דנבר נגד הלייקרס ולוקה נגד לילארד בולנטיינ'ז דיי / רועי ויינברג

כמה משחקים לא רעים בכלל הערב כשהפוקוס יהיה על שחזור גמר המערב בדנבר. שניים מהגארדים הטובים במערב יפגשו כשהמאבריקס ישחקו נגד הבלייזרס, וושינגטון במשחק המוקדם תפגוש את בוסטון ויש עוד הרבה.

05:00-דנבר נאגטס (11-14)-לוס אנג'לס לייקרס (6-21)

הלייקרס עם 6-21 בעונה נפלאה של לברון, במיוחד במשחקים האחרונים (בחלקם דיוויס לא שיחק). אחרי 3 ניצחונות רצופים בהארכה דיוויס, שבספק הערב, חזר וקלע 35 נקודות. הוא עדיין לא הגיע לגבהים של העונה או הפלייאוף הקודם והלייקרס יכולים להתאכזב, ברמה מסויימת, גם ממארק גאסול או דניס שרודר (30.2% מהשלוש אחרי 38.5% בעונה האחרונה), אבל הם עם 21 ניצחונות מ-27 משחקים. זה מתחיל מלברון שקולע באחוזים נהדרים מהשלוש לכל אורך העונה ונגמר בהגנה, הטובה באן.בי.איי כרגע.

ההגנה הזאת היום תנסה לעצור את ההתקפה של הנאגטס. דנבר לא מצליחה להתרומם, כשהשילוב בין ההגנה החלשה שלה, פציעות לשחקני מפתח (גארי האריס, וויל ברטון, MPJ) וחוסר היציבות של ג'מאל מארי מעיבים על העונה הטובה בקריירה של ניקולה יוקיץ'. דנבר טובה מאוד ועדיין קיים סיכוי טוב שיגיעו לסיבוב השני ואפילו פעם נוספת לגמר המערב, אבל הם האנדרדוג המובהק כאן.

המפתח לניצחון של הנאגטס הוא לא אחר מיוקיץ'. במשחק הקודם בין הקבוצות, לפני 10 ימים, הלייקרס ניצחו ב-21 הפרש. הסרבי נעצר על 13 נקודות ב-16 זריקות מול הגנה נהדרת של גאסול, אנטוני דיוויס וגם מונטרז הארל שהתקשה מולו בפלייאוף האחרון (במדי הקליפרס). הלייקרס לא הפסידו מאז, דנבר כן. בהתחשב בזה ובפערי הכוחות, אם דיוויס משחק זה יהיה ניצחון נוח של הלייקרס.

02:30-דאלאס מאבריקס (14-13)-פורטלנד טרייל בלייזרס (10-15)

לא מעט קבוצות היו קורסות ברגע ששני שחקנים משמעותיים שלהן נפצעות לזמן ממושך. פורטלנד לא אחת מהן. מאז הפציעות של מקולום ושל נורקיץ' הבלייזרס עם 7 ניצחונות מ-12 משחקים, כולל שניים על פילדלפיה. זה מתחיל מלילארד שקולע 31 נקודות למשחק בתקופה הזאת, ועובר דרך אנס קנטר (13-13), גארי טרנט (17.8 נקודות ב-45.5% מהשלוש) וכרמלו (15 למשחק). הבלייזרס ממשיכים להשיג נקודות, וזה מספיק מול לא מעט קבוצות.

היום הם פוגשים קבוצה שיכולה לקלוע יותר מהם. אחרי פתיחת עונה קשה נראה שדאלאס הבינה כמה דברים בשבוע האחרון עם 5 ניצחונות ב-6 משחקים, בכולם קלעה 118 נקודות ומעלה (ובהפסד ספגה 147). הנעת הכדור מזכירה את הקבוצה מהעונה שעברה, כשהשלשות נכנסות גם לדונצ'יץ' ופורזינגיס. חשוב לציין שהמשחקים האלה לא היו מול קבוצות הגנה טובות – ניצחון והפסד מול הווריורס וניצחונות על אטלנטה (פעמיים), ניו אורלינס ומינסוטה.

לכן המשחק מול הבלייזרס הוא מבחן ל-2 הקבוצות. שתיהן לא קבוצות הגנה טובות, מה שאומר שזה יהיה משחק מאוד מהנה לצפייה והמלצת ליג פאס לכל מי שיכול להיות ער ב-02:30 בלילה. אני חושב שהשיפור בהתקפה של המאבריקס אמיתי גם אם היא לא תקלע 120 במשחק עד שאר העונה ,אבל הוא מספיק אמיתי בשביל לנצח את הבלייזרס. דאלאס.

02:00-שרלוט הורנטס (14-13)-סן אנטוניו ספרס (11-15)

ההורנטס העבירו את למאלו בול לחמישייה אחרי הפציעה של דבונטה גרהאם וזה עשה רק טוב לקבוצה. בשבעת המשחקים בהם בול פתח ההתקפה נראית טוב, ובמשחק האחרון נגד מינסוטה הם עשו ניסוי מעניין עם 3 גארדים כשבול, גרהאם וטרי רוזייר (בעונה שטסה מתחת לרדאר) פותחים לצד גורדון היווארד שמשחק כמו אול-סטאר. השילוב הזה בין 4 מוסרים הופך אותם לקבוצת התקפה מתוחכמת, אבל פוגע בסייז של הקבוצה. לא ברור אם הם ימשיכו לפתוח עם שלושתם כשפי ג'יי וושינגטון, בחוץ היום בגלל פרוטוקול הקורונה, יחזור לשחק.

בצד השני יש קבוצה אחרת שמנסה לאזן בין הכישרון, הגארדים וההתפתחות של שחקנים צעירים. הספרס קיבלו בחזרה את דריק וויט ופתחו איתו בחמישייה בשלושת המשחקים האחרונים בהם שיחק, כולם ניצחונות. וויט לא קולע באחוזים טובים העונה, אבל השילוב שלו לצד דיונטה מארי ודמאר דרוזן פותח את ההתקפה. יאקוב פלטל משחק כסנטר היחיד כל עוד למרקוס אולדריג' בחוץ, מה שיקרה גם הערב.

המשחק בין 2 הקבוצות של טוני פארקר (ובין גרג פופוביץ' לעוזרו לשעבר) מפגיש בין 2 קבוצות מאומנות וקבוצתיות מאוד שיודעות להניע כדור בצורה טובה. המומנטום בצד של סן אנטוניו ואולי גם חומר השחקנים, אבל אני יכול לראות את המשחק הזה מוכרע רק בדקות הסיום או אפילו בהארכה. יש לי הרגשה שתהיה כאן הפתעה וניצחון ביתי של שרלוט, בערב גדול של היווארד.

ועכשיו 3 שירים עם שם (כמעט) זהה

05:00-סקרמנטו קינגס (13-12)-ממפיס גריזליס (11-10)

משחק בין 2 קבוצות טובות וצעירות שרוצות להגיע כבר השנה לפלייאוף או הפליי-אין. רצף הניצחונות של הקינגס נעצר מול פילדלפיה והם הפסידו גם את המשחק אחריו, לאורלנדו. בשני המשחקים ההתקפה שלהם המשיכה לשחק טוב, אבל ההגנה לא הייתה שם מול ג'ואל אמביד וניקולה ווצ'ביץ'. במשחק השני דארון פוקס לא שיחק. הוא ומארווין באגלי בסימן שאלה גם הערב.

בלי פוקס אני לא חושב שיש לקינגס מה למכור נגד הגריזליס, קבוצה שמתמודדת עם משבר משלה ו-5 הפסדים מ-6 האחרונים. העדרם של ג'ארן ג'קסון וג'סטיס ווינסלו, שלא שיחקו העונה, משפיע. גם בלי שניהם הקבוצה יכולה לצפות ליותר מג'ה מוראנט (16 נקודות ב-35.2% מהשדה בתקופה הזאת) כשההגנה שלהם התקשתה מאוד.

מה שאומר שגם כאן, בדומה למשחק של הבלייזרס, יש לנו התקפות טובות והגנות פחות טובות. אם פוקס ישחק הסיפור שונה לחלוטין, אבל בלעדיו סקרמנטו אחת הקבוצות החלשות בליגה. כשמוסיפים לזה את החולשה שלהם מול סנטרים דומיננטיים ואת יונאס ואלניוצ'אס, מכונת הריבאונד, אני חושב שנראה כאן הפסד שלישי ברציפות של המלכים. ממפיס מנצחת.

03:00-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (15-10)-מילווקי באקס (10-16)

ההגנה של הבאקס אמנם לא מגיעה לגבהים מהעונה שעברה, אבל ההתקפה שלהם אחת מהטובות בליגה. בערבים בהן היריבות לא קולעות באחוז גבוה מהשלוש מילווקי מנצחת. שני ההפסדים האחרונים שלה, בשני משחקיה האחרונים, הגיעו נגד קבוצות שקלעו ב-50% מהשלוש בחצי הראשון (יוטה) או 16 מ-31 לאורך כל המשחק (פניקס). יאניס ומידלטון עושים את כל מה שצריך לעשות בהתקפה, הולידיי שבחוץ הערב משפיע לטובה וגם הספסל נותן נקודות – בעיקר בובי פורטיס, אחת מההפתעות השקטות של 2020/21.

היום הם פוגשים את אחת מקבוצות השלוש הגרועות בליגה והאחרונה בה באחוז הקליעות מחוץ לקשת. הת'אנדר מצליחים להשיג ניצחונות והשחקנים הצעירים שלהם בולטים לטובה, אבל היום הם יהיו בלי ת'יאו מלדון, שיי גילגיוס-אלכסנדר וג'ורג' היל. כשמתחשבים בזה, בחוסר הקליעה ובפער האיכות בין הקבוצות, יהיה כאן ניצחון משכנע של מילווקי.

20:00-וושינגטון וויזארדס (17-6)-בוסטון סלטיקס (12-13)

אפשר לדבר על זה שקמבה ווקר, ב-11 המשחקים ששיחק העונה, נראה כמו צל חיוור של השחקן שהיה לפני הפציעה. אפשר לדבר על זה שבוסטון ניצחה פעמיים בששת המשחקים האחרונים, לא מצליחה להביא סיוע מספיק טוב לבראון וטייטום ומתעקשת לתת דקות לת'ייס וטריסטן תומפסון ביחד. הכל נכון והכל מדאיג בטווח הארוך.

אבל הם משחקים היום נגד וושינגטון. אחת הקבוצות החלשות בליגה, במיוחד כשראסל ווסטברוק משחק. מאז החזרה מפגרת הקורונה הם נשארו רעים מאוד, שילוב בין התקפה ריכוזית ולא יעילה לחוסר מאמץ כללי בהגנה. השינוי בחמישייה שהעלה את דיוויס ברטנס על חשבון אבדיה לא מצליח לגרום לשינוי, ואולי הגיע הזמן לשינוי קיצוני יותר – מעבר לחמישייה התקפית לחלוטין (ברטנס כסוג של סטרץ' 5, האצ'ימורה ואבדיה לידו בניסיון לקלוע יותר מהיריבה) או חמישייה הגנתית עם אבדיה, טרוי בראון ולן, אבל אחת עם בעיות קליעה. כל דבר שלא יהיה שינוי קיצוני לכיוון אחד או אחר כנראה לא ישפיע יותר מדי, במיוחד לא מול קבוצה ברמה של הסלטיקס. בוסטון בפער, במה שאולי יהיה אחד ממשחקיו האחרונים של סקוט ברוקס.

02:00-דטרויט פיסטונס (19-7)-ניו אורלינס פליקנס (14-11)

הפיסטונס קבוצה יותר טובה מהמאזן שלה. זה מתבטא בניצחונות על הקבוצות הטובות בליגה, בנט רייטינג (4.3-, מקום 24 בליגה ולא 29). היכולת של ג'רמי גרנט בולטת לטובה וגם חלק משחקני המשנה, במיוחד ווין אלינגטון, טובים. בדקות בלי גרנט הם מזעזעים, וזה אחד הדברים שעלוים להם בניצחונות.

היום הם פוגשים קבוצה במומנטום, ניו אורלינס ששיפרה משמעותית את ההתקפה שלה. יותר דקות לזאיון כמוביל כדור יוצרות זריקות טובות יותר והקליעה של שחקנים כמו לונזו בול ואריק בלדסו, שקולעים באחוז גבוה בתקופה הזאת, משנה משחקים. לא סביר שזה יחזיק לאורך עונה שלמה בהתחשב באחוזי הקריירה שלהם, אבל העונה של הפליקנס לא נראית גמורה פתאום. גם אם הם לא יקלעו מהשלוש, הם קבוצה טובה יותר. לכן הם גם ינצחו. ניו אורלינס.

02:00-טורונטו ראפטורס (14-12)-מינסוטה טימברוולבס (20-6)

מינסוטה קיבלה את קארל אנטוני טאונס בחזרה, אבל עד שהוא חזר דיאנג'לו ראסל הספיק להפצע. טאונס היה טוב בבשני המשחקים בהם שיחק, אבל בלי די-לו יש כאן קבוצה מוגבלת מאוד בהתקפה, במיוחד בהתחשב בכושר של ריקי רוביו. אנטוני אדוארדס מקבל דקות ולא מצדיק את רובן ויש סיבה שהקבוצה במאזן הזה, בלי יותר מדי סיפורים טובים או ההתקפה הכיפית לה ציפינו בתחילת העונה. אולי זה ישתנה כשראסל וטאונס ישחקו ביחד.

בצד השני טורונטו התאוששה מפתיחת עונה רעה עם 6 ניצחונות מ-8 המשחקים האחרונים. השחקן הבולט בהם הוא פסקל סיאקם שזכה להרבה ביקורת בתחילת העונה וקולע ברצף הזה 25.4 נקודות ב-51% מהשדה ו-42% מהשלוש. נורמן פאוול עלה לחמישייה במקום או ג'י אנונבי ועשוי להשאר בה עם הרבה נקודות ביעילות כמעט מגוחכת, והסמול-בול שלהם החזיר אותם לתמונת הפלייאוף. הראפטורס מרחק 1.5 משחקים מיתרון ביתיות בסיבוב הראשון ורוב העונה לפנינו. היום יהיה להם עוד ניצחון, אולי בדרך לשם. טורונטו.

קאבר אינסטרומנטלי לקלאסיקה של קרים

04:00-פניקס סאנס (9-16)-אורלנדו מג'יק (17-10)

הסאנס ניצחו 8 מ-9 האחרונים שלהם, כולל 5 ברציפות, כשדווין בוקר וכריס פול למדו לשחק אחד עם השני. הראשון קולע הרבה נקודות ביעילות נהדרת, השני קולע פחות ממנו אבל מנהל את המשחק בצורה נפלאה. פרנק קמינסקי עבר לחמישייה במהלך הרצף ונותן להם עוד חוסם בהתקפה, האינטנסיביות ההגנתית בולטת ובמשחק האחרון מול הסיקסרס היה להם סגל בריא לגמרי לראשונה העונה. אין סיבה שהם לא ימשיכו לרוץ.

אורלנדו לא תהיה מי שתעצור אותם. המג'יק ניצחו את הקינגס, אבל אחת הקבוצות החלשות בליגה. בניצחון על הקינגס ניקולה ווצ'ביץ' קלע 42 נקודות עם 19 ריבאונדים, בניצחון לפניו הוא עשה 43 עם 19 ריב'. לסאנס יש הגנה טובה יותר, גם מבחינת הכישרון וגם מבחינת רמת המאמץ, מ-2 הקבוצות האלה. יש לה את דיאנדרה אייטון שיכול לעצור את ווץ', ולכן היא גם תנצח. פניקס.

05:00-לוס אנג'לס קליפרס (8-19)-קליבלנד קאבלירס (10-17)

פתיחת העונה המוצלחת של הקאבס נראית כמו זיכרון רחוק. הקבוצה הפסידה 6 משחקים ברציפות, ההגנה נחלשה משמעותית בלי לארי נאנס ג'וניור וההתקפה לא מספיק טובה, עם כל הכבוד לקולין סקסטון ודריוס גרלנד. הקליפרס מגיעים בלי ג'ורג', אבל אני לא חושב שיש דרך שבה הם מפסידים כל עוד לנארד משחק. הקליפרס.

וחידה לסיום: מי השחקן שקלע את כמות הנקודות הגבוהה ביותר בולנטיינ'ז דיי? (בעידן 3 הנקודות, החל מ-1979/80).

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 239 תגובות

  1. אפשר לא לדבר על הבעיות בסלטיקס לאור היריבה, אבל מתישהו נצטרך לנהל את השיחה הזו… זה לא הולך למקומות טובים בינתיים.
    הפריוויו, מאידך, מושקע לעילא ולעילא, והמוזיקה אפילו יותר. תודה רבה

  2. צעמום למוות. לוקה יקבל קליר פאת וינגב את דמיאן. הדבר היחיד שמעניין שם זה מי ינצח בתחרות קפיצות דיים או דונאט.
    אה ויש את מפגש הקונוסים לטביה vs טורקיה

    לייקרס דנבר עוד צעמום קל עם פיהוק דיוויס ושיקצה ינגבו קל.

    אבל מכת המוות הנחיתו בשעה 8 בערב כאילו אם הייתי צריך לבחור איזה משחק הכי לא בא לימזה בוסטון ווש את מי מעניין הקליר פאת הזה. זה בדיוק מה שהרופא רשם לרזיאל.

    קינגס מול גה זה הדבר היחיד המעניין טוב שזה ב5.15 אחלה שעה

  3. לא יום המשחקים הכי מעניין (למרות שהקבוצה שלי במערב, סאן אנטוניו, משחקת ויש לי ציפיות מדנבר הלילה), אבל הפריוויו מעולה!

    1. אני תמיד שמח להיות קטנוני…
      הניקס גם משחקים הכי לאט בליגה ושולחים את היריבים הרבה יותר לקו בזמן שהלייקרס כופים הרבה יותר איבודי כדור.
      בקיצור פר פוזשן ההגנה של הלייקרס בבירור חזקה יותר.

      1. אני אפילו לא שומע מה שאמרת. זה כמו זמזום כזה שברור שברגע שהוא ייפרד למילים אז הוא רק יעצבן, אז אני מעדיף פשוט לשמוע בזז בזז בזז ולדעת שיש שם משהו מציק, אבל לא לדעת מה.
        כזה בוגר אני.

      2. השיט הזה הוא אפילו לא כבשת הרש של הניקס. זה בקושי טלה הרש וגם אותו אתה לוקח לנו.
        תן להיות "קבוצת ההגנה הכי טובה בליגה לחמש דקות". מה כבר ביקשנו

    1. אשך אתה לא אוהב שחקנים שעושים iso שעה היית סובל אצלנו בשכונה חחח.
      אצלנו משחקים כמו ביל.
      אתמול היה מצב שהייתי עם הרקדן שחזר אחרי פציעה ברגל שהשביתה אותו חודש ופול גורג שעה לא ראיתי כדור עשו iso בתורות וניגרו אמרתי להם עופו מפה 5 התקפות אתם עכשיו לא רואים כדור הצלחתי לדפוק 3 שלשות על הראש אבל הפסדנו 8 6 חח מאז החלפתי קבוצה אני אוהב שהכדור אצלי לשחק עם התמנון ורנדל זה השלמות שלי. הם אוהבים להילחם על הריב ולא מפריעים לי מוסרים לספוטים שלי בזמן וכמעט תמיד מנצחים.
      לי ולתמנון יש כימיה עיוורת. הוא גם יודע לשחק פיק אנד רול מעולה. התמנון אתמול ניגר לייאפים שאלוהים ישמור.
      אמרתי לו אין את כץ היום אתה מתרגש הוא פעם ראשונה אחרי חודשיים שמר מישהו שלא כץ 😂😂 הוא שכח כבר מה זה.
      הבעיה שאתמול לאורי החליט שהוא בוחר בדראפט ראשון אז הוא לקח את קיירי בחירה 1 ואת התמנון בחירה 2 חחח אמרתי לו אתה רוצה שיקחו ריב מכל ההחטאות שלך אה הם צחקו.
      קיירי יותר אתלט מהתמנון אבל שחקן רצח הוא כל החבילה חוץ משלשות שבזה הוא על הפנים משום מה אבל מחצי מרחק הוא קובי הכל בפרצוף הוא גאמפשוטר קופץ 2 מטר ואתלט אדיר חסר לו 5 סמ בשביל לשים דאנק. מטביע עם כדור 5.

      קיירי היה הmvp הוא קירצף 6 משחוקנים רצוף שהתמנון ולאורי נחים וצוחקים רק עובדים בהגנה ובריב ונותנים לו כדורים.
      בסוף אני רקדן ובירד הכנענו אותם עם סל נצחון שלי בשלשה 8 7. אמרתי לפני המשחק לרקדן למסור ולהניע כדור הוא הנהן והפסיק סתם לכדרר הובלנו 5 0. ואז התמנון שם סל על בירד קל שאין לו סיכוי הרקדן העיר לו והוא אמר אתה תשמור עליו ואז התמנון קלע עליו אותו מהלך ובירד צעק ישששש איך אני שמח שהוא קלע עליך אותו דבר הרקדן אמר לו אתה לא תראה יותר כדור אמרתי לשניהם יא זונות תתחילו לשחק הגנה ואז קיירי שם לי 3 גאמפים רצוף בפרצוף מחצי מרחק 5 5 ואז הביא שלשה על בירד שלא יצא 7 5 אחכ החטיא וקלעתי סל מחצי מרחק עם הקרש נרדמו ולא יצאו עליי ואז קיבלו שלשת נצחון על הפרצוף.

  4. באים בטענות לראס, אבל בשנייה הראשונה שמישהו עשה תנועה ללא כדור בוושינגטון הוא מצא אותו חופשי. איזו קבוצה איומה, אחד עם הכדור וארבעה מסתכלים ולא זזים. מחכים למשיח.

  5. תנו כבוד הופס-ניישן. ווש מנגבים 👍👍 ראס עם 8 אסיסטים ו-7 ריבאונדים וכבש שער מקרוב לקרן. לא רואה ממטר!

    1. ממש כך.
      פשוט אמרו להם, יש משחק מול הויזארדס, אז זה כמו אימון.
      כל ניסיון לקשר את זה לברוקס או ראס, זה פשע.
      התוצאה היא אילוסטרציה

  6. כמו שכתבו בתגובות לפני המשחק, צריך להתחיל לדבר על הבעיה ההתקפית של בוסטון. זה שוושינגטון שמו דחליל במקום מאמן זאת בעיה שלהם, אבל איפה סטיבנס איפה? בוסטון משחקים שכונתי משהו, וביום שטייטום לא משהו זה כואב לצפיה לפחות כמו וושינגטון.

  7. בוסטון ביום קליעה מזעזע – מפספסים מלא קליעות חופשיות האחוזים שלהם על הפנים אם הם יתיישרו במחצית השנייה הם ינצחו

        1. אין הפרש גבוה בין מקום 4 (סלטיקס) למקום 8 (ראפטורס) ומקומות 9-10 זה מיאמי ואטלנטה כך שיש לחץ מלמטה.
          הסלטיקס לעומתם צולעים בזמן האחרון והפסד יכול לשים אותם במקום ה-5 עוד הערב…
          אני בהחלט רואה אותם בפלייאוף – אבל זו לא כזו הגזמה עם איך שהם נראים לאחרונה.

  8. האם זה יהיה המשחק שייתן לווש את הדחיפה שהיא זקוקה לה? אולי העונה שלהם עשויה להשתנות… והכל בזכות מו וגנר שמעון׳ס מן.

    1. שוב הקלישאות החבוטות של הבוט, הניעור בבוסטון צריך לבוא בגזרת המאמן.
      הוא איבד את חדר ההלבשה השנה. הגיע הזמן לאוורר את צוות האימון של הסלטיקס.
      סטיבנס צריך למצוא קבוצה בבנייה עם המון רוקיז. יתאים יופי ביוסטון.

        1. יופי ג"א מי מתוק של אמא?
          עם כל כך הרבה שנות אימון וותק מאחוריך אתה בטח מבין ויודע יותר מכולם.

          1. בניגוד אליך אני לא מתיימר לדעת.
            אתה זה שמכריז כל פעם מתי צריך היה לקחת טייםאאוט ומתי חדר ההלבשה הלך לאיבוד. או איך מאמן א עשה שחמט למאמן ב'. זה בטח ממרומי שנותיך הרבות כמאמן.

            1. בניגוד אליך פרופסור מנחם לס כן מתיימר לדעת….
              דעתו הרבה יותר מקובלת עליי בגלל הניסיון שלו יש באימון ולך אין.

            2. טוב בסדר, מה שעושה לך את זה.

            3. לא לא בסדר, מה שלא עושה לך את זה. תמשיך לברוח מהאמת המרה…. בכל הגזרות

  9. ברונסון הוציא בבירור אבל נותנים ללוקה עוד הזדמנות לווי אר אול וויטנס סטוטס יעזור גם תנו ללוקה כדור ותשאירו אותו להשוות חחחחחחחחחחח וטנש אומרים שהמאמנים בליגה לא כסילים מוחלטים חח

  10. לא מבין איך הלייקרס לא כל התקפה בידוד על קאמפצו. אפילו אצלנו בשכונה מבודדים ככה על בירד בפוסט 😂
    הוא לא יכול לעצור קונוס זה סל או עבירה והם בכלל לא משחקים עליו. בהתקפה הוא מארגן לדנבר יפה את המשחק לכן הם צריכים לנטרל אותו שיוקיץ ירכז…

  11. איכסה. הצצתי לרגע וזכיתי לראות התבכיינות של השיקוץ אחרי שלא קיבל שריקת אוויר ואז כן מקבל התקפה הבאה, אחרי שנעל את הזרוע של מארי שסתם עמד שם.
    איכסה, פיכסה, ליגה דוחה, מגעילה, עלובה, פאתטית.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט