דוראנט חוזר לגולדן סטייט, הסאנס מארחים את הסיקסרס ומיאמי אצל יוטה בערב שבת מצומצם / עידו רבינוביץ'

דוראנט חוזר לגולדן סטייט, הסאנס מארחים את הסיקסרס ומיאמי אצל יוטה בערב שבת מצומצם / עידו רבינוביץ'

פיניקס סאנס (9-15) – פילדלפיה 76' (8-18), 22:00

שתיים מהקבוצות הטובות נפגשות לקרב בין-קונפרנסים בשעה נוחה, כאשר הסיקסרס של דוק ריברס הדרימו לאריזונה למפגש עם השמשות מפיניקס.

התגלתה מגמה מסקרנת אצל שתי הקבוצות הללו, שתיהן, ברמה מסוימת, התרחקו מהקדמה ואוהבי הסטטיסטיקות המתקדמות והחליטו לקחת כמות נמוכה של שלשות. פילדלפיה זורקת (29.5 זריקות למשחק) וקולעת (10.6 קליעות למשחק) מעבר לקשת במקום ה-28 בליגה. להזכירכם, זוהי קבוצה שהג'נרל מנג'ר שלה הוא דריל מורי, אותו אדם שניהל את היוסטון רוקטס במשך 13 והיה אחראי גדול לתופעת ה-"מורי-בול" שנקראה על שמו. על אף שאינם מפציצים וממטירים מדאון-טאון, הם עדיין נמצאים במקום הראשון במזרח בפער יפה של שני משחקים מעל המילווקי באקס שבמקום השני.

הם ניצחו שישה משמונת המשחקים האחרונים שלהם, כולל ארבעה ניצחונות חוץ חשובים ואחד קריטי בבית מול האלופה המכהנת, הלוס אנג'לס לייקרס. לאוהדים מפילדלפיה יש הרבה סיבות לשמוח על התצוגות של קבוצתם השנה, במיוחד לאחר העונה המאכזבת בשנה שעברה. אולם, לכל אליה יש קוץ, והחבורה הזו אינה חפה מכך. במשחק הקודם מול הפורטלנד טרייל בלייזרס, בו פילי הפסידה בתוצאה 118:114, נחשפה הבעייתיות של ההתחמקות מזריקות לשלוש: קשה לנצח משחקים מול קבוצות עם התקפה מעולה. גו'אל אמביד קלע 35 נקודות והמשיך לבסס את עצמו כמועמד לגיטימי לשחקן השנה, בן סימונס התקרב לטריפל דאבל בנוסף ל-23 נקודות, טוביאס האריס הוסיף את התפוקה שלו וגם סת' קרי המשיך את העונה הפנטסטית שלו בהיבט הקליעה עם 15 נקודות יעילות. למרות כל זאת, הם עדיין נכנעו לחלוצים מאורגון. את הסיבה למפלה היה קל למצוא, 6 שלשות לפילדלפיה (3 מהן של קרי), 17 שלשות לפורטלנד. בנוסף ל-15 כדורים חוזרים בהתקפה של המארחים, קשה מאוד לנצח ככה בליגה הטובה בעולם.

גם הלילה הם יתמודדו מול התקפה מערבית מסוכנת, אך כאמור, היעילות ההתקפית של הסאנס לא מגיעה מרחוק. בששת המשחקים בין התאריכים ה-11 לינואר עד ל-27 לינואר, הסאנס הפסידו חמש מהם, כולל כמה מביכים דוגמת הת'אנדר בבית וה-וויזארדס בחוץ. בששת המשחקים הללו, הם זרקו בלי הכרה 39.4 ניסיונות לשלוש וקלעו אותם ב-32% בלבד (מה שהיה ממצב אותם היפותטית במקום האחרון באחוזי מחוץ לקשת העונה, 1.7% יותר גרוע מאוקלוהומה סיטי שבמקום האחרון כעת). החבורה של מוטי וויליאמס עשתה חישוב מסלול מחדש, ובשמונת המשחקים האחרונים, מתוכם ניצחו שבעה, כולל ארבעת האחרונים, הם זרקו 11 שלשות למשחק בלבד ב-37%. ההתקפה הצעירה והמתפתחת הראתה הרבה בגרות, שגם במשחק האחרון מול המילווקי באקס, בו ירדו לחדרי ההלבשה בפיגור דו ספרתי, הם לא נלחצו ותחילו לזרוק שלשות רק לשם זריקת השלשות. אלא דווקא המשיכו עם התכנית ההתקפית שלהם ברוגע ושלווה, לקחו שלשות פנויות שנפתחו להם ולא הכריחו, וכך הצליחו לקצץ את ההפרש ובסוף לצאת עם ידם על העליונה בתוצאה 125:124.

הם ישמחו לקטול את יריבה מהקונפרנס המקביל הלילה, ויקוו לנצל את העובדה שפילדלפיה אוהבת משמעותית יותר את ביתה מאשר מגרשים אחרים (מאזן 2-11 ביתי, מאזן 6-7 מחוץ לפנסילבניה).

אצל פיניקס, אקס-פילי דאריו שאריץ', עבדול נאדר וקמרון פיין לא שיחקו ביום רביעי נגד הבאקס, מצבם עדיין לא ידוע ללילה זה.

אצל פילדלפיה, שייק מילטון הוכרז כי לא ישחק בשל פציעה בקרסול, מייק סקוט צפוי לחזור לפרקט למרות הפציעה בברכו.

הימור: הסאנס נחו רבות מיום רביעי, הם במומנטום טוב יותר והם משחקים בביתם. הסיקסרס ימתחו אותם עד הסוף, אך המקומיים יצאו עם ידם על העליונה ב-2 הפרש.

אטלנטה הוקס (14-11) – אינדיאנה פייסרס (13-13), 02:30

המערכה הלילית הראשונה של השבוע תתקיים ב-"סטייט פארם ארנה" שבג'ורג'יה, כאשר הניצים מאטלנטה יקבלו לביקור את האינדיאנה פייסרס.

הפייסרס מגיעים למשחק לאחר ניצחון חשוב על הדטרויט פיסטונס שקטע רצף שלילי של ארבעה הפסדים רצופים. אינדיאנה לא מופיעה ביכולת פנטסטית בחודש האחרון, אך חלק גדול מההפסדים שלהם הגיעו בשל טיב היריבות בלו"ז קשוח במיוחד. ארבעת ההפסדים שקדמו לניצחון הגיעו מידיהם של הבאקס, הפליקנס (בנקודה בלבד), הג'אז והנטס. המפגש האחרון בו הם הביסו את הבוכנות מדטרויט בתוצאה 111:95, הפייסרס קיבלו 9 נקודות או יותר מכל שחקני החמישייה שלהם, אותה הוביל כרגיל, דומאנטס סאבוניס שקלע 26 והוסיף 8 אסיסטים ו-8 כדורים חוזרים. יחד עם 27 נקודות מהסקורר שלהם מהספסל, ג'רמי לאמב, אינדי לא התקשתה יותר מדי במשחק שהיה כמעט גמור כבר ברבע השלישי.

בדומה ליריבתם הלילה, גם ההוקס הפסידו ארבעה מתוך חמשת המשחקים האחרונים. ההגנה הרעועה של החבורה של לויד פירס ויתרה על לפחות 112 נקודות בחמשת המפגשים הללו, ומעל 120 שלוש פעמים.

המשחק האחרון שלהם נגד הסן אנטוניו ספרס היה מוזר במיוחד, הם נקלעו לפיגור 77:48 בירידה לחדרי ההלבשה, זה החמיר כאשר הרבע השלישי נגמר בתוצאה 110:72. בדרך לא מובנת, ההוקס החליטו שהרבע האחרון זה זמן טוב לתת את אחד מהרבעים הטובים ביותר שלהם כל העונה, הם עצרו את הדורבנים על 15 נקודות בלבד בזמן שהם קלעו 42. כאמור, זה עדיין לא הספיק והם הפסידו בתוצאה 125:114.

זהו המפגש הראשון בין שתי הקבוצות העונה, והיחיד בחצי הראשון שלה. בשנה שעברה, למרות עונה רעה באופן כללי, ההוקס מאוד הקשו על הפייסרס. הם לקחו את המשחק האחרון ונלחמו עמם עד הסוף בשניים הקודמים (הראשון בעונה שעברה נגמר בהפרש נקודה בלבד לפייסרס). טריי יאנג תמיד נהנה מהקרבות הללו, הוא קלע 37.7 נקודות ומסר 7.3 אסיסטים בממוצע בשלושת המשחקים בשנה שעברה, כולל 41 באחרון שהתקיים בינואר 2020.

אצל ההוקס יחסרו בוגדן בוגדנוביץ', ראז'ון רונדו, קריס דאן ודיאנדרה האנטר.

אצל הפייסרס יחסרו קאריס לווארט וטי.ג'יי וורן.

הימור: אני סבור כי הפייסרס יחשבו שהם מוכרחים לקחת את המשחק הזה, שנחשב לאחד מהקלים ביותר בלוח הזמנים הקרוב שלהם. הם הקבוצה האיכותית יותר במאבק הזה בבירור. 9 הפרש אינדיאנה בסיום.

ניו יורק ניקס (15-12) – יוסטון רוקטס (14-11), 03:00

ביום הראשון לחודש פברואר הנוכחי, הרקטות מיוסטון צברו ניצחון שישי כאשר דרסו את יריבת הסיבוב הראשון שלהם מאשתקד, האוקלוהומה סיטי ת'אנדר, בתוצאה 136:106. זה היה משחק שהחזיר אותם למאזן חצוי וגרם לכולם לתהות האם הקבוצה המפורקת ללא ג'יימס הארדן יכולה לעשות ריצת פלייאוף. לדאבונם, האופוריה התפוגגה במהירות והם הפסידו חמישה מתוך ששת המשחקים האחרונים שלהם, כולל ארבעה רצופים. הם מוכרחים לעצור את המפולת הזו הלילה כאשר הם מתארחים ב-"מדיסון סקוור גארדן" שבניו יורק סיטי למפגש עם הניקרבוקרס.

יום חמישי היה כאמור עוד הפסד מאכזב לשחקניו של סטיבן סילאס, שהובילו ב-13 הפרש נגד פיינליסטית המזרח בשנה שעברה, המיאמי היט, רק בשביל לפשל ולהפסיד בתוצאה 101:94. הצרות לא הפסיקו רק בהפסד שהצטבר, הרוקטס גם הפסידו שני שחקנים לפציעות: ויקטור אולדיפו (רגל) ופי.ג'יי טאקר (ירך) כמה דקות אחד אחרי השני.

הרכש החדש-ישן של הניקס, ה-MVP לשעבר דריק רוז, לא נשמע כאדם שמעוניין לשכב ולנוח לפני המשחקים מול הקבוצה החסרה.

"אנחנו יודעים שאנחנו פשוט צריכים לצאת לשם ולשחק את המשחק שלנו, אנחנו יודעים שכל השחקנים שנכנסים במקומם של הפותחים ביוסטון, הם שחקנים מקצוענים, כל מי שפה, נמצא פה מסיבה. אנו מוכרחים לשחק עם אינטנסיביות כמוהם, כמו שאנחנו משחקים כמעט בכל משחק. אם נעשה זאת, המשחק ילך לטובתנו, רק לשחק הכי חזק שאנחנו יכולים" רוז חזר והדגיש בדבריו.

רוז, שכבר חווה דבר או שניים בליגה הזו עם המאמן תום ת'יבידו, יודע שהניקס צריכים להמשיך עם ההגנה החונקת שלהם. הם מרשים את הכמות הכי נמוכה של נקודות למשחק בממוצע, בנוסף לאחוזים הכי רעים של יריבותיהן בליגה, הן מהשדה והן ממחוץ לקשת.

בארבעת ההפסדים הרצופים של הרוקטס, הם קלעו פחות מ-100 נקודות פעמיים, ולא עברו 106 באף אחד מהם. ג'ון וול התייחס לבעיות ההתקפיות של קבוצתו בראיון מוקדם יותר השבוע: "אנו חייבים לרווח יותר ולעשות עבודה טובה יותר בהתקפה מתפרצת. ככל שאנו נשיג יותר עצירות ונתחיל לרוץ עם הכדור במורד המגרש, אנחנו נגרום ליריבה להרגיש לא בנוח. אני מרגיש שכל זה מתחיל ממני, אז אני מוכרח לשחק טוב יותר" העיד על עצמו הגארד של יוסטון.

מלבד אולדיפו וטאקר שהוזכרו לעיל, גם דאנטה אקסום וכריסטיאן ווד פצועים ולא יתלבשו למשחק.

בצד של הניקס, פרנק ניליקינה נמצא כעת בפרוטוקול קורונה ולא יוכל לשחק. מיטשל רובינסון גם יחסר לאחר ששבר את היד במשחק האחרון אמש.

הימור: אני מצפה לקרב הגנתי ישן נושן, קבוצות של קואץ ת'יבס נוטות לצאת כמנצחות במשחקים הללו. 4 הפרש לניקס.

גולדן סטייט ווריורס (12-14) – ברוקלין נטס (12-15), 03:30

הקבוצה הנוכחית של קווין דוראנט מהרובע הניו יורקי תשחק נגד האקסית האחרונה שלו, הגולדן סטייט ווריורס, כאשר הלוחמים מהמפרץ יקבלו לביתם, ה-"צ'ייס סנטר", את הברוקלין נטס.

הלוחמים ישמחו שלא לשחזר את ההופעה שנתנו במשחקם הקודם מול הנטס, המשחק שפתח את העונה היה דריסה של הרשתות מברוקלין ב-"בארקלייז סנטר" בתוצאה 125:99. במשחק זה דוראנט שיחק לא רע בכלל, וקלע 22 נקודות בניצחון קבוצתו החדשה.

בנוסף לדוראנטולה שצפוי להתלבש למשחק הלילה לאחר שפספס כמעט שבוע בשל מגבלות הקורונה, סופרסטאר אחר שלא היה בנטס במשחק הראשון יהיה פעיל גם כן: ג'יימס הארדן. הכוכב של הרוקטס לשעבר תמיד נשבר ונפל מול הווריורס בפלייאוף בקבוצתו הקודמת, כולל בעונה הכי קרובה שלו להשגת טבעת עד כה, כאשר הוא והטילים עלו ליתרון 3:2 בסדרת גמר המערב, רק כדי להפסיד שני משחקים ברצף ולחזור הביתה בבושת פנים.

עד כה, התפקיד של ג'יימס הארדן אצל סטיב נאש היה מאוד שונה מתפקידו בשנים עם מייק ד'אנטוני בטקסס. הוא לקח צעד אחורה מבחינת הנגיעות שלו בכדור, מה שעובד מצוין כאשר כל השלישייה מוכנה ומשחקת יחדיו. ה-MVP של לפניי שנתיים מעמיד את אחוזי ה-USAGE הכי נמוכים שלו (24.7%) מאז שהיה השחקן השישי באוקולוהומה עם ראסל ווסטברוק וקווין דוראנט. יהיה מסקרן לראות את המנטליות שלו הלילה, אני מתאר לעצמי שהוא יגיע טעון יותר למשחק הזה מאשר משחקים אחרים ועל כן יקח על עצמו יותר ממה שהתרגל בניו יורק.

בצד השני, סטף קרי יקווה להמשיך את העונה הפנטסטית שלו ולהראות לעולם שהוא יכול לשחק מול הקבוצות הגדולות ביותר, גם ללא כוח אש של סופרסטארים נוספים. אלוף הליגה שלוש פעמים וה-MVP פעמיים לא צריך להוכיח יותר מדי, אך הוא ישמחו להמשיך ולהשתיק את המלעיזים והשונאים שמוצאים במורשתו פגמים. העונה הוא קולע 30 נקודות. מוסר 5.9 אסיסטים, קוטף 5.5 כדורים חוזרים וקולע באחוזים מעל 50-40-90 בפעם ה-מי-יודע-כמה בקריירה המעולה שלו.

יחד עם קרי, סטיב קר ישמח לקבל את התפוקה המשובחת שקלי אוברה ג'וניור הראה לו בעשרת המשחקים האחרונים: 17.5 נקודות, 6.3 ריבואנדים, 2 אסיסטים ו-0.8 חטיפות.

אצל סטיב קר יחסרו קליי תומפסון, ג'יימס וייזמן, קוון לוני ומרקיז כריס.

אצל סטיב נאש יחסרו ספנסר דינווידי ואימאן שאמפרט.

הימור: אלך על הפתעת הלילה פה, גולדן סטייט מנצחים ב-5 הפרש.

יוטה ג'אז (5-21) – מיאמי היט (14-11), 04:00

המשחק המאוחר ביותר של הלילה מציג שתיים מהקבוצות החמות בכל הליגה. המיאמי היט, שניצחו את ארבעת משחקיהם האחרונים לאחר התחלה מזעזעת לעונה, ישמחו לנצל את העובדה שהג'אז עייפים בלילה שני של בק-טו-בק מאתמול ולנצח את הקבוצה עם המאזן הכי טוב בכל הליגה.

לפעמים אתה לא יודע מה יש לך ביידים, עד שאין לך אותו. את הלקח הזה למדו ההיט השנה כשג'ימי באטלר היה חסר והם קרסו למאזן נוראי של שבעה משחקים מתוך למאזן חצוי. כשמספר 22 שב לליינאפ של אריק ספולסטרה, השיפור היה מאוד ניכר בשני צדי המגרש, אך העלייה הייתה אסטרונומית בעיקר בצד ההגנתי. מאז החמישי לחודש, ההיט מעמידים את הדירוג ההגנתי הטוב ביותר בליגה (100.3), 3.4 נקודות ממד טוב יותר מהמקום השני בטווח הזמנים הזה (הניו יורק ניקס).

עם כל הכבוד לרצף של המיאמי היט והשיפור הניכר שלהם, הם עדיין מגיעים כאנדרדוג מובהק למפגש מול הקבוצה הטובה בליגה עד כה, שניצחה את ששת המשחקים האחרונים שלה, כולל את האחרון שהיה ניצחון הצהרתי מרשים נגד המילווקי באקס שגמר את הסדרת ביניהם בסוויפ מערבי.

האיילים מוויסקונסין לא היו הקבוצה המזרחית הטובה היחידה שהג'אז קטלו לאחרונה, כאשר בין הניצחונות האחרונים שלהם ניתן לראות ברשימה גם את האינדיאנה פייסרס והבוסטון סלטיקס.

רבים האנשים שעדיין סקפטיים לגבי הקבוצה של קווין סניידר העונה, קשה להאמין שהם ימשיכו את היכולת הזאת לכל העונה עד לפלייאוף, במיוחד לא במערב הצפוף, אך לבינתיים הם נראים כמו מועמדים לגיטימיים ביותר לאליפות הראשונה בתולדות הפרנצ'ייז. מי יודע, זה לא הדבר הכי משוגע שיכול לקרות.

אצל הג'אז יחסרו מייק קונלי ואלייז'ה יוז.

אצל מיאמי יחסרו אייברי בראדלי, גוראן דראגיץ', מאיירס לאונרד וכריס סילבה.

הימור: הג'אז בקושי רב, 3 הפרש יוטה.

לפוסט הזה יש 122 תגובות

  1. תודה על הפריוויו.
    יש מצב שקרי ייתן עוד משחק לפנתיאון כי הנטס לא ממש משחקים הגנה… אם אוברה ו-ויגינס גם יצליחו לנצל את זה לריבוי חדירות אז אולי נראה ניצחון – אבל אני עדיין מהמר על הנטס ב-15 הפרש. יותר מידי כוח אש ולווריירס יש יותר מידי פציעות…
    *
    מקווה למשחק טוב בין פניקס לפילדלפיה הערב.

  2. לפי ההגדרה ה'רשמית' לסטף יש עונת 90-50-40 אחת בקריירה מכיוון שקשה לקלוע ב50% מהשדה כשאתה זורק כל כך הרבה שלשות . אני מניח שהתכוונת לקליעה ל-2 (הגדרה הרבה יותר הגיונית).

  3. תודה על הסיקור, אבל כל פעם אני רואה פה חוסר פרגון ליוטה כל הזמן ניצחון בהפרש 2-3 ואז שמגיע הלילה ניצחו בהפרש 10 | 15 או מעבר כי ידוע זה קבוצה שאי אפשר לדעת איך היא תשחק כי שנה שעברה היה סבתא שמשון

  4. תודה על פריוויו משובח במיוחד.
    1. לא חושב שלמיאמי הנוכחית (חסרת דראגיץ), יש מספיק כוח אש להתמודד עם יוטה בכושר הנפלא שלה. אולי בגלל הבק טו בק והכתבת קצב איטי.
    בלי קשר, יוטה העונה משחקת כדורסל נפלא ומאוזן בצורה יוצאת דופן. אם היא תמשיך ככה, גמר המערב זו לא מילה גסה (ואף יותר מכך, אם הלייקרס לא תופיע שם. לטעמי המאצ' אפ של הג'אז מול הקליפרס, נוטה לדעתי לכיוון הקבוצה מסולט לייק סיטי).
    2. קשה לקחת אינדיקציה מהמשחק הראשון בין ג"ס לנטס, הנטס עשתה מתיחת פנים רצינית מאוד וחצי מהשחקנים החשובים, לא ישחקו (דינווידי, לאברט, אלן, פרינס).
    אפרופו ההפסד של הסיקסרס לבלייזרס, מישהו (וסליחה שאני לא זוכר מי) טען שהפציעות של בלייזרס לא פגעו בה בגלל הכושר של לילארד. פורטלנד השכילה לנצח הרבה בתקופת מקולום (שהיה בכושר שיא) וגם אח"כ בנצחונות גארי טרנט (שפשוט נהדר) ומלו (שכמה שהוא בעייתי בתור שחקן שלם, מדובר בסקורר בחסד) היו נהדרים. אין בכל האמור, כדי להפחית מאחריותו דל לילארד להצלחה כמובן.
    פילידלפיה מנצחת דרך משחקים עם הגנה חזקה וסקור לא גבוה. כך ההתרשמות שלי. אלה החוזקות שלה, היא צריכה לשחק עליהן וביום בהיר, יכולה למצוא את עצמה בגמר.

  5. יאללה הצטרפתי אני רואה אמביד הפך את אייטון לנערת הליווי שלו
    סליחה על האיחור היה ערב מטורף בשכונה מ6 וחצי עד 10 שיחקנו.
    זה נגמר בטראש טוק והתערבות על על האש חחח והפסדנו יא רבאק 20 19 שפול גורג דפק שלשת נצחון כמעט מהלוגו המניאק
    היינו אני בירד והרקדן הרכב גמדים מול פול גורג תמנון ורנדל עם יתרון גובה מטורף פול גורג טיטרש עלינו שאנחנו גמדים ושזה לא כוחות אני והרקדן אמרנו לו שהוא יושפל.
    החטאתי לצערי 2 לייאפים אחרי שהרמתי את התמנון ורנדל באוויר והרקדן החטיא 2 לייאפים קיצר הפסדנו סתם איזה עצבים תפסתי שהוא נתן לו לזרוק חופשי מהלוגו

  6. טוביאס סקורר טוב, נותן עונה טובה
    לפניקס יש המון אפסייד, אין שם אחד שממצה את עצמו, אולי חוץ מבריג'ס

  7. מישהו זוכר מתי הפעם האחרונה שבן סימונס הוביל את הסקור בפילי?… (אני צוחק… היה בפורטלנד למשך חלק נכבד מהמשחק

        1. הם מאוזנים בצורה יוצאת דופן – הגנת צבע נהדרת, גובר. יוצר ברמה הכי גבוהה, מיטשל. יוצר ברמה גבוהה, קונלי. קלארקסון ככוח אש עצום מהספסל. אינגלס, איום משמעותי מהפרימטר. אוניל ופייבורס, שחקני הגנה שבאים לתת עבודה. אין להם מספיק ניסיון, אבל אפשר לחשוב מי יש בפיניקס. לפיניקס יש באמת עומק בלתי נגמר

            1. בוקר טוב ממיטשל? אני לא בטוח שזו אקסיומה.

  8. קראתי שאמביד עבד חזק על עצמו לקראת העונה ושנהיה לו קארדיו משופר בהרבה, מקווה שייתן רבע אחרון מהסרטים

  9. סימונס ממש צריך לשחק בקבוצה שתתן לו להיות סנטר שלא משחק עם הגב לסל. הוא פשוט לא רכז. או גארד. או סמול פורוורד.

    1. הוא גם לא סנטר. הוא בלי עמדה 😂😂😂
      טוב בקליר פאת מול קבוצות שנותנות לרוץ. בפלליאוף לצערו עומדים.
      הוא דריימונד משופר יותר אתלטי פשוט קופץ יותר שומר טוב יותר באחד על אחד ובלי שלשות

      1. רואה אותו משתלב באיזושהי קבוצה בתפקיד דריימונד. נראה לי שהוא יצליח ליד גארד שמייצר המון נקודות מרחוק יותר מאשר ליד סנטר שקולע מאותן הנקודות.
        זו עונה טובה של פילי אז אם הם יגיעו רחוק כל זה לא משנה… אבל אני רואה אותו מסתדר כ"גבוה" ו"מנהל משחק" בבוסטון (שני דברים שהם לא טובים בהם). או מצטרף לאיזה לילארד.

        1. סימונס חוגגים עליו כל הכוכביםמאבל אין מה לעשות הוא שומר עליהם טוב והם קולעים אין מה לעשות. איך אומר המטיף
          גרייט דיפנס בטר אופנס הנד דאון מן דאון
          היום קיירי קירצף אותי בשכונה התאבדתי עליו בהגנה והוא שם לי גאמפים בסיבוב בפרצוף המניאק.
          פול גורג והרקדן קורצפו על ידו והם אמרו אחד לשני בשקט שהיו בחוץ מי זה האפס הזה ככה חוגג עלינו נראה לו מה זה הם לא מכירים אותו הרקדן שיחק איתו רק פעם אחד ופול גורג אף פעם אז הם עלו בשיא המוטיבציה והוא ניגב אותם 8 0 😂😂😂😂 שם להם גאמפים אין דה פייס.
          אמרתי להם הוא שחקן חברים 😂😂😂

  10. פילי: כשקשה הולכים ליואל הקדוש (להבדיל מיואל טיטולים)
    פילי היום בהגנת פרימטר מחפירה. (סימונס, מסתכלים עליך)

      1. יפ. מבחינת עוצמה, אפחד בליגה לא מתקרב לאמביד. יש את דייוויס, שלדעתי הוא כישרון כדורסל טהור, גדול יותר, אבל הוא לא אוהב מגע בצבע (וזה בלשון המעטה).

    1. שקולעים עלייך 60% מהשדה אין אפשרות לנצח, פיניקס זה קבוצת סיבוב ראשון קלאסית, בלי קפיצה רצינית של אייטון. כריס פול דביל בפלייאוף הוא הצוקר מס 1 בליגה

  11. רבע שלישי 4 דק' ראשונות – יוטה בריצת 16-0 אחרי מחצית ראשונה צמודה מאוד.
    זה משהו שחוזר על עצמו הרבה העונה – ריצה ברבע השלישי שבד"כ גם סוגרת את המשחק.
    מראה (בין היתר) על צוות אימון מצויין.

  12. Trae Young on 4th quarter struggles: “I just think a lot of teams are throwing things at us that we’re not prepared for right now, a lot of the box-and-one’s & denying full-court I think we’re just still trying to learn on the fly through that, just trying to get better at that."
    😂😂😂😂
    הוא רוצה קליר פאת!!! מה זה הדברים האלה וההגנות האלה???
    תנו לי את הכדור לדדות בשקט עד השלשה ואז לזרוק בכיף ולחדור ואם אפשר לשרוק הלו נשפו לידי….
    מה שמעניין שעושים את זה רק עליו? 🤣🤣🤣🤣

  13. לגבי המשחק של פילדלפיה , אני לא יכול לכתוב את זה יותר טוב
    this was a schedule loss and we should not draw season-long conclusions from it. sixers played 36 hours before with a plane ride and time zone change, and a 1pm local time start. suns had been at home for 5 games before and had 2 full days off (last played wednesday night, at home

    בגדול מורי צריך לחזק את הספסל שנראה חושך בלי מילטון, ודוק ריברס צריך למצוא דרך לזרוק ולקלוע יותר שלשות כי מה שהם עושים עכשיו הם צריכים הגנת ברזל כדי לנצח קבוצות טובות וזה קשה לעשות כל לילה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט