גם מה שיהיה.

  7. למישהו פה יש מושג אם ראס משחק בווש היום? לפי הפריוויו הוא משחק. אבל בבקטובק הוא לא משחק בדרך כלל.
    אם הוא משחק אני צריך להתכונן נפשית…

  8. דני עומד כמו עציץ, הוא חייב ללמוד לעשות תנועה בלי כדור.
    יש שיפור בסגנון משחק ההתקפה של הוויזארדס בתקופה האחרונה, הרבה יותר תנועה של הכדור ותנועה של השחקנים ופחות בהיה בביל או בווסטברוק (טוב בעצם ווסטברוק כן אבל מה אפשר לצפות)

  9. אמביד לא משחק
    כבר יותר משבוע אני אומר שאמביד פצוע והוא צריך לנוח, לפחות איזה שבוע.
    לדעתי זה אמביד שהחליט לשחק בגלל המרוץ ל mvp ובחלק מהמשחקים נראה כמו זומבי .
    אני מקווה שיתנו לו לנוח לפחות שבוע-שבוע וחצי

  10. בן סימונס משחק פוינט סנטר נגד גובר ועושה ממנו צחוק
    בהגנה הוא רודף כמו חמור אחרי דונובן מיצ'ל ולא מפסיק לזוז לשניה
    אין שחקן כמוהו , אני מת עליו

  11. פילדלפיה טפשים. בשביל מה קרי משחק בחמישיה השניה אם אף אחד לא מיצר לו מצבים לקליעה מהשלוש? בסוף הוא מתיאש ומנסה ליצור לעצמו מצב אבל בתחום הזה הוא לא מתקרב ליכולות של אחיו הבכור.

    1. קרי לא משחק החמישייה השנייה
      קרי לא אמור לנהל משחק אבל מילטון פצוע וסימונס חייב לנוח קצת כי כל המשחק עליו
      ועדיין קרי נתן מחצית.טובה מאד

  12. דני גרין לבד נתן ליוטה את היתרון הזה עם איירבולס, איבודי כדור והגנה איומה
    לא מבין מה הוא עושה על המגרש
    תן לטייבול לשחק

    1. תזכיר לי מה יוסטון קיבלו על הארדן אחרי שסירבו לבן סימונס , טייבול ובחירת דראפט

      מטומטמים היוסטון האלה

  13. טוב קצת צחוקים מהשכונה אתמול בעקבות ההוק שסימונס פיספס.
    אתמול אני ותמנון הגענו ראשונים למגרש ורתחתי בזריקות חימום שמתי 3 פעמים 5 שלשות רצוף והשישית תמיד הייתה אין אן אאוט תמנון אמר לי נראה לי היום אתה תשרוף את הרשת והוא בחימום פתאום גילה את ההוק ואמר זה אחלה זריקה חח אמרתי לו תן אימון זרק 30 הוקים שם איזה 15. אמרתי לו תתאמן חודש על זה אתה תנגב עם זה.
    אז איך שהתחלנו 3 על 3 ישר נתתי לו לפוסט לעשות הוק שם את 2 הראשונות על רנדל 😂😂😂
    רנדל שאל אותו מה זה הזריקות האלה 😂😂😂 אמרתי לו שהוא עשה אימון על זה לפני המשחק.
    עליי שמר בירד קיבל 4 שלשות רצופות על הפרצוף 10 0 תוך דקה.
    משחק הבא נפתח עם 3 מ4 מה3 על הפרצוף שלו והוא התייאש ואמר ללאורי לשמור אותי ואני אמרתי ללאורי שהתגעגעתי לעבירות שלו. 5 מהלכים ראשונים 5 עבירות ישר חחח אמרתי לו שאני יתיש אותו על כל נגיעה שילמד לשמור רנדל ובירד צחקו עליו אמרו לו עם עבירות לא חוכמה לשמור.
    מהלך הבא שברתי ללאורי את הקרסוליים כי הוא שומר ממש צד אז עשיתי לו הטעייה כאילו אני הול שמאלה עם הראש והלכתי ימינה הוא עף הצידה אבל הכניס לי בטעות מכה ישר לשפתיים דיממתי משהשפתיים הרגשתי כמו עם בוטוקס. השוער טיטרש עליו שאל אותו איך הקרסוליים בסדר? 😂😂
    מהלך הבא אני שעה מרקיד אותו השוער אומר חבל לכם על הזמן זה אחד על אחד עכשיו בא להביא עליו סטפבק מה3 ואיזה שריטה הביא לי ביד חחחח
    אמרתי לו תשמע אתה כבר בחוץ עם 7 עבירות ב7 מהלכים 😂😂😂
    ואז הורדתי עליו סל בהוק מהפינה עם הקרש ושלשה על הראש אמרתי לו מה קרה איפה ההגנה והעבירות קיצר ניגבנו 10 2.
    הוא אחכ רצה את התמנון איתו אמר זה לא כוחות 😂😂
    אז הוא היה עם התמנון והשוער הפעם ואני עם בירד ורנדל.
    קיבלו 10 2 עוד 2 משחקים אמרתי לו מה קרה לאורי אתה 0 4 היום וחטפת 6 שלשות בפרצוף וקלעת 2 סלים ב4 משחקים אתה לא מתבייש הקבוצה שלך צריכה אותך כולם הסתלבטו עליו.
    כבר הייתי עייף והשוער שם כמה צאקות קיצר הפסדנו את 2 המשחקים הבאים 10 5 ו10 8.
    באתי ללכת הביתה ורנדל אמר שחייב שובר שיוויון לאורי אמר שהם יקרעו אותנו ואמר לי קלעת רק 2 שלשות ב2 משחקים מה אתה מתרגש ממני זה נקרא חיסול הוא אומר.
    האחרון נקבע עד 15. כולנו כבר היינו גמורים.
    אמרתי לו שהוא אוויר שהייתי עייף מה שנכון אז במשחק המכריע שמתי לו 3 שלשות רצוף אחרי חסימה אמרתי לו אתה רוצה שאפסיק להשתמש בסקרין ואוריד לך ישר על הראש? הוא אמר שכן אם יש לי ביצים אז לקחתי אותו לריקוד מרוב שהוא בפאניקה ישר חדירה עם אנד וואן שהוא דחף בכוונה לצד. אחכ בירד נכנס לזון עם 3 גאמפים מחצי מרחק 10 0. רנדל צעק לנו אני רוצה שנשים אותם על ה0 וכך היה 15 0 במשחק המכריע.
    עוד דבר מצחיק התמנון לאחרונה צועק בווו על זה זריקה של היריב אז רנדל אתמול אמר לו שזה אסור שזה מפריע לו 😂😂😂😂
    אמרתי לו עם כל הטראש טוק של לאורי זה מה שמפריע לך.
    היה ויכוח אם זה חוקי או לא אז אמרתי להם שאם השופט לא שומע זה מותר 😂😂😂

      1. שחקני שכונה עם זריקה מחשידה שחושבים את עצמם שחקנים מפצים על זה בסיפורים מהספורטק ואחר כך מבקרים שחקנים אמיתיים כאילו הם מבינים הופס חחחח

כתיבת תגובה

סגירת תפריט